سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۷:۵۹Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 28 شهریور 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 2 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 3 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 4 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 5 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 6 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 7 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 8 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 9 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 10 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 11 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 12 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 13 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 14 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 15 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 16 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 17 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 18 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 19 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 20 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 21 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 22 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 23 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 24 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 25 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 26 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 27 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 28 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 29 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۹:۵۰    
به دنبال فرود اضطرای روز پنج شنبه وزیر راه و شهرسازی میهمان اهالی روستای سرزو در خراسان رضوی بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۹:۴۷    
امین حیایی که شب گذشته به همراه امیرمهدی ژوله در خندوانه استندآپ کمدی اجرا کرد، در نوشتار کوتاهی از مردم خواسته که از هرگونه بی احترامی پرهیز کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۹:۴۱    
امیرمهدی ژوله می گوید اگر یکی را دوست داریم لازم نیست به آن یکی فحش بدهیم، اگر افکار و عقاید یک نفر با ما همخوان است به معنی این نیست که آن یکی مزدور است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۹:۳۵    
اگر یک تخم مرغ خور حرفه ای هستید احتمالا می دانید که در فصول گرم و سرد سال قیمت آن نیز متفاوت است. تقاضا در تابستانها کمتر بوده و به علت عرضه زیاد و فسادپذیری قیمت کاهش می یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۹:۲۶    
مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران در حالی از توافق صنایع لبنی با دامداران مبنی بر افزایش قیمت پلکانی شیر خام خبر می دهد که صنایع لبنی هیچ توافقی در این باره را تأیید نمی کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۹:۰۰    
در حالی که به نظر می رسید سیاست گذاران از طوفان اخیر تهران برای خدمات رسانی در زمان بحران بهره برده باشند، سیل اخیر تهران که ناشی از یک باران به ظاهر ساده بود، این مسئله را منتفی می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۸:۵۷    
رشد قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی موجب شد تا قیمت هر قطعه سکه نقدی در ابتدای معاملات اولین روز هفته با حدود 10 هزار تومان افزایش نسبت به روز پنجشنبه گذشته به 917 هزار تومان برسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۸:۵۱    
پس از مطرح شدن حرف و حدیث هایی مبنی بر فعالیت بدون مجوز شرکت سامسونگ در ایران، در نهایت معاون سازمان صنعت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۸:۴۸    
رییس اتاق اصناف معتقد است در موضوع چگونگی دریافت مالیات از اصناف فراکنی صورت گرفته است، چراکه از سال 1390 تا کنون 48 درصد سهم مالیات بخش اصناف افزایش یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۸:۴۲    
برخی شرکت های خودروساز این روزها در حالی به واردکننده خودرو تبدیل شده اند که در کنار تعهدات قبلی خود، برنامه ای برای داخلی سازی این خودروها نیز ندارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۸:۳۹    
مدیرعامل فرابورس ایران از پذیرش اسناد خزانه اسلامی در بازار ابزارهای نوین مالی خبر داد و گفت: پیمانکاران دارنده اوراق به زودی می توانند اوراق خود را در فرابورس ایران معامله کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۸:۱۵    
یک کارگزار بورس تهران با بیان اینکه روند بازدهی بازارسهام از اواخر امسال رو به بهبودی می رود، عنوان کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۸:۰۹    
نگرانی نسبت به رشد اقتصاد جهانی روز جمعه مانع صعود بازارهای سهام در آمریکا و اروپا شد و افزایش قیمت اوراق قرضه دولتی و سایر دارایی ها را به دنبال داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۷:۵۷    
یک عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد که بخش خصوصی می تواند موجب رونق در حوزه مسکن شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۷:۵۱    
برندهای گروه خودروسازی فولکس واگن با افت بازار چین، در تلاش برای بهره برداری از بازارهای جدید برآمده اند و به همین علت منتظر برداشته شدن تحریم های ایران برای ورود به این کشور هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۷:۴۸    
سازمان کشورهای صادرکننده نفت(اوپک) پیش بینی کرد: قیمت نفت تا سال 2040 به بالای 100 دلار در هر بشکه باز نمی گردد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۷:۴۳    
وزیر صنعت با ارسال نامه ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار پیش بینی و برآورد اعتبار مورد نیاز برای پوشش خدمات بیمه ای قالیبافان در سال 95 شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۷:۲۸    
موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی در آخرین گزارش خود تحولات بخش ساختمان در سال 93 را تحلیل کرده و دلیل اصلی رکود بخش ساختمان را مرتبط با کاهش ارزش افزوده ساختمان بخش خصوصی دانسته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۷:۲۵    
نرخ بیکاری کلی استان های مرزی چندان تفاوت فاحشی با دیگر استان ها ندارد، اما نرخ بیکاری جوانان 15 تا 24 سال در این استان ها بسیار بالاست و در این میان بیکاری زنان تا دو برابر مردان هم می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۷:۱۹    
بانک ملی ایران سامانه سماح (ساماندهی متقاضیان اعزام به عتبات عالیات به ویژه در ایام خاص) به منظور ساماندهی اعزام مشتاقان زیارت امام حسین(ع) و دریافت روادید کشور عراق را با موفقیت طراحی و عملیاتی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۷:۱۹    
در پی برگزاری 6 جشن از سری جشن های کانون جوانه های بانک ملی ایران، هفتمین جشن اعضای فعال این کانون با حضور 1500 نفر از کودکان و نوجوانان عضو این کانون به همراه خانواده های آنها در شهر تبریز برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۷:۱۳    
حجت الاسلام موسی کمالی خواستار تداوم حضور گسترده مردم در نمازجمعه جزیره خارگ شد و اضافه کرد: از همه مردم بابت اشتباهات و نواقصی که وجود داشت عذرخواهی می کنم و حلالیت می طلبم و امیدوارم بنده را ببخشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۷:۱۰    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: به علت توزیع نامناسب معلم مرد و زن در مدارس هم اکنون مدارس شهر تهران با کمبود 80 هزار ساعت معلم مرد و بلاتکلیفی 700 معلم زن در آستانه بازگشایی مدارس روبروست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۷:۱۰    
معاون حقوقی رئیس جمهور از ورود جدی این معاونت در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی نسبت به الزامات حقوقی و قانونی بندهای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۷:۰۴    
کارشناس هواشناسی گفت: با توجه به نقشه های هواشناسی، احتمال بارش باران و آب گرفتگی معابر در بیشتر استان های شمالی کشور پیش بینی می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۷:۰۱    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی فردا در کمیسیون برجام حضور خواهد یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۶:۵۸    
یک جهانگرد ژاپنی که قصد داشت بر روی پله های تاج محل در آگرای هند عکس سلفی بگیرد تعادل خود را از دست داد و با سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۶:۴۰    
ما در این نوشته می خواهیم، مسیری منحصر به فردی را معرفی کنیم که شهر کوپنهاگن دانمارک را به شهر مالموی سوئد متصل می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۶:۰۵    
در معاملات بی رمق امروز دماسنج بازار سرمایه بعد از صعود و نزول فراوان در نهایت به افت 9 واحدی و ماندگار شدن در کانال 62 هزار و 225 واحد رضایت داد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۶:۰۲    
تعیین نرخ 3100 تومانی در بودجه سال بعد برای مبنای تبدیل دلار به ریال در حالی صورت گرفته که نسبت به نرخ 2850 تومان سال جاری 250 تومان افزایش دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۵:۳۶    
سخنگوی سابق هیئت رئیسه مجلس گفت: روند بررسی توافق هسته ای در کمیسیون برجام جناحی شده که این یک اشتباه استراتژیک است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۵:۳۳    
یک هیات سیاسی و اقتصادی بلندپایه فرانسوی روز یکشنبه برای فراهم کردن زمینه نخستین تماس های تجاری میان دو کشور از زمان امضای توافق هسته ای تاریخی میان ایران و قدرت های جهانی در ژوییه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۵:۳۰    
مراسم گرامیداشت روز جهانی صلح با حضور نماینده سازمان ملل در ایران، هنرمندان و کودکانی از 19 کشور جهان برای زدن حلقه دوستی و همچنین پرواز درناهای کاغذی در برج میلاد تهران برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۵:۲۷    
طلا و جواهرات پیرزنی که در هنگام نماز به علت اصابت ضربات جسم تیز به ناحیه سر و قسمت چپ سینه به قتل رسیده بود، هنگام فروش در طلافروشی و نزد یکی از بستگان نزدیک پیرزن کشف شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۵:۲۴    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: اقدامات و فعالیت های نظارتی دو سال اخیر بیمه مرکزی به گونه ای پایه گذاری شده که علاوه بر اینکه برگشت ناپذیر است امکان اغماض را به شرکت های بیمه نمی دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۵:۲۱    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان از ورود دو فروند هواپیمای بوئینگ 400-737 خبر داد و گفت: این هواپیماها در حال آماده سازی برای ورود به ناوگان هوایی کشور هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۸    
رییس سازمان مدیریت بحران کشور از افزایش شمار کشته شدگان سیل در سراسر کشور به 11 تن خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۸    
بورس تهران در معاملات اولین روز هفته در دوراهی قرار گرفت و ابتدا با افزایش و سپس با کاهش مواجه شد و افت شدید ارزش و حجم معاملات را مشاهده کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۸    
بیمه سامان دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۵    
قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز شنبه منتشر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۲    
قوه قضائیه از طریق برگزاری آزمون، استخدام می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۵:۰۹    
شرکت رستاک مدیا جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از تعدادی بازاریاب فعال و با تجربه در حوزه تبلیغات دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۴:۵۹    
به گزارش میدانی اقتصادآنلاین قیمت پرفروش ترین انواع اتو در بازار تهران به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۴:۴۷    
به گزارش اقتصاد آنلاین، از این پس می توانید آخرین تغییرات شاخص بورس، 30 شرکت بزرگ، آزاد شناور، بازار اول، بازار دوم و صنعت را در این خبر مشاهده کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۴:۴۴    
افزایش نقدینگی با اثرات تورمی خود، خواه ناخواه دلار را به سمت بالا می کشد تا تعادل میان نرخ دلار و نرخ ریال (قاعده برابری قدرت خرید) در نهایت برقرار شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۴:۳۵    
بر اساس اعلام یک مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید، قیمت های مسکن مهر پردیس تنها بر اساس دستورالعمل های شماره یک ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۴:۳۲    
برند اپل یکی از مطرح ترین برندهایی است که کاربران بسیاری به دلیل امنیت بالا از محصولات آن استفاده می کنند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۴:۲۹    
مارک والاس، رئیس این سازمان، در سال 2012، با ارسال نامه ای از رئیس صندوق بین المللی پول خواسته بود عضویت ایران را به حالت تعلیق درآورد و حساب خود در بانک مرکزی ایران را ببندد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۴:۲۶    
اسداله عسگراولادی، رییس اتاق بازرگانی ایران و چین می گوید من به دولت گفته ام و به اتاق های بازرگانی و وزرا هشدار می دهم که خطر انتقال سرمایه به این کشورها وجود دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۴:۲۶    
جرمی کوربین رهبر جدید حزب کارگر بریتانیا در سفر ژانویه 2014 یک هیات پارلمانی بریتانیا به تهران و در دیدار با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۴:۲۰    
عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور گفت: اسانس هایی که به تنباکوی قلیان افزوده می شود، سرطان زا است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۴:۱۷    
بانک مرکزی برای تک نرخی کردن ارز باید گام های بلندتر و محکم تری بردارد. افزایش های محتاطانه در شرایط فعلی نمی تواند به کم کردن فاصله نرخ رسمی و آزاد ارز کمکی کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۴:۱۱    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، درپی رحلت مرحوم آقای حاج سید هدایت الله جهان آرا، پدر سه شهید جهان آرا پیام تسلیتی صادر کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۴:۰۲    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از ابتدای مذاکرات بر لغو تحریم ها تاکید جدی داشتند، گفت: تحریم ها علیه ایران باید لغو شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۳:۵۹    
مدیرکل اقتصاد و برنامه ریزی مسکن وزارت راه و شهرسازی معتقد است:رکود مسکن امسال ادامه دارد اما ممکن است سال آینده اتفاقاتی در این بخش رخ دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۳:۵۶    
علی رغم افزایش قیمت بعضی از خودروها در بازار همچنان خرید و فروش خودرو در رکود به سر می برد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۳:۵۰    
سخنگوی سفارت چین در ایران از سفر فرستاده ویژه رئیس جمهور چین در روز دوشنبه به تهران خبر داد و گفت: این مقام چینی در سفر 2 روزه اش با اسحاق جهانگیری، ظریف و طیب نیا دیدار و گفت وگو خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۳:۴۷    
دختر خردسال آمریکایی برای کشیدن دندان شیری اش از روش جالبی استفاده کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۳:۳۵    
یک مقام مسئول بانک مرکزی گفت: با توجه اینکه نرخ سپرده قانونی در بانک های تخصصی و قرض الحسنه 10 درصد و در بانک های تجاری 13 درصد است و بانک ها تا 2 درصد سپرده قانونی را نزد خود نگه می دارند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۳:۳۲    
در روزهای اخیر، اسنادی در اختیار تابناک قرار گرفته که نشان از بی مسئولیتی های مدیران کنونی و گذشته مجموعه هایی مانند ایران خودرو دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۳:۳۲    
بر اساس آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت،معدن و تجارت در 5 ماهه ابتدایی امسال واردات خودرو کاهش شدیدی داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۳:۱۰    
موسسه مشاوره املاک ساویلس، از میان 14 کشوری که معمولاً شهرهای بزرگ آنها، پررونق ترین بازارهای مسکن جهان را دارا هستند، فهرست پنج کشور اول را منتشر کرده که طبق ادعای کارشناسان این موسسه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۹    
آمارها نشان می دهند کیفیت سمند در سال گذشته تنها به اندازه کاسته شدن 1/ 6 واحد از نمرات منفی آن، بهبود پیدا کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۳    
دولت سوریه شهر پالمیرا را که در کنترل تروریست های داعش است هدف یکی از سنگین ترین بمباران های خود قرار داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۰    
هکرها نسخه به روزرسانی شده باج افزارهای رمزنگاری فایل را به دنیای سایبری وارد کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۰    
رسانه های آمریکایی از تعیین جانشین وندی شرمن خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۲:۴۸    
دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید: با همسر ایرانی بلاتر رو به رو شده و با او از راه دور سلام و علیکی هم داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۲:۴۵    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر گفت: در هفته گذشته به دلیل بالا رفتن حجم تقاضا برای خرید دلار، قیمت افزایش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۲:۴۲    
بر اساس گزارش های میدانی اقتصاد آنلاین، قیمت انواع تلویزیون سایز بزرگ در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۲:۳۹    
سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران، تأکید مقام روس بر همکاری امنیتی با ایران و چین، رونمایی از قراردادهای نفتی جدید ایران، حمله جنگنده های رژیم اسرائیل به غزه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۲:۲۷    
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: خودروسازان به دلیل کیفیت پایین و عدم تناسب قیمت با کیفیت محصولاتشان به مردم بدهکار هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۲:۲۱    
اطلس خودرو از ماه گذشته فروش محصولات مدل 2016 کیا را با تخفیف های ویژه و باورنکردنی آغاز کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۲:۱۸    
چند هفته ای است بخشنامه ضرورت ثبت واردکنندگان پوشاک خارجی صادر شده و به توزیع کنندگان هم هشدار داده شده است که باید به طرح ساماندهی بپیوندند؛ همین کافی است تا فروش فوق العاده پوشاک خارجی رونق بگیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد: آمریکا از روز پنج شنبه اجرای توافق هسته ای را آغاز کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۲:۰۳    
رامک خودرو پیش فروش محصولات خود را با شرایط ویژه آغاز کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۱:۵۷    
اینکه وزیر بهداشت یک کشور درباره تولید خودروهای داخلی وارد میدان شود و اظهارنظر کند، ممکن است عجیب به نظر برسد، اما این قضیه در ایران، در یک ماه گذشته، موضوع داغ بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۱:۵۴    
معاون توسعه مدیریت وزیر آموزش و پرورش با اشاره به استخدام و ورود 10 هزار نفر به آموزش و پرورش، گفت: پنج هزار نفر از طریق آزمون استخدامی و پنج هزار نفر از طریق کنکور سراسری از مهر امسال وارد آموزش و ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۸    
در بین محصولات پروتئینی، قیمت گوشت مرغ نسبت به ماه گذشته با افزایش همراه شده و در مرز کیلویی 7000 تومان قرار گرفته است اما قیمت سایر اقلام از جمله گوشت قرمز ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۸    
دلار مبادله ای برای امروز هم بدون نوسان باقی ماند و بیستمین روز 2995 تومانی خود را پشت سر گذاشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۵    
علی اکبر صالحی یک ساعت پس از پخش تلویزیونی سخنان خود در کمیسیون برجام که با استقبال گسترده رو به رو شد، با روی گشاده دعوت هفته نامه طلوع صبح را را برای گفتگو پذیرفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۲    
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز باران در 8 استان کشور شدت می گیرد و طی سه روز آینده شرق کشور شاهد وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۱:۳۶    
وضعیت نظام بانکی در دوران پس ازتحریم و تنظیم لوایح جدید بانکداری بدون ربا و بانک مرکزی، بازار بدهی ها و بهبود عملکرد و کارآیی نظام بانکی در ارتباط با حل چالش ها و معضلات پیش رو ازسوی کارشناسان و صاحب ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۱:۳۰    
از هفته گذشته پیامکی برای صرافی ها با این مضمون که می توانند با تکمیل پرونده خود، از سوی کانون صرافان برای دریافت ارز تنظیم بازار به صرافی یکی از بانکها معرفی شوند ارسال شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۱:۲۷    
حسن روحانی در پاسخ به سوال خبرنگار غربی درباره اینکه آیا شعار مرگ بر آمریکا سیاست داخلی ایران است، گفت: ما هیچ گاه گذشته را فراموش نمیکنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۷    
به گزارش اقتصاد آنلاین قیمت انواع کاغذ A4 و A5 در بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۷    
باگذشت دوسال از فعالیت دولت تدبیر، ارقام متفاوتی از هزینه ایجاد یک شغل از 10 میلیون تا 2.6 میلیاردتومان به گوش می رسد، با این وجود هنوز کلیدی نتوانسته قفل بیکاری جوانان را باز کند و این طلسم را بشکند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۷    
یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی ساعت 24 روز امشنبه 28 شهریور ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۳    
موسسه تحقیقاتی فریزر از افزایش آزادی اقتصادی در ایران خبر داد و با این حال اعلام کرد ایران در بین 157 اقتصاد دنیا رتبه 147 را از نظر آزادی اقتصادی بدست آورده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۳    
بدون شرح!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۹    
کمتر از یک هفته به پایان فصل جابه جایی مستاجران در پایتخت باقی مانده است. اگرچه مشاوران املاک در محدوده های مختلف شهر تهران پیش بینی می کردند امسال به واسطه ثبات نرخ تورم عمومی کشور ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۹    
ایران چک جدید 50 هزار تومانی توسط بانک ها در عابر بانک ها قرار گرفت و وارد بازار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۶    
یک روزنامه صهیونیستی نوشت: اگرچه گروه لابی ایپک در نبردِ خود علیه برنامه هسته ای ایران شکست خورد اما این گروه، پیروزی هایی در رابطه با دامن زدن به جنگ سرد میان آمریکا و ایران، به دست آورد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۳    
آمار از کاهش 18 درصدی فروش رنو در ایران حکایت دارد. این آمار مربوط به ماه گذشته است و تاکید دارد که فروش شرکت خودروسازی فرانسوی رنو به ایران 23 درصد نسبت به پارسال کاهش داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۳    
مقام های روس از نشست وزرای خارجه ایران و گروه 1+5 در آمریکا برای بررسی مسائل جانبی برجام خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۰    
متهمان پرونده جنجالی اسیدپاشی پایتخت با قرار وثیقه 500 میلیون تومانی در آستانه آزادی قرار گرفتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۰:۱۸    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: پیش بینی افزایش قیمت تا پایان سال را نداریم و این وعده را به مردم می دهیم که نگران جهش قیمت ها نباشند و با خیال راحت خانه شان را فروخته و در فرصت مناسب مسکن ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۰:۰۹    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران از سفر قریب الوقوع یوکیا آمانو ، مدیرکل آژانس نرژی اتمی به تهران خبر داده و در عین حال ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۰:۰۹    
ازدواج یکی از رسوم و قواعد دین مبین اسلامی است که توجه و تشویق زیادی نیز در خصوص آن انجام شده است و بخش قابل توجهی از روایات و توصیه های معصومین به جوانان در خصوص ازدواج است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۰:۰۶    
ین روزها رقابت شدیدی بین بنگاه های تولیدی شکل گرفته است. بنگاه هایی که زمانی سعی داشتند تا در زمینه تیراژ تولید از یکدیگر سبقت بگیرند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۰۹:۵۴    
هفته گذشته اپل در مراسم معرفی آی فون های جدیدش اعلام کرد که سیستم عامل جدید آن یعنی iOS9 16سپتامبر منتشر می شود ...
  • ۱