جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۰۱Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 30 خرداد 1397 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 31 فروردین 1397 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1397 اقتصادگردان 1 تیر 1397 اقتصادگردان 31 مرداد 1397 اقتصادگردان 1 شهریور 1397 اقتصادگردان 30 مهر 1397 اقتصادگردان 30 آبان 1397 اقتصادگردان 30 آذر 1397 اقتصادگردان 1 دی 1397 اقتصادگردان 1 بهمن 1397 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 1 خرداد 1397 اقتصادگردان 2 خرداد 1397 اقتصادگردان 3 خرداد 1397 اقتصادگردان 4 خرداد 1397 اقتصادگردان 5 خرداد 1397 اقتصادگردان 6 خرداد 1397 اقتصادگردان 7 خرداد 1397 اقتصادگردان 8 خرداد 1397 اقتصادگردان 9 خرداد 1397 اقتصادگردان 10 خرداد 1397 اقتصادگردان 11 خرداد 1397 اقتصادگردان 12 خرداد 1397 اقتصادگردان 13 خرداد 1397 اقتصادگردان 14 خرداد 1397 اقتصادگردان 15 خرداد 1397 اقتصادگردان 16 خرداد 1397 اقتصادگردان 17 خرداد 1397 اقتصادگردان 18 خرداد 1397 اقتصادگردان 19 خرداد 1397 اقتصادگردان 20 خرداد 1397 اقتصادگردان 21 خرداد 1397 اقتصادگردان 22 خرداد 1397 اقتصادگردان 23 خرداد 1397 اقتصادگردان 24 خرداد 1397 اقتصادگردان 25 خرداد 1397 اقتصادگردان 26 خرداد 1397 اقتصادگردان 27 خرداد 1397 اقتصادگردان 28 خرداد 1397 اقتصادگردان 29 خرداد 1397 اقتصادگردان 30 خرداد 1397 اقتصادگردان 31 خرداد 1397 
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۶:۲۲    
دکتر محمد بیگدلی مدیر عامل بانک ملت در راس هیاتی از مدیران ارشد این بانک، از منطقه معدنی و صنعتی گل گهر کرمان دیدن کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۲۱:۲۴    
در دومین جلسه کارگروه #حمایت_از_کالای_ایرانی بانک سامان، شناسایی تولیدکنندگان ایرانی و بررسی توانمندی ها و ظرفیت های آنها در تولید تجهیزات فناوری اطلاعات به تصویب رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۴۴    
همراه اول برای کاربرانی که به دام شایعه هدیه عید فطر افتاده اند و به طور ناخواسته بسته گران قیمت 200 هزار تومانی را خریداری کرده اند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۶:۱۴    
رییس سازمان توسعه تجارت روز گذشته به اتاق تهران آمد تا یک بار دیگر به ابهامات ارزی و چگونگی تامین ارز پاسخ دهد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۳۳    
شاخص کل بورس تهران در معاملات آخرین روز کاری خرداد ماه توانست با افزایش 2هزار و 368واحد رقم 108هزار و 872 واحدی را به خود اختصاص دهد و در آستانه 109000واحدی قرار گرفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۳۳    
یک کارشناس بازار سرمایه با رد هرگونه شکل گیری حباب در بازار سهام عنوان کرد: خرید سهام شرکت های زیانده با نگاه به ارزش جایگزینی سهام و همچنین تورم انتظاری از سوی برخی معامله گران انجام شده است
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۱۸    
گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: امکان صلح در ثبت نام برنامه های پیش فروش قطعی خودرو امکان پذیر نیست و خودرو صرفا به شخص ثبت نام کننده تحویل داده می شود
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۰:۰۶    
در شرایطی که تقریبا از ابتدای سال جاری اقتصاد کشور دچار التهاباتی شده و شاهد بی ثباتی در بازار های مختلف از جمله ارز، طلا، مسکن، خودرو و.. ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۵    
جدیدترین آمارها از حجم نقدینگی ایران سال 96 نشان می دهد که رقم نقدینگی از تولید ناخالص داخلی فراتر رفته است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۰:۴۲    
بانک آینده، در سه ماه نخست سال 1397، بیش از 2 (دو) هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج، به متقاضیان اعطا کرده است
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۲۱:۰۲    
رییس سازمان بورس اعلام کرد : افزایش سودآوری شرکت ها، انتقال نقدینگی از سایر بازار ها به بورس و پایداری، تنوع و شفافیت، عوامل ورود منابع جدید به بازار سرمایه است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۲۱:۰۲    
مدیر عامل بانک رفاه درباره وضعیت آینده نرخ سود اظهار داشت: با توجه به مجموعه عواملی که در اقتصاد ما بر نرخ سود اثرگذار است، انتظار داریم در آینده نرخ سود جهت گیری رو به بالا داشته باشد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۲۰:۳۵    
رشد 28 واحدی معادل 2.31 درصدی شاخص فرابورس در روز جاری باعث شد تا آیفکس به 1241 واحدی برسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۲۰:۳۲    
با ابلاغ و پرداخت 13 هزار میلیارد ریال مشوق صادراتی و تحقق هدفگذاری 53.8 میلیارد دلاری در بسته حمایت از صادرات غیرنفتی در سال جاری، شاهد رشد 6.8 میلیارد دلاری صادرات در این بخش خواهیم بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۲۰:۳۲    
مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران اظهار داشت: باید با اجرای سیاست های نظارتی و کنترلی دقیق در بازار ارز با محوریت بانک مرکزی نسبت به مهار نوسان ها اقدام شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۲۰:۲۹    
معاون پژوهشی پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی گفت: بر اساس بررسی ها جهش نرخ ارز در چند ماه گذشته منشاء روانی داشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۲۰:۲۹    
در جهت ارائه خدمات مطلوب الکترونیکی از طریق میز خدمت، فاز اول سامانه ثبت الکترونیکی اعتراضات و شکایات مودیان سازمان امور مالیاتی کشور به بهره برداری رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۲۰:۲۶    
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس تاکید کرد که در مجلس قانونی خلاف مصالح کشور وضع نمی شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۲۰:۲۶    
قائم مقام صندوق توسعه ملی اعلام کرد: در بخش صدور ضمانت نامه برای خدمات فنی و مهندسی 15 میلیون دلار با بانک های عامل قرارداد وجود دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۲۰:۲۳    
مدیرعامل فرابورس در بیست و هشتمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی خواستار همکاری منسجم تر سه بازار بورس، بیمه و بانک در جهت هم افزایی، شفاف شدن اطلاعات و ارائه سرویس های کاربردی به یکدیگر شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۲۰:۲۳    
مدیرکل بیمه های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه 20 درصد از مستمری بگیران کمتر از حداقل دستمزد مصوب مستمری می گیرند، گفت: 77 درصد مستمری بگیران زیر خط فقر هستند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۹:۰۵    
رییس پژوهشکده بیمه با اشاره به شاخص های بیمه گفت:برای ثبات مالی در شرکت های بیمه باید شاخص سال سن حق بیمه در نظر گرفته شود و بر اساس آن می توان تا شرکت های به سوی سلامت حرکت کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۵۹    
مدیر گروه بانکداری اسلامی پژوهشکده پولی و بانکی بر لزوم اتخاذ سیاست های پولی با نگاه بلندمدت تاکید کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۵۹    
رییس کل بیمه مرکزی پیامی را به مناسبت چهل و هفتمین سالگرد تشکیل بیمه مرکزی صادر کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۴۴    
یک صاحب نظر پولی و بانکی با تاکید بر اصلاح نظام مالی با اهرم بازنگری در قانون بانک مرکزی، گفت: با یک قانون خوب قطعا تمام مشکلات حل نمی شود& اما بدون قانون خوب قطعا هیچ مشکلی حل نخواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۳۳    
مدیر امور کمیسیون های اتاق تعاون از عضویت اتاق تعاون ایران در کارگروه اشتغال استان خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۲۷    
وزیر اقتصاد جهت شرکت در اجلاس وزرای صندوق اوپک، صبح امروز در راس هیاتی وارد وین، پایتخت اتریش شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۲۴    
طی دو ماهه نخست سال جاری بیش از 7 میلیارد و 555 میلیون دلار انواع کالای ایرانی به 100 کشور جهان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 و 11 صدم درصد افزایش داشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۲۴    
گمرک ایران 10 مقصد اول کالاهای صادراتی ایران را اعلام کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۲۱    
رییس پژوهشکده پولی و بانکی با تاکید بر اینکه بخش مالی باید هدایت کننده اقتصاد کشور باشد، گفت: ثبات مالی موضوعی فراتر از نظام بانکی بوده و برای تحقق آن، اجراء نظام مالی با شبکه بانکی باید هماهنگ باشد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۲۱    
مدیر ارشد ریسک کامرشین بانک اینترنشنال گفت:پیاده سازی استاندارد IFRS9 با چالش های کلان روبرو است
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۱۸    
معاون اقتصادی رییس جمهور ایجاد ثبات در شاخص های کلان اقتصادی، پایین آوردن نرخ تورم و فراهم سازی فضا برای جذب سرمایه گذاری را 3 اقدام کلیدی دولت در سال های اخیر برشمرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۱۵    
تحول دیجیتال نیاز به یک ذهنیت کاملا نو دارد که باید از سطح رهبری بانک آغاز و برای همه اعضای سازمان و در هر سطحی انجام شود و مستلزم راهبردها و مدل های عملیاتی جدید و همگرایی واحدهای مختلف بانک است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۱۵    
رییس کل بانک مرکزی گفت: درآینده نزدیک بر اساس برنامه ارزی دولت برای واردات کالاها و خدمات، ارز مورد نیاز به 3 گروه کالایی اساسی و حیاتی ، مواد اولیه و ضروری و کالاهای با اولویت کمتر تخصیص می یابد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۱۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد : التهابات و هیجانات اخیر در حوزه اقتصادی از جمله در بازار طلا و خودرو، دلایل اقتصادی واقعی ندارد و بخش عمده ای از آن ناشی از فضای روانی و سیاسی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۱۲    
رییس کل بانک مرکزی در جلسه روز گذشته شورای پول و اعتبار ، گزارشی از آخرین وضعیت تخصیص و تامین ارز مورد نیاز کشور از زمان اجرای سیاست جدید ارزی ارایه کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۰۹    
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در حاشیه امضاء تفاهم نامه همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: با تسهیلات پرداخت شده توسط این بانک، نزدیک به 10 هزار و 400 طرح اشتغالزایی اجرا شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۰۳    
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباط منطقی بین فارغ التحصیلان دانشگاهی و بازار کار در کشور وجود ندارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۸:۰۳    
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می گوییم مردم کالای ایرانی خریداری کنند تولیدکنندگان نیز باید کیفیت محصولات خود را ارتقا داده و قیمت محصول نیز باید متناسب با کالای ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۷:۱۲    
بانک ملی ایران در راستای حمایت از زیرساخت های بهداشت و درمان کشور، دو دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اهدا کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۷:۱۲    
مشتریان عضو سامانه بام بانک ملی ایران می توانند سیم کارت ایرانسل خود را از طریق این سامانه به صورت خودکار شارژ کنند و از هدیه اینترنت رایگان بهره مند شوند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۷:۰۹    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با ارسال نامه از همراهی مدیرعامل بانک سپه و کارکنان این بانک به دلیل تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی تقدیر کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۷:۰۹    
سه طرح فولادی ماداکتو استیل کورد، فولاد گستر آتنا و فولاد زاگرس ایوان با تامین مالی بانک صنعت و معدن در استان ایلام به بهره برداری می رسند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۷:۰۳    
قائم مقام بانک مرکزی تاکید کرد: قوانین بانکی در کشور ما در سال های دور مصوب شده و در حال حاضر با دیگر کشورها تطابق ندارد بر همین اساسَ اصلاح قوانین بانکداری در ایران ضروری است و با حساسیت باید پیش ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۷:۰۳    
قیمت انواع سکه روزچهارشنبه در بازار تهران با رشد همراه بود
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۷:۰۳    
بانک صادرات ایران از ابتدای سال 96 تا پایان اردیبهشت 97، در همکاری تنگاتنگ با سازمان های حمایتی، نزدیک به 13 هزار فقره وام قرض الحسنه اشتغالزایی و مشاغل خانگی در اقصی نقاط کشور پرداخت کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۷:۰۰    
تسهیلات پرداختی بانک ها به بخش های اقتصادی در دو ماه ابتدایی سال 1397 مبلغ 689.5 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 119.8هزار میلیارد ریال (معادل 21 درصد) افزایش داشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۷:۰۰    
معاون اقتصادی رییس جمهور تاکید کرد: امروز مشکل اصلی کشور ما اقتصادی است که البته عوامل سیاسی داخلی یا خارجی را می توان ریشه های آن دانست اما همه متفق القول اذعان دارند که باید به اقتصاد کشور پرداخت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۵۷    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برای شرکت در دومین همایش "همکاری های بین المللی اقتصادی و فناوری ایران و اروپا" و در راس هیأتی بلندپایه، عازم بروکسل شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۵۷    
نماینده آبادان با انتقاد از وضعیت آب، فروش آب در این شهر را تکذیب کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۵۴    
برونو لو مر- وزیر دارایی فرانسه- گفت بسیاری از شرکت هایی که امیدوار به تداوم همکاری با ایران هستند، پس از اعمال تحریم های جدید آمریکا احتمالا این کار را غیر ممکن خواهند یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۵۴    
رییس انجمن سازندگان ماشین، مجموعه های صنعتی و خودروی تبریز گفت: صنعت ماشین ابزار ایران به دلیل کاهش قابل ملاحظه سرمایه گذاری طی بیش از یک دهه اخیر ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۵۱    
باحضور مدیرعامل گروه توسعه ملی، کسری غفوری به عنوان مدیرعامل و نائب رییس گروه ملی فولاد ایران معرفی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۵۱    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با همکاری مروجین صرفه جویی، مدیریت مصرف انرژی در ساختمان های اداری پایتخت مورد پایش و ارزیابی قرار میگیرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۴۸    
راهکاری برای تامین کسری منابع نداریم / چالش اصلاحات ساختاری و دستیابی به ثبات مالی/ بی انضباطی مالی مانع حرکت منطقی و هوشمندانه در اقتصاد ایران شد
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۴۸    
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر در ستاد اقتصادی دولت موضوع 20 درصد گروه های کالایی که خارج از محصولات پتروشیمی و معدنی بوده و الزامی برای وارد کردن ارز حاصل از صادرات این بخش به سامانه نیما ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۴۸    
معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها و مراکز پژوهشی منطقه 4 کشور در بیانیه پایانی پنجمین نشست خود در دانشگاه بوعلی سینا همدان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۴۵    
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن از تشکیل 51 پرونده تخلف برای مسئولان فنی و ناظر معادن در شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی معدن خبر داد و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۴۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی معتقد است: با توجه به فضای مثبت و زنده ای که در سرتاسر کارگاه آزادراه تهران – شمال به وجود آمده، این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری خواهد رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۳۹    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: فروش آب در خرمشهر و سودجویی افراد دلال صرفا شایعه است، تنها مشکلی که در آب خرمشهر وجود دارد شوری است که در حال اقدامات برای رفع آن هستیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۳۶    
سازمان امور اداری و استخدامی شرایط تبدیل کارکنان برای تبدیل وضعیت از رسمی آزمایشی به رسمی را به اعلام کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۳۳    
امروز بار دیگر بورس تهران شاهد رشد قیمت ها و صف پایدار خرید بود به طوری که قیمت ها در بسیاری از گروه ها از جمله نفت، استخراج کانه های فلزی و خودرو روند تا آستانه 5 درصد افزایش یافتند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۲۲    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه ما از قیمت نفت بین 65 تا 70 دلار به ازای هر بشکه استقبال می کنیم ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۱۷    
استاد رسوب شناسی دانشگاه پیام نور تبریز با بیان این که اصلاح و ترمیم خاک جهت کاهش مصرف آب در کشاورزی ضروری است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۱۴    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از بررسی موضوع خریداران نفت ایران بعد از خروج آمریکا از برجام در این کمیسیون خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۱۱    
درحالی شرکت ها و سرمایه گذاران خارجی تحت تاثیر خروج یک جانبه آمریکا از برجام و بازگشت تحریم ها علیه ایران، از کشورمان خارج می شوند که سرپرست معاونت سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۶:۱۱    
رهبر انقلاب در تبیین راه صحیح برخورد با این گونه کنوانسیونها افزودند:مجلس در مواردی مثل مبارزه با تروریسم وپولشویی مستقلا قانون بگذارد همانگونه که درباره برخی کنوانسیونهای بین المللیِ اخیراً مطرح شده ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۱۱    
عملیات روسازی بتنی آزادراه های ایران، بر اساس یافته ها و نتایج مطالعات محققان واحد علوم و تحقیقات و توسط شرکت راهسازی و عمران ایران کلید خورد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۸    
در طی روزهای گذشته قیمت اوراق تسهیلات مسکن با شیب ملایمی در حال افزایش بوده به طوری که قیمت تسه فروردین ماه سال جاری به آستانه 70 هزار تومان رسیده است در حالی که چند روز پیش این اوراق حدود 67 هزار ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۸    
اولین برنامه مناظره بعد از ماه مبارک رمضان موضوع عملکرد مناطق آزاد کشور را هدف قرار داده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۵    
رئیس بخش سازه مرکز تحقیقات مسکن از اقدام شرکت های فناور کشور برای تولید پارچه های FRP به منظور مقاوم سازی سازه ها در کشور خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۰۲    
مدیر بخش زلزله مرکز تحقیقات مسکن ، راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال های اخیر سازه های اسکلتی روند رو به رشدی را داشته اند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۵۶    
معاون پژوهش و فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تاکید بر ضرورت استفاده از فناوری های نوین برای کاهش خسارات، گفت: یکی از مهم ترین چالش ها برای پذیرش فناوری های نوین ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۵۶    
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با بیان اینکه خط لوله انتقال گاز نهم سراسری حدفاصل دهگلان تا میاندوآب تا پیش از فصل سرد امسال وارد مدار می شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۵۳    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به تجربیات کشور از زلزله کرمانشاه و خسارات وارد شده به سازه های مسکونی، گفت: در این زلزله مشاهده کردیم بیمارستان ها کارایی لازم را نداشتند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۵۰    
شرکت فرودگاه ها جدیدترین آمار از وضعیت پروازها در فرودگاه های ایران را اعلام کرده که حاکی از کاهش هفت درصدی پروازها در اردیبهشت ماه امسال است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۵۰    
مدیرکل استاندارد استان تهران از ابطال پروانه استاندارد هشت فرآورده در ماه گذشته در استان تهران خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۴۷    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با گذشت سال های مدید هنوز سهم حوزه تولید و عمران از هدفمندی یارانه ها پرداخت نشده و دولت ها دوست ندارند این قانون را به شکل درست و واقعی اجرا کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۴۷    
چند روز پس از آغاز اختلافات جدید میان شرکت رجا و شرکت راه آهن، رجا تصمیم گرفت بلیت فروشی برای ناوگان خود را در تابستان امسال آغاز کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۴۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اجرای سیاست های دستوری برای کنترل قیمت مسکن، نه تنها قیمت ها را کاهش نمی دهد بلکه از چند ناحیه به این حوزه ضربه زده و سبب افزایش قیمت ها خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۴۴    
قیمت طلا پس از این که روز گذشته به پایین ترین حد در شش ماه اخیر سقوط کرد در معاملات روز چهارشنبه تغییر چندانی نداشت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۴۱    
مدیر فرودگاه بین المللی شهرکرد گفت: تأخیرات پروازها در سه ماه ابتدای امسال، در 17 پرواز ورودی و خروجی بوده و در مجموع 651 دقیقه است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۳۸    
قیمت نفت در اوایل معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا به دنبال انتشار آمار هفتگی که کاهش ذخایر نفت آمریکا را نشان داد، افزایش پیدا کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۳۸    
روسیه خواهان آن است تا بزرگترین تولیدکنندگان نفت جهان عمده کاهش تولیدی که کمک کرد بازار تثبیت شده و قیمت ها تقویت شوند را پایان دهند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۳۵    
همه کارکنان وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی بیمه ایران قرار گرفتند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۳۲    
وزیر نفت در بدو ورود به وین برای حضور در نشست اوپک، به خبرنگاران گفت بعید است اوپک در نشست هفته جاری به توافقی در خصوص تولید نفت دست پیدا کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۲۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریتی طرحی موافقت کردند که در صورت تصویب نهایی در مجلس شرکت های تابعه نهادهای عمومی غیردولتی موظف به انتشار صورت های مالی خود در بورس می شوند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۲۶    
با بررسی جزییات قراردادهای فاز 5 شهر جدید پردیس، مشخص شد ادعای پیمانکار این فاز مبنی بر دریافت 14 تا 16 میلیون تومان پول اضافه از هر متقاضی مسکن مهر، بی مورد بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۳۵    
به گفته تحلیلگران امنیت اطلاعات، 109هزار فرصت شغلی برای امنیت سایبری وجود دارد که تنها 105 هزار کارگر در حال حاضر در این پست ها مشغول کار هستند که با کسری استعداد سالانه 5000 کارگر روبرو است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۳۲    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه انتظار ترامپ اجماع قطعی کشورهای عضو اوپک در مورد خواسته های اوست، گفت: با توجه به شرایط امروز، بعید می دانم اعضای اوپک در این باره به اجماع نزدیک شوند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۲۹    
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: درخواست صدور مجوز برای شماره گذاری مجدد موتورسیکلت های کاربراتوری در هیات وزیران رای نیاورد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۲۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: جهت گیری سیاست های اقتصادی بخش مسکن در دولت و مجلس باید به سمت تولید واحدهای کوچک متراژ تغییر کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۲۶    
مدیرعامل پیشین بانک تجارت با اشاره به تجربه های خود در دوران تحریم های پیش از برجام گفت که ما باید به سمت شرکت های کوچک اروپایی برویم و بانک های ما نیز بتوانند قراردادهای کارگزاری با بانک های دیگر ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۲۰    
رییس مرکز پژوهشی نفت دانشگاه خوارزمی از توسعه همکاری این دانشگاه با وزارت نفت خبر داد و گفت: با قراردادی که با این وزارتخانه به امضا رساندیم ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۱۴    
کاسه های داغ تر از آش اوپک که در ظاهر سنگ تعادل این سازمان را به سینه می زنند به بهانه کمبود عرضه نفت و افزایش تقاضا در بازار جهانی نفت ساز افزایش تولید را کوک کرده اند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۱۴    
دلایلی مانند بدهی خط موبایل و عدم اقدام به پرداخت صورتحساب می تواند به سلب امتیاز از سیم کارت های اعتباری و دائمی منجر شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۲:۱۷    
صیادان کشور برای نخستین بار در کشور تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان بیمه سرمد قرار گرفتند.