سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۹:۴۸Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 11 آبان 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 2 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 3 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 4 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 5 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 6 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 7 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 8 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 9 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 10 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 11 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 12 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 13 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 14 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 15 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 16 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 17 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 18 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 19 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 20 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 21 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 22 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 23 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 24 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 25 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 26 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 27 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 28 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 29 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۲۳:۴۳    
به گزارش میدانی اقتصاد آنلاین، قیمت پرفروش ترین انواع سیستم صوتی و تصویری خودرو در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۲۳:۴۰    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین به نقل از بازار موبایل تهران، قیمت روز محبوب ترین موبایل های دو سیمکارته در بازار به شرح جدول زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۲۰:۳۸    
علت مرگ پزشک متخصص پوست و مو که جسدش اوایل آبان ماه 94 در ارتفاعات شمال تهران توسط پلیس کوهستان کشف شد مشخص شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۲۰:۳۵    
بانک مرکزی تاکید کرد: اقتصاد ایران در سال 1393 از رکود خارج شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۲۰:۲۹    
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو زن جیب بر خبر داد که اقدام به سرقت از مسافران اتوبوس های تندرو کرده بودند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۲۰:۲۶    
بارندگی های اخیر تهران سبب نشت آب و ریزش سقف برج آزادی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۲۰:۱۷    
ریزش پل معلم کوه بخش نشتا تنکابن سبب مصدومیت شماری از شهروندان تنکابن شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۲۰:۱۴    
سخنگوی کمیسیون مشترک بررسی طرح عفاف و حجاب گفت: یک ماده الحاقی به منظور الزام دستگاه ها به استفاده از لباس متحدالشکل در جریان بررسی طرح عفاف و حجاب به تصویب نمایندگان رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۲۰:۱۱    
حکم سه ماه پاکسازی سواحل بوشهر در آخر هر هفته برای دو مجرم جوان آنها را ناخواسته در مسیر حفاظت از محیط زیست قرار داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۲۰:۰۸    
این تصاویر قدیمی از ماشین دکتر محمد مصدق، نخست وزیر اسبق ایران است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۲۰:۰۵    
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت:با وجود این که تا پایان هفته جاری،بارشی در سطح استان صورت نمی گیرد، اما دما در شهرکرد به یک درجه زیر صفر و در کوهرنگ به دو درجه زیرصفر می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۹:۵۳    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، بیان کرد: عراق رویه واحدی را در واردات محصولات کشاورزی در پیش نگرفته است و گاهی به طور ناگهانی ورود برخی محصولات کشاورزی ایرانی به کشور خود را ممنوع می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۹:۵۰    
رییس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در عین حال گفت: علاوه بر این سه کد نیز در نظر گرفته شده که هر یک از اپراتورها آنها را اعلام کرده اند تا کاربران با وارد کردن آنها بتوانند میزان مصرف و باقی مانده خود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۹:۴۱    
قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در امور مشارکت های اجتماعی گفت: سالانه 90 هزار نفر به بیماران سرطانی کشور افزوده می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۹:۲۳    
مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: طبق تفاهم صورت گرفته تمام شعبات موسسه میزان به نام بانک صادرات تغییر نام پیدا خواهد کرد و کارکنان در آن مستقر خواهند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۹:۰۰    
لیزینگ ملت فروش اقساطی محصولات هیوندای و کیا را با اقساط 12 تا 36 ماه آغاز کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۸:۳۷    
مسئولان آستان امامزاده صالح (ع) جسد طاهره صفارزاده را از قبر وی بیرون آوردند و کس دیگری ر ا به جایش دفن کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۸:۳۴    
مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت، انتقال اتاق عملیات اربعین به وزارت کشور را تایید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۸:۳۱    
در سال های اخیر تا حد زیادی میگو در رژیم غذایی خانواده ها جای خود را باز کرده است و با توجه به قابلیت ها و پتانسیل هایی که در کشور وجود دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۸:۲۲    
کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه از کشف چهار تن خمیر مرغ و گوشت چرخ کرده غیربهداشتی در پارکینگ یک منزل مسکونی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۸:۱۹    
نخستین هواپیمای مسافربری ساخت چین رونمایی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۸:۱۰    
یک استاد دانشگاه، بسته جدید اقتصادی دولت را سیاسی و انتخاباتی توصیف کرد و گفت: دولت های گذشته هم از این دست کارها در زمان انتخابات می کردند، حالا یکی سود سهام عدالت می داد، اینها هم وام می دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۸:۰۱    
بخش تلویزیونی صدای آمریکا در 17 مهر با پخش برنامه ای مفصل، مالکیت نعمت زاده در شرکت های مختلف پتروشیمی چابهار را مایه ننگ نظام دانست و تلاش کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۷:۵۲    
بعد از پیروزی قاطع حزب عدالت و توسعه در انتخابات پارلمانی ترکیه -که روز گذشته برگزار شد- بازارها، لیر و رئیس جمهور اردوغان امروز را در اوج به سر بردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۷:۴۳    
بررسی ها نشان می دهد فرآیند افزایش سرمایه در بورس تهران بسیار زمان بر بوده و سدهای زیادی را پیش رو دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۷:۳۷    
شاید شغل جدیدی پیدا کرده باشید یا همکارتان اخیرا ارتقا پیدا کرده باشد و هم اکنون رئیستان از خود شما جوان تر باشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۷:۱۹    
عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که اتهام زنجانی به وزیرنفت نابخردانه و سیاسی است و براساس مشاوره هایی است که به وی داده می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۷:۱۶    
وکیل مدافع بابک زنجانی از پرداخت و تسویه بدهی موکلش به مبلغ یک میلیارد و 427 میلیون و 500 هزار یورو که از طریق بانک مرکزی در اختیار وی قرار گرفته بود، خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۷:۱۳    
در این گزارش به نقل از بخش مالی سی ان ان، پردرآمدترین و موفق ترین مدیران زن را معرفی کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۶:۵۸    
وزارت امور خارجه کشورمان در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) و سفر جمعی از هموطنان به عتبات عالیات، 14 توصیه کنسولی به این زائرین ارائه کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۶:۵۲    
ذهن شما درگیر شده که می توانید یک بیزینس را در موردی شروع کنید؟در حالی که تفکر رئیس خود بودن و کاری که دوست دارید را انجام دادن هیجان انگیز است، نمی دانید از کجا باید شروع کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۶:۴۶    
رئیس مرکز مدیریت بیماریهای غیر واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 40 درصد ایرانیان 15 تا 64 سال تحرک کافی ندارند همچنین مردم استان فارس کم تحرک ترین و کهگیلویه و بویر احمد پر تحرک ترین ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۶:۴۰    
اسکای ترکس فهرست سالانه ی رده بندی شرکت های هواپیمایی خود را منتشر کرده است؛ فهرستی که به منزله ی یک معیار جهانی برای استانداردهای شرکت های هواپیمایی شناخته می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۷    
خیابان های پایتخت از دیروز شاهد ترافیک های چند ساعته بودند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۶:۳۱    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از بخشش جریمه های رانندگی ناشی از ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد که توسط دوربین ها به ثبت رسیده بود، خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۸    
یکی از مقامات ارشد اتاق بازرگانی ایران از آینده رابطه اقتصادی ایران و انگلیس سخن گفت و توضیح داد که هیات تجاری که از انگلیس به ایران آمده، بر سر چه مواردی با ایرانی ها مذاکره کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۸    
علی ضیا - مجری صداوسیما - بعد از دربی پایتخت در بطن اخبار بود. از او فیلمی منتشر شد که همراه با تعدادی از بازیگران و دوستانش شعاری را علیه پرویز مظلومی می دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۵    
رئیس شورای ملی زیتون ایران، بیان کرد: دولت خودش آنقدر مشکل دارد که ما دیگر از آن انتظار خرید تضمینی زیتون را نداریم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۲    
گزارش تازه بلومبرگ نشان از آن دارد که باز هم به مازاد عرضه اوپک افزوده شده و این مساله وضعیت بحرانی اوپک را تشدید می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۵:۵۹    
ایرج طهماسب خبر داد که امسال قصد ندارد مجموعه ی کلاه قرمزی را برای تلویزیون آماده بکند و وعده ساخت فیلم سینمایی اش را داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۵:۵۶    
مدیر کل صنایع فلزی و لوازم خانگی از اجرای "طرح کارت اعتباری کالای ایرانی" ظرف حدود یک هفته آینده خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۵:۵۳    
محمد هاشمی رفسنجانی می گوید: روزی که برادرم ترور شد، امام 15هزار تومان برداشتند و به عنوان صدقه زیر تشک شان گذاشتند و دستور دادند که برای بهبود آقای هاشمی گوسفند قربانی کنند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۵:۴۴    
بازار سهام امروز اگر چه کار خود را با شروعی مثبت آغاز کرد، اما در ادامه کار با واگذار شدن صف های خرید در نمادهای معاملاتی پربینده ای همچون خودروها دوباره درجا زد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۵:۴۴    
یک فلوشیپ فوق تخصصی درد، لوله گذاری در ریه و شکستگی ساق پا را به مراتب دردناک تر از درد زایمان عنوان کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۸    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: وقوع سیل بستگی به شدت بارندگی دارد و در حال حاضر نیز نمی توان درباره وقوع سیل در تهران حرفی زد و هیچ چیز در این باره مشخص نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۵    
به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روز انواع دستگاه فشار سنج در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است. شایان ذکر است که این نرخ ها ممکن است بر اساس برخی امکانات جانبی و خدمات پس از فروش در مناطق مختلف شهر تا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۵    
شرکت فن آوری نوین نیرو جهت تکمیل کادر مالی خود نیاز به جذب مدیر مالی، با حداقل ده سال سابقه مدیریتی در شرکت های معتبر دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۵    
با آمدن فصل پاییز تقاضای خرید مرکبات افزایش می یابد که این موضوع سبب گرم شدن بازار دلالانی شده که تنها برای کسب سود بیشتر اقدام به رنگ زدن میوه می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۲    
شرکت دلپذیر واقع در کرج دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۵:۲۹    
گروه صنعتی پویا استخدام می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۵:۲۳    
معاون وزیر خارجه ایران از بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در تحسین تیم مذاکره کننده هسته ای قدردانی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۵:۲۰    
رییس جمهوری ، نقش سفرا را به عنوان نمایندگان ملت برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار تاثیرگذار دانست و تصریح کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۵:۱۱    
معاون اقتصادی وزیر اقتصاد گفت: شورای پول و اعتبار موضوع گشایش اعتبار اسناد داخلی (LC) با شرایط جدید را براساس بسته تسریع رونق اقتصادی بررسی می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۵:۰۸    
یکی می گوید، 100 هزار خودرو در کارخانه های خودروسازی خاک می خورد، مسئولی دیگر می گوید، این خودروهای انبار شده کمتر از 6 هزار دستگاه است، البته صحبت از 120 هزار و 80 هزار هم به میان آمده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۵:۰۰    
با تصویب هیات دولت و با هدف کمک به توسعه صنعت الکترونیک، معادل ریالی 25 میلیون دلار به صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک اختصاص یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۴:۴۸    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد: ایران اجرای برجام را با کاهش تعدادی از سانتریفیوژهای غنی سازی اورانیوم آغاز کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۴:۴۸    
نایب رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما از ارائه گزارش عملکرد این سازمان خبر داد و گفت: معاون خبر سازمان صدا و سیما در جلسه هفته آینده این شورا درباره توهین ها و صحبت های نیش دار برخی برنامه های ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۴:۴۲    
جراحی زیبایی و پلاستیک بینی، افزون بر ایجاد تناسب درخود بینی، ارتباط خوشایندتری را بین بینی ودیگر اجزای صورت برقرار می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۴:۴۲    
معاون اقتصادی وزیر اقتصاد با اشاره به اعتراض ایران به گزارش کسب و کار بانک جهانی از تکمیل ساماندهی مجوزها تا پایان سال و حذف قوانین مخل کسب و کار خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۴:۳۶    
به گزارش اقتصادآنلاین قیمت پرفروش ترین انواع جاروبرقی دربازار به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۴:۳۰    
رئیس جمهوری امروز دوشنبه در همایش سفرا و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور حضور یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۴:۲۱    
پنج ماه پس از به پایان رسیدن فصل بهار، در نهایت مرکز آمار به جای انتشار نرخ رشد اقتصادی فصل بهار، نرخ رشد شش ماهه اول سال جاری را منتشر و آن را مثبت یک درصد اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۴:۱۸    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز خودروهای صفر کیلومتر دوگانه سوز داخلی کشور در بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۴:۰۳    
یک مقام در وزارت داخلی تاجیکستان ادعای بابک زنجانی مبنی براینکه در تاجیکستان کمپ های الکترونیک مخصوص ثبت صدا دارد که در خدمت پلیس این کشور است، را رد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۳:۵۷    
صنعت فلزات اساسی که یکی از صنایع مطرح و مورد توجه بازار سرمایه است، همزمان با جریان نزولی بورس در دی ماه 1392 گرفتار رکود شد و به دلیل رخدادهای داخلی و خارجی طی 22 ماه گذشته بسیار تحت فشار قرار گرفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۳:۵۱    
20 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور، خواستار توقف جدی دستور جمع آوری سانتریفیوژهای فردو و نطنز شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۳:۳۹    
رکود اقتصادی فضای بازار سرمایه را تحت تاثیر قرار داده و اهالی بازار سرمایه در انتظار اجرایی شدن بسته بازگشت رونق اقتصادی هستند تا شاید تحرکی در بورس ایجاد شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۳:۳۹    
رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس با اعلامی نکاتی درباره افزایش حجم توضیحات شرکت های بورسی در مورد عملکرد 6 ماهه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۳:۳۹    
قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز دوشنبه منتشر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۳:۳۶    
مرکز آمار ایران، نرخ رشد اقتصادی نیمه اول سال را یک درصد، گروه کشاورزی را 5.7 درصد، فعالیت های گروه صنعت منفی 1.1 درصد وخدمات را 0.9 درصد اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۳:۳۳    
بر اساس گزارش میدانی اقتصاد آنلاین، قیمت پرفروش ترین تلویزیون های کمتر از 40 اینچ در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۳:۲۱    
بانک مرکزی برای امروز نرخ 32 ارز را تغییر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۳:۲۱    
یک کارشناس اقتصادی کاهش تورم تولیدکننده بخش صنعت و معدن را نشانه ای از عمیق تر شدن رکود تورمی در اقتصاد کشور دانست و گفت: بر اساس یافته های علم اقتصاد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۳:۰۱    
با صدور کیفرخواست پرونده واردات خودرو با ارز دارو، شرکتهای واردکننده خودرو متخلف در یک قدمی محاکمه قرار گرفته اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۲:۵۸    
در حالی این تصور در بین متقاضیان تسهیلات جدید خودرو ایجاد شده که به مانند وام های قبلی این حوزه، طرف قرارداد آنها بانک ها خواهند بود که در وام 25 میلیون تومانی روند به گونه ای دیگر است و بانک ها و ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۲:۵۸    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش 300 تومانی قیمت مرغ در سه روز اول هفته جاری خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۲:۵۵    
عکاس روسی با استفاده از تکنیک ماکرو عکس های باور نکردنی از دانه های برف گرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۹    
شاید این استیشن که Altwork نام دارد، در نگاه اول شبیه به صندلی دندانپزشکی به نظر برسد اما تیم سازنده این میز عجیب معتقدند که می توانند شما را از میز صاف و معمولی یا توپ بزرگی که برخی به عنوان صندلی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۲:۳۷    
اولین صبحانه کاری دوره هشتم هیأت نمایندگان اتاق ایران با حضور سورنا ستاری،معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در اتاق ایران برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۲:۳۷    
موضوع افتتاح رستوران زنجیره ای با برند آمریکایی کی اف سی به اتاق اصناف کشیده شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۲:۳۴    
تعویض تابلوی شعب موسسه منحل شده میزان با تابلوهای بانک صادرات ایران از صبح امروز آغاز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۲:۳۱    
داعش یک شهر دیگر سوریه را تصرف کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۲:۱۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابت اختلالاتی که طی یک ماه اخیر سرویس اینترنت کاربران ایرانی پیش آمده است از کاربران عذرخواهی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۲:۱۶    
رییس جمهور تبصره مربوط به قانون توقف یا ورشکستگی بانک ها برای اجرا را ابلاغ کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۲:۰۱    
بارش برف صبح دوشنبه مناطق کوهستانی و بیشتر ارتفاعات پایتخت و نیز بخش هایی از شمال شهر تهران را سفید پوش کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۱:۵۸    
بروز علائم کم خونی به میزان و شدت تخلیه ذخایر آهن در بدن بستگی دارد. احساس ضعف، خستگی زودرس، بی حوصلگی،کاهش قدرت یادگیری، سیاهی رفتن چشم، سرگیجه، سردرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۱:۵۲    
روز شنبه مأموران پلیس پایتخت، هنگام گشت زنی در شرق تهران متوجه درگیری زن و مردی شدند و برای بررسی موضوع به آنها نزدیک شدند اما زن جوان به محض مشاهده پلیس متواری شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۱:۴۳    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد حضور در یک محیط کار آرام می تواند 33 سال بر طول عمر انسان بیافزاید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۱:۴۰    
پیری اجتناب ناپذیر است. اگر شما وسط روز دچار خستگی می شوید و شاهد ایجاد چین و چروک بر روی صورت خود هستید، در نوع تغذیه و رفتارها و عادات روزانه ی خود دنبال دلیل آن بگردید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۱:۳۰    
تقریبا همه ما به خوبی می دانیم که دلسردی از کار چه حسی دارد؛ حس تازگی و جذابیت کار رنگ می بازد و احساسات منفی، به شکل غیرقابل انکاری اوج می گیرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۱:۲۷    
موضوع هزینه تهیه آلبوم موسیقی در کشور ما از موضوعات مهمی است که شاید بسیاری از هنرمندان با آن درگیر باشند. انواع و اقسام هزینه های استودیوهای مختلف، آهنگسازان، ترانه سرا و .. ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۱:۲۴    
با وجود اینکه برخی موسسات اعتباری غیرمجاز در مسیر ساماندهی و دریافت مجوز فعالیت از بانک مرکزی قرار گرفته اند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۱:۲۴    
فیس بوک روز گذشته از تغییر برخی سیاست های خود در ارتباط با ضرورت استفاده کاربران از اسامی واقعیشان خبر داد. علت این تحول اعتراضات گسترده کاربران اعلام شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۱:۱۸    
حقیقتا صنعت حمل ونقل ایران نه تنها پیشرفته و توسعه یافته نیست، بلکه با ناوگانی مسن و فرسوده به نفس نفس افتاده و حال و روز خوبی ندارد؛ گرچه ایران خواستار توسعه اقتصادی است و صنعت حمل ونقل ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۱:۱۸    
واکنش رئیس جمهور و وزیر خارجه ترکیه به نتایج انتخابات پارلمانی ترکیه و نارضایتی کردها از این نتایج، درخواست سرکرده القاعده از پیروان این گروه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۱:۰۳    
بر اساس آمار سازمان توسعه تجارت ایران، کالاهای صنعتی 35 درصد ارزش صادرات غیرنفتی در نیمه نخست سال جاری را به خود اختصاص داده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۱:۰۳    
آمارها نشان می دهد طی 5 سال 531 هزار بی سواد از بازار کار خارج شده اند، ضمن اینکه ارتقای تحصیلات عالی شاغلان اوج گرفته و بر دارندگان مدرک دکتری 100 درصد افزوده شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۰:۵۷    
بررسی آمارهای رسمی نشان می دهد که برند درجه دو اروپایی پژو در ایران بازار بزرگتری نسبت به خود فرانسه دارد و به دنبال احیای قراردادهای فاجعه بار دهه هفتاد با ایران است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۰:۵۷    
اخیرا شرکت چینی برنج پلاستیکی تولید کرده است که حاشیه های زیادی به وجود آورده است.
  • ۱