پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۷:۰۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 21 تیر 1400 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 1 فروردین 1397 اکو فارس 29 اسفند 1398 اکو فارس 30 اسفند 1399 اکو فارس 31 فروردین 1400 اکو فارس 30 اردیبهشت 1400 اکو فارس 1 خرداد 1400 اکو فارس 1 تیر 1400 اکو فارس 2 تیر 1400 اکو فارس 3 تیر 1400 اکو فارس 4 تیر 1400 اکو فارس 5 تیر 1400 اکو فارس 6 تیر 1400 اکو فارس 7 تیر 1400 اکو فارس 8 تیر 1400 اکو فارس 9 تیر 1400 اکو فارس 10 تیر 1400 اکو فارس 11 تیر 1400 اکو فارس 12 تیر 1400 اکو فارس 13 تیر 1400 اکو فارس 14 تیر 1400 اکو فارس 15 تیر 1400 اکو فارس 16 تیر 1400 اکو فارس 17 تیر 1400 اکو فارس 18 تیر 1400 اکو فارس 19 تیر 1400 اکو فارس 20 تیر 1400 اکو فارس 21 تیر 1400 اکو فارس 22 تیر 1400 اکو فارس 23 تیر 1400 
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۳    
اکوفارس: در تابستان به دلیل دمای بالای هوا، منافذ پوست صورت باز می شود که بکارگیری چند راهکار ساده می تواند این مشکل را برطرف کند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۳    
اکوفارس: رسانه های اسرائیلی از گفتگوی تلفنی رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با یتسحاق هرتسوگ رئیس رژیم صهیونیستی خبر دادند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۰:۵۸    
اکوفارس: رئیس انجمن فولاد در واکنش به اعمال محدودیت های اخیر توانیر در شرایط کمبود برق در نامه ای به وزیر صنعت، خواستار بازنگری فوری در تعطیلی فعالیت این صنعت بزرگ بازار سرمایه شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۰:۵۳    
اکوفارس: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: از 2. 2 میلیون مسکن مهر تاکنون 2 میلیون واحد به متقاضیان تحویل شده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۰:۵۳    
اکوفارس: معاون بنیاد مسکن با اعلام این که پیشرفت فیزیکی واحدهای طرح ملی مسکن انبوه سازان 6 درصد است، گفت: 53 هزار متقاضی آورده 40 میلیونی را واریز کرده اند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۰:۲۸    
اکوفارس: قطعی 10 ساعته برق برخی از محلات شهر اسلامشهر باعث بروز مشکلات زیادی برای شهروندان شده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۰:۲۸    
اکوفارس: مرد اسرائیلی که در انتخابات قبلی کنست در لیست موشه یعلون رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی قرار داشت، جاسوس از آب در آمد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۰:۱۸    
اکوفارس: وزیر امور خارجه فرانسه دوشنبه شب در ادامه دخالت کشورش در امور داخلی لبنان گفت: اتحادیه اروپا برای وضع تحریم در راستای فشار برای تشکیل دولت لبنان به توافق رسیده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۰:۱۸    
اکوفارس: دانشمند ارشد سازمان ملل روز دوشنبه نسبت به ترکیب واکسن های مختلف کرونا از شرکتهای مختلف اخطار داد و آن را یک "روند خطرناک" دانست زیرا داده های کمی در مورد تاثیر آن بر سلامت وجود دارد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۰:۱۸    
اکوفارس: نماینده مردم زاهدان با بیان اینکه در سیستان و بلوچستان با کمبود اکسیژن مواجه هستیم، گفت: میزان دوز واکسن اختصاص داده شده به استان کفایت نمی کند و باید افزایش یابد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۳:۴۸    
اکوفارس: خبرگزاری رسمی اسلوونی اعلام کرده سفیر ایران را احضار کرده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۳:۴۳    
اکوفارس: محمود شکیبی بازیکن سال های دور باشگاه شاهین تهران و تیم ملی ایران چشم از دنیا فرو بست.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۲:۵۳    
اکوفارس: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که این اتحادیه هرگاه لازم باشد در حوزه های مختلف به ایران فشار وارد خواهد کرد و هرگاه لازم بداند ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۲:۵۳    
اکوفارس: سفیر اسبق ایران در کابل معتقد است آمریکا قصد دارد افغانستان را به کانونِ جریان های تکفیری تبدیل کند و طالبان در این بین، متغیرِ وابسته به آمریکاست.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۲:۳۳    
اکوفارس: با تداوم مسیر شهدای نهضت مقاومت و علی رغم پیچیدگی فتنه های پیش رو که از خباثت متراکم و مضاعف دشمنان قسم خورده نشئت می گیرد و همچنین از طریق ممّحض شدن جامعه اطلاعاتی در دوره جدید و دولت ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۲:۲۸    
اکوفارس: سازمان ملل روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که سال گذشته بحران کرونا باعث وخیم شدن قابل توجه وضعیت غذا شده و به تعداد گرسنگان در جهان 162 میلیون نفر افزود.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۲:۲۸    
اکوفارس: رییس شبکه آبفا منطقه شادگان گفت: آب آشامیدنی دهستان های خنافره و جفال شادگان، به مدت 17 ساعت قطع می شود.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۲:۲۳    
اکوفارس: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از ابتدای بروز کرونا تاکنون حدود 500 روز گذشته است و 75 درصد این روزها در استان خوزستان در موج کرونا بوده ایم و هیچ استان دیگری این گونه ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۱:۴۸    
اکوفارس: مدیرعامل اتحادیه تعاونی های لبنی ایران درباره ماجرای گرانی شیر گفت: 8 نفر شخصیت حقیقی و حقوقی با کمک وزارت جهاد کشاورزی با گران کردن شیر به دنبال خروج 3 تا 4 هزار میلیارد تومان سرمایه کشور ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۱:۱۸    
اکوفارس: مدیرکل سازمان راهداری از تخصیص یک جفت لاستیک تشویقی به رانندگان حمل اساسی از مبداء بندر امام (ره) خبر داد ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۱:۰۸    
اکوفارس: شاکری از طرح مجلس برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دو وزارت خانه مسکن و شهرسازی و حمل و نقل لجستیک خبر داد و گفت ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۰:۱۸    
اکوفارس: دولت کره جنوبی با هدف مهار مجدد ویروس جدید کرونا در نواحی بیشتر سئول، از روز دوشنبه سخت ترین محدودیت های برای حفظ فاصله اجتماعی در پایتخت را اعمال می کند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۰:۱۳    
اکوفارس: جنبش طالبان از ترکیه خواست مثل بقیه کشورهای دیگر عضو ناتو نیروهایش را از افغانستان خارج کند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۰:۱۳    
اکوفارس: دفتر اطلاع رسانی وزارت خارجه افغانستان اعلام کرد، نیروهای امنیتی این کشور توانستند در جریان عملیاتی که صبح امروز، دوشنبه انجام دادند، رئیس اطلاعات طالبان را از پای درآورند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۸    
اکوفارس: علیرضا زالی فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: فرآیند بیماری کرونا در تهران افزایشی است و در شبانه روز گذشته حدود هزار و 150 بیمار جدید بستری شدند ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۸    
اکوفارس: وحید قبادی دانا گفت: سازمان بهزیستی هدیه 25 میلیون تومانی به اعضای تیم منتخب پارالمپیک رشته های مختلف اعزامی به مسابقات پارالمپیک توکیو 2021 پرداخت می کند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۹:۴۳    
اکوفارس: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در تماس تلفنی با رئیس رژیم صهیونیستی بر لزوم برقراری آتش بس فراگیر در غزه و کرانه باختری تأکید کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۹:۴۳    
اکوفارس: قاسمعلی حسنی بیان کرد: قیمت شکر در روزهای گذشته برای مصرف کنندگان نیز افزایش شدیدی داشته و به 15000 تومان رسیده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۹:۳۸    
اکوفارس: مقایسه قیمت برخی اقلام خوراک دام نشان می دهد، کاه، طی یکسال با رشد 470 درصدی از کیلویی 500 تا 600 تومان به بیش از 4 هزار تومان رسیده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۹:۳۸    
اکوفارس: مشکل توزیع نهاده های دامی در کشور، دامن بسیاری از دامداران و تولید کنندگان گوشت قرمز را هم گرفته است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۸:۴۳    
اکوفارس: وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هرچه بنیان خانواده ها در هر جامعه ای مستحکم تر باشد حرکت آن جامعه و کشور منسجم تر و بهتر خواهد بود ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۸:۳۳    
اکوفارس: کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران به انتخاب احتمالی اش به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید واکنش مثبتی نشان داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۸:۳۳    
اکوفارس: گروه خودروسازی سایپا نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله خودروی کوئیک R را اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۸:۳۳    
اکوفارس: شورای اروپا با اتهام زنی به روسیه درباره بی ثبات کردن اوکراین اعلام کرد، تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه 6 ماه دیگر تمدید شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۸:۲۸    
اکوفارس: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شنیده شده از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال پیشنهاد شده که به جای پرداخت میزانی از طلب شستا ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۶:۵۸    
اکوفارس: در مسیر عبور زائران امام رضا(ع) مقبره امامزاده بی بی زینب قرار دارد که در دید مسافران است و روزانه بیش از دو هزار مسافر در این محل، توقف و این مکان متبرک را زیارت می کنند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۶:۵۸    
اکوفارس: پراید امروز با رشد قیمت 137 میلیون تومان به فروش می رسد. البته هنوز رونقی در معاملات وجود ندارد و برخی از نمایشگاه های فروش در شرایط تشدید بیماری کرونا فعالیت خود را محدود کرده اند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۶:۵۳    
اکوفارس: سخنگوی صنعت برق گفت: 51 هزار میلیارد تومان از دولت طلبکاریم.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۳    
اکوفارس: با وجود تمامی مصوبات و دستورالعمل ها برای تسریع ترخیص کالاهای اساسی، همچنان روند رو به رشد دپوی کالا در گمرک و بنادر ادامه دارد؛ به طوری که در حال حاضر حداقل 1 ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۳    
اکوفارس: در بیانیه ای مشترک میان ریاض و مسقط که در پی سفر دو روزه سلطان عمان به عربستان سعودی صادر شده به موضوعاتی مانند روابط دو جانبه در همه زمینه ها ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۸    
اکوفارس: نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت که در حال حاضر بزرگترین مشکل سیستان و بلوچستان کمبود اکسیژن، پزشک و واکسن است که باید در این استان واکسن بدون در نظر گرفتن گروه های سنی زده شود.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۶:۱۸    
اکوفارس: سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت:اگر یادتان باشد گفته بودم امیدوارم لیگ ملت ها به بسیاری از سوالات من پاسخ دهد و این اتفاق افتاد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۵:۵۸    
اکوفارس: فدراسیون بین المللی خبرنگاران (IFJ) روز دوشنبه اعلام کرد که گزارش هایی دریافت کرده است مبنی بر اینکه گروه طالبان افغانستان بر رسانه های این کشور در بخش های شمالی تسلط کامل پیدا کرده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۵:۵۳    
اکوفارس: کمبود ویتامین B 12 می تواند با عوارضی همچون تپش قلب، خستگی و احساس ضعف همراه باشد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۵:۴۸    
اکوفارس: دونالد ترامپ قاطعانه در یک نظرسنجی بر سر انتخابات ریاست جمهوری 2024 در محل کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران پیروز شد که این نشان دهنده ابعاد تسلط این رئیس جمهور سابق بر حزب جمهوریخواه است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۵:۴۳    
اکوفارس: مرکز مین زدایی یمن پس از خنثی کردن یک بمب بزرگ آمریکایی در صنعا اعلام کرد این بمب بار دیگر نقش ویرانگر آمریکا در جنگ یمن را اثبات می کند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۸    
اکوفارس: منابع رسانه ای عراق از وقوع یک آتش سوزی در ساختمان وزارت بهداشت عراق خبر دادند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۵:۲۸    
اکوفارس: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان این که واکسن کرونا خارج از سیستم نوبت دهی تزریق نمی شود، گفت: واکسن برکت در دانشگاه علوم پزشکی ایران توزیع شده است ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۵:۲۸    
اکوفارس: سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان زمان اعلام نتایج آزمون های مدارس استعدادهای درخشان را مشخص کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۵:۲۳    
اکوفارس: مراسم رونمایی از اپلیکیشن همدم صبح امروز در موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با حضور محمدباقری قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغاتی اسلامی رونمایی شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۸    
اکوفارس: رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف یک قبضه سلاح جنگی و سه قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در غرب تهران خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۸    
اکوفارس: یک روانشناس در رابطه با معضل خودبیمارانگاری و راهکارهای درمان این مشکل توضیحاتی داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۳    
اکوفارس: یک مقام مسئول گفت: خدمات حمل و نقل اعم از بار و مسافر درون و برون شهری، بین المللی، جاده ای، ریلی و دریایی از مالیات بر ارزش افزوده معاف شده اند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۳    
اکوفارس: محققان می گویند اگر واکسن زده اید، اما بیش از حد معمول عطسه می کنید به احتمال زیاد به کرونا مبتلا شده اید.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۵:۰۸    
اکوفارس: بزرگترین تظاهرات ضدحکومتی در چند دهه گذشته در کوبا ترتیب داده شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۵:۰۳    
اکوفارس: بررسی های آمار تولید و فروش محصولات دو خودروساز بزرگ کشور در سه ماهه ابتدایی سال جاری نشان می دهد که این دو شرکت در مجموع بالغ بر 178 هزار دستگاه خودرو تولید کرده اند که از این میزان ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۴:۰۳    
اکوفارس: اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران در نامه ای به رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس اعلام کرد: واردکنندگان بخش خصوصی به دلیل نامعلوم بودن شرایط تامین ارز ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۴:۰۳    
اکوفارس: منابع خبری از انفجار دو دکل انتقال برق مرصاد به دیالی در منطقه المقالع نزدیک دریاچه حمرین خبر می دهند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۳:۵۸    
اکوفارس: حدود 450 راننده تاکسی در تهران به دلیل کرونا جان باخته اند. واکسیناسیون تاکسیرانان هنوز آغاز نشده و مدیرعامل سازمان تاکسیرانی می گوید آمار فوتی های رانندگان به 50 مورد در ماه رسیده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۳:۴۳    
اکوفارس: رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینکه متاسفانه مرغ در بازار دونرخی شده است، گفت: نرخ دولتی مرغ با قیمت 24هزارو900 تومان ونرخ آزاد با قیمت حداکثر 35 هزارتومان در بازار عرضه می شود.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۳:۳۸    
اکوفارس: کل ورودی آب به مخازن سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه99) تا پایان 18 تیرماه با کاهش 47 درصدی همراه شده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۳:۳۸    
اکوفارس: محمود زاده گفت: 240 واحد مسکن ملی در شهر جدید پرند ساخته شده که قیمت تمام شده ساخت آن ها 4 میلیون تومان است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۳:۳۳    
اکوفارس: پس از نزدیک به دو دهه، طالبان، حالا بار دیگر به مشکلی جدی برای افغانستان و البته کشورهای منطقه بدل شده است ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۳:۳۳    
اکوفارس: مدیر کل پایش هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و دامداران توصیه می شود که هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۳    
اکوفارس: جنگل های زیبای شهرستان گچساران پس از 82 ساعت جدال امدادگران با شرایط سخت گرمای شدید منطقه در آتش می سوزد و زیباترین سرمایه های طبیعی جلوی چشمان طبیعت دوستان در حال نابودی است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۲:۵۸    
اکوفارس: تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از فتح یورو 2020 صبح امروز وارد شهر رم شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۲:۵۳    
اکوفارس: دولت بیست و دومین گزارش سه ماهه اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۸    
اکوفارس: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با هدف تسهیل دستیابی جامعه هدف به مسکن، 55 درصد قیمت مسکن ملی وام داده می شود، گفت: مسکن مهر را تکمیل کردیم و به دولت سیزدهم انتقال داده نمی شود.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۳    
اکوفارس: عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: طبق اخبار واصله بخشنامه معاون اول رئیس جمهور درباره افزایش حقوق مدیران در هیأت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس رد شده و این موضوع طی روزهای آتی به هیأت دولت ابلاغ خواهد ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۳    
اکوفارس: اتحادیه فوتبال انگلیس در ساعات ابتدایی بامداد روز دوشنبه با صدور بیانیه ای، حملات نژادپرستانه به بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور در شبکه های مجازی را پس از باخت انگلیس در ضربات پنالتی مقابل ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۳    
اکوفارس: لوتوس هندی (Indian Lotus) یا ثعله باقلا که از آن با نام لاله مردابی نیز یاد می شود گیاهی تالابی با گل های زیباست که معمولا در باور عامه با نیلوفر آبی اشتباه گرفته می شود ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۲:۱۸    
اکوفارس: مدافع سابق تیم استقلال با بیان اینکه شرط اول فرهاد مجیدی بازگشت او بوده است، از احمد مددی مدیرعامل باشگاه انتقاد کرد و گفت: مددی هنگام رفتن می خواهد استقلال را ضعیف کند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۳    
اکوفارس: معاون قضائی دادستان کل کشور گفت: حدود 5 تا 6 میلیون تن نهاده دامی در گمرکات بلاتکلیف مانده و نسبت به ورودی، خروجی آن خیلی کم است و بیم این را داریم که در هوای شرجی بنادر آسیب ببینند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۹    
اکوفارس: دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: پنج نفر در ارتباط با ماجرای پرحاشیه افتتاح یک واحد پارچه فروشی در این شهرستان دستگیر شدند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۹    
اکوفارس: شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی با ارسال اظهارنامه قضایی به فدراسیون فوتبال خواستار پرداخت اجاره بها بابت تصرف ساختمان حال حاضر این فدراسیون شده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۴    
اکوفارس: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: طی هفت روز، برق 125 شعبه بانک در شهر تهران به دلیل مصرف بالای برق، قطع شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۴    
اکوفارس: فرماندار قصرشیرین گفت: یک دستگاه مینی بوس حامل کارگران شرکت بیستون پارس در نزدیکی به محل کار در مسیر قصرشیرین به خسروی واژگون و 16 نفر مصدوم شدند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۱:۲۹    
اکوفارس: متخصصان معتقدند: هیچ سرطانی وجود ندارد که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با مصرف سیگار در ارتباط نباشد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۱:۲۴    
اکوفارس: یک مقام مسئول گفت: زمانی که کالایی زیر زمینی تولید می شود نظارتی روی کنترل کیفی آن وجود ندارد و به دلیل اینکه هزینه تمام شده آن کم است، مورد استقبال قرار می گیرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۱:۲۴    
اکوفارس: رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه زمان برگزاری آزمون وکالت 1400 را اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۱:۲۴    
اکوفارس: ریچارد برانسون توانست پیش از ایلان ماسک و جف بزوس به رؤیای خود تحقق بخشیده و به عنوان اولین میلیاردر با فضاپیمای خود به فضا برود.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۱:۲۴    
جشن قهرمانی تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از نیم قرن در مسابقات یورو2020/ رویترز طرفداران تیم ملی فوتبال انگلیس در اطراف استادیوم ویمبلی لندن و در بازی فینال یورو 2020 بین دو تیم فوتبال ایتالیا و ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۱:۱۹    
به گزارش اکوفارس به نقل از ایرنا، علیرضا شهیدی در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و فناوری علوم زمین افزود: از مجموع 43 مخاطره موجود در جهان ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۱:۱۹    
اکوفارس: پلیس هند اعلام کرد در یک روز گذشته وقوع رعد و برق در چند شهر ایالت راجستان باعث کشته شدن 18 نفر از جمله 7 کودک شده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۱:۱۴    
اکوفارس: قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر رشد ملایم ارزش دلار و بهبود شاخصهای سهام کاهش پیدا کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۹    
اکوفارس: مهلت ثبت نام در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو با موعد تحویل حداکثر یک سال، فردا به پایان می رسد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۹    
اکوفارس: عضو هیئت مدیره انجمن صنایع سلولزی بهداشتی از افزایش 15 درصدی قیمت دستمال کاغذی و سایر محصولات سلولزی نسبت به پایان سال قبل خبر داد ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۴    
اکوفارس: کیفیت هوای پایتخت، امروز دوشنبه از لحاظ غلظت آلایندگی ذرات معلق کمتر از 2. 5 میکرون با شاخص لحظه ای 125 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس از جمله زنان باردار، بیماران قلبی و ریوی ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۴    
اکوفارس: تحقیقات جدید پاسخی را در مورد چرایی بروز مشکلات تنفسی در برخی افراد چاق ارائه می دهد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۰:۵۹    
اکوفارس: رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درخصوص اختصاص باند فرکانسی به اپراتورها و افزایش ظرفیت پهنای باند در کشور مسائلی را مطرح کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۰:۵۹    
اکوفارس: وزارت علوم مصوبه ممنوعیت پذیرش دانشجوی ارشد از رشته های غیرمرتبط را تا زمان انجام بررسی های بیشتر و کارشناسانه لغو کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۹    
اکوفارس: ارتش چین امروز از ورود غیرقانونی ناو آمریکایی به آب های مورد مناقشه دریای چین جنوبی خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۹    
اکوفارس: خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که امارات روز چهارشنبه به طور رسمی سفارت خود را در فلسطین اشغالی افتتاح خواهد کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۹    
اکوفارس: تیم ملی فوتبال ایتالیا موفق شد با شکست انگلیس در ایستگاه پایانی یورو 2020، قهرمانی این رقابت ها را بدست آورده و جام را به پایتخت خود، رم ببرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۴    
اکوفارس: پس از حملات به کاروان های ائتلاف آمریکایی در بصره، بابل و دیوانیه عراق، در دقایق ساعت اولیه بامداد دوشنبه به وقت بغداد، یک کاروان دیگر آمریکا در استان بابل مورد حمله قرار گرفته است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۴    
اکوفارس: نائب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه پنج میلیون تن نهاده در بندر امام خمینی(ره) دپو شده ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۴    
اکوفارس: پلیس هائیتی صبح امروز (دوشنبه) اعلام کرد که مغز متفکر و طراح احتمالی ترور جوونل موئیز رئیس جمهور این کشور را دستگیر کرده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۹    
اکوفارس: سخنگوی سفارت سعودی در واشنگتن میگوید که علیرغم اختلافات با آمریکا در برخی موضوعات مثل ایران و یمن، روابط میان ریاض و واشنگتن مستحکم و پایدار است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۹    
اکوفارس: منابع خبری از وقوع تیراندازی در ایالت تگزاس آمریکا و کشته شدن حداقل یک نفر خبر داده اند.
  • ۱