پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۴May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 19 مهر 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 مهر 1397 اقتصاد نیوز 2 مهر 1397 اقتصاد نیوز 3 مهر 1397 اقتصاد نیوز 4 مهر 1397 اقتصاد نیوز 5 مهر 1397 اقتصاد نیوز 6 مهر 1397 اقتصاد نیوز 7 مهر 1397 اقتصاد نیوز 8 مهر 1397 اقتصاد نیوز 9 مهر 1397 اقتصاد نیوز 10 مهر 1397 اقتصاد نیوز 11 مهر 1397 اقتصاد نیوز 12 مهر 1397 اقتصاد نیوز 13 مهر 1397 اقتصاد نیوز 14 مهر 1397 اقتصاد نیوز 15 مهر 1397 اقتصاد نیوز 16 مهر 1397 اقتصاد نیوز 17 مهر 1397 اقتصاد نیوز 18 مهر 1397 اقتصاد نیوز 19 مهر 1397 اقتصاد نیوز 20 مهر 1397 اقتصاد نیوز 21 مهر 1397 اقتصاد نیوز 22 مهر 1397 اقتصاد نیوز 23 مهر 1397 اقتصاد نیوز 24 مهر 1397 اقتصاد نیوز 25 مهر 1397 اقتصاد نیوز 26 مهر 1397 اقتصاد نیوز 27 مهر 1397 اقتصاد نیوز 28 مهر 1397 اقتصاد نیوز 29 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۹    
اقتصادنیوز-گروه بنگاه ها؛ روز گذشته قدم دیگری برای اعتلای هنر بومی سیستان و بلوچستان برداشته شد. تیر ماه سال جاری تفاهم نامه ای بین منطقه آزاد چابهار و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد برای همکاری ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۵    
اقتصادنیوز: لاله صبوری که روز گذشته مهمان علی ضیا در برنامه فرمول یک بود، در پی واکنش های منفی مخاطبان در صفحات مجازی، در توییتی نوشت:
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۲۸    
اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که به زودی با پادشاه عربستان در مورد ماجرای ناپدید شدن روزنامه نگار برجسته سعودی تلفنی گفتگو خواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۵۸    
اقتصاد نیوز:انتخاب پیراهن برای تیم های ورزشی اهمیت خاص خودش را دارد اما گاهی این انتخاب ها بسیار عجیب می شوند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۳:۴۹    
اقتصادنیوز: استان سیستان و بلوچستان در میان 31 استان کشور رتبه برتر در انتصاب بانوان در پست های مدیریتی را به دست آورده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۸:۱۴    
اقتصادنیوز؛ حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که جریانی در آمریکا معتقد است که سیاست ترامپ ایالات متحده را سمت انزوا پیش می برد تاکید کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۳۴    
اقتصادنیوز: آمارهای جدید سازمان توسعه تجارت نشان می دهد که نزدیک به نیمی از حجم تجارت در 6 ماه نخست سال 97 با بازارهای پیرامونی بوده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۲۴    
اقتصادنیوز؛ بوالفضل فاتح در مطلبی به تبعات مختلف ناپدید شدن جمال خاشقچی، روزنامه نگار منتقد حکام سعودی و فرضیه های پیش روی عربستان پرداخت و نوشت: در دوران اخیر ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۵:۴۶    
ابتدای ماه جاری دیوان بین المللی دادگستری (ICJ) در حکمی که به اتفاق آرا بر مشروعیت قانونی توافق هسته ای ایران تاکید شده بود برخی از تحریم هایی را که دولت ترامپ از ماه مه علیه ایران اعمال کرده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۵:۲۲    
اقتصادنیوز: تتلو دلیل حمایتش از سیدابراهیم رئیسی را اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۵:۰۷    
اقتصادنیوز : نقشه پراکندگی 100 شهر گران جهان برای تامین مسکن منتشر شد. اطلاعات بلومبرگ در این باره نشان می دهد: ابرهزینه مسکن در 10 شهر از کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی و آمریکا ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۴۵    
اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون 400 هزار خانوار در صندوق پس انداز مسکن عضو شده اند که نشان از استقبال مردم از این تسهیلات است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۴    
اقتصادنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز دولت اختیارات کامل دارد و رهبر معظم انقلاب نیز اختیارات لازم را به سران قوا داده اند و همه ما موظفیم به دولت کمک کنیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۱۳    
عضو اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی گفت: کره جنوبی یکی از بزرگترین و پایدارترین مشتریان سنتی نفت ایران است و فروش نفت به این کشور صفر نخواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۱۳    
اقتصادنیوز: مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: سه نفر از عوامل اجرایی دبیرستان دخترانه ای که حادثه خونگیری مشکوک در آن انجام شد بازداشت شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۳۴    
اقتصاد نیوز:با سرمایه گذاری دانشگاه های شناخته شده ای مانند هاروارد، ام آی تی، استنفورد، ییل و دیگران روی ارزهای رمزنگاری شده، دید مثبت تری نسبت به سرمایه گذاری در این حوزه ایجاد شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۲۸    
اقتصاد نیوز: سردار آزمون بعد از اعلام خداحافظی از تیم ملی و تاکید چند باره اش بر روی این موضوع، چند روزی است که به تیم ملی برگشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۲۵    
اقتصاد نیوز: جدایی حسینی از استقلال در صورتی که به مقصدی غیر از فوتبال اروپا باشد، شاید به نفع پرسپولیس تمام شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۹    
اقتصاد نیوز:در ساعات گذشته، بازار ارزهای دیجیتال شاهد تغییراتی بوده که اغلب روندی نزولی داشته اند؛ به طوری که براساس برآوردها، مجموع کاهش ارزش بازار ارزهای دیجیتالی بیش از 13 میلیارد دلار است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۳    
اقتصاد نیوز:این روزها محبوبیت روزافزون اینستاگرام بر هیچ کاربر اینترنتی پوشیده نیست و استفاده از این شبکه اجتماعی روز به روز در حال افزایش است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۰    
اقتصاد نیوز:تصویر مهاجم 19 ساله فرانسوی بر روی جلد مجله معتبر تایم درج شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۵۸    
اقتصاد نیوز: در پرونده پولشویی، تبانی و شرط بندی فوتبال بلژیک، پای تیم هایی که بازیکن ایرانی دارند هم وسط آمده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۵۵    
اقتصاد نیوز:افزایش قیمت های گوشی های همراه و حساس تر شدن گوشی ها به لحاظ کاربرد و لوازم آنها باعث شده تا این روزها حساسیت های بیشتری بر روی لوازم جانبی اتفاق بیافتد و تقلبی بودن این لوازم دردسرهای ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۴۹    
اقتصاد نیوز:بسیاری از ما از آنتی ویروس ها برای مقابله با بدافزارها استفاده می کنیم. با ما همراه باشید تا ببینیم که چرا آنتی ویروس ها به اندازه ای که باید، قابل اطمینان نیستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۴۳    
اقتصاد نیوز: درآمد اسپانسرینگ منبع تغذیه مهمی در فوتبال امروز محسوب می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۳۴    
اقتصاد نیوز:اپل به تازگی با انتشار یک به روزرسانی نرم افزاری مشکل شارژدهی گوشی های جدید آیفون را برطرف کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۲۵    
اقتصاد نیوز:هافبک پرسپولیس بعد از شش ماه کارهای درمانی و دوران نقاهت بعد از عمل جراحی، در جریان دیدار تدارکاتی دیروز برای دقایقی به میدان رفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۲۱    
اقتصاد نیوز:باشگاه رئال مادرید به متهم شدنش به نقش داشتن در پرونده اتهام تعرض کریستیانو رونالدو بیانیه ای صادر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۲۱    
اقتصاد نیوز:شرکت آمازون مجبور شده است پروژه هوش مصنوعی برای استخدام کارمند را به دلیل تبعیض نسبت به استخدام زنان متوقف کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۲۱    
نشریه فوربس در گزارشی نوشت که ایران با استفاده از ترفندهای مخفی کاری موفق شده است در ماه سپتامبر برخلاف اخبار منتشر شده، صادرات نفت خود را افزایش دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۱:۵۵    
اقتصادنیوز: نماینده مجلس خبرگان نسخه مقاومت را نسخه شفابخش ملت دانست و گفت: دشمن پا روی گلوی ملت گذاشته اند هرچه عقب نشینی شود دشمن نیز پیشروی می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۱:۳۷    
اقتصادنیوز: بانک مرکزی حجم نقدینگی در مردادماه سال جاری را بیش از هزار و 646 هزار میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 20.5 درصد افزایش نشان می دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۱:۳۱    
اقتصادنیوز: بانک مرکزی در راستای تامین ارز مورد نیاز در ایام اربعین اقدام به تخصیص تخفیف ویژه کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۰:۱۶    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه سفیر عربستان راهی ریاض شده، گفت واشنگتن از او خواسته پس از بازگشت درباره وضعیت جمال خاشقچی توضیح دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۰:۱۳    
انفجار بمب شدیدی در پایتخت عراق منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان این کشور شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۵۵    
ابراهیم کالین، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد آنکارا و ریاض بر سر تشکیل تیم حقیقت یاب مشترک درباره ناپدیدشدن جمال خاشقجی، روزنامه نگار عربستانی، به توافق رسیده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۴۶    
جمعی از نویسندگان و شاعران کشورمان امشب ضمن دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره برخی مسائل حوزه ادبیات سخن گفتند .
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۳۴    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا گفت که قصد ندارد سرمایه گذاری های عربستان در این کشور را با وجود نگرانی در خصوص سرنوشت جمال خاشقچی روزنامه نگار عربستانی متوقف کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۲۴    
دوستان جمال خاشقجی اسکرین شات از پیام های واتس آپ او پیش از ناپدید شدن را منتشر کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۵    
هفته گذشته تعدادی از اصلاح طلبان به دیدار رییس جمهور رفتند و درباره موضوعات مختلف به گفت و گو پرداختند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۰۶    
چین در جنگ تجاری راهکارهای بسیاری برای اعمال اهرم فشار بر ایالات متحده، تاجران و مردمانش از نظر اقتصادی دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۲:۵۴    
وقتی صحبت از نایک، پادشاه بلامنازع کفش های ورزشی، به میان می آید، چیز زیادی برای انتقاد وجود ندارد. اما یکی از اشتباهاتی که وجود دارد، اشتباه نایک در نادیده گرفتن شرکت نوپای آندر آرمور است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۲:۴۵    
هواشناسی مازندران با پیش بینی ورود دو سامانه بارشی طی هفته آینده به این استان ، نسبت به احتمال جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی دوباره بعضی مناطق هشدار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۲:۳۸    
باد شدید به همراه رعد و برق آسمان پایتخت را فرا گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۲:۳۵    
تارنمای ووکس گزارش داد، رند پال سناتور جمهوریخواه از طرح دموکرات ها در مورد منع استفاده از بودجه فدرال برای حمله بدون مجوز علیه ایران حمایت و آن را امضا کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۲:۲۶    
دادگاه عالی ایالت واشنگتن آمریکا به توقف مجازات اعدام در این ایالت رای داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۴    
یک منبع امنیتی در استان بصره عراق روز چهارشنبه خبر داد که پلیس گمرک این کشور دو مسافر ایرانی را به دلیل همراه داشتن مواد مخدر دستگیر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۴    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: پزشکان باید در شرایط فعلی بیشتر از گذشته به جامعه کمک کنند تا رسالت خود را در راستای نخبه گری نسبت به جامعه ادا کرده باشند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۲:۰۰    
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از امروز دریچه بیش از 100 سالن سینما و آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی به روی هنر سینما و معارف رسانه ای انقلاب باز می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۱:۴۵    
باب کورکر رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در خصوص موضوع ناپدید شدن جمال خاشقچی روزنامه نگار عربستانی در ترکیه گفت: اگر قتل خاشقچی ثابت شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۱:۴۵    
وزارت خزانه داری آمریکا امروز، پنجشنبه در یک توصیه نامه 19 صفحه ای درباره تجارت با ایران هشدار داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۰    
کریس مورفی سناتور دموکرات حمایت آمریکا حمله عربستان سعودی به یمن را زیر سوال برد و خواستار توقف پشتیبانی نظامی واشنگتن از این جنگ شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۱:۱۲    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پایداران انقلاب اسلامی گفت: همکاری بین نیروی دریایی سپاه و ارتش دشمن را در دریاها به زانو درخواهد آورد و متضمن وجود امنیت است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۹:۳۰    
اقتصادنیوز: تازه ترین آمارهای کنگره ونزوئلا حاکی است که نرخ تورم این کشور در 12 ماه منتهی به سپتامبر به بیش از 488 هزار درصد رسیده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۵۹    
اقتصادنیوز: نشریه چینی سوهو در گزارشی دلار را هدف حملات گسترده از سوی 14 کشور از جمله چین، ایران، روسیه و ترکیه عنوان کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۲۶    
اقتصادنیوز: غلامعلی خوشرو، نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد درباره عملکرد هیلی در سازمان ملل گفت: سازمان ملل متحد براساس حاکمیت مستقل کشورها تشکیل شده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۱۱    
اقتصادنیوز: صندوق بین المللی پول آخرین چشم انداز نرخ بیکاری کشورهای مختلف تا پایان سال 2018 میلادی را منتشر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۰۱    
اقتصادنیوز: صعود چشمگیر بورس تهران در چند هفته اخیر با صلاح 2/4 درصدی نزولی شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۴۶    
اقتصادنیوز: مردی قصد داشته است در روز انتخابات میان دوره ای آمریکا در نزدیکی کنگره دست به اقدامی انتحاری بزند. پلیس 90 کیلو مواد منفجره در خانه این مرد پیدا کرده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۱۶    
اقتصادنیوز: مجله فوربس لیستی از 500 کارفرمای برتر جهان را تهیه کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۰۱    
اقتصادنیوز: گزارش وزارت خزانه آمریکا در خصوص دستکاری نرخ ارز از سوی کشورهای مختلف ظرف روزهای آینده منتشر خواهد شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۴۳    
اقتصادنیوز: اعتبار گذرنامه ایرانی نسبت به سال گذشته اندکی کاهش یافته است. براساس آمار منتشرشده ژاپن قدرتمندترین گذرنامه را دارا است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۰۰    
اقتصادنیوز: شهردار سابق شهر نیویورک آمریکا مایکل بلومبرگ یک بار دیگر وارد حزب دموکرات آمریکا شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۵    
اقتصادنیوز: گزیده آمارهای اقتصادی مربوط به مرداد ماه سال 1397 برای اطلاع عموم و صاحبنظران منتشر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۲    
اقتصادنیوز: دتبه بندی جدید شهرهای مختلف دنیا از نظر مخارج روزانه گردشگری منتشر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۰    
اقتصادنیوز: شاخص های وال استریت روز چهارشنبه را با ریزش بالغ بر 3 درصدی پشت سر گذاشتند که سهم شاخص نزدک بیشتر بود. این شاخص که نماینده ارزش سهام شرکت های بزرگ فناوری است نزدیک به 5 درصد نزول کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۰    
اقتصادنیوز: دنیای اقتصاد : آغاز دوره افزایش قیمت های پی در پی در بازار مسکن طی ماه های گذشته از سال جاری، دردسر خانه اولی های در جست وجوی خرید ملک را دوچندان کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۹    
اقتصادنیوز: بانک مرکزی در راستای تامین ارز مورد نیاز در ایام اربعین اقدام به تخصیص تخفیف ویژه کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۶    
اقتصادنیوز: تصویری از تنیسور معروف جهان در حال کمک به پاکسازی شهر مایورکا پس از وقوع سیل منتشر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۰    
اقتصادنیوز: شاخص بهای سهام در بازارهای بورس آسیا به دنبال نگرانی از افزایش نرخ بهره در آمریکا و تنش در روابط تجاری در جهان سقوط کرده و باعث شده است تا سرمایه گذاران به خاطر کاهش ریسک سرمایه گذاری ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۴۳    
اقتصادنیوز: طوفان "مایکل" با امواجی سهمگین و سرعت 250 کیلومتر در ساعت همراه با باران های سیل آسا از ایالت فلوریدا عبور کرد، خرابی های بسیار برجای گذاشت و به ایالت جورجیا رسید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۳۱    
اقتصادنیوز: از ابتدای امسال موجی از نااطمینانی روانه اقتصاد ایران شده و موجبات تیرگی چشم انداز پیش روی بازیگران را فراهم کرده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۳    
اقتصادنیوز: مایک پمپئو: تا زمانی که ایران در سوریه حضور دارد، یک دلار هم برای بازسازی این کشور نمی دهیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۱    
اقتصادنیوز: توربیورن یالاند، دبیرکل شورای اروپا اعلام کرد اگر روسیه تا اواسط سال 2019 پرداخت حق عضویت خود به بودجه این نهاد اروپایی را از سر نگیرد، از ارگان های اصلی شورای اروپا اخراج خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۵۲    
اقتصادنیوز: دونالد ترامپ چهارشنبه شب همزمان با ریزش 800 واحدی شاخص داوجونز به انتقاد دوباره از سیاست پولی فدرال رزرو پرداخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۹    
اقتصادنیوز: بازار مسکن شهر تهران از یکسو با حجم قابل توجهی خانه خالی در سال 95 مواجه بود و از سوی دیگر به محض پایان رکود معاملات و شروع افزایش تقاضای خرید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۱    
اقتصادنیوز: یک تحلیلگر ارشد تکنیکال بر این باور است که قیمت جهانی طلا به زودی تحت تاثیر فشارهای تورمی در اقتصاد جهانی با افزایش روبرو خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۵    
صربستان اعلام کرد که از این پس ایرانیان نمی توانند بدون ویزا وارد این کشور شوند. شمار زیادی از ایرانیان پس از ورود به صربستان یا در این کشور پناهنده می شدند یا از آن برای ورود به کشوری در اتحادیه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۵    
اقتصادنیوز: جلسه سران قوای سه گانه با موضوع مسائل اقتصادی شب گذشته به مدت دو ساعت و نیم در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۱    
اقتصادنیوز: گروهی از نمایندگان سنا از دونالد ترامپ خواستار تحقیق برای روشن شدن سرنوشت جمال خاشقچی، خبرنگار منتقد سعودی و مدنظر قرار دادن اطلاعات مهم در این زمینه شدند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۳    
مراسم وداع با بهرام شفیع در حالی برگزارشد که از دوستداران دو جامعه ورزش و رسانه برای بدرقه ی او به خانه ی ابدی در مقابل مسجد بلال صداو سیما حاضر شده بودند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۴    
اقتصاد نیوز: رئیس جمهوری آمریکا با تصمیم کره جنوبی برای رفع بخشی از تحریم های پیونگ یانگ مخالفت کرد و دیگر کشورها را نیز به تداوم تحریم ها علیه کره شمالی فراخواند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۱    
اقتصاد نیوز: وزیر پیشین انرژی آمریکا اعلام کرد که نقشش در پروژه ابر شهر نئوم در عربستان سعودی را تا زمان مشخص شدن پرونده جمال خاشقچی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۱    
اقتصاد نیوز: پس از امضای قرارداد 5 میلیارد دلاری خرید سامانه موشکی اس 400 میان هند و روسیه، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد که دهلی نو به زودی از تصمیم وی در ارتباط با قانون مقابله با ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۱    
اقتصاد نیوز: بزرگترین شرکت های بازرگانی نفت جهان پیش بینی کردند قیمت های نفت به دلیل تحریم های آمریکا ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۹    
اقتصاد نیوز: برای خرید یک آپارتمان 70 متری در صادقیه باید 750 میلیون تومان پرداخت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۷    
اقتصاد نیوز: ایران در پنجمین روز از بازی های پاراآسیایی تاکنون 86 مدال به دست آورده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۷    
اقتصاد نیوز: اخیرا بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری از افزایش بی سابقه حملات سایبری و نفوذ به دستگاه های خودپرداز بانک ها در سراسر جهان هشدار دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۴    
اقتصاد نیوز: یک فعال سعودی مقیم کانادا اظهار داشت، مقامات سعودی از زمانی که خاشقجی کشورش را ترک کرده خانواده و نزدیکان او را ممنوع السفر کرده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۴    
اقتصاد نیوز: رئیس جمهوری ترکیه تاکید کرد که توافق آنکارا با واشنگتن درباره شهر منبج سوریه تنها به تاخیر افتاده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۶    
اقتصاد نیوز: سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، آمریکا موضوع ناپدید شدن جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد حکومت سعودی را پیگیری می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۶    
اقتصاد نیوز: اگر اصلاح طلبان با نادیده گرفتن میثاقنامه ای که از آن حرف می زنند بر سر به شهردار شدن محسن هاشمی پس از محمدعلی افشانی به توافق برسند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۴۴    
اقتصاد نیوز: پایان پیمان 039;نفتا039; که حالا آمریکا، کانادا و مکزیک برای نوع جدید آن به توافق رسیده اند جنبه های مثبت مختلفی برای آنها و منفی مهمی هم برای کشورهای دیگر بخصوص چین خواهد داشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۳۷    
اقتصاد نیوز: متخصص روانپزشکی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: اضطراب و افسردگی شایعترین مشکلات سلامت روان هستند و برهم خوردن خواب و اشتها، انرژی کم، بی علاقگی به انجام کار ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۳۷    
اقتصاد نیوز: معاون حقوقی و امور بین الملل وزیر امور خارجه گفت که پیش بینی های لازم در صورت عدم تمکین ترامپ به رای دیوان لاهه اتخاذ شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۳۷    
اقتصاد نیوز: شنود مکالمه مقامات سعودی در خصوص ماجرای ناپدید شدن جمال خاشقجی از دسیسه چینی ولیعهد عربستان برای کشاندن این روزنامه نگار سعودی به موطن خود و سپس دستگیری وی حکایت می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۳۷    
اقتصاد نیوز: این روزها شایعه ای با عنوان "تورم بی سابقه ایران را در برمی گیرد" در بین محافل دهان به دهان می چرخد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۱۵    
اقتصاد نیوز: وزیر خارجه آمریکا گفت که تا زمانی که ایران در سوریه باقی مانده باشد آمریکا در بازسازی این کشور مشارکت نمی کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۰۹    
اقتصاد نیوز: یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، واشنگتن آماده است با روسیه و چین برای حرکت به سوی خلع سلاح کامل کره شمالی همکاری داشته باشد.
  • ۱