سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۴:۲۶Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 23 دی 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 دی 1394 اقتصاد آنلاین 2 دی 1394 اقتصاد آنلاین 3 دی 1394 اقتصاد آنلاین 4 دی 1394 اقتصاد آنلاین 5 دی 1394 اقتصاد آنلاین 6 دی 1394 اقتصاد آنلاین 7 دی 1394 اقتصاد آنلاین 8 دی 1394 اقتصاد آنلاین 9 دی 1394 اقتصاد آنلاین 10 دی 1394 اقتصاد آنلاین 11 دی 1394 اقتصاد آنلاین 12 دی 1394 اقتصاد آنلاین 13 دی 1394 اقتصاد آنلاین 14 دی 1394 اقتصاد آنلاین 15 دی 1394 اقتصاد آنلاین 16 دی 1394 اقتصاد آنلاین 17 دی 1394 اقتصاد آنلاین 18 دی 1394 اقتصاد آنلاین 19 دی 1394 اقتصاد آنلاین 20 دی 1394 اقتصاد آنلاین 21 دی 1394 اقتصاد آنلاین 22 دی 1394 اقتصاد آنلاین 23 دی 1394 اقتصاد آنلاین 24 دی 1394 اقتصاد آنلاین 25 دی 1394 اقتصاد آنلاین 26 دی 1394 اقتصاد آنلاین 27 دی 1394 اقتصاد آنلاین 28 دی 1394 اقتصاد آنلاین 29 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۲۳:۴۵    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: بانک های دولتی خود را برای اجرای برنامه های مالی پساتحریم آماده کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۹:۳۲    
یک کارشناس اقتصادی پیش بینی کرد اگر بین ایران و عربستان جنگ شود، قیمت نفت یک شبه به بالای 250 دلار می رسد و در صورت حمله به تاسیسات نفتی یکدیگر قیمت نفت به 500 دلار خواهد رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۹    
این زن از تصادف قطار در هند جان سالم به در برد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۳    
بهبودی امکان پذیر است و این جریان وقتی شروع می شود که یک الکلی با الکلی دیگر صحبت می کند و تجربه، نیرو و امید خود را با او در میان می گذارد. این گفته ای است که در جلسه الکلی های گمنام بارها می شنوم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۰    
طی هفته های اخیر سرمای شدید و طوفان زندگی ساکنان ایالت ها مختلف آمریکا را با مشکل مواجه کرده است؛ در همین رابطه به تازگی تصویری از خودروی یخ زده در سواحل امریکای شمالی بازتاب گسترده ای در رسانه های ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۹:۱۸    
مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به بازدید شبانه از پروژه های مسکن مهر این شهر، گفت: با توجه به اهمیت تکمیل واحدهای مسکن مهر ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۹:۱۵    
سی ان ان مانی در 10 نمودار به وضعیت اقتصاد امریکا از زمان ریاست جمهوری باراک اوباما تا کنون پرداخته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۹    
عضو هیئت مدیره بانک ملی گفت: مطالبات بانک ملی را از بدهکاران از 14هزار میلیارد تومان به 8هزار میلیارد تومان کاهش دهیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۳    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور با تشریح علل عدم استقبال بازنشستگان از طرح وام خرید کالا، پرداخت نقدی تسهیلات به بازنشستگان و مستمری بگیران را خواستار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۰    
پس از به وجود آمدن اختلافات دیپلماتیک اخیر در منطقه ابتدا عربستان سعودی و سپس بحرین پروازهای مستقیم خود به ایران را قطع کردند و این موضوع گمانه زنی هایی را مطرح کرد که شاید این دو تصمیم کشورهای دیگر ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۷    
طبق نظر اکثر کارشناسان تک نرخی کردن ارز، می تواند یکی از اولویت های سیاست گذاری در حوزه پولی و مالی باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۸    
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش با اشاره به آغاز مذاکرات جدید با شرکت های نفتی اروپا، برنامه ایجاد اولین ناوگان حمل LNG ایران را تشریح کرد و گفت: حمله دزدان دریایی به نفتکش ها افزایش یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۵    
رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام با اشاره به سفر حمید بعیدی نژاد به وین برای انجام اقدامات باقی مانده در زمینه اجرای برجام، گفت: شنبه یا یکشنبه بیانیه مشترک اجرای برجام صادر خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۲    
در حالی که اقتصاد ترکیه هر سال بیش از 30 میلیارد دلار از محل جذب گردشگر درآمد کسب می کند انفجار اخیر استانبول که به کشته شدن گردشگران آلمانی منجر شد دومین ضربه به صنعت گردشگری این کشور پس از وضع ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۹    
یک عضو انجمن تولید کنندگان فولاد از توقف صادرات محصولات فولادی به امارات و کویت خبر داد و گفت: کل حجم صادرات به این دو کشور کمتر از 10 درصد از صادرات فولاد است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۶    
بلومبرگ نوشت: پس از روند کاهشی 6 روزه، بازار سهام جهانی برای دومین جلسه با رشد مواجه شد. صادرات چین نیز با رشد غیرمنتظره 2.3 درصدی در ماه دسامبر مواجه شد و به 5 ماه کاهش متوالی پایان داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۳    
رئیس داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص داروهای مسکنی که مردم بدون نسخه مصرف می کنند، گفت: درد با مصرف مسکن باید ظرف سه روز تسکین یابد در غیراینصورت باید به پزشک مراجعه شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۰    
چند روز پیش از یک مرد جوان قد بلند آدرسی پرسیدم. وقتی آدرس را توضیح داد، متوجه نشدم و از او خواستم دوباره تکرار کند، اما باز هم متوجه نشدم. انگار صدای او از ته چاه بیرون می آمد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۸:۲۷    
پس از آنکه کره جنوبی با انجام اولین آزمایش بمب هیدروژنی کره شمالی و در واکنشی اعتراضی اقدام به نصب بلندگوهای غول پیکر تبلیغاتی در مناطق مرزی مشترک دو کشور کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۸:۲۱    
شمارگان کتاب های یک ناشر که از قضا ناشر دولتی هم هست، به عدد عجیب 20 نسخه رسید! این رقم تاکنون در صنعت نشر ایران بی سابقه بوده و زنگ خطر جدی را در حوزه صنعت نشر کشور به صدا درآورده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۸:۲۱    
جواد رفوگر پیشکسوت با سابقه کشتی ظهر امروز (چهارشنبه) درگذشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۸    
وزیر امور خارجه آمریکا ساعتی پس از آزادی تفنگداران آمریکایی با صدور بیانیه ای از مسوولان ایرانی برای این اقدام تشکر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۱    
یک هنرمند با استفاده از خلاقیت های جالب به ترسیم نقاشی سه بعدی در کف دست پرداخته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۹    
مسئولین راه آهن ژاپن یک ایستگاه قطار در دهکده ای بسیار دورافتاده را فقط به خاطر یک مسافر، یعنی یک دانش آموز دبیرستانی، همچنان باز نگه داشته اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۳    
در حملات روز یکشنبه واشنگتن به ساختمانی در موصل، میلیون ها دلار پول نقد گروه تروریستی تکفیری داعش که از آنها برای پرداخت دستمزد مزدورانش استفاده می کرد، نابود شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۲۷    
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در دولت اصلاحات، 10 مورد از فرصت هایی را که اجرای برجام در اختیار ایران قرار خواهد داد، به عنوان نمونه برشمرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۲۴    
پلیس هند ، د زد ی که یک د ستبند طلا را بلعید ه بود مجبور کرد 40 موز بخورد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۸    
برخی از نوشیدنی ها به علت این که خاصیت اسیدی زیادی دارند، موجب آسیب رساندن به مینای دندان می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۵    
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: آلودگی هوا در سال 94 به معضل جدی سلامتی شهروندان در کلان شهرهای ایران تبدیل شده و بسیاری از شهرهای کشور به دلایل گوناگون به ویژه تعدّد خودروهای سبک و سنگین ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۲    
بعضی از نقاط کره زمین سرمای متفاوتی را نسبت به بقیه نقاط دنیا تجربه می کنند. یکی از این نقاط، سیبری است. تصویر زیر مژه های یخ زده زنی را در منطقه سیبری نشان می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰۹    
رییس سرمایه گذاری بیمه اتکایی ایرانیان با تاکید بر اینکه در سال 95 بازار سرمایه قطعا وضعیت بهتری نسبت به سال های 93 و 94 خواهد داشت، گفت: با ورود موج جدید نقدینگی به بازار روبه رو هستیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۵۷    
نیروهای پ.ک.ک روز گذشته در مسیر حرکت این قطار بمب کار گذاشتند و این بمب به هنگام گذر قطار باری منفجر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۵۱    
ویندوز 10 از یک ظاهر و واسط کاربری جدید بهره می برد. برخی ویژگی ها در ویندوزهای 7 و 8 نیز وجود داشته اند و بسیاری به تازگی به آن اضافه شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۴۵    
از میان شرکت کنندگان در نظر سنجی فایننشیال تایمز ؛ 24 درصد انتظار دارند فدرال رزرو در سال 2016 میلادی با دو بار افزایش، در مجموع نرخ بهره را به اندازه 25 نقطه پایه افزایش دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۳۳    
شرکت فن آوری اطلاعات نیکسان ارتباط بین الملل استخدام می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۴    
شرکت دارو پلاسما ایرانیان واقع در اسلام شهر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۱    
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر ، هر ساله مسابقه ای در کشور آلمان با نام Comedy Wildlife Photography Awards برگزار می شود که عکاس ها بهترین حالت های حیوانات وحشی را با بیشترین میزان جذابیت برای ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۸    
شرکت تله کابین توچال دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۵    
با آغاز سال 2016 و گذشت چند روز لیست قیمت محصولات جدید در بازار ایران منتشر شده است. در همین مدت کوتاه شایعاتی درباره عدم حضور برخی خودروها در ایران به گوش می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۲    
به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت انواع هارد دیسک اکسترنال در بازار تهران به شرح جول زیر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۶    
به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت انواع اجاق ماکروویو در بازار تهران به شرح جول زیر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۰    
با رشد 675 واحدی در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص بورس به کانال 63 هزار واحد صعود کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۰    
وزیر نفت با رد اظهارنظر رئیس اوپک، اعلام کرد: تاکنون هیچ درخواستی برای نشست اضطرای اعضای کشورهای اوپک به ایران ارسال نشده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۷    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید قیمت روز جدیدترین انواع لپ تاپ های لمسی در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۱    
معاون اداری و مالی دانشگاه تهران گفت: این دانشگاه از سازمان برنامه و دولت درخواست دارد تا در برنامه ششم بودجه ای را به صورت اختصاصی برای تجهیز و نوسازی زیرساخت های این دانشگاه اختصاص دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۸    
به گزارش اقتصاد آنلاین، از این پس می توانید آخرین قیمت دلار، آخرین قیمت یورو، آخرین قیمت لیر، آخرین قیمت پوند و آخرین قیمت درهم در بازار آزاد را در این خبر مشاهده کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۵    
بازبینی نتایج مطالعات انجام شده نشان می دهد که ورزش، بهترین گزینه برای از بین بردن درد کمر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۲    
به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روز انواع اسکوتر و کفش اسکیت در سطح بازار تهران به شرح زیر است. شایان ذکر است که این قیمت ها ممکن است بر اساس رنگ، و یا وسایل جانبی تا 10 درصد تفاوت داشته باشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۲    
بیشترین جمعیت مردم سخاوتمند جهان، در هند و آمریکا زندگی می کنند اما میانماری ها، بخشنده ترین ملت هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۹    
قیمت گوجه فرنگی که از 40 - 50 روز پیش روند افزایشی پیدا کرد و تا مرز 8000 تومان هم رسید، بالاخره قیمتش در روزهای اخیر کاهش یافت و در حال حاضر کیلویی 1500 تا 3500 تومان بر اساس کیفیت، فروخته می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۶    
دولت اوباما و کنگره آمریکا از دادگاه عالی این کشور خواستند اجازه دهد خانواده های قربانیان حملات ضدآمریکایی حدود دو میلیارد دلار از اموال بلوکه شده ایران را به عنوان خسارت دریافت کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۰    
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای با اشاره به قطعیت غیر عمدی بودن ورود غیر قانونی و غیر مجاز شناورهای رزمی امریکایی به آب های سرزمینی ایران در خلیج فارس ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۴    
به گزارش میدانی اقتصاد آنلاین، قیمت پرفروش ترین انواع سیستم صوتی و تصویری خودرو در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۸    
شرکت Gogoro تایوان به تازگی از وسپا برقی خود رونمایی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۲    
یک اقتصاددان معتقد است: در پی آزادسازی منابع بلوکه شده ایران با اجرای برجام، ارزش دلار به محدوده کانال 3500 تومان خواهد رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۹    
دلار آمریکا با ثبات قیمت نسبت به روز گذشته 3679 تومان در بازار امروز - چهارشنبه - فروخته می شود و سکه تمام طرح جدید نیز با کاش 13 هزار تومانی 930 هزار تومان معامله می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۶    
خوش بینی سهامداران به نتایج اجرایی شدن برجام هفته سرسبزی را برای بورس رقم زد و امروز شاخص کل بورس تهران با رشد 675 واحدی به ارتفاع 63516 واحد رسید
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۶    
معمولا مقدار مشخصی آنتی بیوتیک برای پیشگیری از ابتلا به بیماری در آب مرغ های معمولی، ریخته می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۲    
بورس تهران در ابتدای معاملات امروز به روند صعودی خود شدت داد و در رکوردشکنی جدید خود موفق به عبور از کانال 63 هزار واحدی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۰    
قطعات خودرو و ذرت دامی در روز 22 دی ماه 94 در صدر اقلام وارداتی ایران هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۱    
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای با اشاره به قطعیت غیر عمدی بودن ورود غیر قانونی و غیر مجاز شناورهای رزمی آمریکایی به آب های سرزمینی ایران در خلیج فارس ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۸    
بر اساس گزارش میدانی اقتصاد آنلاین قیمت انواع تلویزیون های زیر 3میلیون تومان در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۵    
40 درصد اقتصاد ایران مالیات نمی دهد. این آماری است که رئیس پیشین سازمان مالیاتی عنوان کرده بود. اما از میان آن بخش از اقتصاد که مالیات می دهند، بیشترین مالیات مربوط به چه گروهی است؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۲    
رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در کشور ما سالانه بین 65 تا 70 میلیون تخلف رانندگی ثبت می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۶    
اغلب کارشناسان نفتی جهان هشدار 11 ماه پیش رئیس بخش تحقیقات کالایی سیتی گروپ مبنی بر 20 دلاری شدن نفت را جدی نگرفته بودند؛ ولی در حال حاضر که قیمت نفت خام ارقام زیر 30 دلار را هم تجربه کرده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۳    
سه شنبه شب، محمدجواد ظریف وزیرامور خارجه کشورمان به همراه همسرش برای تماشای نمایش خاطرات و کابوس های یک جامه دار ... به تالار وحدت رفتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۳    
تقریبا همه ما تجربه یک روز بد کاری را داشته ایم، اما در بسیاری از اوقات نمی دانیم در چنین مواقعی باید چکار کنیم تا وضعیت را از این که هست بدتر نکنیم؛ غافل از اینکه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۴    
یک ملی پوش با ترفندهای مختلف مال و اموال یک دختر را صاحب شده و مال باخته از وی به جرم سوء استفاده از شهرت و دسیسه چینی برای تصاحب اموال وی به مراجع قانونی شکایت کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۰    
مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیان این که عمده بانکهای سهامدار، سرمایه تعهد شده خود را در این بانک تامین کرده اند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۷    
بررسی سهم دولت ها از توسعه پارس جنوبی نشان می دهد دولت اصلاحات بهترین کارنامه را در تحقق اهداف از پیش تعیین شده در پارس جنوبی داشته است .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۵    
یک کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه تاثیر اجرای برجام در کوتاه مدت مثبت خواهد بود و کاهش هزینه مبادلات، کاهش تورم و دسترسی به تکنولوژی را در پی دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۵    
با نزدیک شدن به روز اجرای توافق هسته ای، ایران بار دیگر می تواند نفت خود را وارد بازارهای جهانی کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۲    
مدیرعامل پیشین کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با ترسیم چشم انداز حمل ونقل دریایی ایران در دوره پساتحریم گفت: پس از آمدن کشتی سوئیس به بندر شهیدرجایی، کشتی های بزرگتری نیز در راه ایران هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۶    
بزودی و در نوروز قرارداد کاری میلیون ها نفر به اتمام می رسد و برخی سال آینده به محل کار خود بر نخواهند گشت. هم اکنون20.8میلیون نفر قرارداد موقت هستند و تنها 1.5میلیون نفر قرارداد دائم دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۳    
دبیر ستاد هماهنگی امور اقتصادی دولت اخیرا از اقتصاد دولتی دفاع کرده و گفته اگرچه وی هم خواستار حرکت به سمت اقتصاد آزاد است اما لازم است دولت در جاهایی دخالت و کنترل های قیمتی را اعمال کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۳    
در حاشیه بیماری رضا احدی، پیشکسوت استقلال و تیم ملی و کم توجهی مدیران... به سراغ من اگر می آیید، بدون دوربین و عکاس بیایید!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۰    
به گزارش اقتصاد آنلاین، تصاویری از مدل خودروهایی که قرار است در سال 2017 تولید شوند را در نمایشگاه دیترویت می بینید؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۵    
تردد تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی در جاده های هراز و کندوان و نیز از ساعت 8 تا 24:00 روز جمعه پیش ِرو از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۶    
بسام العموش سفیر پیشین اردن در ایران در سال 2001 تا 2009 و عضو فعلی مجلس سنا در نشستی با حضور اعضای گروهک مطرود منافقین گفت: تمامی سفارتخانه های ایران لانه های شرارت هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۳    
رسانه های آمریکایی گزارش دادند که بانک مرکزی ایران در پرونده مورد ادعای پرداخت غرامت به قربانیان تروریسم ایران از محل پول های بلوکه شده ایران به دادگاه عالی فدرال آمریکا شکایت کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۰    
تهیه کننده فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) گفت: بنا بر آخرین آمار فروش "محمد رسول الله(ص)" از مرز 16 میلیارد تومان گذشته است و امیدوارم استقبال مخاطبان همچنان ادامه داشته باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۰    
معاون وزیر ارتباطات از راه اندازی سامانه مدیریت پیامک تبلیغاتی در آینده نزدیک خبر داد که توسط آن مشترکان می توانند تبلیغات دریافتی را به تفکیک ارسال کننده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۷    
فرمانده یگان امداد پلیس تهران با اشاره به اینکه پلیس کوهستان موفق به دستگیری ساقی منزلی حین فرار در خیابان مقدس اردبیلی شد، گفت: از متهم یک قبضه سلاح کلت کمری و گاز اشک آور کشف و ضبط شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۴    
دانشیار دانشگاه های علوم پزشکی مدعی شد، عرضه شیر فله ای در بسته های پلاستیکی مورد تأیید نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۱    
وجود شکاف معنادار در محاسبه دستمزد و پرداخت حقوق کارکنان در بین سازمانهای مختلف به عنوان یکی از مهمترین چالش های نظام اداری کشور در طول سالیان گذشته است که به نظر می رسد با تمهیدات در نظر گرفته شده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۹    
طی هفته گذشته از گوشه و کنار اخبار مربوط به اجرایی شدن برجام به گوش می رسد، از صرافان و کارشناسان بازار سرمایه تا رییس کل بانک مرکزی و معاون وزارت خارجه می گویند که تحریم ها به زودی لغو می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۶    
رییس سابق سازمان نظام مهندسی پیش بینی کرد بخش مسکن حداقل تا نیمه دوم سال سال 1395 در رکود خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۰    
سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: پنجاه و نهمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی مربوط به دی ماه امسال، ساعت 24 شنبه بیست و ششم دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۱    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از تبدیل کاربری مدارس مرکزی پایتخت به تجاری، با هدف تامین بودجه نوسازی مدارس فرسوده خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۶    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان، درصد بالای کارمزد بانکی برای تضمین پروژه مسکن قسطی را یکی از مشکلات اجرای این پروژه دانست و گفت: دیگر بخش های صنعت ساختمان هم می توانند وارد بازار نسیه شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۳    
همه ما چند عدد کارت بانکی در جیب هایمان داریم که شاید از زیاد بودن آنها ناراحت هم باشیم؛ اما تا به حال به این فکر کرده بودید که می توان کلکسیونی از کارت های اعتباری را جمع کرد؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۳    
دریادار فدوی گفت: بررسی ها نشان می دهد که ورود 2 شناور رزمی آمریکایی به آب های سرزمینی ایران به علت خرابی سیستم های ناوبری آنها بوده و موضوع در حال حل شدن است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۰    
مدیر واحد هواپیماهای مسافربری ایرباس در مصاحبه ای با روزنامه انگلیسی فایننشیال تایمز از آمادگی این سازنده هواپیمای اروپایی برای بازگشت مجدد به بازار هواپیمایی ایران پس از برداشته شدن تحریم های بین ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۰    
نمایندگان کنگره با تصویب قانون جدیدی تحریم هایی شدید اقتصادی علیه کره شمالی وضع کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۷    
سخنرانی سالانه باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در کنگره و اشاره وی به مسائل موجود در کشورش در آخرین سال ریاست جمهوری خود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۴    
قیمت جهانی نفت در بازار معاملات امروز چهارشنبه بعد از 8 روز روند نزولی، با افزایش روبرو شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۱    
رییس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان لوازم الکتریک از فروش لامپ های کم مصرف و چراغ های سقفی فاقد استاندارد و کیفیت لازم از کشور پاکستان انتقاد کرد و خواستار رسیدگی سازمان استاندارد در این زمینه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۱    
با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال و اجرای دو طرح دولت برای رونق تولید و تزریق منابع جدید، بار دیگر کارشناسان اقتصادی نسبت به اینکه موج جدیدی از نقدینگی در راه است، هشدار دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۱    
به گزارش اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز خودروهای لوکس در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۹    
برخی بر این باورند، هنوز بازار لوازم خانگی نسبت به صدور کارت های خرید واکنشی نشان نداده است. این را نه تنها دبیر کل صنایع لوازم خانگی بلکه برخی فعالان بازار می گویند که حتی صدور کارت های لوازم خانگی ...
  • ۱