شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 5 مهر 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 مهر 1397 اقتصاد نیوز 2 مهر 1397 اقتصاد نیوز 3 مهر 1397 اقتصاد نیوز 4 مهر 1397 اقتصاد نیوز 5 مهر 1397 اقتصاد نیوز 6 مهر 1397 اقتصاد نیوز 7 مهر 1397 اقتصاد نیوز 8 مهر 1397 اقتصاد نیوز 9 مهر 1397 اقتصاد نیوز 10 مهر 1397 اقتصاد نیوز 11 مهر 1397 اقتصاد نیوز 12 مهر 1397 اقتصاد نیوز 13 مهر 1397 اقتصاد نیوز 14 مهر 1397 اقتصاد نیوز 15 مهر 1397 اقتصاد نیوز 16 مهر 1397 اقتصاد نیوز 17 مهر 1397 اقتصاد نیوز 18 مهر 1397 اقتصاد نیوز 19 مهر 1397 اقتصاد نیوز 20 مهر 1397 اقتصاد نیوز 21 مهر 1397 اقتصاد نیوز 22 مهر 1397 اقتصاد نیوز 23 مهر 1397 اقتصاد نیوز 24 مهر 1397 اقتصاد نیوز 25 مهر 1397 اقتصاد نیوز 26 مهر 1397 اقتصاد نیوز 27 مهر 1397 اقتصاد نیوز 28 مهر 1397 اقتصاد نیوز 29 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۳:۱۳    
به تازگی برخی از کانال های تلگرامی و همچنین کاربران توئیتر، دو کامنت جنجالی را زیر پستی که در آن یک سرباز کشورمان قهرمانانه در حال کمک به دختربچه ای است که از حوادث تروریستی روز شنبه در اهواز به شدت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۸:۴۵    
اقتصادنیوز؛ بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران هفته آینده برای شرکت در هفته انرژی روسیه-2018 عازم مسکو می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۷    
اقتصادنیوز؛ میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی در واکنش به ادعاهای بنیامین نتانیاهو علیه ایران گفت که اگر تل آویو مدرکی دارد باید به آژانس تحویل دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۷    
اقتصادنیوز: در سال های اخیر ادعاهای زیادی درباره دیپلماسی جنگ هشت ساله عراق و ایران طرح شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۵    
اقتصادنیوز : شهردار تهران در حالی روز سه شنبه نقشه 5 ساله برای شهر تهران را تحت عنوان برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران به پارلمان محلی پایتخت ارائه کرد که برخلاف رویه های سال گذشته تیم مدیریت شهری ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۰    
اقتصادنیوز؛ تارا فارس ملکه زیبایی اینستاگرامی عراق شب گذشته به ضرب شش گلوله به قتل رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۰    
اقتصاد نیوز::باشگاه بارسلونا از لوگوی احتمالی جدیدش که از فصل آینده روی پیراهن های این باشگاه نقش خواهد بست، رونمایی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۳:۰۵    
سید میران فرهاد هنرپیشه محبوب سینمای افغانستان به دلیل بیماری قلبی درگذشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۱:۳۷    
اقتصادنیوز: تقلب های عجیب و غریب در بازار لوازم خانگی رایج شده است. حالا با اقبال مردم به خرید لوازم خانگی از بازارهای مرزی، تولیدکنندگان کالاهای زیرپله ای ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۵    
اقتصادنیوز: دادستان کرج از دستگیری 7 نفر در سطح استان البرز به اتهام تعرض به کامیون های باری خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۱:۰۰    
اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از نشست مشترک دولت و مجلس برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۰:۱۵    
اقتصادنیوز: معاون وزیر راه و شهرسازی با تشریح 4 اقدام فوری دولت برای توزیع لاستیک بین رانندگان گفت: هفته آینده اولین محموله لاستیک از محل سازمان اموال تملیکی بین رانندگان توزیع می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۹:۳۶    
اقتصاد نیوز:امکان نمایش اعلانات حین استفاده از نسخه وب اینستاگرام مهیا شد. از این پس، حین وجود اعلانیه ای جدید در زمان استفاده از نسخه وب اینستاگرام برای موبایل یا دسکتاپ ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۹:۲۴    
اقتصاد نیوز:بعد از برخورد شدید ماشین با اتوبوس مدرسه در اسپانیا، دختر بچه ای 3 ساله جانش را از دست داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۹:۲۱    
اقتصاد نیوز:زمانی که ترکیب دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دربی 89 نهایی شد مشخص شد که میانگین سنی بازیکنان استقلال از رقیب کمتر است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۵    
اقتصاد نیوز: بازیکنی که قرار بود جای خالی تیام را پر کند، تا به حال در مسابقات رسمی استقلال حتی شوت در چارچوب هم نزده است!
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۵    
اقتصاد نیوز:طی مصاحبه ای که اخیرا موسس واتس اپ، داشته وی گفته که احساس می کند با فروش این پیام رسان به فیسبوک، در واقع حریم خصوصی کاربران را فروخته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۸:۴۵    
اقتصاد نیوز:کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روسیه به سقوط پهپاد در یک بازی لیگ برتر این کشور واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۸:۳۹    
اقتصاد نیوز:صحبت های کنار زمین برانکو با بازیکنی تعویضی اش از صحنه های عجیب دربی دیشب بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۸:۳۶    
اقتصاد نیوز:نیاز به استفاده از ربات های انسان نما در پژوهش های فضایی، کارشناسان را به طور جدی به سمت دنبال کردن پروژه ربات فضانورد سوق داده است..
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۸:۱۵    
اقتصاد نیوز:دربی هشتاد و هشتم دیشب در حالی برگزار شد که باعث نارضایتی هواداران آن ها و تمام بینندگان بازی بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۸:۱۵    
اقتصاد نیوز:سال دوم مربیگری شفر در استقلال، از دوران منصوریان هم سخت تر شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۲:۰۵    
اقتصادنیوز: آیت الله سیدعلی خامنه ای مقام معظم رهبری در تازه ترین استفتائاتی که از ایشان منتشر شده است به چندسوال پاسخ دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۱:۵۶    
اقتصادنیوز: نخست وزیر اسرائیلکه هر ساله نمایشی مضحک در مجمع عمومی سازمان ملل ارائه می کند، سخنرانی امسال خود را با ادعای کشف تاسیسات جدید هسته ای ایران توسط این رژیم آغاز کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۰:۳۲    
وزیر خارجه عربستان در نشست ضدایرانی گفت: تا وقتی که فشار داخلی به شدت زیاد نشود، فکر نمی کنم آن ها گشایش ایجاد خواهند کرد".
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۰:۳۲    
ماکرون، رئیس جمهور فرانسه به ترامپ هشدار داده که برخلاف کره شمالی، ایران توسط یک نفر اداره نمی شود و عناصر سختگیر برای لغو توافق هسته ای مصمم هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۳:۴۴    
یک نماینده کنگره آمریکا طرحی در مجلس سنا ارائه کرده که خواستار جلوگیری از جنگ کشورش با ایران بدون مجوزهای قانونی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۳:۲۳    
سفیر ایران در لندن به سرویس های اطلاعاتی در غرب هشدار داد، از تحت فشار قرار دادن برخی اتباع دوتابعیتی برای انتقال اطلاعات از ایران دست بردارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۳:۰۵    
40 نفر در بندرعباس به دلیل مصرف مسمومات الکلی به بیمارستان مراجعه کردند که 5 نفر از آنها فوت کرده و حال 5 نفر دیگر نیز وخیم است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۲:۴۷    
بانک مرکزی تحولات بازار مسکن در شهر تهران مربوط به آخرین ماه تابستان را اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۲:۳۸    
رئیس شورای اروپا روز پنج شنبه با حمایت از توافق هسته ای، گفت این توافق راه را برای گفت وگوهای بیشتر با ایران باز کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۲:۲۳    
حجم سپرده های ارزی در بانکهای کشور از مرز 10 میلیون دلار عبور کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۲:۱۴    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران می گوید با تعداد زیادی از وزیران خارجه کشورهای مختلف دیدار داشته و خواهد داشت که محور اصلی آن روابط دوجانبه، برجام و حرکت آمریکا در نقض آن است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۲:۱۴    
بانک مرکزی تورم نقطه به نقطه در ماه گذشته را 31/4 درصد گزارش کرد. داده ها نشان می دهد که گروه های دخانیات، تفریح و امورفرهنگی، حمل و نقل و خوراکی ها بیشترین نقش را در این رکورد داشته اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۱:۳۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی سخنرانی خود را در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بدون مقدمه و با یاوه گویی علیه کشورمان آغاز کرد و مدعی شد که برجام جنگ را دور نکرد بلکه نزدیک کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۱:۳۶    
دبیرکل سازمان اینترپل در پیامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مراسم رژه اهواز، آمادگی این سازمان را برای هرگونه همکاری با دولت ایران در مبارزه با تروریسم اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۱:۲۴    
دیپلمات پیشین کشورمان در یادداشتی که در شبکه الجزیره به دلایل عدم گفتگوی ایران با آمریکا پرداخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۸:۳۷    
اقتصادنیوز: نشست تعیین نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا با سومین نوبت رشد این نرخ به پایان رسید و باعث افزایش فشار ناشی از تقویت دلار بر فلز زرد شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۸:۳۱    
اقتصادنیوز: اتحادیه اروپا تا دهه اول آبان ماه "ساز و کار ویژه" برای پرداخت های مربوط به صادرات و واردات ایران در مقابله با تحریم های آمریکا را اجرایی خواهد کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۸:۱۶    
اقتصادنیوز: تحقیقات میدانی از وضعیت بازار معاملات مسکن در شهرهای جدید اطراف تهران نشان می دهد هر مترمربع از این واحدها در برخی از فازهای دو شهر جدید شناخته شده حومه پایتخت، به طور متوسط ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۷:۲۹    
اقتصادنیوز: گرچه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد در روز چهارشنبه کماکان بر سیاست سختگیرانه خود در قبال جمهوری اسلامی تأکید کرد و این کشور را مجددا هدف اتهامات ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۷:۱۰    
اقتصادنیوز: حمایت اروپاییان از طراحی ابزار مالی جدید برای تداوم همکاری تجاری با ایران که استقلال سیاست خارجی اروپا و اقتصاد این اتحادیه را به رخ آمریکا کشید، خشم کاخ سفید را برانگیخته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۶:۳۱    
اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به نشست روز گذشته شورای امنیت در مورد منع اشاعه سلاح های هسته ای تاکید کرد برجام به عنوان یکی از قراردادهای مهم بین المللی باید همچنان حفظ شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۶:۲۵    
اققتصادنیوز: رییس جمهور با تاکید بر این که در سفر اخیر به نیویورک مواضع جمهوری اسلامی ایران به صراحت اعلام شد گفت: مهمترین مسئله ای که امسال در مجمع عمومی سازمان ملل بارز و مشهود بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۶:۱۶    
اقتصادنیوز: جزئیاتی تازه از پرونده واردات غیر قانونی خودرو منتشر شده است که از بازداشت 15 مدیر شرکت های وارد کننده و همچنین چهار نفر از کارکنان وزارت صنعت، معدن و تجارت حکایت دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۴۵    
اقتصادنیوز: در این دیدار وزیر امور خارجه هند ضمن تاکید بر اهمیت روابط اقتصادی با ایران گفت: ایران برای ما نه تنها همسایه بلکه یک دوست خوب است و ما به خرید نفت از ایران ادامه خواهیم داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۳    
اقتصادنیوز: دیوید گاردنر ، روزنامه نگار و اقتصاددان حوزه بازارهای نوظهور، در آخرین یادداشت خود به بررسی سیاست پولی بانک مرکزی ترکیه پرداخته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۱۵    
اقتصادنیوز: داستان رنو با تبلیغات ویژه این شرکت در فرانسه شروع شد. تبلیغات شرکت رنو با انعکاس و گاهی پیش بینی تحولات اجتماعی، نگاهی ویژه به زندگی مردم فرانسه دارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۰۹    
اقتصادنیوز: دستیار وزیر خزانه آمریکا در سخنرانی خود به دلایل تفاوت اثرگذاری تحریم های علیه روسیه و ایران اشاره کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۵۷    
اقتصادنیوز: درحالی که این روزها در اغلب محله های تهران یافتن آپارتمان های نوساز و تازه ساز در گروه متراژی تا 60 مترمربع بسیار دشوار و در برخی نقاط شهر تقریبا ناممکن شده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۳۹    
اقتصادنیوز: تیموتی تیلور اقتصاددان آمریکایی و فارغ التحصیل از دانشگاه استنفورد است. تیلور مدیریت مجله چشم اندازهای اقتصادی(Journal of Economic Perspectives) را که یک مجله آکادمیک فصلی است برعهده ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۳۹    
اقتصادنیوز: چارلز ای جونز و پیتر جی لنو، دو پروفسور اقتصاد در دانشگاه استنفورد هستند. یکی از موارد پژوهشی مورد علاقه آنها، بررسی سطح رفاه در کشورها و ارتباط آن با تولید ناخالص داخلی (GDP) بوده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۹    
اقتصادنیوز: در شرایطی که شورای رقابت از بررسی قیمتی خودروهای پرتیراژ کشور طفره می رود، خودروسازان چینی افزایش قیمت دوباره محصولات تولیدی خود را کلید زدند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۳    
اقتصادنیوز: با تداوم جهش های پیاپی بورس تهران شاخص سهام به ارتفاع 180 هزار و 636 واحدی رسید تا سریال سقف شکنی این نماگر همچنان ادامه داشته باشد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۰    
اقتصادنیوز: دونالد ترامپ در نشست سازمان ملل که درباره مقابله با سلاح های هسته ای، شیمیایی و بیولوژیکی بود، چین را به دخالت در انتخابات آمریکا متهم کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۲    
اقتصادنیوز: اکثریت نمایندگان حزب کارگر بریتانیا در کنگره این حزب روز سه شنبه موافقت خود را با برگزاری یک همه پرسی مجدد در خصوص برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) اعلام کردند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۳:۰۱    
اقتصادنیوز : روز سه شنبه در دیدار وزرای بازرگانی ژاپن، آمریکا و اتحادیه اروپا در نیویورک و در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۴۹    
اقتصادنیوز: با وجود افت تقاضا و همچنین دو پیش فروشی که خودروسازان بزرگ داخلی طی چند هفته اخیر به اجرا گذاشتند، منحنی قیمت خودرو به تبعیت از رشد نرخ ارز، صعودی شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۴۶    
اقتصادنیوز: حسن روحانی ضمن تاکید بر حضور ایران در سوریه تا زمانی که مقامات این کشور بخواهند، به تاثیر مثبت روابط میان تهران، مسکو و آنکارا در مبارزه با تروریسم در سوریه اشاره کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۴۶    
اقتصادنیوز: آپارتمان های ریزمتراژ را برخی واسطه های ملکی، به چک تضمینی تعبیر می کنند. این واحدها به دلیل کمبود عرضه و انبوه تقاضا برای آنها ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۲۷    
اقتصادنیوز: فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت سازوکار پیشنهادی چهار عضو باقیمانده در تعهد برجام برای تسهیل تجارت با ایران احتمالا قبل از ماه نوامبر اجرایی خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۲۷    
اقتصادنیوز: سخنگوی داعش ابوحسن المجاهد در یک پیام صوتی که چهارشنبه چهارم مهر (26 سپتامبر) منتشر شد، تهدید کرده است که حمله اهواز آخرین حمله این گروه تروریستی در ایران نخواهد بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۱۵    
اقتصادنیوز: علی خرم، دیپلمات پیشین ایرانی در خصوص صدمات ناشی از فقدان دیپلماسی به سال های جنگ ایران و عراق اشاره می کند؛ زمانی که ایران طی 8 سال جنگ نتوانست غراماتی را که عراق وارد آورده بود بگیرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۶    
اقتصادنیوز: مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد آنکارا از تحریم های آمریکا علیه ایران حمایت نکرده و قصد دارد به تجارت خود با جمهوری اسلامی ادامه دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۶    
اقتصادنیوز: التهاب ارزی واقعیتی است که در روزهای اخیر بار دیگر شدت گرفته تاجایی که دیروز دلار از مرز 19 هزار تومان هم در ساعاتی گذشت و این در حالی است که دورنمای مشخصی هم از این التهاب متصور نمی توان ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۹    
اقتصاد نیوز: وزرای امور خارجه ایران، روسیه و ترکیه بر تسریع در روند حل و فصل سیاسی اوضاع در سوریه تاکید کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۱    
اقتصاد نیوز: رئیس جمهوری ونزوئلا در جریان سخنرانی اش در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد: تحریم های اقتصادی آمریکا که علیه کاراکاس اعمال شده غیرقانونی هستند و به منزله آزار اقتصادی برای این کشور ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۱    
اقتصاد نیوز: معاون وزیر خارجه کویت از سفر هفته آتی ولیعهد عربستان به این کشور خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۱    
اقتصاد نیوز: مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که کشورش آمریکا را در تحریم علیه ایران همراهی نخواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۱    
اقتصاد نیوز: مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان تهران گفت: بیشترین مشکل تامین مرغ در بازار تهران مربوط به مشکلاتی است که برای کامیون داران پیش آمده است به همین دلیل در این روزها مرغ کمتری در بازار عرضه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۱    
اقتصاد نیوز: گزارش ها حاکی از آن است که دو راکت به نزدیکی ساختمان محل نشست رئیس جمهور افغانستان در سفر وی به ولایت غزنی در جنوب افغانستان اصابت کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۱    
اقتصاد نیوز: وزیر انرژی آمریکا بر این باور است که دولت ترامپ قصد ندارد از ذخایر راهبردی نفتی خود برای جبران تاثیرات ناشی از تحریم های ایران استفاده کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۱    
اقتصاد نیوز: بانک مرکزی از افزایش شاخص بهای کالاهای صادراتی در مردادماه نسبت به ماه پیش از آن در همه گروه های کالایی خبر داد و رشد آن به طور متوسط 22.1 درصد ثبت شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۶    
اقتصاد نیوز: مکرون گفت که فشارهای آمریکا فقط زمانی می تواند کارآمد باشد که برجام باقی بماند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۶    
اقتصاد نیوز: مدیرکل صنعت و معدن چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 11 انبار کالای احتکار شده در چهارمحال و بختیاری شناسایی و 100 تن برنج احتکار شده نیز در بازار توزیع شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۶    
اقتصاد نیوز: دبیرکل سازمان ملل در جریان دیدارش با وزیر امور خارجه روسیه، بار دیگر از توافق حاصله میان روسیه و ترکیه برای ایجاد یک منطقه غیرنظامی در استان ادلب استقبال و حمایت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۵    
اقتصاد نیوز: ظریف با وزرای خارجه عمان و هند دیدار کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۵    
اقتصاد نیوز: سرکنسولان کشورهای مختلف، شخصیت های سیاسی و مذهبی در کردستان عراق با حضور در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل ضمن ابراز همدردی با مردم ایران حملات تروریستی اهواز را محکوم کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۵    
اقتصاد نیوز: رئیس جمهور گفت: امروز بزرگترین وظیفه مسئولان ایران و ونزوئلا تلاش مضاعف برای توسعه همکاری ها در راستای منافع مردم و توانمند کردن اقتصاد دو کشور است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۵    
اقتصاد نیوز: یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد که اولین وظیفه بانک مرکزی حفظ ارزش پول ملی است .
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۵    
اقتصاد نیوز: کارشناسان و مسئولان شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با پیش بینی افزایش آلودگی هوای پایتخت همزمان با بازگشایی مدارس و بر اساس نتایج نمونه برداری مشابه با دوره یکساله در بیش از 170 نقطه در شهر ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۵    
اقتصاد نیوز: رسانه های چین امروز پنجشنبه گزارش کردند این کشور با اقتدار از برنامه های تجاری با ایران حمایت می کند و در این زمینه نیز مواضع خود را به صورت شفاف در سازمان ملل طرح کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۵    
اقتصاد نیوز: هنگامی که ترامپ چیزهای خوب را گفت و برخی دیگر را نگفت، آنها این را دوست دارند که با آنها صادق است چنین چیزی را هرگز ندیده اند بنابراین احترام زیادی برای او قائل هستند اما من دیدم که ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۵    
اقتصاد نیوز: رئیس اتحادیه بارفروشان البرز گفت: اگر صادرات سیب زمینی مانند گوجه فرنگی ممنوع نشود طی چند روز آینده شاهد افزایش قیمت این محصول نیز خواهیم بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۰۶    
اقتصاد نیوز: فرمانده یگان ویژه تهران از آمادگی کامل یگان ویژه برای برگزاری هشتادوهشتمین شهرآورد تهران خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۰۶    
اقتصاد نیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت، درباره عملیات ارتش این رژیم در سوریه به تضمین هایی از جانب دونالد ترامپ دست یافته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۰۶    
اقتصاد نیوز: سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به نشست روز گذشته شورای امنیت در مورد منع اشاعه سلاح های هسته ای تاکید کرد برجام به عنوان یکی از قراردادهای مهم بین المللی باید همچنان حفظ شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۰۶    
اقتصاد نیوز: روزنامه الاخبار نوشت: میشل عون قبل از ترک کشورش به مقصد نیویورک با نخست وزیر مکلف لبنان به طور محرمانه ملاقات داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۸:۲۷    
اقتصاد نیوز: دادگاه بحرین دو شهروند این کشور را به اتهام پیوستن به گردان های الاشتر به 10 سال حبس و حبس ابد محکوم کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۸:۲۷    
اقتصاد نیوز: وزیر امور خارجه ایران طی چندین پیام در توئیتر نوشت که ایران همچنان به تلاش برای خنثی کردن تحریم های غیرقانونی آمریکا و حذف برگشت ناپذیر پدیده بی ثبات کننده قوانین فرامرزی آمریکا ادامه می ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۸:۱۵    
اقتصاد نیوز: یک مطالعه جدید از ناسا می گوید زمین طی قرن گذشته حدود 10 متر از محور خود منحرف شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۸:۱۵    
اقتصاد نیوز: جلسه ای که دونالد ترامپ در شورای امنیت با کلیدواژه ضدیت با ایران برگزار کرد دوستان و دشمنان و رقبای واشنگتن آن را به محفلی برای ضدحمله ای گسترده علیه سیاست های رئیس جمهوری آمریکا تبدیل ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۸:۱۵    
اقتصاد نیوز: اعلام بیکارترین گروه رشته های تحصیلی، نحوه پرداخت وام 5 میلیون تومانی به بازنشستگان، مکاتبه نمایندگان کارگران با سرپرست وزارت کار برای تشکیل جلسه شورای عالی کار و پرداخت80 میلیارد تومان ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۸:۰۶    
اقتصاد نیوز: رئیس جمهور عصر چهارشنبه به وقت محلی و پس از شرکت در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، نیویورک را به مقصد تهران کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۷:۳۶    
اقتصادنیوز: درگیری میان طلا و دلار به مرحله ای رسیده بود که هیچ کدام توانایی صعود درخور توجه یا نزول محسوس را نداشت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۳:۴۵    
اقتصادنیوز : بازی شبانه با مرزهای قیمتی به منظور تحریک ورود تقاضای جدید به بازار، رفت و برگشت شدید قیمت ها و پررنگ شدن حضور واسطه ها، از نشانه های تحرک سفته بازان در بازار ارز هستند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۳:۴۲    
اقتصادنیوز:ارتش آمریکا قصد خارج شدن از سوریه را ندارد. جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت تا زمانی که نیروهای ایرانی در سوریه باشند ما هم در آنجا خواهیم ماند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۳:۳۹    
اقتصادنیوز: شکاف تورمی در بین اقشار برخوردار و کم برخوردار جامعه، به بالاترین حد خود رسیده است. داده های مرکز آمار حکایت از این دارد که تورم ماهانه در دهک های بالای جامعه از دهک های پایین ...
  • ۱