جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۴۶Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 29 خرداد 1397 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 31 فروردین 1397 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1397 اقتصادگردان 1 تیر 1397 اقتصادگردان 31 مرداد 1397 اقتصادگردان 1 شهریور 1397 اقتصادگردان 30 مهر 1397 اقتصادگردان 30 آبان 1397 اقتصادگردان 30 آذر 1397 اقتصادگردان 1 دی 1397 اقتصادگردان 1 بهمن 1397 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 1 خرداد 1397 اقتصادگردان 2 خرداد 1397 اقتصادگردان 3 خرداد 1397 اقتصادگردان 4 خرداد 1397 اقتصادگردان 5 خرداد 1397 اقتصادگردان 6 خرداد 1397 اقتصادگردان 7 خرداد 1397 اقتصادگردان 8 خرداد 1397 اقتصادگردان 9 خرداد 1397 اقتصادگردان 10 خرداد 1397 اقتصادگردان 11 خرداد 1397 اقتصادگردان 12 خرداد 1397 اقتصادگردان 13 خرداد 1397 اقتصادگردان 14 خرداد 1397 اقتصادگردان 15 خرداد 1397 اقتصادگردان 16 خرداد 1397 اقتصادگردان 17 خرداد 1397 اقتصادگردان 18 خرداد 1397 اقتصادگردان 19 خرداد 1397 اقتصادگردان 20 خرداد 1397 اقتصادگردان 21 خرداد 1397 اقتصادگردان 22 خرداد 1397 اقتصادگردان 23 خرداد 1397 اقتصادگردان 24 خرداد 1397 اقتصادگردان 25 خرداد 1397 اقتصادگردان 26 خرداد 1397 اقتصادگردان 27 خرداد 1397 اقتصادگردان 28 خرداد 1397 اقتصادگردان 29 خرداد 1397 اقتصادگردان 30 خرداد 1397 اقتصادگردان 31 خرداد 1397 
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۰:۳۰    
پاکت های مزایده 3 سیلو و یک کشتارگاه دولتی روز گذشته در سازمان خصوصی سازی باز شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۰:۲۴    
روند رو به رشد شاخص های بورس همچنان با سرعت و شتاب فراوان در تالار شیشه ای ادامه دارد و در پایان معاملات روز جاری، نماگر اصلی بازار سهام با 1970 واحد رشد به 106 هزار و 504 واحد رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۰:۱۸    
در دیدار وزیر اقتصاد کشورمان با وزیر اقتصاد و تجارت سوریه بر توسعه و گسترش روابط تجاری و اقتصادی دو کشور بویژه در حوزه بانکی و گمرکی تاکید شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۰:۱۵    
بورس اوراق بهادار، روز پر رفت و آمد ناشران بورسی را تجربه می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۰:۱۵    
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد : 1100 کد خارجی از 43 کشور در بازار سرمایه ایران فعال است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۰:۰۹    
معاون اول رییس جمهور اعلام کرد: ستاد اقتصادی دولت مکلف شد با توجه به نظر صاحبنظران اقتصادی راهکارهای هدایت نقدینگی کشور به سمت تولید و بازار سرمایه را بررسی کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۲۰:۰۳    
معاون اقتصادی بانک مرکزی با اشاره به اینکه سیاست های مالی ایران همواره بر مبنای درآمد نفت بوده است، گفت: مهم ترین موضوع در حال حاضر این است که اصلاحات بانکی به چه نحو انجام شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۵۱    
مدیرعامل راه آهن اعلام کرد : تعرفه حمل بار در سال 97 همانند سال گذشته نه تنها افزایش نمی یابد بلکه کاهش هم خواهد یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۴۸    
معاون صادراتی وزیر صنعت با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: واحدهای تولیدی نگران اند که با وضع تحریم ها در تأمین مواد اولیه دچار مشکل شوند و به همین دلیل تقاضا برای واردات افزایش یافته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۴۵    
معاون صادراتی وزیر صنعت با بیان اینکه این ثبت سفارش به معنای واردات قطعی نیست، افزود: این ثبت سفارش ها اگر منجر به تخصیص ارز از سوی بانک ها نشود، منجر به واردات نمی شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۳۹    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از افزایش ساعات کاری ادارات مالیاتی در روزهای باقیمانده خردادماه خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۳۹    
نمایندگان مجلس با کلیات طرح حقوق و دستمزد مدیران و مقامات کشور مخالفت کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۳۳    
معاون اقتصادی رئیس جمهور اعلام کرد: در دو هفته آینده تصمیمات جدیدی در یک سیستم شفاف و در جهت تصمیمات سه ماه قبل ارزی دولت گرفته می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۳۰    
با توجه به الزامات جدید ثبت تجهیزات پزشکی از سوی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، ستاد توسعه فناوری نانو و معاونت علمی به منظور تامین الزامات دریافت پروانه ساخت تمام تجهیزات پزشکی و در حوزه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۲۷    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از بررسی نوسانات و تلاطم های قیمتی بازار مسکن با حضور عباس آخوندی، رییس سازمان تعزیرات حکومتی و مدیران بانک مرکزی خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۹:۲۷    
اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با توقف مطالعه اجرا و توسعه طرح های انتقال آب و سدسازی در حوضه های آبریز رودخانه ها و تالابها مخالفت کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۷    
گرچه حجم زیادی از مخاطبان بانک ملی ایران در فضای مجازی، مشارکت در مرحله نخست جشنواره پیش بینی نتایج بازی های ایران در جام جهانی 2018 را تجربه کردند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۷    
بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار اشتغال در فروردین و اردیبهشت ماه امسال، تعداد سه هزار و 956 فقره تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و مشاغل خانگی با معرفی وزارت تعاون ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۴    
همزمان با هفدهیمن سالگرد تاسیس بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران و با هدف ترویج سنت پسندیده قرض الحسنه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۴    
گروه مالی سامان در بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث2018 به معرفی خدمات مالی متنوع خود خواهد پرداخت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۱    
بررسی عملکرد تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی در سال 1396 نشان می دهد که 158 طرح در مجموع پنج میلیارد دلار تسهیلات دریافت کردند که از نظر تعداد، بخش صنعت و معدن با 68 طرح در رتبه نخست قرار دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۱    
تعداد 143 طرح با تسهیلات 37 هزار میلیارد تومانی بانک صنعت و معدن در نقاط مختلف کشور در حال اجرا می باشد که با بهره برداری از این طرح ها برای 31 هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۲۸    
رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در نامه ای از دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت قدردانی کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۲۲    
سیاوش نقشینه و محمدرضا فاطمی به عنوان منتخبین چهره های ماندگار بانکی در بیست و هشتمین همایش سیاست های پولی و ارزی معرفی شدند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۲۲    
کتاب بانکداری مرکزی، ثبات پولی و مالی، نظریه و عمل در بیست و هشتمین همایش سیاست های پولی و ارزی رونمایی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۱۳    
مدیرعامل توانیر گفت: براساس آخرین آمار مصرف برق ایران در دنیا در رتبه 18 است و این در شرایطی است که میزان مصرف در سرانه تولید و شدت انرژی تناسبی با سایر کشورهایی که رتبه های مشابهی در عرصه های ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۱۳    
اوپک با درخواست جمهوری کنگو برای پیوستن به این گروه تولیدکننده نفت، ممکن است در نشست روز جمعه خود با پیوستن یک عضو جدید موافقت کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۱۰    
امروز افزایش بی سابقه حرکت صعودی شاخص بازار سرمایه در حالی ادامه داشت که نفتی ها و خودرویی ها با کاهش قیمت مواجه شدند و شاخص کل هم وزن با افت همراه شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۱۰    
مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای با بیان این که از برگزاری TGC سه هدف عمده را دنبال می کنیم گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۰۷    
امروز حسین فهیمی برای اولین بار بعد از ریاستش در شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در نشست خبری درباره میزان معاملات سهامداران خارجی در بازار ایران توضیحاتی را داد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۰۴    
مدیر عامل هلدینگ گردشگری سازمان تامین اجتماعی (هگتا) تغییر کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۰۴    
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس تعطیلی هر واحد تولیدی را به هر بهانه ای در واقع خیانت به تولید در کشور دانست و گفت: اگر در کشور قصد حمایت از تولید داخلی است باید به حمایت از تولیدکنندگان توجه شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۰۴    
همایش سیاست های ارزی و پولی به عنوان یکی از مهم ترین همایش های اقتصادی سال در حالی برگزار شد که کمتر اثری از مسوولان و مدیران اقتصادی و بانکی در آن بود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۰۱    
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی از برقراری پرواز ازمیر- تبریز و بالعکس از فرودگاه شهید مدنی تبریز خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۵۸    
الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه که یکی از مهره های کلیدی در تصمیم گیری برای آینده توافق کاهش تولید اوپک و غیراوپک است، در سمینار روز جمعه اوپک حضور نخواهد داشت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۵۸    
رئیس سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق کشور از اختصاص 100 میلیارد تومان به وزارت نیرو از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۴۰    
مشکلات ناشی از نگاهی درآمدی به عواید نفت و گاز چنان گسترده شده که وسعت آن به اندازه تمامی مشکلات اقتصادی کشور است
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۴۰    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان از تنش و بحران آبی در دو شهر پرجمعیت این استان خبر داد و گفت: سمنان 300لیتر در ثانیه و شاهرود 160 لیتر برثانیه کمبود آب شرب دارند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۴۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با اشاره به شرایط اقتصادی و آب در استان، تاکید کرد: صنایع آبخواه و آلاینده و ناسازگار با محیط زیست به هیچ وجه در استان یزد مجوز نمی گیرند .
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۴۰    
وزیر نیرو تصریح کرد که هر پژوهش و گفتگویی پیرامون انرژی، بدون توجه به درهم تنیدگی آن با مباحث زیست محیطی و مسأله ی منابع آب ناکارآمد است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۳۷    
رییس کل بانک مرکزی برنامه ارزی دولت برای واردات کالا را اعلام کرد و گفت : بر همین اساس به سه گروه کالایی اساسی و حیاتی، مواد اولیه و ضروری و کالاهای خاص مورد نیاز ارز تخصیص می یابد
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۳۷    
مدیر مکانیزاسیون جهاد کشاورزی گلستان گفت: از سال 92 خط ویژه اعتباری مکانیزاسیون با هدف ارتقاء وضعیت مکانیزاسیون کشاورزی در وزارتخانه تدارک دیده شده است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۳۷    
تدابیر تلافی جویانه پکن علیه تعرفه های واشنگتن، ممکن است شامل نفتی شود که از آمریکا وارد می کند و خرید کمتر نفت آمریکا، ممکن است به نفع فروش نفت ایران تمام شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۳۴    
با وجود انتظارات فزاینده ای که برای اقدام اوپک و روسیه برای افزایش تولید وجود دارد،گلدمن ساکس همچنان دیدگاه خوش بینانه ای به قیمت های نفت داشته و انتظار دارد نفت تابستان امسال به 82 ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۳۱    
سوال از وزیر راه درباره تاخیر هواپیماهای داخلی اعلام وصول شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۳۱    
اوپک پیش از برگزاری نشست رسمی خود در وین در حال رایزنی برای یک افزایش تولید نسبتا ملایم به منظور کاستن از شکاف بزرگی است که میان تلاش روسیه برای افزایش قابل توجه و مقاومت ایران برای عدم افزایش تولید ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۲۵    
با حضور وزیر راه و شهرسازی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر دفاع، معاون فناوری رییس جمهور و تعدادی دیگر از مقامات ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی آغاز به کار کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۲۵    
وزیر راه و شهرسازی معتقد است که هرچند خروج آمریکا از برجام می تواند شرایط را برای ادامه این قرارداد دشوار کند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۲۱    
قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه به دنبال تشدید تنش های تجاری میان آمریکا و چین که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را تقویت کرد، افزایش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۱۸    
رییس کل بانک مرکزی با اعلام پیش فروش 7.6 میلیون قطعه سکه در سررسیدهای مختلف، گفت: در حال حاضر، موسسه اعتباری غیرمجاز فعالی در کشور وجود ندارد
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۱۸    
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی موضوع ته لنجی ها را معضلی ملی و منطقه ای دانست و گفت: دولت باید در مصوبات خود در این مورد از نظرات نمایندگان جنوب و خبرگان محلی هم استفاده کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۱۸    
نماینده مردم خوی از هیات رئیسه مجلس خواست تا درخصوص طرح مذاکره مستقیم با آمریکا تحقیق کند تا مشخص شود عوامل داخلی چه نقشی در این موضوع داشته و این موضوع به چه میزان با شروط دوازده گانه وزیر امور ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۰۹    
مشاور اقتصادی رییس جمهور بر لزوم افزایش بهره وری اقتصادی تاکید و استفاده از شرایط به منظور انجام اصلاحات اقتصادی را مطرح کرد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۰۳    
رییس پژوهشکده پولی و بانکی گفت: بخشی از افزایش نرخ ارز ناشی از عوامل بنیادی است، اما بخش عمده آن واقعاً حبابی و ناشی از انتظارات و عوامل ناپایدار است
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۲۵    
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس از بازبینی فیلم مربوط به حضور سیف در جلسه غیرعلنی مجلس خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۲۵    
نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از موضوع اشتغال بازنشتگان از هیات رئیسه خواست که هر چه زودتر این موضوع در دستور کار مجلس قرار گیرد تا جوانان بتوانند در حوزه اشتغال نفسی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۲۲    
حمایت از جامعه کشاورزی استان و کاهش بهره تسهیلات بانکی منجر به حمایت هر چه بیشتر کشاورزان گیلان می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۲۲    
سازمان بازرسی کل کشوردر اطلاعیه ای به تکذیبیه روز گذشته وزارت صنعت، معدن و تجارت که طی آن صحبت های ناصر سراج درباره هک شدن سایت وزارت صنعت و ورود 5000 خودروی مدل بالا به کشوررا رد کرد بود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۹    
رییس سازمان امور استخدامی و اداری کشور با تاکید بر اینکه سامانه ثبت حقوق و مزایا در اردیبهشت ماه به تمامی دستگاه ها ابلاغ شده است، گفت: طبق ابلاغ صورت گرفته به تمامی دستگاه ها ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۷    
رییس انجمن صنایع لوازم خانگی ایران افزایش قیمت لوازم خانگی را کمتر از حد واقعی آن دانست و گفت: هنوز حذف دلار 4200 تومانی برای واردات لوازم خانگی رسما ابلاغ نشده است که ضرورت دارد در این زمینه شفاف ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۷    
قیمت نفت در اوایل معاملات روز سه شنبه بازار آسیا به دلیل انتظارات برای افزایش تولید اوپک و متحدانش، با کاهش روبرو شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۱    
نمایندگان مجلس با کلیات طرح حقوق و دستمزد مدیران و مقامات کشور مخالفت کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۱    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی طرح انتقال آب به استان سیستان و بلوچستان را اعلام وصول کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۸    
رئیس کل بانک مرکزی از اولویت بندی کالاهای وارداتی برای تخصیص ارز با نرخ 4200 تومان خبر داد. وی سه نرخی شدن دلار را تایید نکرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۸    
طرح معاینه فنی بالغ بر 400 موتورخانه دستگاه دولتی استان تهران، تاکنون با کاهش 10 درصدی آلایندگی ناشی از این موتورخانه ها همراه بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۸    
به دنبال تهدید ترامپ به اعمال تعرفه های جدید بر واردات از چین و ریزش بورس های این کشور در معاملات امروز، شاخص های بورس های آسیایی در پایین ترین سطح چهار ماه اخیر خود قرار گرفتند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۵    
یک عضو فراکسیون ولایی مجلس از راه اندازی نشدن سامانه ثبت حقوق و مزایا توسط دولت و طبق برنامه ششم توسعه انتقاد کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۵۹    
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه وزارت اقتصاد تلاش دارد که اطلاعات مرکز بدهی در قالب گزارش ها از حالت محرمانه خارج شود، گفت: بدهی دولت به بانک مرکزی به 162 هزار میلیارد تومان رسید
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۵۳    
با اصرار نمایندگان مجلس بر مصوبه خود در طرح دو فوریتی تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و مالی سال 1396 کل کشور تصمیم گیری نهایی در این خصوص به مجمع تشخیص مصلحت نظام سپرده شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۵۳    
رییس اتحادیه آبزی پروران خوزستان با بیان این که تولید ارتباطی با سیاسی بازی ندارد و مستقیما با معیشت و اقتصاد مردم ارتباط دارد، گفت: این که عنوان می شود مشکلات حل شده است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۵۰    
نماینده ارومیه در تذکری با انتقاد از جمع آوری کارت های سوخت، آن را مانعی برای مصرف مازاد انرژی دانست و گفت: مصرف بی رویه انرژی در وزارتخانه ها باعث از بین رفتن میلیاردها تومان سرمایه کشور می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۷    
بر اساس تازه ترین آمارها، کره جنوبی در صدر فهرست پیشرفته ترین کشورهای جهان از لحاظ اتصال و پیشروی به سمت اینترنت اشیاء قرار گرفته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۷    
شرکت فرودگاه ها آخرین وضعیت سهم فرودگاه های ایران در آمار پروازهای اردیبهشت ماه 1397 را اعلام کرده که بر این اساس همچنان فرودگاه مهرآباد تهران بیشترین عملکرد را د اشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۴    
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: نیشابور به تاسیس فرودگاهی هرچند با حداقل امکانات و هزینه نیازمند است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۱    
یک کارشناس حوزه کار بسیاری از تولیدی های زیرزمینی را مشمول بیکاری پنهان دانست و گفت: حقوق قانونی افراد در این کارگاه ها پرداخت نمی شود و کارگران از ترس اخراج یا تعطیل شدن ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۱    
خروج آمریکا از برجام و مواضع برخی شرکت های خارجی، سرنوشت خودروهای مشارکتی تولیدی در ایران را در ابهام قرار داده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۳۸    
معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت در امور مهندسی و توسعه با تاکید بر این که با خروج ترامپ از برجام کار در فاز 11 پارس جنوبی متوقف نشده است، توضیحاتی را در مورد آخرین پروژه های نفتی کشور ارائه کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۱:۲۰    
باید گام هایی برای محدودسازی فعالیت های بشری که به انتشار گازهای گلخانه ای می انجامد برداشته شود؛ به دنبال راه هایی برای کاهش اثرات منفی تغییرات اقلیمی بر زندگی انسان باشیم و رنج و عذاب ناشی از تبعات ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۱:۰۵    
باید گام هایی برای محدودسازی فعالیت های بشری که به انتشار گازهای گلخانه ای می انجامد برداشته شود؛ به دنبال راه هایی برای کاهش اثرات منفی تغییرات اقلیمی بر زندگی انسان باشیم و رنج و عذاب ناشی از تبعات ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۰:۱۴    
با نزدیک تر شدن به برگزاری نشست اوپک، تب رسانه های جهانی برای پرداختن به حواشی این نشست بیشتر می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۹:۱۶    
در پی نوسانات ارزی دولت اقدام به راه اندازی سامانه نیما یا همان نظام یکپارچه ارزی کرد که در قالب آن برای کالاهای اساسی دلار 3800تومانی و برای بقیه کالاهای وارداتی دلار 4200تومانی اختصاص پیدا کند و در ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۸:۴۴    
پرونده واردات غیرقانونی حدود 6400 دستگاه خودرو به کشور در زمان بسته بودن سایت ثبت سفارش واردات خودرو، با ورود سازمان بازرسی کل کشور، وارد فاز تازه یی شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۰:۱۸    
فردین یزدانی، مدیر علمی طرح جامع مسکن با تاکید بر اینکه دو تفاوت میان رشد قیمت مسکن سال گذشته با سال جاری وجود دارد و بعید است قیمت ها به حالت قبل بازگردد ...