شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۵۴May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 22 مرداد 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 2 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 3 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 4 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 5 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 6 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 7 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 8 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 9 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 10 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 11 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 12 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 13 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 14 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 15 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 16 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 17 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 18 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 19 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 20 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 21 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 22 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 23 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 24 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 25 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 26 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 27 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 28 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 29 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 30 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۱۱    
برای تامین و تولید هر متر مکعب آب در پایتخت 2500 تومان هزینه و تنها 600 تومان از مشترک اخذ می شود و سه چهارم هزینه تولید آب را دولت در قالب یارانه پرداخت می کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۱    
دفترچه انتخاب رشته محل آزمون ارشد علوم پزشکی از امروز چهارشنبه 24 مرداد ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۳:۵۹    
دیر سابق دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید می گوید همسر ترامپ در رفتارهای اجتماعی خود، علناً بر ضد شعارها و سیاست های همسرش گام برمی دارد و منتظر روز تمام شدن دوره ریاست جمهوری ترامپ و تقاضای طلاق است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۴۷    
عضو سابق شورای شهر تهران به ماجرای انتصاب مهدی احمدی که برادر عروس قالیباف و داماد محسن رضایی است واکنش نشان داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۶    
یک مقام مسئول با اشاره به سهم80درصدی بخش خصوصی از ظرفیت صندوق توسعه ملی، گفت: نهادهای دولتی بااستفاده ازهمه ظرفیت خود درصندوق، دیگر نمی توانند برای طرح های دولتی از منابع صندوق استفاده کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۶    
فیلم سینمایی "آخرین بار کی سحر را دیدی؟" ساخته فرزاد موتمن به سرگروهی پردیس زندگی پس از اکران فیلم "کاتیوشا" اکران می شود .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۵۸    
پیرو انتشار خبری در برخی رسانه ها با عنوان بازداشت یکی از اعضای شورای شهر تهران، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران توضیحاتی منتشر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۲۶    
رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به اینکه کد یکتا سند محکم اصالت بیمه نامه هاست، تاکید کرد: توسعه فن آوری و تکمیل زیرساخت های آی تی در مجموعه صنعت بیمه یک ضرورت جدی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۷    
در این ویدیو صحبت های جنجالی پژمان بازغی در مراسم نمایش خصوصی همه چی عادیه! که با حضور عوامل و بازیگران این فیلم برگزار شد را ببینید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۶    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، گزارشی شفاف، دقیق و جامعی از عملکرد سه ماهه اخیر این سازمان در حوزه خرید حمایتی و چگونگی بازاررسانی و عرضه محصول زعفران ارائه داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۰    
صدراعظم آلمان اعلام کرد: بی ثباتی اقتصادی در ترکیه به نفع هیچ کس نیست. خواهان ترکیه ای با اقتصادی پیشرفته هستیم. این امر به نفع آلمان و اتحادیه اروپا است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۶    
رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس با بیان اینکه اصل 44 به واگذاری محدود نمی شود، گفت: متاسفانه این اصل به واگذاری ها محدود شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۰    
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: قطعا زائران اربعین بدون ویزا مانند سال های گذشته به شهرهای خود بازگشت داده می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۷    
دریافت شماره شبا از مشمولان سهام عدالت که تاکنون برای دریافت سود خود مراجعه نکرده اند دوباره صورت گرفته و در صورت عدم مراجعه این افراد در مدت زمان تعیین شده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۲    
سازمان هواشناسی کشور برای 6 استان کشور، "بارش باران" وزش باد شدید پیش بینی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۷:۳۸    
یک شرکت معتبر در زمینه ساخت و تولید قطعات آسانسور جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۷:۴۵    
We’re on the lookout for talented teachers to work alongside our brilliant and expanding team
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۷:۳۸    
تیزهوشان امیدفردا (بخش کودکان) جهت تکمیل کادر خود در شعبات غرب و شمال غرب استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۷:۳۰    
شرکت تریتا داروی هزاره سوم جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۲:۰۷    
دولت اسپانیا اعلام کرد که از شرکت های خود برابر تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران دفاع می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۱:۴۲    
حمید بعیدی نژاد، سفیر ایران در انگلیس در توییتی بیان کرد که دولت در اوج تحریم و فشار جلوی تقسیم ناعادلانه خزر را گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۱:۱۵    
معاون رییس جمهوری گفت: سهم بهره وری در رشد اقتصادی حدود هفت تا هشت درصد برآورد می شود که در مقایسه با هدفگذاری 35 درصدی در برنامه ششم توسعه بسیار کم است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۱:۱۱    
فرانسه با اعزام یک ناوشکن به دریای عمان، یک کشتی باربری آمریکایی را هنگام عبور از تنگه هرمز اسکورت کرده و این حرکت را نشان دهنده عمق اعتماد بین دو کشور خواند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۰:۵۲    
الکل تنها یکی از بیش از 100 دلیل مختلفی است که می توانند در ابتلا به بیماری کبد نقش داشته باشند. به عنوان مثال، بیماری کبد چرب غیر الکلی در کشور کانادا دلیل اصلی بیماری کبد محسوب می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۰:۴۷    
رییس انجمن اورولوژی ایران ضمن تشریح سه عامل مهم بروز سنگ کلیه و همچنین راه های درمان و پیشگیری از آن گفت: بروز سنگ کلیه در مردان 1.2 تا 1.5 برابر بیشتر از زنان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۰:۳۴    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به کمبود 40 تا50 قلم داروی خارجی به دلیل نوسانات ارزی از تخصیص 3.5 میلیارد دلار ارز دولتی برای تامین دارو خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۰:۲۴    
یک مقام ارشد کاخ سفید از قصد دولت آمریکا برای قطع دسترسی ایران به سامانه جهانی پیام رسان بین بانکی (سوئیفت) خبر داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۰:۱۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه ویژه با صنایع قطعه و خودروسازی تاکید کرد که در حال حاضر توجه به تولید و بررسی وضعیت بنگاه ها یک رسالت ملی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۰:۰۸    
یکی از تولید کنندگان دستگاه های الکترونیکی، لپ تاپی با ضخامت 18.4 میلیمتر و وزن 3.76 پوند ساخته که سبک ترین و نازک ترین لپ تاپ حرفه ای است که این شرکت ساخته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۰:۰۴    
موتور سیکلت NSU کویکلی 50 سی سی آلمانی که در سال های 1956 تا 1963 میلادی ساخته و به بازار عرضه می شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۵۹    
میانگین قیمت سبد نفتی اوپک در هفته گذشته به کمتر از 72 دلار برای هر بشکه رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۵۵    
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت گفت: در سال گذشته میزان کل هزینه پرداختی مجموع صندوق های سازمان بیمه سلامت به موسسات درمانی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۵۴    
با تمام این تغییرات خودرو هنوز بسیار زیبا به نظر می رسد. خطوط تهاجمی و چین و قوس های سپر نیز اندازه کافی خوب ظاهر شده اند و جذابیت خودرو افزوده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۵۱    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به مراجعه بیش از 25 هزار تهرانی به دلیل نزاع در سه ماهه نخست امسال گفت: میزان نزاع در این مدت نسبت به مشابه سال قبل 2 درصد افزایش داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۴۲    
ضیافت ناهار پرسپولیسی ها با حضور سرپرست پیشین این تیم برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۴۰    
رئیس مرکز منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: مسائلی نظیر بحران نیروی انسانی، عدم اعتبارات و مجوز استخدام در یک طرف قرار گرفته حال آنکه افراد واجد شرایط استخدام هم نداریم لذا با توجه به کیفیت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۶    
موشک فاتح مبین جدیدترین موشک بالستیک ایرانی است که قابلیت اصابت به اهداف دریایی را نیز دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۲    
باشگاه المپیاکوس سرانجام قیمت نهایی فروش ملی پوش ایرانی را با کاهش حدود 30 درصدی تعیین کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۱    
پر ساندبرگ، وزیر شیلات نروژ روز دوشنبه از سمت خود استعفا خواهد داد؛ این خبر از سوی روزنامه نروژی Aftenposten به نقل از یک منبع ناشناس اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۰    
رئیس جمهوری روسیه امضای کنوانسیون وضعیت حقوقی دریای خزر را رویدادی تاریخی ارزیابی کرد که باعث توسعه همکاری های همه کشورهای ساحلی در منطقه خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۷    
جواد نوروزبیگی در خصوص دستمزد بازیگران گران قیمت سینمای ایران گفت: راستش مبلغ میلیاردی شنیده ام اما چند میلیارد تومان نه.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۳    
همزمان با اجرای بسته جدید ارزی، سازمان هواپیمایی کشوری نیز اعلام کرد از این پس ارز مورد نیاز ایرلاین ها از طریق سامانه سنا تخصیص پیدا می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای فرد روس درباره کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر را فاقد اعتبار دانسته و آن را با اهداف مشخص عناصر خاص دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۲:۵۷    
متخصصان سلامت بر اساس یافته های بدست آمده تاکید کردند که دختران چاق بیشتر احتمال دارد در دوران کودکی و نوجوانی به افسردگی دچار شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۲:۵۳    
کارشناس مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: علاوه بر تاثیری که مواد غذایی روی جذب داروها دارند، داروها نیز بر جذب برخی مواد غذایی موثر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۲:۴۷    
فرمانده پدافند هوایی جنوب می گوید: اگر دشمن قصد حمله به ما را داشته باشد، باید از پایگاه هایش در کشورهای حاشیه خلیج فارس استفاده کند که این پایگاه ها در دسترس ما هستند و اگر بخواهد از کشتی و ناو ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۲:۴۵    
رشد قیمت اجاره مسکن و نیز هزینه های سرسام آور زندگی در کلان شهر تهران باعث شده تا بسیاری از مستأجران عطای زندگی در پایتخت را به لقایش ببخشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۲:۳۸    
نخستین فرمانده نیرو دریایی سپاه گفت: بعید می دانم آمریکایی ها در وضعیت فعلی به دنبال جنگ نظامی باشند چون با شروع جنگ، معضلات جهان اضافه می شود و خاورمیانه آتش می گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۲:۳۳    
وزارت خارجه آمریکا یک جوان بحرینی ساکن ایران را به بهانه ادعایی اقدام علیه رژیم بحرین و کمک به انقلابیون این کشور، تحریم کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۲:۲۷    
کسانی که به دو معاهده 1921 و 1940 استناد می کنند، حتی یک بار هم آن را نخوانده یا می دانند ولی قصد دیگری دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۲:۲۴    
نخست وزیر عراق در توضیح برداشت هایی که از سخنان چند روز قبل وی شد گفت که موضع دولتش در خصوص تحریم های آمریکا علیه ایران، فقط محدود به تعامل با دلار است و شامل امور دیگر نمی شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۲:۲۰    
مهاجم بارسلونا با قهرمانی در سوپر جام اسپانیا به پر افتخارترین بازیکن این جام تبدیل شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۲:۱۸    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیاست های جدید ارزی را ابلاغ کرده است و این مهم باید به طور دقیق و کامل اجرا شود چرا که نیاز امروز کشور ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۲:۱۵    
به مناسبت روز جهانی چپ دست ها، شرکت پست تمبر اختصاصی روز جهانی چپ دست ها را رونمایی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۲:۱۱    
خودروی پژو 206 پس از برخورد با کرکره برقی یک دفتر فنی و تخریب آن، وارد پاگرد منزل مسکونی مجاور شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۲:۱۰    
8 شهریور ماه 1397 برای نخستین بار در تاریخ برگزاری موسیقی ارکسترال ایران، قرار است چوب رهبری ارکستر ملی ایران در دست یک بانوی موسیقیدان ایرانی قرار بگیرد؛ نزهت امیری.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۲:۰۵    
لبنان پس از قطر به عنوان دومین کشور عربی لقب گرفت که کمپینی به نام دلارهای خود را به لیر تبدیل کنیم و اوراق قرضه ترکیه بخریم جهت حمایت از لیر ترکیه به راه انداخت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۱    
بانک تجاری مگا اینترنشنال تایوان به دلیل نگرانی از تحریم های جدید آمریکا علیه ایران قصد دارد مکانیزم تسویه پرداخت ها میان ایران و تایوان را پس از ماه نوامبر متوقف کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۴۸    
مجموع رقم های پرداختی عراق به دولت کویت به عنوان غرامت جنگی تاکنون بیش از 47 میلیارد دلار رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۰۵    
مشاور خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه این وزارتخانه با آزادسازی قیمت خودرو موافق است، گفت: درخواست افزایش قیمت
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۰۵    
در پی داغ شدن چالش فرزندت کجاست تصویری جالب از وزیر ارتباطات درباره این موضوع منتشر شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۵۱    
یکی از بزرگترین مزایای قرارداد آتی سکه طلا این است که سرمایه گذاران با استفاده از معاملات قراردادآتی از قرار گرفتن دارایی هایشان در معرض نوسانات قیمت بازار جلوگیری می نمایند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۴۳    
استاندار تهران در مورد قانون منع به کارگیری بازنشستگان تصریح کرد: با توجه به اینکه این قانون شامل اینجانب نیز می شود در صورت ابلاغ در اسرع وقت اجرا خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۰۹    
در اینفوگرافیک زیر روند افزایش نرخ ارز در دولت های مختلف بعد از انقلاب بررسی شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۰۵    
معاون اول رئیس جمهور: براساس تصمیم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مقرر شد مدیرانی که نسبت به واگذاری طرح ها به بخش خصوصی تصمیم گیری می کنند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۴۹    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه گفت: رفتار خصمانه آمریکا در قبال ترکیه که از متحدان ناتو بوده و سختی های زیادی را همراهی با واشنگتن متحمل شده، اصلا قابل توجیه نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۴۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فاصله ارز دولتی با نرخ جدید، سودهای غیرمترقبه ایجاد خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۳۵    
صادق الحسینی کارشناس اقتصادی درباره نوسانات قیمت دلار و قیمت طلا در بازار جهانی نوشت: قیمت طلا در حال سقوط است. دلیل اصلی افزایش ارزش دلار (خط بنفش) است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۳۱    
مجتبی امینی که از اسفند سال گذشته سرپرستی معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را بر عهده گرفته بود، به عنوان مشاور رییس و معاون فرهنگی این سازمان معرفی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۳۰    
در پی اتفاقات روزهای گذشته و کمبود سوخت در مناطق شمالی کشور، طبق اعلام کانال تلگرام پالایش و پخش این شرکت اقدام به نصب و راه اندازی تعدادی جایگاه سیار در مناطق شمالی کشور نموده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۲۵    
معاون اول قوه قضاییه گفت: دادگاه های رسیدگی به پرونده مفسدان اقتصادی اخیر تا جایی که علنی است در رسانه ها منتشر خواهد شد زیرا پیشتر این اجازه را نداشتیم و این یک تغییر اساسی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۲۴    
معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: سازمان بازرسی مثل کیسه بوکس شده و از دو طرف ضربه می خورد برخی می گویند سازمان بازرسی در همه امور دخالت می کند و به آن خرده می گیرند از طرفی هم برخی می گویند این سازمان کم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۰۹    
نانوای 30 ساله بوشهری به دلیل سهل انگاری در چینش فضای کسب و کار به پرداخت دیه ای معادل 47 میلیون تومان محکوم شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۰۸    
یافته ها حاکی از آن است که عربستان سعودی قصد دارد در شرکت "تسلا" سرمایه گذاری کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۵۶    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران می گوید در روزهای اخیر 100 مورد گزارش احتکار کالا به تعزیرات استان تهران واصل شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۴۹    
کاربر عربستانی مشهور توئیتر از آماده باش ناگهانی در تیم پزشکی پادشاه این کشور و وجود تردیدهایی در مورد توانایی او برای استقبال از حجاج در مراسم حج خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۴۶    
زن جوان در اقدامی عجیب لحظه خودکشی اش را به صورت زنده برای همسرش ارسال کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۴۳    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه تعداد وام به بازنشستگان از 300 هزار نفر به 400 هزار نفر افزایش یافته است، گفت: مشکل مسکن و بیمه تکمیلی بازنشستگان به عنوان دغدغه اصلی صندوق است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۴۲    
وزیر اقتصاد روسیه گفت دلار که به عنوان ارز جهانی شناخته می شود ابزاری پرریسک برای پرداخت است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۹    
وزیر کشور گفت: چطور وقتی مردم در انتخابات شرکت می کنند خوب است اما زمانی که قرار است امور به آنها واگذار شود کنار گذاشته می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۵    
سخنگوی کرملین امروز (دوشنبه) اظهار کرد، روسیه قصد دارد در تجارت با ترکیه از واحد پول ملی دو کشور استفاده کند اما باید به دقت در خصوص این مسأله کار کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۲    
اطلاعات حرکت نیروی دریایی آمریکا و گفته های مقام های آمریکایی نشان می دهد این کشور بیش از پنج ماه است که در خلیج فارس ناو هواپیمابر ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۲    
بیانات روز دوشنبه مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در رسانه های انگلیسی زبان بازتاب گسترده ای داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۵۷    
بانک مرکزی ترکیه حجم مبادلات منطبق با قراردادهای سواپ و آتی را محدود می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۵۶    
استفاده دولت دونالد ترامپ از تعرفه ها، متحدان، قانونگذاران و شرکت ها در سراسر جهان را به خشم آورده است اما عمیق ترین تاثیر را بر سازمان تجارت جهانی (WTO) داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۵۴    
سخنگوی شورای شهر تهران خبر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر تهران را رد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۵۲    
رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که با وعده فروش خودروهای صفرکیلومتر اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۴۸    
با توجه به اجرایی شدن طرح صیاد، واگذاری چک سایر بانک ها با طرح قدیم(غیرصیادی) فقط تا پایان مردادماه، امکان پذیر خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۴۶    
میانگین سنی کودکان زباله گرد 12 سال است و به طور متوسط این کودکان تا 10 و نیم ساعت در روز کار می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۴۶    
رئیس قوه قضاییه با قدردانی از مقام معظم رهبری بابت موافقت با پیشنهاد راجع به تسریع در رسیدگی به پرونده های اخلالگران در نظام اقتصادی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۳۸    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه ای از گمرک جمهوری اسلامی خواست تا واردکنندگان مشمول پرداخت مابه التفاوت، معرفی شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۳۵    
در پی نوسانات نرخ ارز، قیمت موتورسیکلت به عنوان یکی از ابزارهای درآمدی و کاهش هزینه خانوارهای ایرانی به لحظه قیمت گذاری می شود و به گفته فعالان این صنف ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۲۶    
رئیس شورای شهر تهران گفت: هیچ عضوی از شورای شهر تهران دستگیر نشده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۲۵    
گشت تعزیرات مقدار زیادی مواد اولیه و ملزومات تولید کفش اعم از چسب، زیره، بند و پاشنه راکه به گفته یک تولیدکننده کفش تنها با این مواد می توان تولید کفش یک سال کشور را تامین کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۲۲    
مدیرکل اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران جزئیات بیشتری در خصوص رسیدگی به پرونده تخلفات اعضای شورای شهر و روستای استان تهران ارائه داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۰۱    
امروز ارزش کل معاملات بورس کالا حدود 142.4 میلیارد تومان بود؛ در این میان بیشترین ارزش معاملات به تختال فخوز در حدود 60.6 میلیارد تومان اختصاص یافت. قیمت این محصول نسبت به معامله قبلی خود 8 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۵۹    
طی یکی دو ماه اخیر، التهابات کم سابقه نرخ ارز و طلا در مدتی کوتاه، همگان را به جستجوی متهم اصلی این افزایش ها واداشته و در این میان، یکی از واژگان پرتکراری که از مسئولان و کارشناسان شنیده می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۵۳    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه مدیریت امور فعلی کشور با توجه به شرایط پیش آمده، تیم اقتصادی قوی تری را می طلبد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۵۳    
سومین روز هفته با 15 توقف و 12 بازگشایی همراه بود که از این میان شش توقف ناشی از شفاف سازی شرکت ها بودند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۴۹    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:در قالب طرح اشتغالزایی روستایی، صندوق ضمانت سرمایه گذاری برای زنان مولد در روستاها ضمانت 300 میلیون تومانی در نظر گرفته است.