جمعه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۰۷Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 28 خرداد 1397 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 31 فروردین 1397 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1397 اقتصادگردان 1 تیر 1397 اقتصادگردان 31 مرداد 1397 اقتصادگردان 1 شهریور 1397 اقتصادگردان 30 مهر 1397 اقتصادگردان 30 آبان 1397 اقتصادگردان 30 آذر 1397 اقتصادگردان 1 دی 1397 اقتصادگردان 1 بهمن 1397 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 1 خرداد 1397 اقتصادگردان 2 خرداد 1397 اقتصادگردان 3 خرداد 1397 اقتصادگردان 4 خرداد 1397 اقتصادگردان 5 خرداد 1397 اقتصادگردان 6 خرداد 1397 اقتصادگردان 7 خرداد 1397 اقتصادگردان 8 خرداد 1397 اقتصادگردان 9 خرداد 1397 اقتصادگردان 10 خرداد 1397 اقتصادگردان 11 خرداد 1397 اقتصادگردان 12 خرداد 1397 اقتصادگردان 13 خرداد 1397 اقتصادگردان 14 خرداد 1397 اقتصادگردان 15 خرداد 1397 اقتصادگردان 16 خرداد 1397 اقتصادگردان 17 خرداد 1397 اقتصادگردان 18 خرداد 1397 اقتصادگردان 19 خرداد 1397 اقتصادگردان 20 خرداد 1397 اقتصادگردان 21 خرداد 1397 اقتصادگردان 22 خرداد 1397 اقتصادگردان 23 خرداد 1397 اقتصادگردان 24 خرداد 1397 اقتصادگردان 25 خرداد 1397 اقتصادگردان 26 خرداد 1397 اقتصادگردان 27 خرداد 1397 اقتصادگردان 28 خرداد 1397 اقتصادگردان 29 خرداد 1397 اقتصادگردان 30 خرداد 1397 اقتصادگردان 31 خرداد 1397 
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۱۰    
دکترامیر حسن کاکایی عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت، مشاور مدیر عامل ایران خودرو نیست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۲۱    
همراه اول اعلام کرده که برای مشترکان زیان دیده شایعه اینترنت رایگان 120 گیگابایتی تمهیدات ویژه ای درنظر گرفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۴    
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از لغو خرید همه مشترکانی خبر داد که در پی پیام جعلی اختصاص حجم رایگان اینترنت صورت گرفته و اعلام کرد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۴    
معاون علمی وفناوری رییس جمهور با اشاره به آمار بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی، گفت: ناهمگونی میان بازار کار و خروجی های آموزش عالی موجب شده تا برنامه ریزی ها ناقص بماند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۱:۱۴    
معاون وزیر نیرو در نشست شورای پایایی منطقه یی برق خوزستان در اهواز بیان کرد: با توجه به وضعیت برق، تابستان امسال هیچ گونه خاموشی گسترده و با برنامه یی در هیچ نقطه یی از کشور نخواهیم داشت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۵۹    
پانزدهم تیرماه سال جاری یعنی حدود 20 روز دیگر زمان رونمایی از کارتخوان های جدید در جایگاه های عرضه سوخت اعلام شده ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۴۴    
اولویت های جدید تامین ارز مشخص شدبانک مرکزی، اولویت های جدید تامین ارز بابت مصارف ارزی خدماتی مورد نیاز متقاضیان به نرخ اعلامی این بانک را به شبکه بانکی ابلاغ کرد
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۴۴    
وزیر نیرو با بیان اینکه خشکسالی یک پدیده موقتی است و باید با آن مقابله کرد، اظهار داشت: اما کم آبی یک پدیده مستمر است که باید با آن زندگی کرد و سازگار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۹    
چالش دولت برای تغییر رویکرد ادارات پرمصرف برق همچنان راه حل مشخصی ندارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۹:۴۶    
5 مبدا وارداتی کالا طی دو ماه سال 1397 شامل کشورهای چین با ارزش 1736میلیون دلار، امارات متحده عربی 986میلیون دلار، کره جنوبی 423میلیون دلار ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۸:۵۹    
نمایندگان بخش خصوصی در نشستی با حضور رییس کل اسبق بانک مرکزی به مساله بدهی های انباشته شده و سیاست های ارزی دولت پرداختند و از لزوم اصلاح سیاست ها و جراحی بیماری بدهی گفتند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۸:۲۹    
آغاز مسابقات فوتبال جام جهانی و تصمیم استانداری مبنی بر پخش نشدن مسابقات فوتبال در فضاهای باز شهری انتقادات فراوانی را در پی داشت و موجب تعطیلی عمده یی از برنامه ریزی ها برای پخش فوتبال در 22 بوستان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۸:۱۴    
نتایج اطلاعات مرکز آمار ایران نشان می دهد که جمعیت کشور از سال 65 تا 95 حدود 60درصد، تعداد خانوارها حدود 150 درصد و تعداد واحدهای مسکونی 177درصد رشد داشته که طبق بررسی های صورت گرفته تعداد ساخت راضی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۷:۵۹    
نشست اطلاع رسانی و آموزشی هیات بین الدولی تغییر اقلیم دیروز درحالی برگزار شد که چند سالی است کارشناسان هواشناسی هشدار داده اند که ایران با خطرات جدی از نظر پیامدهای تغییر اقلیم روبه رو است و برای ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۴۲    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: معافیت واردات کالاهای اساسی از مالیات علی الحساب منع قانونی ندارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۳۹    
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در راستای رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید در استان سمنان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۳۶    
با حکمی از سوی وزیر صنعت ، معدن و تجارت عطاء الله معروف خانی به سمت رییس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور منصوب شد .
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۳۶    
با صدور حکمی از سوی رییس مرکز ملی فرش ایران ، فروغ اسماعیلی به عنوان معاون امور تحقیق و ترویج مرکز ملی فرش ایران منصوب شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۳۳    
معاون صادراتی وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه هیچ نرخی به جز دلار 4200 تومانی برای واردات و 3800 تومانی برای واردات کالاهای اساسی رسمیت ندارد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۳۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ابلاغی تمامی اختیارات خود در کارگروه تنظیم بازار را به معاون امور اقتصادی و بازرگانی خود تفویض کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۳۰    
میزان تولید کنسانتره سنگ آهن شرکت های بزرگ معدنی طی 2 ماه نخست سال جاری 27 درصد رشد یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۳۰    
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کردستان از وجود 47 طرح صنعتی برای دریافت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در بانک های عامل به مبلغ 25 میلیارد تومان خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۲۷    
معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت در احکامی جداگانه، امید شاکری را به عنوان مدیرکل نظام فنی و اجرایی و ارزشیابی طرح ها و احمد خان بیگی را به عنوان سرپرست اداره کل پژوهش این معاونت منصوب کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۲۴    
نماینده ایران در هیئت عامل اوپک اعلام کرد سه عضو این سازمان، طرح پیشنهادی عربستان برای افزایش تولید را وتو می کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۲۴    
فاز یک (اوره و آمونیاک) پتروشیمی مسجد سلیمان 80,11 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می شود در صورت فراهم شدن شرایط لازم، ابتدای سال آینده به بهره برداری برسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۱۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از قیمت پایین آب شرب در ایران انتقاد و خاطرنشان کرد: در دنیا به چاه های آب همانند چاه نفت نگریسته می شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۰۹    
در ظاهر، 2 کشور با دین یکسان، زبان تقریبا مشابه، شمار قابل توجه مهاجر از یکی به دیگری و 945کیلومتر مرز مشترک، باید به اندازه استان های داخلی یک کشور به یکدیگر نزدیک باشند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۰۳    
انجمن واردکنندگان خودرو به دنبال افزایش قیمت انواع خودرو در بازار به ارائه توضیحاتی در مورد دلیل این افزایش قیمت ها پرداخته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۱:۰۳    
بر اساس سناریو جدید ارزی دولت قرار است نرخ سومی نیز برای دلار به عنوان نرخ متقاضی در قالب سامانه جدیدی که ویژه صادرکنندگان است، عملیاتی شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۹:۵۸    
روز گذشته در جلسه شورای شهر تهران، اعضای این شورا موافقت کردند تا پایان سال 97 اختیارات شرکت واحد اتوبوسرانی اعم از انتخاب هیات مدیره مجمع به شهردار تهران تفویض شده و به همین منظور تا پایان شهریور ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۹:۵۵    
کلنگ زنی پلاسکو یکی از موضوعات مورد بحث اعضای شورای شهر بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۹:۳۷    
براساس نتایج گزارش اقتصادی سال 96 شرکت شاپرک، شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، در اکثر شاخص های عملکردی رتبه های برتر را از آن خود کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۹:۳۷    
شعب بانک کشاورزی استان یزد از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه، با صدور بیش از 30 میلیارد ریال ضمانت نامه برای مشتریان و پیمانکاران بخش های مختلف اقتصادی استان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۹:۳۴    
سفیر کشورمان در ایروان با آرتسوک میناسیان وزیر توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری ارمنستان دیدار و گفت وگو کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۸    
بانک رفاه در دو ماهه نخست سال جاری، در بخش های کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی، خدمات و متفرقه بالغ بر 36.117 میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۸    
رییس جمهور گفت: مردم مطمئن باشند که تولید یا تامین کالاهای مورد نیاز جامعه و حل هرگونه مشکل بخش های تولیدی در این عرصه اولویت دولت است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۵    
مدیرعامل بورس کالا با مقایسه توزیع ارزش معاملات به تفکیک بازارها در سال 96 نسبت به سال گذشته، گفت: در سال مالی گذشته سهم بازار مشتقه در حالی به 56 درصد از کل ارزش معاملات بورس کالا افزایش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۹:۱۹    
نمایشگاه نقاشی دونفره سارا اشرفی و مجید حسینی در کتابخانه مرکزی شهر نسود دانمارک برگزار می شود
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۹:۱۹    
مشاور رییس کل بانک مرکزی با اشاره به فقر نظام نظارتی و مقرراتی در الگوی کسب و کار بانک ها، گفت: در این زمینه نیازمند تحول هستیم تا در آینده الگوی کسب و کار بانک ها یکی از مبناهای تقسیم بندی قرار گیرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۷:۴۳    
بانک صادرات ایران چک های طرح قدیم (غیر صیادی) سایر بانک ها را تنها تا پایان مرداد ماه 97 پذیرش خواهد کرد
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۷:۴۳    
بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و حمایت از سلامت و ورزش در بستر های جهانی، به جمع بزرگ هواداران تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی پیوست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۷:۱۹    
مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی طی نامه ای از عملکرد شایسته بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه جذب منابع قرض الحسنه تقدیر کرد
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۷:۱۰    
مدیرعامل بورس تهران با اشاره به رشد بازار سهام در روزهای اخیر گفت: سرمایه گذاران به دنبال نشانه های مثبت تصمیم های دولت برای ورود به بازار سرمایه هستند و این چراغ سبز از سوی دولت روشن شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۷:۰۷    
معاون توسعه کسب وکار به پرداخت ملت گفت: ایجاد سامانه کشف تقلب برای تحلیل رفتار پذیرندگان کارتخوان های فروشگاهی می تواند به جلوگیری ازخرید وفروش کالاهای قاچاق کمک کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۷:۰۴    
طبق گزارش مرکز آمار ایران سهم هزینه های مسکن در سبد خانوار در حال حاضر بین 30 تا 34 درصد است و همچنین طی سه سال گذشته روند افزایش مبلغ اجاره بیش از قیمت مسکن بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۷:۰۱    
اظهارنامه گمرکی در حقیقت اظهار نمودن کالاهای وارداتی و صادراتی به گمرک است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۵۴    
رییس اتحادیه واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی گفت: صنف موبایل در روز جاری برای تعیین و تکلیف نحوه تخصیص ارز 6500 تومانی با مسئولان وزارت صمت و بانک مرکزی جلسه دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۸    
رییس مجلس با اعلام مصوبه الحاق موادی به قانون ارتقای نظام مالی کشور و رفع موانع تولید رقابت پذیر، دستور تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را ابلاغ کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۶    
پیک مصرف برق کشور روز گذشته با جهشی 6 هزار مگاواتی نسبت به روز شنبه به مرز 50 هزار مگاوات رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۶    
میزان بارش های کشور از ابتدای سال آبی(ابتدای مهرماه) تاکنون به 166 میلیمتر رسیده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 26.5 درصد کاهش داشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۳    
دبیر هیات اجرایی دوازدهمین همایش بین المللی انرژی از برپایی بزرگترین گردهمایی مدیران و متخصصان حوزه انرژی در روزهای 29 و 30 خردادماه خبر داد و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۳    
رییس کمیسیون تخصصی طلا حباب هر قطعه سکه را 400 هزار تومان اعلام کرد و گفت: نوسان قیمتی در بازار سکه شدید است
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۳    
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه جلسه امروز ستاد اقتصاد مقاومتی عمدتا معطوف به برنامه بخش صنعت برق بوده است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۰    
مدیر سرمایه گذاری و امور سهام بانک سامان مزیت های صدور گواهی سپرده سکه طلا را تشریح کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۰    
پیام رسان بله امکان تازه ای برای کاربرانش فراهم کرده که بتوانند در کمترین زمان و کاملا با انتخاب خود نیت خیرخواهانه شان را عملیاتی کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۳۴    
بانک مرکزی، دستورالعمل شناسایی درآمد مؤسسات اعتباری را با هدف ایجاد رویه واحد حسابداری در ثبت انواع درآمدهای حاصله مؤسسات اعتباری تدوین و به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۳۴    
بانک مرکزی، اولویت های جدید تامین ارز بابت مصارف ارزی خدماتی مورد نیاز متقاضیان به نرخ اعلامی این بانک را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۶:۳۱    
قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید که طی چند روز گذشته روند کاهشی را در پیش گرفته بود با وجود کاهش نرخ اونس جهانی به 1280 دلار ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۴۵    
مدیر اداره نظام پرداخت بانک مرکزی کسر 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به ازای هر خرید از کارتخوان های فروشگاهی از اول تیرماه را تکذیب کرد
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۳۳    
اعلام می شود با دلالان ارز به طور جدی برخورد می شود، با این وجود این افراد به راحتی به فعالیت می پردازند و نبض بازار ارز را در دست دارند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۲۴    
مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز گفت: 18 درصد برق استان در سیستم های سرمایشی مصرف می شود که با گرم شدن هوا به صورت همزمان به شبکه تحمیل می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۲۴    
رییس انجمن واردکنندگان لوازم آرایشی، بهداشتی و عطریات، گفت: براساس بخشنامه ای که وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ کرده لیست کالاهایی که نرخ دلار برای واردات شان تغییر می کند کند اعلام شده که لوازم ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۲۴    
بورس تهران امروز نیز شاهد رشد فزاینده نماگر اصلی بازار و افزایش قیمت بیشتر سهم ها بود، اما در مجموع حجم صف های خرید نسبت به روز گذشته کمتر شده بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۲۱    
نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور زیر فشار جنگ نابرابر اقتصادی در حوزه امنیت غذایی قرار دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۵    
استاندار البرز، با اشاره به اینکه پروژه ادامه بزرگراه همت به البرز(شهدای البرز) با جدیت دنبال می شود گفت: پیشرفت این پروژه به 87 درصد رسیده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۲    
وزارت صنعت، معدن و تجارت هک شدن سایت ثبت سفارش این وزارتخانه را تکذیب کرد و ضمن تایید تخلف در ورود 6481 خودرو به گمرکات کشور، از پیگیری برای برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۹    
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه تغییر چندانی نداشت و نزدیک به پایین ترین قیمت در پنج ماه و نیم گذشته ایستاد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۹    
فرماندار شفت گفت: دستگاه های متولی باید با اهتمام و جدیت و بهره گیری از همه ظرفیت ها برای هرچه بهتر اجرا شدن این طرح تلاش کنند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۶    
با اقدام بانک مرکزی در یکسان سازی ابعاد و ظاهر چک های بانکی و همچنین افزایش ضریب اطمینان چک های صادره در قالب سامانه صیاد، و امکان استعلام آنی چک ها ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۶    
یک کارشناس آب گفت: در شرایط فعلی دیگر شعار صرفه جویی نمی تواند پاسخگوی حل مشکلات آب باشد و لازم است به مساله ارتقاء بهره وری بیش از گذشته توجه شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۶    
تهدید چین برای وضع تعرفه روی واردات نفت آمریکا به کسب و کاری لطمه خواهد زد که در دو سال اخیر رونق پیدا کرده است و اکنون حدود یک میلیارد دلار در ماه ارزش دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۳    
یک عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه شبکه های داخلی به اصطلاح رقیب تلگرام اشتهای صد میلیاردی و کمک دولتی پیدا کرده اند گفت که فیلترینگ به جای ساماندهی آشفتگی شبکه های اجتماعی را در پی داشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از وضعیت آشفته و ملتهب بازار خودرو در کشور یاد کرد و گفت: هنوز دلار 4200 تومانی به دست خودروسازان نرسیده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۰    
مدیر سرمایه گذاری پروژه اشتغال فراگیر روستایی وزارت کار خواستار شد: بانک های عامل و دستگاه های اجرایی، رسیدگی به طرح های فراگیر و اشتغال روستایی را در اولویت کاری خود قرار دهند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۵۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فاصله چند ساعت پس از دستور رسیدگی نسبت به انتشار پیام جعلی دریافت اینترنت رایگان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۵۱    
از دو سال پیش که خالد الفالح، وزیر انرژی عربستان سعودی شد عملکرد خوبی از خود نشان داد و اوپک درگیر اختلافات را به کاهش تولید متقاعد کرد و روسیه را مجاب کرد در محدودیت عرضه به این گروه ملحق شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۵۱    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که مردم خوزستان در بحث ریزگردها باید صبور باشند، گفت: ده ها سال تخریب انجام گرفته است و باید چندین سال صبر کرد تا بتوان آرام آرام پوشش گیاهی را افزایش داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۴۸    
رییس سازمان بازرسی کل کشور روز گذشته اظهار کرد که "سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت هک شده و حدود 5000 دستگاه خودروی لوکس به صورت غیرمجاز وارد شده است" ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۴۵    
بهای معاملات نفت روز دوشنبه در پی انتظارات برای افزایش تولید اوپک و متحدانش و تشدید تنش های تجاری میان پکن و واشنگتن، کاهش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۶    
اگر چه در روزهای اخیر بازار سهام شاهد رشد فزاینده قیمت ها است، اما معاون بورس تهران تاکید می کند که به مردم عادی و افراد غیرحرفه ای به هیچ وجه توصیه نمی شود که به طور مستقیم وارد معاملات بورس شوند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۰۶    
با حضور وزیر کشاورزی طرح انتقال آب بین حوضه ای از رودخانه کارون به رودخانه جراحی کلنگ زنی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۰۳    
معاون علمی و فناوری رییس جمهور از نهایی شدن توافق با وزارت کار در زمینه بیمه شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: آئین نامه اجرایی بیمه شرکت های دانش بنیان در هفته جاری ابلاغ می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۰۰    
در حالی که از روز گذشته رسما فروش بلیت قطارهای مسافرتی تابستان آغاز شده، بخش قابل توجهی از ظرفیت بلیت ها در اختیار مسافران قرار نگرفته اند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۵۷    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزی در ایران هدفمند نیست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۵۷    
با توجه به دوره های رکود و رونق مسکن در چهار مقطع بعد از انقلاب اسلامی بعضی تحلیل ها بر حبابی بودن بازار فعلی مسکن تاکید دارد اما یک کارشناس معتقد است قیمت های فعلی حباب نیست بلکه نوعی اصلاح قیمت بر ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۵۴    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان گفت: عمده بارش های صورت گرفته اخیر، به صورت رگباری است و به طور کلی هیچ تاًثیر مطلوبی بر روی منابع آبی موجود در استان نداشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۵۱    
نتایج یک نظرسنجی در بین شرکت های فعال کشور نشان می دهد که در مقایسه با آمار 60 درصدی شرکت هایی که تعداد پرسنل آنها کمتر از 10نفر است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۴۸    
بیش از 3000 خودرو در دو ماهه نخست سال جاری به ایران وارد شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۴۵    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست ،اصول چهل گانه زیست محیطی در طراحی، اجرا و بهره برداری از راه های کشور را به منظور رعایت در تمامی طرح ها و پروژه های راه سازی به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۴۵    
ایران اعلام کرد به اتفاق ونزوئلا و عراق پیشنهاد افزایش تولید که مورد حمایت عربستان سعودی و روسیه قرار دارد را در نشست رسمی هفته جاری اوپک و متحدانش در وین وتو خواهد کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۲۴    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از ایجاد بورس بین المللی خبر داد و اعلام کرد که با فراهم شدن این امکان شرایط برای جذب سرمایه در مناطق آزاد فراهم می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۵۷    
وزیر جهاد کشاورزی از ایستگاه پمپاژ در حال احداث طرح انتقال آب رودخانه کارون به رودخانه جراحی بازدید کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۵۷    
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس عرضه خودروهای دپو شده در انبار خودروسازان را در کاهش التهاب بازار خودرو تاثیرگذار دانست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۵۱    
یک کارشناس بازار سرمایه می گوید، تصمیم دولت و بانک مرکزی مبنی بر انجام معاملات روی گواهی های ثبت سفارش برای معاملات ارزی و به وجود آمدن نرخ سوم ارز بعد از نرخ ارز نیما و نرخ ارز آزاد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۴۸    
در همان روزی که همانند دو رقیب، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان نظاره گر شکست تیم ملی فوتبال سعودی در جام جهانی فوتبال در مسکو بودند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۴۵    
درحالی که تنها حدود پنج روز به جلسه آتی اوپک و سایر تولیدکنندگان نفت جهان از جمله روسیه باقی مانده است، روسیه و عربستان به بهانه کمبود عرضه و جلوگیری از رشد بیشتر قیمت ها در بازار نفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۴۵    
یک اقتصاددان با اشاره به سهم بالای بخش خدمات در رشد تولید ناخالص داخلی و رشد اقتصادی، این سهم بزرگ را لزوما معادل با ایجاد ارزش افزوده ی بیشتر ارزیابی نکرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۴۲    
رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی با بیان این که موضع اخیر رنو مبنی بر باقی ماندن در ایران علی رغم تحریم های آمریکا، تاثیرات مثبتی بر دیگر شرکت ها دارد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۴۲    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید: بسیاری از متقاضیان وام اشتغال روستایی به دلایل مختلفی موفق به دریافت این وام نشده اند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۳۹    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سال گذشته حدود 22 میلیون تن فولاد در ایران تولید شده که از این میان 2میلیون و 300هزار تن سهم ذوب آهن اصفهان بوده است.
  • ۱