دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۶:۲۵Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 16 بهمن 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 2 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 3 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 4 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 5 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 6 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 7 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 8 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 9 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 10 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 11 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 12 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 13 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 14 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 15 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 16 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 17 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 18 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 19 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 20 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 21 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 22 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 23 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 24 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 25 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 26 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 27 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 28 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۲۳:۵۳    
ویروس زیکا توسط پشه ای موسوم به آیدس آیگیپتی (حشره مصری) منتقل می شود که ناقل بیماریهای دیگری از جمله تب زرد و تب دنگی هم به حساب می آید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۲۳:۳۲    
طیب نیا در سومین روز حضور خود در ژاپن، در دیدار با رئیس سازمان تجارت ژاپن، زمینه های افزایش همکاری های اقتصادی ایران و ژاپن را تشریح کرد و همچنین در راستای تامین مالی پروژه های کشور و توسعه ظرفیت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۲۳:۲۰    
وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر خزانه داری انگلیس در دیدار بایکدیگر خواستار حل و فصل برخی مشکلات در زمینه توسعه همکاری های اقتصادی و مالی بین تهران و لندن شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۲۳:۱۴    
وزیر امور خارجه کشورمان و مشاور امنیت ملی انگلیس در دیداری درباره روابط دوجانبه گفت و گو کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۲۰:۰۸    
این جلاد داعشی که روی صندلی چرخدار نشسته است، در اقدامی جنایتکارانه 3 نفر را در شهر "سرت" اعدام می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۹:۵۹    
مقام دفاعی آمریکا از آمادگی کره شمالی برای پرتاب موشک جدید خبر داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۹:۴۷    
مراسم ختم مرحوم سرلشکر محمد سلیمی فرمانده پیشین ارتش برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۹:۲۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود یک سامانه بارشی جدید از شمال و شمال غرب کشور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۹:۲۳    
با اشاره به بروز سرطان سینه در مردان گفت: اغلب افراد تصور می کنند سرطان سینه مختص زنان است و آقایان دچار این نوع از سرطان نمی شوند که این تصور کاملاً اشتباه است و از هر 100 نفر مبتلا به سرطان سینه 99 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۹:۲۳    
یک تکنسین اورژانس و یک پرستار ایرانی حدود دو ماه قبل حین انجام ماموریت و درمان بیماران در سوریه توسط عناصر تکفیری به اسارت گرفته شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۹:۲۰    
محققان موزه محلی "لر" در کراسنویارسک پس از بررسی دست کم 20 عکس و 4 نگاتیو قدیمی که بین سال های 1899 تا 1908 میلادی گرفته شده است، متوجه پدیده مرموزی شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۹:۱۴    
مرتضی ترابی از مدافعان حرم آل الله روز (چهارشنبه) در جریان عملیات مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۹    
ظریف در پارلمان انگلیس، سخنرانی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۳    
آژانس کودکان سازمان ملل موسوم به یونیسف در گزارشی اعلام کرد، دست کم 200 میلیون زن و دختر در جهان تحت عمل ختنه قرار گرفته اند که نیمی از آنها در کشورهای مصر، اتیوپی و اندونزی هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۳    
محمدجواد ظریف که برای شرکت در نشست کشورهای کمک کننده به مردم سوریه به لندن سفر کرده با دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا دیدار کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۰    
رئیس جمهور برای افتتاح چندین طرح عمرانی در استان خراسان رضوی فردا به مشهد مقدس می رود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۳:۵۷    
بورس تهران با ادامه مسیر رو به رشد خود در هفته جاری موفق به ثبت رکوردشکنی های جدید شد و میانگین بازدهی خود را به 18 درصد نزدیک کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۳:۵۱    
رئیس مرکز ملی فرش ایران از صادرات اولین محموله فرش ایرانی به آمریکا خبرداد و گفت: اولین فرش های صادراتی ایران در لس آنجلس تحویل داده شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۳:۴۵    
با اجرایی شدن برجام می توان منتظر وقوع چه اتفاق هایی در بازار خودروهای چینی در ایران بود؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۳:۲۷    
معاون ارزی بانک مرکزی، الزامات و پیش نیازهای یکسان سازی نرخ ارز را تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۳:۲۲    
بانک مرکزی در جدیدترین گزارش خود جزئیات شاخص های عمده اقتصادی در سه ماه دوم امسال را اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۰    
رئیس کل بانک مرکزی با اعلام سیاست های پساتحریم نظام بانکی، گفت: منابع بلوکه ارزی آزاد شده عمدتاً صرف تنظیم بازار ارز و تامین نیازهای وارداتی کشور شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۸    
قائم مقام بانک مرکزی استانداردهای نظارتی را از مهمترین مشکلات نظام بانکی عنوان کرد و گفت: کمبود سرمایه، بدهی های انباشته شده، تنگنای نقدینگی، نظام سنجش اعتباری چه در سطح خرد و چه در سطح شرکت ها ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۷    
طرح لیزینگ مسکن که از حدود یک سال پیش توسط انبوه سازان پیشنهاد شده، هنوز موفق به اخذ مجوز از بانک مرکزی نشده اما معاون وزیر راه و شهرسازی از احتمال تعیین ساز و کاری توسط بانک مرکزی برای اجرای این طرح ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۰    
در روزهای گذشته بهای نفت سبک آمریکا چهار دلار و 62 سنت افزایش را تجربه کرد و برای دومین هفته متوالی افزایش قیمت داشت. توجه به این نکته حائز اهمیت است که روند قیمت ها همچنان منفی هستند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۴    
رییس اتحادیه طلا و جواهر پیش بینی کرد که در روزهای پایانی سال (دهه آخر اسفند ماه)، ربع سکه و نیم سکه با افزایش تقاضا روبرو می شود و در نتیجه قیمت آن بالا می رود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۱:۰۵    
یک کارشناس مسکن، مستاجران واحدهای مسکونی لوکس را مشتریان بالقوه خرید مسکن متوسط دانست که می توانند اولین گروه از خریداران مصرفی مسکن در سال آینده را تشکیل دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۰:۵۳    
وزیر امور اقتصاد و دارایی در جریان سفر خود به ژاپن ضمن دیدار با وزیر اقتصاد ژاپن، پژوهشگران اقتصادی ژاپن و برخی صاحبان صنایع این کشور دیدار کرد و در گفت وگو با یک نشریه ژاپنی از احتمال انعقاد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۷    
براساس آمار گمرک در دی ماه، یک دستگاه BMW I8 هیبریدی صدرنشین گران ترین خودروهای وارداتی شد و 200 هزار و 515 دلار صرف واردات آن از کشور امارات متحده عربی به ایران شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۸    
آمارهای منتشر شده گویای آن است که تا پایان شهریورماه سال جاری در کشور بیش از 144 میلیون سیم کارت واگذار شده و از این میان مجموع مشترکان فعال اپراتورها به رقمی بالغ بر 72 میلیون نفر می رسد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۰:۲۰    
بحران آبی و بحث های هر روزه ای که درباره این مساله می شود وزارت نیرو را به اخذ تصمیم دوباره قطع مشترکان پر مصرف وادار کرد تا شاید حداقل این مساله بتواند موجب کاهش مصرف آب و حل این بحران 15 ساله شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۰:۱۴    
وام های صندوق پس انداز یکم که قرار بود از خرداد ماه سال آینده به دست خریداران برسد، زودتر از موعد به بازار رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۰:۱۱    
وزیر اقتصاد ایران در گفت وگو با نشریه ژاپنی از انعقاد قراداد رنو با سایپا در ماه جاری خبر داد و از سرمایه گذاران ژاپنی برای شیرین کردن آب خلیج فارس برای مصرف خانگی و کشاورزی دعوت کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۲    
روز یکشنبه روزنامه ای سوئیسی در گزارشی اعلام کرد پزشکان سوئیسی دو قلوهای به هم چپسبیده ی 8 روزه ای را که از ناحیه ریه و قفسه سینه به هم متصل بودند، از هم جدا کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۰۹:۵۹    
این مطلب، نگاهی می اندازد به خطاهای هشت گانه استفاده از ماشین لباس شویی که ممکن است هرکدام از ما مرتکب شویم و سلامت مان را به دست خودمان تهدید کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۰۹:۵۳    
آمارهای فروش شرکت های خودروسازی در اروپا نشان دهنده آن است که کراس اوورهای شهری یا همان SUV های کوچک به محبوب ترین خودروها در این قاره تبدیل شده و جایگاه سدان های متوسط و کوچک را به خود اختصاص داده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۰۹:۵۰    
شرکت هندی تاتاموتورز نام مدل جدید خودرو تولیدی خود را با توجه به گسترش ویروس زیکا، Zica گذاشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۰۹:۴۴    
ایران خودرو تا پایان امسال برنامه ای برای فروش خودروهای شاسی بلند خود ندارد و از هم اکنون پیش فروش دو شاسی بلند تولیدی اش را شروع کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۰۹:۳۸    
کشور تایلند که 10 سال پیش اولین مبدأ واردات برنج به ایران بود، در حال حاضر یکی از آخرین کشورهایی است که به ایران برنج صادر می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۰۹:۳۵    
ایران می تواند به سرعت از گشایش اقتصادی خود پس از لغو تحریم ها منتفع شود. ایران با جمعیت 80 میلیونی و تولید ناخالص داخلی سالانه 406 میلیارد دلار، پس از سقوط شوروی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۰۹:۳۲    
دختر پناهجوی ایرانی که در یکی از کمپ های استرالیا به او تجاوز شده بود قرار است برای شناسایی فرد متجاوز به کمپ بازگردد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۰۹:۲۹    
دادستان نسبت به کارشکنی برخی اعضای هیئت مدیره سابق در روند تغییر و تحولات پدیده هشدار داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۰۹:۲۶    
"استدلال نگهبانان قلعه ای به نام "سینما آزادی" این بود که حضور شما در سالن ایجاد ازدحام و هرج و مرج میکند"
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۰۹:۲۰    
طی چند هفته گذشته قیمت نفت کمی بهبود داشته است اما مورگان استنلی اعتقاد دارد این وضعیت رو به نزول دوام زیادی نخواهد داشت.