یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۱۳Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 27 مهر 1396 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 19 اردیبهشت 1396 اقتصادگردان 7 خرداد 1396 اقتصادگردان 31 تیر 1396 اقتصادگردان 31 مرداد 1396 اقتصادگردان 31 شهریور 1396 اقتصادگردان 1 آبان 1396 اقتصادگردان 1 آذر 1396 اقتصادگردان 2 دی 1396 اقتصادگردان 1 بهمن 1396 اقتصادگردان 1 اسفند 1396 اقتصادگردان 1 مهر 1396 اقتصادگردان 2 مهر 1396 اقتصادگردان 3 مهر 1396 اقتصادگردان 4 مهر 1396 اقتصادگردان 5 مهر 1396 اقتصادگردان 6 مهر 1396 اقتصادگردان 7 مهر 1396 اقتصادگردان 8 مهر 1396 اقتصادگردان 9 مهر 1396 اقتصادگردان 10 مهر 1396 اقتصادگردان 11 مهر 1396 اقتصادگردان 12 مهر 1396 اقتصادگردان 13 مهر 1396 اقتصادگردان 14 مهر 1396 اقتصادگردان 15 مهر 1396 اقتصادگردان 16 مهر 1396 اقتصادگردان 17 مهر 1396 اقتصادگردان 18 مهر 1396 اقتصادگردان 19 مهر 1396 اقتصادگردان 20 مهر 1396 اقتصادگردان 21 مهر 1396 اقتصادگردان 22 مهر 1396 اقتصادگردان 23 مهر 1396 اقتصادگردان 24 مهر 1396 اقتصادگردان 25 مهر 1396 اقتصادگردان 26 مهر 1396 اقتصادگردان 27 مهر 1396 اقتصادگردان 28 مهر 1396 اقتصادگردان 29 مهر 1396 اقتصادگردان 30 مهر 1396 
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۲۰    
موسسه ملل اعلام کرد: ملل کارت مشتریان تعاونی منحله وحدت که حرف اول نام خانوادگی آنان (د،ذ،ر،ز،ژ) بوده ، شارژ و قابل برداشت شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۶:۳۸    
تازه ترین آمارهای خدمات نوین بانکی بانک صادرات ایران، از رشد 99 درصدی سالانه تعداد تراکنش های موفق سامانه همراه بانک طی شهریور 96 حکایت دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۰    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از پیگیری طرح تشکیل وزارتخانه ای باعنوان صرفاً گردشگری خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۲۰:۵۱    
نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از وجود 101 نقطه جمعیتی فاقد راه دسترسی در الیگودرز خبر داد و گفت که هنوز برخی از مسئولان باور ندارند که پس از گذشت 39 سال از عمر پربرکت انقلاب چنین شرایطی در ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۲۰:۴۸    
قائم مقام بانک مرکزی از اعلام آمادگی این بانک با همکاری بانک کشاورزی برای تامین نیازهای اعتباری بخش های مختلف از جمله بخش کشاورزی منطقه آزاد ارس خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۲۰:۳۹    
طبق توافقات اخیر بین مسئولان ایران و ترکیه، شرایط حذف ارزهای رایج به ویژه دلار از مبادلات تجاری دو کشور فراهم شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۸:۵۱    
مشاور معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه صادرات، عرصه ای است که موجب ارز آوری و حیات محصول می شود، گفت : ایران اکسپو ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۶    
مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از در نظر گرفتن هواپیمای جایگزین برای پرواز تهران به اهواز شرکت زاگرس خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۶    
معاون وزیر امور خارجه نروژ چشم انداز فعالیت شرکت های نروژی در ایران را امیدوار کننده خواند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۲۱:۵۹    
مدیرعامل شرکت کرمان موتور در دیدار جمعی از مشتریان ناراضی این شرکت ضمن عذرخواهی بابت تأخیر پیش آمده در سه ماه گذشته در تحویل محصولات این شرکت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۲۱:۵۶    
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب و نیروی ایران با اشاره به خبر کسب رتبه برتر جهانی برای کمیته آبیاری و زهکشی ایران، معیارهای این انتخاب را تشریح کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۲۱:۵۶    
مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، بهداشتی، آرایشی و حلال سازمان ملی استاندارد ایران گفت: هم اکنون 5500 واحد در زمینه بهداشتی و مواد غذایی فعال هستند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۲۱:۵۰    
سرپرست وزارت نیرو گفت: صنعت آب و فاضلاب آماده جذب 160 هزار میلیارد تومان سرمایه است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۲۱:۴۱    
به گزارش روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی این همایش که اعضای هیات نظارت بر صندوق، دادستان استان خراسان رضوی و رئیس ستاد دیه کشور بعنوان مهمان ویژه حضور داشتند، طی 3 روز کارگاه های تخصصی حقوقی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۷:۳۸    
معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به اینکه در حال حاضر در بیش از 90 کشور جهان استاندار ایران دارای اعتبار است، تصریح کرد: سال 1399 سال جهش صادراتی ما در دنیا خواهد بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۷:۳۵    
مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی به ایجاد پیوست استانداردسازی در کشور اشاره کرد و گفت: طرح رویکرد نوین استانداردسازی ابلاغ شده که به زودی به استان ها نیز ابلاغ خواهد شد و بر اساس آن واحدهای ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۷:۳۵    
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: استاندارد موجب ارتقای اعتبار و کیفیت در تولیدات و حمایت از مصرف کننده می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۷:۳۲    
معاون پارلمانی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رشد اقتصادی در ایران با اتلاف منابع همراه است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۷:۳۲    
مدیرعامل روس نفت اعلام کرد این شرکت روسی سرگرم مذاکره با تهران برای ایجاد یک زنجیره تامین برای تحویل نفت از ایران و کشورهای آسیای مرکزی به بازارهای جهانی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۹    
رئیس مرکز ملی تائید صلاحیت استاندارد ایران تاکید دارد که برای هوشمند کردن زندگی نیازمند استاندارد در تمام ابعاد جامعه هستیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۶    
معاون بازاریابی و فروش همراه اول با اشاره به اتمام شماره های فعلی همراه اول از آغاز ارائه سیم کارت های این شرکت با یک پیش شماره اضافه تر خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۳    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از توقف عرضه ارز مبادلاتی به ایرلاین ها خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۰    
مسکن مهر که وزیر راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید آن را از عوامل جهش 760 درصدی قیمت زمین می داند، نوعی برداشت گزینشی از طرح جامع مسکن در زمینه واگذاری حق بهره برداری از زمین بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۷:۱۷    
قیمت های نفت روز پنج شنبه تحت تاثیر ادامه روند کاهش تولید اوپک، تنش ها در خاورمیانه و تولید کمتر آمریکا به دلیلی تعطیلی های ناشی از طوفان، ثابت بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۷:۰۵    
منابع آگاه در اوپک اعلام کردند این سازمان تمایل دارد توافق کاهش تولید با روسیه و سایر تولیدکنندگان به مدت 9 ماه دیگر تمدید شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۷:۰۵    
طلا در معاملات روز پنجشنبه بازار جهانی تحت تاثیر قوی شدن ارزش دلار، به پایین ترین قیمت در بیش از یک هفته گذشته سقوط کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۷:۰۲    
برگزاری نمایشگاه تلکام با تشکیل پنل های تخصصی از مهم ترین رویدادهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته گذشته بود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۷:۰۲    
با ابلاغ مصوبه هیات دولت به پلیس راهنمایی و رانندگی شماره گذاری خودروهای پرمصرف از امروز (پنجشنبه 27 مهر) از سر گرفته شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۶:۵۹    
به طورکلی اقتصاددانان از نظر هدف های سیاست کلان اقتصادی، بر مواردی مانند اشتغال کامل، ثبات قیمت ها (کنترل تورم) توزیع عادلانه درآمد و رشد مداوم اقتصادی تأکید دارند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۶:۵۶    
در هفته اخیر پنج عامل موجب تضعیف ارزش دلار در بازارهای جهانی شد، روندی که در دو هفته ماقبل معکوس بود به گونه ای که عوامل پنج گانه موجب تقویت و رشد دلار شده بودند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۶:۵۳    
با واریز یارانه مهرماه هشتادمین مرحله از پرداخت های نقدی بین خانوارها انجام شد و مجموع دریافتی افرادی که از ابتدا در لیست دریافت کنندگان قرار داشته اند به سه میلیون و 640 هزار تومان رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۶:۵۰    
اهم اخبار این هفته به آغاز مسابقات جهانی مهارت، کاهش حوادث ناشی از کار و بررسی قانون جامع مالیات در کمیسیون اقتصادی اختصاص داشت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۶:۵۰    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران معتقد است دولت به دلیل برخی عوامل از جمله افت صادرات نسبت به واردات و تامین ارز مورد نیاز برای هزینه های جاری ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۶:۴۷    
رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی با بیان اینکه بخش خصوصی فعلا خواهان صادرات گاز نیست،گفت: فعالیت بخش خصوصی در بخش صادرات گاز در حد صادرات کپسول گاز به کشورها است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۶:۴۷    
پنج کشور اسپانیا، چین، آلمان، عراق و ایرلند به ترتیب از ابتدای دولت یازدهم تاکنون بیشترین حجم سرمایه گذاری در ایران و در بخش صنعت، معدن و تجارت را به خود اختصاص دادند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۶:۴۴    
بعد از دو سال تمدید قرارداد خرید سیمان توسط وزارت راه و شهرسازی برای استفاده در پروژه های عمرانی و جاده ای جهت کمک به تولید سیمان در داخل ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۶:۴۱    
تصور کنید دسترسی به جست وجوگرهایی مثل گوگل یا یاهو برای مدتی در کشور قطع شود. این اتفاق می تواند برای حوزه های مختلف مثل سیستم آموزشی تاثیرگذار باشد و در این راستا طرح و تقویت یک جست وجوگر بومی از ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۲:۳۲    
اگرچه در سایر کشورها، خطوط راه آهن بیشتر برای حمل و نقل بار مورد بهره برداری قرار می گیرد اما در ایران، این جابه جایی مسافر است که سهم بیشتری را به خود اختصاص می دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۱:۳۲    
بازارگشایی و فتح بازارهای هدف یکی از ماموریت های ویژه رایزنان بازرگانی مستقر در کشورهای هدف در فضای پسابرجام بود که از سوی متولیان تجاری کشور ترسیم شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۱۷    
پس از برجام 120طرح با حجم سرمایه گذاری 7میلیارد و 390میلیون دلار در بخش صنعت، معدن و تجارت به تصویب رسید که این بخش سهم 37درصدی از کل حجم سرمایه گذاری خارجی کشور را به خود اختصاص داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۲    
روزی که قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی با کنسرسیوم به رهبری غول فرانسوی توتال به امضا رسید، وزیر نفت ایران آن را دستاورد مستقیم برجام و انتخابات حسن روحانی به عنوان رییس جمهور دانست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۴۷    
می گوید: به حضرت عباس قسم که امکان توسعه کشاورزی در حوضه کارون بزرگ دیگر وجود ندارد. همین جمله از عمق دلسوزی اش برای آب در ایران و همچنین عمق بحرانی بودن این ماجرا حکایت دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۲    
محققان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی موفق به طراحی و ساخت آشکارساز امواج فروسرخ (IR) و تراهرتز (THz) بر پایه دیود شاتکی گرافین- سیلیکون شدند و با پذیرش طرح در برنامه نانو مچ ستاد توسعه فناوری ...