پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۳:۳۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 28 اسفند 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 اعتدال 31 تیر 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 دی 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 1 اسفند 1395 اعتدال 2 اسفند 1395 اعتدال 3 اسفند 1395 اعتدال 4 اسفند 1395 اعتدال 5 اسفند 1395 اعتدال 6 اسفند 1395 اعتدال 7 اسفند 1395 اعتدال 8 اسفند 1395 اعتدال 9 اسفند 1395 اعتدال 10 اسفند 1395 اعتدال 11 اسفند 1395 اعتدال 12 اسفند 1395 اعتدال 13 اسفند 1395 اعتدال 14 اسفند 1395 اعتدال 15 اسفند 1395 اعتدال 16 اسفند 1395 اعتدال 17 اسفند 1395 اعتدال 18 اسفند 1395 اعتدال 19 اسفند 1395 اعتدال 20 اسفند 1395 اعتدال 21 اسفند 1395 اعتدال 22 اسفند 1395 اعتدال 23 اسفند 1395 اعتدال 24 اسفند 1395 اعتدال 25 اسفند 1395 اعتدال 26 اسفند 1395 اعتدال 27 اسفند 1395 اعتدال 28 اسفند 1395 اعتدال 29 اسفند 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۳    
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با توجه به ابلاغ لایحه برنامه ششم توسعه سازمان بیمه سلامت ایران به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی الحاق گردید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۷    
بررسی عملکرد شورای پول و اعتبار در سال 1395 در مقایسه با سال های گذشته، حاکی از آن است که این شورا، سالی پربار و فعال را پشت سر گذاشته است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۴    
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان عملکرد دولت و تدبیر در حوزه آموزش و پرورش را ارزشمند دانست و گفت: دولت یازدهم در سه سال گذشته بیش از 85 درصد ، به میزان حقوق فرهنگیان افزوده است .
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۴    
سفر رئیس جمهوری به علت برخی مسائل و حجم کاری به زمان دیگری موکول شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۲۱:۱۵    
رییس جمهوری در حکمی اشرف بروجردی را برای یک دوره چهار ساله به عنوان رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۲۱:۱۲    
کره جنوبی و ترکیه برای اجرای طرح ساخت نیروگاه های برق در ایران که از آن به عنوان بزرگترین مجموعه خصوصی نیروگاهی برق در خاورمیانه نام برده می شود، به توافق رسیدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۵    
رئیس پلیس راه استان البرز از لغو یک طرفه شدن محور کرج - چالوس خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا ساعاتی بعد از دیدار با صدر اعظم آلمان، گفت برلین به شدت به ناتو و آمریکا مدیون است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۶    
اتحادیه هتل داران ترکیه روز شنبه اعلام کرد: سال گذشته یک میلیون و 665 هزار گردشگر ایرانی به ترکیه سفر کردند که این رقم امسال با افزایش 20 درصدی به 2 میلیون نفر خواهد رسید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۳    
معاون آموزش و پژوهش هلال احمر گفت: امسال نیروهای انسانی مسقر در پایگاه های امدادونجات در نوروز نسبت به سال گذشته رشد 5 درصدی داشتند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۳    
گروه خودرویی کارن به عنوان یکی از بزرگترین وارد کنندگان خودرو و نیز تامین کنندگان خودرو دیجی کالا در ایام پایانی سال شرایط ویژه و استثنایی را برای شهروندان عزیز در نظر گرفته است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۰    
رییس شورای اسلامی شهر رباط کریم از نامگذاری یک خیابان در شهرک آبشناسان به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۰    
محمدرضا عارف در یادداشتی به بهانه در پیش بودن نوروز، ضمن ابراز امیدواری برای اینکه در سال جدید شاهد فقر ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۷    
سرمربی تیم ملی والیبال به فرانسه رفت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۴    
ماموریتش تغییر کرده است؛ اگر 4 سال پیش عهده دار برگزاری مناظره های انتخاباتی بود و از دور بر نامزدهای نشسته بر صندلی مناظره ها نگاه می کرد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۸    
موضوع گم شدن دکل نفتی در دولت دهم همواره توسط دولتمردان احمدی نژاد تکذیب می شد تا اینکه سرانجام رستم قاسمی به این اتفاق اعتراف کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۵    
روزنامه شرق در سرمقاله امروز خود نوشت: اینک احمدی نژادی ها و اصولگرایان، دو طیف متفاوت اند. اگر آنان تا دیروز یک خاستگاه داشتند و تاکتیک هایشان متفاوت بود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۵    
فتحعلی اویسی به اتفاق همسرش در جاده چالوس تصادف کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۵    
شرق نوشت:هدف از نگارش گزارش حاضر پاسخ به این سؤال است که ما کارگرها چرا باید نسبت به مصوبه افزایش حداقل دستمزد سال 1396 خوشحال باشیم؟
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۲    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: هر گونه افزایش پرداخت یارانه باید با مجوز مجلس باشد یعنی نامزدها نمی توانند مستقل از نگاه مجلس به طرح بحث بپردازند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۹    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نسبت به برخی حوادث روزهای اخیر ازجمله بازداشت چند نفر از مدیران کانال های تلگرامی اصلاح طلب ابراز نگرانی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۷    
فلورانس ایتالیا پلی دارد که از نظر معماری و داستان های اسرارآمیزی که درباره تونل مخفی تعبیه شده در آن نقل می شود، شهرت جهانی دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۱    
در حالی که در پی درخواست دبیرکل سازمان ملل از دبیر اجرایی اسکوا برای پس گرفتن گزارشی در محکومیت اسرائیل این مقام سازمان ملل استعفا کرد، سفیران عرب در سازمان ملل امروز جلسه فوق العاده برگزار می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۱    
بعضی افراد علاقه زیادی به ورزش کردن ندارند و برای انجام این کار تنبلی می کنند. می توان با راه هایی ساده کمی خود را مجبور به حرکت کردن و فعالیت داشتن کرد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۸    
رییس پلیس پیشگیری ناجا اعلام کرد که از فردا تا پایان تعطیلات نوروزی اسباب کشی در سراسر کشور بدون اخذ مجوز از کلانتری ممنوع است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۸    
متخصصان سلامت معتقدند کودکانی که پیش از سن رفتن به مدرسه خواب کافی ندارند بیشتر دچار مشکلات رفتاری می شوند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۹    
آقای مشایی در بخشی از نامه شان اشاره نیکویی داشتند به این مهم که مشکل جریانات سیاسی آن است که انتخاب مردم را به نام خود می نویسند و .. ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی آغاز بهار طبیعت را به همه هموطنان و همکاران حوزه سلامت کشور تبریک گفت و برای آنان سالی همراه با خیر و برکتی فزون تر ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۳    
درک والکوت ، شاعر و نویسنده برنده جایزه نوبل ادبیات سال 1992 در سن 87 سالگی درگذشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۰    
سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در تازه ترین اظهارنظرش از اعتماد دوباره به فدراسیون فوتبال ایران سخن گفته است. او تاکید دارد که قول داده شده مشکلات رفع شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۷    
فدراسیون فوتبال انگلیس باشگاه منچستریونایتد را جریمه کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۴    
مسئول بهبود تغذیه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: به منظور پیشگیری از اضافه وزن و چاقی در ایام تعطیلات نوروزی رعایت هفت، سین الزامی است
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۴    
رییس جمهوری کشورمان در پیامی به "مایکل دی هیگینز" رییس جمهوری ایرلند، فرا رسیدن روز ملی این کشور را به وی، دولت و مردم جمهوری ایرلند تبریک گفت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۱    
رئیس جمهور بلغارستان ترکیه را به دخالت در کمپین انتخاباتی مجلس این کشور متهم کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۱    
شورای اروپایی روهینگیا روز جمعه با انتقاد از مواضع اتحادیه اروپا علیه مسلمانان میانمار، خواستار تحقیق در خصوص کشتار مسلمانان این کشور شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۸    
29 اسفند ماه امسال مصادف است با ولادت با سعادت مادر دو گیتی حضرت زهرای اطهر (ع) که تقارن نوروز با چنین فرخنده روزی، نویدروزهایی شورانگیز و سالی پربرکت برای کشور و ملت ایران دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۸    
نفس های سال 95 به شمارش افتاده و اندک اندک صدای بهار به گوش می رسد. سال 95 با همه اتفاقات تلخ و شیرینش به نقطه پایانی رسیده است. سالی که با رویدادها و حوادث گوناگونی همراه بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۶    
چین از کره جنوبی و آمریکا خواست تا هر چه سریعتر کار استقرار سامانه ضد موشکی پیشرفته تاد را که قرار است در 300 کیلومتری جنوب شهر سئول انجام شود، متوقف کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۱    
کمیته امور اطلاعاتی سنای آمریکا اعلام کرد که اتهام دخالت روسیه از طریق فضای مجازی و جهت دهی به افکار عمومی در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته را که منجر به پیروزی دونالد ترامپ شد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای مبارزه با داعش و توسعه برخی از تاسیسات از جمله زندان گوانتانامو در کوبا، از کنگره آمریکا در خواست تخصیص بودجه دو میلیارد دلاری کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۸    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان بعدازظهرجمعه 17 مارس/ 27 اسفند، در کاخ سفید واشنگتن با یکدیگر گفت و گو کردند و این گفت و گو و دیدار نتوانست اختلافات دو طرف را در حوزه ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۸    
با سفر رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا به کره جنوبی، مردم و گروههای مدنی این کشور با برپایی تجمعات اعتراضی مخالفت خود را با انجام این سفر اعلام کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۵    
یک لپ تاپ که حاوی اطلاعاتی حساس درباره نقشه برج ترامپ بوده، از خودروی مامور سرویس مخفی آمریکا دزدیده شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۲    
نتایج نظرسنجی موسسه ایپسوس موری که در آستانه شروع مذاکرات برگزیت منتشر شد، نشان می دهد که 51درصد از مردم انگلیس اطمینان ندارند که 'ترزا می' نخست وزیر کشورشان قادر باشد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۲    
وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به افتخار آفرینی بانوان در عرصه های بین المللی نگاه گسترده تری به ورزش بانوان داریم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۸:۴۳    
روزنامه ایران در گزارشی نوشت: رخوت روزهای پایانی سال هم نتوانسته تحرکات انتخاباتی جریان های مختلف سیاسی کشور را تحت الشعاع قرار دهد و آن گونه که از شواهد امر برمی آید ...