پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۰:۴۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 12 تیر 1394 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 31 فروردین 1394 العالم 30 اردیبهشت 1394 العالم 31 خرداد 1394 العالم 31 مرداد 1394 العالم 31 شهریور 1394 العالم 30 مهر 1394 العالم 30 آبان 1394 العالم 30 آذر 1394 العالم 30 دی 1394 العالم 30 بهمن 1394 العالم 29 اسفند 1394 العالم 1 تیر 1394 العالم 2 تیر 1394 العالم 3 تیر 1394 العالم 4 تیر 1394 العالم 5 تیر 1394 العالم 6 تیر 1394 العالم 7 تیر 1394 العالم 8 تیر 1394 العالم 9 تیر 1394 العالم 10 تیر 1394 العالم 11 تیر 1394 العالم 12 تیر 1394 العالم 13 تیر 1394 العالم 14 تیر 1394 العالم 15 تیر 1394 العالم 16 تیر 1394 العالم 17 تیر 1394 العالم 18 تیر 1394 العالم 19 تیر 1394 العالم 20 تیر 1394 العالم 21 تیر 1394 العالم 22 تیر 1394 العالم 23 تیر 1394 العالم 24 تیر 1394 العالم 25 تیر 1394 العالم 26 تیر 1394 العالم 27 تیر 1394 العالم 28 تیر 1394 العالم 29 تیر 1394 العالم 30 تیر 1394 العالم 31 تیر 1394 
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۲۳:۱۱    
یکی از متهمان پروندۀ "مسببان سیل جده" که صدها کشته و زخمی داشت، برای 19 تن از مسئولان مهم سعودی و بازرگانان معروف دلالی کرده بود.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۲۳:۰۷    
وزیر خارجه ایران گفت : نشانه های غلبه منطق بر توهم را مشاهده می کنم. احساس می کنم که طرف های مذاکراتی ما بالاخره درک کرده اند که فشار و تهدید نه تنها هیچگاه به راه حل های پایدار نمی انجامد ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۸    
جنگنده های متجاوز عربستان همچنان مناطق مسکونی و زیرساخت های شهر صنعا، استان صعده و دیگر مناطق یمن را بمباران می کنند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۲۲:۳۹    
نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق پس از آزادسازی شهر بیجی همچنان به سوی پالایشگاه نفتی این شهر پیشروی می کنند و از همه سمت این پالایشگاه را محاصره کرده اند .
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۹    
فردی متهم به سرقت و اتهامات دیگر در سالن یکی از دادگاههای شهر میامی در ایالت فلوریدای آمریکا جلوی قاضی زیر گریه زد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۹    
در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس، محمود الزهار از رهبران ارشد جنبش حماس با شبکه خبری العالم به گفت وگو نشست.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۰    
حلب (العالم) – اهالی شهر "حلب" سوریه ماه رمضان را با فضایی متفاوت با سال های گذشته می گذرانند چون صدای توپ افطار به صدای گلوله های جنگ تبدیل شده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۲۲:۰۵    
جنگنده های عربستان انبارهای مواد غذایی شماری از شرکت های خصوصی استان "عدن" را بمباران نابود کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۲۱:۵۰    
پژوهش های موسسه آمریکایی بروکینگز ثابت کرد که اکثر قریب به اتفاقِ حساب های کاربریِ طرفدار گروه تروریستی داعش در پایگاه های اجتماعی، سعودی هستند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۲۱:۲۵    
گروه تروریستی داعش اولین مرکز تجاری خود را در یکی از مناطق تحت کنترل افتتاح کرده و تصاویری از آن را پخش کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۲۰:۴۱    
نیروهای ارتش سوریه حمله گروههای تروریستی به غرب شهر حلب را خنثی کرده و بیش از یکصد تروریست را کشتند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۲۰:۲۱    
کاربران در شبکه های اجتماعی در اینترنت فایلی ویدئویی را بازنشر دادند که یک کودک 19 ماهه را در حال سنگ نوردی بدون استفاده از طناب محافظ نشان می دهد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۹:۴۷    
سومین نماز جمعۀ ماه مبارک رمضان در مسجد الاقصی، با حضور 200 هزار نمازگزار فلسطینی برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۹:۱۴    
ارتش عراق در ادامه عملیات خود در استانهای الانبار و صلاح الدین دستکم 55 نفر از عناصر گروه تروریستی داعش را به هلاکت رساند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۸:۲۱    
مردم بحرین با برگزاری تظاهرات گسترده خواستار آزادی فوری شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی این کشور و سایر زندانیان سیاسی شدند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۸:۰۷    
شهروندان شیعه و اهل سنت بحرین امروز نماز جمعه مشترک خود را در مسجد جامع عالی شیعیان به منظور تاکید بر وحدت و یکپارچکی ملت بحرین برگزار کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۳    
خبرنگار اعزامی شبکه خبری العالم به وین اعلام کرد : فضای مذاکرات بین ایران و گروه 1 + 5 در وین و ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در تهران خوب است و این سه طرف برای رفع موانع دست یابی به توافق تلاش ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۷:۲۹    
منابع رسانه ای گفتند که یک نیروی پلیس در شهر طائف عربستان در درگیری با یک فرد مسلح کشته شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۶:۳۷    
روزنامه "دیلی میل" فاش کرد که "ابوبکر البغدادی" سرکرده گروه تروریستی داعش 13 سرکرده گروه خود را که قصد داشتند اواسط ماه گذشته میلادی وی را ترور کنند، اعدام کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۶:۳۲    
مراسم نمازجمعه مشترک بین شهروندان شیعه و اهل سنت کویت امروز با حضور امیر این کشور در مسجد اعظم برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۶:۱۲    
سازمان دیدبان حقوق بشر تصمیم دولت آمریکا برای برداشتن ممنوعیت کمک نظامی و فروش سلاح به دولت بحرین را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۵:۱۴    
العالم - نیروهای ارتش و کمیته های مردمی پادگان "تیپ 31 زرهی" که بزرگترین پادگان مزدوران حکومت سعودی در عدن به شمار می رود ، را پس گرفتند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۴:۵۴    
العالم - یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در گذرگاه قلندیا در جنوب شهر رام الله در کرانه باختری به شهادت رسید.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۴:۳۴    
العالم - انتشار ویدئوی جدیدی از اقدام خشونت آمیز علیه افراد بازداشتی ، به رسوایی تازه ای برای پلیس فدرال آمریکا تبدیل شده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۴:۰۰    
العالم - نیروهای یگانهای حمایت از ملت کرد موفق شدند محله مشهور فوقانی واقع در شمال شرق شهر تل ابیض سوریه هم مرز با ترکیه را که به اشغال گروهک تروریستی داعش درآمده بود، بطور کامل به تصرف خود درآورند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۳:۴۱    
العالم - پس از کشته شدن تعدادی از اتباع انگلیس در حمله تروریستی هفته گذشته به هتلی در تونس ، مقام های لندن اکنون از تلاش بیشتر برای شکست داعش در سوریه خبر می دهند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۳:۰۲    
العالم - گروه دیگری از داوطلبان مسیحی خود را برای پیوستن به بسیج مردمی عراق و جنگ با تروریست های داعش آماده کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۲    
العالم - منابع یمنی از کشته شدن شماری از نیروهای ارتش سعودی و انهدام دو دستگاه خودروی نظامی آنها در یورش ارتش و کمیته های مردمی یمن به موضع نظامی جلاح در استان جیزان عربستان خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۲:۳۲    
العالم - روبات فعال در کارخانه خودروسازی فولکس واگن آلمان جان یک کارگر جوان را گرفت.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۲:۰۸    
العالم - گروهک تروریستی بوکوحرام 145 تن از مسلمانان روزه دار نیجریه را قتل عام کرد که تعدادی از آنان در مسجد منتظر شنیدن صدای اذان مغرب و خوردن افطاری بودند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۱:۲۹    
العالم - وزارت دفاع آمریکا "پنتاگون" از کشته شدن یک مقام بلندپایه گروهک تروریستی داعش به نام " طارق بن طاهر العونی الحرزی " در حمله هوایی ائتلاف علیه سوریه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۱:۲۴    
العالم - دعوت برای برگزاری نماز وحدت شیعه و سنی در بحرین با مخالفت برخی مبلغان تفکر وهابی و سلفی در این کشور مواجه شده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۴    
العالم - پس از اعلام آمادگی شهروندان شیعه و اهل سنت بحرین برای برگزاری نماز جمعه مشترک به منظور تاکید بر وحدت، نیروهای امنیتی این کشور مسجد محل برگزاری این مراسم را بازرسی کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۲    
در سواحل شرقی روسیه بقایای یک موجود غول پیکر دریایی پیدا شده که منقاری مانند پرندگان و دُمی پشمالو دارد. دانشمندان هنوز به درستی ماهیت این جانور را تشخیص نداده اند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۴    
العالم- بازار فروش زنان در مسجد جامع فلوجه همه روزه بعد از افطار رمضان توسط گروه تروریستی داعش فعال می شود.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۰۹:۲۴    
العالم - جنگنده های ائتلاف به رهبری رژیم سعودی برای اولین بار پس از گذشت چند روز آرامش صنعا پایتخت یمن را آماج حملات خود قرار دادند که در آن 8 یمنی به شهادت رسیدند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۰۹:۱۹    
مسیحیان عضو گروهی موسوم به گردان بابِلی ها (بابلیون) در پایگاه وابسته به نیروی هوایی عراق نزدیک فرودگاه بغداد زیر نظر فرماندهان نیروهای بسیج مردمی که از گروه های شیعی تشکیل شده است آموزش می بینند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۰۹:۰۴    
العالم - اتاق بازرگانی و صنایع شهر صنعا اعلام کرد که میزان خسارتهای بخش صنایع یمن از آغاز حملات هوایی ائتلاف به سرکردگی عربستان تاکنون به یک میلیارد و هشتصد میلیون دلار بالغ شده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۰۸:۵۴    
العالم - پادشاه عربستان سعودی دستور داد که یک مجری تلویزیون و یک فعال سیاسی به دلیل توهین به برادرش ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود، پادشاه پیشین این کشور و دوران زمامداری وی ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۰۸:۳۰    
العالم - تروریست های داعش درادامه جنایت های خود درسوریه انگشتان دست و پای دو نفر را به بهانه سرقت بر خلاف جهت قطع کردند.