سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۹:۳۰Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 8 اسفند 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 اعتدال 31 تیر 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 دی 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 1 اسفند 1395 اعتدال 2 اسفند 1395 اعتدال 3 اسفند 1395 اعتدال 4 اسفند 1395 اعتدال 5 اسفند 1395 اعتدال 6 اسفند 1395 اعتدال 7 اسفند 1395 اعتدال 8 اسفند 1395 اعتدال 9 اسفند 1395 اعتدال 10 اسفند 1395 اعتدال 11 اسفند 1395 اعتدال 12 اسفند 1395 اعتدال 13 اسفند 1395 اعتدال 14 اسفند 1395 اعتدال 15 اسفند 1395 اعتدال 16 اسفند 1395 اعتدال 17 اسفند 1395 اعتدال 18 اسفند 1395 اعتدال 19 اسفند 1395 اعتدال 20 اسفند 1395 اعتدال 21 اسفند 1395 اعتدال 22 اسفند 1395 اعتدال 23 اسفند 1395 اعتدال 24 اسفند 1395 اعتدال 25 اسفند 1395 اعتدال 26 اسفند 1395 اعتدال 27 اسفند 1395 اعتدال 28 اسفند 1395 اعتدال 29 اسفند 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بودجه یک میلیون و 152 هزار میلیارد تومانی سال 96 را به تصویب رساند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۲    
فیلم سینمایی "آستیگمات" دومین ساخته سینمایی مجیدرضا مصطفوی اواخر هفته در تهران کلید می خورد به تازگی فهرست بازیگران اش تکمیل شده و هادی حجازی فر برای حضور در این فیلم به توافق رسیده و قرار است به ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۴    
اگر این دادگاه ها را تشکیل دهیم باید آیین دادرسی مخصوصی را داشته باشد و حتی باید ضابطان قضایی مخصوص باشند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی اعلام کرد : تاریخ هنر اسلامی نشان می دهد که پایه و مایه هنرمندان ایرانی درقیاس با سایر کشورهای مسلمان در مرتبه والاتری است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۱    
روزنامه مردم سالاری در گفت وگو با نمایندگان مجلس، نوشت: با وجود اینکه اصلاح طلبان می گویند گزینه ای غیر از حسن روحانی برای انتخابات 96 ندارند اما در محافل سیاسی اصلاح طلب ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۰    
در آستانه دیدار حساس پرسپولیس برابر الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا یک هوادار این تیم اماراتی تصمیم گرفت که همه بلیت های این دیدار را خریداری کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۸:۴۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پی درگیری امروز یک شنبه دو بازیکن این تیم در جریان تمرین، آنها را با تنبیه انضباطی از ادامه حضور در اردو و همراهی تیم در بازی با الوحده محروم کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۲    
رهبر دوفاکتوی میانمار به سکوت یک ماهه خود درباره ترور مشاورش پایان داد و آن را "فقدان بزرگی" برای دموکراسی نوپای کشورش خواند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۰:۲۴    
در این مطلب نگاه کوتاهی به آمار هشتاد و نهمین مراسم اسکار می اندازیم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۰    
در پی درج اخباری در فضای مجازی و کانال تلگرامی، فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای اعلام کرد که کلیه اخبار رسمی فدراسیون فوتبال فقط از طریق سایت رسمی این فدراسیون اعلام می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۰    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: راننده 36 ساله خودروی ایسوزو بر اثر روشن کردن دو دستگاه پیک نیک در فضای محصور کابین خودرو ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۰    
محمد دریایی درباره ریتالین اظهار داشت: متیل فنیدات در طب رایج متأسّفانه برای کودکان بیش فعال یا مبتلا به اختلال ADHD با هدف بالا بردن تمرکز ذهنی برای یادگیری تجویز می شود و در بزرگسالان برای درمان ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۷    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توئیتر خود، دموکرات ها را به تقلب در انتخاب رئیس کنگره ملی دموکرات ها متهم کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۱    
مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت تعاون اعلام کرد، استان های فارس و تهران در بهمن ماه بیشترین تعداد تعاونی ثبت شده را داشتند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۸    
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد تاکید کرد: کار مربی گری نیاز به صبر، حوصله، سعه صدر و متانت دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۹    
رسول خادم که چند ماه پیش به عنوان خزانه دار موقت کمیته ملی المپیک معرفی شد می بایستی از این سمت خداحافظی کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۸:۳۴    
دقایقی پیش، انفجار لوله گاز در یکی از خیابان های شهر قزوین، یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۵    
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: که دولت و مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اهتمام ویژه ای برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور دارند چراکه تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۲    
دبیر کمیته بانوان کنگره 5400 شهید استان کردستان گفت:رسانه ها رسالت خطیری در انعکاس نقش آفرینی زنان دلیر کُرد و نشان دادن مظلومیت آنها به جامعه به عهده دارند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۹    
ارتش سوریه به پیشروی های خود در اطراف تدمر در حومه شرقی حمص ادامه می دهد و مناطق جدیدی را از لوث داعش آزاد کرده است.:
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۳    
انسان صدها سال است که ماست مصرف می کند. ماست یکی از محصولات لبنی محبوب در جهان است که به واسطه تخمیر باکتریایی شیر تهیه می شود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۷    
مرد جوانی با ورود به حریم ریلی در ایستگاه مترو تئاتر شهر جان خود را از دست داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۴    
حالا قدرت لیورپول مربوط به اتحاد میان بازیکنان است. ما همه در تیم به یکدیگر اعتماد داریم. اگر به آن زمان بازگردیم، اگر تیمی می توانست لوییس را مهار کند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۱    
یک گروه از تورگردانان و خبرنگاران روسی در چارچوب برنامه افزایش همکاری های گردشگری تهران و مسکو به ایران سفر می کنند تا زمینه تعامل بیشتر در این عرصه فراهم شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۵۲    
تلویزیون عراق به نقل از فرمانده عملیات موصل از بازپس گیری اولین محله در غرب موصل یک هفته پس از آغاز عملیات آزادسازی این بخش خبر داد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۵۲    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اینکه بیاییم یکسری مدیریت ها را تبدیل به بازی مردانه کنیم، نه تنها نگاه جامعه امروز را بر نمی تابد بلکه نگاه بین المللی را هم به محدودیت های غیرکاربردی جلب می کند!
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای سهم صندوق توسعه از صادرات نفت را در سال 96، 30 درصد تعیین کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۹    
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ژاپن در 50 سالگی خیال بازنشستگی ندارد و فوتبال خودش را ادامه می دهد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با شناخت ضعف ها و قوت ها و همچنین بررسی فرصت ها و آسیب های سال های گذشته می توان روش های جدیدی برای سال های آینده تبیین کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۷    
مهاجم بوسنیایی جالوروسی به تمجید از کاپیتان رم پرداخت و او را یک اسطوره فروتن توصیف کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۴    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از ارائه تخفیف 50 درصدی جریمه ریالی غیبت سربازی برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۱    
دادگاه کیفری قاهره رهبر گروه اخوان المسلمین و پسر محمد مرسی را به جرم اهانت به دادگاه و برهم زدن نظم جلسه به یک سال حبس محکوم کرد. از سوی دیگر دادگاه حکم برائت رئیس دفتر حسنی مبارک را صادر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۸    
رییس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی نخست وزیر پاکستان و به منظور شرکت در سیزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو)، روز سه شنبه عازم اسلام آباد می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۸    
مطالعات جدید محققان دانشگاه سیدنی نشان می دهد کمردرد و دردگردن احتمال مرگ زودهنگام در سنین بالا را افزایش می دهد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۵    
معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی هدف و فلسفه اصلی ایجاد دفاتر نمایندگی استان رضوی در استان ها را بسترسازی و ایجاد فضای مناسب برای ارائه خدمت به مردم و زائران به ویژه محرومان و نیازمندان در قالب ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۲    
پارلمان اروپا در اقدامی جالب توجه برای مقابله با سخنرانی های نژادپرستانه و تنفرآمیز در همین نهاد وارد عمل شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۹    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با تاکید براینکه حضور مردم در صحنه های مختلف می تواند یاری رسان حکومت و دولت در زمینه پیشرفت، توسعه و آبادانی باشد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۶    
مجلس صبح امروز طرح افزایش تعرفه اینترنت به منظور کمک به بخش های مختلفی مانند بهداشت و درمان را رد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۳    
با افزایش نگرانی ها در مورد مقاومت آنتی بیوتیکی بسیاری از افراد به دنبال جایگزین هایی برای درمان بیماری های ناشی از باکتری ها از جمله عفونت گوش هستند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۳    
وکیل مدافع اعظم گفت: حکم همسر موکلم که وی و دو فرزندش را 21 روز در خانه حبس کرده بود، قطعی شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۰    
مسئول روابط عمومی معاونت اجرایی ریاست جمهوری در مورد اخبار منتشر شده پیرامون هزینه های سفر رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان البرز توضیحاتی داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سه شنبه دهم اسفندماه 95 اعلام می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۷    
بررسی های گذشته حاکی از آن بود که افراد خلاق و هنرمند راست مغز و افراد منطقی و تحلیلی چپ مغز هستند؟ اما آیا واقعا مغز دقیقا چنین عملکردی دارد؟
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۴    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه تحریف سخنان رییس جمهور خجالت آور است گفت : با نزدیک شدن به انتخابات وجود چنین تخریب هایی عادی است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۸    
یک عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: برخی رسانه ها در راستای اهداف سیاسی خود سخنان رییس جمهور را با تحریف منتقل میکنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۲۲    
عکس روز نشنال جئوگرافیک تصویری زیبا از یک رنگین کمان را در دره عمیق پارک ملی گراند کانیون آریزونا در آمریکا به ثبت رسانده است. منبع : خبرآنلاین
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۰    
'ماکس هیل' ناظر جدید بر اجرای قوانین ضد تروریستی انگلیس در اظهاراتی هشدار داد که مردم این کشور با بالاترین سطح تهدیدات تروریستی از سوی گروه داعش از زمان حملات ارتش جمهوری خواه ایرلند در دهه 1970 ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۷    
مینو خالقی حالا دیگر چهره نام آشنایی است. نحوه ردصلاحیت وی پس از گذشت حدود یک سال از آن، هنوز هم نقل محافل است ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۱    
رئیس سازمان خصوصی سازی با ابراز گلایه از چگونگی اجرایی شدن اصل 44 قانون اساسی در کشور، گفت: مقاومتی که اکنون در برابر فرآیند خصوصی سازی در کشور وجود دارد وحشتناک است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۲    
سرگئی بابورین معاون سابق دومای روسیه گفت: کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با خصومت ورزی علیه ایران زیان می بینند و باید همکاری را جایگزین اختلاف افکنی کنند، زیرا تهران آماده دوستی است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۰    
پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی راشاتودی روسیه امروز یکشنبه گزارش داد: نیروی هوایی آمریکا به دنبال استقرار جنگنده های اف- 35 خود در خاورمیانه در آینده با هدف تشدید اقدامات در مقابله با گروه تروریستی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۱    
دبیرعلمی هفتمین همایش سالانه سلامت روان و رسانه با اشاره به افزایش اضطراب درایران طی 15 سال گذشته،گفت:تعداد ایرانی های دارای علائم اضطراب طی این مدت از 20.1 درصد به 25.61 درصد رسیده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۲    
مشاور سابق امنیت ملی عراق و نماینده فعلی پارلمان این کشور به دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا توصیه کرد: هرگونه جنگ با ایران، شکست سنگینی را برای واشنگتن به دنبال خواهد داشت
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۰    
قائم مقام شهرداری منطقه 11 تهران گفت: طبقه هفتم(اضافی) مجتمع تجاری علاءالدین پس از 2 سال پیگیری و بیش از سه ماه عملیات اجرایی به طور کامل تخریب شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۷    
رئیس بازرسی و نظارت ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: بداخلاقی های انتخاباتی و آلوده کردن فضای سیاسی به انسجام ملی نظام اسلامی و امنیت جامعه آسیب می زند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۱    
متخصص تغذیه و رژیم درمانی بیان داشت: بسیاری از مردم معتقدند برای جلوگیری از چاقی باید غذای بدون کالری بیشتر و غذای پر کالری کمتری بخوریم درحالی که تولید کالری در بدن برای سلامتی سودمند و غذای پر ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۳    
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۹    
فاطمه هاشمی
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۱    
یک مقام امنیتی با مرور نقش وزارت اطلاعات در ماجرای خنثی سازی عملیات تروریستی در 22 بهمن امسال، دستگیری عبدالمالک ریگی و استرداد مبلغ 1 میلیارد و 710 میلیون دلار از آمریکا به اظهارات اخیر سردار نجات ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۹    
احمدی نژاد به رئیس جمهور جدید آمریکا به دو زبان فارسی و انگلیسی نامه نوشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۸    
فیلم سینمایی هلن تازه ترین ساخته علی اکبر ثقفی در سینماهای کشور اکران شد. به گزارش 24 آنلاین، از نکات جالب گریم بازیگران فیلم سینمایی هلن ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۵    
ماهرخ زاد گفت: موضع نفت رسیدن به حقوق حقه و مطالبات خودش است اما در تصمیم قوه قضائیه دخالت نمی کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۶    
ضمیمه طنز روزنامه قانون امروز بیشتر به اظهارات انتخاباتی حمید بقایی پرداخته است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۲    
گرچه بحث نامزد پوششی برای اصلاح طلبان از ماه ها پیش مطرح بوده، اما هیچ گاه تا این حد جدی نبوده است. آیا سازوکار اصلاح طلبان بعد از درگذشت آیت الله هاشمی تغییر کرده یا به هم ریخته است؟
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۲    
چرا روسیه قرار است روزانه 100 هزار بشکه نفت از ایران بخرد؟ به گفته بیژن زنگنه قرار است این قرارداد تا پانزده روز آینده امضاء شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۵    
از انتشار عکس اش معذوریم ولی چندی پیش در کانال های یکی از همین جریان های بی اخلاق، عکسی از جوانی با ته ریش در یک محفل عیش و نوش با دختران آنچنانی منتشر شد و زیرش این توضیح را نوشتند که این پسر فلان ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۰    
در حالی که نمایندگان کارگران در شورای عالی کار بر ارتقای سطح معیشت کارگران و کاهش هزینه های زندگی خانوار تاکید دارند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۷    
صرع از جمله اختلال های مزمن مغزی است که تقریبا 50 میلیون نفر در سراسر جهان به آن مبتلا هستند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۱    
در حالی که مذاکرات ژنو 4 بدون هیچ پیشرفتی وارد روز چهارم خود شده، فرستاده سازمان ملل به سوریه به هیئت های دمشق و مخالفان پیشنهاد تشکیل کارگروه هایی را در زمینه اداره کشور ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۱    
در مجموع رقمی بیش از 42 هزار میلیارد تومان است که تا حدود 36 هزار و 400 میلیارد تومان آن با بعد از کسر هزینه های موجود به حساب سازمان هدفمندی واریز می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۸    
تا جامعه می خواهد کمی نشاط داشته باشد می گویند اشکال شرعی دارد، مگر مردم فقط باید گریه کنند؟ حوزه علمیه بودیم اگر طلبه ای ورزش می کرد می گفتند از دین خارج شده است ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۵    
"شبکه اقدام آمریکا" که یک نهاد سیاست عمومی راست میانه است برآورد می کند که پیشنهادات رئیس جمهور آمریکا برای اخراج میلیون ها مهاجر غیرقانونی از این کشور ممکن است حدود نیم تریلیون دلار هزینه به همراه ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۵    
در هیچ فعالیت حزبی و گروهی در فاصله سه ماه مانده به انتخابات 21 نفر را به عنوان کاندیدا مطرح نمی کنند، حال آنکه این جمع در ابتدا 50 نفر بوده است ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۲    
یک مجری تلویزیونی معتقد است که مجری محبوب کسی است که نه با توسل به لباس بلکه با تکیه بر مهارت سواد، گفتار و بیان بتواند مخاطب را جذب کند اما متاسفانه امروزه معیارهای حرفه ای در رسانه عوض شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۹    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و حراج های نوروزی، گفت: شهروندانی که قصد خرید در حراج های اینترنتی نوروزی را دارند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۶    
عملیات های فرمانده کل قوا ، ثامن الائمه ، فتح المبین ، الی بیت المقدس ، خیبر ، بدر ، والفجر8 و کربلا4و5 ، صحنه های فراوانی از رشادت ها، ابتکار، خلاقیت و حسن فرماندهی سردار شهید حسین خرازی اسلام بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۰    
دکتر علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران از نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۵    
توقف طرح پوپولیستی مسکن مهر، افزایش 93 درصدی پروازهای ترانزیتی، بالا بردن 62 درصدی جابه جایی مسافر حومه ای ریلی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۲    
مرکز ملی تبادل اطلاعات یا گذرگاه خدمات دولت از مهم ترین اقدامات سازمان فناوری اطلاعات در راستای پیاده سازی دولت الکترونیکی است که برای پاسخگویی به تعهدات محوله در برنامه پنجم و آیین نامه اجرایی آن و ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۶    
شرکت بین المللی هواپیمایی پاکستان(PIA) در اقدامی نادر هفت مسافر را ایستاده جابجا کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۳    
به دنبال گردهمایی اعتراضی بارزترین بازیگران هالیوود علیه سیاست های مهاجرتی ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از حامیانش خواست تا دست به راهپیمایی بزرگی بزنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۰    
جانشین قائم مقام وزیر کشور در ستاد صیانت و حقوق شهروندی و عفاف و حجاب وزارت کشور با اشاره به وضعیت مطلوب پوشش در ادارات دولتی، گفت: در ادارات و شرکت های خصوصی، با توجیه اینکه دولتی نیستند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۷    
طی روزهای پس از آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو، بنیاد مستضعفان، چند ساختمان پاساژ قدس که متعلق به این بنیاد بود را برای اسکان کسبه آسیب دیده پلاسکو پیشنهاد داد اما کسبه ساختمان پلاسکو این ساختمان ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۷    
هشتم اسفندماه مصادف با سالروز بمباران شیمیایی بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه الزهرا (س) است. این روز در تقویم ها به نام روز بسیج جامعه پزشکی نام گرفته است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۱    
برخی رسانه های منتقد دولت، در راستای اهداف سیاسی خود، با تقطیع سخنان رئیس جمهور در اهواز، به نقل از وی مدعی شدند که گرد و غبار و ریزگردهای موجود در خوزستان نتیجه عذاب الهی است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۱    
یک روزنامه عربستانی در معرفی تیم استقلال که قرار است برابر التعاون به میدان برود گاف بزرگی داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۸    
توماس پسکت فضانورد فرانسوی تصویری جدید را از فضا در صفحه شخصی خود قرار داد. به گزارش اعتدال به نقل از اسپیس ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۵    
یک وزیر صهیونیست مدعی شد که رژیم صهیونیستی طی سال های آینده روباتی خواهد ساخت که قادر به ترور رهبران جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نوار غزه و جنبش حزب الله لبنان خواهد بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۵    
امروزه یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از دانشگاه ها تلاش برای تکمیل کردن ظرفیت و نداشتن صندلی های خالی است، اقدامی که باید علاج آن را قبل از وقوع در نظر داشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که هر روز موضعی تند تر علیه رسانه های آمریکایی اتخاذ می کند، در تازه ترین اقدام اعلام کرد که در مراسم شام سالانه خبرنگاران در کاخ سفید شرکت نخواهد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۹    
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت : زیر سوال بردن برجام به معنی عقب گرد سیاسی و ندیدن مشکلات اقتصادی و تورم بیش از 35 درصد گذشته کشور است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۶    
سازمان فضایی آمریکا (ناسا) اعلام کرد که اولین خورشید گرفتگی سال 2017 میلادی امروز (یکشنبه) به صورت حلقوی در بخش هایی از نیمکره جنوبی زمین قابل رویت است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۴    
ایشان گفتند از نظر من مشکلی برای اصلاح طلبان وجود نداشته و الان هم دوست دارند رابطه مستقیمی با ما داشته باشند. از من خواستند که این نقش را ایفا کنم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۱    
صادق زیبا کلام
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۶    
آن قدر از این اتهامات ناروا به ما زده اند که دیگر گوشمان پر است. فکر می کنیم این اتهام ها بعضا درخور کسانی است که این اتهام ها را از قول دیگران به ما متوجه می کنند. خودشان این کاره هستند نه ما .
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۸    
عده ای افراد سودجو مدت زیادی است از کتاب های پرمخاطب مترجمان و نویسندگان سوءاستفاده کرده و با گرفتن عکس و کپی برداری از آنها، حقوق افرادیرا که برای خلق یک اثر زحمات فراوانی می کشند، نادیده می گیرند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۵    
در آستانه برگزاری سیزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری های اقتصادی معروف به 'اکو'(ECO) که روز چهارشنبه هفته جاری با حضور سران اکثر کشورهای عضو از جمله دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلام ایران برگزار ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۴    
حماسه مردم فهیم کشورمان در اسفند سال گذشته موجب شکل گیری مجلس شورای اسلامی با رویکرد اعتدالی شد. شکی نیست که مجلس دهم، مجلسی واقع گراتر از مجلس پیشین است و همراهی بیشتری با دولت تدبیر و امید دارد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۶    
محققان ایرانی نسل جدید نانو بیوحسگرهای الکتریکی را که به منظور تمایز سلولی و تشخیص انواع سرطان، طراحی و ساخته شده و قادر به تشخیص انواع سرطان در مدت پنج ساعت است، سال آینده ارائه خواهند کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۷    
عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: : برخی مدیران مرد به مدیریت زنان در جامعه علاقه ای ندارند و ذهن سنت گرایانه آنان، مانع رسیدن زنان به جایگاه مدیریتی در جامعه می شود.
  • ۱