چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۰:۰۹Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاع با ما 24 اردیبهشت 1403 - etelaabama.ir

اطلاع با ما 1 فروردین 1402 اطلاع با ما 31 فروردین 1403 اطلاع با ما 1 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 2 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 3 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 4 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 5 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 6 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 7 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 8 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 9 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 10 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 11 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 12 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 13 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 14 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 15 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 16 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 17 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 18 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 19 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 20 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 21 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 22 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 23 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 24 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 25 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 26 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 27 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 28 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 29 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 30 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 31 اردیبهشت 1403 
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۱    
بیست و هفتمین جلسه حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله فردا یکشنبه 30 اردیبهشت برگزار خواهد شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۱    
ادعای اخیر عضو هیات رییسه مجلس درباره گرفتن استفتاء از مراجع مبنی بر بلامانع بودن تعطیلی روز شنبه، در حالی مطرح می شود که پیگیری های خبرنگار مهر خلاف این موضوع را به اثبات می رساند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۲    
رئیس قوه قضاییه در جریان سی و یکمین سفر استانی در رأس هیئت عالی قضایی وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۱    
استقلال و پرسپولیس به لیگ نخبگان آسیا رسیدند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۲    
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۰۱    
تیم فوتبال استقلال بازی حساس برابر فولاد که حاشیه های آن قبل از بازی با ماجرای پیراهن مشکی آغاز شده بود را به سود خود خاتمه داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۴۲    
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت در شماره امروز خود اسامی کشته شدگان صهیونیست در جریان درگیری های طوفان الأقصی را با تیتر این اسامی آنهاست منتشر کرده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۸    
چند روزی است که شاهد تقابل دولت با صنف و صنعت طلا هستیم. در این خصوص نکات دقیقی وجود دارد که به راحتی نمی توان از آنها عبور کرد ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۸    
محسن پیرهادی عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: دفاتر سه مرجع بزرگوار تاکید داشتند: صرف تعطیلی شنبه تشبه با یهودیت محسوب نمی شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۲    
فردا 25 اردیبهشت 1403 یارانه کمک معیشتی این ماه خانوارهای اول تا سوم به مبلغ 400 هزار تومان به حساب سرپرستان خانوارها واریز می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۲    
سازمان هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی با احتمال ایجاد رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید، از فردا دوشنبه (24 اردیبهشت) تا جمعه (28 اردیبهشت) هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد که رگبار و رعدوبرق ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۲    
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت بازدارندگی اسرائیل به ویژه بعد از عملیات وعده صادق کاهش یافته و ژنرال های این رژیم درباره تنگنایی که به آن رسیدند ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۲۲    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با دن سنور نویسنده آمریکایی با تکرار شروط تکراری خود گفت: در چارچوب توافق آتش بس و تبادل اسیران که حماس آن را پذیرفته و اسرائیل رد کرده است ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۲۲    
تجربه ثابت کرده که محدودیت هایی که روی دسترسی مردم در فضای مجازی بوده نتیجه عکس داشته است. فقط کسانی از این طرح بهره خواهند برد که با مافیای فیلترینگ و گردش مالی 47 هزار میلیارد تومانی فیلترشکن ها در ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۱۷    
در سال های اخیر آمارهای مهاجرت کادر درمان نیز افزایش داشته است. باید بررسی کنیم که چرا همه دارند می روند و علت تمایل زیاد به خروج از ایران و فعالیت در خارج از کشور چیست؟
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۱۷    
مسوول قرارگاه مقابله با سرقت دبیرخانه شورای امنیت کشور گفت: فعالان بخش ضایعات باید شناسایی و شناسنامه دار شوند و علاوه بر این در راستای کنترل بیشتر باید در مکانی متمرکز شوند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۵۲    
سه صندوق طلا، زر و گوهر تقریبا 70 درصد سکه در سبد دارایی خود دارند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۲    
رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه از دستگیری چهار نفر از افرادی که سوالات آزمون وکالت را فروخته و در اِزای آن مبالغ قابل توجهی را دریافت کرده بودند، خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۲    
نخست وزیر انگلیس با بیان اینکه انتخابات بعدی انتخابی بین آینده و گذشته خواهد بود از اینکه چگونه پنج سال آینده می تواند خطرناک ترین سال هایی باشد که بریتانیا در تاریخ خود با آن مواجه شده است ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۲    
از سازمان لیگ خبر می رسد که سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان از سمتش استعفا کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از هدفگذاری جهش کیفی و کمی صنعت خودرو در سال 1403 خبر داد و گفت: در حال پیگیری برنامه جامعی در صنعت خودرو هستیم.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۲    
صبح امروز برخی از کابران اپراتور همراه اول از قطعی اینترنت از ساعات ابتدایی صبح گزارش دادند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۲    
رئیس قوه قضاییه بر ضرورت رسیدگی به سریع و اطلاع رسانی درباره پرونده های مهم نظیر فولاد مبارکه و چای دبش تاکید کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۷    
کیمیا علیزاده با پرچم بلغارستان بر بام تکواندوی اروپا ایستاد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران از کاهش 10 تا 30 درصدی برخی از اقلام صیفی جات و نوبرانه نسبت به هفته های قبل خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۱    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد که لایحه عفاف و حجاب آماده ابلاغ است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۱    
مرحله جدید ثبت نام خودروهای وارداتی از امروز برای ثبت نام کنندگانی که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند آغاز شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۷    
جراحی برای قطع و کنترل تشنج کودکان با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی ایران برای نخستین بار در ایران و غرب آسیا صورت پذیرفت.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۷    
رئیس مرکز عملیات مدیریت بحران: از عصر امروز و فردا بارش ها شدید است و باد شدید هم پیش بینی شده.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۷    
روزنامه اسرائیلی هاآرتص در سرمقاله خود به ناکامی های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اشغالگر از زمان بازگشت وی به قدرت پرداخت و این سوال را مطرح کرد که آیا اسرائیل صدمین سالگرد خود را در نتیجه این شکست ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۷    
تجرد قطعی مردان دهه پنجاه 2 درصد و تجرد قطعی زنان نزدیک به 5 درصد است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۷    
بر اساس گزارش مرکز آماری استاتیستا، تعداد افرادی که توسط پلیس ایالات متحده به قتل رسیده اند، از 987 نفر در سال 2017 به عدد 1163 نفر در سال 2023 افزایش پیدا کرده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۳۲    
فضای مجازی پر است از این مدل آدم هایی که در یک قسمت زندگی شون می گن گربشون رو بیشتر از هرچیزی دوست دارند و در قسمت دیگر هر هفته کربلا لایو میرن و با کلی فالور دوره های دعا و.. ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۲    
رئیس مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی از شناسایی 510 میلیارد ریال فرار مالیاتی از چهار طلافروشی در اردبیل خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۷    
در مهم ترین مسابقه روز دوم از هفته بیست وهفتم لیگ برتر فوتبال، امروز (دوشنبه) استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۷    
رئیس کل بانک مرکزی ضمن تأکید بر افزایش قدرت مدیریت بیشتر بر منابع ارزی خارج از کشور از تفکیک سیاست تجاری از سیاست ارزی خبر داد و گفت: ابزار "ریال برون مرزی" با روسیه بزودی عملیاتی می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۲    
رهبر معظم انقلاب از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۲    
در ابتدای معاملات امروز 24 اردیبهشت، شاخص کل بورس 89 واحد کاهش یافت.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حقوق بشر آمریکایی و صهیونیستی دو روی یک سکه اند، یکی در نقب، یکی در گوآنتانامو و ابوغریب.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۲    
دیوان عالی کشور با صدور رأی نهایی در پرونده اختلاس از سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، رأی دادگاه تجدیدنظر مبنی بر تبرئه "یاسین رامین" را نقض و وی را به حبس و جریمه 873887 یورویی محکوم کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۲    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون گذاری خوب از دل نظارت خوب بیرون می آید که سال ها از این غفلت کردیم گرچه در ادوار مختلف توجه شده است ولی با وضعیت مطلوب فاصله داریم.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۲    
بانک تسویه حساب های بین المللی از رشد 10 درصدی مراودات مالی ایران با بانک های خارجی در سه ماهه چهارم 2023 خبر داد و کل سپرده های ایران نزد این بانک ها را بیش از 13 میلیارد دلار اعلام کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۲    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 35 سنت معادل 0.42 درصد کاهش به 82 دلار و 44 سنت رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۷    
محاسبات سازمان ملی بهره وری حاکی از سهم مستقیم حدوداً 7/5 درصدی شرکت های دولتی از کل اقتصاد بدون نفت در سال 1401 است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۲    
بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی قرار است امروز قرارداد سرمایه گذاری بلندمدت شرکت هندی برای تجهیز بندر چابهار امضا شود. حدود 4 ماه از اتمام قرارداد کوتاه مدت با هندی ها می گذرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۱    
به اعتقاد محقق پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی، کاهش سرعت سامانه غرب وزان عرض های میانی به دلیل گرمایش زمین موجب شده تا این سامانه به عرض های پایین تر نفوذ کند و نه فقط از روی دریای مدیترانه که ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۲    
کرمی اسد درباره تبعات عدم تمدید اعتبار گواهینامه رانندگی گفت: راننده ای که گواهینامه آن اعتبار ندارد؛ در صورت بروز هرگونه تصادفی، نمی تواند از بیمه ها خسارت دریافت کند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۴۲    
معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرایم امنیتی شیراز توضیحاتی درباره جزییات ماجرای قتل شهردار منطقه 5 شیراز را ارایه کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۲    
رئیس موسسه مطالعات بین المللی انرژی گفت: بحث هایی مطرح می شود که کویت و عربستان شرکتی تاسیس کرده اند ولی اگر کاری روی زمین و هر گونه اقدامی در زمینه حفاری صورت گیرد احتمالا هم دستگاه دیپلماسی و هم ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۲    
رهبر انقلاب یادآور شد: راجع به زندگی ائمّه (علیهم السّلام) از سه بُعد باید کار بشود: یکی از آن... مسئله ی سیاست است.. ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۲۱    
بخش مهمی از چالش های سیاسی و اجتماعی ایران در سال های اخیر مرتبط به مباحث سیاست خارجی و ارتباط با دیگر کشورها بوده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۱۲    
مگر ما می خواهیم تعطیلی جمعه را برداریم که می گویند در مذهب و آیین اسلام ما آمده است. کشور های اسلامی جمعه و شنبه و بعضا شنبه و یکشنبه تعطیل هستند
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۰۱    
تحصیل کارمندان فواید متعددی برای آنها، کارفرمایان و در نهایت جامعه به همراه دارد. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۴۲    
براساس ماده 12 قانون رفع موانع تولید که یکی ازقوانین دائمی کشور است و از سال 1393 در بودجه های سنواتی تکرار شده است ...