دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۲۲:۴۷Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 25 دی 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 دی 1394 اقتصاد آنلاین 2 دی 1394 اقتصاد آنلاین 3 دی 1394 اقتصاد آنلاین 4 دی 1394 اقتصاد آنلاین 5 دی 1394 اقتصاد آنلاین 6 دی 1394 اقتصاد آنلاین 7 دی 1394 اقتصاد آنلاین 8 دی 1394 اقتصاد آنلاین 9 دی 1394 اقتصاد آنلاین 10 دی 1394 اقتصاد آنلاین 11 دی 1394 اقتصاد آنلاین 12 دی 1394 اقتصاد آنلاین 13 دی 1394 اقتصاد آنلاین 14 دی 1394 اقتصاد آنلاین 15 دی 1394 اقتصاد آنلاین 16 دی 1394 اقتصاد آنلاین 17 دی 1394 اقتصاد آنلاین 18 دی 1394 اقتصاد آنلاین 19 دی 1394 اقتصاد آنلاین 20 دی 1394 اقتصاد آنلاین 21 دی 1394 اقتصاد آنلاین 22 دی 1394 اقتصاد آنلاین 23 دی 1394 اقتصاد آنلاین 24 دی 1394 اقتصاد آنلاین 25 دی 1394 اقتصاد آنلاین 26 دی 1394 اقتصاد آنلاین 27 دی 1394 اقتصاد آنلاین 28 دی 1394 اقتصاد آنلاین 29 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۷    
وزارت دفاع روسیه می گوید از زمان آغاز عملیات این کشور در سوریه، نیروهای سوری توانسته اند 217 منطقه مسکونی را از وجود تروریست ها پاکسازی کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۷    
دبیر کانون شورای اسلامی کار استان تهران اعلام کرد: 2 تبصره ضد کارگری که در لایحه برنامه ششم توسعه کشور توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گنجانده شده بود با دستور رئیس جمهور متوقف و افزایش سن ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۱:۴۸    
رییس جمهوری چین به دعوت رسمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری کشورمان، روز جمعه (دوم بهمن) در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی وارد تهران می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۱:۴۸    
در هفته ای که گذشت چین، امارت متحده عربی، هند، آلمان، ترکیه، جمهوری کره و روسیه هفت کشور مبدا عمده واردات کالا به ایران بودند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۱:۴۵    
با اتمام اقدامات هسته ای ایران بر اساس برجام، ایران و 1+5 اکنون آماده اجرای برنامه جامع اقدام مشترک می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۱:۴۵    
رئیس هیأت کارشناسی ایران در مذاکرات با گروه 1+5 گفت: لحظات زیبایی در تاریخ کشور عزیزمان در حال رقم خوردن است. کاش می شد در جلسات ما بودید و عزت و کرامت ملت بزرگمان را شاهد می شدید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۱:۴۵    
پایگاه اینترنتی "outsidetheboot" فهرست 100 پدیده فو تبا ل جهان در سال 2016 را اعلام کرد که نام سردار آزمون، مهاجم ایرانی روستوف نیز در آن دیده می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۱:۴۲    
در طول دو سال و نیم گذشته ما با 65 کارآفرین ثروتمند مصاحبه کرده ایم و نظر آن ها را در مورد رازهای موفقیت جویا شدیم. نتایج این گفتگوها درخشان بود و نکات زیادی را دربر داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۱:۳۹    
ره پیک گفت: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تا آخر وقت اداری فردا اعلام می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۵    
سفر گردشگران ایرانی به روسیه در 9 ماهه ژانویه تا سپتامبر 2015 با رشد بیش از 2 برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل به 34 هزار نفر رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۲    
سازمان هواشناسی کشور با اشاره به نفوذ جریانات سرد شمالی اعلام کرد: از امروز علاوه بر کاهش دما در استان های شمالی کشور، بارش باران و برف و در مناطق سردسیر حاشیه خزر پیش بینی می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۰:۳۹    
خودروسازان دنیایی را تصور می کنند که در آن دیگر هیچ کس در تصادف خودرو جانش را از دست نمی دهد و می گویند برای دستیابی به این هدف، بسیار نزدیکتر از آنچه هستند که بسیاری از مردم فکر می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۰:۳۶    
رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه تعداد زیادی خودرو وارداتی از امارات در گمرک جنوب کشور و سلفچگان انبار شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۰:۳۳    
خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع آگاه، از میزان دقیق نفت بارگیری شده توسط ایران برای کشورهایی نظیر چین، کره، ژاپن، ترکیه و تایوان خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۰:۳۰    
به آلمان چه کالاهایی صادر کنیم؟ ژرمن از کدام محصولات ایرانی بیشتر استقبال می کنند؟ همان ها را بشناسید و صادر کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۰:۳۰    
روسیه یکی از مسئولان ارشد زندانی در کومی را به اتهام دزدیدن 50 کیلومتر از یک بزرگراه زندانی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش آوار در عبادتگاه کلیمیان خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۴    
در پی حمله پلیس فرانسه به 4 واحد تولیدی خودروسازی رنو در این کشور سهام این شرکت خودروسازی 21 درصد سقوط کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۱    
توصیه احسان به کسانی که ایده دارند این است که آن را در ذهن شان نگه ندارند و عملی اش کنند. او همچنین بر این باور است که برای عملی کردن یک ایده ممکن است ابتدا با حرف های سرکوب کننده ای از سوی بسیاری ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۰:۱۸    
به نظر می رسد جداسازی بین کسب و کار کوچک و استارتاپ هنوز نیاز به کار بیشتر دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۴:۲۳    
نرخ دلار که تنها 12 روز در سال جاری در کانال 3700 تومانی جولان می داد، روز سه شنبه با کاهش 30 تومانی در معاملات روز دوشنبه به ارزش 3696 تومان رسید و با کانال 3700 تومانی تا به اینجای کار خداحافظی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۴:۱۴    
دفتر هماهنگی دفاعی سیاره می تواند سازمانی باشد که در برابر تأثیرات مخرب ناشی از برخورد اجرام آسمانی به زمین، از ما محافظت کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۴:۱۴    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از رشد 12 درصدی صنعت گردشگری ایران در دو سال گذشته خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۴:۱۱    
حادثه برای هواپیمایی در یکی از فرودگاه های انگلیس منجر به بسته شدن فرودگاه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۴:۱۱    
روزنامه انگلیسی گاردین نوشت بازگشت تهران به بازارهای بین المللی، تأثیر بسزایی بر تعیین معادلات جهانی خواهد داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۳:۳۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادعایی، اقدام ایران در نشان دادن تصاویر تفنگداران آمریکایی را نامناسب توصیف کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۳:۳۸    
اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای اعلام کرد تعلیق تحریم های ایران بر اساس توافق موقت ژنو را تا اواخر ژانویه تمدید کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۳:۲۹    
سهم زمین در هزینه های تمام شده مسکن در سال 1384 حدود 47 درصد بوده که در سال 1392 به 56 درصد افزایش یافته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۳:۰۵    
تصاویر منتشر شده از شهر محاصره شده مضایا در سوریه باعث ناراحتی بسیاری در فعالان حقوق بشری در جهان شده است. کمبود غذا مخمصه ای جهانی است که رفع آن نیازمند همکاری تمامی کشورهای جهان است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۹    
به تازگی کفش متفاوتی ساخته شده که با استفاده از آن می توان نحوه حیرت انگیز راه رفتن بر روی ماه را اینجا یعنی بر روی زمین تجربه کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۶    
کنار رفتن قریب الوقوع تحریم ها باعث شده بسیاری از شرکت ها و سرمایه گذاران خارجی نسبت به طرح ها و برنامه هایشان در ایران با فراغ بال بیشتری سخن بگویند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۰    
شاید همه ما فکر می کنیم شارژ کردن گوشی های موبایل با استفاده از برق خودرو هزینه ای ندارد، اما نتایج مطالعات جدید نشان می دهد که این کار چندان هم که تصور می شود خالی از هزینه نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۲:۴۷    
قیمت انواع تخم مرغ در بسته بندی های مختلف به شرح جدول زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۲:۴۷    
بعضی از آداب و رسوم در گوشه وکنار دنیا جنبه آیینی دارد و برخی دیگر برگرفته از عقاید عامه مردم است که نسل به نسل منتقل شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۲:۳۵    
ایساک مارتین باربرو مدیرکل آژانس سرمایه گذاری و تجارت اسپانیا با علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در محل این بانک دیدار و گفتگو کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۲:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی می گوید که "سود بانکی افراطی مثبت است"، وزرای اقتصادی، کارشناسان و مدیران عامل بانکها هم تقریبا چنین نظری دارند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۲:۲۰    
مقامات محیط زیست فرانسه اعلام کردند آلایندگی موتورهای دیزلی رنو بالاتر از میزان مجاز بوده با این همه برخلاف رسوایی فولکس واگن، نرم افزار غیرقانونی در خودروهای این شرکت پیدا نشده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۲:۱۱    
یک متخصص بیماری های عفونی گفت: قاعدتا اسباب بروز بوی بد دهان یا عفونت هایی است که در خود فضای دهان قرار دارند یا در فضاهایی که به دهان راه دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۹    
با توجه به اینکه تنها یک سوم جمعیت جهان به اینترنت دسترسی دارند، در صورت ترسیم نقشه جمعیت آنلاین جهان، بسیاری از کشورها از چنین نقشه ای حذف خواهند شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۶    
به دلیل تفاوت ساختار و پیچیدگی مغزی زنان زمان خواب آنان کمی بیشتر است. البته بسیاری از زنان، کمتر یا بیشتر از این میزان، می خوابند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۳    
گروه تروریستی و تکفیری داعش در جنایاتی تازه ، 13 نفر از زنان کرد را به زور برای جهاد نکاح به موصل برده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۰    
در شش ماهه اول سال 1394 سویا ، محصولات تخت نورد شده از دیگر آلیاژ فولاد و بخش هایی از راه آهن، لوکوموتیو تراموا بیشترین تأثیر مثبت و انواع گندم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۹    
قیمت پراید ، خودرویی که بیش از 5 سال است عنوان بی کیفیت ترین خودرو ایران را از آن خود می کند در یک دهه گذشته بیش از سه برابر شده است .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۶    
روابط عمومی دانشگاه پیام نور پاسخ داد طبق قانون سازمان سنجش امکان تحصیل در دو رشته وجود ندارد اما دانشجو می تواند از طریق آزمون سراسری در یک رشته فراگیر دیگر تحصیل کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۰    
بر اساس تازه ترین آمار اعلامی سید علیرضا آوایی رئیس سازمان ثبت احوال کشور، کمتر از 3 میلیون نفر در کشور کارت ملی ندارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۰    
ترکیه تغییری در وضعیت سفر ایرانیان به کشور ایجاد نکرده است و همچنان ایرانیان می توانند بدون ویزا به ترکیه سفر کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۷    
تصویر مربوط به مانور ضد زلزله در فروشگاهی در غرب ژاپن است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۴    
رسیدن کمک های بین المللی به یک شهر و دو روستای محاصره شده در سوریه، جزئیاتی از توافق مسکو و دمشق برای عملیات نظامی روسیه در سوریه، نخستین عملیات مشترک روسیه و سوریه علیه تروریست های داعش ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۱    
جزیره فارسی. نامی که شاید تا دیروز به گوش خیلی ها نخورده بود. جغرافیای آن اما به دلیل ورود دو شناور آمریکایی بدون مجوز به آب های کشورمان، برای 24 ساعت برای ایرانی ها و آمریکایی ها خبرساز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۱    
بانک جهانی با بررسی هزینه موبایل در 167 کشور دنیا ، گرانترین و ارزان ترین کشورها از این منظر را اعلام کرد و ایران را سومین کشور ارزان دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۰:۴۸    
مفتی اعظم سعودی خون محسن رضایی را مباح دانست و او را به مرگ تهدید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۰:۲۲    
رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی از روند صعودی قیمت طلا در هفته آتی خبر داد و پیش بینی کرد به احتمال زیاد این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۶    
یک مسئول سابق سازمان بورس روند مثبت بازار سهام را کوتاه مدت دانست و گفت: در صورتیکه تمهیدات لازم اندیشیده شود، روند کوتاه مدت بورس به بلندمدت تبدیل می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۵    
رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: از هفته آینده با اجرای طرحی، لوازم خانگی را در اقساط 10 ماهه به خریداران تحویل می دهیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۰    
نتایج پژوهشی جدید نشان داده است پوشیدن لباس مشکی شما را جذاب، باهوش و با اعتماد به نفس نشان می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۰    
اعلام نامزدهای مهمترین جایزه سینمایی جهان همچون سال های گذشته عده ای را شگفت زده کرد، برخی را ناکام گذاشت و البته با حاشیه هایی نیز همراه بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۰۹:۵۱    
ده سینماگر ایرانی برای توضیح در زمینه پخش تیزرهای تبلیغاتی فیلم هایشان از شبکه های ماهواره ای به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۸    
با کشته شدن 237 تکفیری داعش در نبردهای آزادسازی منطقه بروانه در الرمادی، خلیفه خودخوانده این گروه تروریستی، 3 روز عزای عمومی اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۵    
در بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر مسدود نمودن حساب های موسسه، علاوه بر ممنوع بودن هرگونه برداشت، انتقال وجه و تغییر در مشخصات این حساب ها، تاکید شده متخلفان از این بخشنامه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۹    
مرد بی خانمان که سه روز در کانال آب گرفتار شده بود و در این مدت با خوردن آب کانال زنده مانده بود، با تلاش آتش نشانان نجات یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۶    
روش جالب حمل موتورسیکلت با خودرو.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۳    
مطالعه صورت گرفته توسط محققان دانشگاه نیویورک نشان می دهد، با توجه به دست به دست شدن مداوم پول، اسکناس حامل انواع مختلف باکتری است.