شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۲May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 28 مرداد 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 2 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 3 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 4 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 5 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 6 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 7 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 8 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 9 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 10 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 11 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 12 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 13 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 14 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 15 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 16 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 17 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 18 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 19 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 20 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 21 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 22 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 23 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 24 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 25 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 26 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 27 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 28 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 29 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 30 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۱:۴۴    
به عقیده محققان منبع نور زیاد ناشی از خورشید و موبایل (انواع ابزارهای الکترونیکی) با ایجاد اختلال در ساعت زیستی بدن، متهم ردیف اول در نابودی چشم انسان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۴۶    
محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در صفحه توئیتر خود نوشت: طرح دو فوریتی فراکسیون شفاف سازی برای جلوگیری از امکان گریز از قوانین و نظارت دیوان محاسبات
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۸:۲۷    
شهردار تهران گفت: باید به دنبال برنامه هایی باشیم که اثرات آن در افزایش کیفیت زندگی مردم قابل اندازه گیری باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۶    
پیمان تسنیمی مدیر پروژه نیروگاه های یزد و زاهدان در شرکت گسترش انرژی نو آتیه گفت: نیروگاه سیستان و بلوچستان اولین نیروگاه خورشیدی است که به عاملیت بانک صنعت و معدن و با استفاده از منابع صندوق توسعه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۴    
عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون گفت: این بانک در تمهید زیرساخت فناوری اطلاعات وضعیت خوبی دارد، اما بانک در این حوزه باید دائماً در مسیر توسعه باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۵    
امروز های وب پس از هشت ماه در قیمت 586 تومان و یک ریال بازگشایی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۲۹    
وزیر امور خارجه اتریش امروز (شنبه) با ولفگانگ میلینگر که تاجر است، ازدواج کرد و مراسم مربوط به ازدواج این دو در رستورانی در شهر گراز برگزار شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۸    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به حضور پالایشگاه داران در جلسه این کمیسیون از نیاز 5 میلیارد دلاری آنها برای طرح های توسعه ای بهینه سازی و کیفیت بخشی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۸    
مرجان سلحشوری که توانست در رقابت های بازی های آسیایی مدال نقره کسب کند ، در حین دریافت مدال از دست دادن به رئیس جمهور اندونزی خودداری کرد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۳۵    
مشتریان بانک صادرات ایران می توانند در قالب طرح پیمان به ازای بازپرداخت هر یک میلیون ریال از بدهی های خود در هر روز، امتیاز کسب کرده و از جوایز ارزنده خوش حسابی باشگاه مشتریان این بانک بهره مند شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۳۹    
شرکت جهان خودرو قائم جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۳۹    
یک شرکت معتبر واقع در مرکز تهران ، فعال در زمینه ی الکترونیک و IT جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۳۹    
شرکت آرشین تجارت جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۳۸    
یک آموزشگاه زبان معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران،حوالی میدان خراسان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۳۸    
یک شرکت بزرگ و معتبر تولیدی صنعتی جهت تکمیل کادر خود در شرق استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۳۸    
شرکت آوا کیان مهر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۳۸    
شرکت نویان نگین پارسیان از شرکتهای پیشتاز در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی پزشکی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران،محدوده غرب از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۳۷    
شریک تجاری همراه اول (راستین ارقام) جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۳۵    
کارت سوخت شما را ماهانه 50 هزار تومان اجاره می کنیم. این کامنت تبلیغاتی بسیاری از پست های اینستاگرام است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۳۵    
رسانه ملی که درحال قدرت نمایی در برابر سایر رسانه های اجتماعی است، این روزها بخت آزمایی خود را در برگزاری انواع مسابقه های تلویزیونی و البته میلیونی دیده است؛ آن هم در روزهای سخت اقتصادی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۲۴    
شرکت خبره پرداز پارس مجری پروژه های بانکی در تهران جهت تکمیل منابع انسانی خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر به صورت تمام وقت دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۲۴    
شرکت همیار وردپرس در زمینه آموزش های طراحی سایت جهت تکمیل کادر اداری خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۷:۲۳    
یک شرکت تجاری معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران،محدوده ونک از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۰:۴۷    
ساعت 13:33 دقیقه روز یکشنبه یک دستگاه پراید به هنگام حرکت در محله مهرآباد تهران آتش گرفت و جزغاله شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۰:۲۲    
مهراب قاسم خانی با تصویری که از یک طلبه با پلاکاردی حاوی جملات جنجالی در فضای مجازی منتشر شده است، شوخی کرد. این پلاکارد جاوی جمله ای است که انتقادات بسیاری را برانگیخته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۳:۱۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به محلی بودن گرد و غبار تهران، از بهبود کیفیت هوای این استان در پایان امشب خبر داد و گفت: فردا هوای تهران خنک می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۰:۰۴    
پیکر عزت الله انتظامی آقای بازیگر سینمای ایران پس از تشییع در کنار خسرو شکیبایی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) آرام گرفت. این بازیگر روز جمعه 26 مرداد درگذشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۳:۴۵    
مشاور مستقل فلزات گرانبها با بیان اینکه بحران جهانی در راه است، می نویسد: جهان ناگزیر در بحران ارزی گرفتار خواهد شد و این درحالی است که طلا و نقره به عنوان پول واقعی خودنمایی خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۳:۴۱    
چند روزی است مجموعه نمایشی دو قلوها با حضور فیتیله ای ها وارد فاز تولید شده و در تهران مقابل دوربین رفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۳:۳۶    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که پدرش را برای پایان دادن به مشکلات مالی اش قربانی کرده بود، خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۳:۳۰    
یک متخصص تغذیه، چاقی و لاغری را بر اساس نمایه توده بدنی تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۳:۲۱    
بارسلونا 10 سال پیاپی است که در نخستین بازی فصل خود در لالیگا پیروز شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۳:۱۸    
معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: حدود 13 انبار را شناسایی شده که برخی از آن ها هم مربوط به شرکت های بزرگ و شرکت های تولیدی نبوده بلکه بیشتر آن ها مربوط به کسانی بوده که به صورت واسطه کالاها را ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۳:۱۳    
وزیر دفاع ترکیه تاکید کرد که نیروهای این کشور به زودی تمرین های نظامی مشترکی با نیروهای آمریکایی در شمال سوریه برگزار خواهند کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۵۸    
دو پرونده با نتایج مختلف درباره حق فرد مسلمان در امتناع از دست دادن با جنس مخالف اخیرا در مرکز توجه اروپا قرار گرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۵۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی از ساکن بودن 11 میلیون نفر از جمعیت شهری در بافت های فرسوده کشور خبر داد و با لایحه ای که از سوی دولت ارائه شده قراردادهای اجاره از این به بعد دو ساله خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۴۵    
حجم نقدینگی در پایان بهمن ماه سال 96 با 23 درصد رشد نسبت به بهمن ماه 95 به یک تریلیون و 489 هزار میلیارد تومان رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۴۵    
میزان تولید کالاهای صنعتی در سه ماهه امسال نشان می دهند تولید یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و تلویزیون کاهش داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۴۴    
آن ها شش نفر بودند که چهاردهم مهر سال 94 و با طرح یک نقشه هولناک ، به سرنشینان یک تاکسی در بولوار فرودگاه مشهد حمله کردند وشکم مردی را با شمشیر شکافتند که بعد از ظهر با پروازی از اصفهان وارد مشهد شده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۴۱    
دادستان عمومی و انقلاب آبادان با اشاره به دستگیری رئیس اسبق بانک ملی شعبه مرکزی آبادان بنام آقای علی اکبر رضایی پور اظهار کرد: این فرد به اتهام اختلاس به تحمل ده سال حبس تعزیری ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۴۰    
در سه ماهه امسال بالاترین رشد قیمت ها به تیرآهن و میلگرد اختصاص دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۳۹    
استاندار تهران اعلام کرد: با توجه به افزایش ترافیک در نیمه دوم سال، ساعت کاری جدید کارمندان، دانش آموزان و دانشجویان و کسبه در کلانشهر تهران به هیات دولت پیشنهاد می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۳۵    
اگر قصد سرمایه گذاری یا مهاجرت دارید بهترین فرصت را از دست ندهید ؛ به این متن، عکس ویلاهای باشکوه در کشورهای خارجی را بیفزایید که این روزها از قاب تلویزیون و تبلیغات سنتی ماهواره ای ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۳۴    
دوره ریاست فدراسیون فوتبال آسیا بزودی به پایان می رسد و درحالی که کشورهای مختلف از حالا برنامه ریزی می کنند که چگونه کرسی های مهمتری داشته باشند ، فدراسیون ایران نگران از احتمال حذف تنها کرسی خود است!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۱۹    
با تلاش گروهی از مهندسان مکانیک دانشگاه "هنگ کنگ"، اولین سرامیک چاپ 4 بعدی دنیا ساخته شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۱۹    
مؤسسه Economic Policy Institute در جدیدترین گزارش اعلام کرد: در سال 2017 حقوق مدیران رده بالا در آمریکا افزایش قابل توجهی را تجربه کرده و 58 برابر افزایش حقوق کارکنان بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۱۶    
مدیرکل مرکز واردات و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: قرار است دولت مصوبه ای ابلاغ کند که بخش هایی از کالاهای وارداتی از پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز دولتی با بازار مستثنا شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۱۵    
دو مسافری که در شهر "کن" فرانسه از "اوبر"، سرویس همسفری آنلاین، استفاده کرده بودند بعد از این که خودرو به دریا افتاد با خوش شانسی توانستند خود و راننده اوبر را نجات دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۱۲    
مهاجم آرژانتینی خاص ترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا در لالیگا است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۰۹    
وزارت خارجه آمریکا به اتباعش درباره سفر به عراق هشدار داد و وضعیت عراق را در سطح خطر درجه چهار توصیف کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۰۹    
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در دو هفته ابتدایی تابستان سال جاری نسبت به سال گذشته شاهد رشد 94 درصدی گردشگران خارجی بوده ایم که حدود 60 هزار نفر ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۵۷    
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: قانون جریمه مشمولان غایب فقط تا پایان امسال اجرا می شود، لذا مشمولانی که بیش از 8 سال غیبت دارند،فرصت محدودی برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۵۳    
اظهارات پادشاه بحرین درباره حاکمیت این کشور بر قطر از سال 1762 جنجال بپا کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۵۲    
بازیکنان استقلال در بازی پارس جنوبی جم نتوانستند لباس خود را با بازیکنان حریف عوض کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۴۷    
یک روانشناس معتقد است، زیاده روی در دیدن فیلم های ترسناک می تواند با عوارض جدی جسمی و روحی برای افراد همراه باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۴۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز در پاسخ به این که آیا ریزش عمدی یا سهوی گازوییل در این محور را تأیید می کند یا نه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۴۰    
یکی از بزرگ ترین نگرانی هایی که همواره در سطح جامعه وجود داشته وقوع زلزله در پایتخت و تبعات بعد از آن مانند ترکیدن شبکه های گازرسانی است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۳۵    
ترامپ با متهم کردن شبکه های اجتماعی به روال ضد جمهوری خواه/محافظه کار استدلال کرد که این پلتفرم های آنلاین باید هم بحث های مداوم خوب و هم بد را پوشش دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۲۳    
یک رسانه آمریکایی اطلاعات جدیدی از حال و روز ابوبکر البغدادی سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش منتشر کرد که در صحرای سوریه پنهان شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۱۷    
روانشناسان دریافتند که بسیاری از افراد ثروتمند، خود را بالاتر از قانون احساس می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۱۴    
رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه یکی از این افراد 72 میلیارد برای اجرای چهار قرارداد از بانک تسهیلات گرفته و بلافاصله این پول را به بانک می دهد و 5 هزار سکه می خرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۱۱    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه مردم باید فرصت بدهند تا مشکلات را رفع کنیم، از روانتر شدن معاملات ارزی در بازار ثانویه خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۱۱    
خمیردندان مناسب نقشی حیاتی در سلامت دهان و دندان ها دارد اما انتخاب بهترین نوع خمیردندان می تواند اندکی دشوار باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۰۷    
روز 28 مرداد 1361(19 اوت 1982) ناو کیهانی سایوزتی-7 در حالی سکوی پرتاب شماره 1 پایگاه فضایی بایکونور را غرش کنان به سوی مدار زمین ترک گفت که سه فضانورد را با خود به فضا می برد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۰۴    
حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده را به فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۰۳    
دانشمندان دانشگاه مینسوتا اثبات کردند که سنولتیک یعنی داروهایی برای آغاز مرگ سلول های پیر درمبارزه با کهنسالی بسیار موثر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۰۰    
رئیس جمهور در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت ، با توجه به اعلام وصول طرح استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی در مجلس شورای اسلامی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۵۵    
نرخ تورم مصرف کننده و تولید کننده و تغییرات تورم نقطه به نقطه این دو شاخص نشان می دهد منحنی نرخ تورم در سال جاری با شیب بیشتری نسبت به سال قبل حرکت خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۵۵    
فیلمی از اجرای گروه کر قزاق های کوبانی در عروسی وزیر امور خارجه اتریش منتشر شده که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز در آن حضور داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۵۴    
دو نفر بر اثر غرق شدگی جان باختند و یک نفر مفقود شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۵۲    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: قانون حمایت از محیط بانان در کمیسیون تصویب شده و به زودی به صحن علنی مجلس آمده و با توجه به نظر مثبت نمایندگان تا پایان امسال به تصویب می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۴۹    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت برادرِ امیر دریابان علی شمخانی را تسلیت گفتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۴۹    
عضو کمیسیون قضایی مجلس از درخواست 121 نماینده مجلس برای اولویت دادن به بررسی طرح مبارزه با جرایم اقتصادی در صحن مجلس خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۴۷    
حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، با 38 سال سن ریاست جدید سازمان تبلیغات اسلامی را عهده دار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۴۳    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی برای تأیید نظر شورای نگهبان در طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان لشکری با اذن رهبر انقلاب را از این طرح حذف کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۴۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: کنوانسیون پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بررسی قرار می گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۳۷    
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان این که روز حضور رئیس جمهور در مجلس برای پاسخ به سوال نماینده ها مشخص نیست، گفت: ششم شهریور ماه رئیس جمهور با رهبری دیدار دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۳۲    
جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در یک اتهام زنی تازه آمریکا علیه ایران مدعی شده که تهران در تلاش برای دخالت در انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا است که قرار است پانزدهم آبان برگزار شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۲۹    
وزیر منابع آب عراق به ادعاهای چند ماه اخیر مبنی بر نقش ایران در بستن سرچشمه های رودهای سرازیر شده به اراضی عراق پایان داد و تاکید کرد که مشکل اصلی کم آبی عراق از ترکیه و نه جمهوری اسلامی ایران است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۲۳    
متوسط قیمت دلار که به همراه چند ارز دیگر در سامانه نظام ارزی(سنا) به طور روزانه اعلام می شد، امروز در سامانه حذف شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۱۴    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت هادی شمخانی برادر دبیر شورای عالی امنیت ملی و از رزمندگان سرافراز دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۱۰    
معاون تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد گفت: خودروسازها برای ادامه تولید موظف به رعایت استانداردهای 85 گانه خودرو هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۰۴    
دختر قهرمان بوشهری، امروز در بیمارستان چشم از جهان فرو بست؛ اعضای اسما زحمتکش ورزشکار بوشهری که بر اثر تصادف شدید دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده اش اهدا شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۰۲    
یک روزنامه سوری از وجود طرح احداث خط آهن ایران - عراق - سوریه و احداث یک بندر در غرب سوریه برای توسعه همکاری تهران دمشق خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۹:۵۷    
روزنامه عکاظ عربستان در یادداشتی مدعی شد که وقوع کودتایی دیگر در ترکیه قطعی است و این کودتا این بار به ثمر خواهد نشست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۹:۵۴    
مقامات دولتی هند اعلام کرد: کاهش ارزش روپیه در برابر دلار به افزایش 26 میلیارد دلاری هزینه واردات نفت برای سال مالی 2018-2019 این کشور منجر خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۹:۵۰    
معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی گفت: داروخانه ها با شخصیت حقیقی مشمولان بند ب ماده 95 قانون مالیات های مستقیم از تکالیف قانون مالیات ارزش افزوده معاف شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۹:۴۱    
فهرست تجهیزات و ملزومات پزشکی مشمول دریافت ارز دولتی مشخص شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۹:۳۴    
در حالی که نسبت برابری دلار به یورو 1.14 است و قیمت یورو به این نسبت از نرخ دلار بالاتر است، در سامانه سنا نرخ دلار 892 تومان بیشتر از یورو است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۹:۰۶    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: دو میلیون و 600 هزار مسکن خالی در کشور شناسایی شده که اخذ مالیات از مالکان آنها در دستور کار قرار دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۹:۰۳    
معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این وزارتخانه به دولت پیشنهاد کرده است که تجهیزات و مواد اولیه تولید، برای ترخیص از گمرک از پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز معاف شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۸:۵۶    
مراسم معارفه محمد مهدی طهرانچی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، عصر امروز با حضور رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی، معاونین و تعدادی از اعضای دفتر هیئت امنا برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۸:۴۲    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: در زمینه خرید نفت و برخی مبادلات تجاری با اروپا محدودیتی به وجود نیامده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۸:۲۸    
معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه جلسه پرونده توقیف دو میلیارد دلار ایران توسط آمریکا در دیوان لاهه یک ماه بعد برگزار می شود، گفت: در صورتی که دیوان به نفع ایران حکم دهد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۸:۲۲    
وزیر خارجه روسیه گفت: در حالی که کشورهای بیشتری به سمت استفاده از ارزهای خود در مبادلات تجاری می روند، نقش دلار به عنوان ذخیره ارزی جهانی ممکن است از بین برود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۸:۱۴    
آمار اولیه از بازار مسکن شهر تهران در مردادماه 1397 حاکی از کاهش 13 درصدی حجم معاملات نسبت به ماه قبل دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۸:۰۹    
بر اساس آخرین آمار در پنج استان کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، فارس و خوزستان خطر بحران کمبود منابع آب به طور جدی تری وجود دارد، چراکه که کاهش بارندگی در این استان ها به بیش از 70 درصد رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۸:۰۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی معتقد است اگر در بحث مسکن مهر خود مردم متولی ساخت بودند و دولت نقش نظارتی خود را ایفا می کرد مطمئنا این پروژه ها سالها پیش به نتیجه می رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۸:۰۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در واکنش به اعلام وصول استیضاحش در مجلس طی یادداشتی نوشت: طی دو هفته گذشته در وزارت اقتصاد جلسات متعددی با فعالان بخش خصوصی و اقتصاددانان برگزار کردیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۵۹    
ترکیه به رغم تهدید و فشارهای دولت واشنگتن، در جذب سرمایه های خارجی موفق بوده و سرمایه گذاری 21 میلیارد دلاری در ترکیه از سوی شرکت های قطری، چینی، آلمانی و حتی آمریکایی آغاز شده است.