سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۲:۱۵Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 9 بهمن 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 2 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 3 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 4 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 5 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 6 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 7 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 8 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 9 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 10 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 11 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 12 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 13 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 14 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 15 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 16 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 17 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 18 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 19 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 20 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 21 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 22 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 23 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 24 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 25 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 26 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 27 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 28 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۳:۵۸    
درامی به سبک بداهه از دهه نود میلادی پس از حضوری کوتاه بر اینترنت با شکایت دی کاپریو و توبی مگوایر جمع آوری شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۳:۴۹    
بررسی روند تجارت ایران و آلمان نشان می دهد صادرات و واردات این دو کشور در یک دهه اخیر کاهشی قابل توجه داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۳:۳۸    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی چین امروز (جمعه) در نشستی خبری نسبت به گزارش اخیر دیده بان حقوق بشر واکنش نشان داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۳:۲۰    
فناوری گلوله ها سالهاست که تغییر جدی نکرده است. یک شرکت ساخت مهمات اما حالا گلوله ای را تولید کرده که مرگبارترین گلوله سلاح های کمری شناخته می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۳:۰۸    
ایران با وجود ناوگان هوایی بسیار فرسوده در میان ده کشوری که بیشتری سوانح هوایی را داشته اند، قرار ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۶:۳۰    
شرکت دانیلی در پایان سفر رئیس جمهوری اسلامی کشورمان به ایتالیا و دیدار با نخست وزیر و وزیران دولت آن کشور، با صدور بیانیه مطبوعاتی، جزئیات قرارداد سرمایه گذاری 5 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۶:۰۹    
ورود پول های تازه نفس به بورس آغازشده و پیش بینی های مثبت در کنار هیجان ناشی از اجرای برجام پای سرمایه گذاران را به بازار سرمایه باز کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۶:۰۹    
نگاهی به آمارهای رسمی حوزه انرژی کشور نشان از آن دارد که سهم مصرف برق در بخش صنعت با وجود کاهش در سال های قبل هنوز هم از دیگر بخش ها بالاتر است و بر این اساس ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۶:۰۶    
یک کشور آسیایی رتبه اول را در فهرست نوآورترین کشورهای جهان بدست آورده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۵:۴۵    
عضویت در مجلس نمایندگان خرج دارد. برخی از این داوطلبان به صورت فردی و برخی ائتلافی دست به جیب می شوند، در این گزارش نگاهی داریم به هزینه هایی که این افراد باید از جیب بگذارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۵:۴۲    
سخنگوی ایزدی ها گفت داعش پس از حمله به منطقه سکونت آنها، اقدام به فروش زنان و دخترانشان به قیمت های بسیار اندک و گاهی به قیمت "10 دلار" کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۵:۳۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت که در سفر رییس جمهوری به فرانسه همراه وی بود، از بانکهای فرانسوی خواست رویکرد محتاطانه شان را کنار بگذارند و به همکاری با ایران بپردازند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۵:۳۳    
بورس تهران در هفته گذشته رکوردهای جدیدی را در مدار مثبت به ثبت رساند. روند بورس تهران در حال حاضر به آذر ماه سال 92 شباهت دارد و هیجانی است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۵:۲۴    
شما هم جزو افرادی هستید که اصالت برایتان مهم است؟ اگر این گونه است اجازه بدهید یک نجیب زاده را به شما معرفی کنیم: اوت لندر نجیب زاده ای ژاپنی که مهر یک تولیدکننده اصیل بر پیشانی اش خورده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۲:۴۵    
اولین فروش کامل بلیت ها (Sold out) به طرز غیرقابل پیش بینی؛ متعلق به کنسرت گروه آوای موج در فرهنگسرای نیاوران بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۲:۴۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در مصاحبه اختصاصی با شبکه ان بی سی گفت مقام معظم رهبری شخصاً چهار شرط برای توافق هسته ای تعیین کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۲:۳۶    
سفر رئیس جمهور چین به ایران که تقریباً بلافاصله بعد از اعلام لغو تحریم ها علیه کشورمان انجام شد، از جمله اتفاقات مهم در عرصه سیاسی، اقتصادی و دیپلماتیک محسوب می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۲:۳۶    
معاون بهداشت، درمان و امداد ناجا شایع ترین بیماریهایی را که ماموران پلیس به آنها مبتلا می شوند، تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۲:۳۳    
با توافقی که در جریان سفر رییس جمهور اسلامی ایران به فرانسه به امضا رسید، خودروساز فرانسوی پژو سیتروئن با قرارداد شراکتی به ارزش 400 میلیون یورو (436 میلیون دلار) با شرکت ایران خودرو ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۲:۳۰    
شرکت ملی نفت ایران و توتال فرانسه در حضور روسای جمهور دو کشور در پاریس یادداشت تفاهمی به منظور فروش روزانه 150 تا 200 هزار بشکه نفت امضا کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۲:۲۷    
وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس قرارداد خرید 118 فروند هواپیمای ایرباس، 45 فروند از سری 320، 45 فروند از سری 330 ، 16 فروند از سری 350 و 12 فروند از سری 380 خریداری می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۲:۱۵    
فرآیند پرداخت وجوه سپرده گذاران خرد موسسه ثامن الحجج در هفته پیش رو توسط بانک پارسیان آغاز خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۲:۱۲    
شرکت های فرانسوی در نخستین سفر اروپایی رییس جمهور ایران اسلامی که کمتر از دو هفته پس از اجرایی شدن برجام انجام شد، قراردادهای همکاری به ارزش میلیاردها دلار امضا کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۲:۰۳    
دلالان ارزی این بار از شبکه های مجازی سر درآورده اند و با وجود ممنوعیت، به این فضا نفوذ کرده اند و اقدام به نرخ گذاری و خرید وفروش ارز از طریق تلگرام و سایر کانال های مجازی می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۲:۰۰    
وزیر امور خارجه در صفحه توییتر خود نوشت: دیدار دکتر روحانی از فرانسه تبلور قدرت دیپلماسی است و عصر جدیدی از همکاری های سودمند متقابل در عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی آغاز شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۱:۵۷    
برای اولین بار یک قطار باربری از مسیر ریلی که چین را به خاورمیانه مرتبط می کند از شرق این کشور راهی ایران شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۱:۵۱    
شهروندان تهرانی دیگر نگران دفن مردگانشان نباشند از سال دیگر احداث گورستان جدید پایتخت با ظرفیتی مشابه بهشت زهرای کنونی آغاز خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۱:۴۸    
در این مطلب 8 فعالیت ورزشی برای چربی سوزی بدن به شما معرفی می کند که می توانید در منزل هم انجام دهید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۱:۴۱    
ژاپنی ها به این نتیجه رسیدند که درختانِ معروف مینیاتوری شان نه تنها باید دوست داشتنی که جالب هم باشند، بنابراین کاری کردند که این درختان مثل یک شعبده بازی در هوا معلق بمانند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۱:۳۸    
کودک بازیگوش رشتی دیروز در کتری بزرگ خانه شان گیر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۰:۵۷    
سقوط اتوبوس شهری از روی پل در اصفهان ، یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۰:۵۴    
جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فرانسه با امضای 20 سند همکاری، راه را برای تحرکی چشمگیر در روابط سیاسی، اقتصادی ،فرهنگی و علمی، تهران – پاریس در دوره پسابرجام گشودند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۰:۴۸    
حسن روحانی، رئیس جمهوری در پاریس گفت: از آن جا که تولیدکنندگان توازن را به بازارهای جهانی نفت خام بازمی گردانند، قیمتهای جهانی نفت خام برای بلندمدت در سطوح پایین باقی نمی ماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۰:۴۲    
رییس جمهوری اسلامی ایران پس از انجام سفری رسمی به کشورهای ایتالیا و فرانسه ، دیشب پاریس را به مقصد تهران ترک کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۰:۳۹    
تصمیم سوئد و فنلاند برای اخراج پناهجویان و تصویب قوانینی جدید در آلمان در همین زمینه، واژگون شدن قایق پناهجویان کرد عراقی در نزدیکی یونان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۰:۳۶    
گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت پژو در جریان سفر هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به فرانسه قرارداد همکاری های مشترک خود را امضا کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۰:۳۳    
بر اساس آمار منتشر شده از سوی سامانه برخط گمرک ایران در هفته گذشته، ذرت دامی با ارزش سه میلیارد و 466 میلیون و 180 هزار و 230 دلار در صدر لیست کالاهای وارداتی به ایران از حیث ارزش (دلار) ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۰:۳۰    
مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: سانحه هوایی هواپیمای اصفهان به مشهد هفت مصدوم به جای گذاشت که به کمک نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۷    
یک مقام مسئول در شرکت بورس از سهامداران درخواست کرد که در تصمیم گیری های خود به متغیرهای کلان اثرگذار بر بازار سرمایه توجه کنند و با احتیاط سرمایه گذاری کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۴    
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: برای کاهش نابرابری در کشور باید سیستم مالیات ستانی را به عنوان یکی ازمهم ترین ابزارهای رفع نابرابری ساماندهی کرد، ضمن اینکه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۱    
کمتر از دو ماه تا فرا رسیدن عید نوروز باقی مانده و در این شرایط انتظار می رود رقم عیدی کارمندان و کارگران طی همین مدت اعلام شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۸    
در اولین سفر اروپایی رییس جمهور پس از اجرای نهایی برجام، توافق هایی از صنایع مختلف همچون صنایع گاز طبیعی تا راه آهن پرسرعت به ارزش حدود 20 میلیارد یورو (22 میلیارد دلار) با ایران منعقد شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۰۹:۳۶    
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: افزایش قیمت طلا در هفته اخیر به دلیل افزایش تقاضای جهانی طلا در پی ریزش سهام بود و حذف مالیات بر ارزش افزوده از طلا در قیمت آن تاثیری ندارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۰۹:۳۳    
پس از امضای قرارداد جدید خودروسازان ایرانی با پژو سیتروئن در فرانسه و امضای 4 سند همکاری در زمینه حمل و نقل ریلی، قرار است قرارداد برای خرید هواپیما از ایرباس نیز منعقد شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۰۹:۲۷    
جمعی از کارگران شرکت کنتور سازی استان قزوین در مقابل استانداری قزوین تجمع کرده و به رسمی اعتصاب خود را اعلام کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۰۹:۲۷    
گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت پژو فرانسه قراردادی همه جانبه را برای همکاری های جدید به امضا رساندند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۰۹:۰۷    
ایرانی ها چند درصد درآمد خود را تفریح می کنند و آیا هزینه های تفریح در میان استان های مختلف متفاوت است؟ آمارهای بانک مرکزی در پاسخ این سوالات بسیار جالب است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۰۹:۰۴    
در ادامه اطلاع رسانی سایت اقتصاد آنلاین به آحاد فعالان اقتصادی، نمودارهای لحظه ای تمام بازارهای مهم جهانی از طلا و ارز گرفته تا مواد غذایی در زیر گردآوری شده است ...