سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۹:۰۷Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 17 اسفند 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 اعتدال 31 تیر 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 دی 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 1 اسفند 1395 اعتدال 2 اسفند 1395 اعتدال 3 اسفند 1395 اعتدال 4 اسفند 1395 اعتدال 5 اسفند 1395 اعتدال 6 اسفند 1395 اعتدال 7 اسفند 1395 اعتدال 8 اسفند 1395 اعتدال 9 اسفند 1395 اعتدال 10 اسفند 1395 اعتدال 11 اسفند 1395 اعتدال 12 اسفند 1395 اعتدال 13 اسفند 1395 اعتدال 14 اسفند 1395 اعتدال 15 اسفند 1395 اعتدال 16 اسفند 1395 اعتدال 17 اسفند 1395 اعتدال 18 اسفند 1395 اعتدال 19 اسفند 1395 اعتدال 20 اسفند 1395 اعتدال 21 اسفند 1395 اعتدال 22 اسفند 1395 اعتدال 23 اسفند 1395 اعتدال 24 اسفند 1395 اعتدال 25 اسفند 1395 اعتدال 26 اسفند 1395 اعتدال 27 اسفند 1395 اعتدال 28 اسفند 1395 اعتدال 29 اسفند 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۲    
مطبوعات و صداسیما در شکل گیری ذهنیت مردم و جهت دهی به افکار عمومی در حوزه های مختلف مانند کمپین چهارشنبه سوری ایمن اثرگذار هستند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۰:۵۰    
بالاخره همه می دانیم که سفر باید خوش بگذرد! دور شدن از زندگی روزمره و پستی و بلندی هایش، هر چند برای چند روز هم از جمله لذت بخش ترین فعالیت ما در طول عمر محسوب می شود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۹    
با گذشت حدود 5 سال از قول مقامات در تامین اعتبارات در خصوص مطالعات فعالیت های آتش نشانی دماوند هنوز مشخص نیست این اعتبارات تامین شده در اختیار چه نهاد و افراد علمی کشور قرار گرفته و نتیجه این مطالعات ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۶    
ناتالی پورتمن بازیگر زن , هنرپیشه فیلم قوی سیاه که با همسر فرانسویش در 2012 ازدواج کرده است یک پسر 5 ساله به نام آلپ دارد و حالا دخترش نیز بدنیا آمده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۸:۲۲    
عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بانک صادرات ایران به عنوان یکی از بزرگترین بانک های کشور می تواند با حمایت از پروژه های مهم ملی نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۷    
فقه اجتماعی از موضوعاتی است که با این عنوان، سابقه تاریخی زیادی ندارد و قطعا بدون درک صحیح جامعه و شرایط زمان و مکان امکان پذیر نیست لذا فقیه باید درک صحیح از جامعه داشته باشد و مسایل اجتماعی را به ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۵    
در اجلاس سه جانبه راه آهن ایران، روسیه و آذربایجان برای فعال سازی کریدور شمال - جنوب تعرفه ها 50 درصد کاهش داشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۲    
تارنمای اینترنتی ویکی لیکس دست به بزرگترین افشاگری تاریخ آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) زده و هزاران سند محرمانه این سازمان را منتشر کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۲    
اولین نشست هم اندیشی نخبگان 'جبهه مردمی' عصر سه شنبه با عنوان 'منظومه انقلابی گری' در مسجد الرحمن تهران برگزار شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۱۳    
رئیس جمهور با بیان این که در نظام جمهوری اسلامی ایران یک پایه مهم مشروعیت، رای و آرای مردم است گفت: بدون رضایت عامه مردم، حکومت حقه معنا و مفهومی نخواهد داشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۴    
واکنش علی کریمی به حواشی مربوط به رامین رضاییان
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۸    
ترامپ در توییتی مدعی شد اوباما 122 زندانی گوانتانامو را آزاد کرده در حالی که113 نفر از 122 زندانی سابق گوانتانامو در زمان ریاست جمهوری جرج دبلیو بوش آزاد شدند
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۷    
دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و مشاور رییس جمهور عصر امروز دچار عارضه قلبی و در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۵    
وزیر نفت از تولید روزانه 35 هزار بشکه نفت از لایه های نفتی پارس جنوبی در آینده نزدیک برای نخستین بار خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۳    
مشاور نظامی نخست وزیر عراق تاکید کرد که سلاح ها و مهمات ایران که در جنگ با گروه تروریستی داعش به کار گرفتیم، بسیار اثرگذار بوده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۱    
همزمان با اعلام برنامه سفر رئیس جمهوری ترکیه به روسیه و مذاکره با همتای خود در هفته جاری، گزارش شده است که یکی از محورهای مذاکرات برنامه فروش سامانه پدافند موشکی اس400 به آنکارا است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۵    
با تلاش فرمانداری خرمشهر امام حسن عسکری از جایگاه امام یازدهم به هشتم صعود کرد!!!
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۳    
معاون نخست وزیر جمهوری اسلواکی در امور سرمایه گذاری گفت: ایران یکی از قوی ترین اقتصادهای خاورمیانه با فرصت های اقتصادی بسیار است و به توسعه روابط اقتصادی و تجاری با این کشور مصممیم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۰    
حرکت سیاست خارجی ایران از ایده ال گرایی به سمت عملگرایی ، دوره های مختلف گفتمانی ایران در زمینه سیاست خارجی، رویکرد آمریکا نسبت به ایران و اینکه این کشور در پی تعامل سازنده نیست ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برنامه ریزی برای ورود به نسل پنجم تلفن همراه خبر داد و گفت: تاکنون کمیته ویژه بررسی این موضوع، 15 نشست برگزار کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۵    
گروه موسوم به 'ناظر حقوق بشر سوریه' امروز (سه شنبه) از پیشروی ارتش سوریه به سوی مواضع گروه تروریستی داعش در شرق حلب خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۳    
روز درخت کاری هم گذشت. احمدی نژاد که همواره گل می کاشت، این بار با بقایی و مشایی درخت کاری کرد اما او و همراهانش هر چه بکارند و هر نقشه ای در سر داشته باشند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۱    
با معرفی بقایی به عنوان نماینده احمدی نژادی ها، شکافی عمیق در رای به حریفان دولت یازدهم ایجاد می شود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۶    
حکم متهمان پرونده قتل 6 شهروند اراکی صادر شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۳    
رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد که امروز مهم ترین وظیفه مجموعه روابط عمومی ها تلاش برای ارتقاء سرمایه اجتماعی و امید در جامعه است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۲    
یک چهره برجسته دموکرات گفت: فرمان اجرایی جدید دونالد ترامپ درباره محدودیت در ورود اتباع برخی کشورهای خارجی به خاک ایالات متحده تبعیض آمیز است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۸    
مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور ضمن ارایه توضیحاتی درباره افتتاح ساختمان جدید مرکز فراورده انتقال خون استان تهران که می تواند کار اهدای مستقیم پلاکت، پلاسما و سلول های بنیادی را انجام دهد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۵    
سرمربی استقلال گفت: از سایپا بخاطر انتقال مکان بازی تشکر می کنم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۵    
کارلوس کی روش گفت: من تحت قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران هستم و فسخ قرارداد با ایران غیرممکن است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۲    
تیم ملی فوتبال ایران قبل از دو دیدار برابر قطر و چین در انتخابی جام جهانی یک پله در رده بندی فیفا سقوط کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۶    
حدود 77 میلیون یارانه بگیری که اکنون در هر ماه 45 هزار و 500 هزار تومان دریافت می کنند، می توانند در صورت تمایل یارانه خود را به امور عام المنفعه و خیرخواهانه اهدا کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۰    
وزیر ارتباطات به ارائه توضیحاتی درباره نتایج بررسی های کمیته پیگیری مصرف حجم اینترنت پرداخت و تاکید کرد: طبق بررسی های صورت گرفته هیچ یک از اپراتورها تخلفی در این زمینه نداشته اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۲    
مشاور عالی سازمان آموزش کشور از ثبت نام بیش از 14 هزار داوطلب در مهلت مجدد ثبت نام آزمون سراسری سال 1396 خبر داد و گفت: داوطلبان تا فردا چهارشنبه 18 اسفند فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۸    
وزیر صنعت معدن و تجارت در مراسم رونمایی از خودروی کوییک، محصول جدید سایپا گفت: سایپا اولین و قدیمی ترین خودروساز کشور است که از بنیه فنی قوی و خوبی برخوردار است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۵    
طرح تفکیک اینترنت داخلی از اینترنت خارجی که با هدف رونق شبکه ملی اطلاعات در دستورکار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران قرار گرفته بود از پانزدهم اسفند ماه (یکشنبه ) با کمک اپراتورهای ارایه ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۵    
کاخ کرملین اعلام کرد: روحیه ضدروسی حاکم بر مقام های آمریکایی و رسانه های این کشور به روابط مسکو و واشنگتن ضربه می زند و زیان بار است و شرایط مساعدی برای گفت وگو نیز وجود ندارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۲    
حمله به جایگاه مجلس شورای اسلامی طی هفته های گذشته و تخریب عملکرد این نهاد قانون گذاری شدت بیشتری یافته است ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۲    
سخنگوی نیروهای عراقی امروز (سه شنبه) اعلام کرد که این نیروها کنترل شعبه بانک مرکزی در شهر موصل را به دست گرفتند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۹    
نامزد در سایه برای روز مبادا ، سرمای انتخابات بهاری و اعتدال و توسعه و کارگزاران دو ر میز ستاد روحانی از جمله محورهای اصلی تحولات انتخاباتی در روزنامه های سه شنبه 17 اسفند محسوب می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۶    
رییس ستاد انتخابات کشور گفت: تعداد شعب نهایی اخذ رای پس از تشکیل هیات های اجرایی انتخابات مشخص می شود
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۳    
لیگ برتر والیبال به روزهای پایانی خود نزدیک شد و هواداران بار دیگر شاهد دیدار تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران برای کسب عنوان قهرمانی در فینال تکراری این رقابت ها خواهند بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عدم انسجام در میان نهادهای فرهنگی، مهمترین چالش نظام فرهنگی کشور است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۳    
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت:در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی کشور که شنبه گذشته با حضور رییس جمهوری برگزار شد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۰    
چین به هند هشدار داد که هر گونه اشتباه درباره برخورد با دالایی لاما و گفت وگو و رایزنی دهلی نو با وی بر روابط دو کشور آثار منفی برجا خواهد گذاشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۰    
معاون اول رییس جمهوری بر اهمیت موضوع مقابله با زمین خواری به عنوان یکی از مظاهر مفاسد اقتصادی تاکید کرد و گفت ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۱    
تعداد 200 کسبه آسیب دیده ساختمان پلاسکو با گذشت 47 روز از حادثه آتش سوزی این مجتمع تجاری قدیمی پایتخت کار خود را در محل جدید (مجتمع نور تهران) آغاز کرده اند و گرچه دلتنگ پلاسکو هستند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۸    
روانچی گفت : قضاوت در مورد جهت گیری داخلی و خارجی آمریکا دوران ترامپ هنوز زود است .
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۳    
بالگرد ملی صبا 248 امروز با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاون رئیس جمهوری رونمایی شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۸    
رئیس سازمان خصوصی سازی می گوید بلاتکلیفی 10 ساله مشمولان سهام عدالت امروز پایان یافت و سود سهام مشمولان از سال آینده پرداخت می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۹    
یک تیم تحقیقاتی به رهبری ناسا در پی ایجاد یک سپر مغناطیسی بین مریخ و خورشید است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۹    
با وجود اینکه تقریبا دو ماه تا آغاز بازی های کشورهای اسلامی باقی مانده اما هنوز تکلیف رشته های اعزامی و تعداد نفرات به صورت قطعی مشخص نیست ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۰    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه ادعاهای مطرح شده از سوی برخی مقامات و رسانه های آمریکایی درباره مداخله مسکو در امور ایالات متحده را عامل آسیب به روابط دوجانبه دانست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۴    
آمریکا، ژاپن و کره جنوبی خواستار تشکیل جلسه ای برای رایزنی درباره آزمایش های موشکی اخیر کره شمالی شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۳    
رییس جمهوری، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را مهم دانست و گفت: دولت در پایان امسال گزارش مفصلی از اقدامات انجام شده در طول سه سال و نیم گذشته برای اقتصاد مقاومتی ارائه خواهد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۹    
وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به آزمایش موشکی جدید کره شمالی از جناح های مختلف خواست خویشتنداری بیشتری از خود نشان داده و به عواقب منفی تشدید مضاعف تنش ها فکر کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۶    
رئیس مرکز مدیریت پیوند اعضای وزارت بهداشت به تشریح وضعیت پیوند عضو در ایران پرداخت و در عین حال به برخی اظهارات درباره قاچاق و خرید و فروش عضو و اهدای کلیه از افراد زنده، پاسخ داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۲    
رییس ستاد انتخابات کشور گفت: در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام ها از 22 فردودین و تنها در ستاد انتخابات کشور خواهد بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۹    
یک فعال سیاسی گفت : کسی که بترسد و ترس در چهره اش نمایان شود، مورد هجوم دشمن قرار می گیرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۸    
محمد مهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۹    
نایب رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از پشت پرده تابلوهای تبلیغاتی شهر تهران را افشا کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۶    
رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد که کاهش تورم به معنای کاهش قیمت اجناس نیست، ما با صراحت می توانیم بگوییم که هزینه درمان در کشور کاهش و در این دولت ارزان شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۱    
معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی با تاکید بر لزوم ارزش گذاری فعالیت های آموزشی اساتید در حوزه بین المللی بیان کرد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۰    
وقتی به چهارشنبه آخر سال 94 فکر می کند، گویا کابوسی می بیند که تمامی ندارد، تنش به لرزه می افتد اینکه چه بلایی بر سر تنها فرزندش آمده و هنوز هم با گذشت یک سال تاوان کار نکرده پسرش را باید پس دهد...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۱    
در حالی که ابهامات و نگرانی ها درباره امضا شدن یا نشدن قوانین و دستورات رییس جمهوری آمریکا برای لغو یا توقف تحریم ها علیه ایران در چارچوب برجام به یکی از مهم ترین نگرانی های ماه های پیش روی ایران و ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۸    
روزی که برای حضور روی نیمکت استیل آذین به ایران آمد و دستیار محمد خاکپور شد، کسی او را نمی شناخت اما کم کم توانایی هایش را نشان داد و به نیمکت تیم ملی ایران رسید ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۶    
نزدیک به 35 میلیون مکالمه از طریق سه اپراتور ایرانی و آمار 73 درصدی تماس های صادره در سال جاری از دستاوردهای ستاد برگزاری اربعین در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۶    
مرتضی رحمانی موحد از انعطاف وزارت آموزش و پرورش نسبت به تعطیلات زمستانی خبر داد و تثبیت و یکسان سازی 4 روز تعطیلی در نوروز مطابق تقویم رسمی کشور را پیشنهاد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۷    
وزیر کار می گوید یقین دارد که سال آینده 700 هزار شغل در کشور ایجاد می شود و هدف گذاری یک میلیون شغل در سال به حقیقت می پیوندد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۴    
یک عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت که این شوار در هفته های آینده به خروجی خوبی در مورد فهرست انتخاباتی شورای شهر خواهد رسید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۳    
در ادامه پیشروی نیروهای عراقی در غرب موصل این نیروها توانستند ساختمان های دولتی از جمله ساختمان استانداری نینوا در محله الدواسه موصل را به عنوان اصلی ترین ساختمان دولتی آزاد کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۹    
وزیر نیرو گفت: وزارت نیرو به منظور توسعه استفاده از صنعت برق پیشنهادهایی را به دولت ارائه کرده است که در صورت تحقق می تواند آینده بسیار خوبی را برای این صنعت رقم بزند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۱۶    
نشست سران اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند در جاکارتا اندونزی آغاز شد.