جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 6 مرداد 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 2 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 3 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 4 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 5 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 6 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 7 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 8 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 9 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 10 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 11 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 12 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 13 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 14 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 15 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 16 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 17 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 18 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 19 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 20 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 21 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 22 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 23 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 24 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 25 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 26 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 27 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 28 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 29 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 30 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۲:۵۳    
به گفته یکی از مطرح ترین دانشمندان اقلیم شناسی، موج های گرمای شدید و آتش های افسار گسیخته ای که سراسر جهان را فراگرفته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۷:۴۲    
رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به تخصیص ارز مسافرتی به زائران اربعین، گفت:بر اساس توافق با بانک مرکزی مقرر شد ارز مسافرتی زائران اربعین بر اساس نرخ رسمی ارز در ایران باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۵    
یک شرکت معتبر تولیدی فعال در صنعت کاشی و سرامیک با شرایط زیر در تهران استخدام می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۸    
دانه گشنیز گرد و به رنگ زرد و سبز تیره می باشد. بوی تازه آن مطبوع نبوده و تقریباً بد بو است ولی بر اثر خشک شدن این بو از بین رفته و خوشبو می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۰:۱۴    
رانندگان در طول سفر در این بزرگراه همواره خود را در حال گردش در اطراف جزایر و تپه های سرسبز بر روی آب های عمیق با چشم اندازی بی نهایت زیبا می بینند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۷    
تصاویر زیر یک رستوران را در امارات متحده عربی نشان می دهند که اقدام به وزن کردن غذاها پیش از تحویل به مشتری می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۴۶    
رییس مرکز تحقیقات اختلالات خواب ضمن تشریح بیماری ها و اختلالات خواب، در عین حال وقفه تنفسی را از شایع ترین و خطرناک ترین بیماری های خواب عنوان کرد؛ بیماری که مهم ترین نشانه آن خروپف است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۵۸    
اگر به دنبال جواب سوالاتی پیرامون حمله قلبی و علائم هشداردهنده آن، علائم سکته خفیف قلبی در زنان، علائم حمله قلبی در زنان، علائم حمله قلبی در جوانان، درمان حمله قلبی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۰۵    
مدیر کل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی گفت: طی روزهای اخیر، اپلیکیشن (نرم افزار) مشاهده ریز سوابق تامین اجتماعی(سوابق بیمه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حالی که متوسط متراژ آپارتمان های تولیدی 120 متر است عمده تقاضا برای خانه های کم متراژ وجود دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۵    
مسابقه برنده باش که قرار است به زودی از تلویزیون پخش شود، بر خلاف شعارهای مطرح توسط محمدرضا مجری این برنامه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۶    
سکه امامی طی روزهای اخیر افزایش بی سابقه ای را تجربه کرده به طوری که سکه امامی امروز معاملات خود را با قیمت سه میلیون و 910 هزار تومان آغاز کرد و در ادامه روند خریدوفروش (در ساعت13 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۳۲    
در این ویدیو پاسخ معاون هماهنگی توزیع توانیر به یک پرسش مهم از رضا رشیدپور را ببینید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۲    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: قطعاً مردم برای تهیه ارز مسافرتی با مشکلی مواجه نخواهند شد، موضوع قطع پرداخت این ارز نیست بلکه سامان دهی و اصلاح این رویه در دستور کار است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۰    
نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سرعت بخشی به روند توسعه استان بوشهر با جذب بیشتر اعتبارات ملی محقق می شود که در این راستا تمامی تلاش خود را به کار گرفتیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۷    
پنج ماه از سالی که دولت تورم 9 تا 10 درصدی را برای آن پیش بینی می کرد گذشته است و امروز تمامی معادلات و پیش بینی ها به واسطه جهش ناگهانی قیمت ارز آن هم تا حدود سه برابر بر هم خورده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۹    
سید کامل تقوی نژاد در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما افزود: امسال 4 میلیون و 863هزار اظهارنامه مالیاتی دریافت کردیم که 4 میلیون و 160 هزار اظهارنامه از این تعداد مربوط به مشاغل و خودرو است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۰    
اگر چه سرعت وزش بادهای 120 روزه در زابل روز شنبه نسبت به دو روز گذشته اندکی کمتر شده اما باز هم بیشینه سرعت باد به بیش از 100 کیلومتر بر ساعت رسیده است .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۷:۵۸    
یک شرکت فعال در زمینه تجهیزات پزشکی – آزمایشگاهی جهت همکاری تمام وقت در بخش فنی و خدمات پس از فروش از طریق آزمون شفاهی و کتبی رایگان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۷:۵۷    
شرکت دانش بنیان سنجش افزار آسیا ، ارائه دهنده نرم افزارهای صنعتی، دارای رتبه یک از شورای عالی انفورماتیک کشور، با توجه به گسترش و توسعه فعالیتهای خود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۷:۵۶    
دارالترجمه رسمی سودالیت جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۷:۵۶    
یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران،محدوده خیابان سمیه از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۷:۵۶    
شرکت کاوشگران انتخاب مفید جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۷:۵۶    
شرکت گسترش ارتباطات مبنا جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۷:۵۶    
یک موسسه فرهنگی تبلیغاتی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران،حوالی خیابان شریعتی-طالقانی از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۷:۵۵    
یک شرکت معتبر اینترنتی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران،محدوده بلوار میرداماد از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۷:۰۲    
سندرم یا نشانگان را در پزشکی آمیزه ای از علائم و نشانه ها که حاکی از اختلالی خاص هستند معنی کرده اند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۶:۵۷    
هیچ قاعده و قانونی ندارد؛ هر فروشنده ای توصیه های خودش را دارد تا جنس اش را بفروشد؛ یکی قابلمه مسی را مفید می داند، آن یکی می گوید مضر است، سرطان زاست و .. ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۱:۵۸    
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آب اختصاص یافته از طرح غدیر برای شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان مطابق مصوبه دولت نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۱:۴۳    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: واحدهای اشتغال زا در روستاها تا پنج سال از پرداخت مالیات معاف می شوند که این مدت برای مناطق محروم 10 سال خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۰:۵۶    
زلزله 4.1 ریشتری کوهدشت لرستان را لرزاند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۰:۱۷    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: پالایشگاه شازند اراک در حال تعمیر (اورهال) قرار دارد و در چند روز آینده با عرضه 3.5 میلیون لیتر بنزین سوپر، مشکل کمبود رفع می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۱    
وزیر نفت، به منظور بهره گیری بهتر از ظرفیت های مدیریتی در سطوح مختلف، محدودیت چهارساله برای عهده داری یک سمت را ابلاغ کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۵۹    
مجری طرح دانه های روغنی وزارت جهاد کشاورزی از خرید 330 هزار تن دانه کلزای تولید کشور خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 70 درصد از پول کشاورزان که محصول خود را تحویل داده اند، پرداخت شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۵۵    
شیشه جلوی گرم شونده و یک سیستم پاکیزه کردن هوای درون کابین از دیگر گزینه های جالب خودرو هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۵۰    
انجمن جهانی فولاد در گزارشی اعلام کرد: میزان تولید فولاد خام ایران در 6 ماهه نخست سال 2018 میلادی (دی ماه پارسال تا تیرماه امسال)، 25.8 درصد افزایش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۴۳    
امسال بر اساس بخشنامه بانک مرکزی 200 دلار ارز همراه با نرخ روزانه بانک مرکزی به زائران حج تمتع تعلق می گیرد. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۳۸    
هپاتیت یک بیماری التهابی است که موجب تورم کبد می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۳۶    
در چهار ماهه نخست سال جاری صادرات غیرنفتی کشورمان 14 و 69 صدم درصد افزایش یافت. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۳۳    
بهترین نوع نمک ، نمک طبیعی است که هیچ گونه ید و املاح به آن اضافه نشده باشد؛ در این مطلب به سؤالات مختلف درباره انواع نمک از جمله اینکه آیا مصرف نمک به طور کلی برای بدن مضر یا سودمند است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۳۳    
طبق نتایج یک تحقیق جدید، مصرف روزانه پنیر می تواند ریسک حملات قلبی کُشنده و سکته را کاهش دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۲۷    
اگر به یبوست مبتلا شده باشید با درد، نفخ و فشار ناشی از ناتوانی در دفع مدفوع و اجابت مزاج راحت آشنا هستید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۸    
سازمان عفو بین الملل تصمیم دادگاه جنایی قاهره مبنی بر ارجاع حکم اعدام 75 معارض به مفتی این کشور به منظور اعلام نظر در این خصوص را فاقد حداقل اصول عدالت دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۷    
محمد بن سلمان از تحرکات برخی اعضای خاندان حاکم علیه وی انجام می دهند، به شدت نگران است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۵    
رئیس چهارمین سمینار تومورهای سر و گردن با اشاره به علائم سرطان ملانوم گفت: از نشانه های این سرطان، خال های تغییر شکل دهنده و بزرگ شونده است و در این موارد هر چه سریع تر باید به پزشک مراجعه شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۳    
مرکز پژوهش های مجلس با بررسی تحقیقاتی که در سال های اخیر درباره حجاب و بدحجابی در کشور انجام شده، به این نتیجه رسیده که 70 درصد جامعه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۱    
در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز، سرمایه گذاران و کارشناسان وال استریت درباره اینکه آیا طلا به کف قیمت رسیده و در هفته جاری صعود خواهد کرد، به دو دسته مساوی تقسیم شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۱    
همانطور که پیش بینی می شد و بسیاری انتظار داشتند، در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل بانک مرکزی، بحث هایی در رابطه با ارز مطرح شد که سیگنال منفی از سوی همتی برای رانتخواران بازار ارز را به همراه داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۱    
میزان بیکاری در ایران طی بهار امسال 12.1 درصد بوده که در مقایسه با بهار سال 1396 نیم درصد کاهش داشته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۱    
نقشه ترامپ برای حذف نفت ایران در بازارهای جهانی آنطور که پیش بینی می کرد به آسانی اجرایی نشد و با مانعی به نام مخالفت مشتریان ایران مواجه شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۱    
روسیه ممکن است در راستای تصمیم اخیر گروه اوپک پلاس برای افزایش تولید نفت، حداکثر 250 هزار بشکه در روز تولید خود را در ماه میلادی جاری افزایش دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۱    
تحقیقاتی جدید نشان می دهد ابتلای مغز به نوعی انگل، تغییراتی شخصیتی از جمله خطرپذیری را در افراد به وجود می آورد. این ویژگی به کارآفرینان کمک می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۱    
چین بزرگ ترین صادرکننده جهان است و با تضعیف یوان، کالاهای چینی در بازارهای جهانی ارزان تر و رقابتی تر خواهند شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۱    
در 4 ماهه نخست سال جاری تاکنون مبلغی حدود 15 میلیارد دلار برای پرداخت تسهیلات ارزی به صورت قراردادهای عاملیت مابین صندوق توسعه ملی و بانک های خصوصی و دولتی اختصاص یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۱    
رئیس اتاق اصناف ایران ادعای کمبود کالا در بازار را غیرواقعی و مصنوعی دانست و گفت: کمبود کالا در بازار محدود به برخی رسته ها است و در بخش کالاهای راهبردی و اساسی کمبودی نداریم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۱    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از مرگ یک نفر بر اثر ابتلا به تب کریمه کنگو در شهرستان مانه و سملقان خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۱    
دادگاه جنایی قاهره تعدادی از اعضای گروه اخوان المسلمین را به اعدام محکوم کرد و پرونده آنها را به مفتی مصر ارجاع داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۱    
در ساختمان شهرداری ایالت کلرادو آمریکا تصویر رئیس جمهور روسیه جایگزین تصویر رئیس جمهور آمریکا شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۱۱    
نشریه آمریکایی از وجود 80 تا 300 سلاح اتمی در زرادخانه تل آویو و مشکلات استفاده از زیر دریایی های دلفین در آب های منطقه از سوی ارتش این رژیم خبرداد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۲:۰۲    
هر چند که نه آش به آن شوری که امثال حمید رسایی درباره خانواده سیف می گویند، است و نه اظهارات کسانی مثل یامین پور از لحاظ حقوقی محلی از اعراب دارد اما به نظر می آید که رئیس کل سابق بانک مرکزی خود به ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۹    
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به التهابات بازار ارز و سکه و کنترل بازار گفت: هیچ جای دنیا این مأموریت و مسؤولیت بر عهده پلیس نیست اما ناجا از ماه های گذشته درگیر این موضوع بوده تا ارز به صورت قاچاق در ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۶    
کشورهای عربی حوزه خلیج فارس که بیشتر درآمد خود را از فروش نفت و مشتقات آن به دست می آورند، نگاهی به صنعت نوین گردشگری هم دارند؛ شاید برای درآمد بیشتر، شاید هم برای تصحیح تصویر نامطلوب جهانی خود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۰    
معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: آنچه قبلا رخ داده بود، ادغام وزارتخانه ها با یکدیگر نبود بلکه وزارتخانه با یکدیگر تجمیع شده بودند و این تجمیع، باعث کوچک سازی وزارتخانه ها و چابک سازی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۰    
پلیس به دنبال کشف بسته های مشکوک داخل برج ترامپ در نیویورک، این ساختمان و خیابان های اطراف آن را مسدود کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۰    
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر می گوید کاهش صادرات و مدیریت مصرف مشترکان بخش خانگی در کنار افزایش ضریب آمادگی نیروگاه ها، مهم ترین علت کاهش قطعی برق در کشور بوده و در صورت تداوم آن ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۰    
جلسه شورای عالی فضای مجازی روز شنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، تشکیل شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۰    
مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی صیادان کشورمان شایعه حضور کشتی های صیادی چینی در آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران را رد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۰    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: در دولت اول آقای روحانی تصمیم بر این شد که تورم افسارگسیخته سال های قبل را کاهش دهند و در نهایت نیز توانستند تورم را به شکل نامتعارف کاهش داده و در واقع تورم را سرکوب ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۰    
بررسی های جدید نشان می دهد بیشترین میزان خانه های میلیون دلاری آمریکا در شهرهای ساحلی شرقی و غربی این کشور قرار دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۰    
بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه، بیش از 980 هزار گردشگر ایرانی در پنج ماه نخست سال جاری میلادی به این کشور سفر کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۰    
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: ایراد اصلی در افزایش حقوق معلمان این است که برخی ردیف ها در فیش حقوقی معلمان را حذف یا کاهش داده اند و این یعنی عملاً افزایش حقوقی انجام نشده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۰    
باوجود پیشرفتهای نظامی در سراسر جهان هنوز تعدادی از سلاح ها هستند که از محبوبیت بالایی برخوردارند و در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می گیرند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۰    
یک الماس 42.26 قیراطی که که از شوی شرکت معدنی "تانگو ماینینگ" در آفریقای جنوبی استخراج شد، در بازار الماس کیمبرلی حدود نیم میلیون دلار قیمت خورد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۰    
در حالی که همه در بحبوحه تنشهای رو به رشد میان آمریکا و ایران به تنگه هرمز چشم دوخته اند، گلوگاه دیگری در طرف دیگر شبه جزیره عربستان اکنون خبرساز شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۵۰    
مرکز آمار آلمان در گزارش ماهانه خود اعلام کرد شاخص اطمینان کسب و کار و انتظارات بازار در مقایسه با ماه قبل کاهش یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در چند دهه گذشته بدلیل بدصنعتی و کج صنعتی شدن، استخدام جای خود را با مفهوم شغل عوض کرد، گفت: امروز با پدیده بیکاران شیک مواجه هستیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۰:۳۵    
بلاروس امکان اقامت 30 روزه را برای اتباع بیش از 80 کشور جهان فراهم کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۰:۲۴    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این که 18 صندوق از بیست صندوق بازنشستگی کشور ورشکسته هستند، گفت: برخی از صندوق ها به ازای 2 نفر پرداختی به یک نفر مستمری می دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۰:۱۷    
آقای سیف گفته اند: "بانک مرکزی می توانست با استفاده از ذخایر ارزی برخی از التهابات را بکاهد ولی ترجیح دادیم منابع ملی را درست مدیریت کنیم"
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۰:۱۵    
محققان دانشگاه "Lehigh" اعلام کردند به هنگام مطالعه بافت های سلولی، موفق به کشف یک شکل هندسی جدید شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۰:۱۴    
دو کرم لوله ای که بیش از 42 هزار سال بوده است که در خاک منجمد دائمی زمین در روسیه یخ زده بودند، توسط دانشمندان به حیات بازگشتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۰:۰۵    
اگر بخواهیم در مورد دلایل گرانی و التهابات بازار ارز صحبت کنیم، باید اول به این نکته اشاره کنیم که اقتصاد کشور ما بیشتر با سیاست گره خورده است و بیشتر یک اقتصاد سیاسی داریم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۰:۰۰    
گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: عبور کالاها از طریق ایران برای شرکت های حمل و نقل بین المللی منعی ندارد و ممنوعیت وضع شده برای برخی کالاها، تنها مخصوص واردات قطعی آن است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۵۴    
خبرگزاری آسوشیتدپرس با اشاره به رشد 4.1 درصدی اقتصاد آمریکا در ماههای گذشته، تاکید کرد که عوامل این رشد گذرا بوده اند و این میزان رشد اقتصادی آمریکا دوام نخواهد داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۵۰    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه ایران با نرخ بالای بیکاری جوانان از جمله دانش آموختگان دانشگاهی و بهره وری پایین مواجه است، گفت: مطابق پیش بینی برنامه و بودجه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۴۵    
کارشناس نفتی عراق احتمال داد که چنانچه تنگه هرمز به دلیل تنش های به وجود آمده در منطقه بسته شود، قیمت هر بشکه نفت به 400 دلار خواهد رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۴۱    
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به راه اندازی سه هزار و 500 شرکت دانش بنیان طی چهار سال گذشته در کشور گفت: اگر دانشگاه ها در ایجاد شرکت های دانش بنیان و غیر دانش بنیان مصمم و فعال باشند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۳۱    
رئیس جمهوری فرانسه ضمن انتقاد از سیاست های آمریکا در زمینه تجارت جهانی، تاکید کرد که با مذاکره برای یک 'توافق گسترده تجاری' میان اتحادیه اروپا و آمریکا موافق نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۷    
معاون سیاسی- اجتماعی استاندار تهران در نشست برنامه ریزی و توسعه استان تعبیر یکی از مدیران حاضر با عنوان بیداد بیکاری را غیرمنصفانه دانست و گفت: بیکاری در جامعه بیداد نمی کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۲    
شرکت ریلاینس (RIL) هند اعلام کرد اگر تحریم های آمریکا علیه تهران به اجرا گذاشته شود، واردات نفت از ایران را متوقف خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۸:۵۶    
در حالی که سخنگوی دولت معتقد است بازار مسکن از تغییرات ارزی و تحریم ها اثر نمی پذیرد، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با رد این موضوع، گرانی مسکن را نتیجه این تلاطمات می داند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۸:۴۷    
رئیس بانک مرکزی اروپا اعلام کرد امسال برنامه محرک 2.6 تریلیون یورویی این بانک خاتمه خواهد یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۸:۲۶    
معاون اول رئیس جمهور اصلاح نظام بانکی، تدوین سیاست ارزی متناسب با شرایط اقتصادی روز کشور و کنترل نقدینگی و هدایت آن به سمت تولید را مهمترین اویت های بانک مرکزی در دوره مدیریت جدید خواند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۸:۱۹    
رئیس کل سابق بانک مرکزی با مروری بر عملکرد پنج ساله خود ضمن درخواست برای نقد و بررسی آن، از ساماندهی موسسات غیرمجاز به عنوان یکی از مهترین دستاوردهای این بانک در دوران فعالیتش نام برد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۸:۱۵    
مراسم تودیع و معارفه روسای بانک مرکزی برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۸:۱۱    
وزیر نیرو گفت: در دنیای امروز در اقیلم های خشک و نیمه خشک بدون تدوین مدیریت مشترک، موضوع آب به سرانجام نخواهد رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۸:۰۸    
عضو سابق هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه اصفهان با انتقاد از سیاست های اقتصادی نامناسب کشور، رشد لجام گسیخته نقدینگی را ایدز اقتصاد کشور دانست و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۸:۰۵    
مشاور هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی استفاده از خدمات مکانیزه را در دستور کار دارد البته در سال های گذشته این طرح را کلید زده ایم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۸:۰۱    
بانک مرکزی روسیه نرخ بهره سالانه را 7.25 درصد نگه داشت و اعلام کرد نرخ تورم کمتر از رقم از پیش تعیین شده باقی ماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۷:۵۹    
معاون توسعه مدیریت و منابع حج و زیارت: دریافت ارز همراه حجاج و توزیع آن بین زائران به مدیران کاروان ها واگذار شده است.