دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۵:۵۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 2 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 3 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 4 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 5 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 6 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 7 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 8 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 9 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 10 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 11 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 12 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 13 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 14 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 15 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 16 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 17 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 18 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 19 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 20 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 21 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 22 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 23 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 24 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 25 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 26 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 27 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 28 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 29 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۵    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین به نقل از بازار موبایل تهران، قیمت روز محبوب ترین موبایل های مناسب عکاسی سلفی در بازار به شرح جدول زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۶    
حیدر مصطفی کودک سه ساله امشب در سانتیاگو برنائبو مهمان ویژه ال کلاسیکو و باشگاه رئال مادرید خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۳    
در پی صدور مجوز سازمان بورس برای اولین صکوک استصناع (سفارش ساخت)، مقرر شد از دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری یک میلیون و 629 هزار و 314 ورقه به قیمت هر ورقه 1000 هزار تومان در بورس تهران عرضه عمومی شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۷    
راجر آرنولد ، اقتصاددان موسسه مدیریت مالی ALM درباره تبعات قریب الوقوع بودن افزایش نرخ بهره ازسوی فدرال رزرو می گوید: فدرال رزرو و سایر سیاست گذاران حقایق را مخفی می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۱    
هر ساله با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال و آغاز سال میلادی جدید، برترین های هر حوزه معرفی می شوند تا از تلاش و کوشش های آنها تقدیر شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۶    
محبوبیت جوش شیرین هر روزه نزد دانشمندان رو به افزایش است و دانشمندان به یافته های جدیدی در مورد قدرت شفا و طیف گسترده ای از موارد استفاده این ماده دست یافته اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۸    
سال 2000 پیش از آنکه انتخابات ریاست جمهوری در روسیه برگزار شود، ولادیمیر پوتین در مصاحبه با شبکه بی بی سی گفت: روسیه بخشی از فرهنگ اروپاست ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۵    
حجم زیادی از پرونده هایی که در مراجع قضایی در حال رسیدگی هستند را پرونده های مرتبط با مهریه تشکیل می دهند که اگر زوجین قبل از ازدواج و تعیین مهریه کمی به قوانین آن آگاهی داشته باشند شاید در آینده با ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۲    
گفته می شود مذاکراتی میان مسوولان داخلی با نمایندگان تویوتا انجام شده تا در صورت رسیدن به یک هدف مشترک، این شرکت ژاپنی قطب سوم را در خودروسازی کشور پایه گذاری کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۳    
آتش گرفتن یک تانکر گازوئیل در حدفاصل ایستگاه 2 و 5 تله کابین توچال سبب ایجاد دودی غلیظ در این منطقه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۰    
وزیر نفت با بیان این که یکی از خطرهای قابل مهار در بازار گاز، روند شدید کاهش قیمت ها در بازارهای جهانی است 6 پیشنهاد در حوزه صنعت گاز با توجه به نظم کنونی جهانی و وضعیت اقتصادی بین المللی ارائه کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۸    
برج عروس خلیج در شهر بصره عراق با ارتفاع 1152 متر با پیشی گرفتن از برج خلیفه دوبی، بلندترین ساختمان دنیا خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۲    
شلغم ضدتب، ضدسرماخوردگی، ضدگلودرد، مدر و از بین برنده میکروب های بدن است اما مصرف آن برای افرادی که از ناراحتی های گوارشی به ویژه نفخ رنج می برند، توصیه نمی شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۳    
نوشتن عبارت " برای فرانسه" بر روی موشک های روسیه قبل از شلیک به سمت داعش.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۰    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز انواع خودروهای چینی در بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۷    
مشارکت زنان داعش در عملیات تروریستی، موضوع استفاده این گروه از زنان را بیش از پیش بر سر زبان ها انداخته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۴    
هفدهمین اجلاس عادی وزارتی مجمع کشورهای صادرکننده گاز به ریاست وزیر انرژی نیجریه آغاز به کار کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۴    
هیوندای موتور برای 305 هزار خودرو در آمریکا به منظور تعویض سوییچ ترمز معیوب فراخوان خواهد داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۸    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز انواع سواری در بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۶    
عراق نیز بعد از عربستان دست به روش هایی سنتی برای بازاریابی در حوزه نفت زده است. سوالی که به میان می آید این است که آیا ایران نیز قصد دارد از این روش ها برای جذب مشتری استفاده کند؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۳    
ملی پوش فوتبال کشورمان یکی از استعدادهای آینده جهان فوتبال و آسیا است و سایت فیفا هم از این موضوع آگاه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۰    
فرماندار شوش گفت: ساعاتی پیش یک فروند پهپاد بدون سرنشین در محدوده شهرستان شوش سقوط کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۷    
موسسه بروکینگز: اگر آمریکا غفلت کند، شکل گیری یک ائتلاف عملگرایانه و سودمند دوجانبه میان روسیه و ایران ممکن است روابط بین الملل را دگرگون سازد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۷    
در جلسه هیات واگذاری که صبح امروز با حضور اعضا در وزارت امور اقتصادی و داریی تشکیل شد، برای واگذاری 4 شرکت دولتی تصمیم گیری شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۷    
به دلیل تهدیدات امنیتی نیروهای ارتش بلژیک در خیابان های پایتخت این کشور مستقر شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۷    
یک مقام مسئول در وزارت نیرو از اتصال دو رودخانه زرینه رود و سیمینه رود و فراهم شدن امکان انتقال آب برای نجات دریاچه ارومیه خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰    
یک مزرعه دار انگلیسی برای گرم نگه داشتن مرغ و خروس هایش، لباس های بافتنی بر تن آنها کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۷    
تعداد فرصت های شغلی از دست رفته در شرکت های نفت و گاز جهان به دلیل افت قیمت نفت از رقم 250 هزار مورد عبور کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۸    
این 1000 شرکت ایرانی در قالب سه هیات به ایران خواهند آمد که بر این اساس، اولین هیات تجاری متشکل از 300 شرکت صاحب نام ایتالیایی 29 و 30 نوامبر به ایران وارد خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۵    
در پیام های منتشر شده در فضای مجازی با نام ارائه وام خرید کالا آمده است که این تسهیلات از طریق بانک های خصوصی با سود 16 درصد پرداخت می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۲    
گردهمایی بازاریابی جهانی با حضور مدیران عالی رتبه بین المللی امروز در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران آغاز به کار کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۶    
آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که کامپیوترهایی که امروزه ما به آسانی با خود به این ور و آن ور می بریم در چه سالی و توسط چه کسی اختراع شد؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۳    
با پر شدن سقف فروش خودرو با استفاده از اقساط 25 میلیونی، فروش فوری و نقدی سه خودرو پژو206، ال90 و پژو پارس در ایران خودرو متوقف شده و این خودروساز در سایت خود اعلام کرده فعلا امکان فروش پژو 206 را ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۴    
پس از حملات تروریستی اخیر در جزیره سینا، روسیه اعلام کرده که اگر کسی در مورد بمب گذاری بر روی هواپیمای مسافری این کشور اطلاعاتی به آن ها دهد، صاحب جایزه 50 میلیون دلاری خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۱    
بانک ملی ایران از ابتدای سال 94 تا پایان مهر ماه، 579 هزار و 824 فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش 9 هزار و 320 میلیارد و 622 میلیون ریال پرداخت کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۸    
بانک کارآفرین به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود برای در شهرهای "زنجان، اصفهان و زاهدان" جهت تصدی شغل "متصدی امور بانکی" از داوطلبان واجد شرایط ذیل، دعوت به همکاری می نماید:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۵    
گروه شرکتهای کهکشان، فعال در حوزه آموزش(شبکه و ...)، توسعه و مشاوره شبکه و امنیت اطلاعات استخدام می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۲    
شرکت دقیق فرایند کنترل دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۲    
مدیر کل دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری اعلام کرد: با توجه به شرایط خاصی که در ایام اربعین برای جابه جایی مسافران وجود دارد به راننده ها اجازه داده شده است نرخ ها را تا حداکثر دو برابر ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۳    
وزیر نفت با تاکید بر اینکه ایران مخالف سیاسی شدن بازار جهانی گاز است، گفت: با لغو تحریم ها، طرح صادرات مستقیم گاز ایران به عمان اجرایی می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۴    
به گزارش اقتصاد آنلاین، از این پس می توانید آخرین تغییرات شاخص بورس، 30 شرکت بزرگ، آزاد شناور، بازار اول، بازار دوم و صنعت را در این خبر مشاهده کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۸    
در حالی که تا چند ساعت دیگر سهمیه بنزین 700 تومانی موجود در کارت های سوخت باطل می شود، وضعیت پمپ بنزین ها حاکی از عادی بودن روال سوخت گیری بوده و به گفته رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت ازدحام یا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۲    
بورس تهران بعد از ثبت عملکرد ضعیف خود در هفته گذشته، معاملات اولین روز هفته را نیز با نوسان محدودی آغاز کرد و به رشد 17 واحدی رضایت داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۹    
سومین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز روز دوشنبه در تهران برگزار خواهد شد و حسن روحانی رییس جمهور کشورمان میزبان رؤسای جمهور روسیه، عراق، ونزوئلا، بولیوی، نیجریه، گینه استوایی و ترکمنستان خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۹    
فروش 110 هزار خودرو در 6 روز، رکوردی جهانی است که حدود 2750 میلیارد تومان درآمد به دو غول خودروسازی کشور تزریق کرد و تاثیر آن در صنعت خودرو با کمی تاخیر نمایان خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۳    
گوگل پلی از سال 2016 امکانی را فراهم خواهد کرد که زمان دانلود یک اپلیکیشن، مشخص شود آیا این اپلیکیشن با تبلیغات بارگذاری می شود یا خیر.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۱    
مشترکان تلفن ثابت در استانهای تهران و البرز می توانند پس از ثبت نام در سایت شرکت مخابرات از خدمات مختلف به شکل غیرحضوری استفاده کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۰    
رئیس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق با بیان این که روسیه در نبرد با تروریسم، جدی تر از آمریکاست، عربستان، قطر و ترکیه را عامل کشتار مردم در سوریه و عراق معرفی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۷    
به گزارش میدانی اقتصادآنلاین قیمت پرفروش ترین انواع اتو در بازار تهران به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۲    
طبق مطالعه اخیر محققان، با انجام تست کشمش، مشخص شد کودکانی که هفت ماهه به دنیا آمدند، عجول تر و دارای مهارت های تمرکزی پایین تر هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۶    
مسئولان امنیتی عراق از کشف مواد منفجره در تعدادی اسباب بازی در مسیر بغداد به دیاله و در مسیر زائران اربعین امام حسین (ع) خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۳    
دو-سه ماهی از ورود آیفون های جدید 6 اس و 6 اس پلاس نمی گذرد که اخبار آیفون بعدی هرروز به گوش می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۷    
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز، گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شامات را داعش سیاه و عربستان سعودی را داعش سفید دانسته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۴    
وزیر نفت روسیه با اشاره به امضای سند تفاهمی بین ایران و روسیه برای توسعه همکاری های اقتصادی، به پرسشی درباره معاملات نفت در برابر کالا میان ایران و روسیه پاسخ داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۱    
بورس اوراق بهادار تهران در آخرین هفته آبان ماه عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت و با ایستادن در کانال 62 هزار واحد و افت تمامی قیمت ها روزهای سردی را برای اهالی تالار رقم زد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۸    
دادستان کل کشور با اعلام اینکه بانک ها باید اسناد کسانی که تسهیلات گرفته اما پرداخت نمی کنند را ارائه کنند، گفت: برخی از افراد بدهکار اظهار ورشکستگی می کنند تا از پرداخت اقساط خود طفره بروند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۱    
بر اساس گزارش های میدانی اقتصاد آنلاین، قیمت انواع تلویزیون سایز بزرگ در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۱    
مدیرعامل هواپیمایی ایران ایرتور در هفته ای که گذشت تغییر کرد و والی اویسی به عنوان مدیرعامل جدید جایگزین احمد خلیلی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۰    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز(شنبه) اعلام کرد که 22 ارز نسبت به روز پنجشنبه هفته گذشته افزایش و قیمت 14 واحد پولی نیز کاهش داشته است؛ البته نرخ سه ارز نیز تغییری نکرد و دلار با 29 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۷    
استاد ایرانی دانشگاه میسوری آمریکا، برای برون رفت اقتصاد کشور از رکود 10 توصیه پولی و بانکی را مطرح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۱    
بر اساس جدیدترین گزارش بانک مرکزی در کشور ما به ازای هر یکصد هزار نفر 27.4 شعبه بانکی وجود دارد که بر این اساس بانک های ملی، صادرات و کشاورزی به ترتیب بیشترین تعداد شعب را در ایران دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۱    
قاضی صلواتی در حالی که بابک زنجانی قصد داشت در جلسه دوازدهم دادگاه مانند روال چند جلسه قبل ادامه دفاعیاتش را قرائت کند، متهم را با پرسیدن سوالات متعدد غافلگیر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۵    
رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران از"اتمام عملیات شناسایی برند های پوشاک در سراسر کشور" خبر داد و گفت: برای 55 شرکتی که مدارک و قرارداد از کشور مبدا داشتند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت، در تشریح دلایل مشمول شدن فروش برخی خودروهای چینی در طرح فروش خودرو با تسهیلات گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۶    
در شش ماهه اول سال 94، صنایع مهم داخلی کشور هم با افت تولید و هم با افت فروش مواجه بوده اند. اما کدام صنعت بیش از همه رشد و کاهش داشته و دلیل آن چه بوده است؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۷    
اعضای شبکه فعالان رسانه ای که اخیرا بازداشت شده اند 4 ماموریت را در داخل ایران بر عهده داشته و برای انجام آن بطور مستمر و با رعایت اصول حفاظتی حقوق دریافت می کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۱    
رئیس اتاق ایران با بیان اینکه تب و تاب لازم را از فعالان اقتصادی برای همکاری با خارجی ها نمی بینم، گفت: برای دریافت سریع فرصت های اقتصادی از خارجی ها جنب و جوش کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۸    
چه نرخ ارزی برای تجارت و بازرگانان ایرانی مناسب است؟ دو عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران به این سوال پاسخ دادند؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۲    
یک مقام مسئول در وزارت نیرو با اعلام اینکه ایران در سال 2025 میلادی به مرکز بحران آب تبدیل می شود، گفت: ورود آب به مخازن سدها در سال جاری آبی 42 درصد افزایش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۹    
رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور معتقد است: در حالی که 40 میلیون نفر از جمعیت کشور را خانوارهای کارگری تشکیل می دهند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۶    
به گزارش اقتصاد آنلاین قیمت انواع کاغذ A4 و A5 در بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۰    
تصادف اتوبوس بدون مسافر با سواری پراید در محور ایلام به مهران جان دو تن را گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۰    
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با توجه به رشد مصرف انرژی در صنعت در سال آینده از لحاظ فنی پیش بینی می شود که مشکلاتی در حوزه خاموشی و کمبود برق به وجود بیاید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۷    
تولید 13 مدل خودروی سنگین در خودروسازان داخلی متوقف شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۴    
شرکت های گروه یارانه و انفورماتیک، در دوره ای که غالب صنایع بورسی دررکود به سر می برند، رشد بی سابقه ای داشته اند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۱    
سفته بازی، قبول ریسک به امید کسب سود است،ریسکی که به معنای پذیرش بالاتر از متوسط زیان است. تفاوت سرمایه گذاری و سفته بازی به ریسک برمی گردد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۵    
هزینه های بهداشت و درمان با وجود اجرای طرح جامع سلامت همچنان با افزایشی 29 درصدی نسبت به سال گذشته، در میان سایر هزینه ها پیشتاز است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۲    
مرتضی ایمانی راد تحلیل گر اقتصاد بین الملل می گوید:سقوط بیشتر قیمت نفت و کاهش جدی طلا در بازارهای جهانی بسیار محتمل است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۹    
رقابت ایران و لیبی برای انتخاب دبیر کل جدید مجمع کشورهای صادرکننده گاز در تهران آغاز شده است و در این بین، مسئولان وزارت نفت از احتمال ابقای دبیر کل ایرانی GECF خبر می دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۶    
مشاور سیاست خارجی ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه اعلام کرد در جریان سفر به ایران رییس جمهور روسیه با رهبر انقلاب ایران دیدار خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۸    
دوازدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهم ردیف اول پرونده فساد نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۹    
پسر ارشد آیت الله هاشمی اعتقاد دارد که وظیفه رسانه ها و افکارعمومی پرداختن به موضوع رانتخواری است، رانت از هر منشایی باشد منفی است قطعا اگر این منشا آقازاده گی هم باشد بدتر است اما این فرصت نباید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۶    
ثروتمندترین فرد جهان این روزها بیشتر تمرکز و وقت خود را روی بنیاد خیریه بیل و ملیندا گیتس گذاشته است که این بنیاد خیریه از طرح های آموزشی، بهداشت جهانی جمعیت حمایت می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۶    
گزارش ها نشان می دهد که در سال 1393 تولید ناخالص داخلی حدود یک میلیون و 80 هزار میلیارد تومان بوده که می توان گفت با توجه به این رقم، بدهی 300 هزار میلیارد تومانی دولت رقمی معادل 27 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۸    
یک مقام مسئول در بانک مرکزی گفت: مقررات و دستورالعمل فعالیت لیزینگ مسکن در بانک مرکزی در حال بازنگری است ولی هنوز نهایی نشده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۹    
هتلدار قلابی که در شبکه های مجازی زنان جوان را به بهانه ازدواج فریب داده و طلا و اموال قیمتی شان را سرقت می کرد، در زندان مشهد شناسایی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۶    
آمارها نشان می دهد که در هفت ماهه امسال مجموعا حدود 112 دستگاه بی ام و و 65 دستگاه بنز مدل 2016 به کشور وارد شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۰    
با توجه به افزایش جمعیت و همچنین تغییرات گسترده در جریانات جوی، بسیاری از کشورها امروز با چالشی به نام آب دست و پنجه نرم می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۰    
رئیس هیأت مدیره اتحادیه محصولات کشاورزی گفت: در حالی که عراق برخی مرزهایش را به روی واردات سیب ایران بسته است، برای واردات هر کیلو سیب هزار تومان تعرفه در مرزهای مریوان و قصر شیرین اخذ می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۱    
فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار حادثه تروریستی فرانسه را ساختگی خواند و گفت: آیا سازمان اطلاعاتی فرانسه تا این حد ضعیف است و آیا در دنیا مبارزه با تروریسم را پخش مستقیم انجام می دهند و این امر نشان می ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۱    
در حالی که همچنان واردات میوه به کشور ممنوع است، اما همچنان شاهد عرضه میوه های خارجی در بازار هستیم و همین موضوع باعث شده تا برخی کشاورزان از این موضوع متضرر شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۵    
تفاوت های اساسی پراید با 5 خودروی ارزان هندی باعث می شود که همچنان خرید این خودرو برای مردم در اولویت باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۲    
همزمان با ورود وزرای نفت و انرژی بزرگترین کشورهای تولید و صادرکننده گاز جهان، گفتگوی وزیر نفت ایران با سه کشور قطر، الجزایر و ترنیدادوتوباگو در تهران آغاز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۹    
ارزان و گران شدن قیمت مخدر شیشه چرخه ای را در درون خود دارد؛ افزایش مقابله به افزایش قیمت شیشه می رسد، افزایش قیمت، افزایش ناخالصی را به همراه دارد، افزایش ناخالصی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۶    
قائم مقام کمیسیون بین دولتی ایران و روسیه از پذیرش پیشنهاد روسیه توسط ایران برای تاسیس بانک مشترک خبر داد و گفت این بانک به زودی با سرمایه 500 میلیون دلار تاسیس می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۳    
بانک مرکزی با افزایش سقف تسهیلات مسکن جوانان به 80 میلیون تومان موافقت کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۰    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید قیمت روز پرفروش ترین شارژرهای همراه (پاوربانک) موجود در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۸    
شورای رقابت یکی از مراکز فراقوه یی است که به دلیل انحصاری بودن بازار خودرو، در تعیین قیمت خودروهای داخلی نقش دارد و از آنجا که موضوع قیمت خودرو همواره از چالش های اساسی بازار خودرو است و انحصار در ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۶    
عرضه بنزین از ابتدای آذرماه با یک نرخ هر لیتر 1000 تومان انجام می شود.
  • ۱