یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۲۱:۵۹May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 دی 1394 اقتصاد آنلاین 2 دی 1394 اقتصاد آنلاین 3 دی 1394 اقتصاد آنلاین 4 دی 1394 اقتصاد آنلاین 5 دی 1394 اقتصاد آنلاین 6 دی 1394 اقتصاد آنلاین 7 دی 1394 اقتصاد آنلاین 8 دی 1394 اقتصاد آنلاین 9 دی 1394 اقتصاد آنلاین 10 دی 1394 اقتصاد آنلاین 11 دی 1394 اقتصاد آنلاین 12 دی 1394 اقتصاد آنلاین 13 دی 1394 اقتصاد آنلاین 14 دی 1394 اقتصاد آنلاین 15 دی 1394 اقتصاد آنلاین 16 دی 1394 اقتصاد آنلاین 17 دی 1394 اقتصاد آنلاین 18 دی 1394 اقتصاد آنلاین 19 دی 1394 اقتصاد آنلاین 20 دی 1394 اقتصاد آنلاین 21 دی 1394 اقتصاد آنلاین 22 دی 1394 اقتصاد آنلاین 23 دی 1394 اقتصاد آنلاین 24 دی 1394 اقتصاد آنلاین 25 دی 1394 اقتصاد آنلاین 26 دی 1394 اقتصاد آنلاین 27 دی 1394 اقتصاد آنلاین 28 دی 1394 اقتصاد آنلاین 29 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۷    
اگر با مهارت های مدیریتی آشنا نباشید، هیچگاه زمان کارآفرینی شما نخواهد رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۹    
نماینده کارگران در شورای عالی کار از نشست عصر امروز کارگروه تخصصی مزد 95 کارگران با حضور نمایندگان گروه های مختلف خبر داد و گفت: در جلسه بعدی وارد عدد و رقم خواهیم شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۰    
رئیس مجمع صادر کنندگان ترکیه گفت کشورش امیدوار است در پی لغو تحریم های ایران صادرات کشوش به ایران 8 تا 10 درصد افزایش یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۴    
همزمان با ضعیف شدن داعش در استان انبار عراق، این گروه تروریستی روش های خشونت آمیزی را برای اعدام اعضای خود به کار می گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۱    
نخستین همایش مشترک دو روزه مدیران ایمنی صنعت هوانوردی به منظور بررسی راهکارهای حفظ و افزایش ضریب ایمنی این صنعت از امروز به میزبانی کیش برگزار شد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۲    
وزیر امور خارجه روسیه گفت این کشور به مبارزه با داعش تا نابودی کامل این گروه تروریستی ادامه خواهد داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۵۹    
نیروی هوایی سوریه از اواخر ماه دسامبر تاکنون 481 عملیات علیه گروه تروریستی داعش انجام دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۷    
وزیر نیرو از معافیت وزارت نیرو در زمینه تامین مالی یارانه نقدی خبر داد و گفت: با موافقت دولت از ابتدای سال 95 دیگر رقم 2 هزار و 300 میلیارد تومان را برای بخش هدفمندی یارانه ها پرداخت نمی کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۸    
نیکی کریمی به جمع داوران جشنواره فیلم کوتاه موج پیوست
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۹    
طبق آخرین اطلاعات واصله از بانک مرکزی از روز شنبه (اجرای برجام) تا زمان ارسال گزارش 12 بانک از لیست تحریم های بین المللی خارج شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۰    
رئیس پلیس استان یزد گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در کیلومتر 95 محور یزد به طبس، راننده خودرو در دم جان خود را از دست داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۱    
هیئت دولت در جلسه ای به ریاست رئیس جمهور، پرداخت دیون دولت به صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز را در قالب اختصاص مبلغ 50 میلیارد ریال اعتبار تصویب کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۸    
رئیس کل بانک مرکزی از اراده بانک مرکزی برای متوقف کردن فعالیت مؤسسات غیرمجاز برای همیشه در کشور خبر داد
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۹    
همسر فرج الله سلحشور گفت که روز گذشته عکس هایی از همسرم با وضعیت بدی که دارد در فضای مجازی منتشر شد و من و فرزندانم از این مسئله بسیار ناراحت هستیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۶    
وقتی بین 2 دختر دبیرستانی اختلاف افتاد و دوستی شان تبدیل به دشمنی شد، یکی از آنها نقشه شومی کشید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۳    
خیلی از ما عادت داریم که با اولین سرماخوردگی و یا مشکلات دیگر راه مطب دکتر و یا داروخانه را می گیریم و به سراغ مصرف آنتی بیوتیک می رویم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۱    
خبرگزاری رویترز لیستی از شرکت های بزرگ اروپایی که سعی دارند هر چه زودتر در فضای پس از توافق هسته ای وارد ایران شوند ارائه کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۸    
تا پایان سال 2016 میلادی، 3 دفتر جذب گردشگر جمهوری اسلامی ایران در چین ایجاد می شود، این دفاتر جاذبه های گردشگری کشورمان را به گردشگران چین معرفی می کنند و همچنین بسته های سفر را به مردم این کشور ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۲    
وزیر نفت فردا (پنج شنبه یکم بهمن ماه) در نخستین سفر خارجی خود پس از اجرای برجام، در صدر هیئتی به منظور دیدار با مسئولان نفتی سلطان نشین عمان، به این کشور سفر می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۲    
دبیرکل کانون سراسری انجمن های صنفی پرورش دهندگان مرغ تخم گذار، دلایل بالا رفتن قیمت تخم مرغ در بازار داخل را ناشی از افزایش تقاضای عراق برای واردات ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۹    
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران از افزایش 40 درصدی کارمزد توزیع بنزین در جایگاههای سوخت در سال 94 خبر داد و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۶    
رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران براساس امتیاز کسب شده از نظر کیفیت افشا و اطلاع رسانی مناسب منتشر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۰    
محمدباقر نوبخت از افزایش 35 درصدی حقوق کارکنان دولتی و حاکمیتی کشور در سال 95 خبر داد و گفت: نابرابری پرداخت های شاغلین و بازنشستگان را رفع می کنیم
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۹    
رییس جمهوری اسلامی ایران با دعوت رسمی مقام های بلند پایه ایتالیا و فرانسه هفته آینده به این کشور ها سفر می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۶    
در زمان قاجار مردان در گرفتن زنان از نظر تعداد هیچ محدودیتی نداشتند و تعداد زنان به توانایی مالی آنها بستگی داشت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۶    
چهارراه یوسف آباد در سال 1340.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۳    
کتاب ها و برنامه های غذایی زیادی هستند که به شما وعده کاهش وزن سریع می دهند اما بسیاری از آن ها چون پایه علمی ندارند قبل اعتماد نیستند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
صبح امروز سارقانی با سلاح گرم به یکی از شعب بانک مهر ایرانیان واقع در شهرک فرهنگیان همدان دستبرد زدند که با تور گسترده و اقدام به موقع پلیس سارقان در محور خروجی ملایر دستگیر شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۸    
عضو حقوقدان شورای نگهبان از مخالفت این شورا با برگزاری انتخابات الکترونیک خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۵    
یک دانشجو که سه ترم پیاپی نمره پایینش از درسی خاص باعث مشروطی او شده بود در مقابل چشمان استاد مربوطه رگ شریانی دستش را زد هرچند که رئیس دانشکده اداری و اقتصاد فردوسی مشهد این موضوع را غیرمهم خواند و ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۹    
نخست وزیر پاکستان از موافقت ایران با دیدار با مقام های سعودی در این کشور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۶    
مدیرعامل موسسه اعتباری آرمان ایرانیان بیان کرد: دارایی و بدهی های تعاونی بدر توس مقرر است پس از انجام حسابرسی مطابق با ضوابط و مقررات بانک مرکزی به آرمان ایرانیان (کاسپین) منتقل شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۳    
شرکت نفت کاسمو ژاپن یک محموله نفت خام از آمریکا خریداری کرده که اولین خرید نفتی ژاپن از آمریکا از زمان لغو ممنوعیت 40 ساله صادرات نفت این کشور و احتمالا اولین خرید نفت آسیا از آمریکا به حساب می آید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۵    
این روزها بازار گمانه زنی درباره وضعیت بخش های مختلف اقتصادی پس از اجرای برجام داغ است و بخش مسکن نیز به تبع آن در انتظار رفع رکود چند ساله به سر می برد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۶    
اجرایی شدن برجام و رفع تحریم های بین المللی در هفته جاری موجب شد تا صنایع مرتبط با رفع تحریم ها در مرکز توجه اهالی بازار سرمایه قرار بگیرند و با بیشترین افزایش قیمت و تقاضا مواجه شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۰    
فرودگاه اصفهان پروازهای یک ایرلاین را به دلیل عدم پرداخت بدهی در این فرودگاه متوقف کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۷    
رئیس شورای رقابت با بیان اینکه امروز وضعیت انحصاری بازار خودرو تغییری نسبت به سال گذشته نداشته است، گفت: بررسی دستور العمل قیمت گذاری خودرو این هفته بررسی می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۴    
اقتصاد آنلاین – حسن جعفری : آنچه در زیر می آید قیمت قیمت جدیدترین موبایل های 5 اینچ و بزرگتر موجود در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۴    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ارتباط با حوزه سوخت عنوان کرد: با استفاده از سامانه ها، سهمیه بندی و کارت های سرگردان که با همکاری نیروی انتظامی انجام شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۸    
معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از معافیت دو ساله کارفرمایان در پنج سال اجرای برنامه ششم با جذب فارغ التحصیلان بیکار خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۲    
سازمان انرژی امریکا مقدار صادرات نفت ایران در پسا تحریم را پیش بینی کرد
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۳    
کنسرسیوم آسمان وابسته به شرکت توسعه اعتماد مبین استخدام می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۱    
شرکت مهندسی تذروافزار استخدام می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۱    
شرکت گلدیران دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۸    
مدیرعامل شرکت سایپادیزل گفت: در حال حاضر 130 هزار کامیون بالای 25 سال در جاده های کشور تردد می کنند که از این تعداد 30 هزار کامیون بالای 40 سال عمر دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۵    
شاخص بورس تهران که در معاملات روز گذشته با رفتار هیجانی سهامداران حدود هزار واحد رشد کرده بود، در معاملات امروز اندکی از روند هیجانی خود کاست و مسیر متعادلی را طی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۵    
شرکت یگانه اندیش صنعت دعوت می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۹    
اقتصاد آنلاین - مریم شریفی : آنچه در زیر می آید قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو زانتیا، سمند، تندر90 و دنا موجود در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۶    
درحالی که اسب ترکمن در دنیا به عنوان یک نژاد ایرانی شناخته شده و مورد توجه است اما بی توجهی مسئولان کار را به جایی رسانده که تا چند وقت دیگر باید شاهد وارد کردن اسب های چینی به ایران باشیم!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۰    
بعد از اجرای برجام اولین پرواز ایران ایر از پاریس و بدون توقف در فرودگاه ثالث انجام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۷    
کارشناس مسئول بیمه ازدواج با بیان اینکه احتمالا موارد جدیدی در بیمه نامه ازدواج وارد می شود، گفت: بیمه نامه ازدواج اول بهمن ماه رونمایی و ارائه می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۴    
رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی با اشاره به ظرفیت زندان ها و گلایه از شمار زندانیان نسبت به ظرفیت مذکور گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۴    
سودآوری صنعت پتروشیمی ها با اعلام فرمول پیشنهادی نرخ خوراک پتروشیمی به کدام سو خواهد رفت؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۴    
کابینه دولت ژاپن بعد از اجرایی شدن برجام ، تحریم های این کشور علیه ایران را روز جمعه لغو می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۴    
دیروز زنی نگران با مراجعه به دادسرای یافت آباد از گروگان گرفته شدن نوزادش در بیمارستانی در جنوب تهران به خاطر پرداخت نکردن هزینه زایمان خبر داد و از مسئولان بیمارستان شکایت کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۸    
در میان اشخاص حقیقی قیمت هر سال نمازقضا از 1 میلیون تا 1 میلیون 300 هزار تومان وجود دارد و هر ماه روزه هزینه ای ما بین 800 تا 900 هزار تومان در بر خواهد داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۲    
اقتصاد آنلاین - مریم شریفی : آنچه در زیر می آید قیمت روز پرفروش ترین انواع تبلت های موجود در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۹    
اقتصاد آنلاین - سمانه باقری : آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز برخی از انواع اجاق ماکروویو عرضه شده در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۳    
بازار مسکن در دوران پسابرجام چه روزهایی را سپری خواهد کرد؛ این سوالی است که برخی کارشناسان و صاحب نظران بخش مسکن به آن پاسخ داده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۳    
در حالی که رئیس کل بانک مرکزی 6 ماه آینده را زمان اعلام ارز تک نرخی اعلام کرده است، اکثر پیش شرط های لازم برای دستیابی به این مهم همچون ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۰    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز (چهارشنبه) اعلام کرد؛ بر این اساس نرخ بانکی 20 ارز نسبت به دیروز کاهش و قیمت 14 واحد پولی افزایش داشته است؛ همچنین نرخ پنج ارز نیز ثابت ماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۴    
یکی از کارشناس بازار مسکن گفت: برجام زمانی اثرات واقعی خود را می گذارد که ما بتوانیم به منابع بلوکه شده دسترسی پیدا کنیم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۲    
قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز چهارشنبه با کاهش روبرو شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۲    
اقتصاد آنلاین - محمد نقدی: آنچه در زیر می آید جدول قیمت برخی از مدل های سواری پورشه در سطح بنگاه های اتومبیل بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۶    
بسیاری از کشورها به دنبال ضربه زدن به نام چین در تجارت هستند تا این رقیب را از میدان به در کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۳    
در دهه چهل و پنجاه، برند لوازم خانگی، افتخار صنعت ایران بود اما در میانه دهه نود، برای خروج این صنعت از رکود، دولت مجبور است با طرح هایی ویژه تقاضای مردم را تحریک کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۸    
اقتصاد آنلاین - سمانه باقری : آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز انواع اسکوتر و کفش اسکیت در سطح بازار تهران است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۵    
یک زن فلسطینی که همسر مخفی پادشاه پیشین عربستان و در حال حاضر ساکن لندن است، به کمک کارگردانان و شرکت های انگلیسی زندگی خصوصی خاندان آل سعود را تبدیل به فیلم خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۵    
وزیر صنعت با بیان اینکه اولویت بندی خاصی برای گشایش 1000 ال سی در کار نیست، گفت: در این گشایش ها صنعت خاصی مورد حمایت قرار نمی گیرد اما مواد اولیه بیشترین سهم گشایش اعتبارات اسنادی را دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۶    
تصاویری از تشییع پیکر رضا احدی را در ادامه می بینید؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۰    
با برداشته شدن برجام، انتظارات در بازار خودرو در این جهت است که وضعیت رکودی بازار از بین رود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۰    
با راهی شدن لایحه بودجه 95به مجلس و وعده های دولتمردان برای بازگشت دلارهای بلوکه شده، بانک ها در انتظار بازپرداخت بدهی دولت هستند تا بتوانند بخشی از فشار تامین مالی تولید را جبران کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۷    
مدیرعامل بانک ملی گفت: خوشبختانه ما امروز شاهد تحولات خوبی در صحنه بین المللی هستیم که بهبود وضعیت اقتصادی کشور را در پی خواهد داشت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۸    
بدون شرح!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مصاحبه تلفنی با خبرگزاری صدا و سیما گفت: این وام برابر نرخ وام دولت که به مالکان خودروهای شخصی پرداخت شد، پرداخت می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۲    
دیدار دست اندرکاران برگزاری انتخابات با رهبری.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۰    
دست اندرکاران برگزاری انتخابات صبح امروز(چهارشنبه) با رهبر انقلاب دیدار کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۷    
در پی سقوط یک دستگاه اتوبوس به رودخانه ای در استان چانچامایو در مرکز پرو حداقل 16 تن کشته و 15 تن دیگر مجروح شدند .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۴    
به دنبال اجرایی شدن برجام ، بانک مرکزی آلمان کلیه تحریم های خود علیه بانک صنعت و معدن و بانک تجاری ایران و اروپا را لغو کرده و روابط خود را با این بانک ها آغاز کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۹    
قیمت دلار امروز در بازار تهران 12 تومان و قیمت سکه 3 هزار تومان افزایش پیدا کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۶    
براساس مصوبه شورای پول و اعتبارتا 10بهمن تسویه سپرده های مردم درموسسه ثامن الحجج آغازمیشود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۰    
باراک اوباما نخستین رییس جمهور رنگین پوست آمریکا سال آینده پس از پایان دو دور ریاست جمهوری، پلاک شماره 1600 خیابان پنسیلوانیا واشنگتن (آدرس کاخ سفید) را برای همیشه ترک خواهد کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۷    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه تعلیق تحریم ها در بازار مسکن معجزه نمی کند، گفت: به دلایل زیادی می توان عنوان کرد لغو تحریم ها به سرعت نمی تواند بازار مسکن را از رکود خارج کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۴    
قیمت سنگ آهن پس از سه روز رشد، در معاملات آتی روز چهارشنبه با افت مواجه شد. این در حالی است که نگرانی در مورد عرضه مازاد سنگ آهن، انتظارات افزایش تولید کارخانه های فولاد را کاهش داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۸    
همزمانی بررسی لوایح بودجه و برنامه ششم توسعه با انتخابات موجب شده تا مجلس برای تصویب بودجه دودوازدهم مصر باشد اما تجربه سال 86 نشان می دهد با اراده نمایندگان تصویب بودجه تا پایان سال امکانپذیر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۲    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد: علت کاهش اقتصاد جهانی در سال جاری میلادی به روند کند رشد اقتصاد چین، کاهش جهانی قیمت کالا و احتمال افزایش نرخ بهره بانکی توسط فدرال رزرو آمریکا بازمی گردد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۰    
در جریان بازرسی های کارشناسان استاندارد از واحدهای تولید و عرضه مصالح ساختمانی ، مقادیری مصالح غیراستاندارد توقیف و پروانه استاندارد پنج واحد تولیدی ، در یک ماه گذشته ، ابطال شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۴    
رییس شورای اروپا به کشور های حوزه یورو هشدار داد که در صورت عدم تغییر تدابیر امنیتی در مرز ها، احتمال فروپاشی شنگن وجود دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۴    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرد ایران بزرگترین دشمن این رژیم است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۱    
برخی شرکت های خدمات عروسی در تهران می گویند در صورت تمایل مشتری، می توانند عروسی آنها را در استانبول یا آنتالیا برگزار کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۸    
با این که مدارس ابتدایی دو روز تعطیل شد و محدودیت های ترافیکی اعمال شده بود، امروز هم هوا ناسالم برای گروه های حساس است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۵    
اقتصاد آنلاین - سمانه باقری : آنجه در زیر می آید جدول قیمت انواع تلویزیون های زیر 3میلیون تومان در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۵    
در حالی که خودروسازان معتبر دنیا برای حضور در بازار ایران ابراز تمایل کرده اند کارشناسان معتقدند خودروسازان داخلی باید فرصت همکاری با خودروسازان اروپایی را به سکوی پرتابی برای کیفی شدن محصولات آتی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۸    
رنو برای 15 هزار خودرو با هدف چک آلایندگی موتورهایشان فراخوان می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۵    
پیش فروش اس5 اتوماتیک از اول بهمن ماه آغاز می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۲    
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: برخی تصور می کردند با لغو تحریم ها ارز از 3 هزار به 1000 تومان بازخواهد گشت و کالای 3 میلیون تومانی نیز یک میلیون تومان خواهد شد اما کاهش قیمت حداکثر تا 5 درصد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۹    
آذر ماه امسال تولید چند مدل خودروی سنگین در خودروسازان داخلی به صفر رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۳    
بانک مرکزی اسامی 9 بانک رفع تحریم شده را اعلام کرد؛ بر این اساس بانک های مرکزی، تجارت، رفاه کارگران، توسعه صادرات، سپه، پست بانک، صنعت ومعدن، ملت و ملی در فهرست رفع تحریم سوئیفت قرار گرفته اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۰    
یک اقتصاددان با بیان اینکه ترک نرخی شدن نرخ ارز در شرایط کنونی اقتصاد ما امکان پذیر نیست، بیان کرد: نرخ ارز زمانی تک نرخی می شود که امکان عرضه کافی وجود داشته باشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۰    
تأثیر اجرایی شدن برجام بر ادامه کاهش بهای نفت، اظهارات جدید وزیر خارجه عربستان علیه ایران، دیدگاه های آمانو درباره برجام پس از دیدار با مقامات ایرانی و تصمیم آمریکا برای اعزام نیروی بیشتر به عراق ...
  • ۱