دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۶:۳۲Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 27 دی 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 دی 1394 اقتصاد آنلاین 2 دی 1394 اقتصاد آنلاین 3 دی 1394 اقتصاد آنلاین 4 دی 1394 اقتصاد آنلاین 5 دی 1394 اقتصاد آنلاین 6 دی 1394 اقتصاد آنلاین 7 دی 1394 اقتصاد آنلاین 8 دی 1394 اقتصاد آنلاین 9 دی 1394 اقتصاد آنلاین 10 دی 1394 اقتصاد آنلاین 11 دی 1394 اقتصاد آنلاین 12 دی 1394 اقتصاد آنلاین 13 دی 1394 اقتصاد آنلاین 14 دی 1394 اقتصاد آنلاین 15 دی 1394 اقتصاد آنلاین 16 دی 1394 اقتصاد آنلاین 17 دی 1394 اقتصاد آنلاین 18 دی 1394 اقتصاد آنلاین 19 دی 1394 اقتصاد آنلاین 20 دی 1394 اقتصاد آنلاین 21 دی 1394 اقتصاد آنلاین 22 دی 1394 اقتصاد آنلاین 23 دی 1394 اقتصاد آنلاین 24 دی 1394 اقتصاد آنلاین 25 دی 1394 اقتصاد آنلاین 26 دی 1394 اقتصاد آنلاین 27 دی 1394 اقتصاد آنلاین 28 دی 1394 اقتصاد آنلاین 29 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۲۱:۱۱    
رئیس اتحادیه تهیه و فروشندگان لوازم خانگی تهران به تشریح جزئیات طرح فروش اقساطی لوازم خانگی پرداخت؛ طرحی که از ابتدای بهمن ماه امسال با سود 10 درصد و دوره بازپرداخت 10 ماهه آغاز می شود و تا پایان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۲۰:۵۰    
سطح بالای اشتغال و ایجاد فرصت های شغلی عوامل مهمی در توسعه ی اقتصادی قدرتمند کشورها و خوشحال و شاد بودن مردم هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۲۰:۳۳    
دو شرکت مدیران خودرو و نگین خودرو در نخستین روز لغو تحریم ها برخی خودروهای خود را با شرایط ویژه برای فروش معرفی کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۲۰:۱۲    
معاون ارزی بانک مرکزی از بازگشایی حساب های ایران از فردا (دوشنبه) در بانک های خارجی خبر داد و گفت: با آغاز فعالیت بانک های خارجی از فردا، انتظار فعال شدن حساب هایمان و انتقال پول ها را داریم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۹:۴۸    
وزارت خارجه ترکیه روز یکشنبه با صدور اطلاعیه ای از اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام ) در پی توافقات بین جمهوری اسلامی ایران و گروه کشورهای 1+5 و اتحادیه اروپا ابراز خرسندی و طرف های این ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۹:۴۵    
بلومبرگ با اشاره به اظهارات وزیر راه و شهرسازی، از جزییات ورود 114 فروند هواپیمای اروپایی ایرباس برای شرکت هواپیمایی دولتی "ایران ایر" خبر داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۹:۴۲    
تا به امروز 15 شرکت مختلف از 10 کشور از جمله کشورهای آلمان، انگلیس، سوئیس و قبرس به منظور همکاری با بازار سرمایه ایران به منظور تبادل و نقل و انتقال های سرمایه گذاری اعلام آمادگی کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۹:۳۰    
همسر شهید رضایی نژاد به اعلام لغو تحریم های اتحادیه اروپا و آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۹:۲۷    
عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: فقط 30 اصلاح طلب تایید شدند
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۹:۲۴    
پسر یک پزشک متخصص پیش از ظهر یکشنبه در منزل مورد اصابت گلوله افراد مسلح قرار گرفت و مجروح شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۸:۴۰    
دومین آلبوم رسمی نریمان با عنوان "خاطره ها" در حالی روانه بازار موسیقی کشور شد که این خواننده پس از هشت سال بار دیگر به فضای رسمی موسیقی در کشور بازگشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۸    
رسانه های روسی ازجمله شبکه تلویزیونی ان.تی.وی روسیه امروز (یکشنبه) به نقل از یک گزارش توییتری اسکات کلی فضانورد آمریکائی، از شکفتن نخستین گل در تاریخ فضایی خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۵    
شاخص بورس که طی روزهای گذشته تحت تاثیر برجام صعودی شده بود، صبح امروز هم روند صعودی خود را ادامه داد و با رشد 563 واحدی به 65424 واحد رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۸:۱۳    
داشتن اندام متناسب و شکمی صاف تنها به وزن مربوط نمی شود زیرا بعضی افراد به رغم داشتن وزن کم اما شکمی بزرگ دارند. در واقع هضم غذا در این بروز این حالت دخیل است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۸:۰۷    
مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک وهم دیدی پژوهشکده هواشناسی وعلوم جوی گفت:پیش بینی ها نشان می دهد سکون هوا و به دنبال آن انباشت آلایندگی سه شنبه هفته جاری (29 دی ماه) به اوج می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۸:۰۱    
جمعی از صنعتگران کشور در نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور با گلایه از وضعیت نامساعد اقتصادی، خواستار ارایه راه حل های کارساز برای بهبود شرایط تولید و خروج از رکود شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۷:۵۵    
مدتی است که به لطف اینترنت و برنامه های به اشتراک گذاری تصاویر، عکس های زیادی از گربه ها و سایر حیوانات خانگی در شبکه های اینترنتی منتشر می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۷:۵۲    
پایگاه خبری السومریه نیوز به نقل از یک منبع که آن را آگاه توصیف کرد نوشت : ابراهیم الجعفری وزیر خارجه عراق بزودی 30سفیر این کشور را که تابعیت های دوگانه دارند ، برکنار می کند .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۷:۴۶    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش خود با عنوان راستی آزمایی و نظارت بر جمهوری اسلامی ایران طبق قطعنامه 2231 شورای امنیت تایید کرد ایران به تمام تعهدات مرتبط هسته ای اش طبق برنامه جامع اقدام ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۷:۳۱    
شورای وزیران سوئیس ضمکن استقبال از آغاز رسمی اجرای برجام اعلام کرد که همراستا با سازمان ملل و اتحادیه اروپا، برخی از تحریم های ایران را لغو کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۶:۴۹    
گمانه زنی ها درباره دلایل استعفای سخنگوی شورای نگهبان همچنان ادامه دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۶:۴۶    
خبر واگذاری دو ورزشگاه به باشگاه های فوتبال استقلال و پرسپولیس از سوی شهرداری تهران، حرف و حدیث هایی را به دنبال داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۶:۴۳    
همزمان با آغاز لغو تحریم های نفتی، یک مقام مسئول در پژوهشگاه صنعت نفت اعلام کرد: دور جدید مذاکرات با دو شرکت نفتی نروژی و سوئیسی-آلمانی به منظور انتقال دانش نوین حفاری و هوشمندسازی شیرهای کنترل درون ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۶:۱۰    
رئیس اتحادیه نانوایان از پخت رایگان 30 واحد نانوایی در همه مناطق تهران در روز دوشنبه 28 دی ماه خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۷    
خبرگزاری دولتی یونهاپ با اشاره به برداشته شدن تحریمهای اقتصادی علیه تهران، از تلاش شرکتهای کره جنوبی برای یافتن فرصتهای تجاری در ایران خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۴۶    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع لپ تاپ های پرفروش در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۴۰    
منصوری، تیونر بحث برانگیز و قهار صنعت خودروسازی که همیشه کارهای خاص و مثال زدنی ارائه می کند، این بار متوسل به لهجه های طلایی شد تا شاهزاده لوکس انگلیسی رولزرویس را ویرایش کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۳۱    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین به نقل از بازار موبایل تهران، قیمت روز محبوب ترین موبایل های مناسب عکاسی سلفی در بازار به شرح جدول زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۲۸    
در پی تشدید مشکل ناشی از ناتوانی تعاونی موسوم به ثامن الحجج در بازپرداخت سپرده ها و نگرانی سپرده گذاران، بانک مرکزی نکاتی را به آگاهی می رساند
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۲۵    
بازاریابی خیرخواهانه یا مسئولیت اجتماعی (CSR) که امروزه توسط بسیاری از سازمان های اقتصادی مورد توجه قرار گرفته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۲۲    
یک پدر چینی برای تامین هزینه های درمان سرطان پسرش، دست به اقدام جالبی زد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۱۶    
شرکت ارتعاشات صنعتی ایران دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۱۶    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین به نقل از بازار تبلت تهران، قیمت جدیدترین انواع تبلت های سایز بزرگ در بازار به شرح جدول زیر است :
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۱۶    
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران به منظور تامین نیروی انسانی خود به صورت تمام وقت با گزینش علمی و اخلاقی با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۱۳    
گروه صنعتی پویا استخدام می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۱۰    
موتورهای جست وجوگر ابزارهای بسیار خوبی برای یافتن چیزهایی هستند که این روزها به دنبال آن می گردید. راه های کوچکی وجود دارند که هنگام جست وجو در این موتورها به کارتان می آیند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۰۱    
عکس هایی از ماشین عروس خاص که توسط یک تیونر روسی طراحی شده است در فضای مجازی دست به دست می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۰۱    
پزشکان دریافته اند که خوردن روزانه صبحانه می تواند به پیشگیری از سکته مغزی کمک کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۵۵    
وزیر امور خارجه ژاپن با استقبال از ورود توافق هسته ای به مرحله اجرا، آن را حاصل تلاش های سخت تمام طرفهای مذاکره کننده به علاوه آژانس بین المللی انرژی اتمی دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۵۲    
پس از آنکه قیمت ارز و طلا روز گذشته در آستانه اجرایی شدن برجام کاهش یافت، امروز طلا و ارز با افزایش قیمت روبه رو شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۶    
با لغو تحریم های بین المللی، حالا خودروسازان بزرگ دنیا می توانند بدون دغدغه های سیاسی، راهی ایران شده و هم در صنعت و هم در بازار خودرو کشور فعالیت گسترده ای را آغاز کنند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۳    
به گزارش اقتصاد آنلاین، از این پس می توانید آخرین تغییرات شاخص بورس، 30 شرکت بزرگ، آزاد شناور، بازار اول، بازار دوم و صنعت را در این خبر مشاهده کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۴    
بر اساس آگهی های موجود قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در محله دربند از 2.3 میلیون تومان شروع شده و تا 16 میلیون تومان ادامه دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۳۱    
امسال در خوزستان 170 هزار تن ذرت در بورس کالا به قیمت تضمینی به فروش رفت که کشاورزان تاکنون دوسوم از مبلغ فروش محصول خود را دریافت کرده اند و قرار است مابه التفاوت قیمت تضمینی و نرخ تضمینی این محصول ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۵    
مشاور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به جزئیات برنامه های این سازمان پس از رفع تحریم ها، گفت: عمر ناوگان هوایی ایران به 12 سال می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۲    
بانک مرکزی در پی اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در بخشنامه ای موارد 6 گانه ای را به منظور گشایش اعتبار اسنادی و ثبت وصولی (بروات) اسنادی به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۹    
بر اساس گزارش میدانی اقتصاد آنلاین، قیمت روز پرفروش ترین انواع یخچال فریزر در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۳    
تغییر قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز یکشنبه منتشر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۷    
بازار سرمایه در ادامه رشد روزهای اخیر خود و پس از ثبت رکورد رشد بیش از 1300 واحدی شاخص، امروز نیز به رشد خود ادامه داده و با رشد بیش از 500 واحدی روبه رو شده اما امروز ارزش برخی سهام کاهش یافته و صف ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۵۸    
مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی با برگزاری اولین نشست خبری خود در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص وضعیت نرم افزار پس از معاملات ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۵۲    
ایران 4 زندانی دو تابعیتی که بنا بر دلایل امنیتی در ایران بازداشت بودند را آزاد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۴۹    
دولت در لایحه بودجه 95 کل کشور منابع حاصل از هدفمندی یارانه ها را 48 هزار میلیارد تومان پیشنهاد کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۴۳    
دولت در لایحه بودجه 95 از محل مالیات بر ارزش افزوده درآمد 30 هزار میلیارد تومانی را پیشنهاد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۳۷    
جیکوب لو، وزیر خزانه داری آمریکا، می گوید کشورش تحریم های ضدایرانی خارج از چارچوب برنامه جامع اقدام مشترک را ادامه خواهد داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۳۷    
دولت در لایحه بودجه 95 کل کشور پیشنهاد کرد، حقوق زیر 1.3 میلیون تومان از پرداخت مالیات معاف شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۳۱    
رئیس جمهور ساعتی قبل لوایح برنامه ششم توسعه و بودجه 95 را برای بررسی تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۲۵    
رئیس مرکز تحقیقات سلولی صارم با اشاره به اینکه برخلاف باور موجود، یائسگی تنها مختص زنان نبوده زیرا مردان نیز مبتلا می شوند که به یائسگی مردان "آندروپوز" می گویند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۲۵    
بلومبرگ اعلام کرد پس از لغو رسمی تحریم های اعمال شده علیه ایران شاخص بورس عربستان در معاملات امروز یک شنبه 5.2 درصد، و شاخص بورس دبی 5.3 درصد کاهش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۶    
برخی از فعالان سیاسی اصلاح طلب در گفت وگوهایی جداگانه با ایلنا در رابطه وضعیت تائید یا رد صلاحیت خود از سوی هیات های نظارت شورای نگهبان خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۰    
به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن ، وزارت خزانه داری گفت : مقامات امریکا محدودیت های مربوط به خرید نفت ایران از سوی نهادهای غیرامریکایی و همچنین فروش کالا و خدمات به بخش انرژی ایران را از میان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۰    
به گزارش اقتصاد آنلاین، تصاویری از غذاهای یک بوفه در وین را در ادامه می بینید؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۴    
ورود یک میلیون بشکه نفت در روز به بازار حدود 13 درصد از قیمت های کنونی نفت در سال 2016 خواهد کاست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۸    
امروزه بسیاری از شهرنشینان به علت عادت نداشتن به مصرف گوشت شتر از خوردن آن اجتناب می کنند. برخی نیز بر این باورند که این گوشت سفت و دیرپز بوده و ارزش غذایی ندارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۳    
برخی مصوبات دولت و مجلس در سالهای گذشته، این ابهام را به وجود آورده بود که آیا از نظر قانونی می توان مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی خصوصی از دولت را با بدهی همان اشخاص به سازمان خصوصی سازی بابت اقساط ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۱    
به گزارش اقتصاد آنلاین، هومن حاجی عبداللهی با انتشار کاریکاتوری نوشت: مردم ایران، به جان رحمان رحیم، امروز میارم ناپلئونی ره!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۲:۴۸    
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جزئیات اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل در روز دوشنبه را تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۲:۴۱    
وزیر نفت ضمن قدردانی از مقام معظم رهبری به دلیل کسب موفقیت بزرگ در عرصه دیپلماسی کشور، گفت: کار دیپلماتهای ایران در تاریخ یکصد سال اخیر دیپلماسی کشور، بی سابقه بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۹    
روحانی لایحه بودجه سال 95 را با 42 روز تاخیر امروز به بهارستان برد. اما لایحه بودجه امسال از حیث منابع و مصارف چه ویژگی هایی دارد؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به بخش خصوصی گفت: موانع و بهانه ها برطرف خواهند شد و انشاءالله ظرف چند هفته روابط بانکی برقرار می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۲    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت با بیان این که اجرای برجام سبب اقتدار بین المللی وافزایش سرمایه اجتماعی داخلی کشور است، گفت: اجرای برجام پیروزی دیپلماسی گفتگو در مقابل دیپلماسی تقابل ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۲    
به گزارش اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز برخی از مدل های سواری کیاموتورز در بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۴    
وزیر کار با تاکید بر اینکه سقوط قیمت جهانی نفت تاثیری بر پرداخت یارانه های نقدی ندارد، گفت: براساس لوایح بودجه سال 95، پرداخت یارانه های نقدی سال آینده هم ادامه می یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۱    
دولت در لایحه بودجه سال 95، جدول میزان جریمه مشمولان غایب برای صدور کارت معافیت نظام وظیفه را پیشنهاد داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۸    
بر اساس گزارش میدانی اقتصاد آنلاین، قیمت انواع تلویزیون های هوشمند در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۹    
نشست خبری رئیس جمهور پیرامون توافق هسته ای و آغاز اجرای برجام، عصر امروز برگزار می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۶    
کارگران می گویند طرحی در زمینه جبران قدرت خرید خانوار در دست دارند که اجرای تدریجی آن می تواند شکاف دخل و خرج زندگی و گرانی 280 درصدی هزینه های معیشت را با افزایش پلکانی دستمزدها جبران کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۳    
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است: در شرایط فعلی نگرانی اصلی در رابطه با آینده بورس این است که نباید بازار به صورت هیجانی و تصاعدی رشد پیدا کند به طوریکه ارتباط عملیاتی بنگاه ها با قیمت سهام آنها قطع ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۰    
در اولین روز اجرای برجام وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی حاضر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۷    
ایران خودرو پس از آنکه نتوانست رنو کپچر را به دلیل حواشی رخ داده، به موقع تحویل ثبت نام کنندگان بدهد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۷    
بدون شرح!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۴    
رییس هیات مدیره انجمن قطعه سازان خودرو با بیان اینکه با لغو تحریم ها چشم انداز روشنی پیش روی صنعت خودروسازی است، تاکید کرد: باید با برنامه ریزی از فرصت ایجاد شده استفاده کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۸    
یکی از کارشناسان اقتصاد مسکن گفت: لغو تحریم ها با یک تاخیر یکی دو ماهه تاثیرش را در بازار مسکن می گذارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۶    
دسترسی برخی کاربران ایرانی از شب گذشته به سایت خارجی یوتیوب ممکن شد این سایت پیش از این در ایران فیلتر بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۰:۵۱    
هنریک فیسکر طراح و مدیر کمپانی فیسکر, در نمایشگاه دیترویت همه نگاه ها را مجذوب خودش کرد. وی با افتخار و اعتماد به نفسی بالا از آخرین سوپراسپرت آمریکایی و یک کمپانی خودروسازی جدید به نام VLF پرده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۵    
دولت در لایحه برنامه ششم توسعه تأکید کرده تا پایان سال 99 هدفمندی یارانه ها اجرا شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۰:۳۸    
حسن روحانی، رئیس جمهور صبح امروز با حضور در مجلس لایحه بودجه 95 کل کشور را تقدیم مجلس کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۰:۳۸    
هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق و یکی از نامزدهای حزب دموکرات برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا از اجرایی شدن برجام استقبال کرد و به باراک اوباما و تیم او بابت این پیروزی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۰:۳۲    
همه واکنش ها نسبت به اجرایی شدن برجام و لغو تحریم ها مثبت بود به جز اسراییل. مقامات رژیم تل آویو برداشته شدن تحریم های ایران را سبب تقویت ایران و متحدانش در منطقه می دانند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۶    
با اینکه آبیاری مزارع با آب آلوده از مدتها پیش ممنوع شده است، اما آن طور که مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران اعلام کرده است، همچنان امکان آبیاری مخفیانه مزارع با فاضلاب وجود دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۳    
اجرای برجام و رفع تحریم های 12 ساله علیه کشورمان، بار دیگر ایران را در صدر اخبار جهان قرار داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۷    
آزاده نامداری که پیشتر در روز دوشنبه 6 مهر ، با انتشار خبری در صفحه مجازی اش ، ازدواج دوم خود را رسانه ای کرد ، اینک تصویری از حلقه ازدواجش منتشر کرده و نوشته:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۱    
در اهمیت لغو تحریم های هسته ای ایران و اجرای برجام همین بس که طی چند روز اخیر تقریبا همه سایت های خبری تحلیلی جهان جنبه های مختلف این موضوع را از زاویه خود مورد بررسی قرار داده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۱    
در ستون طنز روزنامه قانون با عنوان بی قانون و خوانندگان در خصوص بازتاب اجرایی شدن برجام آمده است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۸    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز (یکشنبه) اعلام کرد؛ بر این اساس نرخ همه ارزها نسبت به دیروز ثابت ماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۲    
اگر می خواهید در مسافرت بعدی خودتان ولخرجی کنید و صرفه جویی را کنار بگذارید, با ما در ادامه این مقاله همراه باشید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۹:۴۹    
همان گونه که انتظار می رفت، مباحث مربوط به آغاز اجرای برجام و همچنین تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا، امروز در مرکز توجه مطبوعات و رسانه های بین المللی قرار گرفته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۹:۴۰    
دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوا تهران از تعطیلی مهدکودک ها، پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی شهر تهران و نواحی یک و دو ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۹:۳۷    
سرماخوردگی یک بیماری ساده است که به آبریزش بینی و کمی بدن درد خلاصه می شود و بیشتر از دو سه روز طول نمی کشد، اما کم نیستند افرادی که در طول بیماری با علائم شدیدتری مثل تب و لرز ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۸    
رئیس جمهوری بااشاره به اینکه آنچه ما در برجام به دست آوردیم دستاورد ملت و همه قوا بود نه تنها دولت، اظهار کرد: این دستاورد، دستاورد همه ارکان نظام، هر سه قوه و نیروهای مسلح بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۹    
تمامی تحریم های یکجانبه مرتبط با هسته ای آمریکا، اتحادیه اروپا و همچنین 6 قطعنامه تحریم شورای امنیت و 12 قطعنامه شورای حکام علیه ایران بعد از اعلام آغاز اجرای برجام لغو و برداشته شد.
  • ۱