چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۱۶:۱۹Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 23 شهریور 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 2 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 3 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 4 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 5 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 6 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 7 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 8 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 9 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 10 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 11 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 12 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 13 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 14 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 15 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 16 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 17 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 18 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 19 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 20 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 21 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 22 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 23 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 24 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 25 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 26 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 27 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 28 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 29 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۰:۲۲    
این روزها کشف علاقه مندی ها برای کارآفرینان می تواند سریع ترین راه برای افزایش شانس ایجاد یک کسب و کار موفق باشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۰:۱۹    
یکی از اعتراض های فرزندان زنان کارآفرین و بالتبع چالش خانوادگی آنان این است که فرزندان شان مدعی هستند مادران آن ها شنوندگان خوبی نیستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۰:۱۱    
برخلاف موردی که مشتری امکان خرید ندارد، در این مورد مشتری اجازه و قدرت خرید دارد، اما نمی خواهد از آن استفاده کند. در مجموع، من با افراد دودل و مردد می ترسم که معامله کنم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۰:۰۸    
بلوک 19.76 درصدی سهام شرکت بیمه حافظ، 5 مهر ماه در بازار پایه فرابورس ایران روی میز مزایده می رود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۰:۰۲    
نایب رئیس مجلس در کمیسیون ویژه برجام با حضور اعضای تیم مذاکره کننده سابق گفت: اگر در آن زمان که سه قطعنامه به تصویب رسید نقد و بررسی هایی صورت می گرفت می توانستیم به نقش دولت که نقش بازدارنده داشت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۹:۵۶    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین به نقل از بازار موبایل تهران، قیمت روز محبوب ترین موبایل های دو سیمکارته در بازار به شرح جدول زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۹:۳۵    
قرار است نام زوجی که در تصویر زیر می بینید به عنوان بلندترین زوج دنیا در کتاب رکوردهای گینس 2016 به ثبت برسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۹:۲۳    
رسایی در حاشیه سفر کمیسیون برجام به اراک نوشت: آقای پزشکان و منصوری آرانی به شوخی می گفتند کاش کوچک زاده هم بود تا اگر حادثه ای در پرواز رخ داد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۸:۳۲    
منابع عربی از دست داشتن پسر پادشاه عربستان سعودی در قتل سعود الفیصل وزیر سابق امور خارجه این کشور خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۸:۲۹    
مدیرکل مقررات، مجوزها و مبارزه با پولشویی بانک مرکزی گفت: صرافانی که موفق به تطبیق خود با دستورالعمل بانک مرکزی نشده اند هر چه سریعتر اقدام کنند تا محل کار آنها پلمپ نشود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۸:۲۹    
کره شمالی یک تور هشت روزه رسمی ویژه موج سواری برگزار کرده تا پتانسیل خود را برای تبدیل شدن به یک کانون موج سواری بین المللی نشان دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۸:۱۸    
آیت الله علم الهدی گفت: رهبری بر حسب دغدغه ای که نسبت به وضعیت خاص فرهنگی حاشیه شهر مشهد داشتند، به بنده دستور دادند اقدام کنم و ستاد ساماندهی فرهنگی حاشیه شهر تشکیل شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۸:۱۲    
مشاور حقوقی و نماینده وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ بیت المال در اراضی و منابع طبیعی، آخرین وضعیت پرونده شاکیان ابلاغیه اخیر وزیر راه و شهرسازی را تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۸:۰۹    
رییس سازمان حج و زیارت پس از عیادت از مجروحان ایرانی بستری شده در بیمارستان سعودی مکه، گفت: رفتار با مجروحان ایرانی بر اساس اعلام پزشکان ایرانی مرکز پزشکی حج و زیارت که در بیمارستان های مکه مستقر شده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۸:۰۳    
رئیس اداره باروری سالم با اشاره به وجود 3 میلیون خانواده نابارور در کشور از تولید انبوه مواد آموزشی برای پیشگیری از این مشکل خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۷:۴۵    
یک دوچرخه سوار جهانگرد که در سواحل محمودآباد هدف سرقت قرار گرفته بود، رفتاری عجیب از خود نشان داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۷:۴۲    
ملی پوش وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: این که مطرح می شود من در آمریکا پناهنده شده ام به هیچ عنوان درست نیست و همراه تیم ملی کشتی آزاد به ایران بازمی گردم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۷:۱۸    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: قیمت هر کیلوگرم گوسفند زنده در حال حاضر 11هزار و 500 است که تا عید قربان نرخ هر کیلوگرم از این محصول به بیشتر از 12 هزار و 500 افزایش نخواهد یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۷:۰۹    
مجمع جهانی اقتصاد با اشاره به این که 8 درصد مردم ایران با درآمد کمتر از 2 دلار در روز زندگی می کنند گستردگی فقر در ایران را کمتر از برزیل، اندونزی، چین ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۷:۰۶    
بررسی زمان اختصاص داده شده برای کار و فعالیت های شغلی افراد 24-15 ساله در یک شبانه روز گویای آن است که مردان در این گروه سنی به طور متوسط 2 ساعت و 24 دقیقه و زنان 20 دقیقه به فعالیت های شغلی و کار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۷:۰۰    
بازار امروز اندکی تلاش کرد تا ریزش های روز گذشته خود را جبران کند به همین دلیل شاخص بورس بعد از فراز و فرود زیاد 34 واحد رشد کرد و در کانال 62 هزار و 993 واحدی قرار گرفت.( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۶:۴۸    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: پرونده پدیده شاندیز و موسسه میزان بسته شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۶:۲۷    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز انواع سواری در بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۵۱    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه به دلیل تخلیه حباب های قبلی موجود در نرخ ارز این بازار کشش افزایش نرخ را ندارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۴۵    
نایب رییس انجمن صنایع غذایی خراسان رضوی گفت: سوسیس و کالباس ارزان قیمت و با کیفیت پایین مصرف نکنید زیرا خطر تهدید سلامت را در پی دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۳۹    
زمانی که سوسن 11ساله بود با کریم ازدواج کرد و آنها از شهر محل زندگی شان به تهران آمدند. یک سال بعد یکی از اقوام کریم با نشان دادن فیلمی به او زندگی مشترک این دو نفر را به چالش کشاند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۳۶    
مرکز آمار ایران چکیده یافته های طرح آمارگیری گذران وقت نقاط شهری پاییز 93 را اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۳۶    
قاچاقچی شمش طلا در تعزیرات حکومتی ارومیه محکوم شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۳۰    
هیچ پایانی برای طولانی ترین روند نزولی لیره ترکیه در قرن جاری به چشم نمی خورد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۲۷    
با نگاه به پروسه چاپ اسکناس در کشور می توان دریافت که تمام نیازهای خارج از کشور در داخل تامین شده و اسکناس های موجود با هزینه هر برگ 100 تا 110تومان در داخل تولید می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۲۴    
بورس تهران در معاملات امروز خود روند کم رونقی را تجربه کرد و محتاطانه سبز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۱۸    
شکرالله شعبانعلی روحانی39 ساله و اهل بابل است. او چندین سال است که در تلاشی جهادی و با هدف کمک به ریشه کنی فقر فرهنگی در مناطق محروم مازندران اقدام به راه اندازی مدرسه قرآنی نموده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۶    
قرار است سه هیات بزرگ فرانسوی متشکل از انجمن کارفرمایان بزرگ فرانسه، قطعه سازان و شرکت های نفت و گاز این کشور برای توسعه همکاری های دوجانبه در ایران حضور پیدا کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۶    
برای راه اندازی کسب و کار حتما نباید طرح پیچیده ای داشت. فقط کافیست نیازها و بازارها را بشناسید. هر ساله مقادیر زیادی پودر ماهی وارد کشور می شود خودتان دست بکار شوید و تولید کنید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۷    
در حالی استاندار خوزستان از ورود بیش از 25 هزار خودروی پلاک موقت به این استان با مجوز معاون اول رئیس جمهور خبرداده است که معاون پلیس راهور اعلام کرد تردد این خودروها خلاف است و آنها را توقیف می کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۷    
رئیس اتحادیه خشکبار و آجیل فروش عنوان کرد: در بعضی موارد مصرف کشمش یک ربع سایر خشکبار پرمصرف مانند مغز بادام است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۴    
امامزاده جای کارهای سیاسی نیست ؛ دیروز این جمله را یک خانم در محوطه امامزاده علی اکبر(ع) فریاد زد؛ آن هم هنگامی که غلامحسین الهام و مجتبی ثمره هاشمی بر سر مزار شهید مصطفی احمدی روشن بودند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۱    
شرکت اپل ساعت لوکس 1500 دلاری خود را با همکاری شرکت فرانسوی هرمس روانه بازار کرده است. جاناتان ایو مدیر طراحی اپل می گوید ساعت یاد شده تعریف کالای لوکس را تغییر خواهد داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۸    
کنسرت علی اکبر مرادی - نوازنده ی پیشکسوت تنبور - به دلیل صادر نشدن مجوز از سوی اداره ی اماکن نیروی انتظامی لغو شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۵    
نیروهای آمریکایی که در عراق به نیروهای امنیتی این کشور مشاوره می دهند، در پایگاهی در استان انبار شرکایی غیرمنتظره دارند: گروه های مورد حمایت ایران که زمانی علیه آمریکا می جنگیدند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۲    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انسان آیینه تجلی صفات خداوند است، گفت: اگر بشریت تحت لوای پرچم اسلام و خداوند باشد به عزت، آرامش، معرفت و کمالات باطنی دست پیدا می کند و در غیر این صورت سقوط می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۴:۲۶    
به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روز انواع دستگاه فشار سنج در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است. شایان ذکر است که این نرخ ها ممکن است بر اساس برخی امکانات جانبی و خدمات پس از فروش در مناطق مختلف شهر تا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۷    
به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت انواع خودرو سواری تندر 90 دست دوم در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۱    
آمار نشان می دهد 117هزار نفر در فاصله بهار 93 تا بهار 94بیکار شدند، 15استان بیکارتر شده و کاهش بیکاری 9استان بین 4دهم تا 2درصد است، البته مقامات دولتی می گویند در این فاصله 755هزار بیکار شاغل شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۳:۵۸    
مجمع جهانی اقتصاد با اشاره به این که 8 درصد مردم ایران با درآمد کمتر از 2 دلار در روز زندگی می کنند گستردگی فقر در ایران را کمتر از برزیل، اندونزی، چین ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۳:۴۳    
رئیس مرکز توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: بهترین نوع کفش، کفش های چرمی، بنددار، قابل انعطاف و پاشنه سه سانتی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۳:۴۳    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها معتقد است نحوه برخورد این شرکت با ایرلاین های بدهکار تاکنون تعاملی بوده است اما با توجه به افزایش دوباره رقم بدهی ها احتمالا باید برخوردی جدی تر جای تعامل های فعلی را بگیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۳:۴۰    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده 15 آپارتمان گران شمال تهران شامل مناطق یک تا چهار است که در شهریور ماه سال 94 معامله شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۳:۴۰    
معاون وزیر نفت در حالی طلب نفتی ایران از پالایشگاه های یونانی را 900 میلیون یورو اعلام می کند که یونان اعلام کرده این رقم را 700 میلیون یورو کمتر می داند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۳:۴۰    
دادستان عمومی و انقلاب کرج از محرز شدن استفاده از طناب و زنجیر در آسایشگاه نگهداری از معلولین یکی از شهرستان های استان البرز خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۳:۳۱    
معاون وزیر نیرو در امور برنامه ریزی و اقتصادی با اشاره به این که بین هزینه تمام شده آب و برق و مبلغی که مردم پرداخت می کنند فاصله زیادی وجود دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۳:۲۹    
رفتار بورس تهران در سال جاری نشان داد که علی رغم مثبت بودن مذاکرات هسته ای، این مذاکرات در بورس تهران تاثیر گذار نبوده و عمده رفتار بورس به تصمیمات اقتصادی و ملاحظاتی که دولت به عنوان بزرگ ترین بنگاه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۳:۲۶    
طلا در بازار جهانی با انتظار سرمایه گذاران برای نشست هفته جاری بانک مرکزی آمریکا و مشخص شدن زمان افزایش نرخ های بهره که تقاضا برای این فلز زرد را ضعیف کرده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۳:۲۳    
هم برخی ویژگی های اس یو وی را دارند و هم خصوصیات خودروهای سدان یا هاچبک در آنها دیده می شود، از این رو می توان طراحی آنها را خلاقانه توصیف کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۳:۰۵    
به گزارش اقتصادآنلاین قیمت پرفروش ترین انواع جاروبرقی دربازار به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۲:۵۰    
قیمت های بازار آتی سکه دیروز درحالی که بازارهای جهانی تعطیل بودند با ادامه روند افزایش تدریجی قیمت دلار در بازار ارز با اندکی افزایش مواجه شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۲:۴۷    
مدیرعامل مدیران خودرو معتقد است، تیگو 5 محصول جدید این شرکت باقیمت بسیار رقابتی به بازار عرضه خواهد شد؛ قیمتی که بعد از اعلام به طور حتم موجب شگفت زدگی کارشناسان و از سوی دیگر خریداران خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۲:۴۷    
مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: یکی از ماشین های هندلینگ این فرودگاه دیشب شعله ور شد که واحد ایمنی زمینی به سرعت آن را خاموش کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۲:۴۱    
عضو کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هرساله در آستانه بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید، پایتخت با افزایش ترافیک مواجه می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۸    
برخی خیال می کنند که موتور پرش فقط برای پریدن است! نه! پریدن هم نوعی عبور از سختی هاست ولی همه ی آن نیست!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۵    
به گزارش اقتصاد آنلاین قیمت محبوب ترین انواع تلویزیون های 3 بعدی در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۶    
شرکت پتروشیمی دماوند با یک شرکت اروپایی برای اتمام طرح شیرین سازی آب تفاهمنامه سرمایه گذاری 500 میلیون یورویی امضا کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۰    
قیمت هر متر مربع خانه حیاط دار در شمال تهران، از هفت میلیون تومان شروع می شود و تا 40 میلیون تومان ادامه دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۲:۱۷    
غرب تهران برای سرمایه گذاری مسکن همیشه از سوی کارشناسان پیشنهاد می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۲:۰۹    
نمایندگان مجلس از سیاست جدید نفتی وزیر نفت مبنی بر کاهش قیمت فروش نفت خام به مشتریان آسیایی پشیبانی کردند و از حمایت مجلسی ها از دولت در این سیاست خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۱:۵۹    
ادامه تلاش های جمهوری خواهان آمریکا علیه توافق هسته ای، کاهش اعتماد به اوباما در میان صهیونیست ها، نتایج یک نظرسنجی جدید درباره توافق هسته ای ایران، ادعاهای جدید درباره روابط روسیه با سوریه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۱:۵۶    
80 درصد ثبت نامی ها در سایت های همسریابی به دلیل عدم اعتماد طرفین به ازدواج ختم نمی شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۱:۵۳    
کاهش کلسترول در 10 ثانیه!مطالعات محققان دانشگاه جانز هاپکینز نشان می دهد که پیاده روی روزانه، مصرف آجیل، چای سبز، گریپ فروت و غلات سبوس دار و نوشیدن آب به کاهش کلسترول کمک می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۱:۵۰    
اخیرا عکسی در شبکه های مجازی منتشر شده که در آن شرکت کوکاکولا در اقدامی موهن و اهانت آمیز نام مبارکه حضرت زهرا(س) را بر روی قوطی نوشابه حک کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۱:۴۴    
رئیس کنفدراسیون صادرات، شناور نبودن نرخ دلار را عامل عدم افزایش تجارت خارجی دانست و گفت: بالا بودن قیمت نهایی، افزایش تورم، نرخ تصنعتی دلار و جزیره ای عمل کردن دستگاه ها؛ سرعت گیر جهش صادراتی هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۱:۴۱    
در سال های اخیر موارد مختلفی برای خاص شدن یک خودرو گسترش پیدا کرده که از معروف ترین آنها مات کردن بدنه خودرو است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۱:۴۱    
ترکان تکذیب می کند و هشدار می دهد. مشاور روحانی هم هرگونه دیدار با وکیل بابک زنجانی را تکذیب می کند هم هشدار می دهد که باید مراقب بود تا اتفاقی برای بابک نیفتد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۱:۳۵    
براساس اظهارنظر اخیر وزیر راه و شهرسازی، سهم زمین در قیمت تمام شده مسکن حدود 60 درصد است که درمورد واحدهای لوکس تا 90 درصد هم می رسد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۱:۲۹    
یک متخصص قلب و عروق گفت: افراد دارای التهاب رگ های خونی باید از مصرف غذاهای پرچرب خودداری کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۱:۲۶    
صفحه توییتر منسوب به حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی سال نوی یهودی (روش هشانا) را به یهودیان جهان تبریک گفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۱:۲۳    
یک مقام مسئول در میدان مرکزی میوه و تره بار ضمن اعلام نرخ جدید انواع میوه، سبزی و صیفی جات در این میدان، گفت: حدود دو هفته است میوه هایی مانند نارنگی و لیمو شیرین وارد بازار شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۱:۲۰    
دوستداران خودرو برای دیدن جدیدترین خودروهای روز دنیا منتظر گشایش نمایشگاه بین المللی خودروی فرانکفورت یا به اختصار 2015 IAA هستند اما هنوز خودروسازان جزییات زیادی درباره مدل هایی که به نمایش خواهند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۱:۱۱    
انتشار عکسی از یک دست میز و صندلی دو میلیاردی در برج میلاد، به سرعت در شبکه های اجتماعی پخش شده و با واکنش های مختلفی مواجه شده است، اما واقعا ماجرای این مبلمان گران قیمت چیست؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۱:۰۵    
برغم مقاومت برخی تولید کنندگان مایعات اسیدی و قلیایی ، پیگیری ها نتیجه داد و سازمان غذا و دارو در اقدامی نجات بخش، بخشنامه ممنوعیت به کار گیری زنگ های شاد در بسته بندی این مواد را صادر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۱:۰۲    
178 هزار نفر در تاریخ 27 شهریور برای جذب 3700 نفر در آزمون استخدامی آموزش وپرورش شرکت می کنند، قبولی در این آزمون به منزله راهیابی به آموزش و پرورش نیست و پذیرفته شدگان باید دوره آموزشی یک ساله را طی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۰:۵۰    
جدیدترین آمار مربوط به صادرات و واردات کشور حاکی از کاهش 15/79 درصدی ارزش صادرات و کاهش 19/36 درصدی ارزش واردات کالاهای غیرنفتی طی 5 ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۰:۵۰    
کالبدشکافی گزارش عملکرد مالی بانک های خصوصی و خصوصی شده کشور در سال 93 نشان می دهد نه تنها میزان سودآوری بانک ها در این سال کاهش داشته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۰:۴۷    
کمپین تحریم خودروهای بی کیفیت و گران ساخت ایران با استقبال گسترده ای در شبکه های اجتماعی مواجه شده است؛ این در حالی است که حامیان این کمیپن به ضد انقلاب بودن متهم شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۰:۴۴    
رئیس سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه دارندگان سهام عدالت هنوز مالک آن نیستند، به ابهامات آزادسازی سهام عدالت پاسخ داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۰:۴۴    
همزمان با افزایش زمان سوخت گیری خودروها پس از آزادسازی قیمت بنزین و حذف سهمیه بندی، وزیر نفت و شهردار تهران برای احداث 100 پمپ بنزین تک تلمبه ای و یا به اصطلاح زیرپله ای به توافق نهایی دست یافتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۰:۲۲    
معاون تولید سازمان تولید اسکناس و مسکوک بانک مرکزی گفت: سکه های 2.5، 5 و 10 بهار آزادی به صورت سفارشی ضرب و تولید و به عنوان مدال شناخته می شوند و قیمت آن براساس نرخ روز سکه و طلا محاسبه می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۰:۲۲    
معاون وزیر اقتصاد با اشاره به پیش بینی جذب 30 میلیارددلار سرمایه خارجی در جریان اجرای برنامه ششم توسعه اعلام کرد: 5 برنامه جدید به منظور تسهیل و تسریع جذب سرمایه های خارجی در پساتحریم در حال اجراست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۰:۱۳    
زوج های جوان معمولا اهداف مالی فراوانی در ذهن خود دارند که این، مدیریت هزینه ها را برای آنها امری خسته کننده و دشوار می کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۹:۵۵    
مرور آمارهای ساخت و ساز طی سال 93 نشاندهنده عدم توازن در تراکم ساخت، واحدها و حتی زیربنای واحدهای مسکونی ساخته شده در پهنه کشور است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۹:۴۹    
با وجودی که در دو سال اخیر و همزمان با روی کار آمدن دولت یازدهم نوسانات بازار ارز بشدت کاهش یافته و برای هر ناظری قابل لمس است، اما طی روزهای اخیر قیمت ها در این بازار دچار نوساناتی شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۹:۴۶    
مقایسه خودروسازی ایران با سایر شرکت های خودروساز بزرگ دنیا در حالی همواره از سوی افکار عمومی انجام می شود که نگاهی به بزرگان صنعت خودرو جهان نشان می دهد همه آنها ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۹:۴۳    
به گزارش اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز برخی از مدل های سواری هیوندای در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۹:۴۰    
برخی از بندر ها و جزیره های جنوبی کشور دارای مسیرهای آبی مناسبی برای سفر با کشتی هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۹:۲۲    
هزینه خانوار کارگری در فاصله سال های 1385 تا 1392 چهار برابر افزایش یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۹:۱۶    
آمارها از میزان واردات ایران طی پنج ماه نخست امسال نشان می دهد که در این مدت، بیش از 30 میلیارد تومان صرف واردات ساعت مچی از یازده کشور شده است که البته سوئیس بیشترین سهم را در این بین داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۹:۱۶    
روزنامه قانون امروز در صفحه بی قانون آگهی "دوره آموزشی صبر و تحمل ، اعصاب فولادی" را به چاپ رسانیده است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۹:۱۰    
رئیس دفتر فناوری های نوین مرکز پژوهش های مجلس با تشریح فعالیت اپراتورهای مجازی موبایل که از ظرفیت مازاد شبکه 3 اپراتور اصلی استفاده خواهند کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۹:۰۴    
وزیر امور خارجه ایران تهران را به مقصد پکن پایتخت چین ترک کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۹:۰۱    
هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا و نامزد دموکرات ها برای انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور در کلیپ تبلیغاتی خود، توافق اخیر با ایران را نتیجه تلاش های خود قلمداد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۸:۵۱    
به گفته فعالان بازار خودرو، واردات خودروهای مدل 2016 به کشور آغاز شده است.
  • ۱