یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۴:۳۰Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاع با ما 25 اردیبهشت 1403 - etelaabama.ir

اطلاع با ما 1 فروردین 1402 اطلاع با ما 31 فروردین 1403 اطلاع با ما 1 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 2 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 3 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 4 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 5 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 6 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 7 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 8 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 9 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 10 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 11 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 12 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 13 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 14 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 15 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 16 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 17 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 18 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 19 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 20 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 21 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 22 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 23 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 24 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 25 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 26 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 27 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 28 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 29 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 30 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 31 اردیبهشت 1403 
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۲۲:۰۶    
پیش فروش بخش دوم بلیت های خرداد ماه، بازه زمانی 19 تا 31 خرداد، از فردا (پنجشنبه، 10 خرداد) آغاز می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۱    
رییس پلیس راه البرز گفت: اکنون ترافیک در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان سنگین است
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۲:۵۱    
حاجی دلیگانی درباره نامزدهای نواب رئیسی مجلس دوازدهم بیان کرد: خبرهایی به صورت پراکنده شنیده می شود. آقای مصری با توجه به اینکه الآن هم نائب رئیس هستند ممکن است نامزد شود ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۰    
از روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که از مرگ مرد جوانی که در مترو فدک هدف گلوله قرار گرفت که شایعات زیادی در این ماجرا منتشر شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۲    
با عرضه اولیه 15 درصد سهام شرکت گوهر فام طی دو مرحله به روش ترکیبی در روز جاری(چهارشنبه) از نخستین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه رونمایی می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۳۱    
بنا بر اعلام مقام های بانک مرکزی ایران، ریال برون مرزی علاوه بر عراق و روسیه با افغانستان نیز درحال پیگیری است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۴۲    
یارانه 400 هزار تومانی دهک های اول تا سوم امروز واریز می شود و یارانه دهک های چهارم تا نهم نیز 30 اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۲۸    
وام قرض الحسنه اشتغالزایی فردی در سال جاری 150 میلیون تومان و کارفرمایی حداکثر 4 میلیارد تومان است؛ بانک مرکزی ضمن ابلاغ بخشنامه شرایط تضامین این وام را تشریح کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۲۲    
رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه های خودرو گفت: حادثه ای که چندی پیش دررابطه با مونتاژی های ام وی امx55 اتفاق افتاد، بازار خودروهای چینی را هم خراب کرده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۲    
سخنگوی شرکت نفت ایرانول گفت: پرونده 60 میلیون درهمی طلب ایرانول از شرکت نگین ستاره تارا در قوه قضائیه در حال تکمیل پرونده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۲    
زنجیره از بابت ثبت و خریدوفروش باید شفاف شود، در غیر این صورت، تروریست های اقتصادی، از طریق طلا، کالای قاچاق و مواد مخدر به کشور وارد می کنند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۲    
سال گذشته دولت 6 همت از طریق عرضه اولیه تامین مالی کرده است و امسال این رقم را با افزایش تقریبا 6 برابری حدود 35 همت قرار داده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۴۲    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت معیشتی مردم خوب نیست برای همین به دندان توجه نمی کنند و کار آن ها به جای دریافت خدمات دیگر دندان پزشکی به کشیدن دندان ختم می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۱۲    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: ایران از زمان عملیات 7 اکتبر حماس میزان یا سرعت فعالیت هسته ای خود را تغییر نداده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۱۲    
رای کجا، عهد کجا؟ امت با امام عهد دارد. این پیمان و عهد که وفای آن بسیار ضروری است در فرهنگ قرآنی و دینی ما بین امام و امت بسیار مستحکم است
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۲    
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با بررسی اصلاحات مجلس درخصوص تبصره 2 ماده 2 طرح شفافیت قوای سه گانه، آن را مغایر سیاست های کلی نظام تشخیص نداد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۲    
عسکر جلالیان معاون وزیر دادگستری گفت: 8 هزار زندانی خارجی در کشور داریم و بسیاری از آنها حاضر نیستند به کشورشان بروند بخاطر شرایط خوبی که در کشور ما دارند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۲    
سخنگوی سپاه با بیان اینکه بعد از صدور فرمان تنبیه اسرائیل، فرزندان دلیر انقلاب نگذاشتند کلام رهبری بر زمین بماند ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۲    
روز نخست از هشتیمن دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با درخشش نمایندگان کشورمان و کسب 7 مدال رنگارنگ به پایان رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۴۱    
رئیس شورای شهر تهران: بنا بر مصوبه شورا یک طبقه قبر رایگان برای متوفیان پیش بینی شده و فروش دو طبقه دیگر (هر طبقه 15 میلیون تومان) به تصویب شورا رسیده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۴۱    
سخنان تکان دهنده مشاور عالی وزیر کشور درباره #تحدید_نسل در دولت هاشمی:بیش از یک میلیارد دلار از بانک جهانی وام گرفتیم برای جلوگیری از بارداری.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۲    
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: نظارت بر مطب ها در خصوص استفاده از کارتخوان با نظام پزشکی است و معاونت های درمان علوم پزشکی هم بر این موضوع نظارت دارند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۱    
سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان توسط این سازمان از سال 1404 خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۲    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دانش آموزان یک بار فرصت امتحان ترمیم آن هم در خرداد همزمان با برگزاری امتحانات پایان سال را بیشتر نخواهند داشت.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۲    
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور، نسبت به تغییرات جوی در برخی از استان ها هشدار داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۲    
دکتر فربخش معتقد است که پر فشاری خون یک بیماری شایع در کشور محسوب می شود که اگر درست تشخیص داده و درمان مناسبی صورت گیرد می تواند از سایر عوارض قلبی و عروقی پیشگیری کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۸    
روحانی نوشته است: من در اوج انسداد و سرخوردگی سیاسی جامعه ایران در دو انتخابات پیاپی در سال های 1392 و 1396 با آرایی فزاینده در رقابتی سخت و در حالی که ارکان مهم حاکمیت علیه من علناً فعالیت می کردند ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۲    
عصر یکشنبه 23 اردیبهشت ماه ماموران کلانتری 132 نبرد در جریان قتل یک پیرزن تنها در خانه اش قرار گرفتند و با حضور در محل و مشاهده جسد او ماجرا را به کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران و بازپرس ویژه ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۲    
رئیس جمهور ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در جهش و توسعه چشمگیر صنعت فضایی در دولت مردمی، بر اهمیت هماهنگی ایجاد شده میان وزارت ارتباطات و دیگر بخش های مربوط و همچنین لزوم عملیاتی سازی زنجیره ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۲    
مرگ دو مبتلا به بیماری هاری در مشهد و نکا در فاصله کمتر از دو روز زنگ خطر ابتلا به این بیماری مهلک و دردناک را به صدا در آورد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۲    
معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی شیراز در تکمیل اطلاع رسانی ها در خصوص مرگ مشکوک شهردار منطقه 5 شیراز گفت ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۲    
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت : مردم با چه زبانی به مسئولین نظام بگویند از اوضاع کنونی راضی نیستند و خواهان تغییرات اساسی هستند؟
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۲    
ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان: افغانستان با تمام توانی که دارد تلاش نهایی خود را کرده و می کند که جلو قاچاق به کلی گرفته شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۲    
دستگاه های مسئول هیچ توضیحی درباره قطعی های اخیر اینترنت نمی دهند اما مدیرآروان کلاد می گوید دلیل این قطعی های مکرر حملات گسترده ی سایبری است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۲    
رئیس قوه قضائیه گفت: تاکنون 45 نفر در این خصوص تفهیم اتهام شده اند و از تعداد بیشتری نیز تحقیقات به عمل آمده است؛ همچنین در روز گذشته در رابطه با پرونده مزبور دو وزیر سابق احضار شدند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۱    
جزئیات برنامه جهش تولید در بخش نفت و گاز اعلام شد و طبق این برنامه ظرفیت تولید نفت ایران امسال به 3.8 میلیون بشکه خواهد رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۱    
رئیس پلیس راهور فراجا از افراد بی تفاوت به موضوعات ترافیک خواست تا با حساسیت نسبت به این موضوع به مسئولیت خود در کاهش تصادفات رانندگی عمل کنند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۱    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 9 سنت معادل 0.11 درصد افزایش به 83 دلار و 45 سنت رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۱    
استرالیا در راستای سیاست های خصمانه مجموعه غرب علیه ایران، تحریم هایی را علیه تهران با اتهام اقدام های بی ثبات کننده در منطقه غرب آسیا اعمال کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: فرانسه در موضوعات حقوق بشری که نمونه واضح آن انفعال در موضوع نسل کُشی غزه است، دارای رویکرد دوگانه بوده و از سوی دیگر مأمن تروریست های ضدایرانی است ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۱    
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره پرونده های مختلف صادر کرد که در آن باشگاه استقلال تهران محکوم شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۱    
مدیر عامل شرکت ملی گاز گفت: در شرایط فعلی برنامه ای برای صادرات گاز نداریم و اگر قرارداد جدیدی برای صادرات گاز امضا شود، نسبت به آن متعهد خواهیم بود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۷    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه سال گذشته 424 نقطه ترافیکی پرخطر، ایمن سازی شد؛ گفت: متاسفانه در کشور ما ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۲    
وزیر کار گفت:ما حداقل حقوق و دستمزد کارگران را 35 درصد افزایش دادیم. نمایندگان کارگران و کارفرمایان به اتفاق نظرشان این بود که آیتم های اصلی افزایش پیدا کند ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۳۷    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به خودکفایی کشور در تولید گندم در سال جاری گفت: می توانیم اعلام می کنیم که با توکل به خدا و تلاش دولتمردان امسال نیازی به واردات نخواهیم داشت.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۲    
رئیس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین گفت: با تایید و هماهنگی مسئولان ایرانی و عراقی، شعار اربعین 1446 قمری و 1403 شمسی کربلا طریق الاقصی انتخاب و نام گذاری شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۲    
مقام معظم رهبری مهمان ویژه ششمین روز از سی وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بودند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۲    
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تأکید کرد که یونس امامی بعد از باخت در لیگ و تورنمنت کرواسی، روند خوبی داشته و کادرفنی را نسبت به المپیک امیدوار کرده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار وزیر بنادر، کشتیرانی و آبراهه های جمهوری هند با بیان این که جمهوری اسلامی ایران هند را شریکی قابل اعتماد می داند ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۲    
سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید تا شنبه هفته آینده و بارش های سیل آسا و شدید در برخی استان های کشور خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۲    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دریافت وجه نقد از بیماران به جای استفاده از کارتخوان برای اخذ ویزیت از سوی برخی از پزشکان، جزو تخلفات تعزیراتی نیست و در حیطه کار سازمان تعزیرات نیست.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۱    
پس از امضای توافقنامه میان هند و ایران در مورد بندر چابهار، ایالات متحده تهدید کرد هر کسی که با ایران تجارت کند، در معرض تحریم های احتمالی است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۱    
پانته آ مدیری مجری رسانه های ضد ایرانی: یکی از دلایلی که بعد از ایران اینترنشنال نمی خواستم با جایی کار کنم، این بود که نمی خواستم بردگی کنم
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۱    
قوه قضائیه علی رغم صدور حکم محکومیت 3 سال حبس و جریمه نقدی هنوز درخواستی برای "صدور اعلان قرمز یاسین رامین" که در خارج از کشور به سر می برد به پلیس اینترپل ارسال نکرده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۱    
مهران صمدی رییس قرارگاه احیای بینش امر به معروف و نهی از منکر گفت: قرار است رشته ای در مقاطع ارشد و دکتری به عنوان رشته امر به معروف و نهی از منکر راه اندازی و محتوای درسی در این زمینه تولید شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۱    
سردار بلالی، مشاور فرمانده هوافضای سپاه: همان موقع که در دفاع مقدس مشغول انجام کار عملیاتی بودیم، شهید تهرانی مقدم به فکر ساخت موشک بود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۲    
خط تخریب خانواده و افزایش جمعیت بویژه ازطریق سینما، بی شک یکی از مهمترین اهداف سرویس های امنیتی در داخل ایران است.