شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۲۳May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 24 مرداد 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 2 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 3 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 4 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 5 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 6 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 7 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 8 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 9 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 10 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 11 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 12 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 13 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 14 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 15 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 16 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 17 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 18 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 19 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 20 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 21 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 22 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 23 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 24 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 25 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 26 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 27 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 28 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 29 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 30 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۳    
سرقت از 150 دکل در تهران؛ افرادی که اقدام به سرقت باتری دکل های مخابراتی شهر تهران کرده بودند، دستگیر شدند؛ این افراد تاکنون حدود 150 باتری را هنگام شب و با استفاده از تجهیزاتی همچون آهن بُر و .. ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۷:۱۱    
شرکت حمل و نقل بین المللی ستاره آبی دریا جهت تکمیل کادر فروش خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۷:۱۹    
گروه مهندسی مشاور در زمینه سیستم های مدیریت و برنامه ریزی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۷:۱۹    
یک دفتر تبلیغاتی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۷:۱۹    
گروه عمرانی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۷:۱۰    
یک شرکت مهندسین مشاور معتبر در زمینه صنعت آب و فاضلاب جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۷:۱۰    
شرکت تامین انرژی برق ایرانیان تابان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۷:۱۰    
یک شرکت تولیدی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۴۹    
عناوین مهمترین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون به برنامه های سرپرست جدید وزارت کار، اختصاص 280میلیارد تومان وام اشتغال به تعاونی ها، اعلام نرخ بیکاری زنان و فارغ التحصیلان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۰:۲۹    
پروژه شناسایی و ارزیابی منابع شیل گازی در ناحیه لرستان به همت مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، پژوهشگاه صنعت نفت و یک مشاور خارجی و با حمایت مالی مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت انجام و نتایج آن ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۰:۰۹    
محمد علی افشانی با بیان اینکه 3 فرزند دارد گفت: 2 دختر و یک پسر دارم و هر 3 در ایران هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۳:۲۰    
تجمع طلاب و اساتید حوزه علمیه قم در حمایت از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب و اعتراض به مشکلات اقتصادی کشور با عنوان روحانیت همدرد مردم در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۱:۲۸    
با توجه به مباحث و شایعات مطرح شده در مورد رژیم حقوقی دریای خزر و توافقات اخیر، موارد چندی قابل توجه است که باید به آن اشاره کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۱:۲۶    
همزمان با فرا رسیدن فصل تعطیلات رهبران اروپا هم مانند شهروندان عادی چند روزی از دنیای پر شر و شور سیاست فاصله گرفتند و هر کدام راهی گوشه ای از این قاره شدند تا نفسی تازه کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۷    
نشست رئیس کل سازمان توسعه تجارت با رایزنان اقتصادی و نمایندگان 44 کشور به منظور تشریح ظرفیت های صادراتی و اولویت های وارداتی جمهوری اسلامی برای همکاری با کشورهای طرف تجاری ایران برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۱    
قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور فرودگاه ها، از پایان عملیات رفت زائران ایرانی برای انجام اعمال حج تمتع، با انجام 315 پرواز از 19 فرودگاه کشور به سرزمین وحی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۸    
سرهنگ رضا گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به تعطیلی آخر هفته به منظور تخلیه بارترافیکی، محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس اعمال می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۲۶    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: سالیانه بیش از 4 میلیارد دلار صرف واردات نهاده های دامی می شود که نوسانات اخیر ارزی روی واردات این محصول تاثیر گذاشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۰۳    
سخنگوی کاخ سفید در همان روزی که ترکیه در برابر تحریم های آمریکا موضع تهاجمی و ارزش پولش روند صعودی گرفت، از امکان رفع موقت تعرفه های تنبیهی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۱:۴۷    
وزیر امور خارجه اتریش رییس جمهوری روسیه را به مراسم عروسی خود دعوت کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۱:۴۳    
19 اثر از شاهکارهای هنری منحصر به فرد کاخ گلستان از نمایشگاه امپراطوری گل های سرخ موزه لوور شهر لانس فرانسه به مخازن کاخ بازگشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۱:۴۰    
تیمی از محققان توانستند با استفاده از یک فرایند هوشمند کورکومین را قادر به نابودی سلول های سرطانی کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۱:۳۵    
تعداد افرادی که برای خودکشی پل چمران اصفهان را انتخاب می کنند در حال افزایش است و این سوال پیش می آید که چرا چمران؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۱:۳۳    
امپراتور آکی هیتو در آخرین حضورش در تخت سلطنت، در مراسم سالانه تسلیم ژاپن در جنگ جهانی دوم ابراز "ندامت عمیق" خود را درباره وقوع این درگیری به زبان آورد و همزمان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۱:۳۰    
در پی اعلام رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه مبنی بر تبدیل دلار آمریکا به لیر ترکیه، گروهی از مردم آدانا کاغذهایی به شکل دلار را به آتش کشیدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۱:۲۷    
وزیر مشاور امارات در امور خارجه درباره سخنرانی سه شنبه شب سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان اظهارنظر کرده و آن را آغاز حمله ای علیه عربستان دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۱:۲۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی گفت: تاثیر افزایش نرخ دلار برای بازار گردشگری تاکنون مثبت بوده است و در 2 ماه اخیر نسبت به سال گذشته با افزایش گردشگر روبرو بوده ایم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۱:۲۲    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تعزیرات و دیگر سازمان های نظارتی با نظارت بر انبارها در مقابل هر گونه احتکار می ایستند به طوری که صورت موجودی انبارها به صورت ماهیانه به این ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۱:۱۳    
طی روزهای اخیر صدها حساب کاربری اینستاگرام با وجود فعال بودن احراز هویت دومرحله ای هک شده اند. این درحالی است که این شبکه اجتماعی اعلام کرده مشغول بررسی مشکل است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۱:۰۴    
رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی شدیدالحن و به شدت بی ادبانه، دستیار سابق کاخ سفید را "سگ" و "بی عقل" خطاب کرد!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۰:۴۹    
هنرمند سرشناس سینمای ایران با حضور در تمرین تیم ملی بسکتبال، آسمان خراش ها را قبل از اعزام به بازی های آسیایی شارژ روحی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۰:۳۹    
"اعتماد گسترده ای که اردوغان به همسر دخترش دارد، ماه ژوئن با انتصاب او به عنوان وزیر دارایی علنی تر شد؛ مقامی که مسئولیت رسیدگی به یک بحران شدید ملی را بر دوش آلبایراک گذاشت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۰:۳۶    
بسیای از افراد تصور می کنند که برنامه ورزشی آنها است که میزان وزن کم کردن را مشخص می کند اما کارهای دیگری که بعد از ورزش یا در زمانیکه ورزش نمی کنیم انجام می دهیم نیز بسیار مهم و اثرگذار هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۰:۳۲    
در واپسین ساعات جستجوی چهارمین روز حادثه، جسد بانوی مفقود شده در سیلاب رودخانه لوندویل از توابع شهرستان مرزی بندر آستارا، کشف شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۰:۲۶    
متوسط مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران 298367 ریال با میانگین مساحت 78 مترمربع و متوسط عمر ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۰:۲۵    
کارشناسان سلامت مصرف روزانه 46 و 56 گرم پروتئین را به ترتیب برای زنان و مردان بزرگسال توصیه می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۰:۲۱    
در حال حاضر 2 متهم دستگیر شده که به عنوان ترخیص کار، خودروهای مذکور را از گمرک ترخیص کرده اند در زندان به سر می برند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۰:۱۵    
رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد: حجم مبادلات تجاری روسیه و چین در نیمه نخست سال جاری میلادی (دی 96 تا مرداد 97) 50 درصد افزایش یافته است و بزودی به 100 میلیارد دلار می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۰:۱۵    
یک مقام ارشد کاخ سفید به رویترز اعلام کرد که عدم آزادی کشیش آمریکایی موجب تشدید تحریم های واشنگتن علیه آنکارا خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۰:۰۶    
محققان هشدار می دهند مصرف منظم داروهای بیخوابی و اضطراب موسوم به بنزودیازپین ها با افزایش ریسک ابتلا به آلزایمر مرتبط است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۰:۰۲    
محققان عنوان می کنند مصرف نمک به میزان متوسط همراه با وعده های غذایی برای سلامت مضر نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۳:۲۵    
محمدجواد ظریف تصریح کرد: کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر نه تنها تمامیت ارضی ما را حفظ می کند بلکه باعث می شود روابط دوستانه و صمیمانه ما با همسایگان شمالی ما حفظ شود و گسترش پیدا کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۳:۱۹    
واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی 460 مگاواتی غرب مازندران و 2 طرح دیگر برق رسانی عصر چهارشنبه در آئینی با حضور وزیر نیرو و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در نوشهر به بهره برداری رسید .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۳:۰۹    
وزارت صنعت معدن و تجارت ضوابط جدید واردات تایر های سنگین را اعلام کرد و از سازمان های استانی خود خواستار کنترل و نظارت بر روند توزیع این محصولات در بازار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۳:۰۲    
قرار است طی هفته جاری نمایندگان اتحادیه اروپا و انگلیس درباره شرایط خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا گفت وگو کنند اما دو طرف هنوز نتوانسته اند به توافق مناسبی در این زمینه دست یابند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۵۳    
معاون هماهنگی سازمان مدیریت گفت: برای اولین بار در سطح ادارات کل استانی، بودجه ریزی عملیاتی آغاز و حدود 880 خدمت در 31 استان عملیاتی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۵۰    
محققان پس از سال ها انجام آزمایش بر روی فیل ها راز مقاومت آنها را در برابر سرطان فهمیدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۴۹    
معاون اجتماعی بهزیستی کشور کمبود شیرخشک در شیرخوارگاه ها را تکذیب کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۴۹    
فوق تخصص غدد اطفال با اشاره به اینکه بلوغ نرمال را نباید به هیچ عنوان به تأخیر انداخت، گفت: برخی از بیماری ها همچون بزرگ بودن غدد فوق کلیه و وجود تومورها می تواند در روند بلوغ تأثیرگذار باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۴۹    
نتایج یک بررسی جدید نشان داده است، مصرف کلم و کلم بروکلی به میزان قابل توجهی در کاهش ابتلا به سرطان روده نقش دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۴۸    
سکته مغزی، دومین علت شایع مرگ ایرانیان است. با 10 عامل سکته مغزی آشنا شویم و از دچار شدن خود و اطرافیانمان پیشگیری کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۴۸    
رییس اورژانس تهران گفت: تکنسین موتورلانس اورژانس تهران نوزاد عجول را در ال90 به دنیا آورد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۴۱    
فهرست کامل آخرین اصلاحات گروه کالاهای وارداتی منتشر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۲۰    
فرمانده پلیس راه کشور گفت: متأسفانه در پنج ماهه گذشته از سال جاری میزان تلفات حوادث جاده ای در سطح کشور رو به افزایش بوده و از اینکه شرایط سال های گذشته مجدداً بازگردد برای ما نگرانی ایجاد کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۰۳    
گمرک ایران مجوز ترخیص نسیه کالاهای وارداتی را صادر کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۲:۰۱    
رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه متاسفانه نهادهایی که خود باید با فساد برخورد کنند بعضا آلوده به فساد می شوند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۱:۵۳    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی معتقد است در صورت تداوم روند فعلی قیمت پروازهای خارجی، بسیاری از مردم عملا توان سفر به خارج از کشور را از دست می دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۱:۴۰    
خزانه داری آمریکا تحریم های تازه ای در ارتباط با کره شمالی اعمال کرد، این تحریم ها یک فرد و سه شرکت را به موجب برنامه تحریم های کره شمالی هدف گرفتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۱:۳۸    
یک کارشناس اقتصادی گفت: قطر به کمک ترکیه آمد. قطر 15 میلیارد دلار در ترکیه سرمایه گذاری مستقیم می کند. فقط با اعلام این خبر لیر بخشی از کاهشش را جبران کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۱:۳۶    
عضو شورای شهر تهران گفت :برداشت ما در شورای شهر این است که این مصوبه شامل حال شهردار تهران نمی شود، در عین حال ما مفسر قانون نیستیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۱:۲۰    
امیر قطر که به ترکیه سفر کرده است از سرمایه گذاری 15 میلیارد دلاری در این کشور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۱:۱۴    
ترکیه در پی تیرگی روابط با آمریکا و در اقدامی تلافی جویانه، روی واردات طیف گسترده ای از کالاهای آمریکایی از خودرو گرفته تا الکل به ارزش یک میلیارد دلار افزایش تعرفه اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۱:۱۳    
بر اساس آمارهای رسمی 40 درصد اقتصاد ایران مالیات می دهند، 40 درصد از پرداخت مالیات معافند و 20 درصد هم از زیر بار مالیات شانه خالی می کنند و مالیات نمی دهند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۵۹    
سازمان برنامه و بودجه کشور روز شنبه با 38 اقتصاددان امضاکننده نامه به رئیس جمهور برای گفتگو و بررسی پیرامون راهکارهای ارائه شده در نامه مذکور جلسه ای برگزار خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۴۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید با آزادشدن واردات طلای خام به کشور کاهش 10 درصدی قیمت ها رقم می خورد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۳۵    
معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی اعلام کرد: بسته حمایت از صنایع کوچک و متوسط به زودی تصویب و برای اجرا ابلاغ می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۳۱    
وزیر دارایی ترکیه بار دیگر وعده داد ارزش لیر تقویت شود و دلار را به دلیل استفاده ابزاری از آن توسط آمریکا، بی اعتبار خواند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۲۹    
المانیتور نوشت سیاست های بی ثبات و غیرمنطقی ولیعهد عربستان در حال ضربه زدن به این کشور است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۱۵    
بر اساس آخرین گزارش سازمان ملل در مورد مشارکت مالی کشورهای عضو، انتظار می رود چین در سال 2019 جایگاه ژاپن به عنوان دومین کشور تامین کننده بودجه عمومی این نهاد بین المللی را از آن خود کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۱۱    
سفارت آمریکا در بغداد در بیانیه ای گفت که از نظر واشنگتن پایبندی بغداد به تحریم های ضد ایرانی، در حد عدم تعامل با دلار (و نه بیشتر) تعریف می شود و تاکنون نیز تخلفی از آن صورت نگرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۰۴    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی، از هتک حرمت مأموران تفلیس به زنان ایرانی هنگام خروج از فرودگاه این شهر خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۰۱    
معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: این وزارتخانه با همکاری مجلس شورای اسلامی درصدد جذب پرستار برای جبران کمبود نیرو است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۹:۵۵    
اگرچه هنوز دستورالعمل بانک مرکزی مبنی بر تخصیص ارز ثانویه به ایرلاین های ایرانی ابلاغ نشده، اما امروز قیمت بلیت برخی پروازهای خارجی با کاهش روبه رو شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۹:۵۳    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: طبق مقررات عبور هواپیماهای مسافربری آمریکایی از آسمان ایران ممنوع نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۹    
در حالی که آمریکا تحریم های خود علیه ایران را مجددا به جریان انداخته است، افغانستان، به عنوانی یکی از متحدان واشنگتن در منطقه نیز به شدت از این تحریم ها آسیب دیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۷    
تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر تحریم ایران تاثیرات مهمی بر کشور همسایه، عراق گذاشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۱    
نشریه پولیتیکو در گزارشی با اشاره به سخنان اخیر حیدرالعبادی، رئیس جمهوری عراق مبنی بر تبعیت کشورش از تحریم های آمریکا علیه ایران نوشت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۹:۲۸    
وزیر امور خارجه امشب از ساعت 22:45 میهمان برنامه گفتگوی ویژه شبکه دوم سیما خواهند بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۹:۲۶    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تغییر نحوه واگذاری زمین با کاربری فرهنگی به نهاد کتابخانه های عمومی در پروژه های مسکن مهر خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۹:۲۲    
افت سهام چین حال و هوای سرمایه گذارانی را که از بحران مالی ترکیه آسیب دیده بودند، بدتر کرد و بازارهای آسیایی به پایین ترین سطح یک ساله خود رسیدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۹:۱۷    
میزان وام هایی که آمریکایی ها دریافت کرده اند در سه ماه دوم سال 2018 با 454 میلیارد دلار رشد نسبت به سال گذشته، به 13.29 تریلیون دلار رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۹:۰۸    
پیرو سخنان رهبر انقلاب که در تاریخ 22 مردادماه در جمع هزاران تن از اقشار مختلف مردم بیان شد، از آنجایی که برخی از حاضران درباره فرازی از سخنان ایشان دچار ابهام شدند و به دنبال آن ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۹:۰۴    
در جلسه هم اندیشی با کارشناسان و متخصصان نوآوری شهری سند نظام نوآوری کلانشهر تهران مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۵۲    
رئیس اتاق بازرگانی تهران طی نامه ای به حسن روحانی، با اشاره به مصوبه اخیر دولت خواهان اصلاح برخی از بندهای این مصوبه برای کمک به صنایع و جلوگیری از بروز بحران در وضعیت آنها شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۴۶    
رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای: بیش از 538 هزار راننده و همسرانشان از زمان اعلام طرح بیمه تکمیلی برای استفاده از آن ثبت نام کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۳۶    
رؤسای جمهوری ایران، ترکیه و روسیه هفته اول سپتامبر (10 تا 16 شهریور ماه) دربار ه سوریه نشست سه جانبه ای در تهران برگزار می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۲۸    
بنابر اعلام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، 88.4 درصد اتوبوس های این شرکت برگه معاینه فنی دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۲۴    
یک مسؤل بخش نوروسایکوتراپی کشور با تشریح اینکه براساس شاخص های جهانی در جدیدترین آمارها، تهران ششمین شهر پراسترس جهان گزارش شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۲۰    
مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد گفت: 50 هزار واحد از خانه های مسکن مهر که فاقد متقاضی هستند، به مددجویان تحویل داده می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۱۷    
رییس مرکز ملی فضای مجازی گفت: تصمیم گرفته شده است که باید 50درصد استفاده از پیام رسان ها باید از طریق شبکه های داخلی باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۱۳    
محمدصادق الحسینی کارشناس اقتصادی درباره کاهش ارزش پول ملی روسیه توضیح داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۰۴    
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نهاده های تولیدات دام و طیور کشور به میزان کافی تامین شده است و جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۰۱    
شروط واردات خدماتی تا سقف 900 هزار یورو و معادل آن توسط بخش خصوصی و دولتی ابلاغ شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۶    
دستگاههایی که در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در کمترین زمان به مردم پاسخگو بوده اند. ( *دستگاه های بالای 10 درخواست در این جدول لحاظ شده است)
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۶    
خواب عجیب رامبد از احلام و غیرتی شدن جناب خان را در این ویدیو ببینید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۴    
وزارت خارجه انگلیس خبر داد این کشور به تعهداتش در برجام پایبند می ماند و درخواست آمریکا برای همراهی با تحریمها علیه ایران را رد کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۹    
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه هنوز جزییات قانون منع به کارگیری بازنشستگان تصویب نشده است، گفت:ما زودتر از قانون حرکت نمی کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۲    
کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مرکز کردستان عراق، با تکذیب وضع محدودیت ها در مسیر صدور ویزا جهت سفر به ایران، بر افزایش تسهیلات در این زمینه تأکید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۰    
در روز جاری عقب نشینی شاخص از رشد روز قبل با 11 بازگشایی و 16 توقف همراه بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۸    
رییس موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران با انتقاد از رویکرد شهردار به مسائل اجتماعی گفت: سندِ آسیب شناسی شهرها در بخش اجتماعی و فرهنگی توسط دولت به تصویب رسیده است ...