چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۰:۰۶Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاع با ما 26 اردیبهشت 1403 - etelaabama.ir

اطلاع با ما 1 فروردین 1402 اطلاع با ما 31 فروردین 1403 اطلاع با ما 1 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 2 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 3 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 4 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 5 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 6 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 7 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 8 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 9 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 10 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 11 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 12 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 13 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 14 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 15 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 16 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 17 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 18 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 19 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 20 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 21 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 22 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 23 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 24 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 25 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 26 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 27 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 28 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 29 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 30 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 31 اردیبهشت 1403 
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۳    
وزیر کار درباره آخرین وضعیت بازار کار گفت: کاهش نرخ بیکاری ناشی از تقویت طرح های توسعه ای بنگاه های بزرگ و اجرای طرح های کلان اقتصادی در حوزه معدن، اقتصاد دریامحور و صنایع بالادستی نفت و گاز است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۱۱    
محمد شریفی مقدم، دبیرکل خانه پرستار با اعلام این خبر گفت: طی قراردادی که خانه پرستار با یک شرکت حفاظتی و مراقبتی بسته است ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۸    
در جلسه کمیسیون ملی صنف طلای کشور با مسئولان وزارت صمت، در مورد پنجره واحد ثبت اطلاعات در سامانه ها، رفع الزام ثبت موجودی اولیه طلا به جز واردات ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۱    
فیلم "Sting" که در سال 2024 منتشر شده است، داستان دختری دوازده ساله به نام شارلوت را روایت می کند که مخفیانه یک عنکبوت را به عنوان حیوان خانگی نگه می دارد و او را بزرگ می کند...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۴۲    
سخنگوی شورای رقابت گفت: با رای شورای رقابت خودروهای برقی از شمول مصوبه 543 خارج شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۱    
سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور از افزایش پایه مالیاتی مسکن خبر داد و گفت: حدود 50 درصد املاک مسکونی کشور، سند رسمی ندارند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۲۲    
وزیر راه و شهرسازی گفت: با ابلاغ قانون ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها، دولت برای اولین بار می تواند سقف اجاره بها را تعیین کند.مداخله دولت بازار اجاره را آرام می کند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۲    
طبق آخرین بخشنامه حق سنوات ، ماده 24 قانون کار در سال 92، اصطلاح حق سنوات یا پاداش پایان کار مبلغی است که در پایان هر سال یا پایان هر قرارداد، از طرف کارفرما به کارگران مشمول قانون کار پرداخت می گردد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۳۲    
فرآیندی که از 1397 تا 1401 برای ارز 4200 تومانی طی شد، اکنون برای ارز 28500 تومانی در حال تکرار است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۳۲    
پایگاه آمریکایی هیل وابسته به کنگره آمریکا در یادداشتی به قلم تسوی کان عضو ارشد اندیشکده بنیاد دفاع از دموکراسی ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۳۲    
تمام ارزش های لیبرالیستی که مروجان آن در آمریکا و اروپا برای جنوب جهان تجویز می کنند فریب و دروغ است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۵    
بهروز کمالوندی، معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس و سخنگوی سازمان انرژی اتمی در نشستی با شرکت کنندگان همایش گفت و گوهای ایرانی – عربی در محل سازمان گفت ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۵    
آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اتمام رسیدگی به طرح الزام به ثبت رسمی اموال غیرمنقول در مجمع تشخیص مصلحت نظام ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۵۰    
یعنی دولت از پس این قشر طلافروش هم بر نیامد و در برابر اعتصاب آنها کوتاه آمد و به آنها معافیت مالیاتی داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۵۰    
داوری، فرماندار مشهد گفت: تاکنون شمار جانباختگان سیل مشهد پنج نفر است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۰    
رئیس پلیس راهور فراجا آمار کشته شدگان سوانح رانندگی را اسفناک توصیف کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۵    
مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه تمامی تهدیدها را بنا بر فرمایش رهبر انقلاب به فرصت تبدیل می کنیم ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۴    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: فرانسه، آلمان و انگلیس که شب عملیات وعده صادق هواپیما آوردند، فکر نکنند همه چیز تمام شد و رفت؛ همه این اقدامات به حسابشان نوشته می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۱    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر اینکه مصاحبه ای در مورد موافقت دفتر رهبر معظم انقلاب با تعطیلی شنبه ها نداشتم ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۴    
مدیراجرایی سندیکای چای با بیان اینکه قیمت جدید چای مشخص شده است، گفت: قیمت کنونی هرکیلو چای برای مصرف کننده از 50 هزارتومان تا 400 هزارتومان است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۴    
گزارش های جدید مرکز آمار نشان می دهد تورم سالانه در بخش های صنعت و خدمات کاهش یافته است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۱    
اصغر فرهادی در جدایی، متأثر از هیاهوی پس از 88 تلاش کرد جامعه را به دروغگویی متهم کند اما این کار را با دروغ انجام داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۲    
سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه، بابک زنجانی، ماجرای روغن های آلوده، کوروش کمپانی و مسمومیت های اخیر برخی پزشکان در شیراز توضیحاتی ارائه کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۲    
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده مهدی افشار نیک گفت: اتهامات فرد نامبرده هیچ ارتباطی با وظایف خبرنگاری در حیطه اطلاع رسانی و شغل وی نداشته است بلکه اتهامات وی امنیتی است و ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۲    
جلسات علنی هفته جاری مجلس در حالی برگزار شد که محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس قوه مقننه در هر 3 این جلسات غایب بود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۲    
وزیر کشور درباره ماجرای بدرفتاریِ نیروی انتظامی گفت: مورد منتشرشده در فضای مجازی دربارهٔ بدرفتاریِ نیروی انتظامی، اشتباه منعکس شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه حدود نیمی از موارد باقی مانده با آژانس بین المللی انرژی اتمی حل و فصل شد، گفت: دو مکان باقی مانده هم در فرآیند حل و فصل قرار دارد ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۱    
جهانگیر: درباره پرونده بابک زنجانی طبق ماده 114 قانون مجازات اسلامی رفتار شد و مجازات او تبدیل شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۳    
جدول سرانه مالیاتی 15 صنف در سه سال گذشته در حالی منتشر شد که مالیاتی که تمامی این صنوف در طول یک سال پرداخت می کنند، تقریباً از مالیات یک سال یک کارگر کمتر است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۲    
در جلسه مشترک میان اعضای صنف طلا و جواهر و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ابهامات اعضای صنف برطرف شد و توافقاتی در رابطه با ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت صورت گرفت.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۲    
شهردار تهران:امروز آغاز عملیات اجرایی خط 9 متروی تهران را خواهیم داشت.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۲    
پس از این که دولت ناصرالدین شاه با تشویق امین السلطان صدراعظم وقت، قرارداد "رژی" را با ماژور تالبوت تاجر انگلیسی بست و انحصار خرید و فروش توتون و تنباکو را به این فرد سپرد ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۳    
نصیری گفت: پرمخاطب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی را نهایتا چندصد هزارنفر تماشا کردند اما برنامه های تلویزیونی مخاطبان میلیونی دارند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۳    
در هفتمین روز از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بیانات رهبری پیرامون تولید محتوای مناسب و ترویج کتاب جزو نقشه راه مسئولان حوزه کتاب تعریف شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۳    
مصرف بی رویه منابع آب زیرزمینی توسط چاه ها سبب شده تا گسترده ایران از جمله منطقه نقش رستم واقع در استان فارس درگیر فرونشست بزرگ شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۵۲    
اگر شورای نگهبان طی 10 روز آینده مصوبه مجلس مبنی بر افزایش تعطیلات هفته ها را تایید و رئیس مجلس ابلاغ کند تعطیلی شنبه ها از اواخر خرداد امسال باید اجرایی شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۲    
پیشکسوت باشگاه استقلال بر این اعتقاد است که سه دیدار پایانی آبی پوشان در فصل جاری سخت تر تمام دیدارهای گذشته این تیم است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۲    
عضو سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت تیم تحت هدایت محسن کاوه با وجود عدم تکمیل سهمیه هایش، در شرایط بسیار خوبی به پاریس می رود و شانس کسب چهار مدال را دارد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۲    
طبق مصوبه امروز مجلس، ساعات کار کارمندان دستگاه های اجرایی 40 ساعت در هفته تعیین شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۲    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان این که مجلس دوازدهم در سال اول، مجلسی پر سر و صداست ، گفت: دوستان گذشته می خواهند در کرسی ریاست بمانند و دوستان تازه وارد معتقدند که باید ریاست به افراد جدید برسد.