دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۷:۰۲Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 19 دی 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 دی 1394 اقتصاد آنلاین 2 دی 1394 اقتصاد آنلاین 3 دی 1394 اقتصاد آنلاین 4 دی 1394 اقتصاد آنلاین 5 دی 1394 اقتصاد آنلاین 6 دی 1394 اقتصاد آنلاین 7 دی 1394 اقتصاد آنلاین 8 دی 1394 اقتصاد آنلاین 9 دی 1394 اقتصاد آنلاین 10 دی 1394 اقتصاد آنلاین 11 دی 1394 اقتصاد آنلاین 12 دی 1394 اقتصاد آنلاین 13 دی 1394 اقتصاد آنلاین 14 دی 1394 اقتصاد آنلاین 15 دی 1394 اقتصاد آنلاین 16 دی 1394 اقتصاد آنلاین 17 دی 1394 اقتصاد آنلاین 18 دی 1394 اقتصاد آنلاین 19 دی 1394 اقتصاد آنلاین 20 دی 1394 اقتصاد آنلاین 21 دی 1394 اقتصاد آنلاین 22 دی 1394 اقتصاد آنلاین 23 دی 1394 اقتصاد آنلاین 24 دی 1394 اقتصاد آنلاین 25 دی 1394 اقتصاد آنلاین 26 دی 1394 اقتصاد آنلاین 27 دی 1394 اقتصاد آنلاین 28 دی 1394 اقتصاد آنلاین 29 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۹:۰۷    
الان موضع گرفتن خیلی ساده شده است. قدیم یکی می خواست موضع بگیرد کلی باید کتاب می خواند و دنیا را می دید ولی الان راحت موضع می گیرند؛ به خصوص موضع سیاسی.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۹:۰۱    
شقایق فراهانی روبه روی رضا رشیدپور نشست و به پرسش های مجری برنامه دید درشب پاسخ گفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۷:۲۷    
باشگاه ملوان بندرانزلی با انتشار بیانیه ای درباره عدم حمایت ورزش نیروهای مسلح از نماینده 3 استان شمالی در لیگ برتر فوتبال ایران اعلام کرد که از لیگ برتر کنار می کشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۷:۱۷    
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: حداکثر تا دو هفته آینده همه تحریم های بانکی از بانک های جمهوری اسلامی ایران برداشته خواهد شد و شاهد گشایش اعتبار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۷:۰۵    
حجت الاسلام و المسلمین حقی از صدورکیفرخواست برای متهمان قتل های سریالی در گرگان خبرداد و گفت: پرونده 15 نفر از متهمان با صدور کیفرخواست راهی دادگاه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۶    
29 دقیقه ای که بازارهای جهان را تکان داد، روز پنجشنبه 7 ژانویه در سال 9.30 دقیقه صبح به وقت چین، هنگام آغاز به کار بازارها شروع شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۶:۴۷    
قرارداد همکاری مشترک بین شرکت های دانش بنیان تولیدکننده داروهای گیاهی ایران و شرکت های دارویی سنگاپور و مالزی با حضور معاون امور بین الملل و تبادل فناوری معاونت علمی امضا شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۶:۲۶    
مجلس نمایندگان آمریکا بعد از تصویب طرحی که اختیارات دولت برای رفع تحریم های ضدایرانی را کاهش می دهد، 3 طرح دیگر علیه ایران را معرفی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۶:۲۳    
شرکت فن آوران اطلاعات و ارتباطات روزآمد دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۶:۲۰    
شرکت صنایع پنتان شیمی فعال در زمینه ساخت تجهیزات صنایع نفت از واجدین شرایط دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۶:۱۴    
یک از مهم ترین مشکلات این روزهای اقتصاد کشور بیکاری است اما آمار اعلام شده پایین تر از چیزی است که مردم آن را لمس می کنند، دلیل این موضوع چیست؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۲    
با ورود جبهه جدید هوای زمستانی و احتمال افت فشار و یا قطعی گاز در برخی از شهرها، مدیرعامل بزرگترین پالایشگاه گاز کشور از افزایش ظرفیت تولید و نبود نگرانی برای تامین گاز مردم خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۶    
شرکت همکاران سیستم یزد در راستای تکمیل منابع انسانی تخصصی و کارشناسی خود از دانش آموختگان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های حسابداری و مهندسی صنایع دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۷    
درحالی که اقتصاد جهان طی سال های اخیر روند رو به رکودی را سپری کرده و بسیاری از اقتصادهای نوظهور شرایط خوبی ندارند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۱    
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ملی ایران معتقد است: ریزش بورس های جهانی به ویژه سقوط بازارسرمایه چین بر بازار سرمایه ایران اثر دارد و نمی توان گفت در این شرایط بازارما وارد دوران رونق شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۱    
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۴:۵۲    
تعدادی از کاربران شبکه های اجتماعی کمپین تحریم سفر به کشورهای حامی داعش را ایجاد کردند و قرار است تا آنجا که ممکن است به کشورهایی چون ترکیه و عربستان سفر نکنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۶    
احمد توکلی در کانال تلگرامی خود نوشت: چند روز پیش از طرف یک جوان متدین و بسیجی پیامکی با این مضمون داشتم: سلام اقای دکتر ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۳    
مرد جوان پس از ریختن تفاله چای بر سر صاحب بنگاه املاک به قتل رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۰    
مشاور وزیر و معاون کمک های تجاری سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: بخش عمده ای از صادرات کشور فقط توسط تعداد معدودی از شرکت های داخلی صورت می گیرد که تعداد آنها به هزار شرکت نمی رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۷    
عضو شورای ملی زعفران از کاهش 20 درصدی قیمت طلای سرخ در 10 روز اخیر خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۴:۱۹    
نادر قاضی پور، عضو کمیسیون صنایع مجلس در واکنش به تلاش گروهی برای واردات برنج گفت: می خواهند کشاورز ایرانی را زمین بزنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۴    
استاندار تهران گفت: بیش از 50 درصد تجهیزات برق تهران بزرگ، عمری بیش از 25 سال دارند و فرسوده هستند که باید هر چه سریعتر نسبت به اصلاح شبکه برق پایتخت و نوسازی تجهیزات فرسوده آن اقدام شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۸    
وارد کردن خسارت به رقبای تولید کننده و برتری در تنش های خاورمیانه، اصلی ترین دلیلی است که باعث می شود عربستان از قیمت های بسیار پایین نفت ناراحت نشود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۸    
طی دو مراسم جداگانه، جشن کانون جوانه های بانک ملی ایران با حضور بیش از 1500 نفر از فعال ترین اعضای این کانون با حضور مسئولین آموزش و پرورش، ، ناظر پولی استان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۵    
اپل یک ماه پیش اعلام کرد که قصد دارد در آیفون 7 جک 3.5 میلیمتری و استاندارد جهانی را بردارد تا بتواند به این وسیله گوشی های خود را نازک تر از گذشته به دست مشتریان و کاربران برساند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۲    
مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی از راه اندازی و ایجاد دفاتر و شرکت های مشترک برای فروش محصولات پتروشیمی ایران در برزیل، سوئیس، آلمان و انگلیس خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۴۹    
خریداران خودروهای صفرکیلومتر با مشکل عجیبی رو به رو می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۴۹    
بیشترین قیمت هر مترمربع آپارتمان در عظیمیه کرج چهار میلیون و سیصد هزار تومان و کمترین آن در منطقه کیانمهر کرج با قیمت هر متر مربع یک میلیون تومان می باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۴۵    
کاهش قیمت سنگ آهن در دو سال اخیر در حالی بازارهای جهانی را تحت تاثیر قرارداده که ایران هم به عنوان یکی از تولیدکنندگان سنگ آهن دنیا از این موضوع تاثیر پذیرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۹    
در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص بورس رشد 22 واحدی را به ثبت رساند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۶    
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال بهتر و زودتر از پارسال، دو میوه پر مصرف سیب و پرتقال برای شب عید تامین و بخش زیادی از آن خریداری شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۳    
دلار آمریکا با ادامه روند افزایشی در بازار امروز - شنبه - 3724 تومان عرضه می شود و سکه تمام طرح جدید با افزایش 13 هزار تومانی نسبت به آخرین روز هفته گذشته 958 هزار تومان فروخته می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۰    
کشور اریتره، همسایه شمالی کشور جیبوتی در قاره افریقا، یکی از مقاصد عمده کالاهای صادراتی ایران در روز هفدهم دی ماه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۰    
یک تحلیلگر بازار سرمایه علت روند صعودی بورس در روزهای اخیر را اعلام کرد و گفت: بورس تهران تا پایان سال روند نزولی ندارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۲۴    
سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا با اشاره به اینکه دولت باراک اوباما مشغول آماده سازی برای روز اجرا ی برجام است، تاکید کرد: زمانی که آژانس ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۳    
طلا در بازار جهانی روز جمعه در پی صعود ارزش دلار که جذابیت سرمایه گذاری این فلز ارزشمند را کمتر کرد، کاهش یافت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۲:۴۷    
ماهیچه بسته بندی 1000 گرمی شتر به قیمت 33 هزارو 500 تومان به فروش می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۲    
در حالی سازمان هواپیمایی کشوری برای تعیین قیمت بلیت پروازهای نوروز 95 دورخیز کرده که خبر می رسد فروش بلیت پروازهای داخلی برای ایام نوروز سال آینده توسط آژانس های مسافرتی و چارترکنندگان آغاز شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۹    
روزنامه شرق به مناسبت درگذشت خواهر دوقلوی محمدرضا پهلوی صفحه ویژه ای را به او با عنوان مرگ پلنگ سیاه اختصاص داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۷    
بزرگترین متقاضیان مسکن، خانوارها هستند و مسکن بزرگ ترین سرمایه گذاری هر فرد عادی در طول عمر خود است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۴    
رییس اتحادیه طلا و جواهر از افزایش حدود 20 هزارتومانی قیمت سکه طی هفته گذشته خبر داد و گفت: میزان تقاضا در بازار داخل روال عادی دارد و تغییری نکرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۰    
سقف مبلغ وام خرید کالا ایرانی با تصمیم ناگهانی بانک مرکزی از 10 به 6 میلیون تومان کاهش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۴    
پلیس آمریکا مردی را که قصد ربودن یکی سگ های خانواده اوباما را داشت دستگیر کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۵۵    
به گزارش میدانی اقتصادآنلاین قیمت پرفروش ترین انواع اتو در بازار تهران به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۵۵    
مدیر امور بین الملل شرکت ملی گاز ایران از صادرات گاز ایران به عراق در سه ماهه نخست سال 95 خبر داد و گفت: ایران آمادگی کامل برای صادرات گاز به این کشور دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۵۲    
کمبود خواب می تواند در مدتی کوتاه اثرات جبران ناپذیری بر بدن بگذارد و سلامتی افراد را به خطر بیندازد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۵۲    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز انواع خودروهای چینی در بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۹    
صندوق بین المللی پول از افزایش 24 میلیارد دلاری تولید ناخالص داخلی ایران در سال 2015 خبر داد و ایران را هجدهمین اقتصاد بزرگ دنیا در این سال معرفی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۶    
مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از استخدام 2500 نفر در شهرداری های سراسر کشور براساس آزمونی که در 2 بهمن سالجاری برگزار می شود، خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۳    
مدیر امور اعضای کانون کارگزاران گفت: در بلند مدت چشم انداز بازار سرمایه روشن اما در میان مدت تاثیر عوامل منفی بر بورس مقداری پررنگ تر است وی در عین حال گروه های دارویی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۳    
مدیرکل دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت از تغییر روش ارزشیابی کیفی خودرو براساس نیاز مشتریان و اهداف کیفی تعیین شده خبر داد و گفت: خودروهای معیوب دیگر به مشتریان تحویل داده نمی شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۶    
حق بیمه تولیدی در رشته باربری در سال گذشته 15.25 درصد کاهش یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۶    
مدیرکل آ موزش فنی و حرفه ای کشور معتقد است: بخش اعظمی از شغل های کاذب و درآمدهای ناپایدار در کشور به دلیل غفلت از آموزشهای مهارتی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۳    
به گزارش میدانی اقتصاد آنلاین قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پژو، رانا و روآ دربازار تهران به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۰    
مدیران چهار شرکت اصلی وزارت نفت به دلیل تجاوز بودجه جاری از سقف بودجه مصوب، تصمیم گرفتند سقف اضافه کاری کارکنان را کاهش دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۷    
نفت با ثبت پنج روز پی درپی کاهش قیمت، افتی 11 درصدی را در طول هفته کاری گذشته به ثبت رساند. بانک گلدمن ساکس اعلام کرده است که برای به تعادل رسیدن بازار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۷    
پرتاب تفاله چای از پنجره طبقه دوم یک ساختمان قدیمی، جنایت هولناکی را در منطقه فلاح تهران رقم زد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۴    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین به نقل از بازار موبایل تهران، قیمت جدیدترین انواع موبایل های با قابلیت پشتیبانی 4G در بازار به شرح جدول زیر است :
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۴    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز (شنبه) اعلام کرد؛ بر این اساس قیمت 23 ارز نسبت به پنجشنبه هفته گذشته کاهش و قیمت 13 واحد پولی افزایش داشته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۱    
هزاران نفر از مردم قم با حضرت آیت الله خانه ای دیدار می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۱    
به گزارش اقتصاد آنلاین، جالب ترین تکنولوژی های 2016 را در ادامه می بینید؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۲    
عملیات کانتینری بنادر کشور از ابتدای امسال تا پایان آذرماه با کاهش 31درصدی به تخلیه و بارگیری یک میلیون و 552هزار و 9 TEU کانتینر رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۶    
در حالی که مناطق آزاد اقتصادی برای تسهیل در تولید و جذب سرمایه گذاری خارجی و تکنولوژی ساخته شدند، ولی اکثرا به دروازه واردات آن هم از نوع کالای بنجل چینی تبدیل شده اند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۷    
از خبر پولی شدن تونل ها وقت زیادی نمی گذرد اما می بینیم به گفته شواری شهر زمان اجرا شدن آن رسیده هرچند این خبر با واکنش های زیادی از جمله واکنش استاندار، فرماندار و حتی نمایندگان مجلس مواجه شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۱    
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس مواد غذایی مفید برای کبد به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۵    
با انتشار مینوت فدرال رزرو برای ماه دسامبر ما شاهد رشد قیمت جهانی طلا شدیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۳    
همه کشورهای توسعه یافته دنیا در مقوله استاندارد و کیفیت، کالاهای خود را رده بندی می کنند و براساس کیفیت هم مشتریان می دانند که بابت چه کالایی چه هزینه ای را متحمل می شوند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۰:۲۱    
معلم زبان زمانی که پیاده از کنار اتوبان چمران می گذشت، نمی دانست قرار است قربانی توطئه شوم مردافغان شود. مرد آزارگر به هفت سال زندان محکوم و این حکم توسط قضات دیوان عالی کشور تائید شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۶    
شرکت آمریکایی ارائه دهنده خدمات آنلاین رسانه ای صراحتا اعلام کرد که آرشیو فیلم های ایرانی و دوبله آن به حدی رسیده که به ایران می آید و با این حساب پروژه های چندین و چند ساله تلویزیون اینترنتی در ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۰    
در حالی که از ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی نزدیک به دو سال می گذرد اما همچنان شاهد کم توجهی مسئولان به این سیاست ها هستیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۴    
2 ماه پس از اعلام طرح دولت برای خروج از رکود، طرح کارت های اعتباری از امروز کلید خورد. زوج های جوان، بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش بیمه صندوق بازنشستگی کشوری از امروز می توانند برای این ثبت نام ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۸    
سیاست های دولت یازدهم در قبال انرژی بیش از پیش روشن می شود. دولت یازدهم سیاست هایی متفاوت در قبال انرژی اعلام کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۸    
دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی در واکنش به وضعیت شرکت صافولای سعودی در ایران بعد از مصوبه ممنوعیت ورود کالا از عربستان گفت: تصمیم گیری در باره عدم حضور سرمایه گذاران خارجی(عربستانی) در کشور ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۸    
به گزارش اقتصاد آنلاین قیمت انواع کاغذ A4 و A5 در بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی فردا با حضور در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، صبحانه را با فعالان اقتصادی صرف کرده و از نزدیک به پرسش های آنها پاسخ خواهد داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۰    
رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور با بیان اینکه کارگران نباید در موعد تعیین دستمزد قربانی مشکلات کارفرمایان شوند، پیشنهاد کرد: دولت در کنار افزایش مزد سالانه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۷    
معاون وزیر کار با تاکید بر لزوم تامین نیازهای مهارتی برای مشاغل نوین، گفت: فناوری اطلاعات در فنی و حرفه ای یک رویکرد استراتژیک است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۷    
پسر جوان زمانی که برای عمل پولیپ بینی به یکی از کلینیک های تهران مراجعه کرده بود، بر اثر آسیب های جراحی به کما رفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۳    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در تماسی تلفنی با ماتئو رنزی، نخست وزیر ایتالیا، درباره مسائل مختلف از جمله تنش های اخیر در روابط ایران و عربستان سعودی و نیز همکاری میان روسیه و ایتالیا گفتگو کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۳    
در شرایطی که عربستان و ایران دو قطب بزرگ تولیدکننده نفت در اوپک درگیر یک تنش دیپلماتیک شده اند نفس ها در سینه های کشورهای مصرف کننده نفت حبس شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۳    
تخفیف های ویژه هم دیگر برای فروش کالاها کارساز نیستیند و اکنون نه تنها کالاهای تخفیف خورده فروش نمی روند بلکه افرادی نیز استخدام شده اند تا کالاهای تخفیفی را با صدای بلند تبلیغ کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۳    
عمری که تلف می شود. این تعبیر بسیاری از جوانانی است که بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه، دفترچه های اعزام به خدمت سربازی را ارسال کرده اما........
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۳    
به گواه آمارها در 10 سال گذشته تنها 685هزار شغل جدید ایجاد شده است درحالی که سالیانه متوسط یک میلیون نفر متقاضی شغل می شوند. تشدید رکود اقتصادی پایه های بازار کار را هم به لرزه درآورده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۳    
بدون شرح!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۳    
چندی پیش در یکی از دیدارها، فرزند شهیدی درباره اولویت انتخاب بین کار اجرایی و کار فرهنگی از حضرت آیت الله خامنه ای سؤال می کند که پاسخ ایشان را در پی داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۳    
هیوندای موتور قصد دارد خودروهای لوکس جنسیس را در چین تولید کند تا مجبور به پرداخت تعرفه های واردات نباشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۳    
کوروش باقی معاون مدیرکل اخبار خارجی ایرنا عصر جمعه 18 دی دارفانی را وداع گفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۲    
مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در 24 ساعت گذشته منتشر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۲    
حالا کشمکش میان تولیدکننده ها و مصرف کننده های محصولات پتروشیمی وارد مرحله تازه ای شده است. مرحله ای که با خواست تولیدکنندگان برای خروج از بورس کالا و به پشتوانه وزارت صنعت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۰۶    
در حالی هنوز نسخه تحریک تقاضا از سوی دولتمردان برای بازار مسکن نوشته می شود که وام 80 میلیون تومانی مسکن هم نتوانسته است بازار مسکن را از رکود خارج کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۰۰    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، نامه های جداگانه ای خطاب به دبیر کل سازمان ملل متحد، دبیر کل سازمان همکاری های اسلامی و وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان ملل متحد ارسال کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۱    
بدون شرح!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۱    
حسین صمصامی سرپرست اسبق وزارت اقتصاد با تاکید بر اینکه روش آمارگیری بانک مرکزی از میزان نقدینگی را غلط می داند، معتقد است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۱    
به گزارش میدانی اقتصادآنلاین قیمت جدیدترین انواع ماشین ظرفشویی دربازار تهران به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۸:۴۲    
سال 2015 برای اچ تی سی چندان جالب توجه نبود. گوشی وان ام 9 این کمپانی نتوانست آنچنان که باید نظرها را به خود جلب کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۹    
دبیرکل انجمن حسابداری ایران با بیان اینکه بانک مرکزی نتوانسته 10 میلیارد دلار خانگی را روانه نظام بانکی و بازار کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حالی چندی پیش مسوولیت 20 هزار خودروی مازاد بر فروش اقساطی را متوجه خودروسازان دانست که خبر می رسد معاون اول رئیس جمهور طی نامه ای به رئیس کل بانک مرکزی خواستار تقبل ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۳    
قدیمی ها می گویند هر بالا رفتنی، پایین آمدن دارد؛ فرقی ندارد حتی اگر این مثال را بخواهیم به قیمت مسکن نسبت دهیم یا شاخص بورس و بازار سهام؛ بازاری که از آن به عنوان نبض و دماسنج هر اقتصادی یاد می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۰    
هیات وزیران، ورود کالاهای تولید عربستان یا از مبدا این کشور را از کلیه مبادی ورود کالا به کشور از جمله مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ممنوع اعلام و مصوب کرده که سفر عمره هم همچون قبل و تا اطلاع بعدی متوقف ...
  • ۱