سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۸:۵۵Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 28 آذر 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 2 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 3 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 4 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 5 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 6 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 7 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 8 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 9 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 10 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 11 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 12 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 13 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 14 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 15 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 16 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 17 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 18 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 19 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 20 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 21 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 22 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 23 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 24 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 25 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 26 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 27 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 28 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 29 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۹:۳۴    
حجت الاسلام و المسلین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات برای نام نویسی در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۹:۲۵    
عروسی های ایرانی در گذر زمان در حال تغییر و تحول بسیار است و روز به روز مسائل جدیدی مد می شود که پس از مدت کوتاهی تبدیل به ضروریات مراسم های عروسی می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۸:۳۵    
مرکز آمار ایران، تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش صنعت در 22 بخش را اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۸:۳۲    
عربستان سعودی در راستای انتقال پیکرهای جان باختگان ایرانی فاجعه منا به ایران، چند جنازه را به صورت اشتباهی به کشورمان منتقل کرده که رئیس سازمان پزشکی قانونی درباره این اجساد گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۸:۲۹    
وزیر راه و شهرسازی با انتقاد شدید از تداوم نظام قیمت گذاری در اقتصاد ایران تاکید کرد: باید با داشتن یک شهامت بسیار بزرگ در برنامه ششم توسعه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۸:۲۹    
رییس سازمان دامپزشکی از نا امن شدن مرزهای کشور از نظر بیماری های فرامرزی ناشی از حضور داعش در منطقه خبر داد و گفت: اگر امکانات و اعتبارات سازمان دامپزشکی به عنوان متولی سلامت جامعه افزایش نیابد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۸:۰۵    
رئیس بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه باید استعدادهای برتر در حوزه علوم انسانی را شناسایی کنیم، 82 درصد مهندسان ایرانی در آمریکا هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۹    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز از تعطیلی تمام مقاطع تحصیلی این استان به جز شهرستان های اشتهارد و طالقان به دلیل آلودگی هوا و پایداری این وضعیت در روزهای یکشنبه و دوشنبه خبرداد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۳    
قیمت نفت از نیمه دوم سال 1394 با سقوط مواجه شده است و این حرکت شدید به سمت پایین در بازارهای جهانی ادامه دارد و پیش بینی می شود دست کم تا 4-5 سال دیگر ادامه داشته باشد. این سقوط چگونه ممکن شد؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۷:۵۰    
برآورد مرکز آمار و بانک مرکزی از میزان هزینه و درآمد خانوار در دهک های مختلف درآمدی نشان می دهد که اختلاف زیادی میان دهک های بالا و پایین وجود دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۷:۴۱    
محبوبیت دونالد ترامپ، نامزد پیشروی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بالا رفته و با افزایش 11 درصدی، میزان محبوبیتش به 39 درصد افزایش یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۷:۳۵    
رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ضمن توضیح مسوولیت وزارت بهداشت در بحث آلودگی هوا به عنوان متولی سلامت جامعه و مردم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۷:۰۸    
طلوع زمین را خیلی ها را به عنوان عکسی که در دسامبر 1968 در مأموریت آپولو 8 توسط ویلیام اندرز ثبت شد، می شناسند. ناسا حالا عکسی باورنکردنی مشابهی منتشر کرده که این بار توسط مدارگرد ماه گرفته شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۶:۵۶    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس قرارداد منعقد شده از اواسط سال 2016، پنج نوع محصول گروه سایپا در کشورالجزایر تولید خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۶:۴۱    
مرسدس بنز 300SL که در زمان خود پرسرعت ترین خودروی در حال تولید دنیا بود و برخی آن را اولین سوپرماشین تاریخ صنعت خودروسازی می دانند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۶:۳۸    
پارسین، پاکترین اتوبوس درونشهری خاورمیانه با حضور مدیرعامل شرکت اسکانیای سوئد رونمایی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۶:۳۵    
یک کارشناس مسکن کلید خروج این بخش از رکود را کاهش بیشتر قیمت ها عنوان و تصریح کرد:ممکن است آنچه در بخش مسکن آمریکا در سال 2008 رخ داد در بخش مسکن ایران نیز رخ دهد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۶:۲۰    
میزگردی با حضور مجتبی خسروتاج، موسی غنی نژاد، فرشاد فاطمی، احمد دوست حسینی، یحیی آل اسحاق، ابراهیم بهادرانی و احمد عزیزی در مورد مشکلات اجرای طرح وام 25 میلیون تومانی خودرو انجام شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۵:۵۳    
آخرین آمار ملی انگلستان نشان می دهد، نیمی از ثروت این کشور در اختیار 10 درصد ثروتمند بوده و فاصله طبقاتی در طول سالیان گذشته افزایش یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۵:۴۷    
گوشه ای از فصل دوم برنامه خندوانه شبکه نسیم گلچین شده و به مدت 2 ساعت در بلندترین شب سال مهمان چشم های مخاطبان این شبکه می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۵:۳۸    
مدیرکل استاندارد تهران گفت: سوسیس و کالباس با نام تجارتی ناصح پارس و آبمیوه با نام های تجارتی کوهرنگ ، دماوند و لواسانات غیراستاندارد است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۵:۳۲    
"اباذر محسنی" یک کارگر ساده است که سال 1380 به امید زندگی بهتر از شهرستان خمین به کاشان رفت و در یک کارخانه فرش بافی مشغول به کار شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۵:۲۳    
ماجرا و حواشی وام 25 میلیون تومانی که بانک مرکزی با هزینه ای بالغ بر 2500 میلیارد تومان در اختیار خودروسازان قرار داد تا انبارهای آنها تخلیه شود، گویا تمامی ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۵:۲۳    
شرکت فراگستر ارائه دهنده راهکارهای یکپارچه در حوزه فناوری اطلاعات با بیش از 15 سال سابقه خدمت رسانی به سازمان ها و شرکت های متعدد از واجدین شرایط دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۵:۲۰    
جلسه هماهنگی سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان تهران به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی و به منظور بررسی وضعیت استان در بخش های مختلف و اتخاذ راهکارهایی برای شتاب بخشیدن به توسعه پایدار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۵:۱۷    
بیمه دی که بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی بیمه مرکزی بدترین وضعیت توانگری مالی را در میان همه شرکت های بیمه دارد، به توسعه شبکه فروش خود رو آورده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۵:۱۴    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین به نقل از بازار موبایل تهران، قیمت روز محبوب ترین موبایل های مناسب عکاسی سلفی در بازار به شرح جدول زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۵:۱۱    
بر اساس گزارش های میدانی اقتصاد آنلاین، قیمت انواع تلویزیون سایز بزرگ در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۵:۱۱    
معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای تهران گفت: آلودگی اخیر هوا در تهران ارتباطی با نیروگاه های برق استان ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۵:۱۱    
شرکت آریانا با10 سال سابقه در طراحی نرم افزارهای تحت وب و اجرای پروژه های وب سایت، از علاقمندان در تهران با حداقل 2 سال سابقه مرتبط و تمام وقت دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۴:۴۷    
بورس تهران در ادامه بی اعتنایی های خود به اخبار مثبت سیاسی، ریزش خود را تشدید کرد و در جدیدترین رکورد شکنی خود تا کانال 61 هزار واحدی عقب نشست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۴:۴۴    
مدیرعامل توانیر از برنامه افزایش قیمت برق در سال آینده خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۴:۳۵    
به گزارش اقتصاد آنلاین، از این پس می توانید آخرین تغییرات شاخص بورس، 30 شرکت بزرگ، آزاد شناور، بازار اول، بازار دوم و صنعت را در این خبر مشاهده کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۴:۲۹    
داعش در یک پالایشگاه موقتی در سوریه، نفت خام استخراج شده از مناطق تحت اشغال خود را پالایش می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۸    
داور فوتبال ایران فینال جام جهانی باشگاه ها را قضاوت خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۵    
بشار اسد رئیس جمهوری سوریه و همسرش "اسماء" بدون اطلاع قبلی به یکی از کلیساهای دمشق رفتند و سال نو و "عید میلاد" را به هموطنان مسیحی تبریک گفتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۵    
سومین کنفرانس سالانه مدیریت استراتژیک با حمایت بانک انصاردرمحل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۲    
ساخت برج اسپیناکر در سال 2001 آغاز و در 2005 تکمیل شد. ارتفاع این برج که در کشور انگلستان و شهر پورتسموث قرار دارد 170 متر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۳:۵۰    
به گزارش میدانی اقتصادآنلاین قیمت پرفروش ترین انواع اتو در بازار تهران به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۳:۵۰    
کلاه ایمنی جدیدی ویژه موتورسیکلت سواران ساخته شده که می توان آن را اوج نبوغ مهندسان در این عرصه دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۳:۴۴    
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه کاهش قیمت خوراک با توجه به سیاست های بودجه ای و نحوه پیش بینی شرکت های پتروشیمی از قیمت خوراک، ارز و محصولاتشان بر درآمدسان تاثیر گذار خواهد بود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۳:۳۵    
افراد جوانی که بیش از حد تلویزیون می بینند، در اواسط زندگی دچار برخی مشکلات شناختی می شوند و این نتایج مطالعات روی بیش از 3 هزار نفر به مدت 25 سال است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۳:۳۵    
به دنبال تشدید آلودگی هوا، مردم چین قوطی های هوای تازه از جنگل های کانادا را که بهای آن هر 10 لیتر بیش از 22 دلار است می خرند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۳:۳۲    
سخنگوی اورژانس تهران از آماده باش برای ارائه خدمات به صورت مشاوره تلفنی واعزام به محل در شرایط اضطراری آلودگی هوا خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۳:۳۲    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: هیچگاه چنین زمان طولانی در تاریخ اقتصاد مسکن کشور نداشته ایم که قیمت این کالا ثابت بماند و حتی اگر بر اساس شاخص های تورم محاسبه کنیم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۳:۲۶    
سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دستور گرانی سه فرآورده لبنی پرمصرف شامل شیر، ماست و پنیر تا سقف 6 درصد را صادر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۳:۲۳    
فوکر 100 های قدیمی به ازای هر مسافر در یک ساعت پرواز ، 15 لیتر بیش از هواپیماهای مشابهی که 10 سال از آنها جوان ترند مصرف می کنند. هر لیتر بنزین هواپیما نیز هزار تومان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۳:۱۳    
رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل ریلی اعلام کرد: بلیت قطارهای مسافری فعلا بدون هیچ گونه افزایش قیمتی به مشتریان عرضه می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۳:۱۰    
برخی رویکردهای مطرح شده در بسته جدید اقتصادی از جمله اولویت قرار دادن صنعت خودروسازی، غلفت از صنایع کوچک و متوسط، حجم محدود انتشار اوراق خزانه و صکوک، بازنگری نکردن نرخ جریمه 34 درصد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۲:۵۵    
قیاس نتایج استقلال و پرسپولیس در 9 هفته گذشته نشان می دهد تیم مظلومی 6 امتیاز کمتر از تیم برانکو گرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۲:۵۲    
به زودی فرودگاهی در آمریکا ساخته می شود که خبری از مسافران در آن نخواهد بود زیرا لقب نخستین فرودگاه ویژه پهپادها در جهان را دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۲:۵۲    
رییس اتحادیه فروشندگان تجهیزات دندانپزشکی گفت: لوازم دندانپزشکی چینی سلامت دهان و دندان مردم را به خطر انداخته است، لوازم قاچاق سهم عمده ای از بازار لوازم دندانپزشکی را به خود اختصاص داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۲:۴۹    
قیمت هندوانه، انار و خرمالو در آستانه شب یلدا افزایش یافته، ضمن اینکه قیمت هرکیلوگرم آجیل معمولی برای این شب بین 25 تا 35 هزار تومان در مراکز عمده فروشی اعلام شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۲:۴۶    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر از کاهش 6 هزار تومانی قیمت سکه در یک هفته اخیر خبرداد و گفت: قیمت سکه و طلا گران فعلا نمی شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۲:۴۳    
نقدینگی و تغییرات آن اگرچه موضوعی به شدت تخصصی است اما برخی منتقدان دولت شاید از سر اجبار، این شاخص پیچیده پولی را به ابزاری برای فضاسازی علیه رقیب سیاسی خود تبدیل کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۲:۴۰    
یک اقتصاددان با اشاره به بزرگ بودن دولت و با بیان اینکه تا زمانی که درآمدهای آسان رس نفتی در اختیار دولت ها بود چندان نگرانی از نبود منابع احساس نمی شد و به همین دلیل نظام مالیاتی در کشور همچنان یک ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۲:۲۸    
ضامن معتبر می خواد با چک و سفته و سند/ حالا حالاها اسیری! امروز برو فردا بیا/ توی حساب پول نداریم، تا وقتی اعتبار بیاد/ از انتظار ناگزیری، امروز برو فردا بیا...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۲:۱۶    
از ابتدای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها تا کنون دولت 58 مرحله به متقاضیان یارانه نقدی پرداخت کرده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۲:۱۳    
به گزارش اقتصاد آنلاین قیمت انواع کاغذ A4 و A5 در بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۲:۱۰    
اظهارنظر جان کری راجع به قطعنامه شورای امنیت درباره سوریه، تحلیل ها از نشست قدرت های جهانی و منطقه ای در نیویورک، ابراز نگرانی از نقض آتش بس در یمن ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۲:۱۰    
آنکه تمام امکانات این هتل از برف و یخ ساخته شده و دمای آن سطح معمول بسیار پایین تر است بنابراین قطعا ممکن است هر کسی تمایل به زندگی در آن را نداشته باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۲:۰۴    
در یک نگاه کلی، می توان چالش های گوناگون بخش صنعت را از دیدگاه های متفاوت مورد توجه قرار داد. مشکلاتی که یا به صورت ریشه یی یا مقطعی در اقتصاد کلان و اقتصاد خرد بروز می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۱:۵۹    
آنچه که ظاهرا از دید خودروسازان ایرانی مغفول مانده، توجه به شرکت ها و متخصصان ایرانی است که در بهترین و مشهورترین شرکت های خودروسازی جهان، مشغول فعالیت هستند یا اینکه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۱:۵۶    
یک کارشناس بازار خودروهای وارداتی با بیان اینکه بازار محصولات وارداتی در 2 ماه پایان سال جان خواهد گرفت گفت: برنامه ریزی شرکت های وارداتی نشان می دهد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۱:۵۰    
پژو 206 را باید موفق ترین خودرو بازار کشورمان بدانیم؛ مدلی که اکنون جای پای برادر بزرگ و پیرش 405 گذاشته و بیش از یک دهه است که همچنان پر نفس با انبوهی از قطعات ایرانیزه تولید می شود و پلت فرم آن نیز ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۱:۴۵    
چرا کاندیداهای مجلس وعده های پرخرج و فریبنده می دهند و این رفتار آنها چه تبعاتی را در پی دارد؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۱:۴۵    
در حالی که به طور متوسط هر کیلو عسل با قیمت 30 تا 60هزار تومان عرضه می شود اما در این بین هستند افرادی که عسل هایی را با عنوان عسل کوهستان یا طبیعی با قیمت هایی بیش از هر کیلو 500 هزار تومان عرضه می ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۹    
حسام نواب صفوی معتقد است که خواه پوتین نامه او را خوانده باشد یا نخوانده باشد او جواب نامه اش را گرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۳    
چین را دیگر نمی توان یک کشور کمونیستی حساب کرد. این کشور در 3 دهه گذشته آن قدر در بازار جهانی و اقتصاد آزاد حل شده است که سبک زندگی بسیاری از مردم چین نیز عوض شده و به سبک زندگی در کشورهای غیر ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۳    
جهان در سالی که گذشت، صحنه اتفاقات بسیار مهمی بود. از آغاز فعالیت های انتخاباتی آمریکا در غرب گرفته تا کندی رشد اقتصادی چین در شرق و همین طور توافق هسته ای میان ایران و 6 قدرت جهان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۳    
اولین صدمه کاهش بهای نفت به اقتصاد کشورهایی وارد می شود که بودجه هایشان وابسته به درآمد نفت است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۳    
به گزارش اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز محبوب ترین خودروهای صفر کیلومتر گروه خودروسازی مدیران خودرو در بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۳    
متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در کیش از یک میلیون و 500 هزار تومان شروع و به 25 میلیون تومان ختم می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۳    
رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد که اواخر ماه ژانویه 2016 میزبان رئیس جمهور ایران خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۳    
بازار خودرو ایران در شرایطی هنوز هم تحت فرمان رکود قرار دارد که با این وجود، قیمت برخی خودروهای داخلی از 100 تا 500 هزار تومان افزایش یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۱:۰۸    
سازمان جهانی کار با تاکید بر مهاجرت 150 میلیون نفر در جهان برای جستجوی شغل، اعلام کرد: 106.8 میلیون کارگر در بخش خدمات فعالیت دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۱:۰۵    
یک استاد دانشگاه با ارائه تحلیل خود از آینده اقتصاد ایران و جهان در سال 2016 به پیش بینی دامنه تغییرات اقتصادی ایران در حوزه های نفت، طلا، مسکن، ارز ، ارزش سرمایه درگیر ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۱:۰۰    
آمارها نشان می دهد از 40.2میلیون فرد غیرفعال،11.3 میلیون نفر 20 تا 34 ساله اند که باید در دوره طلایی جستجو برای شغل بوده و یا کاری برای خود دست و پا کرده باشند اما ترجیح می دهند در کُنج خانه بنشینند!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۰:۴۸    
در حالی پروژه های مسکن مهر هسا با مشکلاتی از جمله نبود نقدینگی کافی برای اتمام دست و پنجه نرم می کند که نبود متقاضی به عنوان چالشی دیگر گریبان این پروژه ها را گرفته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۰:۴۲    
معاون وزیرصنعت باتشریح جزئیات سیاست های صادراتی دولت درسال95، گفت:اولویت بندی کالایی برای دریافت ارز دولتی دیگر ضرورتی ندارد ولی هم اکنون مواداولیه وکالاهایی که تولید داخلی ندارند، ارز دولتی می گیرند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۰:۴۲    
رئیس جمهور روسیه پنجشنبه در کنفرانس سالیانه خود نشست بین المللی نیویورک درباره سوریه را در دستور کار قرار داد و به آمریکا و همپیمانان آن هشدار داد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۰:۳۹    
قرار بود، فاز 15و16 میدان مشترک پارس جنوبی که کلیه مراحل توسعه آن توسط متخصصان ایرانی انجام شده بود، فردا با حضور رئیس جمهور به صورت رسمی افتتاح شود اما این تاریخ به آینده موکول شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۰:۳۶    
وقتی که لی یوفان اصالتاً کره ای در اوایل دهۀ 70 میلادی به سئول بازگشت و با گروهی از نقاشانی که تفکراتی مشابه با او داشتند آشنا شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۰:۳۶    
با وجود بارندگی عصر و شب گذشته، اما کیفیت هوای تهران همچنان در محدوده ناسالم و در آستانه اضطرار است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۰:۳۳    
ایران بزرگترین اقتصاد منتظر برای پیوستن به سازمان تجارت جهانی است .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۰:۱۵    
منابع خبری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام از وقوع یک حادثه انفجار در واحد پلی اتیلن پتروشیمی مارون خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۰:۱۲    
سید رمضان شجاعی کیاسری سازمان غول آسای صداوسیما، خود را پاسخگو نمی داند، به همین خاطر اوضاعش روز به روز بد تر می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۰:۱۲    
شاید بتصور همگان خانه های ویلایی تنها در شمال کشور باشد اما در شهرهای بزرگ یا کلان شهرهایی مانند تهران خانه های بزرگ و ویلایی وجود دارند که قیمت هر متر مربع آن از عرف منطقه بالاتر می باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۰:۰۴    
اقدام وزیر خارجه اردن در درج نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست گروه های ترویستی در نشست نیویورک، با اعتراض شدید وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران روبه رو شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۰:۰۱    
هوا سرد بود و از دور صدای پارس کردن سگ می آمد. دوتایی تو ماشین نشسته بودیم و بخاری را تا درجه آخر رسانده بودیم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۰۹:۵۸    
معاون وزیر نفت با بیان اینکه محدودیتی برای فروش نفت به پالایشگاه های آمریکایی وجود ندارد، گفت: تا چند روز آینده با لغو تحریم ها در مرحله اول روزانه 500 هزار بشکه تولید نفت ایران افزوده می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۰۹:۵۸    
بانک مرکزی این روزها در تلاش است با جلب نظر نمایندگان مجلس، در طول مدت اجرای برنامه ششم توسعه علاوه بر مرکز آمار بتواند انتشار آمارهای اقتصادی را انجام دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۰۹:۴۹    
زن شیاد که هشت میلیارد ریال از طعمه هایش در بازار بورس مشهد کلاهبرداری کرده بود، بازداشت شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۰۹:۴۴    
بدون شرح!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۰۹:۳۵    
3 میلیون ایرانی د اوطلب اهد ای عضو هستند ؛ همین هم شد ه تا ایران د ر زمینه اهد ای عضو رتبه سی و د وم جهان را بد ست آورد ؛ رتبه ای که د ر سال 84، 67 بود .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۰۹:۲۹    
یک قاضی در سائوپائولوی برزیل حکم به مسدود شدن 48ساعته اپلیکیشن واتس اپ داد. برنامه ای که 93 درصد مردم برزیل از آن برای ارتباط با یکدیگر استفاده می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۰۹:۲۹    
الشرق الاوسط نوشت: سفیر عربستان سعودی در مصر ایران را متهم کرد به دنبال تحمیل سلطه اش بر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و دیگر کشورهای عربی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۰۹:۲۵    
دهمین اجلاس وزرای سازمان تجارت جهانی روز گذشته در حالی پایان یافت که یکی از رخدادهای خبرساز در این اجلاس، تایید عضویت افغانستان و لیبریا در سازمان تجارت جهانی(WTO) بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۰۹:۱۹    
بر اساس گزارش اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز برخی ازخودروهای صفر تولیدی شرکت سایپا و سایر شرکت های وابسته در سطح بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۰۹:۱۶    
به شمیم 22 ساله، که مدت سه سال است با مادرش در خیابان ها کارتن خوابی می کند، به دلیل عدم توان پرداخت هزینه های بستری خود در بیمارستان امام خمینی اجازه خروج داده نمی شود .
  • ۱