دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۷:۵۰Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 6 شهریور 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 2 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 3 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 4 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 5 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 6 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 7 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 8 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 9 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 10 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 11 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 12 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 13 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 14 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 15 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 16 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 17 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 18 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 19 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 20 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 21 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 22 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 23 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 24 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 25 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 26 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 27 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 28 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 29 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۷:۳۵    
رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: دستاورد بزرگ توافق، دستاورد فرهنگی ملت بود و آن شکست تبلیغات علیه ایران بود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۷:۳۵    
برای نخستین بار همه سفرای جمهوری اسلامی ایران با هدف ایجاد تحول در روابط اقتصادی با دیگر کشورها به تهران فراخوانده می شوند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۷:۳۵    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز عنوان کرد: در استان تبریز پتانسیل سرمایه گذاری در زمینه چرم و کفش، نساجی، قطعات خودرو، حمل ونقل و فراورده های معدنی وجود دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۴    
سخنگوی دولت گفت: دولت با کمتر از 24 میلیارد دلار نفتی کشور را اداره می کند و شما می دانید سختی بر ما حاکم است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۶:۲۰    
تیم ستارگان جهان که شب گذشته در چند پرواز مختلف وارد ایران شدند، بامداد امروز در هتل اسپیناس تهران مستقر شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۷:۰۷    
رییس کل بانک مرکزی در جریان سفر به استان بوشهر به مناسبت هفته دولت با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر دیدار و از کاهش 54 درصدی نوسان نرخ ارز در دولت یازدهم خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۵:۵۸    
معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی پس از بررسی گزارش حسابرسان، در مورد چگونگی ادامه فعالیت تعاونی اعتباری ثامن الحجج تصمیم گیری خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۶:۵۶    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در سخت ترین شرایط اقتصادی بعد از انقلاب قرار داریم گفت: اما به رغم همه تنگناهای مالی در آستانه خروج از این شرایط هستیم و آینده بسیار روشنی در پیش خواهیم داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۶:۲۳    
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه مصرف آنتی بیوتیک ها در کشور غیرمنطقی است، از حمایت وزارت بهداشت نسبت به حضور بخش خصوصی در حوزه دارویی کشور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۵:۱۸    
افتخاری با تکذیب مبلغ 10 میلیون تومانی جریمه و کسر از حقوق کارمندان بدحجاب گفت: این قانون در مرحله مقدماتی و در حال بررسی است و هنوز درباره اینکه چنین مصادیقی در آن وارد شود یا خیر تصمیمی گرفته نشده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۶:۱۴    
مقامات اتریش اعلام کرده اند که بیش از 70 جسد که تصور می شود پناهجو باشند در کامیونی که در یک بزرگراه در شرق این کشور رها شده بود، پیدا شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۵:۱۰    
به دنبال انتشار آمارهای مثبت اقتصادی در آمریکا و گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو قیمت جهانی طلا امروز جمعه با روند نزولی آغاز به کار کرد و با توجه به نوسان های پی در پی اکنون در ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۵:۲۱    
مدیر روابط عمومی پتروشیمی اروند ماهشهر گفت: انتشار گاز در این مجتمع در بامداد جمعه، یک کشته و یک مسموم برجای گذاشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۲:۱۸    
آژانس بین المللی انرژی اتمی گزارش جدید خود را از فعالیت های هسته ای کشورمان منتشر کرد و اعلام کرد که ایران کماکان به مفاد توافق ژنو پایبند مانده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۱:۲۵    
نماینده دایم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: گزارش فصلی آژانس نشان می دهد که تمام فعالیت های هسته ای صلح آمیز در تاسیسات هسته ای ایران تحت نظارت آژانس ادامه دارد و هیچ انحرافی از مقاصد صلح ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۲:۱۸    
بازار عینک طبی، بازار متنوعی است که در آن عینک هایی با قیمت های میلیونی به فروش می رسد، این درحالی است که رییس اتحادیه فروشندگان عینک معتقد است این عینک ها در کشور مصرفی ندارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۰:۴۶    
نتایج یک پژوهش مجلس با تاکید بر هجوم 5.6 میلیون درس خوانده به بازار کار، نشان می دهد احتمالا تعداد بیکاران در سال 1400 به حدود دو برابر میزان فعلی برسد که به معنای ادامه بحران بیکاری جوانان خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۱:۰۱    
یک کارشناس اقتصاد مسکن بر این باور است: شاید نتوان از رسیدن قیمت مسکن به کف بازار خبر داد، اما تورم در ساختمان و بازار مسکن در حال حاضر نزدیک به صفر شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۱:۵۰    
معاون بیمه و خدمات شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ از بهبود ارائه خدمات بیمه تکمیلی به فرهنگیان خبر داد و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۱:۳۹    
بانک مرکزی با ارسال نامه با عنوان'اخطار نهایی' به صرافی های غیرمجاز علاوه بر تعیین فرصت 10 روزه برای انطباق با دستورالعمل بانک مرکزی به آنها هشدار داد پس از پایان مهلت مقرر نیروی انتظامی از فعالیت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۰:۲۸    
تعدادی از مشاغل و کسب و کارها هستند که به سرمایه آنچنانی نیاز ندارند و اگر به درستی مدیریت شوند، می توانند درآمدهای بالا و سودهای خوبی را عاید شما کند. شانس خود را امتحان کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۱:۲۵    
ایدن بردلی، مدیر اجرایی بانک کامنولت استرالیا، با حضور در شبکه تلویزیونی سی ان بی سی از بازار کالا و نفت گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۲:۱۸    
اعضای تیم ستارگان فوتبال جهان برای برگزاری دیدار با ستارگان ایران وارد تهران شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۱:۱۹    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به گزارش مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای ایران که امروز، پنجشنبه منتشر شد واکنش نشان داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایجاد توازن در صادرات و واردات موضوع مهمی است که ما با جدیت آن را دنبال می کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۱    
از آنجا که درصد بالایی از محصولات در بازار دیجیتال وارداتی هستند، به نظر می رسد قیمت آنها رابطه مستقیمی با نرخ ارز دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۱:۳۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با برشمردن برخی از چالش ها و مشکلات اقتصادی گفت: نظام بانکی کشور خودش بیمار و دچار مشکلات عدیده است، کمبود سرمایه، بدهی های 90 هزار میلیارد تومانی دولت و معوقات بانکی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۱:۲۲    
رئیس شرکت هواپیماسازی سوخوی روسیه می گوید که مقامات ایرانی علاقه زیادی به محصولات این کشور نشان داده اند و به محض برداشته شدن تحریم های ایران، روند فروش هواپیمای مسافربری به این کشور آغاز خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۱    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو گفت: هر متر مکعب آب شیرین سازی شده سه هزار تومان تمام می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۰:۴۱    
یک واردکننده خودرو گفت: برخی واردکنندگان خودروهای چینی از فرصت استفاده کرده و با بهره گیری از کمپین نخریدن خودروی صفر کیلومتر داخلی در این بازار راکد خودروهای خود را به مردم فروختند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۰:۲۸    
انتشار گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران، هشدار نماینده آمریکا در سازمان ملل درباره پیامدهای رد توافق هسته ای، برنامه پادشاه عربستان برای دیدار با اوباما ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۸    
تصویری از شکست صوت توسط یک جت تی 38 سی در صحرای کالیفرنیا
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۳    
واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در بزرگراه بابایی، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۵    
ماجراجویی دو دختر جوان که اصرار داشتند به میهمانی شبانه بروند، سرنوشت مرگباری را برای آنان رقم زد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۹    
در میان گران ترین آپارتمان های موجود در 16 منطقه شرقی شهر تهران، آپارتمانی در محله لویزان با قیمت کل دو میلیارد و 400 میلیون تومان یکی از گران ترین آپارتمان های در شرق تهران به شمار می آید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۹    
پای تلویزیون نشسته اید؛ زیر نویسی ظاهر می شود و سوالی مطرح می کند، مانند این که کارگردان فلان سریال تلویزیونی کیست؟ یا فلان ترانه را چه کسی خوانده است؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۱    
دکتر هادی صالحی اصفهانی استاد اقتصاد دانشگاه ایلی نوی در اوربانا – شمپین چند روز پیش که به تهران آمده بود در جمع کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی حاضر شد و تحلیلی از چالش های برنامه ریزی و سیاست ...