یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۲۳:۰۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 2 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 3 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 4 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 5 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 6 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 7 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 8 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 9 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 10 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 11 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 12 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 13 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 14 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 15 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 16 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 17 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 18 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 19 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 20 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 21 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 22 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 23 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 24 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 25 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 26 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 27 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 28 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 29 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۳    
آمارهای منتشر شده از سوی بانک جهانی در سال 2014، نرخ واقعی سود وام بانکی در ایران را منفی 2.4 درصد اعلام کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۵۵    
پای حرف های یک مهندس کشاورزی نشستیم که 10 سال پیش با یک میلیون تومان سرمایه شروع کرد و اکنون با 5 سالن فعال تولید قارچ و 2 سالن در حال راه اندازی و ایجاد 65 شغل 2میلیارد تومان سرمایه دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۳    
ارزش کل بازار سهام ایران با تمام صنایع و شرکت های حاضر در آن، با ارزش شرکت آمریکایی استارباکس که تنها یک قهوه فروشی زنجیره ای است برابری می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۰    
سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی از فردا با هدف شفافیت در مصرف و نیز جلوگیری از قاچاق تغییر خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۱    
اگر تا به حال رژیم هایی که امتحان کردید در راضی نگه داشتنتان ناموفق بوده اند به خواندن این مقاله ادامه دهید. یکی از بزرگترین چالشهایی که زمان کاهش وزن با آن دست و پنجه نرم میکنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۵    
کودکی اولیور و استن بازیگران مشهور نقش لورل و هاردی
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۵    
معاون کنسولی امور مجلس و ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه با تأکید بر اینکه ایران هیچ محدودیتی برای لغو روادید با سایر کشورها ندارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۹    
وقتی دولت هند آگهی استخدام در مشاغل سروکننده چای و نگهبان شیفت شب را منتشر کرد، هرگز تصور نمی کرد که دو میلیون و 300 هزار هندی برای تنها 368 ظرفیت شغلی ثبت نام کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۸    
جان فلاول، مدیرعامل شرکت Mortgage Choice با حضور در شبکه تلویزیونی سی ان بی سی ضمن برشمردن انتظارات اقتصاد استرالیا از دولت جدید این کشور ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۵    
معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، فهرست جدید اولویت های سرمایه گذاری حوزه صنعت، معدن و تجارت را برای سال 1394 تا 1396 با ارائه 329 رشته کاری بر روی سایت رسمی این وزارتخانه قرار داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۳    
تسهیلات مسکن که قرار است تجهیز مالی افراد برای خانه دار شدن را عهده دار باشند، پاسخگو نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۷    
صبح امروز طی مراسمی آغاز تولید انبوه خودرو ساندرو در پارس خودرو ، قیمت این محصول اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۷    
در قراردادهای موسوم به IPC قرار براین است که حلقه های مختلف صنعت نفت (اکتشاف، توسعه و تولید) به صورت یکپارچه واگذار شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۱    
مدیرعامل رنو پارس گفت: به مگاموتور حداکثر سه ماه فرصت دادیم که یا عملکردش را اصلاح کند یا اینکه بخش تولید موتور تندر 90 را به رنوپارس واگذار کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۸    
دبیر انجمن قطعه سازان از تولید سه محصول جدید پژو در ایران خبر داد و گفت با همکاری ایتالیایی ها تا دو سال آینده یک خودرو جدید دیگر از سوی خودروسازان داخلی وارد بازار خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۵    
یک مقام آگاه برخی از جزئیات حذف یارانه بگیران غیر نیازمند و شاخص های این حذف را شامل خودروی بالای 80 میلیون تومانی و حقوق بالای 3 میلیون تومانی تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۶    
بر اساس صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت بین المللی گروه هتل های سوری نت، بابک زنجانی از این شرکت خارج و دیگر هیچگونه حق و سمتی در شرکت مذکور ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۳    
بهای نفت در بازارهای جهانی در معاملات امروز (سه شنبه) کاهش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۸    
کارشناسان بین المللی هشدار دادند تحقیقات جدید درباره احتمال نقض تحریم های ایران توسط بانک استاندارد چارترد، به فشار بر بانک های غربی برای برنگشتن به ایران می افزاید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۲    
بازارهای سهام آسیایی با بهبود بازارهای آمریکا و آماده شدن بانک مرکزی اروپا برای تسهیل بیشتر سیاست پولی، روز سه شنبه صعود کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۲    
مدیر عامل صانیر از امضای قرارداد جدید برقی بین ایران و چین خبر داد و گفت: این قرارداد به منظور تامین فاینانس، کالا و تجهیزات و اجرای پروژه های جدید صنعت برق و انرژی امضا شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۹    
رییس اتحادیه دفاتر فروش آهن اصفهان گفت: در حال حاضر کارخانه ها با انبوه کالا مواجهند، اما متقاضی و خریداری نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۴    
یک فروند هواپیمای MD82 شرکت هواپیمایی ایرتور، ساعت 12:30 ظهر دیروز وارد فرودگاه تبریز شد و در باند فرودگاه با موفقیت به زمین نشست اما هنگام دور زدن و حرکت به سمت رمپ از باند خارج و وارد شانه خاکی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۲    
هزینه بلیط یک سره سفرهای دریایی با توجه به مسافت و همچنین خدمات دریافتی از 80 هزار تومان تا 270 هزار تومان متغیر است و قیمت بلیط های دوسره نیز از 135 هزار تومان شروع می شود و تا 420 هزار تومان ادامه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۹    
قیمت رهن و اجاره مغازه های موجود در شرق تهران با توجه به متراژ، سال ساخت و موقعیت مکانی با یکدیگر تفاوت دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۶    
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ضمن هشدار در خصوص مضرات فراوان قلیان از آسیبی جدید خبر داد و گفت: برخی افراد سودجو هنگام سرو قلیان به آن مواد روان گردان همچون شیشه اضافه می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۶    
اگرچه هفته گذشته فدرال رزرو تصمیم به عدم تغییر نرخ بهره بانکی گرفت، اما مطرح شدن یک ایده جدید از سوی برخی مقامات بانک مرکزی آمریکا یعنی نرخ بهره منفی بیش از پیش سبب شگفتی و تعجب ناظران سیاست های ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۳    
شرکت توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس (سهامی خاص) فعال در زمینه تولید و خدمات پس از فروش دستگاه های خودپرداز از متخصصان و فارغ التحصیلان دانشگاهی برای همکاری در تهران دعوت به عمل می آورد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۰    
رکود و سوءمدیریت، این بار بلای جان صنعت آلومینیوم کشور و باعث برهم خوردن بازارهای داخلی و خارجی صنایع پایین دستی و از دست رفتن محصولات صادراتی این صنعت شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۰    
شرکت آریا همراه سامانه پیشرو در ارائه راه حل های جامع فناوری اطلاعات و مخابرات از متخصین مجرب و با انگیزه دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۸    
گروه مهندسین مشاور ایتسن از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۴    
کارگردان و بازیگر فیتیله از خداحافظی تیم عموهای فیتیله ای با تلویزیون تا پایان امسال و پس از پخش قسمت های تولیدشده خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۲    
صنعت خودرو TRW اخیرا اقدام به ساخت اتومبیلی نموده است که علاوه بر قابل رویت بودن کل محتویات ماشین از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار است از جمله سیستم های ایمنی یکپارچه همراه با لوازم الکترونیکی و ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۶    
پزشکان معتقدند چاق بودن می تواند خطر ابتلا به نوعی تومور مغزی موسوم به مننژیوما را تا بیش از 50 درصد افزایش دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۳    
سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس با اشاره به ارائه گزارش این کمیسیون در مورد توافق هسته ای در هفته آینده گفت که کمیسیون ویژه، برجام را نه تأیید و نه رد می کند بلکه آن را تأیید مشروط می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۴    
نیمه شمالی خط 3 مترو پایتخت روز سه شنبه در آیینی با حضور رییس جمهوری، شهردار تهران و جمعی از مسئولان شهری به بهره برداری رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۸    
نیروهای امنیت عمومی لبنان یک تروریست تکفیری را که درحمله به مقر سفارت جمهوری اسلامی ایران در منطقه بئر حسن بیروت پایتخت لبنان دست داشت، بازداشت کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۹    
دانشجویان دستگاه هایی را انتخاب می کنند که از رِنج قیمت قابل تأمل تری برخوردار باشد، بنابراین باید مدلی را مدنظر داشت که از تراشه قابل ارتقا و رم اضافی برخوردار باشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۰    
در پایان معاملات امروز بازار سرمایه رشد 248 واحدی شاخص بورس به ثبت رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۰    
درحالی شورای پول و اعتبار بانک ها را مکلف کرده تا سود سپرده های کوتاه مدت کمتر از یک سال زیر 20 درصد باشد که هم اکنون این نرخ در تعدادی از بانک های خصوصی دقیقاً 20 درصد و بعضاً بالاتر هم شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۷    
وزیر جنگ سابق اسرائیل گفت که ایالات متحده باید ابزار و تجهیزات لازم برای حمله به ایران را در اختیار این رژیم قرار دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۱    
پس از گذشتن برجام از سد کنگره، مقالات و اظهارنظر های مختلفی در داخل و خارج کشور صورت گرفته اند که شاهد بازتاب وسیع آنها در فضای رسانه ای کشور هستیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۸    
تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2015 برابر کانادا مغلوب شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۵    
رئیس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش آخرین آمار ثبت نام در مدارس را تا 31 شهریورماه اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۲    
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه نام شرکت دماوند به علت اصرار بر تخلف آنها و عدم رعایت ابلاغیه پلمپ و جمع آوری آب معدنی به اطلاع عموم مردم رسید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۹    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار میزبان وزرای کشاورزی، مشاوران در امور بازرگانی خارجی و جهانگردی فرانسه به همراه هیاتی 150 نفره از صاحبان شرکت ها و صنایع بزرگ این کشور در هتل اسپیناس بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۶    
خودروی ساندرو محصول جدید پارس خودرو رونمایی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۳    
به گزارش میدانی اقتصادآنلاین قیمت جدیدترین انواع ماشین ظرفشویی دربازار تهران به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۹    
بعد از شرط گذاری بانک مرکزی برای ارائه تسهیلات به بدهکاران بانکی در سال گذشته، این بار برای مدارای بیشتر با بدهکارانی که در شرایط خاص قرار دارند ممنوعیت صدور ضمانت نامه از سوی آنها به حالت تعلیق ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۶    
رئیس جمهور کشورمان باتاکید بر اینکه در مذاکرات حقمان را گرفتیم و مذاکره کنندگان ما برای کلمه کلمه و حتی نقطه و ویرگول آن جنگیدند اظهار کرد: مذاکرات اخیر حتما یکی از مذاکرات افتخار آمیز ایران است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۱    
در حالی که دیروز در بازار قیمت دلار کاهش یافته بود، امروز دوباره شاهد رشد 23 تومانی آن بودیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۸    
به دنبال آلوده شدن برخی از اپلیکیشن های روی اپ استور اپل در چین، اسامی اپلیکیشن های آلوده منتشر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۵    
کمپانی چینی هوآوی در حال ساخت گوشی مشابه نوت5 سامسونگ است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۲    
یک متخصص تغذیه با اشاره به خواص درمانی پیاز گفت: مصرف پیاز سبب جلوگیری از پوکی استخوان به ویژه در زنان می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۹    
زوج جوان با موتور به میهمانی می رفتند که در حادثه ای هولناک جان خود را از دست دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۶    
وزیر سابق اطلاعات، 20 درصد از عوامل بروز مشکلات بزرگ اقتصادی امروز کشور را تحریم های غرب دانسته و گفته است که هشتاد درصد دیگر، مدیریت نادرست ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۶    
جوان 19 ساله ای که با تبانی خواستگار یک زن مطلقه و با توسل به زور و تهدید او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، سپیده دم یک شنبه گذشته در زندان مرکزی مشهد به دار مجازات آویخته شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۳    
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، همچنان معتقد است که برخی افراد سودجو به هنگام سرو قلیان، به آن مواد روان گردان همچون شیشه اضافه می کنند. اما، پلیس چنین موضوعی را تکذیب می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۰    
قیمت انواع محصولات لبنی بعد از تغییرات در چند ماه گذشته در چند هفته گذشته با ثبات همراه بوده است اما برخی برند ها همچنان تعدادی از اقلام خود را بیش از قیمت تعیین شده عرضه می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۷    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور از مردم بابت تاخیرهای پروازی این شرکت عذرخواهی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۴    
نمایندگان مجلس با 94 رأی موافق، 78 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از پاسخ های وزیر کار قانع نشدند و بدین ترتیب ربیعی دومین کارت زرد خود را از پارلمان دریافت کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۱    
به دستور وزیر امور خارجه کشورمان، ستاد پیگیری برجام در این وزارتخانه تشکیل شد و معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت متبوع با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد پیگیری برجام منصوب شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۵    
رئیس اتاق ایران با بیان اینکه راهکار فوری خروج از رکود، رقابتی کردن فضا و بازکردن قفل های مقرراتی پیش پای تولید است، گفت: بخش خصوصی طرفدار بالا بودن نرخ ارز و گرانی کالاها نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۲    
معاون وزیر صنعت با تاکید بر اینکه به لغو تحریم ها خوشبین هستیم، از شروط سه گانه ایران برای همکاری با خودروسازان خارجی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۲    
واکنش کاخ سفید به بازدید آمانو از پارچین و موضع گیری یک سناتور آمریکایی درباره این موضوع، ادامه تلاش جمهوری خواهان کنگره برای ضربه زدن به توافق هسته ای ایران و ادعای افزایش همکاری ایران و روسیه در ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۹    
سایه کوچ اجباری، وحشتناک ترین سایه ای بود که می توانستند بر سر خود ببینند. سایه ای که با روند رو به خشکی دریاچه ارومیه هر سال به آن نزدیک تر می شدند و نگرانی هایشان از آینده بیشتر....
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۹    
به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت انواع سینما خانگی در بازار به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۳    
وقتی بورژوازی و در واقع یک طبقه جدید اجتماعی شکل می گیرد، آن طبقه به دنبال ایدئولوژی ای می گردد که بتواند آن را اجرایی کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۴    
مدیرکل امور اجتماعی وزارت کار گفت: سهام ترجیحی واگذار شده به کارگران نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تعداد سهام واگذار شده 385% رشد و در مبلغ ریالی سهام واگذار شده به کارگران نیز 480% رشد داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۴    
معاون امور باغبانی وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه میزان تولید انگور امسال به چند میلیون تن می رسد، گفت: در حال حاضر این محصول روی دست انگورداران باقی مانده، به طوری در ارومیه گریه آنها درآمده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۶    
معاون وزیر نفت با اشاره به راه اندازی و آغاز تولید گاز در 7 فاز جدید پارس جنوبی در سال جاری، اعلام کرد: امسال 100 میلیون متر مکعب دیگر به ظرفیت تولید روزانه گاز ایران افزوده می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۳    
گزارش اقتصاد آنلاین قیمت پرفروش ترین انواع تلویزیون در بازار شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۳    
سازمان امور مالیاتی چندی پیش از کشف 16میلیارد تومان فاکتور جعلی در برخی استان ها خبر داده بود و اکنون حدود 1000 شرکت متخلف شناسایی شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۰    
در شرایطی که برخی معتقدند کمپین خودرو نخرید کار واردکنندگان است، عضو انجمن واردکنندگان خودرو تاکید کرد آنها (شرکت های واردکننده) نقشی در این کمپین ندارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۸    
شما برنده سهمیه امداد خودرو شده اید این جمله، مقدمه ای برای کلاهبرداری شرکت های بی نام و نشان از صاحبان خودرو در کشور است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۵    
هتل های زیبای دنیا سعی کرده اند متفاوت ترین لابی ها را طراحی کنند تا مهمانان خود را راضی نگه دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۵    
به گزارش اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت برخی از مدل های انواع سواری های مرسدس بنز و ب . ام . و در بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۹    
شورای پول و اعتبار در جلسه عصر امروز خود، استاندارهای انتشار عمومی اطلاعات بانکی و مطالبات غیرجاری شبکه بانکی را بررسی می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۳    
طی پنج ماهه گذشته نزدیک به دو میلیارد تومان عینک آفتابی به کشور وارد شده، آمارها نشان می دهد که بیشترین حجم واردات در این مدت از چین بوده است در حالیکه به نظر می رسد عینک های وارد شده از ایتالیا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۳    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به اظهارات رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی رضایت کشورش را از نمونه برداری هایی که توسط کارشناسان ایرانی در سایت پارچین انجام شده است، اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۰    
مدیر برنامه ریزی استراتژیک گروه صنعت خودروسازی سایپا با اعلام اینکه در شرکت های خودروسازی خارجی شاخص ایراد خودرو در چهار ماه اول تحویل به طور میانگین حدود دو ایراد و در ایران 4 ایراد است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۶    
رییس انجمن صنفی انبوه سازان تهران معتقد است از اواخر دی ماه شاهد افزایش قیمت مسکن خواهیم بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۳    
توافق هسته ای و شکستن احتمالی قفل های تحریم در آینده، در حالی ایرانی ها را به حضور خودروسازان خارجی در کشور امیدوار کرده که هنوز هیچ یک از بزرگان صنعت خودرو جهان رسما به جاده مخصوص نیامده اند و هنوز ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۳    
امروزه زندگی در کلان شهرها برای بسیاری از شهروندان بدون عابربانک ها و پوزها قابل تصور نیست. هر چند همچنان پرداخت های نقدی حجم قابل توجهی از پرداخت ها را شامل می شود اما بسیاری از پرداخت ها نیز با ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۰    
قائم مقام بانک مرکزی از تهیه گزارش تخلف بانک ها از مصوبه نرخ سود شورای پول و اعتبار خبرداد و گفت: افزایش تقاضا در ماه پایانی تابستان، تقاضای ارز حجاج و کاهش درآمدهای نفتی سه عامل افزایش نرخ ارز بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۴    
فناوری نانو امروزه در بسیاری از صنایع ورود پیدا کرده است تا در بهبود و ارتقای کیفیت آنها موثر باشد. ایران در میان 10 کشور برتر حوزه فناوری نانو است و در رتبه هفتم قرار دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۴    
طلا در بازار جهانی به دلیل نگرانی سرمایه گذاران از افزایش نرخ های بهره آمریکا تا پایان امسال و صعود ارزش دلار نتوانست به سطح بالاتری صعود کند و نزدیک به بالاترین قیمت سه هفته گذشته قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۱    
سردار محمد رضا نقدی طی سخنانی در همایش مدیران مرکز سایبری بسیج که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: دشمن در همه عرصه ها در برابر ملت ایران متحمل شکست شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۸    
ساعت 24 دیشب زمان مصوبه هیئت دولت درباره کاهش 100 تومانی قیمت CNG به پایان رسید و با توجه به تمدید نشدن این مصوبه از سوی دولت، قیمت آن به کیلویی 600 تومان بازگشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۰    
گروه تروریستی داعش در گزارش تصویری از امتحانات نهایی علماء و خطباء خود رونمایی کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۵    
مقامات بانک مرکزی می گویند تغییر مصوبه امکان برداشت 200 هزار تومانی روزانه از کارت های بانکی در دستور کار است که در صورت نهایی شدن به زودی این مبلغ به 400 هزار تومان افزایش خواهد یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۵    
بانک مرکزی برای امروز نرخ 38 ارز را نسبت به روز گذشته تغییر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار هیئت فرانسوی گفت: هرچند حدود 6 میلیون خودروی پژو در جاده های ایران تردد می کند اما مردم ما تا اندازه ای از عملکرد پژو ناراضی هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۳    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه فاصله نرخ ارز مبادله ای و آزاد محدود است، گفت: نرخ ارز در بازار در وضعیت نزدیک به تک نرخی قرار دارد و تفاوت موجود بیشتر به خاطر کیفیت ارز مبادله ای و آزاد است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۰    
رئیس جمهور بزرگترین قدرت منطقه بر علیه ارهاب و ترور را نیروهای مسلح ایران دانست و گفت: اگر تروریست ها در دیگر کشورهای منطقه بخواهند جولان دهند،تنها امیدشان می تواند ارتش، بسیج و سپاه ایران زمین باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۵    
به گزارش اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت برخی از مدل های سواری برند لکسوس در بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۶    
فرانسوی ها از نوعی زیردریایی برقی شخصی رونمایی کرده اند که بر خلاف مدل های قبلی دارای موتور الکتریکی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۳    
روز گذشته طرحی با قید دو فوریت در بین نمایندگان مجلس توزیع شد که بر اساس آن از سال 1395 پرداخت یارانه نقدی حذف می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۰    
آیت الله مصباح گفت: به تعبیر قرآن برخی انسان ها همانند چهارپایان هستند از این رو ممکن است که فردی آراستگی ظاهری داشته باشد اما از هر جنبنده ای بدتر باشد ...
  • ۱