سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۹:۱۳Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 27 اسفند 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 اعتدال 31 تیر 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 دی 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 1 اسفند 1395 اعتدال 2 اسفند 1395 اعتدال 3 اسفند 1395 اعتدال 4 اسفند 1395 اعتدال 5 اسفند 1395 اعتدال 6 اسفند 1395 اعتدال 7 اسفند 1395 اعتدال 8 اسفند 1395 اعتدال 9 اسفند 1395 اعتدال 10 اسفند 1395 اعتدال 11 اسفند 1395 اعتدال 12 اسفند 1395 اعتدال 13 اسفند 1395 اعتدال 14 اسفند 1395 اعتدال 15 اسفند 1395 اعتدال 16 اسفند 1395 اعتدال 17 اسفند 1395 اعتدال 18 اسفند 1395 اعتدال 19 اسفند 1395 اعتدال 20 اسفند 1395 اعتدال 21 اسفند 1395 اعتدال 22 اسفند 1395 اعتدال 23 اسفند 1395 اعتدال 24 اسفند 1395 اعتدال 25 اسفند 1395 اعتدال 26 اسفند 1395 اعتدال 27 اسفند 1395 اعتدال 28 اسفند 1395 اعتدال 29 اسفند 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۱۰    
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور نکات ایمنی را درباره حوادث رانندگی از جمله ترکیدن لاستیک اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۲۱:۰۹    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، با تاکید بر رونق بازار مسکن در سال 96، گفت: صندوق پس انداز یکم از حساب های پررونق بازار مسکن است که بیش از 120 هزار نفر در آن سپرده گذاری کرده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۱    
طی هفته پیش رو برخی نقاط 30 استان کشور دچار بارش های باران و رعدوبرق خواهند شد که این بارش ها در نقاط کوهستانی به صورت برف خواهد بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۱    
'تونی بلر' نخست وزیر نه چندان محبوب پیشین انگلیس بیان داشت که درصدد بازگشت به صحنه سیاسی انگلیس با ایجاد یک موسسه مطالعاتی با هدف تقویت جریان میانی لیبرال دمکراسی و مبارزه با 'پوپولیسم ترسناک' است .
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۳    
رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی در باره چشم انداز اقتصاد ایران نوشت : درحالی سال 1395 را به پایان می بریم که نشانه هایی روشن و امیدبخش از آینده اقتصاد ایران درحال پدیدار شدن است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۸:۴۶    
- نایب رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت:ایران در جام جهانی کشتی فرنگی 2017 عملکرد خوبی داشت اما داوری های ضعیف مانع قهرمانی این تیم شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۱    
به علت ترافیک سنگین در آزادراه های استان البرز برای دومین شب متوالی مسافران در جاده چالوس سرگردان شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۲:۵۲    
تمرین امروز تیم ملی با اتفاقات عجیبی همراه بود، طوری که به پژمان منتظری وظیفه ترجمه صحبت های کارلوس کی روش را برعهده داشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۹    
سرمربی سپاهان از سمت خود برکنار شد و قرار است به زودی زلاتکو کرانچار به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۹    
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با پیروزی مقابل ترکیه در دیدار رده بندی به عنوان سومی جام جهانی 2017 رسید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۲:۳۷    
رئیس جمهور آمریکا و صدراعظم آلمان برای اولین بار پس از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری اخیر با یکدیگر در کاخ سفید دیدار کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۲:۳۱    
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، دقایقی پیش انجام شد و تیم های حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۲:۲۵    
سخنگوی وزارت دفاع عراق عصر جمعه با بیان این که تروریست ها در بخش غربی شهر موصل به طور کامل در محاصره نیروهای عراقی قرار گرفتند، از تروریست ها خواست که خود را تسلیم کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۲:۱۹    
سخنگوی وزارت خارجه: اظهارات محمد بن سلمان "بی ربط گویی" ناشی از استیصال است نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۲:۱۰    
دبیرکل حزب مردم سالاری باوجود صحبت هایی که این حزب از کاندیداتوری او می زند، فعلا حاضر نیست خود را به عنوان کاندیدا معرفی کند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۲:۱۰    
رییس پلیس راهور ناجا گفت: طرح ترافیک و زوج و فرد در پایتخت از یکشنبه 29 اسفند تا پایان روز 13 فروردین اجرا نمی شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۷    
رییس پلیس راه راهور ناجا از افزایش 20 درصدی سفرها در مقایسه با مدت مشابه پارسال و کشته شدن 50 نفر از هموطنان در تصادفات جاده ای در 48 ساعت گذشته خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۱:۵۸    
سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که شرایط برای اعزام زایران به حج در سال اینده فراهم شده است .
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۱    
ارتباط اینترنت ملی و بین المللی 58 سازمان و شرکت دولتی و خصوصی با تخریب دکل مخابراتی شرکت افرانت مستقر در سایت ایمیدرو از سوی شرکت ارتباطات شهر قطع شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۰:۵۸    
روابط عمومی دفتر رییس جمهور ادعای اخیر برخی افراد مبنی بر انتصاب رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در استانهای مختلف کشور را تکذیب و از پیگیری حقوقی این ادعاها از سوی مراجع ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۰    
پنتاگون از دیدار وزیر دفاع این کشور با همتای عربستانی اش و گفت وگو درباره مبارزه با تروریسم و مقابله با ایران خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۰    
بر اساس یک نظرسنجی سه چهارم رای دهندگان فرانسوی می خواهند فرانسوا فیون، کاندیدای ریاست جمهوری محافظه کاران این کشور از رقابت برای ریاست جمهوری کنار بکشد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۷    
وزیر امور خارجه آمریکا امروز (جمعه) وارد کره جنوبی شده و قرار است روز شنبه نیز عازم چین شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۷    
ارتش آمریکا از کشته شدن چند عضو القاعده در حملات این کشور به مناطقی در ادلب سوریه خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۴    
سفارت کره شمالی در چین اعلام کرد، آمریکا و کره جنوبی از سیستم ضد موشکی تاد علیه چین و روسیه استفاده خواهند کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۱    
گزارش تازه اتحادیه اروپا درباره میزان درخواست پناهندگی به این اتحادیه در سال 2016 نشان می دهد که 183هزار شهروند افغانستان برای اولین بار تقاضای پناهندگی را در این مدت ارائه داده اند که بیشترین تعداد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۸    
با پیشروی منجمان ناسا در فضاهای بین ستاره ای نیاز آنها به تلسکوپ های قدرتمند بیشتر احساس می شود و به همین دلیل طرحی برای استفاده از نور خورشید به عنوان عدسی یک تلسکوپ قدرتمند مطرح شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۵    
یک فوق تخصص غدد و متابولیسم گفت: در افراد دیابتی نوع یک، پانکراس یا لوزالمعده در بدن، هورمون انسولین را نمی سازد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۵    
پپ گواردیولا می خواهد با بودجه ای کلان منچسترسیتی را بازسازی کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۲    
این ماموریت با همکاری ناسا، آژانس فضایی اروپا و آژانس فضایی ایتالیا انجام شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۲    
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در تعطیلات برای اسکان دانشجویان متقاضی، یک خوابگاه پسرانه و یک خوابگاه دخترانه دانشگاه علوم پزشکی تهران باز است و بقیه خوابگاه ها با توجه به مسافرت ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۶    
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: زحمات دولت سبب شد تورم تا حد زیادی مهار شود و اقتصاد رشد نسبتاً خوبی کند. به هرحال دولت در سال 95 سخت ترین سال خود را پشت سر گذاشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۰    
وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که همتای آمریکایی وی 30 مارس (10 فروردین) به آنکارا سفر خواهد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۷    
یک فعال محیط زیست ضمن بررسی ابعاد اقتصادی، تاریخی و بهداشتی ماهی های قرمز، گفت: قبل از خرید ماهی قرمز از سلامت آنها مطمئن شوید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۷    
ورزش یکی از بهترین روش ها برای افزایش تراکم استخوان و جلوگیری از پوکی استخوان است. افرادی که به صورت مداوم ورزش می کنند کمتر در سنین بالاتر دچار این بیماری می شوند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۱    
روستوف در شبی که سردار آزمون را در ترکیب اصلی خود داشت، در اولدترافورد با یک گل برابر منچستریونایتد تن به شکست داد و از دور رقابت ها حذف شد. رم هم با وجود پیروزی برابر لیون از دور رقابت ها کنار رفت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۱    
نظام درمانی کشور از اردیبهشت 93 دستخوش تغییر و تحول شد تا علاوه بر تسهیل دسترسی مردم به خدمات پزشکی و گسترش آن تا نقاط محروم، یکی از مهم ترین اهداف نظام سلامت یعنی عدالت درمانی در کشور برقرار شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۴    
در فصل 95 لیگ برتر والیبال همواره شاهد رفتارهای غیرحرفه ای از سوی بازیکنان بودیم. بازیکنانی که بیشتر آنها ملی پوش هستند و البته با تجربه.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۲    
رئیس پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از مردم می خواهد تا نوروز امسال نسبت به بناهای تاریخی نظارت اجتماعی داشته باشند و از بناهای تاریخی حفاظت و حمایت کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۹    
رییس بیمارستان فیروزآبادی گفت، براساس تشخیص قاضی کشیک کلانتری، این خبرنگار در کلانتری می ماند و این که بیمارستان و یا وزارت بهداشت شکایتی از خبرنگار کرده باشند کاملا کذب است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۶    
در سالی که گذشت موضوع واردات خودروهای مونتاژ آمریکا خبرساز شد.