دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۲۳:۳۴Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 8 دی 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 دی 1394 اقتصاد آنلاین 2 دی 1394 اقتصاد آنلاین 3 دی 1394 اقتصاد آنلاین 4 دی 1394 اقتصاد آنلاین 5 دی 1394 اقتصاد آنلاین 6 دی 1394 اقتصاد آنلاین 7 دی 1394 اقتصاد آنلاین 8 دی 1394 اقتصاد آنلاین 9 دی 1394 اقتصاد آنلاین 10 دی 1394 اقتصاد آنلاین 11 دی 1394 اقتصاد آنلاین 12 دی 1394 اقتصاد آنلاین 13 دی 1394 اقتصاد آنلاین 14 دی 1394 اقتصاد آنلاین 15 دی 1394 اقتصاد آنلاین 16 دی 1394 اقتصاد آنلاین 17 دی 1394 اقتصاد آنلاین 18 دی 1394 اقتصاد آنلاین 19 دی 1394 اقتصاد آنلاین 20 دی 1394 اقتصاد آنلاین 21 دی 1394 اقتصاد آنلاین 22 دی 1394 اقتصاد آنلاین 23 دی 1394 اقتصاد آنلاین 24 دی 1394 اقتصاد آنلاین 25 دی 1394 اقتصاد آنلاین 26 دی 1394 اقتصاد آنلاین 27 دی 1394 اقتصاد آنلاین 28 دی 1394 اقتصاد آنلاین 29 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۵:۵۷    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به پای بندی ایران به تعهدات خود در اجرای توافق جامع هسته ای گفت: دولت ایالات متحده ابزارهای مختلفی برای جلوگیری از تداخل قانون جدید روادید آمریکا با اجرای برجام در ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۸    
در چند روز گذشته گزارشی با عنوان دختری که سگ وحشی را از پا درآورد در فضای مجازی و روی سایت ها سر و صدای زیادی به پا کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۵    
بر اساس لایحه بودجه سال 1395، حقوق کارکنان در سال آینده 12 درصد افزایش می یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۶    
10 لحظه ناخوشایند در تاریخ جام جهانی فوتبال.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۳    
اولین دوقلوهای همسان سیاه و سفید انگلیسی حاصل ازدواج آلیسون و ارول کلی دو زوج با نژادهای مختلف هستند که روزنامه گاردین به نقل از پزشکان، توزیع ژنهای آنها را جدا از هم توصیف کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۰    
دو نفر از وزرای کابینه استرالیا به اتهام رسوایی های اخلاقی جداگانه مجبور به کناره گیری از مقام خود شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۱    
یک مقام مسئول در وزارت نیرو با اعلام اینکه سالیانه یک تا دو متر از سطح آب پایتخت کم می شود، گفت: گروه های گشت و بازرسی تقویت می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۸    
اداره مبارزه با مواد مخدر روسیه تخمین زده که تروریست های داعش از محل قاچاق هروئین تولید شده در افغانستان، 500 میلیون دلار درآمد داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۵    
دولت باید کار صادرات را به بخش خصوصی بسپارد؛ صادرات ما در حال حاضر سنتی است. باید این مسیر عوض شود و مسیر صادراتی به سمتی تنظیم شود که یا متکی به تکنولوژی بومی باشد و یا متکی بر نیروکار بومی.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۹    
خودروهای کلاسیک و قیمتی پاکستانی با شعار صلح و دوستی امروز به تهران می رسند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۶    
قیمت جهانی طلا در سال 2015 به پائین ترین حد خود در 5 سال اخیر رسید و با توجه به کاهش قیمت نفت، تحلیلگران می گویند که سال 2016 ادامه همان روند سال 2015 خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۸    
سالگرد درگذشت زرتشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۲    
سازمان هواشناسی با انتشار اعلامیه ای وضعیت آب وهوای کشور در روز های آینده را پیش بینی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۲    
کارشناس مسئول حوادث و فوریت های پزشکی خراسان رضوی گفت: 25 نفر بر اثر نشت گاز منواکسید کربن در مشهد مسموم شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۹    
مجله فورچون طی گزارشی فضاحت بارترین رسوایی های کمپانی ها و بزرگ ترین اتهامات تقلب در سال 2015 را منتشر کرد و نوشت: سال 2015 سالی بود که از نظر ثبت رسوایی های بزرگ مالی رو سفید بیرون آمد!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۶    
پایگاه اینترنتی دیلی میل 10 ماده غذایی را به عنوان سالم ترین خوراکی ها در سیاره زمین معرفی کرده که از جمله شامل انواع لیمو از میان مرکبات و گردو از میان انواع آجیل است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۳    
هواپیمای ایرباس شرکت ماهان طی روزهای اخیر، ضمن برخورد با گاردریل فرودگاه آتاترک استانبول، دچار سانحه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۳:۵۴    
رئیس پژوهش و فناوری شرکت نفت فلات قاره ایران از واگذاری پروژه بررسی توجیه اقتصادی و امکان سنجی طرح توسعه میدان نفتی بینالود به یک شرکت کانادایی خبر داد و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۳    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آغاز به کار پلیس اطفال و نوجوانان برای اولین بار در کشور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۳    
برخی اسناد به دست آمده نشان می دهند گروه تروریستی داعش در نظام اداری خود سازمان هایی را برای مدیریت امور مربوط به غنائم جنگی شامل برده ها و بهره برداری از منابع طبیعی مثل نفت به وجود آورده و تلاش ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۵    
مشاور وزیر نفت با بیان اینکه تحریم سوئیفت ایران تا چند روز آینده لغو می شود، گفت: پرداخت یارانه ها، سرمایه گذاری جدید در بخش نفت و انرژی کشور را تعطیل کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۲    
معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی با ارائه توضیحاتی درباره تعریف سکونت های غیررسمی، گفت در حال حاضر اعلام شده است که بالغ بر 18 میلیون نفر بدمسکن و اسکان در سکونتگاه های غیررسمی در کشور داریم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۲:۳۸    
پسر 17 ساله ای که با راه اندازی یک درگاه اینترنتی جعلی بانکی به بهانه فروش شارژ های تلفن همراه به حساب مردم نفوذ کرده و موجودی حسابشان را خالی می کرد بازداشت شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۲:۳۲    
بودجه عربستان برای سال 2016 با حضور سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این کشور در جلسه شورای وزیران عربستان اعلام شد که در آن 56 میلیارد دلار برای بخش نظامی اختصاص پیدا کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۹    
تورم تولیدکننده در آذرماه با 0.8 درصد کاهش نسبت به ماه قبل به 7 درصد رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۰    
افغانستان و ایران به زودی قراردادهایی به ارزش 100میلیون دلار را در بخش توسعه تجارت میان دو کشور امضا می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۷    
رییس انجمن واردکنندگان لوازم آرایشی، بهداشتی و عطریات کاهش قیمت محصولات آرایشی و بهداشتی را در گروی کاهش نرخ ارز عنوان کرد و گفت: با اجرایی شدن برجام ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۱    
حجم نقدینگی موجود در چرخه اقتصادی کشور از مرز 900 هزار میلیارد تومان هم گذشت؛ تغییری که رییس کل بانک مرکزی را به واکنش به برخی ادعاها مبنی بر دستکاری آمار نقدینگی واداشت و وی از 100 هزار میلیاردی که ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۸    
وزیر نفت با بیان این که اگر هر نگرانی و دلواپسی وجود دارد منافع ملی نباید در آن قربانی شود، تاکید کرد: کاری نکنیم به منافع ملی، عزت و سربلندی ایران ضربه وارد شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۲    
رییس اتحادیه طلا و جواهر یکی از دلایل نوسان قیمت سکه در روزهای اخیر را افزایش تقاضا با توجه به میلاد رسول اکرم و مراسم های شادی در ایام ربیع الاول دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۱:۵۹    
نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا: ایرانی ها مذاکره کنندگان بزرگی بودند و به همه چیز رسیدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۱:۴۷    
تعدادی از ابزارهای پزشکی ترسناک که در زمان های گذشته کاربرد داشتند را باهم ببینیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۰:۳۵    
تمساح نگون بختی که در طوفان فلوریدا درون لوله های فاضلاب در فلوریدا شده بود با کمک پلیس و آتش نشانی خارج و به زیستگاه اصلی اش بازگردانده شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۰:۳۲    
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت:یک روز آقای ظریف پشت پرده دیپلماسی کشور را بازگو خواهد کرد و متوجه می شوید که سرداران دیپلماسی کشور گاهی از سرداران جنگ بیشتر سختی کشیده اند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۰:۲۹    
بتازگی مطلبی با عنوان حمله وحشیانه 2 تن از اراذل و اوباش امروز پشت چراغ قرمز به مهناز افشار به همراه تصویری از این بازیگر در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۰:۲۳    
یک کارشناس شهرسازی با اشاره به اینکه منطقه 22 در طرح جامع سال 47 به عنوان محدوده تلطیف هوای تهران دیده شده بود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۰:۲۰    
سردار شهید حمید تقوی از مستشاران نظامی ایران در شهر سامرای عراق بود که سال گذشته به دست تک تیراندازان داعشی به شهادت رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۷    
مقام های امنیتی در آرژانتین عملیات بزرگی را برای دستگیری سه مجرم سرشناس که از یک زندان فوق امنیتی گریختند شروع کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۴    
با نزدیک شدن به روز اجرای برجام، وزیر خارجه آمریکا، بیانیه مطبوعاتی صادر کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۱    
بازتاب آزادسازی شهر رمادی، وعده حیدرالعبادی برای پیروزی بزرگ بر داعش، هشدار نسبت به احتمال کنترل ایران بر رمادی، قتل عام مردم یک روستای عراق به دست داعش ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۵    
پذیرفته شدن توبه نامه یک اعدامی در شب اجرای حکم و در یک قدمی چوبه دار، اتفاق کم نظیری است که در دستگاه قضایی ایران رخ داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۲    
رضا رشیدپور مجری برنامه اینترنتیِ دید در شب ، شب گذشته از دستبرد به خودرو و سرقت مدارک و لپ تاپ خود که حاوی تصاویر و فیلم های شخصی اش بود خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۹:۵۷    
اگرچه افشای رسوایی باورنکردنی غول خودروسازی آلمانی دنیای خودرو را مبهوت کرد اما اخبار مهم دیگری هم در سال جاری نظرها را جلب کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۹:۵۴    
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از پیشنهاد سرمایه گذاری 12 میلیارد یورویی آلمانی ها برای سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی کشور خبر داد و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۵    
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: طی توافق با شهرداری قرار است تا دست فروشان واجد شرایط روزانه 4 تا 6 ساعت در ساعات بعد از ظهر فعالیت کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۵    
اخیرا در بسیاری از نقاط کشور مشاهده شده که هاردهای ریفربیشد (refurbished) و پولد (pulled) بدون گارانتی یا بعضاً با گارانتی های شناخته شده در بازار ایران به عنوان محصول اصل و آکبند به فروش می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۳    
موضوع جالبی که اتفاق افتاده حضور اولین شورلت در لیست بلند خودروهای مجاز به واردات است. لیستی که نشان می دهد این خودرو تمامی مجوزهای واردات را گذرانده و دریافت کرده و حال برای ثبت سفارش آماده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۰    
صحن غیرعلنی شورا امروز شاهد بررسی گزارش حسابرسی بودجه سال مالی منتهی به اسفند 92 سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۴    
پس از آنکه اخباری در رابطه با حضور شرکت خودروسازی آئودی در ایران مطرح شد و حتی بحث هایی در رابطه با عملکرد رسمی آن طرح گردید، این شرکت در توضیحاتی حضورش در بازار خودروی ایران را تکذیب کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۸    
در ادامه اطلاع رسانی سایت اقتصاد آنلاین به آحاد فعالان اقتصادی، نمودارهای لحظه ای تمام بازارهای مهم جهانی از طلا و ارز گرفته تا مواد غذایی در زیر گردآوری شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۱:۴۱    
فرمانده انتظامی بوکان از کشف 260 کیلو پیش ساز شیشه در بوکان خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۱:۱۷    
هم زمان با اعلام کسری بودجه بی سابقه، دولت عربستان سعودی قیمت آب و برق و گاز را در این کشور را بالا برده و از گران شدن پنجاه درصدی بنزین خبر داده است.