سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۵:۵۰Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 21 بهمن 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 2 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 3 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 4 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 5 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 6 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 7 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 8 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 9 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 10 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 11 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 12 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 13 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 14 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 15 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 16 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 17 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 18 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 19 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 20 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 21 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 22 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 23 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 24 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 25 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 26 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 27 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 28 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۲:۰۵    
فیس بوک قطعا بزرگ ترین شبکه اجتماعی دنیا است و این موضوع که این شرکت چگونه همه این اطلاعات و ترافیک را مدیریت می کند برای بسیاری از ما سوال است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۲:۰۲    
تازه ترین تحلیل کارشناسان اف ایکس امپایر نشان می دهد که در شرایط کنونی عوامل مهم و مختلفی بر نوسانات قیمت طلا در بازارهای جهانی موثر خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۱:۵۱    
اقتصاد آنلاین – حسن جعفری : آنچه در زیر می آید قیمت قیمت روز جدیدترین انواع لپ تاپ های لمسی موجود در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۱:۳۹    
شرکت نیکران موتور پاسارگاد به عنوان نماینده بنللی در ایران، با اعلام داشتن برنامه برای راه اندازی خط تولید مدل های رونمایی شده در مراسم، خبر از کاهش قیمت نهایی محصولات بنللی در کشور داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۱:۳۳    
وارن بافت که دومین مرد ثروتمند دنیا بعد از بیل گیتس بشمار می رود راز و تکنیک ثروتمند شدن را در یک جمله ساده می داند. تکینکی که منجر به موفقیت سرمایه گذاران در بورس می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۱:۱۸    
هیوندای توسان، خودرویی کراس اور که در نسل های گذشته به بازار ایران راه پیدا کرده و توانسته است آمار واردات و فروش خوبی را به دست آورد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۱:۱۲    
شرکت اپل از آغاز طرح جدیدی خبر داد که به واسطه آن گوشی های شکسته شما را می خرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۱:۰۳    
براساس آمار گمرک در 10 ماهه سال جاری 76 تن سنگ پا از ایران به 9 کشور دنیا صادر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۰:۳۴    
براساس گزارشی که صندوق بین المللی پول ماه گذشته آن را منتشر کرد، هجوم اخیر پناهجویان به کشورهای اروپایی احتمالا به رشد اقتصادی تدریجی در کوتاه مدت به ویژه در کشورهای اتریش، آلمان و سوئد خواهد انجامید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۰:۲۸    
گروه رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، دانشگاه های آزاد اسلامی کشور را رتبه بندی و فهرست آن را منتشر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۰:۱۳    
سارق سوپر مارکت های شمال شهر که اقدام به سرقت مواد خوراکی می کرد با تیزهوشی صاحب سوپر مارکت شناسایی و دستگیر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۲۰:۰۷    
یک استاد دانشگاه شریف معتقد است: عوامل افزایش قیمت ارز در بلند مدت می تواند بر عوامل ثبات قیمت آن غلبه و نرخ ارز را در ایران بالا ببرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۸:۴۶    
وزیر خارجه ایالات متحده درباره انتخابات ایران گفت: بدترین کاری که می توانیم انجام دهیم، مداخله در انتخابات است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۸:۴۶    
محمدرضا دحیماوی یکی از 16 نوزادی است که دی ماه امسال سهامدار بازار سرمایه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۸:۴۳    
اقتصاد آنلاین - سمانه باقری : آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز برخی از انواع ابزار کار دریل در بازار تهران است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۸:۳۷    
پس از صعود سه کانالی شاخص بورس در روز گذشته، امروز و در آستانه تعطیلات دهه مبارک فجر تالار بورس تهران روز آرامی را تجربه کرد و شاخص کل با سقوط 700 واحدی به مدار 77 هزار واحد بازگشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۸:۳۴    
اقتصاد آنلاین - بهروز طاهری : آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز پرفروش ترین انواع تلویزیون LED در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۸:۳۱    
کارشناس ارشد موسسه مطالعات بین المللی انرژی تاکید کرد که حوزه نفت ایران به دلیل پایین بودن هزینه های تولید، برای سرمایه گذاران جذاب است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۸:۲۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که کابینه این رژیم تصمیم دارد طرحی را به منظور ایجاد دیوارهای امنیتی در امتداد مرزهای فلسطین اشغالی ایجاد نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۸:۱۹    
یکی از کارگران بیکار شده بخش خدمات فروشگاه رفاه شهرری؛ صبح امروز (21 بهمن ماه) در انبار این فروشگاه اقدام به خودکشی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۸:۱۹    
شبکه سه سیما پخش برنامه 12 ساعته نوروز را بار دیگر به احسان علیخانی سپرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۸:۱۶    
تولد برای بسیاری از مردم تماما خاطره و اتفاقی خوشایند محسوب می شود، اما گاهی اوقات یک عمل جراحی اشتباهی می تواند آن اتفاق را بسیار تلخ کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۸:۱۳    
آیا شما هم درحال پرداخت بدهی ها و اقساط بی شمار خود هستید؟ نگران نباشید چون شما تنها نیستید. به عنوان مثال، در آمریکا بدهی کارت های اعتباری از مرز 712 میلیارد دلار عبور کرده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۸:۰۱    
لوران فابیوس در مصاحبه با شبکه ب اف ام فرانسه کناره گیری خود را از سمت وزارت خارجه فرانسه تایید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۷:۵۲    
محققان انگلیسی در حال تکمیل سیستمی هستند که با شبیه سازی لمس دست بیننده، احساسات مختلف را در وی برمی انگیزاند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۷:۴۱    
رییس اتحادیه میوه و سبزی فروشان دلیل گرانی پیاز در روزهای اخیر را سرمای هوا و عدم استقبال از خرید پیاز در سال گذشته عنوان کرد که منجر به کاهش کاشت آن در سال جاری توسط کشاورزان شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۷:۴۱    
رییس شورای استانی غور افغانستان اعلام کرد که گروه داعش در شهرستان تولک این استان که در مرز هرات قرار دارد برای ایجاد پایگاه زمین خریداری کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۷:۳۸    
یک منبع محلی شهر فلوجه گفت: داعش خروج زنده هر شخص از فلوجه از طریق گذرگاه های امن را که توسط نیروهای عراقی فراهم شده مشروط به پرداخت یک هزار دلار کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۷:۳۲    
ژاپن اعلام کرد که در پی پرتاب ماهواره از سوی کره شمالی، تحریم هایی را علیه این کشور وضع کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۷:۳۲    
تحویل پنج هزار واگن باری ساخت روسیه در قالب توافق اعطای یک وام 130 میلیون دلاری این کشور به ایران از امسال آغاز می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۷:۲۴    
این طرح فرهنگی، ورزشی که در شمال تهران بهره برداری شد، سورتمه مجتمع فرهنگی - ورزشی توچال است که عملیات بهره برداری آن در مدت 75 روز به اتمام رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۷:۱۵    
رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سامانه فروشگاهی ایران اموال و سامانه پلمپ الکترونیکی را افتتاح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۷:۱۵    
رییس کل گمرک به سیاست های دولت درباره اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: صادرات غیرنفتی در کشور ما بر واردات غلبه دارد و با توجه به اینکه حدود 3 میلیارد دلار تراز تجاری مثبت داریم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۷:۱۲    
اداره کل زیرساخت و نرم افزار بانک ملت از احتمال بروز اختلال در سامانه های بانکداری متمرکز و کارت پرداخت این بانک در روزهای آتی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۹    
آمارهای سال 93 نشان از آن دارد که بیشترین میزان تولید بنزین پالایشگاهی مربوط به پالایشگاه اراک است که توانسته در سال گذشته 14.6 میلیون لیتر بنزین در روز تولید کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۶    
یک مقام مسئول با اشاره به آماده سازی پایانه نفتی شمال برای از سرگیری سوآپ نفت، گفت: با بهره برداری از حوضچه فراگیری ظرفیت سوآپ نفت به 2 میلیون و 500 هزار بشکه در روز قابل افزایش است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۰    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: تولید محصولات تراریخته در کشور نیازمند کسب مجوز از کمیته صدور مجوز محصولات تراریخته وزارت جهاد کشاورزی بوده و تاکنون هیچ مجوزی برای تولید و رهاسازی محصولات تراریخته در ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۵:۱۸    
سخنگوی دولت با بیان اینکه از 11 اسفند مجلس فرصت کافی را برای بررسی بودجه 95 دارد، گفت: این امکان برای ما هست که اگر مجلس یک هفته کم بیاورد، تا هفته سوم فروردین بتواند بودجه را تصویب کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۵:۰۶    
الیاس نادران عضو موسس سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت با بیان اینکه از اعلام وزیر نفت برای مصاحبه با خبرنگاران در خصوص پرونده کرسنت استقبال می کند، از زنگنه خواست، به 5 سوال پاسخ بدهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۵:۰۳    
در جلسه امروز هیئت دولت که به ریاست رئیس جمهوری برگزار شد، گزارش وزارت امور اقتصادی و دارایی درخصوص عملکرد بسته سیاست های اقتصادی دولت برای خروج از رکود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۵۷    
مقامات ایرلندی می گویند به دنبال روابط تجاری با ایران هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۵۴    
اقتصاد آنلاین - بهروز طاهری : آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز برخی از انواع اجاق ماکروویو عرضه شده در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۵۱    
67 درصد مسلمانان آمریکا از دموکرات ها حمایت می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۳۳    
در تاریخ 13 بهمن مراسم معرفی شرکت ارکان ارتباطات نوین به عنوان نماینده رسمی موبایل، فبلت و تبلت لنوو در هتل اسپیناس برگزار شد و جدید ترین محصولات این کمپانی برای حضور در بازار ایران معرفی شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۳۰    
معمولا یا دنبال بافت تاریخی هستیم، یا تک خانه های تاریخی و ارزشمند... خیلی کم پیش می آید کسی دنبال محله ای تاریخی باشد. محله ای مانند هدایت در دل خیابان های پایتخت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۲۴    
اد یاردنی ، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری در موسسه مطالعاتی یاردنی همراه با بسیاری از تحلیلگران و اقتصاددانان مطرح جهان معتقد است که بانک های مرکزی اصلی جهان خلع سلاح شده اند و جهان دیگر نمی تواند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۲۱    
در حال که برخی خودروسازان کشور تکلیف خود را با شرکای تجار شان روشن کرده اند گروه خودروسازی سایپا هیچ گونه خبری مبنی بر مذاکرات این شرکت برای یافتن شرکای جدید منتشر نکرده گویی که در این رابطه برنامه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۱۵    
اقتصاد آنلاین - فرناز حبیبیان: آنچه در زیر می آید قیمت انواع خودرو سواری پژو 206 دست دوم در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۰۶    
از دیروز سه شنبه 94/11/20 تصویری در تلگرام دست به دست میچرخد که نمایش خیلی عجیبی از پذیرایی از نامزدهای جشنواره است و روزنامه سینما با انتشار این تصویر فلش انتقادها را به سمت دبیر جشنواره فیلم فجر ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۰۶    
68.4 درصد از کالاهای وارداتی به کشور طی 10 ماهه امسال کالاهای واسطه ای بوده اند
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۴:۰۳    
قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز چهارشنبه منتشر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۳:۵۷    
مدیرعامل بانک پارسیان اعلام کرد که احتمالا تا هفته آینده برنامه پرداخت وجوه به سپرده گذاران تعاونی اعتباری ثامن الحجج تا سقف 30 میلیون تومان نیز نهایی خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۳:۵۴    
روایت اکونومیست از آینده اقتصاد و صنایع بزرگ جهان را بخوانید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۳:۵۱    
چند روز پس از لغو تحریمهای ایران، اولین محموله فرشهای ایرانی وارد فروشگاه های فرش لس آنجلس شد که به نوشته لس آنجلس تایمز، موجب شادی بسیاری از تاجران فرش و رونق این بازار در آمریکا شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۳:۴۷    
رئیس جمهور گفت: حضور مردم در راهپیمایی22 بهمن می تواند هرگونه خطر احتمالی را از کشور دور و امنیت ملی را مستحکم کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۳:۴۴    
شرکت های مختلفی پس از لغو تحریم ها به منظور عقد قرارداد و یا امضاء تفاهم نامه همکاری به سراغ ایران آمده اند که در این گرافیک اطلاع رسان به معرفی آنها پرداخته شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۳:۳۲    
ما توسعه مثبت خود را در رکورد سال 2015 ادامه داده ایم و سال جدید را نیز با موفقیت آغاز کرده ایم. در ابتدای سال، میزان فروش ما ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۳:۰۲    
میلیون ها معیار برای سنجش قدرت وجود دارد. از اسب بخار گرفته تا گیگاوات. اما قدرت چیزی فراتر از اعداد است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۳:۰۲    
اقتصاد آنلاین - سمانه باقری : آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز انواع اسکوتر و کفش اسکیت در سطح بازار تهران است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۲:۵۶    
برف پارو کردن شدید در هوای سرد، می تواند حتی آدم هایی که به ظاهر سالم هستند را بکشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۲:۵۳    
رئیس دانشگاه مازندران گفت: 5 واحد دانشگاهی غیرانتفاعی در مازندران تعطیل شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۲:۵۰    
در بیست سالگی کارهایی می کنیم و دست به تجربیات اشتباهی می زنیم که ممکن است سکویی برای پرش و فرصتی برای تجربه باشد اما با ورود به دنیای سی سالگی همه چیز دگرگون می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۲:۴۷    
آقای "ع" از مسئولان سابق این شرکت، از سال 1389 تا 1392 با ارائه اسناد جعلی، مجموعا مبلغ 2.5 میلیارد ریال بابت هزینه های مختلف پرونده های مطرح در مراجع قضایی، از بیمه نوین دریافت کرده بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۲:۴۰    
با پیشرفت علم و تکنولوژی و نیاز روز افزون خودرو ها به بهینه سازی و بازدهی بالاتر، مدام تکنولوژی های تازه تر در زمینه جعبه دنده های اتوماتیک در حال عرضه هستند که بسیاری از این تکنولوژی ها بر اساس همین ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۲:۳۱    
آخرین بودجه سالانه دولت باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در نسخه هایی تقدیم کنگره شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۲:۲۸    
حوالی همین 10 سال پیش، کمی بیشتر یا کمتر، اگر عزم تان را جزم می کردید، دست به جیب می بردید و کمی در شهر می گشتید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۲:۲۵    
سخنگوی شرکت گاز با بیان اینکه گاز تمام شهرها وصل بوده و هیچگونه قطعی و یا افت فشار اتفاق نیفتاده است، گفت: با بارش شدید برف، مشترکان دودکش ها را کنترل کرده تا از بروز حوادث جلوگیری کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۳    
اقتصاد آنلاین - مریم کاظمی: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع سواری پورشه صفر کیلومتر در سطح بازار پایتخت است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۷    
تازه ترین گزارش های رسمی از وضعیت نیروی کار در پاییز 1394، از کاهش نرخ مشارکت اقتصادی نسبت به فصل قبل حکایت دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۴    
بدون شرح!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۴    
بدون شرح!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۵۸    
اقتصاد آنلاین - سمانه باقری : آنجه در زیر می آید جدول قیمت انواع تلویزیون های زیر 3میلیون تومان در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۶    
معاون وزیر صنعت از توافق 10 میلیارد دلاری ایران و ژاپن خبرداد و گفت: مذاکره معدنی با آلمان و اتریش در حال انجام است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مناقصه فیلترینگ هوشمند اینستاگرام، تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی برگزار شده تا در نهایت این طرح اجرایی شود و بتوان به صورت هوشمند بر محتوای این شبکه های اجتماعی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۰    
بعد از اینکه شایعه هایی مبنی بر افزایش قیمت داروهای بیماری های خاص منتشر شد مسوولان درصدد تکذیب آن برآمدند اما گویا این شایعه ها به حقیقت پیوسته و باید بیشتر از گذشته شاهد افزایش قیمت دارو های این ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۳۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی از موافقت این وزارتخانه با پیشنهاد بانک مسکن به بانک مرکزی برای افزایش مبلغ وام جعاله مسکن از 10 به 20 میلیون تومان خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۳۷    
هرچند هنوز اسامی تایید و رد صلاحیت شده های نهایی انتخابات مجلس خبرگان به طور رسمی اعلام نشده است، اما برخی خبرگزاری ها به نقل از منابع آگاه از عدم تایید صلاحیت سید حسن خمینی در شورای نگهبان خبر داده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۳۱    
یک کارشناس مسکن، ایجاد رونق، افزایش قیمت، حضور سرمایه گذاران و افزایش تولید را زنجیره خروج از رکود مسکن دانست و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۸    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: موضوع تک نرخی کردن ارز، موضوع ضروری است که باید اتفاق بیفتد و هر روزی هم که از آن بگذرد، ما شاهد یک رانت خواهیم بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۵    
ایران خودرو درباره دریافت غرامت از پژو توضیح داد و آماده بازگشایی نماد با محدودیت نوسان قیمت تا دقایقی بعد شد. سازمان بورس هم در این باره نکاتی را اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۲    
خودرویی که برای خریدش باید 12 ماه در لیست انتظار بود را ببینید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۲    
طلا با ثبت هشتمین جلسه رشد خود در روز چهارشنبه به بالاترین سطح خود در هفت ماه و نیم اخیر رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۹    
جمهوری متحده تانزانیا سومین مقصد صادرات کالاهای ایرانی در آخرین کارنامه روزانه تجارت ایران است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۱    
پیروزی ترامپ و ساندرز در انتخابات مقدماتی نیوهمپشایر، گزارش جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره تهدیدات امنیتی علیه این کشور ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۷    
مدیر کل ترانزیت و تعرفه سازمان بنادر و دریانوردی از برگزاری دور چهارم مذاکرات ایران و هند برای تامین اعتبار و سرمایه گذاری در بندر چابهار خبرداد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۴    
قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز چهارشنبه روند صعودی به خود گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۱    
رئیس سازمان مدیریت گفت: افزایش دستمزد کارکنان دولت و حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان در بودجه سال 95 لحاظ شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۴۵    
مدیرکل استاندارد تهران از توقیف دو زعفران رشته ای غیراستاندارد با نام های تجارتی محبوب و گلچین عجم خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۳۹    
در محور کندوان تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت و در محور هراز تردد تریلر ممنوع است، همچنین در محور فیروزکوه تردد تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 23 روزهای 21 و 23 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۱    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز(چهارشنبه) اعلام کرد؛ بر این اساس نرخ بانکی 10 ارز نسبت به دیروز کاهش و قیمت 22 واحد پولی افزایش یافته است؛ همچنین نرخ هفت ارز نیز تغییری نکرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۱۸    
بیست و ششمین جلسه محاکمه بابک زنجانی در شعبه 15 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی در حال برگزاری است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۱۲    
آخرین آمار تولید خودرو که مربوط به 10 ماهه نخست امسال است، نشان از افزایش میزان تولید در کشور دارد؛ افزایشی که بسیاری آن را ناشی از شرایط پسابرجام می دانند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۰۹    
اگر اشخاص با یکی از این موارد مانند نبودن وجه نقد یا کافی نبودن آن، صدور دستور عدم پرداخت وجه چک به بانک از طرف صاحب حساب، تنظیم چک به صورت نادرست از قبیل عدم مطابقت امضا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۰۶    
گزارش جامع واردات خودرو در 10 ماهه نخست سال جاری نشان از کاهش 56درصدی واردات خودرو در این مدت نسبت به مدت مشابه سال پیش دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۰:۰۰    
هک کردن مغز به معنای فریب دادن مغز برای انجام دادن کارهایی است که برای آن آموزش ندیده است.به نقل از سایت نیوزویک ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۹:۴۲    
اگر چه ممکن است در نگاه اول توییتر یک وسیله (سرویس) برای ایجاد یک نوع ارتباط شخصی تلقی شود اما اکثر برند ها و شرکت های بزرگ با ولع صد چندان از آن به عنوان یک ابزار بازاریابی نوین استفاده می نمایند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۹:۳۰    
برخی بررسی ها درباره لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده حاکی از پیش بینی درآمدهای قابل وصول بیش از حد ممکن است. به عبارتی این تحلیل ها تأکید دارند دولت دچار خوش بینی و بیش برآوردی در مورد درآمدها شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۹:۲۷    
سی ان ان نوشت: در انتخابات مقدماتی در ایالت نیوهمپشایر در روز سه شنبه نهم فوریه سناتور برنی سندرز، در انتخابات مقدماتی درون حزبی دمکرات ها با پشت سر گذاشتن هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ نیز با شکست ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۹:۱۸    
درآمدزایی از طریق ترجمه یکی از راه های پیش روی فارغ التحصیلان دانشگاهی یا افراد تحصیلکرده برای کسب درآمد است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۹:۰۹    
ظرف دو سال گذشته ده ها هیات تجاری از قزاقستان برای توسعه روابط اقتصادی به ایران سفر کرده اند. در همین راستا طی چند روز گذشته وزیر کشاورزی کشورمان و وزیر توسعه قزاقستان توافقاتی را در زمینه محصولات ...
  • ۱