دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۲۰:۲۷Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 6 دی 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 دی 1394 اقتصاد آنلاین 2 دی 1394 اقتصاد آنلاین 3 دی 1394 اقتصاد آنلاین 4 دی 1394 اقتصاد آنلاین 5 دی 1394 اقتصاد آنلاین 6 دی 1394 اقتصاد آنلاین 7 دی 1394 اقتصاد آنلاین 8 دی 1394 اقتصاد آنلاین 9 دی 1394 اقتصاد آنلاین 10 دی 1394 اقتصاد آنلاین 11 دی 1394 اقتصاد آنلاین 12 دی 1394 اقتصاد آنلاین 13 دی 1394 اقتصاد آنلاین 14 دی 1394 اقتصاد آنلاین 15 دی 1394 اقتصاد آنلاین 16 دی 1394 اقتصاد آنلاین 17 دی 1394 اقتصاد آنلاین 18 دی 1394 اقتصاد آنلاین 19 دی 1394 اقتصاد آنلاین 20 دی 1394 اقتصاد آنلاین 21 دی 1394 اقتصاد آنلاین 22 دی 1394 اقتصاد آنلاین 23 دی 1394 اقتصاد آنلاین 24 دی 1394 اقتصاد آنلاین 25 دی 1394 اقتصاد آنلاین 26 دی 1394 اقتصاد آنلاین 27 دی 1394 اقتصاد آنلاین 28 دی 1394 اقتصاد آنلاین 29 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۴    
این روزها تبلیغاتی با عنوان "هک واقعی تلگرام " در فضای مجازی دیده می شود که در آن ادعا شده است تنها با داشتن شماره افراد و بدون نیاز به نصب در گوشی طرف مقابل و کد فعالسازی به پیام های افراد دست پیدا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۰:۲۰    
در وضعیت رکودی بازار، شگردهای زیادی برای فروش ملک ها دیده می شود که فروش مزایده ای یکی از آنهاست، اما آیا این گونه فروش ها به معنی بازگشت دوره رونق است؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۴    
یک عضو کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه از برگزاری جلسه این کارگروه برای تصمیم گیری درباره ی تلگرام خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۱    
رئیس جمهوری ترکیه بنا به دعوت پادشاه عربستان روزهای بیست و نهم و سی ام دسامبر به عربستان سفر می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۸    
نزدیک به یک هفته از تصمیم مدیران تلویزیون درباره ی پخش نکردن گفت وگوی وزیر امور خارجه کشورمان با مجری 90 می گذرد، اما حاشیه های این اتفاق همچنان در رسانه ها و شبکه های اجتماعی به چشم می خورد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۹:۳۶    
اگرچه مسوولان دو دستگاه آماری کشور، بانک مرکزی و مرکز آمار، از ارایه عملکرد اقتصادی سال جاری طفره می روند اما شرایطی را که بر سر اقتصاد رفته، در سیمای درآمدهای مالیاتی می توان دید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، جزئیات جلسه امروز این کمیسیون با معاون وزیر خارجه درباره مصوبه ضد ایرانی کنگره آمریکا و آینده برجام را تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۸:۵۱    
یک خبرگزاری با ارایه اسناد و مدارک،گزارشی از تخلفات پست بانک در7 محور تهیه کرده که در آن به نامه تهدیدآمیز معاون بانک مرکزی به مدیرعامل اشاره کرد که با گذشت ماه ها پست بانک به آن ترتیب اثر نداده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۳    
فرآوری مواد غذایی همواره یکی از بهترین فرصت ها برای اهالی کسب و کار است، این حوزه با توجه به مصرف روزانه و بازاری که همیشه مشتری دارد می تواند پله ای برای پرتاب به سوی پیشرفت های عظیم باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۵    
پرسشی که مطرح شده است ابتدا از سوی یک مخاطب عادی بر روی سایت Quora قرار گرفت و میلیونها نفر از آن بازدید کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۵    
فردا دوشنبه هفتم دی ماه مهدهای کودک بهزیستی و آموزش و پرورش و همچنین مقطع ابتدایی منطقه کهریزک و ری نواحی 1 و 2 تعطیل خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۶    
بانک ملی ایران در دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و سیزدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور، موفق به کسب تندیس طلایی روابط عمومی در زمینه فرهنگ سازی با تاکید بر اقتصاد کودکان شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۷    
رئیس پلیس استان البرز گفت: با همکاری پلیس البرز، اینترپل ناجا و پلیس ترکیه، گروگان ایرانی در خاک ترکیه آزاد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۷:۱۵    
بانک ها بعنوان یک بنگاه اقتصادی، به دنبال کسب و حداکثرسازی سود از طریق مدیریت بهینه منابع و مصارف می باشند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۳    
یک قبضه گلوله خمپاره عمل نکرده در قلب تهران کشف و خنثی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۷    
استاندار تهران گفت : با توجه به کاهش آلایندگی هوای شهر تهران مدارس فردا تعطیل نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۴    
طبق اطلاعیه بانک صادرات ایران ، واریز وجوه سپرده حدود 44 هزار نفر از سپرده گذاران موسسه در حال تصفیه میزان از امروز یک شنبه آغاز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۶    
طی روزهای گذشته، یک محموله خودروهای سوپر لوکس از داخل خاک کشورمان عبور کرد که در میان این محموله، یک دستگاه "بنتلی کانتیننتال" نیز حضور داشت که توسط کمپانی "منصوری" تیونینگ شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۴    
بانک مرکزی اعلام کرد که قیمت هر متر خانه در آذرماه با افزایش حدود 0.5 درصدی همراه بوده است. با این حال تاکید شده که اکنون بهترین فرصت برای خرید خانه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۸    
به گزارش میدانی اقتصاد آنلاین قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو زانتیا، سمند، تندر90 و دنا دربازار تهران به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۵    
بدون شرح!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۰    
دبیر ستادهماهنگی امور اقتصادی دولت می گوید رئیس جمهور با توجه به اختیارات قانونی خود معتقد است نیازی نیست بند بند برنامه ششم از تصویب نمایندگان بگذرد بنابراین فقط احکام کلی و مواردی که نیاز به تصویب ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۷    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین به نقل از بازار تبلت تهران، قیمت محبوب ترین انواع تبلت های با قابلیت مکالمه موجود در بازار به شرح جدول زیر است :
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۵    
در آخرین گزارش مک کینزی، سه عامل اصلی بر سر راه رشد اقتصاد جهانی؛ مسائل سیاسی داخلی، کاهش تقاضای داخلی به سبب رکود و ریسک ژئوپولیتیکی نام برده شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۲    
به گزارش اقتصاد آنلاین، موتورسیکلت کاوازاکی ولکان S دارای سرعت سنج دیجیتالی آنالوگ و کیلومتر شمار و همچنین نشانگر میزان سوخت است،تصاویری از این موتورسیکلت را در ادامه میبینید؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۹    
این روزها شرکت های بین المللی شدیدا در تلاش هستند که هزینه های خود را کاهش دهند و با افزایش تنوع رشد بیشتری را بدست آورند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۳    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت زمان آزمون دکتری Ph.D نیمه متمرکز سال 94 تا ساعت 24 فردا (دوشنبه) خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۰    
بخش عمده ای از بودجه دولت های عضو اوپک، به درآمدهای ناشی از صادرات نفت وابسته است. افت جدی قیمت نفت خام از جولای گذشته تاکنون ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۰    
شرکت ساتیان از واجدین شرایط دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۷    
شرکت پردازش اطلاعات و ارتباطات هاماوران دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۷    
شرکت مشاورین پوشش های صنعتی کسری دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۴    
مردم خیر و نیکوکار مهاباد در اقدامی خداپسندانه و خودجوش دیوار مهربانی را با عنوان دیوار دلسوزی در دو منطقه این شهر برپا کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۹    
درگذشت چاق ترین مرد جهانچاق ترین مرد جهان که اهل مکزیک بود ، روز جمعه در یکی از بیمارستان های این کشور درگذشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۹    
مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: هوای استان تهران روز سه شنبه و چهارشنبه (7 و 8 دی ماه) نیمه ابری و درپاره ای نقاط غبارآلود پیش بینی می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۶    
حاشیه های واگذاری آلومینیوم المهدی در حالی همچنان ادامه دارد که از یک سو برخی نمایندگان مجلس بر غیر قانونی بودن و ارزان فروشی این شرکت و لغو مزایده تاکید دارند و از سوی دیگر سازمان خصوصی سازی معتقد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۳    
طبق تفاهم نامه ای که در حضور خبرنگاران به امضای مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری رسید، قرار بر این شد تا ارتقاء کیفیت زندگی، ایمنی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۳    
تعدادی از سهامداران پرونده پدیده از ساعاتی پیش در خیابان پاستور تجمع کرده و خواستار رسیدگی و عمل کردن مسئولان به وعده های خود شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۹    
در صورت تصویب لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه توسط مجلس دیگر سازمان توسعه تجارت از روند اعطای جوایز صادرات حذف می شود. اما این تصمیم چه آثاری خواهد داشت؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۳    
سایت نیویورک پست برای نخستین بار تصاویری از زندگی خصوصی ولادیمیر پوتین منتشر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۷    
در حالی که حدود 25 روز از مهلت قانونی ارائه لایحه بودجه به مجلس گذشته، اما هنوز زمان مشخصی برای بردن لایحه از سوی دولت اعلام نشده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۲    
توانگری مالی شرکت های بیمه در سال های 1391 لغایت 1394 منتشر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۹    
شهروندان ایران در دهه 1390 شمسی روزهای سختی را در کسب وکار و معیشت خود تجربه کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۱    
نماینده سابق ایران در اوپک با بیان اینکه به دنبال کاهش قیمت ها و سرمایه گذاری ها فرا رسیدن دوره قحطی نفت در بازار نزدیک است، گفت: ایران به دنبال راه انداختن جنگ قیمت نفت در بازار نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۵    
شروط جیش الاسلام برای مذاکره با دولت سوریه پس از کشته شدن علوش، ابراز امیدواری دی میستورا به برگزاری مذاکرات صلح سوریه، شرط و شروط اردوغان برای همکاری ضدتروریستی با ایران و روسیه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۹    
تغییر قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز یک شنبه منتشر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۹    
205 نفر از نمایندگان مجلس در نامه ای به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از ورود کالاهای مشابه به داخل کشور و تلاش بیشتر برای برون رفت از رکود عمیق و بی سابقه شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۳    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: آرم طرح ترافیک و مجوز ورود به محدوده L.E.Z به خودروهای 20 سال به بالا تعلق نمی گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۰    
در پی سیاست های دامپینگ چین در بازار فولاد، آمریکا تعرفه واردات فولاد از این کشور را به 256 درصد افزایش داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۷    
به گزارش میدانی اقتصاد آنلاین قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو ام وی ام 110، پراید و ماتیز دربازار تهران به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۷    
بدون شرح!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۴    
روزنامه لس آنجلس تایمز 16 مقصد گردشگری را برای تعطیلات سال 2016 معرفی کرد که ایران یکی از آنهاست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۱    
یک کارشناس بخش مسکن گفت:در این بخش افزایش سرمایه گذاری و همچنین انجماد نقدینگی منجر به رکود شده و نمی توان انتظار داشت که این بخش به زودی از رکود خارج شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۸    
رییس اتحادیه لوازم خانگی با بیان اینکه نسبت به طرح اعتباری خرید کالا خوشبین نیستم، گفت:قیمت لوازم خانگی تا پایان سال تغییر نمی کند و دچار افزایش نمی شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۰    
به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روز انواع تردمیل در سطح بازار تهران به شرح زیر است. شایان ذکر است که این نرخ ها ممکن است بر اساس برخی امکانات جانبی و خدمات پس از فروش در مناطق مختلف شهر تا 10 درصد تفاوت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۴    
دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی، جزئیاتی از مکانیزم تعیین نرخ خوراک پتروشیمی را تشریح و بیان کرد که چه عواملی باید در تعیین نرخ خوراک پتروشمی ها در نظر گرفته شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۱    
بانک مرکزی آمریکا حدود 10 روز پیش نرخ بهره را افزایش داد؛ تصمیمی که به سرعت بازارهای جهان را درنوردید و تاثیر خود را نمایان کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۲    
آمارها نشان می دهد 1.5 میلیون ایرانی بالای 60 سال به دلایلی از جمله تامین نبودن، نیازهای معیشتی، انتقال تجربه و امید به زندگی تمایلی به بازنشستگی ندارند و دوباره به بازار کار برمی گردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۲    
اگرچه خودروسازان فقط 37 درصد بازار را از لحاظ تعدادی به خود اختصاص داده اند ولی از لحاظ درآمدی سهم خودروسازان 52 درصد است که این موضوع نشان دهنده اهمیت بسیار بالای تجارت خودروی دست دوم برای ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۲    
با توجه به نزدیک بودن زمان ارائه لایحه بودجه سال 1395 و برنامه ششم توسعه به مجلس شورای اسلامی سازمان های دولتی آخرین گمانه زنی های خود برای نهایی کردن طرح هایشان را مطرح می کنند که در این میان شاید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۲    
رییس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس تاکید کرد: دریافت حق سرویس از مشتریان که توسط برخی رستوران ها انجام می شود، خلاف و غیرقانونی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۹    
رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد: نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا ویژه شب عید امسال برگزار نمی شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۹    
استان تهران با ثبت 155 هزار و 288 واقعه ولادت در 9 ماهه امسال از رشد 6.2 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر لزوم اتخاذ سیاست های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای ایجاد اشتغال گفت که دولت در حال ایجاد زمینه سرمایه گذاری جدید است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۳    
حادثه تصادف بین 3 دستگاه خودرو در دزفول 4 کشته و 13 مصدوم برای جای گذاشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۰    
رکورد ارزان قیمت ترین نفت خام ایران هفته گذشته پس از دو دهه شکسته شد و بهای هر بشکه نفت سنگین ایران در بازار کمتر از 30 دلار معامله شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۲    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه آزاد سازی قیمت ها شرایط اقتصادی جامعه را بدتر از گذشته می کند، گفت: سیاست های غلط اقتصادی در این سال ها باعث شده تا قیمت ها دوگانه و فضای رانت و فساد در جامعه افزایش ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۶    
20 شخصیت ورزشی که می خواهند مجلسی شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۸    
دلار پس از اینکه بانک مرکزی آمریکا در 16 دسامبر نرخهای بهره را از حدود صفر افزایش داد و بر در پیش گرفتن یک رویکرد تدریجی در افزایش نرخها تاکید کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۸    
بر اساس گزارش میدانی اقتصاد آنلاین، قیمت روز پرفروش ترین انواع یخچال فریزر در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۲    
مشاور کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور معتقد است: با تضادها و تناقض هایی که در بین تبصره های اشتغال برنامه ششم توسعه دیده می شود، نیروی کار عملا در منگنه گذاشته شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۶    
نمایندگان مجلس در ادامه بررسی لایحه بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسیله نقلیه موتوری در مقابل شخص ثالث با پیشنهادی موافقت کردند که بر مبنای آن خسارت ناشی از حوادث رانندگی بر اساس نوع خودرو تعیین ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۸    
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور اعتقاد دارد که ایجاد محدودیت و ممنوعیت، راهکار مناسب و تاثیرگذار در مسیر مواجهه با فضای مجازی نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۵    
اگر شما هم پوست خشکی دارید و مدام باید دست و صورت تان را چرب کنید این مطلب را حتما بخوانید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۵    
گر چه تاخیر ایجاد شده در ارائه لایحه بودجه 1395 به مجلس توجیحات خاص خود را دارد، اما به هرحال این عدم رساندن به موقع لایحه به مجلس می تواند آن را درگیر برخی حواشی و یا حتی برخی تغییرات کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۶    
سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: آبان ماه امسال 243 نفر بر اثر حوادث کار در تهران جان خود را از دست داده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 24.3 درصد کاهش نشان می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۰    
بنا به گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میزان انباشت ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در هوای پایتخت، 6 واحد نسبت به دیروز افزایش داشته است؛ 138 و در محدوده نارنجی، ناسالم برای برخی گروه های جامعه
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۸    
رئیس کل بانک مرکزی با ارسال بخشنامه ای برای همه بانک های کشور خواستار کمک بیشتر به واحدهای تولیدی و همکاری با کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۰    
اپل، گوگل، مایکروسافت، آمازون و فیسبوک پنج شرکتی هستند که به گفته وال استریت ارزش مجموع سرمایه های آنها بیش از 2.2 تریلیون دلار محاسبه می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۱    
وزیر صنعت از رفع مشکلات اجرای طرح فروش اعتباری کالاهای ایرانی پس از جلسه با معاون اول رئیس جمهور خبر داد و گفت: مردم عاقل هستند و به تولید خودرو ایرانی بیشتر اطمینان دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۵    
آلودگی هوای امسال در حالی رو به افزایش است که جای یکی از آلاینده های اصلی هوا یعنی بنزین پتروشیمی خالی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۶    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از رای کمیسیون ماده 55 قانون شهرداری مبنی بر تعطیلی کارخانه های شن و ماسه منطقه 18 تهران اظهار بی اطلاعی کرد و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۰    
در حالی یک مقام مسوول به تازگی از پیشنهاد قطر درخصوص واردات خاک از ایران برای بازی های جام جهانی 2022 خبر می دهد که هم اکنون 3 میلیون تن فولاد در انبارهای کارخانه ها دپو شده است و .....
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۰    
سازمان حج و زیارت اولویت های جدید حج واجب را برای ثبت نام در کاروان اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۷    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به ساخت یک میلیون و 834 هزار مسکن مهر تاکنون، گفت: حدود 50 هزار واحد مسکن مهر هنوز با مشکل تعاونی ها روبرو هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۴    
مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در 24 ساعت گذشته منتشر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۱    
طی روزهای گذشته اپراتور اول ارتباطات کشور به ایجاد سامانه ای برای فروش سیم کارت های رند اقدام کرده که در آن شماره های مختلف اعلام شده و مشتریان می توانند برای خرید، رقم پیشنهادی خود را اعلام کنند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۵    
بررسی وضعیت بارندگی در 6 حوضه آبریز نشان می دهد میزان بارش نسبت به هفته های گذشته به صورت چشمگیری کاهش یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۲    
کارگران در جدیدترین نشست پیرامون بسته مزد سال 95 مشمول قانون کار اعلام کردند در قالب یک طرح پلکانی 5 ساله به دنبال تعیین مزد منصفانه و تحول مزدی بوده و از این خواسته عقب نشینی نخواهند کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۲    
احمد ی نژاد که قرار بود به گرگان برود ، سفرش به این شهر لغو شد و د فتر وی برای این اتفاق اطلاعیه ای صاد ر کرد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۹    
گزارش مراجع بین المللی از نرخ دستمزد در سراسر جهان، از پایین بودن حداقل دستمزد نیروی کار ایرانی نسبت به دستمزد دریافتی نیروی کار در سایر کشور ها خبر می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۶    
بر اساس گزارش میدانی اقتصاد آنلاین، قیمت انواع تلویزیون های هوشمند در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۰    
رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور با استقبال از جبران عقب ماندگی دستمزد کارگران گفت:خلا دستمزدها باید به شکل پلکانی تعریف و ساز و کار آن مشخص شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۷    
رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران گفت: بدهی وزارت نفت به سازندگان تجهیزات نفتی حدود 1.2 میلیارد دلار است که با توافقات انجام گرفته حدود 50 درصد از آن تا پایان امسال پرداخت خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۴    
عضو جامعه متخصصین صنایع نساجی کشور معتقد است: تا زمانی که صنعت نساجی از جمله صنایع درجه 2 و صنعت خودروسازی که چندان هم موفق نیست از جمله صنایع درجه اول است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۴    
موج برند سازی در جایگاه های سوخت از اظهارات بیژن زنگنه در جمع هیات نمایندگان اتاق بازرگان تهران در روز سه شنبه هفته گذشته کلید خورد؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۵    
وقتی با برادرم تماس گرفتم پلیس تلفن را جواب داد و گفت که بیایید و جسد پسرتان را تحویل بگیرید. حالا هم نه خبری از آن پول است و نه خبری از دوستان برادرم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۲    
رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیرداری با بیان اینکه کشورهای حوزه خلیج فارس به دنبال خاک ایران هستند، به تلاش مقامات قطری برای تامین خاک مورد نیازشان برای بازی های جام جهانی 2022 اشاره کرد وگفت:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۰۹    
بیست ونهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با موضوع بحران های کنونی جهان اسلام با حضور رئیس جمهور آغاز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۰۶    
در حالی واحدهای سیمانی به دلیل رکود ساخت و ساز با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند که اخیر تعطیلی کارخانه ها به دلیل آلودگی هوا و قطع گاز مشکلات جدیدی برای این صنعت به وجود آورده است.
  • ۱