سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۸:۰۸Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 27 شهریور 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 2 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 3 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 4 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 5 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 6 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 7 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 8 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 9 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 10 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 11 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 12 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 13 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 14 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 15 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 16 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 17 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 18 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 19 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 20 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 21 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 22 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 23 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 24 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 25 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 26 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 27 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 28 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 29 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۹:۳۷    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین به نقل از بازار تبلت تهران، قیمت جدیدترین انواع تبلت های سایز بزرگ در بازار به شرح جدول زیر است :
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۸:۵۵    
از نگاه برخی فعالان بخش خصوصی، اختصاص یارانه انرژی به برخی صنایع نظیر سیمان، امکان صادرات این کالا را فراهم کرده و آنچه ایران در مورد این کالاها صادر می کند سوبسید است نه کالا.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۸:۲۶    
به گزارش میدانی اقتصاد آنلاین قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پژو، رانا و روآ دربازار تهران به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۸:۱۱    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین به نقل از بازار موبایل تهران، قیمت جدیدترین انواع موبایل های با قابلیت پشتیبانی 4G در بازار به شرح جدول زیر است :
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۷:۳۵    
جانشین پلیس راهور ناجا بااشاره به پیش بینی جریمه برای عابرانی که تخلف می کنند، گفت: البته کار برای کاهش حوادث در میان عابران سخت تر است و امید می رود مردم با رعایت قوانین شمار حوادث و قربانیان را ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۷:۳۲    
اعضای دبیران و روسای انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه های سراسر کشور بعدازظهر پنج شنبه با آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۷:۲۹    
جان کری وزیر خارجه امریکا در بیانیه ای گفته است، اجرای برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) به اندازه اصل توافق ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۷:۲۹    
حوالی ظهر روز جمعه دو دستگاه خودروی پراید در خیابان اندیشه واقع در سهروردی به شدت با هم برخورد کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۷:۲۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تنها به شرکت های انتقال دهنده سرمایه و فناوری اجازه حضور در اقتصاد کشور داده می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۷:۱۴    
مشاور امور بانوان وزارت نفت با بیان اینکه کار روی سکوهای نفتی سخت و طاقت فرساست، گفت: حدود 5 مهندس زن روی سکوهای نفتی دریای خزر و خارک مشغول فعالیت هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۷:۱۱    
آن گونه که مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران خبر داده، در مذاکرات دوجانبه ایران و آمریکا، نحوه سرمایه گذاری شرکت های ایالات متحده در بازار ایران مطرح شده و دو طرف به نتایجی دست یافته اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۶    
9 سال قبل در صبح روز 27 شهریور فضاپیمای سایوز حامل انوشه انصاری از پایگاه فضایی بایکونور در قزاقستان به فضا پرتاب شد تا او اولین فضانورد با اصالت ایرانی و اولین زن گردشگر فضایی نام بگیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۳    
سیاست ها و اقدامات بانک مرکزی در قبال نرخ ارز با وجود تغییراتی که در شرایط بازار رخ داده از انعطاف لازم برخوردار نیست و اصرار بر ادامه روند دو سال گذشته، دامنه نوسانات را افزایش داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۳    
پژوهشگران روسی می گویند موفق به ساخت نمونه هایی از اکسیر جوانی از میکروارگانیسم های موجود در یخبندان های دائمی شده اند که تاثیر قطعی بر موش های آزمایشگاهی داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۷    
با مطرح شدن زمزمه تشکیل جلسات تعیین مزد سال 95 کارگران،گمانه زنی برای میزان افزایش مزد سال آینده آغاز شده است. اما میزان افزایش مزد چقدر است؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۳    
بورس تهران در نیمه دوم مرداد و نیمه اول شهریور ماه، تحت تاثیر انتشار گزارش های شش ماه برخی گروه های پیشرو بازار سرمایه و همچنین جنجال های گروه خودروسازی و تداوم کاهش دوباره قیمت فلزات جهانی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۵:۴۱    
برای موفقیت در شروع یک کسب و کار، بیش از سرمایه و تجربه به یک انگیزه و نیروی الهام بخشی قوی نیاز است تا در پس سختی های راه به کارمان بیاید. این انگیزه می تواند یک جمله باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۳:۲۵    
در حالی وزارت نفت تعهد کرده تا در سال آینده حدود 22 میلیارد دلار به عنوان درآمد نفتی در اختیار دولت قرار دهد که قرار است دولت این منابع را با نرخ 3100 تومانی به ریال تبدیل کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۳:۲۵    
پرونده قتل به دلیل نگاه چشم در چشم شدن دو بچه محل با گذشت اولیای دم از قصاص بسته شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۳:۱۹    
همه چیز به سال آینده بستگی دارد؛ تجربه نشان داده وقتی درآمد نفت افزایش می یابد دولتها با درآمد نفت تنبل می شوند و همه مشکلات اقتصادی را با پول نفت حل می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۲:۵۵    
وزیر راه و شهرسازی که برای آغاز عملیات اجرایی تونل های محور درگز – دوغایی در خراسان رضوی به این استان سفر کرده بود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۲:۴۵    
با شکست سناتورهای جمهوریخواه در سومین تلاش شان برای متوقف کردن توافق هسته ای و سپری شدن ضرب الاجل 17 سپتامبر (26 شهریور) بدون اعلام مخالفت کنگره آمریکا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۲:۳۹    
دبیرکل فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، از سمت خود برکنار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۲:۳۶    
اسناد خزانه اسلامی که در شهریور ماه امسال در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس مورد پذیرش قرار گرفت، به عنوان یک ابزار مالی جدید برای اولین بار در بازار سرمایه منتشر و عرضه می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۲:۳۳    
اقتصاد ایران به کدام سو می رود؟ مهم ترین کتاب تاریخ کلان اقتصاد ایران به قلم مسعود نیلی و همکارانش راهی بازار نشر ایران شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۷    
طلا در آغاز مبادلات امروز بازارهای جهانی بخشی از افزایش قیمت شب گذشته خود را از دست داد و به کمتر از 1130 دلار در هر اونس رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۴    
با وجود اینکه زمان زیادی از انجام توافقات هسته ای نگذشته و حتی اجرایی نشده است ولی لغو تحریم ها به ویژه در حوزه بانکی فرصت مناسبی را برای احیای مجدد روابط بانکی و مذاکرات مستقیم با طرف های خارجی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۱:۵۸    
رییس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان شهرستان آمل از مصدوم شدن دو سرنشین خودروی سواری در جاده هراز در پی بارش شدید باران و ریزش سنگ های معلق چهارشنبه شب در این جاده خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۱:۵۲    
تنها تأمین آب و نان مردم هنر نیست. آب و نان جنبه حیوانی انسان است، آنچه انسان را سعادتمند می کند وجهه ارزشی او به شمار می رود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۱:۳۱    
در آخرین روز از مهلت دو ماه کنگره آمریکا برای بررسی توافق هسته ای ایران، سومین تلاش جمهوری خواهان مخالف توافق برای جلوگیری از اجرایی شدن آن نیز با شکست مواجه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۱:۲۵    
در شرایطی که خودروسازان هنوز درگیر کمپین خرید خودرو صفر ممنوع هستند و نتوانسته اند با این موضوع به طور کامل کنار بیایند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۳    
خلبان یک پرواز خطوط هوایی ایرکانادا پس از آنکه متوجه شد یک دستگاه گرمازایی در بخش بار کار نمی کند و ممکن است جان یک سگ خانگی را به خطر اندازد، هواپیما را از مسیرش منحرف کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۰    
فروشنده جوان درباره دلیل تخفیف یا کاهش 70 درصد قیمت پوشاک، برند های خارجی با صراحت خاصی می گوید: درصورتی که در تمام طول سال ارزان بفروشیم مردم باورنمی کنند که اجناس ما اصل است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۰:۳۷    
آغاز رسمی روند اجرای توافق هسته ای از سوی آمریکا و اظهارات سخنگوی وزارت حارجه آمریکا درباره این موضوع، نامه کری به یک سناتور جمهوری خواه درباره ایران ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۰:۳۱    
افراطیون منتقد دولت یازدهم به هواداران خود اینگونه یادآور میکنند که تحریم ها بر اقتصاد اثر نگذاشته است و دولت یازدهم با بزرگنمایی در باره تحریم ها می خواهد مصالحه بزرگ ایران و غرب را توجیه کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۰:۲۸    
در میان خانه های بی اتاق در شهر تهران یکی از ارزان ترین ها واقع در محله تهران نو و یکی از گران ترین ها واقع در شهرک غرب است که به ترتیب با رهن کامل 15 و 60 میلیون تومان آگهی شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۰:۱۸    
جلسه ای با حضور دوتن از نمایندگان استان قزوین و بعضی از مدیران استان در قزوین، با جنجال همراه بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۰:۱۸    
همه آنچه باید درباره لیندا باراس، همسر ایرانی سپ بلاتر بدانید در گزارش زیر آمده است. لیندا یکی از سه دختر یک بازرگان موفق ارمنی به نام هاگوپ گابریلیان است که در ایران به دنیا آمده.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۰:۱۸    
برخی هواداران سرسخت محمود احمدی نژاد رییس دولت نهم و دهم پنداری غیرواقعی از محبوبیت او نزد تهیدستان دارند و معقتدند که اگر او از فردی حمایت کند در انتخابات آتی مجلس رای می آورد و یا اینکه اگر او در ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۲    
همسر شهید داریوش رضایی نژاد در حاشیه سی امین نشست عمومی شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو در خصوص تروریسم به ایراد سخنرانی پرداخت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۰۹:۵۶    
سخنگوی نیروی انتظامی گفت: اخیراً پیمایشی را در مرکز افکارسنجی نیروی انتظامی در کشور انجام دادیم که بر اساس آن بیش از 50 درصد مردم با ادامه فعالیت گشت ارشاد موافق بودند و عده ای فقط به شیوه برخورد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۰۹:۵۳    
1028 تن از حجاج یکی از کشورهای آسیایی که در هتلی واقع در محله العزیزیه مکه ساکن بودند پس از آتش سوزی در طبقه هشتم از این هتل 11 طبقه به جایی دیگر منتقل شدند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۰۹:۲۶    
رئیس فدراسیون فوتبال در یک مصاحبه، اظهاراتی جنجالی بیان کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۰۹:۲۳    
احمد محمد مهندس 14 ساله که با ساخت یک ساعت و آوردن آن در مدرسه موجبات بازداشت و اخراج خود را فراهم کرده بود، اینک طوفان خبری به پا کرده و همگان از ناسا گرفته تا کاخ سفید دنبال ملاقات با وی هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۸    
آوازه درگیری دولت با ساخت و سازهای غیر مجاز در یک ماه اخیر از گوشه و کنار تهران تا حیران و خلخان و طالقان هم کشیده شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۵    
قیمتی که کمپانی بزرگ اپل برای گوشی های آیفون خود در نظر می گیرد، همواره بالاتر از سایر اسمارت فون های موجود در بازار است و همین امر، انتقادهایی را متوجه این شرکت می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۲    
شرکت های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت، هر کدام با شرایط خاصی به کاربران سرویس دهی می کنند تا بتوانند رضایت مشترکان را جلب کنند ...