چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 29 مهر 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 مهر 1397 اقتصاد نیوز 2 مهر 1397 اقتصاد نیوز 3 مهر 1397 اقتصاد نیوز 4 مهر 1397 اقتصاد نیوز 5 مهر 1397 اقتصاد نیوز 6 مهر 1397 اقتصاد نیوز 7 مهر 1397 اقتصاد نیوز 8 مهر 1397 اقتصاد نیوز 9 مهر 1397 اقتصاد نیوز 10 مهر 1397 اقتصاد نیوز 11 مهر 1397 اقتصاد نیوز 12 مهر 1397 اقتصاد نیوز 13 مهر 1397 اقتصاد نیوز 14 مهر 1397 اقتصاد نیوز 15 مهر 1397 اقتصاد نیوز 16 مهر 1397 اقتصاد نیوز 17 مهر 1397 اقتصاد نیوز 18 مهر 1397 اقتصاد نیوز 19 مهر 1397 اقتصاد نیوز 20 مهر 1397 اقتصاد نیوز 21 مهر 1397 اقتصاد نیوز 22 مهر 1397 اقتصاد نیوز 23 مهر 1397 اقتصاد نیوز 24 مهر 1397 اقتصاد نیوز 25 مهر 1397 اقتصاد نیوز 26 مهر 1397 اقتصاد نیوز 27 مهر 1397 اقتصاد نیوز 28 مهر 1397 اقتصاد نیوز 29 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۱    
اقتصادنیوز: شبکه بانکی کشور در هفت ماهه امسال بیش از سه تریلیون و 581 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش های اقتصادی پرداخته که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 445 هزار و 200 میلیارد ریال یعنی معادل 14 ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۸:۵۴    
اقتصاد نیوز: با توجه به تمرکز کشور در 4 دهه گذشته بر کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی،صادرات شاهد رشد بسیار بالایی بوده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۴    
اقتصاد نیوز: براساس آمار گمرک در 5 ماهه نخست سال 97 بیش از 216 تن طشتک فلزی از کشور های مختلف جهان به ویژه چین وارد ایران شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۷:۵۵    
اقتصادنیوز:گزارش امروز بازار خودرو حکایت از افزایش قیمت پژو 207 اتوماتیک و دنا در بازار دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۰۲    
اقتصاد نیوز:کریستیانو رونالدو در مقایسه با فوتبالیست ها، کل ورزشکاران دنیا و البته همه افراد سرشناس که بازیگران و خواننده ها هم جزوشان هستند، بیشترین تعداد فالوور را دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۵    
اقتصادنیوز: باستان شناسان، دندانی را کرمانشاه کشف کرده اند که گفته می شود دارای سنی ما بین 42 تا 45 هزار سال است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۱    
اقتصادنیوز: برگ کاری را نباید با پودر یا ادویه کاری اشتباه گرفت. این گیاه پرخاصیت هندی برگ های سبزی دارد که به صورت دم کردن چای آن، خام ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۲۵    
اقتصاد نیوز: آمارها حکایت از کاهش دراماتیک رشد دسترسی مردم جهان به اینترنت دارد و انقلاب دیجیتال برای میلیاردها نفر از مردم جهان به آرزو تبدیل شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۰    
اقتصاد نیوز:جنیفر لارنس بار دیگر همکاری خود را با برند دیور Dior آغاز کرد. این ستاره هالیوودی مدل کمپین تبلیغاتی 2019 این برند لوکس شد. این کمپین تبلیغاتی در روستایی در کنار یک اسب فیلمبرداری شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۴    
شراره رخام، بازیگر سینما و تلویزیون عکسی عجیب از خودش با اسلحه ای بر شقیقه را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۵    
اقتصاد نیوز: یک دستگاه آپارتمان 500 متری واقع در زعفرانیه با مبلغ 27 میلیارد تومان معامله می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۳    
اقتصاد نیوز: وزیران پیشنهادی وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (سه شنبه) در جمع فعالان بخش خصوصی حاضر شدند تا سخنان بخش خصوصی را بشنوند و ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۱    
اقتصادنیوز: یک زن فعال حقوق بشر در عربستان نیز اعلام کرد که نزدیک بوده وی نیز به سرنوشت جمال خاشقجی دچار شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۴    
اقتصادنیوز؛ غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: آمریکا می خواهد با ابزار رسانه، موبایل و اینترنت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۶    
اقتصادنیوز: هومن سیدی با اعلام میزان مبلغ ورودی برای ایرانیان و توریست های خارجی در تخت جمشید، هزینه تقریبا یک دلاری که توریست ها برای بازدید از این ارگ تاریخی پرداخت می کنند را بسیار کم دانست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۱    
اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اروپایی ها اعلام کردند قبل از 13 آبان بسته عملیاتی خودشان را که در آن جایگزین کردن یک مسیر پولی و بانکی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۹    
اقتصادنیوز: تروریست های "جبهه النصره" یک محموله حاوی گاز کلر و سارین را به منطقه "جسر الشغور" در حومه ادلب سوریه منتقل کرده اند. اقدامی که احتمالا در راستای پرونده سازی علیه نظام دمشق صورت گرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۰    
اقتصادنیوز: راه های قانونی گوناگونی برای اخذ اقامت اسپانیا وجود دارد که در این مقاله با آنها اشاره خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۱    
اقتصادنیوز: شیر تاریخ مصرف گذشته را نخورید اما آن را دور هم نریزید. با شیر تاریخ مصرف گذشته گلدان ها را شاداب نگه دارید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۴    
اقتصادنیوز: شبکه تلویزیونی تی. آر. تی ترکیه تصاویر جدیدی از ورود روزنامه نگار منتقد سعودی به کنسولگری عربستان در استانبول منتشر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۹    
اقتصادنیوز: صبح دیروز خبر ممنوع التصویری علی انصاریان در فضای مجازی منتشر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۹    
اقتصادنیوز: روزنامه جوان نوشت: فضای رسانه ای بین الملل حدود 20 روزی می شود که شدیداً علیه حکومت آل سعود است. این اتفاق به دلیل قتل فجیع یک روزنامه نگار سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۹    
اقتصاد نیوز:برای محافظت از بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال، باید از بهترین کیف پول های بیت کوین و ارزهای دیجیتالی استفاده کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۳    
اقتصاد نیوز:پرسپولیسی های زیادی رویای دیدن بازی برگشت تیم شان مقابل السد را از دست رفته می بینند و شاید، بخشی از سکوهای آزادی هم از دیدن تماشاگران محروم باشند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۰    
اقتصاد نیوز:رونمایی لامبورگینی ایرانی در تبریز موجب شگفتی رسانه های ایتالیایی شد و از آن به عنوان یک نسخه برداری حیرت انگیز از لامبورگینی اصل یاد کرده اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۴    
اقتصاد نیوز:استقلال بعد از پشت سر گذاشتن هفته های سخت اول فصل حالا فرصت طلایی برای از بین بردن اختلاف خود با تیم های صدر جدول دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۸    
اقتصاد نیوز:دور جدید تحریم های یکجانبه آمریکا علیه کشورمان به زودی آغاز می شود، و ترامپ وعده داده که این بار حجم صادرات نفتی کشورمان را به صفر خواهد رساند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۹    
اقتصاد نیوز: بازی دو تیم منچستر یونایتد و چلسی در لیگ برتر فوتبال انگلیس شنبه شب برگزار شد و این بازی به تساوی 2بر2 رسید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۳    
اقتصاد نیوز:پس از دیدار سپاهان برابر نساجی مازندران که بار دیگر شاهد یک بازی زیبا از تیمی بودیم که امیرقلعه نویی هدایت را برعهده دارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۰    
اقتصاد نیوز:پر بازدیدترین سایت ها در جهان بر اساس بررسی های انجام شده معرفی شدند. در این لیست، محبوب ترین وب سایت ها در سراسر جهان مورد بررسی قرار گرفته اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۴    
اقتصاد نیوز:گوگل قصد دارد از تولیدکنندگان موبایل در اروپا به دلیل نصب پیش فرض اپلیکیشن های اختصاصی خود نظیر پلی استور و گوگل کروم 40 دلار به ازای هر دستگاه بگیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۴    
اقتصاد نیوز: اولین پیک آپ داستر از کارخانه های داچیا و رنو خارج نشد، بلکه این خودرو محصول کارخانه رومانیایی Romturingia است که در اکتبر سال 2014 یک نمونه از این پیک آپ را بر پایه شاسی داستر را به ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۵    
اقتصاد نیوز: رسانه ملی این روزها در حالی بی میل به پخش شدن برنامه پربیننده 90 نشان می دهد که بررسی یک موضوع نشان می دهد مدیران این سازمان بین دو مجری معروف و محبوب خود فرق قائل می شوند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۹    
اقتصاد نیوز:هزاران زن در کره جنوبی اخیراً شروع به اعتراض علیه دوربین های جاسوسی کرده اند که به صورت مخفیانه از آنها در اماکن خصوصی فیلم برداری می کنند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۳    
اقتصاد نیوز:بعد از فیلتر شدن تلگرام و حذف اپلیکیشن هایی مانند وایبر، انتخاب ها برای ایرانی ها بسیار محدود شده اند و در کنار چند پیام رسان داخلی نه چندان خالی از ایراد شاید یگانه گزینه خارجی قابل ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۰    
اقتصاد نیوز: در حالی که پرسپولیس فردا در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بازی حساس و مهم برابر السد قطر برگزار می کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۷    
اقتصاد نیوز:مرکز ماهر از افزایش چشمگیر پیام های فریبنده در فضای مجازی با موضوع ترغیب کاربران به نصب یا اجرای برنامه هایی با قابلیت استخراج رمزهای ارزپایه خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۸    
اقتصاد نیوز:دانشمندان مالزیایی موسسه "ایمجینیرینگ" موفق به اختراع دستگاهی شده اند که با تحریک الکتریکی نورون های بینی موجب می شود کاربر عطرهایی که در محیط موجود نیست را حس کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۷:۰۹    
مسکو به آمریکا درباره واکنش نظامی نسبت به فسخ قرارداد موشکی هشدار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۷:۰۰    
جو اسکاربارو، مجری شبکه آمریکایی ام اس ان بی سی گفت احتمالاً ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور شرکت نخواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۳:۴۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: همه محورهای مواصلاتی ایلام باز است و خبر ریزش تونل راه کربلا نیز صحت ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۰:۱۵    
نامزد ترکی این جمال خاشقجی (خانم خدیجه چنگیز)، توسط کارمندان کارکنان اداره امنیت استانبول به صورت شبانه روزی محافظت خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۳:۴۹    
اولین تصویر از 12 مرزبان ربوده شده ایرانی منتشر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۳:۴۲    
وزارت حمل و نقل قطر روز یکشنبه شایعه عبور سلاح از تهران به بیروت از طریق دوحه که توسط یک رسانه وابسته به جریان نومحافظه کار آمریکا مطرح شده بود را تکذیب کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۳:۱۵    
بعد از اعلام رسمی عربستان مبنی بر کشته شدن جمال خاشقچی در سرکنسول گری این کشور در استانبول، وزیر امور خارجه اتریش بیانیه ای صادر و تاکید کرد که این حادثه عظیم نباید بدون تبعات باقی بماند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۳:۰۹    
احمد عزیزی کارشناس بانکی معتقد است که علت بحران در بازار ارز قیمت نیست، بلکه قیمت خود یک علامت است و نه علت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۳:۰۰    
صبح امروز دادگاه بررسی قتل بنگاه دار جنوب تهران در شعبه 8 مجتمع کیفری یک تهران برگزار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۲:۵۳    
رئیس سازمان بسیج اساتید نوشت که وزارت خارجهٔ ظریف با متدولوژی برجام و CFT، ایران را به دوران فئودالیتهٔ قرون 12 و 13 میلادی پرتاب کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۲:۴۷    
نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران و دارنده مدال های طلای جهان و المپیک با برتری مقابل حریف روس،مدال برنز جهان را بر گردن آویخت تا اولین مدال آور ایران در این رقابت ها شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۲:۴۱    
مدیر اجرایی بانک ملی در خصوص تخصیص ارز زائرین اربعین گفت: روند ثبت نام ارز زائرین از ساعت پنج صبح امروز آغاز و از ساعت 8 صبح فردا تحویل داده می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۲:۳۵    
بارش باران بی سابقه در عراق و رعد و برق های پیاپی، شهرهای زیارتی کربلا و نجف و مسیرهای منتهی به آنها را غافلگیر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۲:۲۹    
یک هلی شات که بدون مجوز در اطراف حوزه علمیه و بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان پرواز می کرد مورد هدف ماموران نیروی انتظامی قرار گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۲:۲۳    
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا از رد خبر توقیف خودروی بدهکاران بالای یک میلیون تومان عوارض طرح ترافیک خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۲:۲۰    
دولت آمریکا نگران این است که ایران بتواند با کمک های روسیه تحریم های واشنگتن را دور زده و نفت خود را در بازار جهانی عرضه کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۲:۲۰    
صدر اعظم آلمان ضمن محکوم کردن قتل خاشقچی از سوی ماموران سعودی اعلام کرد تا روشن شدن ابهامات این پرونده هرگونه فروش تسلیحات به عربستان متوقف می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
کریستیانو رونالدو مطابق آمارها از هر پست خود در اینستاگرام 750 هزار دلار درآمد کسب می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۵    
یک شی پرنده مشکوک یکشنبه شب در یکی از مناطق شهر اهواز ساقط شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۳    
رئیس جمهور امروز در جلسه هیات دولت صادرکنندگان امین را به سرداران عرصه مقابله با تحریم تشبیه کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۳    
رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه در فرایند انتخاب وزرای پیشنهادی با همه صاحبنظران مشورت شده است، گفت: تصمیم نهایی را شخص رییس جمهوری گرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۴۳    
در سازمان ثبت احوال کشور نشانه ها و یادگاری هایی از بزرگانمان به نام “گنجینه سازمان ثبت احوال ایران” نگه داری می شوند و عموم مردم برای بازدید از آن می توانند به موزه ثبت احوال کشور مراجعه کنند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۴۳    
آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی که پیمان منع موشک های هسته ای میان برد با آمریکا امضا کرده است، خروج واشنگتن از این قرارداد را اشتباه و بی عقلی خواند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۲۷    
اقتصادنیوز؛ ابراهیمی رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی گفت: دانشگاه ها و حوزه ها باید در برابر تهدیدات و جریان های فرهنگی باید فعال باشند. باید در برابر فرهنگ لیبرال و اقتصاد لیبرال و.. ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۲۷    
اقتصادنیوز؛ رییس کمیسیون امور خارجه مجلس فدرال آلمان خواستار اخراج دیپلمات های عربستان سعودی از آلمان و نیز فراخواندن دیپلمات های آلمان از عربستان سعودی شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۲۷    
اقتصادنیوز؛ سناتور دموکرات دیک دوربین اخراج فوری سفیر سعودی از آمریکا را خواستار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۱۵    
اقتصادنیوز؛ علی مطهری، نایب رئیس مجلس در مطلبی نوشت: اگر در زمان قتل های زنجیره ای در ایران، ما رسانه های آزاد می داشتیم آن فجایع با اتفاق نمی افتاد و یا به آن شدت رخ نمی داد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۰۳    
اقتصادنیوز؛ رامین رضاییان که این روزها بدون تیم است با انتشار عکسی جالب در کنار تیم بانوان ملوان از ادامه تمرینات خود در کمپ تیم های ملی خبر داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۰۳    
اقتصادنیوز؛ نخست وزیر اسرائیل گفت که موضوع اصلی دیدارش با وزیر خزانه داری آمریکا، افزایش فشار ها بر ایران خواهد بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۰۳    
اقتصادنیوز؛ استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد: خریداران نفت ایران باید بیشتر از رقم 20 درصدی که در سال های2013 تا 2015 ملزم بودند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۴۴    
اقتصادنیوز؛ دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه از دیدار قریب الوقوع ولادیمیر پوتین و جان بولتون خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۴۴    
اقتصادنیوز؛ عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان در اظهار نظری عجیب گفت: نمی دانیم خاشقجی چگونه کشته شده و جسد وی کجاست!
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۱۴    
اقتصادنیوز؛ تریتا پارسی، موسس شورای ایران-آمریکا (نایاک)، در رشته پیام توییتری ضمن انتقاد از اقدامات آمریکا، اعلام کرد که در واقع این عربستان است که برای مقابله با ایران به کمک آمریکا نیاز دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۱۴    
اقتصادنیوز؛ کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان در بیانیه ای مشترک قتل خاشقچی در کنسولگری عربستان سعودی در استانبول را به شدیدترین لحن ممکن محکوم کرده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۱۴    
اقتصادنیوز؛ رجب طیب اردوغان با اشاره به اینکه درباره پرونده جمال خاشقجی همه چیز باید روشن شود، گفت: سه شنبه نتایج تحقیقات مرتبط با خاشقجی را اعلام می کنم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۱۴    
اقتصادنیوز؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس تاکید کرد: فضای مجلس برای رای اعتماد به شریعتمداری، تا به اینجای کار منفی است و مثبت نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۴۴    
اقتصادنیوز؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در اظهار نظری عجیب برای بی گناهی محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در ماجرای قتل خاشقجی ابراز امیدواری کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۴۴    
اقتصادنیوز؛ باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا پس از اذعان ریاض به قتل منتقد این کشور در کنسولگری عربستان در استانبول تأکید کرد: بن سلمان قتل خاشقجی را مدیریت کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۳۲    
اقتصادنیوز؛ علی نجفی خوشرودی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور وزیر خارجه در جلسه این کمیسیون برای پاسخ به سوالات نمایندگان گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۲۶    
اقتصادنیوز؛ بهروز نعمتی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی زمان برگزاری جلسه رأی اعتماد به چهار وزیر پیشنهادی دولت را اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۲۶    
اقتصادنیوز؛ استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا تاکید کرد که به دلیل ابهاماتی که هنوز در پرونده قتل روزنامه نگار منتقد حکومت عربستان وجود دارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۲۶    
اقتصادنیوز:حکم اعدام دو نفر از متهمان پرونده های اقتصادی اخیر تایید شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۱۱    
اقتصادنیوز؛ گروه ویژه اقدام مالی (FATF) روز جمعه 19 اکتبر با صدور بیانیه ای در پایان نشست اکتبر خود، مهلت ایران برای اجرای تعهدات خود و همچنین تعلیق اقدامات مقابله ای علیه کشورمان را به مدت چهار ماه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۱۱    
اقتصادنیوز؛ رند پال ، سناتور جمهوری خواه ایالت کنتاکی ادعای مطلع نبودن محمد بن سلمان درباره ماجرای قتل خاشقچی را رد کرد و گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۱۱    
نامۀ استعفای عباس آخوندی حاوی نکته ای قابل تأمل است. او در واقع تعهدش به اقتصاد مبتنی بر رقابت آزاد و مخالفت اش با دخالت دولت در اقتصاد را دلیل اصلی استعفای خود ذکر کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۵۳    
اقتصادنیوز؛ برونو لومیر، وزیر دارایی فرانسه اذعان عربستان به قتل روزنامه نگار منتقد این کشور در کنسولگری سعودی در استانبول را قابل تقدیر برشمرد اما خواستار ادامه تحقیقات شفاف و مفید در این زمینه شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۵۳    
اقتصادنیوز؛ هایکو ماس، وزیرخارجه آلمان خواستار پاسخ بین المللی واحد در برابر حادثه قتل نویسنده منتقد سعودی شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۵۳    
اقتصادنیوز؛ عضو کمیسیون عمران مجلس از حضور وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در کمیسیون عمران جهت ارائه برنامه هایش خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۵۳    
اقتصادنیوز؛ برنی سندرز، سناتور دموکرات و چپگرای آمریکایی، دونالد ترامپ را مایه شرمساری و سرمشقی افتضاح برای کودکان توصیف کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۲۵    
اقتصادنیوز؛ سید فرید موسوی، رییس فراکسیون جوانان مجلس از بسته شدن پرونده طرح دو فوریتی مستثنی کردن برخی مدیران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان خبر داد و گفت: چنین طرحی در دستور کار مجلس قرار ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۲۲    
اقتصادنیوز؛ عبدالله ناصری، مشاور سیدمحمد خاتمی گفت: آقای واعظی نسبت به روسای دفتر رییس جمهور در دولت های گذشته به جز یکی دو مقطع مانند دولت دوم آقای احمدی نژاد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۱۶    
اقتصادنیوز؛ ادریس الجزایری، گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره تاثیرات تحریم بر بهره مندی از حقوق بشر با ابراز نگرانی درباره تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران که از ماه نوامبر اعمال خواهد شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۷    
اقتصادنیوز: سی ام مهر ماه نمایش رادیویی آواز های دریا با هنرمندی فریبا متخصص در نقش ننه جاسم از رادیو نمایش پخش می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۷    
اقتصادنیوز؛ سیدجواد حسینی کیا، دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن تشریح حضور رضا رحمانی، وزیر پیشنهاد صمت در این کمیسیون گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۷    
اقتصادنیوز؛ روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال نوشت: خالد فیصل، مشاور پادشاه عربستان در جریان نوار صوتی قرار گرفته که روایت عربستان درباره چگونگی قتل خاشقجی و اینکه او در پی درگیری در داخل کنسولگری ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۵۵    
اقتصادنیوز؛ رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه اعلام کرده که آزادی هیچ گروه مذهبی و یا سیاسی در ترکیه طی 16 سالی که او روی کار بوده، محدود نشده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۵۵    
اقتصادنیوز: در دومین روز هفته بازار طلا و ارز روز کم نوسانی را سپری کرد اما روند حرکت نرخ ها با شیب کم صعودی بود؛ و بازار توانست بخشی از کاهش قیمت ها در روز گذشته را جبران کنند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۵۵    
اقتصادنیوز: سرپرست وزارت راه و شهرسازی روز گذشته با حضور در ساختمان مرکزی عباس آباد، اولین جلسه کاری خود با معاونان وزارتخانه را برگزار کرد ...