سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۲۲:۲۶Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 25 آبان 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 2 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 3 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 4 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 5 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 6 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 7 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 8 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 9 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 10 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 11 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 12 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 13 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 14 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 15 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 16 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 17 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 18 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 19 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 20 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 21 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 22 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 23 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 24 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 25 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 26 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 27 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 28 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 29 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۰:۰۸    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز خودروهای صفر کیلومتر دوگانه سوز داخلی کشور در بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۸:۴۱    
یک مقام آگاه افشا کرد: بابک زنجانی به یک روزنامه مهم نامه نوشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۸:۳۸    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: رئیسان 10 دانشگاه کشور انتخاب شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۸:۰۶    
آندره توپولف، مهندس و طراح بزرگ هواپیما در دهم نوامبر سال 1888 به دنیا آمد. او بیش از یکصد هواپیما طراحی کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۸:۰۳    
آمار بالای افسردگی و اختلالات روانی، تاثیر تبلیغات رسانه ای و الگوسازی شرکت های سرمایه دارغربی در این زمینه تاثیرگذاشته و باعث افراط و تفریط در آرایش دختران و زنان شده و حتی سن آرایش دختران را به زیر ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۵۷    
گوشی هوشمند اندرویدی در امریکا، ساعاتی پس از عرضه به قیمت 9.82 دلار،روی وب سایت وال مارت، به سرعت نایاب شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۵۷    
جشنواره سنتی "گاو شعله ور" امسال نیز در اسپانیا برگزار شد و طی آن گاوهای نر با شاخ هایی مشتعل به این سو و آن سو فرار می کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۴۸    
عراقچی اظهار داشت : از فردای اجرای بر جام، شر کت های خارجی بدون هیچ گونه مشکلی نسبت به عقد قراردادهای تجاری و اقتصادی با طرف های ایرانی خود می توانند اقدام کنند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۴۲    
شماره نخست ماهنامه تحلیلی بانک انصار با عنوان تحلیلنامه اقتصادی بانک انصار دارای مطالب متنوع درحوزه های اقتصادی- تجاری ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۴۲    
صنعت خودروی ترکیه در تولید و صادرات تاپایان سال جاری به رکورد جدیدی دست می یابد. بهبود بازارهای اروپا و سرمایه گذاری هایی که موجب افزایش ظرفیت کارخانه ها شده اند، علت این افزایش عنوان شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۳۶    
همه در انتظار پس لرزه های شوک پاریس هستند و به نظر می رسد اتفاقات اخیر فرانسه، روند بازارهای اقتصادی جهان را تغییر خواهد داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۳۳    
از آن جایی که اسمارت فون بدون پیام رسان نمی شود، لیستی از بهترین جایگزین های تلگرام را آماده کرده ایم که در صورت فیلتر شدن تلگرام می توانیم به آن ها مهاجرت کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۳۰    
در صحن علنی امروز مجلس برخی از نمایندگان تذکرات خود را به مسوولان دولتی از جمله وزرای کشور، صنعت، نیرو، نفت، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، کار، جهاد کشاورزی بیان کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۳۰    
خوش شانسی را می توان به موارد متعددی اتلاق کرد اما اینکه انسان دو بار در محل هایی باشد که در آن حوادث مرگبار با آمار قربانیان نسبتا بالا رخ داده و از این حوادث جان سالم به در برده قطعا وی را تبدیل به ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۲۷    
همسر اردوغان با برگزاری ضیافت شامی میزبان همسران سران کشورهای گروه 20 بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۲۷    
مانوئل والس، نخست وزیر فرانسه می گوید که حملات جمعه شب در پاریس، در سوریه طراحی و برنامه ریزی شده بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۲۴    
لاریجانی: جذب 500 هزار کارمند در دولت گذشته، اشتباه و خلاف قانون بود
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۱۸    
اگرچه کورتیزول معمولا به عنوان هورمون استرس شناخته می شود اما متخصصان معتقدند این هورمون تاثیر بیشتری بر سلامت بدن دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۱۵    
شایعه سازی برخی رسانه های اسراییلی در انتشار خبر شهادت سردار سلیمانی تکذیب شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۱۲    
آندریاس کریگر و همسرش اوته کراوس، قربانیان برنامۀ سازمان یافتۀ دوپینگ آلمان شرقی هستند و هنوز زخمهای روحی و جسمی آن برنامه را بر خود دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۷:۰۹    
در جلسه امروز شورای رقابت، با رأی اعضای شورا، رضا شیوا برای بار دوم به عنوان رئیس شورای رقابت انتخاب شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۶:۵۴    
شادمانی معلمان حاضر در نشست علنی امروز مجلس با واکنش و تذکر نایب رئیس دوم مجلس روبرو شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۶:۴۸    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز انواع سواری در بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۶:۴۲    
بر عکس آنچه که در مورد ژنو 1 و 2 رخ داد، مسئولان سوری نسبت به نتایج به دست آمده در نشست های وین راضی هستند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۶:۳۹    
در زیر، تصویری از یک تبلیغ جالب در روزنامه اطلاعات در سال 1332 را می بینید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۶:۳۶    
رسانه های فرانسوی امروز (دوشنبه) از فردی نام بردند که ادعا می شود مغز متفکر طراح حملات هفت گانه پاریس است که 132 کشته وبیش از 350 زخمی بر جای گذاشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۶:۲۷    
به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت انواع خودرو سواری تندر 90 دست دوم در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۶:۲۱    
طرح پرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو در حالی پایان یافته که مشخص نیست دو شرکت ایران خودرو و سایپا خودروهای فروخته شده را چه زمانی تحویل خریداران خواهند داد و علاوه بر آن تکلیف خودروهای ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۶:۱۶    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: دوربین های ثبت سرعت و ثبت تخلف در سطح شهر کرمانشاه مورد اصابت گلوله و اکلیل سرنج قرار گرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۶:۰۴    
آمد و شد هیات های اقتصادی و تجاری خارجی در حال تبدیل شدن به امری معمول در فضای اقتصادی کشورمان است. موضوعی که تا همین چند ماه پیش کمتر قابل دسترس و شاید محال و ناممکن می نمود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۵:۵۲    
در حالی هواپیمایی اترک در شهریور ماه امسال فقط 9 پرواز را انجام داده بود که خبر می رسد فعالیت این ایرلاین در سطح کشور متوقف شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۵:۴۳    
اشپیگل در یادداشتی می نویسد: امروزه در دنیا نیاز بیشتری به کلیه احساس می شود و ایران تنها کشوری است که در آن دریافت پول برای اهدا کلیه غیرقانونی نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۵:۴۰    
بررسی ها نشان می دهد این هتل مجموعا 6 نوع اتاق در اختیار مسافران قرار می دهد که ارزان ترین آن، اتاق رو به دریا برای یک نفر با 35 متر مربع متراژ و ارائه صبحانه است که 200 دلار باید برای آن پرداخت کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۵:۲۸    
گزارش جدید مرکز آمار ایران از قیمت مسکن در تهران حاکی است، طی تابستان 94 معاملات زمین و مسکن در تهران به ترتیب با رکود 40 و 20 درصدی همراه بوده، در عین حال قیمت ها 4 تا 6 درصد گران تر شده است.( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۹    
شرکت فروشگاه های زنجیره ای گلدیران دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۶    
شرکت لورچ تولید کننده لوازم خانگی دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۳    
بخش استخدام سایت بانکی به عنوان یکی از پیشروترین سایت ها در حوزه کاریابی اینترنتی از بین علاقمندان به حوزه کاریابی با شرایط زیر دعوت به همکاری می کند:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۷    
مدیر مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری یونسکو گفت: طبق بررسی های انجام شده تا سال 2020 میلادی سرانه آب هر ایرانی به یک چهارم سرانه آب هر نفر در دیگر نقاط دنیا خواهد رسید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۴    
سعید مرتضوی مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی و دادستان سابق تهران در نخستین جلسه دادگاهش در ارتباط با دو فقره از شکایت ها درباره وی مورد تفهیم اتهام قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۸    
رامبد جوان به تازگی در صفحه اینستاگرامش از شروع مقدمات سری سوم خندوانه پس از تولید فیلم تازه اش نگار خبر داده و بهروز بقایی گزارشگر این برنامه نیز این خبر و حضور خود را در استان های ایران به عنوان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۵    
قیمت جهانی نفت در معاملات امروز تحت تاثیر حملات فرانسه به مواضع داعش اندکی افزایش یافت و به 44 دلار و 79 سنت در هر بشکه رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۲    
عضو کانون عالی انجمن های صنفی کارگران از برگزاری جلسه ای با معاونت رفاه وزارت کار برای پرداخت وام 10 میلیون تومانی خرید کالای ایرانی به کارگران خبر داد و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۹    
دبیر کل کانون صرافان از ورود ارز چند بانک به بازار با دستور بانک مرکزی خبر داد و با بیان اینکه قطعاً قیمت ارز (دلار) کاهش خواهد یافت، گفت: تقاضا برای ارز تا اربعین حسینی افزایشی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۶    
عدم شفاف سازی در مورد ابعاد پرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو و در نهایت توقف یکباره ارائه این تسهیلات و بلاتکلیفی متقاضیان در شرایطی رخ داد که به اعتقاد برخی صاحب نظران اقتصادی نباید از آن به ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۳۴    
به گزارش اقتصاد آنلاین، از این پس می توانید آخرین تغییرات شاخص بورس، 30 شرکت بزرگ، آزاد شناور، بازار اول، بازار دوم و صنعت را در این خبر مشاهده کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۸    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز بخشی از داعش در شمال افغانستان است و علاقه مند نزدیکی به مرزهای ایران بود ولی ملت ایران هم مطمئن باشند که فرزندانشان در ارتش، سپاه و نیروی انتظامی آماده هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۸    
اسیدپاش کینه جو که کوری همکارش را رقم زده است به قصاص چشم محکوم شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۳    
مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی با اشاره به پیاده سازی طرح صیاد، گفت: در قالب این طرح چک هایی با فیچرهای امنیتی مشخص طراحی شده که صدور دست چک های جدید توسط بانک ها باید در قالب این چک های طراحی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۷    
گزارش مرکز آمار نشان می دهد که گیلاس با متوسط قیمت 4800 تومان در کشور و با رشدی حدود 24 درصدی نسبت به تابستان سال گذشته گران ترین میوه تابستان امسال بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۱۴    
تابستان امسال قیمت خرید هر متر زمین و مسکن با کاهش و اجاره بها با افزایش نسبت به فصل قبل همراه بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۰۵    
مریم شریفی/ به گزارش اقتصادآنلاین قیمت پرفروش ترین انواع جاروبرقی دربازار به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۶    
وزیر راه و شهرسازی رسماً بدهی دولت را 300 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بانک ها هم 100 هزار میلیارد تومان دارایی سمّی دارند که نظام بانکی را دچار مشکل جدی کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۵۱    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت:باگشایش بازارهای آمریکا و اروپا قیمت جهانی طلا تحت تاثیر حوادث تروریستی فرانسه با ده دلار افرایش هر اونس به 1094 دلار رسید و قیمت سکه تمام بهار ازادی نیز به تبع آن از 915 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۵    
یک دستگاه اتوبوس ایرانی در شرق ترکیه و نزدیکی مرز جمهوری اسلامی ایران، با یک دستگاه ون ترکیه ای برخورد کرد که در این سانحه 7 نفر از سرنشینان خودروی ترکیه ای کشته و یک نفر زخمی شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۲    
سعید مرتضوی امروز به سه اتهام محاکمه می شود. گفته شده که این سه مورد اتهامی براساس کیفرخواست عبارت است از تصرف غیرقانونی در اموال دولت (ماده598 قانون مجازات اسلامی) ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۹    
جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از عفو سربازان غایب و فراری دارای بیش از هشت سال غیبت و بیش تر از آن با موافقت مقام معظم رهبری خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۶    
در پایان معاملات امروز بازار سرمایه رشد 24 واحدی برای شاخص بورس به ثبت رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۳    
اقتصادهای نوظهور عضو گروه بریکس از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه گروه 20 خواستند تا همکاری های خود در زمینه سیاست های اقتصادی کلان را تقویت کنند و جلوی تاثیرات منفی تضعیف اقتصاد جهانی را بگیرند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۳۰    
وزیر اقتصاد، نوسانات اخیر در بازار ارز را به دلیل افزایش نرخ ارز فصلی دانست و گفت: کاهش نرخ سود بانکی در دستور کار شورای پول و اعتبار است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۲۴    
مجمع کشورهای صادرکننده گاز که به GECF مشهور است، عموما با اوپک گازی اشتباه گرفته می شود. GECF سازمان تازه بنیانی است که به منظور هماهنگی در تولید، صادرات و کنترل قیمت گاز طبیعی در سطح جهان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۲۱    
نرخ دلار پس از چند روزی که روند صعودی پیدا کرده بود در بازار امروز - دوشنبه - با کاهش 20 تومانی نسبت به روز گذشته 3568 تومان عرضه می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۲۱    
معاون نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و سوخت کشور اجرای طرح نوسازی ناوگان کشور را امری مهم ذکر و عنوان کرد با اجرای این طرح خودروی پیکان از چرخه حمل و نقل حذف می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۶    
معاون وزیر اقتصاد با اشاره به اولویت های جذب سرمایه گذار خارجی به کشور بر لزوم در اولویت قرار گرفتن حضور سرمایه گذاران به جای استقراض تاکید کرد و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۳    
رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی ضمن بیان اینکه سقف پرداخت وام خرید کالا متفاوت و برای بعضی افراد تا سقف شش میلیون تومان است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۷    
بابک زنجانی گفت: وکیل شرکت نفت مرا به دزدی متهم کرد و مرا با دزدان مقایسه کرد که به همین خاطر و طبق هماهنگی های صورت گرفته با وکلایم از وی به خاطر هتک حرمت شکایت می کنم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۴    
مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز با بیان اینکه فعلا ایران هیچ برنامه ای برای ساخت خط لوله صادرات گاز به اروپا ندارد، گفت: گاز ایران از مسیر محموله های LNG به اروپا صادر می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۱    
با افزایش ابهامات اخذ مالیات از تسهیلات 25 میلیون تومانی فروش اقساطی خودرو، قرار شد که مسئولان سازمان مالیاتی این قراردادها را بازنگری کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۴۵    
بر اساس گزارش میدانی اقتصادآنلاین، قیمت جدیدترین انواع ماشین لباسشویی در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۳۳    
مدیرکل دفتر غلات وزارت جهاد کشاورزی قیمت متوسط برنج درجه یک تولید امسال را 8000 تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به میزان واردات برنج از ابتدای امسال تا کنون و حجم برنج وارد شده از سال های گذشته ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۳۳    
همزمان با افزایش قیمت نفت سبک صادراتی ایران و اکثر شاخص های معتبر نفت جهان، رکورد سقوط قیمت گاز طبیعی در بازار آمریکا شکسته شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۳۰    
حجم انبوهی از پروژه های عمرانی نیمه تمام سال ها است که در تک تک شهرهای کشور جاخوش کرده و در انتظار یک قیچی برای بریدن روبان افتتاح هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۷    
برخی از نمایندگان مجلس نسبت به میزان نرخ تورم تا پایان امسال اظهارات خود را بیان کردند. آیا آنها هم مانند دولتمردان به تک رقمی شدن تورم خوشبین هستند؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۱    
سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 27 درصدی ایران خودرو را صادر کرد. هیات مدیره تا این شرکت هم زمان تبدیل شدن به شرکتی 1.53 هزار میلیارد تومانی را اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۸    
درشرایطی که دامداران 18 ماه است، بابت مابه التفاوت نرخ شیرخام 2 هزار و 400 میلیارد تومان طلبکاراند، دولت طی شش روز در طرح فروش اقساطی خودرو 2 هزار و 750 میلیارد تومان پرداخت کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۸    
اپراتور سوم ارتباطی کشور به تازگی با ارسال پیامکی به کاربران خود، از ارائه بسته جدیدی خبر داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۰۶    
بعد از حملات مرگبار روز جمعه در پاریس و سقوط بازار سهام، طلا در آغاز معاملات هفته بیش از یک درصد رشد داشت. پیش بینی می شود روند صعودی کوتاه مدت طلا در طول هفته تا مرز 1100 دلار نیز ادامه پیدا کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۰۶    
بازار ارز در حالی خود را برای ارز تک نرخی در دوران پسابرجام آماده می کند که هم اکنون دلار 5 نرخی در بازار دردسرهای خاص خود را به دنبال داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۰۳    
سمانه باقری/ به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روز انواع دستگاه فشار سنج در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۱:۵۷    
هم اکنون در شهر آنتالیای ترکیه نشست سران گروه 20 در حال برگزاری است. در این نشست، سران کشورهایی حضور دارند که اقتصاد کشورشان، 20 اقتصاد بزرگ جهان را شکل می دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۱:۵۷    
سرویس های امنیتی لبنان از بازداشت مغز متفکر و تأمین کننده مالی اصلی شبکه تروریستی عامل انفجارهای برج البراجنه در لبنان خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۱:۵۴    
قائم مقام وزیر صنعت درباره بنگاه های تولیدی که برای تسهیلات به بانک مرکزی معرفی شده اند،گفت: این واحدها در 9 تا 10 گروه کالایی دسته بندی شده و در بخش سیمان 71 واحد تولیدی قرار گرفته اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۱:۵۱    
براساس بررسی مؤسسه مالی بین المللی و انجمن بانکداری جهانی مستقر در واشنگتن(IIF)، با فروریختن تحریم ها ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۱:۴۸    
یک موسسه مالی و اقتصادی در آمریکا پیش بینی کرد با برداشته شدن تحریم های ایران در سال 2016 این کشور شاهد بیشترین رشد اقتصادی در مجموعه 15 کشور خاورمیانه و شمال آفریقا خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۱:۴۵    
باراک اوباما رییس جمهور آمریکا و ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان روز یکشنبه و در حاشیه نشست سران "گروه بیست" (جی بیست) در آنتالیا ترکیه باهم دیدار کردند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۱:۴۲    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز(دوشنبه) اعلام کرد که بر این اساس بهای بانکی 23 ارز نسبت به روز گذشته کاهش و قیمت هشت واحد پولی افزایش داشته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۱:۳۹    
دبیر انجمن صنفی انبوه سازان استان تهران گفت: دولت چه در قبال سرمایه گذاران خارجی و چه در قبال سازندگان و سرمایه گذاران داخلی باید یک برنامه شفاف داشته باشد و یک اطمینان خاطری به آنها دهد تا آنها در ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۱:۳۹    
به گزارش اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز برخی از مدل های سواری هیوندای در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۱:۳۶    
به جز خودرو کدام بخش های دیگر به خروج اقتصاد از رکود کمک می کند؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۱:۳۰    
بر اساس اطلاعات سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور، طی تابستان سال جاری، ارزان ترین معامله آپارتمان در تهران در منطقه 12 ثبت شده است. این آپارتمان متری 689 هزار تومان معامله شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۱:۲۷    
دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد گفت: ژیگول بازی با ماشین های 500میلیون تومانی هدف ما در منطقه اروند نیست ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۱:۲۴    
در پی استعغای علی زارعان از مدیریت گروه کودک و نوجوان شبکه دو، طی حکمی از سوی محمدرضا جعفری جلوه، آذرمیدخت آذرهوش به عنوان مدیر گروه کودک و نوجوان این شبکه منصوب شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۱:۱۸    
زنی که متهم است مردی جوان را از پنجره طبقه سوم خانه اش به پایین پرتاب کرده و او را کشته است، در دادگاه خود را بی گناه دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۱:۱۵    
گرچه بدهی بانک ها به بانک مرکزی در چند ماه اخیر در مسیر کاهشی قرار گرفته ولی آخرین تغییرات بیانگر کند شدن روند تسویه این طلب بانک مرکزی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۱:۱۲    
با توجه به عوارض داروهای غیر استاندارد ترمیم و جوانسازی صورت در اطراف چشم از قبیل آسیب به پمپ اشکی، افتادگی پلک و صورت، دوبینی، نابینایی و در نهایت مرگ، جراحان پلاستیک چشم می بایست ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۹    
به گزارش وزارت دفاع فرانسه جنگنده های فرانسوی بزرگترین عملیات تا به امروز در سوریه علیه مواضع داعش در شهر رقه که مقر اصلی این گروه است را انجام داده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۰:۵۴    
بخش اعظم پس اندازهای ایرانیان در اختیار بازار پول و به بیان ساده در حساب های بانکی قرار دارد اما این منابع به سختی به سوی سرمایه گذاری های مولد حرکت می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۰:۵۴    
تشدید عملیات نظامی فرانسه علیه داعش در سوریه، ادامه اقدامات آمریکا در زمینه مسلح کردن شورشیان سوری،هشدار قبلی مقامات عراقی درباره احتمال وقوع حوادث پاریس و نگرانی مسلمانان از تأثیرات واقعه پاریس بر ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۰:۴۸    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس با اعلام اینکه این هفته وزیر صنعت و رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از اجرای بسته خروج از رکود ارائه می دهند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۰:۴۲    
رئیس اتاق تهران گفت: دولت نگران است در شرایطی که تحریم ها به صورت کامل برداشته نشده، اگر ارز را تک نرخی کند، آنگاه اتفاقات ناگواری رخ دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۹    
نهمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
  • ۱