دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۴:۴۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 2 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 3 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 4 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 5 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 6 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 7 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 8 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 9 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 10 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 11 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 12 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 13 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 14 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 15 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 16 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 17 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 18 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 19 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 20 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 21 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 22 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 23 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 24 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 25 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 26 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 27 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 28 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۹    
ایران در یک هفته گذشته بیشتر از هر کالای دیگری لوبیای سویا، جو، وسایل نقلیه موتوری و دانه گندم وارد کرده و بیشترین صادرات غیرنفتی ایران نیز فرآورده های حاصل از پردازش نفت و آهن یا فولاد بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۲    
پس از وقوع بحران مالی سال های 2008-2007، بانک های مرکزی و نهادهای مالی جهان از همه ابزارها برای خروج اقتصادهای آسیب دیده از عمق بحران استفاده کردند، اما به نظر می رسد با جواب ندادن این ابزارها ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۹    
رئیس جمهوری روسیه و پادشاه عربستان سعودی در تماسی تلفنی در مورد مساله سوریه و "تحقق ثبات در خاورمیانه" گفتگو کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۶    
موارد طلاق عجیبی در این اواخر در عربستان سعودی شیوع پیدا کرده است که افسوس و تمسخر فعلان این کشور را در پی داشته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۳    
یک مقام سوئیفت گفت، ارتباط شبکه تراکنش های جهانی سوئیفت با تعدادی از بانک های ایرانی مجدداً وصل شده است و این بانک ها می توانند تراکنش های مالی بین المللی با بانک های خارجی را از سر بگیرند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۰    
خط تولید وانت آریسان با ظرفیت تولید روزانه 30 دستگاه در اسکندریه عراق افتتاح شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۷    
یک فعال حوزه گردشگری در فرانسه گفت: وقتی دولت نمی تواند برای حفظ بناهای تاریخی هزینه زیادی بدهد بهتر است که مردم خودشان برای این موضوع هزینه بدهند و میراث فرهنگی پدرانشان را حفظ کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۸    
12 شرکت بزرگ در دنیا جریان انتقال و تبادل پول را انجام می دهند؛ تراکنش هایی با رقم های چند میلیارد دلاری، آن هم در یک ساعت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۶    
بورس تهران در معاملات هفته گذشته اگرچه اندکی از شدت هیجانات خود کاست و با رشد نیم درصدی شاخص مواجه شد اما همچنان با ورود چشمگیر نقدینگی و افزایش انگیزه برای خرید رو به رو شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۶    
کارمند بانک با فریب روستاییان به بهانه ارائه تسهیلات بانکی از آنها چهارمیلیارد تومان کلاهبرداری کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۰    
دادستانی کل کلمبیا روز پنجشنبه خبر داد، بقایای جسد دست کم 100 نفر که در یک زندان نمادین بوگوتا پایتخت کشور بین سالهای 1999 و 2001 مثله شده بودند، کشف شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۷    
نتیجه بررسی های تیم های مشترک ایران و روسیه و نشست های چندجانبه در خصوص زمان اتصال شبکه برق ایران و روسیه مشخص شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۷    
دولت نروژ اعلام کرد بعد از لغو تحریم ها به صندوق بازنشستگی بزرگ خود که بزرگترین صندوق دارایی حاکمیتی جهان است اجازه داده تا خرید اوراق قرضه دولت ایران را از سر بگیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۴    
قیمت هر اونس طلا پس از افزایش قیمت 2 درصدی در روز پنجشنبه امروز نیم درصد کاهش داشت و به 1225 دلار و 43 سنت رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۳    
نیوزلند تحریم های خود علیه ایران را با توجه به توافق هسته ای که سال گذشته میلادی به دست آمد، لغو کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۰    
بانک مرکزی در بخشنامه ای، شرایط گشایش یوزانس را اعلام کرده که براساس آن، استفاده از یوزانس تنها برای تولیدکنندگانی که اقدام به واردات مواد اولیه مورد نیاز واحد تولیدی خود می کنند، مجاز است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۷    
گرچه در هفته گذشته نرخ سود بانکی بنا بر تفاهم بانک ها و مصوبه شورای پول و اعتبار کاهش یافت ولی همچنان بحث درباره نرخ مناسب سود بانکی در میان کارشناسان ادامه دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۷    
پس از آنکه چین دومین اقتصاد برتر دنیا روزهای سختی را در عرصه اقتصادی تجربه می کند، ژاپن یکی دیگر از قدرتهای برتر اقتصادی قاره آسیا نیز از به هم ریختگی در بخش تجارت خارجی و کسری تجاری سنگین خبر داده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۶    
تحقیقات حاکی از آن است که نمک می تواند در پیشگیری و کنترل دردهای میگرنی بسیار سریع و تاثیرگذار عمل کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۳    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی وضعیت بارش و برف مناطق مختلف کشور طی امروز و فردا تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۳    
دبیر انجمن اورولوژی ایران با اشاره به توصیف سرطان های بی نشانه، توصیه های لازم در این باره را تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۰    
با این ویژگی به راحتی می توان نقشه منطقه مورد نظر را دانلود و بدون اتصال به اینرتنت از امکانات اپلیکیشن گوگل مپس استفاده کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۳    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی معتقد است با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و روزهای پایانی سال شاهد روند افزایشی قیمت سکه در بازار خواهیم بود و این موضوع به ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۰    
در حالی شبکه بانکی در هفته اخیر به اما و اگرهای کاهش نرخ سود در چند ماه گذشته پایان داد و در نتیجه یک توافق و در نهایت تایید شورای پول واعتبار نرخ سود بانکی مجددا کاهش یافت که این اتفاق بی حاشیه باقی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۸    
شرکت بزرگ لکسوس با 1700 قطعه مقوا، نسخه ای مقوایی از IS را با دست ساخته و موتوری الکتریکی روی آن سوار کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۸    
عضو هیأت مدیره کانون سراسری انبوه سازان با بیان اینکه با کاهش دو درصدی نرخ سود بانکی نباید منتظر رونق بخش مسکن باشیم، گفت: هنوز نشانه هایی از خروج مسکن از رکود در کشور دیده نمی شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۷    
تولید پودر سنگ فرصت سرمایه گذاری مناسبی است . طرح از پیچیدگی فنی برخوردار نمی باشد. بازار مطمئنی دارد و بازدهی قابل قبول.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۴    
حسین موسویان معاون پیشین سیاست خارجی دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی در مقاله مفصل و مستدل طولانی که توسط دانشگاه هاروارد منتشر شد، پاسخ اتهامات وزیر خارجه عربستان را داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۱    
هنوز هم خیلی ها بر این باورند که با دوربین اسمارت فون ها نمی توان آنطور که باید و شاید عکس های خوب انداخت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۸    
خواب از نیازهای لاینفک زیستی بشر است که به هیچ شکلی قابل حذف نیست. حتی سیستم های دیجیتال و رایانه ها نیز حالتی به نام حالت "sleep" یا خواب دارند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۰    
زمستان به پایان نزدیک است و حالا خبرهای خوشی از دریاچه ارومیه به گوش می رسد؛ با افزایش 51 سانتیمتری تراز سطح آب، تمام پهنه آبی دریاچه ارومیه آبگیری شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۸    
پایگاه اینترنتی styleathome نوشت: شاید برای بسیاری از ما این سوال پیش آمده که در دوران رکود مسکن، چگونه می توانیم خانه خود را بفروشیم؟ آیا راهکارهای ارزان برای فروش بهتر و زودتر خانه وجود دارد؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۵    
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان خودرو گفت: به دنبال اجرای طرح تحریک تقاضا و تسهیلات معروف به وام های 25 میلیون تومانی ، مقرر شده بود که سیستم بانکی به محض ارائه اسناد و مدارک توسط خودروسازان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۰    
رئیس شرکت آمریکن کلاب، شرکت فعال در زمینه بیمه نفتکش ها در نیویورک اعلام کرد این شرکت دو تانکر حامل نفت ایران را برای اعزام به رومانی بیمه کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۵    
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی ضمن اعلام قیمت انواع ماهی در بازار مصرف، گفت: ماهی های شیر جنوب، قزل آلا و حلوای سیاه پرمصرف ترین گونه در بازار ماهی هستند و ماهی آزاد نیز با قیمت کیلویی 7000 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۲    
نهایی شدن مذاکرات اخیر وزارت راه و شهرسازی و شرکت ایرباس فرانسه برای فروش 118 هواپیمای نو به ایران، امید بسیاری به وجود آورده تا شرایط ناوگان هوایی کشور که در طول این سال ها چندان اوضاع خوبی نداشته ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۶    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، با اشاره به دفن 34 هزار نفر در بهشت زهرا(س) از ابتدای سال جاری گفت: منطقه 4 پیشتاز تعداد فوتی های پایتخت بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۳    
همانند سال های گذشته آموزش و پرورش، مدارس، پردیس های دانشگاهی و اردوگاه های دانش آموزی را جهت اقامت مسافران نورورزی آماده می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۴    
ساختمان های پنج طبقه و بیشتر 91.7 درصد از مجموع پروانه های احداث ساختمان صادر شده از سوی شهرداری های شهر تهران را در نیمه ی اول سال 1394 به خود اختصاص داده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۱    
افت سهام پژو از تابستان ارزش سهم فرانسه در این خودروساز را به میزان 768 میلیون یورو کاهش داده و دولت را ناچار کرده برای فروش دست نگه دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۸    
هرچند محدودیت های جدی در منابع مالی دولت، پیشبرد برنامه های کلان توسعه راه آهن را با دشواری همراه کرده است اما این شرایط باعث نشده طرح هایی که با هدف ارتقای جایگاه راه آهن در صنعت حمل و نقل کشور ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۲    
معاون آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه و تجارت ایران از نبود قراردادهای مناسب در معاملات تجاری با عراق خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۹    
خودکشی عجیب یک زن با نوشابه، زنی که شاید عجیب ترین خودکشی تاریخ را رقم زده است. بتازگی نیز زنی به خاطر نوشیدن بیش از حد نوشابه مشکی جانش را از دست داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۱    
عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه هیچ اقتصادی طی یک الی دو سال از رکود خارج نمی شود، رشد شاخص بازار سرمایه را امری سوداگرانه دانست و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۸    
ادامه حملات توپخانه ای ارتش ترکیه به شمال سوریه و ادعای ورود نظامیان ترکیه ای به این منطقه، شکست سیاست اردوغان در قبال سوریه، ضرورت مذاکره ایران و آمریکا برای حل بحران سوریه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۰    
ترکیدگی لوله درهوای سرد باعث یخ زدگی محله شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۴    
امیر تتلو از انفجاری مهیب در اطراف هتل محل اقامتش در پایتخت ترکیه جان سالم به در برد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۱    
نرخ سود سپرده های بانکی از فردا (شنبه اول اسفند) با توافق بانکی ها و مصوبه شورای پول و اعتبار از 20 درصد به 18 درصد و نرخ سود تسهیلات مبادله ای از 21 به 20 و تسهیلات مشارکتی از 24 به 22 درصد کاهش می ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۲    
فردی در حین نصب بنر تبلیغاتی یکی از کاندیداهای حوزه نمایندگی سنندج، دیواندره و کامیاران در سنندج دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۶    
پس از رفع نهایی تحریم های بین المللی در حالی که هراس از تکرار روند گذشته و نزول قیمت ها وجود داشت، اما تفاوتی که عمده کارشناسان بر آن تاکید داشتند و حذف ریسک سیستماتیک سیاسی از بورس ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۱    
ایران از توافق روسیه و کشور سعودی برای ثابت نگه داشتن تولید نفت حمایت میکند اما تعهدی به محدودیت تولید خود نکرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۲    
کتاب پرفروش تفکر، سریع و کند دانیل کانمن، روانشناس و برنده نوبل اقتصاد، خلاصه تحقیق اوست که با همکاری آموس تورسکی بیش از چند دهه به آن مشغول بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۹    
وقتی صحبت از درآمد و حقوق بالا می شود، همه ناخواسته یاد پزشکان و مدیران ارشد می افتند، اما شاید برای بسیاری سوال باشد که رئیس جمهور آمریکا و همسرش چقدر درآمد دارند؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۳:۱۱    
صندوق سرمایه گذاری ملی نروژ، بعد از اجرایی شدن توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 مجاز به خرید اوراق قرضه دولت ایران شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۳:۰۲    
کاخ سفید اعلام کرد: باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا قصد دارد تا طرح مربوط به اعمال تحریم های کره شمالی را امضا کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۲:۴۴    
حفظ تمرکز در محل کار، بسیار دشوار است اما اگر بتوانیم راهی برای رهایی از دست این عوامل برهم زننده تمرکز پیدا کنیم، راندمان کاری بالایی خواهیم داشت
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۲:۳۸    
قیمت نفت خام در معاملات روز پنج شنبه در آسیا با استقبال ایران از برنامه عربستان و روسیه برای تثبیت تولید نفت افزایش یافت و این در حالی است که تحلیل گران معتقدند که این جریان به کاهش تولید منجر نخواهد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۲:۲۰    
سخنان و حرکات جنجالی دونالد ترامپ نامزد میلیاردر جمهوری خواهان آمریکا برای تکیه زدن بر کرسی ریاست جمهوری، این بار گریبانش را چند هزار کیلومتر آن سوتر در واتیکان گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۱:۴۱    
فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی گفت: دلایل مختلفی برای اجرا نشدن اقتصاد مقاومتی می توان ارائه کرد که یا مدیریتی بوده یا اقتصادی؛ همچنین ترکیبی از این دو ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۱:۰۵    
تروریست های داعشی با منتشر کردن تصاویری از یگان ویژه خویش رونمایی کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۱:۰۵    
هندوها همیشه به انجام دادم کارهای عجیب و غریب و برگزاری مراسم های متعدد و شگفت انگیز و گاهی ترسناک معروف هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۰:۵۰    
خبرگزاری فرانسه روز پنجشنبه از عادل الجبیر وزیر امورخارجه عربستان نقل کرد که سعودیها حاضر به کاهش تولید نفت خود نیستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۰۰:۴۱    
پلیس شهر مسکو چند مرکز خرید اصلی این شهر را به خاطر یک تهدید تلفنی ناشناس تعطیل کرده است.