چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 27 مهر 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 مهر 1397 اقتصاد نیوز 2 مهر 1397 اقتصاد نیوز 3 مهر 1397 اقتصاد نیوز 4 مهر 1397 اقتصاد نیوز 5 مهر 1397 اقتصاد نیوز 6 مهر 1397 اقتصاد نیوز 7 مهر 1397 اقتصاد نیوز 8 مهر 1397 اقتصاد نیوز 9 مهر 1397 اقتصاد نیوز 10 مهر 1397 اقتصاد نیوز 11 مهر 1397 اقتصاد نیوز 12 مهر 1397 اقتصاد نیوز 13 مهر 1397 اقتصاد نیوز 14 مهر 1397 اقتصاد نیوز 15 مهر 1397 اقتصاد نیوز 16 مهر 1397 اقتصاد نیوز 17 مهر 1397 اقتصاد نیوز 18 مهر 1397 اقتصاد نیوز 19 مهر 1397 اقتصاد نیوز 20 مهر 1397 اقتصاد نیوز 21 مهر 1397 اقتصاد نیوز 22 مهر 1397 اقتصاد نیوز 23 مهر 1397 اقتصاد نیوز 24 مهر 1397 اقتصاد نیوز 25 مهر 1397 اقتصاد نیوز 26 مهر 1397 اقتصاد نیوز 27 مهر 1397 اقتصاد نیوز 28 مهر 1397 اقتصاد نیوز 29 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۵۲    
اقتصاد نیوز: شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات هفتگی بازار و طی یکساعت اول معاملات با 114 واحد رشد به 183470.4 رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۶    
اقتصادنیوز؛ در پی حمله دو روز پیش گروه تروریستی طالبان به نشست مقامات امنیتی افغانستان و فرمانده نظامی آمریکا در قندهار ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۲۵    
اقتصاد نیوز:آگاهی و استقبال عمومی نسبت به ارزهای دیجیتال با افزایش روزافزون همراه است. با این حال ابهاماتی در خصوص پذیرش این نوع ارز در سیستم های بانکی وجود دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۳۸    
اقتصادنیوز: سخنگوی شورای نگهبان گفت: اطلاع از وظایف و اختیارات مجمع تشخیص مصلحت، نیازمند نامه نگاری به رئیس مجلس نیست. کافی است با تماس با دبیرخانه مجمع، درخواست شود آیین نامه اصلاحی ارسال شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۳۸    
اقتصادنیوز: گزارش دو کمیسیون تخصصی مجلس درباره تخلفات ثبت سفارش خودرو این هفته در صحن مجلس قرائت می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۷    
اقتصادنیوز: سفیر ایران در لندن با اشاره به تمدید تعلیق ایران از لیست سیاه FATF و اقدامات مقابله این این گروه تصریح کرد: در اجلاس هیات مدیره FATF علیرغم تلاش آمریکا و اسرائیل ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۷    
اقتصادنیوز: برخی از ثروتمندترین افراد جهان در هر ساعت درآمدی بیشتر از درآمد مردم جهان در کل زندگیشان دارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۴۴    
اقتصادنیوز: معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: تمدید تعلیق از لیست کشورهای مشمول اقدامات سخت مقابله ای مالی و بانکی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۸    
اقتصاد نیوز:اگرچه بسیاری از ما از موبایل هوشمندی که در اختیار داریم راضی هستیم، برخی از ما شاید موبایل های جمع و جورتر که به راحتی در جیب جا می شوند را ترجیح دهیم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۸    
اقتصاد نیوز:یک رستوران در ولز در تلاش است که به شرط استفاده نکردن از تلفن همراه برای گرفتن تخفیف به بهبود روابط بین مردم کمک کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۱۹    
اقتصاد نیوز: با واکنشی خوب مقابل سایپا، حسینی مجددا به بازی رقابت با مهدی رحمتی برای تصاحب شماره یک بازگشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۱۳    
اقتصاد نیوز:هواوی چند وقتی است که به خاطر ادعای آژانس های دولتی و قانون گذاران آمریکایی مبنی بر رابطه اش با دولت چین برای به خطر انداختن امنیت ملی آمریکا با مشکلاتی در بازار این کشور روبرو شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۱۰    
اقتصاد نیوز:قیمت هواوی میت 20 در ایران چقدر خواهد بود؟ در حالی که گوشی های سری میت 20 هواوی (Huawei Mate 20) به تازگی معرفی شده اند، اکنون می خواهیم قیمت احتمالی میت 20، میت 20 پرو ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۰۴    
اقتصاد نیوز:در حالی که قیمت بالای موبایل های اپل خرید آنها را برای بسیاری ناممکن کرده حالا آیفون XS لوکس در رنگ های طلایی، نقره ای و برنزی در دسترس افراد متمول قرار گرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۰۴    
اقتصاد نیوز: این روزها اتومبیل ها تنها به موتور، گیربکس، رینگ و لاستیک و فضای درونی ختم نمی شوند و در مقابل این خلاقیت و فناوری ها هستند که خودروها در بازار ویژه و عجیب می کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۴۳    
اقتصاد نیوز:الهیار صیادمنش در دو بازی اخیر استقلال یک گل زد، یک پاس گل داد و یک پنالتی گرفت. قائدی هم یک گل زد و یک پاس گل داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۴۳    
اقتصاد نیوز: گمرک ایران جزییات واردات کالاهای اساسی را منتشر و اعلام کرد: در نیمه اول سال جاری بیش از 3 هزار و 720 تُن انواع دارو وارد کشور شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۴۰    
اقتصاد نیوز:اپل پورتالی راه اندازی کرده که به کاربرانش اجازه می دهد اطلاعاتی که از آنها جمع آوری می شود را بررسی، اصلاح یا حذف کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۳۷    
اقتصاد نیوز:اپلیکیش پیام رسان لاین برای نخستین بار ارز رمزنگاری شده خود را تحت عنوان بیت باکس در یک صرافی عرضه کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۳۴    
اقتصاد نیوز: پورشه در روزهای اخیر نسل دوم GTS از پانامراهای خود را معرفی کرد تا اینک جهان در کنار مدل های استاندارد و توربو شاهد یک گرند توریسمو باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۲۸    
اقتصاد نیوز:ستاره آرژانتینی بارسلونا در مراسم خیریه ای که به مناسبت ساخت و ساز بیمارستانی برای کودکان سرطانی ترتیب داده شده بود، حضور پیدا کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۲۵    
اقتصاد نیوز: پیام رسان واتس اپ که محبوبیت زیادی در اروپا دارد اخیرا دو قابلیت جدید و جذاب برای کاربران خود اضافه کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۱۳    
اقتصاد نیوز:قطر آغاز استخدام داوطلبان افتخاری از سراسر جهان برای جام جهانی 2022 فوتبال را اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۰۷    
اقتصاد نیوز:تاکنون فناوری هوش مصنوعی کاربردهای متنوعی در بخش های مختلف داشته است اما این بار هوش مصنوعی با کاربرد جالبی که در یک فروشگاه مواد غذایی در چین داشته ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۷:۵۸    
اقتصاد نیوز:بات هایی که به طور خودکار علیه داستان خاشقچی در توئیتر به نفع دولت عربستان پروپاگاندا می کردند، بسته شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۷:۱۳    
سازمان های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا نسبت به آنچه که تلاش روسیه، ایران و چین برای ضربه زدن به انتخابات این کشور خواندند، ابراز نگرانی کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۶:۲۸    
رئیس سابق سازمان اطلاعات خارجی انگلیس موسوم به "ام آی 6"، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان را مسئول قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی معرفی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۳:۵۹    
یک رسانه رژیم صهیونیستی در گزارشی از توسعه روابط برخی کشورهای عرب با رژیم صهیونیستی و برملا شدن این روابط درسایه دیدار رئیس ستاد مشترک این رژیم با همتای سعودی خود خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۳:۵۹    
روزنامه واشنگتن پست روز جمعه گزارش داد که استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا که در پی فشار افکار عمومی، از شرکت در کنفرانس اقتصادی عربستان سعودی انصراف داده بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۳:۴۱    
یکی از ستون نویس های شناخته شده نشریه واشنگتن پست به نقل از منابع مطلع نوشته منتقدان ولی عهد کنونی سعودی در حال جمع شدن حول محور احمد بن عبدالعزیز هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۳:۴۱    
رئیس جمهور آمریکا می گوید وزیر خارجه کشورش در سفر به ترکیه، بر خلاف اخبار رسانه ها، فیلم یا صدای ضبط شده از لحظات شکنجه و قتل خاشقچی را ندیده و نشنیده است
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۳:۴۱    
جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید طی سفر هفته آینده خود به مسکو با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار خواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۳:۱۴    
سایت کگل با انتشار یک کارتون با عنوان پادشاه جدید عربستان به نقش ترامپ در پنهان ماندن ماجرای قتل جمال خاشقجی طعنه زده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۳:۰۸    
بانک مرکزی آمریکا مدعی شد در پی ماجرای ناپدید شدن خاشقجی احتمال اعمال تحریم ها علیه عربستان سعودی وجود دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۵۹    
سازمان ملل متحد از عدم شرکت برخی رهبران اقتصادی و مقامات بین المللی در کنفرانس بین المللی ابتکار سرمایه گذاری آینده در ریاض، پایتخت عربستان سعودی حمایت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۵۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از تصمیم امروز گروه ویژه اقدام مالی استقبال کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۵۳    
اقتصادنیوز: خرید ملک توسط اتباع خارجی در ترکیه 151.1 درصد افزایش یافت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۳    
معاون وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان گفت: مذاکرات درباره صادرات خودروهای تولیدی کارخانه مشترک خودروسازی ایران و جمهوری آذربایجان به روسیه و گرجستان ادامه دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۲۷    
یک رسانه غربی از اختلاف رئیس جمهوری آمریکا و وزیر خارجه وی بر سر ابقای محمد بن سلمان در ولایت عهدی خبر داد و تاکید کرد سعودی ها به سبب پرونده خاشقجی در هرج و مرج و آشفتگی به سر می برند
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۲۱    
محمدرضا میرشاه ولد این کاریکاتور را با عنوان خداحافظ لباس های نیمه لختِ فوتبال! در اینستاگرامش منتشرکرد تا به مشکل بدن های نیمه برهنه فوتبالیست ها در زمین فوتبال خاتمه دهد!
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۱۵    
شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا مدعی شد به شواهدی دست یافته است که نشان می دهد ایران محموله جدیدی از تجهیزات نظامی پیشرفته را برای حزب الله لبنان ارسال کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۶    
معترضان به قتل روزنامه نگار عربستانی و سکوت مقامات کاخ سفید، در مقابل سفارت سعودی در واشنگن تجمع کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۶    
شش سرنشین یک خودرو که تعدادی از آنان پوشش زنانه داشتند، در مسیر تردد زوار اربعین حسینی در حوزه شهرستان حمیدیه دستگیر شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۵۱    
رسانه های خبری روز جمعه گزارش دادند که مقام های شرکت های ایرباس فرانسه و دویچه بانک آلمان هم به صف تحریم کنندگان کنفرانس اقتصادی هفته آینده عربستان سعودی پیوسته اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۴۵    
دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین گفت: قیمت بلیت رفت و برگشت از تهران تا مهران و برعکس برای ایام اربعین 70 تا 150 هزار تومان مشخص شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۳۹    
ایهود باراک نخست وزیر و وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی روز جمعه اعتراف کرد که در سه دقیقه و 30 ثانیه، 300 فلسطینی را قتل عام کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۳۹    
وزارت دفاع آمریکا روز جمعه اعلام کرد که با هدف پیشبرد روابط با کره شمالی، تصمیم به لغو رزمایش هوایی آتی با کره جنوبی گرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۲۳    
خبرگزاری رویترز روز جمعه گزارش داد که دفتر مرکزی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در سندی داخلی از ناتوانی اعضای این نهاد و متحدانش در افزایش سطح تولید به میزان مورد انتظار خبر داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۱۷    
رویترز گزارش داد که ملک سلمان شخصاً مجبور به ورود به پرونده خاشقجی شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۰:۱۶    
اقتصادنیوز: پس از شکست دیپلماتیک محمد بن سلمان ولیعهد سعودی درباره پرونده ناپدید شدن جمال خاشقچی ، سلمان بن عبدالعزیز شاه عربستان، شخصا در این پرونده ورود کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۰:۱۳    
اقتصادنیوز: جرج ایتون دبیر سیاسی نیواستیتس من در گزارشی تحت عنوان فرانسیس فوکویاما: سوسیالیزم باید بازگردد به نظریات امروز این اندیشمند می پردازد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۹:۳۸    
اقتصادنیوز؛ بر اساس بیانیه منتشره در پایان اجلاس جاری گروه ویژه اقدام مالی FATF در پاریس، اعضای این گروه تصمیم گرفتند که تعلیق اقدامات مقابله ای را به مدت چهارماه دیگر تمدید نمایند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۹:۳۸    
اقتصادنیوز؛ میدل ایست آی در گزارشی به توئیت های عجیب محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران پرداخته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۹:۳۸    
اقتصادنیوز؛ روزنامه وال استریت ژورنال با انتقاد از تحریم های جدید آمریکا علیه ایران نوشت که این تحریم ها به مبادله کالاهای انسانی با ایران لطمه می زند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۹:۱۴    
اقتصادنیوز؛ در حادثه برخورد قطار با مردم در ایالت پنجاب هند حدود 50 نفر را به کام مرگ کشاند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۹:۱۴    
اقتصادنیوز؛ سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در واکنش به صحبت های اخیر ولادیمیر پوتین مبنی بر گروگان گیری داعش و ربودن 700 نفر در منطقه دیرالزور سوریه از جمله چند آمریکایی گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۹:۱۴    
اقتصادنیوز؛ آیلت شاکد، وزیر دادگستری اسرائیل گفت: ما به ایران اجازه نخواهیم داد در سوریه پایگاهی داشته باشد. ما به حزب الله اجازه نخواهیم داد به سلاح های دقیق دست پیدا کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۸:۵۳    
اقتصادنیوز؛ خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی نوشت: مشتریان آسیایی نفت ایران اطمینان دارند که می توانند موافقت آمریکا را برای ادامه واردات نفت ایران ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۸:۵۰    
اقتصادنیوز: گروه ویژه اقدام مالی( FATF )در نشست روز جمعه خود در پاریس با اذعان به پیشرفت ایران در اجرای برنامه اقدام، به تهران تا فوریه سال آینده میلادی (4 ماه دیگر) برای تکمیل اصلاحات فرصت داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۸:۴۴    
اقتصادنیوز؛ یاسین آکتای، مشاور رئیس جمهور ترکیه معاون حقوق بشر حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه گفت: اشخاصی که مرتکب ربایش و قتل خاشقچی شده اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۸:۴۴    
اقتصادنیوز؛ شرکت کنندگان نشست گفتگوی آسیا -اروپا (آسِم) در پایتخت بلژیک خواستار لغو تحریم های ضدایرانی شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۷:۳۸    
اقتصادنیوز؛ عبدالرضا هاشم زایی، نماینده مردم تهران در مجلس [صادق] نجفی و [رضا] رحمانی، معاونان وزارت صنعت را گزینه های نهایی وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۷:۳۸    
اقتصادنیوز؛ دادستانی ترکیه اعلام کرد که از کارکنان کنسولگری عربستان در استانبول بازجویی خواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۷:۱۴    
اقتصادنیوز: پرویز پرستویی می گوید: من یک بازیگرم و نقشهای مختلف را بازی می کنم و قرار نیست تا آخر عمر فقط نقش کاج کاظم را تکرار کنم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۷:۱۴    
اقتصادنیوز؛ یک روزنامه پاکستانی مدعی شد که عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان سعودی برکنار و سفیر فعلی دولت ریاض در اسلام آباد پایتخت پاکستان، جایگزین وی خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۷:۱۴    
اقتصادنیوز؛ سرپرست دانشگاه کوثر بجنورد گفت: آخرین آمار دانشجویان مسموم دانشگاه 101 نفر است و نمونه گیری از دانشجویان انجام شده است و بعد از اعلام شبکه بهداشت نتیجه را به رسانه ها اعلام خواهیم کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۷:۱۴    
اقتصادنیوز؛ انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات بار دیگر به حمایت از سعودی در پرونده خاشقجی پرداخت و گفت: در مقابل سیاسی کاری ها می ایستیم!
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۷:۱۴    
اقتصادنیوز؛ باراک ایهود، وزیر جنگ سابق با افتخار به جنایاتی که در دوره وزارت جنگ خود علیه ملت فلسطین مرتکب شد، گفت بیش از 300 فلسطینی را در سه و نیم دقیقه به قتل رسانده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۷    
اقتصادنیوز: در نهم می 2018 یا 18 اردیبهشت 1397 بود که رئیس جمهور آمریکا پس از تهدید های فراوان پیرامون خروج از برجام، سرانجام تصمیم خود را عملی کرد و یک جانبه از برجام خارج شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۱    
اقتصادنیوز؛ مردی 60 ساله ای که امروز ظهر به صورت غیر مجاز وارد خطوط ریلی ایستگاه علم و صنعت شده بود به علت جراحات وارد فوت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۱    
اقتصادنیوز؛ روزنامه روسی ایزوستیا به نقل از یک مقام وزارت دفاع این کشور اعلام کرد: روسیه 3 سامانه اس-300 ارتقاء یافته دیگر به سوریه فرستاده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۲۵    
اقتصادنیوز؛روزترز در گزارشی به نقل از 5 منبع آگاه مدعی شده که محمد بن سلمان در ابتدا تلاتش کرده که ملک سلمان را از ماجرای جمال خاشقجی دور نگه دارد اما زمانیکه بحران از کنترل خارج شد و سروصدا به ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۲۵    
اقتصادنیوز: محمدرضا نقدی عصر پنجشنبه در نشست سراسری هیاتهای اندیشه ورز بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در مشهد افزود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۲    
اقتصادنیوز؛ دادستان تهران گفت: ظرف سه ماه 63 کیفرخواست صادر و 30 نفر محکوم شده اند. همچنین 160 نفر در این کیفرخواست ها تحت تعقیب قرار گرفته اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۵:۴۶    
اقتصادنیوز؛ حسین مقصودی، نماینده سبزوار در مجلس گفت: مجلس این پیام را به آقای رئیس جمهور می دهد که قطعاً به افراد دوتابعیتی به عنوان وزیر رای نخواهد داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۵:۴۶    
اقتصادنیوز: برنامه ایالات متحده آمریکا برای ورود ایران به فهرست سیاه FATF ، با تلاش های تیم دیپلماسی ایران در اجلاس گروه ویژه گروه اقدام مالی ناکام ماند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۵:۲۸    
اقتصادنیوز؛ یک روزنامه ترکیه ای امروز تصاویر جدیدی از تیم سعودی که در ترور جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سیاست های آل سعود در داخل کنسولگری این کشور در استانبول دست داشتند، منتشر کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۵:۲۵    
اقتصادنیوز: طبق ادعای برخی از رسانه ها، FATF تعلیق ایران را از حضور در لیست سیاه خود تداوم بخشید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۵:۱۹    
اقتصادنیوز؛ معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه گفت: پرونده هایی در خصوص تخلفاتی که در گمرک صورت گرفته در دست داریم که برخی از آن ها احکامشان هم صادر شده است، اکنون نیز پرونده هایی در دست بررسی وجود دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۵:۱۹    
اقتصادنیوز: طبق ادعای برخی از رسانه ها، FATF تعلیق ایران را از حضور در لیست سیاه خود تداوم بخشید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۵:۱۳    
اقتصادنیوز؛ نماینده مردم میرجاوه در مجلس گفت: هم اکنون دو سه گروه مردمی (سران طوایف) در آن سوی مرز حضور دارند و در حال رایزنی با معتمدان و سران طوایف آنها هستند تا این موضوع ختم به خیر شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۷    
اقتصادنیوز:کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران به برنامه ورلد فوتبال از شبکه رادیویی بی بی سی گفت که تحریم های اقتصادی در پی تصمیم دونالدو ترامپ رئیس جمهور آمریکا ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۴:۵۵    
اقتصادنیوز؛ جرمی هانت، وزیر خارجه انگلیس نسبت به نقش عربستان سعودی در ماجرای ناپدید شدن خاشقجی هشدار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۴:۵۵    
اقتصادنیوز: عکسی از فاطمه معتمدآریا روی فرش قرمز جشنواره فیلم سلیمانیه ببینید. او در این جشنواره با پوششی که بی شباهت به لباس زنان کرد نیست، حضور پیدا کرده بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۴:۴۹    
اقتصادنیوز: تردد وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت 14 تا 24 روز آینده 27 مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است وتردد وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 فردا از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۴:۴۶    
اقتصادنیوز؛ مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد که واشنگتن به فشار خود علیه ایران ادامه خواهد داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۴:۴۶    
اقتصاد نیوز: دزدی عجیبی از یکی از استادیوم های ورزشی کشور صورت گرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۴:۴۶    
اقتصادنیوز: طی نیمه نخست سال جاری 20 کشور از قاره های آسیا و اروپا به عنوان مهم ترین مبادی ورودی کالا به کشور بوده اند، با این حال چین با 24.8 درصد، همچنان شریک اول تجاری ایران محسوب می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۷    
اقتصاد نیوز:گلاره ناظمی داور بین المللی ایرانی از قضاوت درالمپیک فوتسال جوانان بسیار خوشحال است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۴    
اقتصادنیوز؛ نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل در ادامه ادعاهای بی اساس خود علیه کشورمان، ایران را متهم به استفاده از سربازان نوجوان در سوریه کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۴    
اقتصاد نیوز:سرمربی تیم فوتبال شارلروا بلژیک از ندانستن زبان انگلیسی یا فرانسه هافبک ملی پوش کشورمان گلایه کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۴:۱۸    
اقتصادنیوز؛ امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات گفت: آمریکا حکمران اینترنت نیست و امکان تحریم دسترسی به اینترنت را ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۴:۱۵    
اقتصادنیوز؛ رئیس جمهور روسیه خروج نیروهای ایران از سوریه را مشروط به وجود تضمینی برای تامین امنیت این کشور دانست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۴:۱۵    
اقتصادنیوز؛ کوری بوکر، سناتور ایالت نیوجرسی آمریکا با اشاره به ماجرای جمال خاشقجی اعلام کرد: باید در همه ابعاد روابطمان با ریاض تجدیدنظر کنیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۴:۱۵    
اقتصادنیوز: آخرین نشست شش روزه FATF (گروه ویژه اقدام مالی) امروز جمعه در پاریس برای تصمیم خروج یا ماندن مجدد ایران در لیست سیاه برگزار می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۴:۱۵    
اقتصادنیوز: هر چند آمار دقیقی را نمی توان برای میزان قاچاق بنزین اعلام کرد اما برخی مسئولان می گویند قاچاقچیان سوخت هر دقیقه 138تا 277میلیون تومان به جیب می زنند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۵۴    
محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز جمعه از خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی در محله جماران بازدید کرد.*
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۵۱    
اقتصاد نیوز:کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان می گوید قراردادی با فدراسیون فوتبال ایران امضا نکرده است.
  • ۱