پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۰:۰۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 19 تیر 1400 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 1 فروردین 1397 اکو فارس 29 اسفند 1398 اکو فارس 30 اسفند 1399 اکو فارس 31 فروردین 1400 اکو فارس 30 اردیبهشت 1400 اکو فارس 1 خرداد 1400 اکو فارس 1 تیر 1400 اکو فارس 2 تیر 1400 اکو فارس 3 تیر 1400 اکو فارس 4 تیر 1400 اکو فارس 5 تیر 1400 اکو فارس 6 تیر 1400 اکو فارس 7 تیر 1400 اکو فارس 8 تیر 1400 اکو فارس 9 تیر 1400 اکو فارس 10 تیر 1400 اکو فارس 11 تیر 1400 اکو فارس 12 تیر 1400 اکو فارس 13 تیر 1400 اکو فارس 14 تیر 1400 اکو فارس 15 تیر 1400 اکو فارس 16 تیر 1400 اکو فارس 17 تیر 1400 اکو فارس 18 تیر 1400 اکو فارس 19 تیر 1400 اکو فارس 20 تیر 1400 اکو فارس 21 تیر 1400 اکو فارس 22 تیر 1400 اکو فارس 23 تیر 1400 
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۰:۵۳    
اکوفارس: گمرک ایران معتقد است، برخی واردکنندگان بی سروصدا مجوز واردات موز را از بانک مرکزی و وزارت صمت می گیرند آن هم بدون اینکه به شرط واردات موز در قبال صادرات سیب پایبندی داشته باشند ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۱:۰۸    
اکوفارس: عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق گفت که گروههای مقاومت ضمن اعلام پایان آتش بس با آمریکا، تأکید کردند که عملیات خود را علیه منافع این کشور در عراق آغاز کردند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۷:۵۹    
اکوفارس: شرکت داوطلبان در کنکور کارشناسی ارشد در رشته های غیرمرتبط با مقطع لیسانس از سال 1401 ممنوع شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۹    
اکوفارس: یک مقام مسئول گفت: میزان تجارت کالا در مرز میلک نسبت به روز و شرایط عادی حدود 50 درصد کاهش یافته است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۹    
اکوفارس: سردخانه ها از جنازه پر شده و واقعیتی است که نمی توان انکار کرد، اگر دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت می خواهد موفق عمل کند باید حضور میدانی و نامحسوس داشته باشد و عده ای قابل اعتماد را به ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۴    
اکوفارس: ارزش دلار مقابل بیشتر ارزها تقریبا ثابت ماند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۰:۳۴    
اکوفارس: آتش سوزی در حال گسترش جنگل های شمال کالیفرنیا و موج شدید گرما، 50 منطقه از 58 منطقه در این ایالت را در معرض قطعی برق قرار داده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۰:۴۰    
اکوفارس: وزیر انرژی و معادن برزیل ادعا می کند کشورش با ادامه روند فعلی افزایش تولید، تا 2030 پنجمین صادرکننده کننده بزرگ نفت خام در دنیا خواهد بود.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۰:۴۰    
اکوفارس: شرکت دولتی روس نفت Rosneft اعلام کرد که شرکت تابعه آن یک میدان بزرگ میعانات گازی در جمهوری ساخا (یاکوتیا) با ذخایر بیش از 40 میلیارد متر مکعب گاز و بیش از 2 میلیون تن میعانات گازی کشف کرده ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۰:۴۰    
اکوفارس: در روزهای پایانی هفته گذشته، مجموعه وزارت نیرو به منظور توقف خاموشی ها، به افزایش خروج آب از سدها برای افزایش تولید انرژی برق آبی اقدام کرده است که این اقدام می تواند به تشدید مشکلات آبی ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۰:۳۵    
اکوفارس: در حالی که چندی پیش قیمت سبوس آزاد و موجب اعتراضات دامداران شد کانون انجمن های صنفی آرد سازان به اعضای خود اعلام کرد که سبوس به روال قبل خود توزیع می شود.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۰:۱۵    
اکوفارس: پایتخت انگلیس در آستانه برگزاری مرحله فینال فوتبال جام ملت های اروپا (یورو 2020) که قرار است فردا (یکشنبه) در ورزشگاه ومبلی برگزار شود چهره امنیتی به خود گرفت.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۰:۱۵    
اکوفارس: نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از 12سال اقامت در اقامتگاه نخست وزیری در خیابان بالفور قدس اشغالی، سرانجام امروز آن را تخلیه کرد تا در اختیار نخست وزیر جدید این رژیم قرار گیرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۳:۱۰    
اکوفارس: تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل آلومینیوم اراک به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۳:۰۰    
اکوفارس: تولیدکنندگان مجوز افزایش 25درصدی قیمت محصولات شوینده را در اواسط خردادماه گرفته بودند و امروز راضی به این درصد نبوده محصولات خود را تا 27درصد گران کردند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۳:۰۰    
اکوفارس: در مراسمی با حضور رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان و سران عشایر و بزرگان، اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر اهواز و باوی و جمعی از معتمدین، دو عشیره پس از چهار سال اختلاف و درگیری ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۲:۵۵    
اکوفارس: روزنامه الجمهوریه لبنان نوشت؛ برخی منابع لبنانی از انصراف قریب الوقوع سعد الحریری از تشکیل کابینه جدید این کشور خبر دادند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۲:۵۵    
اکوفارس: کاهش بارش ها در کشور باعث آغاز روند خشکسالی و به تبع آن تنش آبی شد و رفته رفته با گرم تر شدن هوا و افزایش مصرف آب و برق، وضعیت ذخایر سدها رو به وخامت رفت.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۲:۵۵    
اکوفارس: امکان مشاهده سوابق تحصیلی برای دانش آموزان سال آخر متوسطه دوم که در آزمون سراسری 1400 دانشگاه ها شرکت کردند از سوی سازمان سنجش آموزش کشور فراهم شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۲:۵۰    
اکوفارس: مدیرعامل سد و نیروگاه دز در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از سد دز در جمع خبرنگاران گفت: امسال بدترین خشکسالی نیم قرن اخیر را داریم ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۲:۵۰    
اکوفارس: رئیس کانون انجمن صنفی کارگران ایران گفت:به واسطه قرارداد های موقت کارگران نمی تواند مبلغ قابل توجهی از پایه سنوات پایان خدمت خود را دریافت کنند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۲:۴۵    
اکوفارس: سخنگوی وزارت امور خارجه در توئیتی نوشت: سیاستمداران خودفروخته غربی خود را ارزان فروخته و در سیرکی به میزبانی اروپا شرکت کرده اند که توسط یک فرقه تروریستی برگزار شده که دستش به خون ایرانی ها ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۲:۴۵    
اکوفارس: با اعلام رنگ بندی شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، وضعیت جدید نحوه فعالیت رشته های ورزشی در سراسر کشور تا پایان هفته جاری مشخص شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۲:۳۵    
اکوفارس: وزیر امور خارجه افغانستان به کشورهای منطقه و جهان هشدار داده است که جنگ در افغانستان تنها داخلی نخواهد ماند و دامنه این جنگ به کشورهای منطقه و جهان نیز کشیده خواهد شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۲:۳۰    
اکوفارس: تسنیم با انتشار تصویری نوشته است که شرکت سایپا نه تنها به تحویل خودرو در زمان مقرر پایبند نیست بلکه مبلغ جریمه دیرکرد تحویل خودرو را هم آن طور که این شرکت بخواهد به مشتری پرداخت می کند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۲:۳۰    
اکوفارس: مدیرکل دفتر بازرسی سازمان غذا و دارو از رصد و نظارت بر فضای مجازی و سایت ها با همکاری پلیس فتا خبر داد و گفت ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۵    
اکوفارس: تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست وهفتم لیگ برتر فوتبال مقابل سایپا به برتری دست یافت تا در یک قدمی کسب سهمیه آسیا قرار بگیرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۱:۵۰    
اکوفارس: نماینده استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی گفت: هم اکنون دریاچه ارومیه سه هزار و 129 کیلومترمربع وسعت دارد که با کاهش 460 کیلومتری نسبت به مشابه سال گذشته مواجه است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۱:۴۵    
اکوفارس: نرخ تورم اجاره بها در چهار فصل منتهی به فصل بهار 1400 برابر 28,8 درصد است؛ که استان همدان با 38. 3 درصد بیشترین نرخ تورم و استان سیستان و بلوچستان با 13. 6 درصد کمترین نرخ تورم را داشته اند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۱:۴۵    
اکوفارس: مدیرکل دفتر پیشگیری در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قاچاق کنونی دام را کاملا محدود شده و نتایج را مثبت ارزیابی کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۱:۳۵    
اکوفارس: جهان اسلام در آستانه ورود به ماه ذی الحجه قرار دارد اما حجاج کشورهای مختلف به دستور ریاض اجازه ادای مناسک حج در کعبه را ندارند ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۱:۳۵    
اکوفارس: رئیس جمهور ترکیه تایید کرد کشورش بعد از خروج نظامیان ناتو از افغانستان به اداره فرودگاه بین المللی کابل و محافظت از آن خواهد پرداخت.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۲۱:۳۰    
اکوفارس: بحران روز افزون برق در لبنان دامن دیپلمات های خارجی در این کشور را هم گرفت و سفیر ژاپن اعلام کرد، برق محل اقامتش قطع شده است ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۹:۱۶    
اکوفارس: نفرات منتخب فرهاد مجیدی در دیدار با سایپا مشخص شدند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۸:۴۶    
اکوفارس: چند ساعت قبل یکی از فوتبالیست های مشهور، نسبت به مبلغ قبض برق منزل خود در فضای مجازی اعتراض کرد که ماجرای این قبض برق توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۸:۴۶    
اکوفارس: در حالی که مقامات کابل ادعای طالبان مبنی بر تصرف 85 درصد از خاک افغانستان را رد می کنند، طالبان، امروز شنبه در بیانیه ای جدید مدعی شد بر بیش از 150 منطقه این کشور مسلط شده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۸:۴۶    
اکوفارس: سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی درخصوص اعلام نتایج نهایی هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 99 را منتشر کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۸:۴۶    
اکوفارس: سازمان سنجش و آموزش کشور از اعلام نتیجه و انتشار کارنامه آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه ها، دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سازمان انتقال خون کشور 1399 وزارت بهداشت خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۱    
اکوفارس: باشگاه بوآویشتا پرتغال با انتشار توییتی امضای قرارداد با علیرضا بیرانوند را به طور رسمی اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۱    
اکوفارس: وضعیت بارش ها در سال آبی 1399-1400 باعث کاهش آورد آب رودخانه ها و به تبع آن کاهش ذخایر سدها شده است ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۷:۲۱    
اکوفارس: رییس جمهور افغانستان گفت: به طالبان می گوییم شریعت خدا را بپذیرید و بیاید با هم بنشینیم؛ می گویند نه موافقت نامه با آمریکا. امریکایی ها رفتند حال موافقت نامه را از چه کسی می خواهید.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۱    
اکوفارس: مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر فعالیت تجاری در پایانه مرزی ماهیرود به روال عادی انجام می شود و مشکلی از طرف ما برای فعالیت در مرز مشترک با افغانستان وجود ندارد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۱    
اکوفارس: رسانه های لبنان و سوریه به موضوعات مختلفی پرداختند که موضوع تشکیل دولت لبنان و اوضاع نابسامان داخلی این کشور و نیز انتقاد از سیاست غرب در قبال سوریه ، مهمترین سوژه های خبری این رسانه هاست.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۶    
اکوفارس: خلبان های ارتش افغانستان نظر به نقشی که در امر مبارزه با طالبان دارند در صدر لیست سیاه این گروه قرار دارند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۶    
اکوفارس: عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی در مجلس کلید خورد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۱    
اکوفارس: از ساعاتی پیش سایت وزارت راه و شهرسازی و سایت های زیرپرتال آن دچار اختلال و از دسترس خارج شده اند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۱    
اکوفارس: یک تیم فوتبال فرانسوی در اقدامی عجیب تمرینات خود را به اردوی نظامی تبدیل کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۲۶    
اکوفارس: سخنگوی گمرک از ورود 4300 ایرانی به ارمنستان برای تزریق واکسن کرونا خبر داد و گفت: حمل کالا به داخل خاک افغانستان به عهده تجار افغانستانی است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۲۱    
اکوفارس: رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: چهار گروه از معلمان 20 درصد فوق العاده ویژه دریافت کنند و به دو گروه 22 و 24 درصد فوق العاده ویژه پرداخت می شود تا ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۶:۱۶    
اکوفارس: رئیس کمیته امداد از تصویب افزایش سقف وام اشتغال مددجویان به 100 میلیون تومان در شورای عالی اشتغال خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۶    
اکوفارس: بیگلری گفت: واکسن کرونای تولید مشترک ایران و کوبا این هفته در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد و از مهرماه به تولید انبوه می رسد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۱    
اکوفارس: ساعت کاری فعالیت مراکز خدماتی معاینه فنی خودرو شهر تهران از روز یکشنبه مورخ 20 تیر ماه تا اطلاع ثانوی تغییر یافت.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۳۶    
اکوفارس: مدیرعامل سابق باشگاه استقلال با انتشار پیامی انتقادی در فضای مجازی، از رازی نسبت به این باشگاه پرده برداری کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۳۶    
اکوفارس: نیروهای ارتش عراق طی یک عملیات ضد تروریستی در استان کرکوک موفق شدند یک سرکرده تروریستهای تکفیری داعش ملقب به ابو قیصر را شناسایی و او را به هلاکت برسانند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۳۶    
اکوفارس: رئیس مرکز خشکسالی گفت: مدل های اقلیمی نشان می دهد که بارش در نیمه اول پاییز 60 تا 70 درصد کمتر از نرمال است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۳۶    
اکوفارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از غرق شدن پنج نفر در آب های ساحلی استان در روزهای پنجشنبه جمعه هفته گذشته خبر داد ، روزهایی که طبق اعلام رسمی و تابلوهای نصب شده ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۶    
اکوفارس: کاپیتان پیشین استقلال با بیان اینکه آبی ها در تنهایی بسر می برند و هیچکس نگران آنها نیست، گفت: باید فکری به حال استقلال در این شرایط سخت بشود.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۱    
اکوفارس: وزارت دفاع ملی افغانستان اعلام کرد که در تحولات شبانه روز گذشته این کشور دست کم 191 نفر از اعضای طالبان کشته شده اند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۱    
اکوفارس: معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده معاملات طلا از 12 دی ماه امسال اجرایی شده و اصل طلا از این مالیات معاف و 9 درصد به کارمزد و اجرت تعلق میگیرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۱    
اکوفارس: فدراسیون فوتبال ایران تغییراتی را در لوگوی خود پیش از آغاز انتخابی جام جهانی قطر ایجاد کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۶    
اکوفارس: سازمان فضایی چین 5 تصویر کاوشگر ژورانگ از مریخ را منتشر کرده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۵۶    
اکوفارس: مربی تیم فوتبال استقلال با حضور در ساختمان این باشگاه قراردادش را فسخ کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۱    
اکوفارس: فرایند ثبت نام برای پذیرش بدون آزمون 1400 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از نیمه دوم مرداد ماه در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۱    
اکوفارس: سرمربی تیم ملی والیبال قصد دارد درباره حاشیه های اخیر صحبت کند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۶    
اکوفارس: ورزشکاران ایران از جمعه اول مرداد تا شنبه 16 مرداد در بازی های المپیک توکیو به رقابت می پردازند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۶    
اکوفارس: معاون طرح و برنامه وزارت صمت در نامه ای به وزارت نیرو درخواست کرده که در اسرع وقت، مجوز احداث برای 13 شرکتی که در مجموع آماده ایجاد نیروگاه هایی با ظرفیت بیش از 10 هزار و 500 مگاوات هستند ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۶    
اکوفارس: با وجود وخیم تر و قرمزتر شدن وضعیت شیوع کرونا در شهرهای مختلف، سفرهای مردم در هفته گذشته هم افزایش یافت و متوسط تردد روزانه در محورهای مواصلاتی مختلف به بیش از یک میلیون 800 هزار وسیله نقلیه ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۶    
اکوفارس: مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی برای سال تحصیلی 1401 - 1400 به صورت الکترونیکی و از طریق مراجعه به سایت پادا به نشانی pada. medu. ir صورت می گیرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۶    
اکوفارس: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این که سهم ماینرها در قطعی شبکه برق کمتر از یک درصد است از سیاست نیرو در حوزه سرمایه گذاری در بخش نیروگاهی انتقاد کرد و گفت که صحبت از تاثیر ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۱    
اکوفارس: رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار گفت: با توجه به گرمای هوا و ازدیاد عرضه، قیمت میوه های مختلف 15 تا 20 درصد کاهش یافته است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۱    
اکوفارس: وزیر ارتباطات از مشاهده تحرکات جدید توسط مهاجمان سایبری برای طراحی حملات باج افزاری خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۱۶    
اکوفارس: وزرای دارایی آمریکا و کره جنوبی توافق کردند درخصوص دارایی های مسدود شده ایران در سئول با یکدیگر همکاری کنند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۱۶    
اکوفارس: شاخص کل در بازار بورس امروز (یکشنبه، 19 تیر ماه) 11 هزار و 308 واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 270 هزار واحد رسید.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۴:۱۱    
اکوفارس: عضو سندیکای تولیدکنندگان برق گفت: احتمال بلک اوت یا خارج شدن شبکه برق از مدار همیشه وجود دارد اما در حال حاضر این احتمال بیشتر است چرا که شبکه در حالت ضربه پذیر قرار دارد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۱    
اکوفارس: 250 ساکن این دهکده در کنار و 2000 بومی اولیه حومه منطقه پس از شروع آتش سوزی جنگل های ناحیه تنها چند دقیقه برای ترک شهر و خانه خود زمان داشتند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۶    
اکوفارس: وزارت دفاع ملی افغانستان اعلام کرد که 70 نیروی طالبان در حمله نیروی هوایی در ولایت قندهار کشته شدند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۶    
اکوفارس: گروه صنعتی ایران خودرو پیش فروش پنج محصول خود را با موعد تحویل حداکثر یک سال، از فردا به مدت سه روز آغاز می کند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۶    
اکوفارس: درحالی که قرار بود پرونده واریز سود سهام عدالت سال 1398 در دو بخش بسته شود، با عدم پرداخت سود از سوی برخی شرکت ها ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۶    
اکوفارس: سخنگوی صنعت برق گفت: برق مراکز یا مکان هایی که به صورت غیرمجاز به استخراج رمزارز مشغول هستند، هرجا که باشند پس از کشف و ضبط، قطع خواهد شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۶    
اکوفارس: یک کارشناس مسائل شهری گفت: به دلیل افت سطح آب های زیرزمینی تهران، بستر جغرافیایی این شهر 36 سانتی متر در سال فرو می نشیند ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۱    
اکوفارس: سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به گردش واریانت دلتا در شهرهای مختلف کشور از آغاز واکسیناسیون گروه بالای 68 سال از روز دوشنبه خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۶    
اکوفارس: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: به خاطر مشکل فنی در شبکه برق، برنامه زمان بندی خاموشی های احتمالی از 19 تا 24 تیرماه منتشر شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۱    
اکوفارس: سخنگوی آتش نشانی تهران از نشت بنزین در یک جایگاه سوخت در غرب تهران خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۱    
اکوفارس: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان میزان موجودی 6 قلم کالای اساسی غیر کانتینری در بندر شهید رجایی را 301 هزار تن اعلام کرد و از اتخاذ تدابیری ویژه به منظور کاهش ماندگاری کالاهای مورد ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۶    
اکوفارس: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به ابلاغ وزارت کشور از تغییر ساعات کار ادارات استان تهران به 7 صبح تا 13 خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۶    
اکوفارس: انبه میوه ای است که نه فقط خود آن پر از خاصیت است، بلکه پوست آن نیز فواید زیادی برای سلامتی دارد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۶    
اکوفارس: دبیر آزمون استخدامی بخش خصوصی کشور از آغاز ثبت نام این آزمون از امروز (شنبه 19 تیر ماه) خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۶    
اکوفارس: یک متخصص تغذیه در خصوص عواقب مصرف آبمیوه در بیماران دیابتی دارای نوسان قند خون به بیان توضیحاتی پرداخت.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۶    
فرش قرمز جشنواره سینمایی کن فرانسه/ رویترز سواری گرفتن از اسب وحشی در جریان جشنواره ای در آلبرتا کانادا/ رویترز ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۱    
اکوفارس: در حادثه تیراندازی و چاقوکشی در شهر مارسی فرانسه دست کم یک نفر کشته و سه نفر دیگر مجروح شدند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۱    
اکوفارس: دستیار موقت وزیر خارجه آمریکا از گروه های عراقی که به مواضع ایالات متحده حمله می کنند درخواست کرد تمرکزشان را روی مبارزه با داعش قرار دهند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۶    
اکوفارس: سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: یکصد وبیست و پنجمین مرحله یارانه نقدی مربوط به تیرماه ساعت 24 روز یکشنبه (20 تیر) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۶    
اکوفارس: وزیر صنعت و فناوری اطلاعات چین اعلام کرد که این کشور از نظر تعداد حق ثبت اختراع هوش مصنوعی در رتبه اول جهان قرار دارد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۶    
اکوفارس: مقامات نیجریه ای روز جمعه اعلام کردند در حمله شبه نظامیان مسلح به شهر فارو واقع در شمال غرب این کشور 45 نفر کشته شدند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۱    
اکوفارس: دقایق اولیه بامداد شنبه 19 تیرماه صدای مهیبی در محدوده غرب تهران به گوش رسید. هنوز اخبار رسمی از علت این صدا گزارش نشده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۱    
اکوفارس: با ثبت 11 هزار و 324 مورد جدید ابتلا به کرونا در یک روز گذشته، موارد ابتلا به کرونا در بنگلادش روز جمعه از مرز یک میلیون نفر عبور کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۱    
اکوفارس: وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی با وجود مخالفت جامعه بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل متحد با ادامه شهرک سازی در اراضی فلسطینیان گفت که در دولت جدید هم این اقدام متوقف نخواهد شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۰:۲۶    
اکوفارس: سخنگوی وزارت خارجه چین به اقدام امروز آمریکا در قرار دادن 34 شرکت در لیست سیاه به بهانه ارتباط با چین، روسیه و ایران واکنش نشان داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۰:۱۶    
اکوفارس: نماینده دولت آمریکا در امور ایران گفته دولت این کشور آنچه به گفته او توافق ناقص خوانده شده را برای آزادی آمریکایی های بازداشت شده در ایران نخواهد پذیرفت.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۹:۵۱    
اکوفارس: مجتمع فولاد صنعت بناب در سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها"، با همت، همدلی و مدیریت جهادی موفق شد در خرداد ماه ...
  • ۱