چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۸:۵۷Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاع با ما 29 اردیبهشت 1403 - etelaabama.ir

اطلاع با ما 1 فروردین 1402 اطلاع با ما 31 فروردین 1403 اطلاع با ما 1 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 2 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 3 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 4 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 5 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 6 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 7 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 8 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 9 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 10 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 11 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 12 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 13 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 14 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 15 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 16 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 17 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 18 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 19 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 20 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 21 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 22 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 23 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 24 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 25 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 26 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 27 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 28 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 29 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 30 اردیبهشت 1403 اطلاع با ما 31 اردیبهشت 1403 
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۶:۵۲    
امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 3 میلیون و 280 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 40 میلیون و 100 هزار تومان است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۳:۳۱    
بانک تجارت امکان وکالتی کردن سریع و غیرحضوری حساب، برای ثبت نام خودروهای برقی وارداتی سامانه یکپارچه خرید خودرو را از طریق آدرس car.tejaratbank.ir فراهم کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۱۱    
بیست و ششمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا با قهرمانی مردان شایسته تکواندو کشورمان در دانانگ ویتنام به پایان رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۱    
رئیس انجمن دوستی ایران و چین گفت: چین به سیاست ایران درباره تمامیت ارضی احترام بگذارد و از امضای برخی قراردادهای شیطنت آمیز خودداری کند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۱    
معاون وزیر ارشاد گفت: در شرایطی که رسانه های معاند سعی می کنند مسائل و دغدغه های مردم را برعکس جلوه دهند در یک نظرسنجی از مردم سوال شد آیا شما پیرو حمایت از مستضعفان جهان هستید؟ که حدود 80 درصد پاسخ ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۱۱    
ثبت نام اینترنتی سرویس مدارس از اول خرداد آغاز می شود..
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۱۱    
به گفته رئیس مرکز اورژانس استان تهران متأسفانه 3300 تماس مزاحمت آمیز نیز در طول هفته گذشته با اورژانس تهران برقرار شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۱    
ادارهٔ هواشناسی تهران: امروز و فردا در بعضی ساعات وزش باد شدید تا خیلی شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک در استان پیش بینی می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۱    
نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: ایران با تولید 90 درصد زعفران دنیا، بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده این محصول استراتژیک در بازار های جهانی محسوب می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ونزوئلا در بیمارستان های خود تعدادی شتاب دهنده دارد که به خاطر تحریم کشورهای غربی و امریکا متوقف شده بود و نیاز به پشتیبانی داشت ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۱    
فرمانده کل سپاه گفت: سپاه در نبرد با دشمن و آن زمانی که شمشیر می زد و گام های محکمش را مثل کوه با ثبات برمی داشت ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۱    
تعداد 163 اثر از الواح هخامنشی که شهریور سال گذشته از آمریکا به ایران مسترد شده بود در موزه ملی ایران رونمایی شد تا به مدت دو ماه در معرض دید قرار گیرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۱    
پیکر زهرا خوشکام در جوار مزار همسرش علی حاتمی آرام گرفت.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۷    
آمریکایی ها و صهیونیست هایی اقدام به جنایت می کنند و اعتراف می کنند که اقدام کردیم؛ در هفت ماه جنگ غزه جنایت هایی که این ها کردند روی همه خبیثان عالم قبل از خودشان را سفید کردند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۷    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: برای آماده سازی تأمین برق پیک تابستان 1403، بالغ بر 1000 میلیارد تومان در حوزه های سرمایه ای در بخش احداث شبکه های جدید، اصلاح شبکه ها ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۷    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو، داروی دیسپورت500 را تقلبی اعلام کرد و از مردم خواست درصورت مشاهده فرآورده تقلبی مذکور، موضوع را به معاونت های غذا و داروی سراسر کشور اطلاع دهند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۰    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 71 سنت معادل 0.85 افزایش به 83 دلار و 98 سنت رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۰    
پزشکی قانونی اعلام کرد که در سال گذشته 20 هزار و 45 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با سال قبل از آن که تعداد تلفات 19 هزار و 490 نفر بود، 2.8 درصد بیشتر شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۱    
-بی اطلاعی از قوانین، مقررات و ضوابط مرتبط با وظایف وکالت و نمایندگی و ورود عامدانه و بعضا جاهلانه به حیطه ی کاری و اداری کارمندان، مسئولان و ماموران وزارتخانه ها، نهادها و حتی ارگان های سیاسی ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۱    
حجم تجارت چین و آمریکا به رقم افسانه ای چند صدمیلیارد دلار در سال می رسد؛ اما این دو کشور 12 ساعت اختلاف زمانی دارند! این یعنی همیشه وقتی یک طرف سرکار است طرف دیگر در رختخواب!!
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۱    
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: دانش آموزانی که کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی را دریافت نکرده اند صرفا با ارائه شناسنامه در جلسه آزمون حضور یابند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۱    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از تصویب متناسب سازی تقویم آموزشی کشور این امکان وجود دارد که برخی استان ها تعطیلات زمستانی به دلیل برودت یا آلودگی هوا داشته باشند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۱    
باشگاه استقلال با حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال باید به بازیکن سابق خود 4 میلیارد تومان بپردازد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۷    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد، نظم تیمی سرخپوشان به مانند زمان یحیی گل محمدی نیست و باید کادر فنی تغییراتی در این زمینه اعمال کند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۷    
سخنگوی نمایشگاه کتاب گفت: نسبت به سال گذشته رکورد فروش کتاب ها شکست و همزمان با آن 44 نشست فرهنگی برگزار شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۷    
مومن نژاد گفت: افرادی در برنامه خوش نمک شرکت می کنند که بتوانند مردم را بخندانند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۷    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: با مقصران اعم از نهاد های عمومی یا غیر عمومی و اشخاص حقوقی و حقیقی احتمالی بدون تبعیض برخورد خواهد شد و در همین راستا با پیگیری های صورت گرفته مدیر ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۱    
حزب الله: مجاهدین مقاومت اسلامی سایت الرحب را با گلوله های توپخانه هدف قرار دادند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۱    
دونالد ترامپ می گوید که در پنج ماه منتهی به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، به دلیل بی کفایتی رئیس جمهور کنونی این کشور، ممکن است جنگ جهانی سوم آغاز شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۱    
وزیر کشور گفت: استان سیستان و بلوچستان استان بزرگی است و شاید اداره استان به این بزرگی به تقسیمات بیشتری نیاز داشته باشد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۱    
دو منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار آکسیوس مدعی شدند که دو مقام ارشد دولت بایدن هفته گذشته با مقامات ایرانی در عمان درباره چگونگی جلوگیری از تشدید تنش های منطقه ای به طور غیرمستقیم گفتگو کردند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۵۳    
برایم ژل لب تزریق کرد، بعد از 20 روز زخم های وحشتناکی روی لبم نشست وقتی شکایت کردم متوجه شدم ژل فاسد بوده ...