پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۳۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 1 تیر 1394 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 31 فروردین 1394 العالم 30 اردیبهشت 1394 العالم 31 خرداد 1394 العالم 31 مرداد 1394 العالم 31 شهریور 1394 العالم 30 مهر 1394 العالم 30 آبان 1394 العالم 30 آذر 1394 العالم 30 دی 1394 العالم 30 بهمن 1394 العالم 29 اسفند 1394 العالم 1 تیر 1394 العالم 2 تیر 1394 العالم 3 تیر 1394 العالم 4 تیر 1394 العالم 5 تیر 1394 العالم 6 تیر 1394 العالم 7 تیر 1394 العالم 8 تیر 1394 العالم 9 تیر 1394 العالم 10 تیر 1394 العالم 11 تیر 1394 العالم 12 تیر 1394 العالم 13 تیر 1394 العالم 14 تیر 1394 العالم 15 تیر 1394 العالم 16 تیر 1394 العالم 17 تیر 1394 العالم 18 تیر 1394 العالم 19 تیر 1394 العالم 20 تیر 1394 العالم 21 تیر 1394 العالم 22 تیر 1394 العالم 23 تیر 1394 العالم 24 تیر 1394 العالم 25 تیر 1394 العالم 26 تیر 1394 العالم 27 تیر 1394 العالم 28 تیر 1394 العالم 29 تیر 1394 العالم 30 تیر 1394 العالم 31 تیر 1394 
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۲۳:۳۱    
همزمانی افشای اسناد تکان دهنده مربوط به مکاتبات وزارت خارجه عربستان سعودی با نامگذاری یکی از مهمترین خیابان های جده به نام سعود الفیصل، توجه ناظران را برانگیخت.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۲۳:۲۱    
العالم دادگاهی در انگلیس، یک راننده را که با سرعت کمتر از معمول در لاین وسط رانندگی می کرد، 1000 پوند جریمه کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۲۳:۱۶    
العالم - سفیر سابق روسیه در عربستان گفت: روابط میان مسکو و ریاض به سرعت به سوی همکاری راهبردی پیش می رود.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۲۳:۰۶    
العالم - وزارت بهداشت عربستان در بیانیه ای اعلام کرد که در طی هفته گذشته، ابتلای قطعی هفت نفر دیگر در شهرهای ریاض و هفوف به بیماری "کرونا" به ثبت رسیده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۲۳:۰۶    
حلول ماه مبارک رمضان نیز مانع از حملات عربستان به مردم مسلمان یمن نشد و تا امروز ادامه داشته است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۲۲:۵۶    
حومه حلب، (العالم) – ارتش سوریه در چارچوب عملیات خود در حومه حلب بر منطقه جمعیت باشکوی در شمال این شهر سیطره یافتند که به دلیل تامین امنیت راه های امدادرسانی برای نیروهای ارتش ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۲۲:۳۲    
العالم سایت ویکی لیکس با انتشار سندی متعلق به آوریل 2012، اقدام شیخ الازهر در اجازه گرفتن از عربستان قبل از موافقت با برپایی نشست تقریب مذاهب را برملا کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۲۲:۲۳    
العالم وزارت حقوق بشر عراق امروز دوشنبه اعلام کرد که داعش 26 نفر را به اتهام جاسوسی و همکاری با نیروهای امنیتی در کرکوک و نینوا اعدام کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۲۲:۱۳    
گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئویی نحوه آموزش اعضای این گروه تروریستی را نشان داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۲۱:۵۸    
العالم - پایگاه ویکی کلیس افشا کرد که عربستان و سایر کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس اعلام کرده بودند که آماده اند در مقابل آزادی حسنی مبارک دیکتاتور سابق مصر از زندان ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۲۱:۵۴    
العالم - یک روزنامه انگلیسی روز سه شنبه از کشته شدن دو استرالیایی که جزو خطرناکترین سرکردگان تشکیلات تروریستی داعش به شمار می آمدند در نزدیکی موصل خبر داد..
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۲۰:۵۱    
العالم به گفته یک منبع امنیتی عراق، گروهک تروریستی داعش، 54 نفر از جمله چندین زن را در شهر موصل در استان نینوا در شمال عراق، به اتهام جاسوسی برای نیروهای امنیتی بازداشت کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۲۰:۴۱    
العالم - یکی از اسناد فاش شده توسط سایت ویکی لیکس نشان می دهد که مقامات عربستان از نوری مالکی نخست وزیر سابق عراق جاسوسی می کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۲۰:۰۳    
العالم - 66 موج سوار در ایالت کالیفرنیا، روی یک تخته موج سواری روی کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۹:۵۹    
العالم - مسوول اطلاع رسانی حزب دمکرات کردستان عراق در موصل اعلام کرد که تروریست های داعش 16 منزل مسکونی متعلق به شهروندان مسیحی را در شرق موصل منفجر کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۹:۰۵    
العالم سایت ویکی لیکس با انتشار یکی از اسناد سازمان اطلاعات عربستان، همکاری نزدیک اسامه نجیفی معاون رییس جمهور عراق با مقامات سعودی برای ضربه زدن به وحدت ملی عراق در مقابل دریافت نیم میلیارد دلار را ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۸:۴۶    
العالم - سایت ویکیلیکس یکی از پیام های فاش شده از مجموعه مکاتبات وزیر خارجه پیشین عربستان را در اینترنت منتشر کرد که بیانگر تهدید ضمنی ایران از سوی آمریکایی ها قبل از عقب نشینی از عراق است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۷    
به نوشته یک روزنامه عربی، سفارت انگلستان در برلین، مسئولیت تهیه غذا و تلاش برای آزادی مجری بازداشت شده شبکه قطری الجزیره را در دو روز گذشته بر عهده داشته است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۷:۴۴    
العالم - عراق که این روزها سخت درگیر بحران گروهک تروریستی داعش و مسایل امنیتی و در کنار آن تامین هزینه های سنگین عملیات نظامی در استان های بحران زده سنی نشین عراق است ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۷:۲۴    
دولت امارات با درخواست مقامات فراری یمن مبنی بر بازداشت احمد علی پسر علی عبد الله صالح رئیس جمهور اسبق این کشور، مخالفت کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۰    
یک روزنامه روسی از احتمال تحویل سامانه دفاعی آنتی 2500 به جای اس 300 از سوی روسیه به ایران خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۵:۲۵    
نیروهای عراقی در چارچوب عملیات "فجر الکرمه" شماری از تروریست ها را از پا درآوردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۵:۱۰    
کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان از وجود چهار میلیون آواره عراقی در داخل این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۵:۰۵    
مشاور رسانه ای سازمان مبارزه با تروریسم عراق از آغاز پاکسازی خانه ها و کوچه های بمب گذاری شده در شهر بیجی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۵:۰۰    
نماینده پارلمان عراق درخواست کرد افرادی که از طریق اسناد ویکی لیکس توطئه چینی آن ها علیه این کشور ثابت شده است، اعدام شوند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۴:۳۶    
یکی از عناصر داعش پدر و برادرش را به خاطر مخالفت با پیوستن به این گروه تروریستی اعدام کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۴:۳۱    
حمله طالبان به پارلمان افغانستان، با کشته شدن همه مهاجمان پایان یافت.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۷    
شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن با صدور بیانیه ای حملات جنایتکارانه به شماری از مساجد در روزهای اول ماه مبارک رمضان را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۸    
تشکیل گروهک موسوم به "جیش الفتح در ادلب" حاصل نقشه سرویسهای جاسوسی عربستان، قطر و ترکیه بود که در سطح منطقه ای ترسیم شد؛ و گروههای مسلح به رغم تمام اختلافات خود مأمور اجرای آن شدند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۴    
اسناد ویکیلیکس نشان می دهد که سازمان کل اطلاعات عربستان خواستار جلوگیری از حضور شیعیان در همه پروژه ها و طرح های اعطایی ریاض به بحرین شده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۹    
یکی از اسناد فاش شده توسط ویکیلیکس از وزارت خارجه عربستان درباره واکنش عجیب و هراسناک مسوولان سعودی نسبت به بیان جمله ای ساده از سوی محمد العریفی از مبلغان سعودی، در یک گردهمایی است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۵    
براساس اسنادی که پایگاه اینترنتی ویکی لیکس منتشر کرده است، سازمان اطلاعات عربستان سعودی در سال 2011 اطلاعاتی را درباره شیعیان بحرین درخواست کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۱    
اسناد ویکلی لیکس نشان می دهد که عربستان سعودی با پرداخت پول، سیاست های خود و فشار بر رسانه ها و به خدمت گرفتن آنها را اعمال کرده است ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۷    
انفجار قوی بامداد امروز ساختمان پارلمان افغانستان را به لرزه انداخت.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۸    
افزایش پیوستن زنان مغربی به گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه، مسؤولان این کشور را بیش از پیش نگران کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۸    
اسنادی که به تازگی در پایگاه اینترنتی ویکی لیکس منتشر شده است نشان می دهد که عربستان سعودی از نهاد ریاست جمهوری در دوران محمد مرسی و ارتش مصر جاسوسی کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۰:۳۹    
جنبش انصار الله یمن اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی 70 فروند موشک به مواضع نظامی ارتش سعودی در منطقه جنوب عربستان شلیک کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۴    
نهادهای اطلاعاتی و امنیتی آلمان درباره افزایش آمار خروج زنان آلمانی از این کشور برای پیوستن به داعش ابراز نگرانی کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۵    
کمیساریای حقوق بشر در عراق اعلام کرد که گروه تروریستی داعش 500تا 800 کودک عراقی را برای فعالیتهای تروریستی جذب کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۰۸:۴۲    
نیروهای بسیج مردمی، یکی از تک تیراندازان سعودی داعش را به دام انداختند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۰۸:۱۷    
گروه تروریستی داعش، یکی از سران النصره را مقابل چشم کودکان گردن زد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۰۷:۵۷    
عضو کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق گفت در صورت صحت اسناد منتشر شده توسط ویکیلیکس باید برای حمایت از عراق با عربستان مذاکره کرد.