پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۵۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 17 تیر 1394 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 31 فروردین 1394 العالم 30 اردیبهشت 1394 العالم 31 خرداد 1394 العالم 31 مرداد 1394 العالم 31 شهریور 1394 العالم 30 مهر 1394 العالم 30 آبان 1394 العالم 30 آذر 1394 العالم 30 دی 1394 العالم 30 بهمن 1394 العالم 29 اسفند 1394 العالم 1 تیر 1394 العالم 2 تیر 1394 العالم 3 تیر 1394 العالم 4 تیر 1394 العالم 5 تیر 1394 العالم 6 تیر 1394 العالم 7 تیر 1394 العالم 8 تیر 1394 العالم 9 تیر 1394 العالم 10 تیر 1394 العالم 11 تیر 1394 العالم 12 تیر 1394 العالم 13 تیر 1394 العالم 14 تیر 1394 العالم 15 تیر 1394 العالم 16 تیر 1394 العالم 17 تیر 1394 العالم 18 تیر 1394 العالم 19 تیر 1394 العالم 20 تیر 1394 العالم 21 تیر 1394 العالم 22 تیر 1394 العالم 23 تیر 1394 العالم 24 تیر 1394 العالم 25 تیر 1394 العالم 26 تیر 1394 العالم 27 تیر 1394 العالم 28 تیر 1394 العالم 29 تیر 1394 العالم 30 تیر 1394 العالم 31 تیر 1394 
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۲۲:۵۹    
روزنامه انگلیسی "دیلی میل"، از روشهای وحشیانه عناصر گروه تروریستی داعش در تجاوز به زنان اسیر و سوء استفاده از آنان پرده برداشت.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۲۲:۵۴    
حومه لاذقیة (العالم)- ارتش سوریه با ادامه حملات خود علیه مواضع تروریست ها در طول جبهه حومه شمالی لاذقیه، بیش از 150 تن از آنها را کشت و یا زخمی کرد و مواضع آنان در حومه حماه و ادلب را هدف قرار داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۲۲:۳۹    
نیروهای کرد سوری یکی از شهرهای اطراف رقه را از دست عناصر داعش آزاد کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۲۲:۲۹    
گروهک تروریستی داعش با هدف جلوگیری از خروج شهروندان فلوجه اقدام به ایجاد پست های بازرسی در پلهای فلوجه و منطقه بوعلوان نموده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۲۲:۲۵    
شخصیت های سیاسی و دینی جهان عرب به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، حمایت از قضیه فلسطین و تلاش برای کوتاه کردن دست استعمار از آن را خواستار شدند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۲۲:۲۰    
با وجود شرایط امنیتی و بحران در سوریه، شمار قابل توجهی از مردم این کشور با حضور در مرقد مطهر حضرت رقیه (س) در دمشق، در مراسم شبهای قدر شرکت کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۲۲:۰۰    
بحران پیوستن جوانان مغربی به داعش، مسؤولان این کشور را نگران کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۲۱:۴۰    
یکی از فرماندهان ارشد بسیج مردمی عراق، از کشته شدنِ یکی از شناخته شده ترین بمب سازان داعش و سه تن از همدستانش در عملیات شرق رمادی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۲۱:۳۵    
وین با جمعیتی نزدیک به یک میلیون و هشتصدهزارنفر و مساحتی بالغ بر 415 کیلومتر مربع پایتخت کشور اتریش و نهمین شهر بزرگ اتحادیه اروپا است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۲۰:۴۲    
پس از اعترافات یکی از مظنونان انفجار مسجد امام صادق (ع) در کویت، مادر آن فرد مظنون دوباره برای بازجویی فراخوانده شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۲۰:۳۷    
وزارت حقوق بشر عراق اعلام کرد یک گروه شناسایی برای بازرسی یک گور جمعی که اجساد حدود 50 نیروی ارتش این کشور پس از کشتار توسط داعش در جنوب تأسیسات المثنی در آن دفن شده اند، ارسال کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۹:۳۸    
مسوولان و منابع امنیتی تونس از مفقود شدن 35 جوان از اهالی شهر رماده در ایالت تطاوین در جنوب شرق تونس خبر دادند که احتمال می رود به داعش پیوسته باشند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۹:۱۴    
یک جنگنده اف 16 آمریکایی، هنگام برخاستن از باند فرودگاهی در ایالت کارولینای شمالی، با یک هواپیمای گردشگری از نوع "سسنا" برخورد کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۴    
دادگاه کیفری مرکزی عراق، 24 تن از متهمان جنایت کشتار نیروهای این کشور در پایگاه هوایی اسپایکر را به اعدام محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۸:۳۹    
دادستان شهری در آلمان علیه دو جوان که از سوریه بازگشته بودند به اتهام شرکت در اردوهای آموزش نظامی گروهک تروریستی داعش و احتمال شرکت آنها در اقدامات خشونت بار خطرناک اقامه دعوی کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۸:۱۵    
یک زن سعودی، که به بهانه ادای عمره از خانه خود خارج شده بود، به همراه فرزندانش به داعش پیوست.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۷:۳۲    
ارتش سوریه با پیشروی تا عمق 11 کیلومتری جبهه تدمر، مناطقی را در اطراف شهر تدمر پاکسازی کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۷:۱۷    
یک راننده چینی توانست رکورد قبلی پارک خودرو با یک حرکت بین دو خودرو را بشکند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۷:۰۸    
روزنامه امریکایی "کریستین ساینز مانیتور" نوشت: یک سرکرده بارز تشکیلات تروریستی داعش پس از فرار از سوریه به مسیحیت گرویده و در یک کلیسا در لبنان، این موضوع را اعلام کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۶:۳۴    
یک گردشگر هنگام شوخی با نگهبان ملکه انگلیس، ناگهان با اقدام پیش بینی نشده نگهبان مواجه شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۵:۱۳    
پهلوان و کابوس تروریست های تکفیری در تازه ترین پست اینستاگرامی خود با تیپ متفاوت ظاهر شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۵:۱۳    
العالم - انفجار خودرو بمب گذاری شده توسط گروههای تروریستی سه شنبه شب موجب مرگ چهار کودک در صنعا پایتخت یمن شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۴:۵۴    
شاهزاده شارلوت در کلیسای مریم مقدس استان نورفولک غسل تعمید داده شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۵    
العالم - کمیته بین المللی صلیب سرخ اعلام کرد که حملات هوایی عربستان و متحدانش به یمن عامل اصلی کشتار غیرنظامیان در این کشور است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۰    
العالم - اقدام "سامی یوسف" خواننده مشهور مسلمان که از مضامین اجتماعی و انسان دوستانه در کارهای هنری خود استفاده می کند ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۵    
گروه تروریستی تکفیری داعش در شهرستان موصل یک زن را سنگسار کرد. تصمیم این گروه تکفیری برای زنانی که جهاد نکاح را انجام ندهند سنگسار است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۵    
العالم - در ادامه حمایت نظامی همه جانبه آمریکا از صهیونیست ها ، بالگردهای جنگی فوق پیشرفته ام وی 22 که تنها در حوزه ارتش آمریکا فعالیت می کند، در راه رسیدن به رژیم اسرائیل است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۵    
با توجه به روند لحظه به لحظه مذاکرات هسته ایران و پنج به علاوه یک هر از چند گاهی عکس های جالبی توجه کاربران را در فضای مجازی به خود جلب می کند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۰    
العالم - یک نویسنده عرب از تلویزون های الجزیره قطر و المستقله تونس به عنوان شبکه های فتنه گر و شیطانی یاد کرد که به شکلی برنامه ریزی شده ، موجب اختلاف و سقوط جوامع عربی می شوند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۰    
پس از حذف صفحه قبلی در آستانه روز قدس توسط اینستاگرام، صفحه جدید "عاشق مبارزه با اسرائیل" راه اندازی شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۴:۰۵    
شادی حلوا ، خبرنگار تلویزیون سوریه ، پس از به اسارت گرفتن تروریست های تکفیری توسط ارتش عراق با انها عکس سلفی گرفت.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۳:۵۰    
یک روزنامه صهیونیستی گزارش داد که مقامات آمریکایی سه بار در روزهای اخیر تلاش کرده اند تا با مقامات اسرائیلی ارتباط برقرار کنند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۳:۰۷    
العالم - رژیم صهیونیستی از گسترش دامنه تسلط داعش بر بخش هایی از صحرای سینا و ایجاد زمینه های تشکیل حکومت توسط داعش در این منطقه ابراز نگرانی کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۹    
استاد زن دانشگاه کلمبیای آمریکا، پرچم فلسطین را بر فراز بلندترین قله کوه های آمریکای شمالی برافراشت.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۴    
العالم - حملات جنگنده های ارتش سعودی به مناطق مختلف یمن تنها در 24 ساعت گذشته منجر به شهادت 176 شهروند یمنی شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۲:۱۹    
العالم - یک روزنامه انگلیسی از نشست محرمانه نمایندگان تعدادی از عشایر سوریه با طرف های غربی و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در ژنو برای آنچه مقابله با گروه تروریستی داعش خوانده شده است، خبرداد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۲:۱۹    
کابوس گروه تروریستی داعش در مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت امام علی(علیه السلام) در یکی از هیئت های عزاداری مشهد مقدس شرکت کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۲:۱۴    
العالم - با نزدیک شدن زمان مقرر برای تحقق توافق هسته ای ایران و 5+1، محافل صهیونیستی با نا امیدی و نگرانی روند مذاکرات را دنبال می کنند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۲:۰۹    
العالم- نماینده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در امور گروه موسوم به ائتلاف مبارزه با داعش به منظور گفتگو با مقام های ترکیه در خصوص راه های استفاده از پایگاه های نظامی این کشور علیه مواضع داعش در سوریه ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۱:۵۵    
العالم - وزیر دفاع آمریکا از روند کُند آموزش عناصر مسلحی که قصد اعزام آنها به سوریه برای نبرد با ارتش این کشور را دارد، ابراز نگرانی کرد ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۱:۴۰    
یک مانکن 46 ساله کانادایی از کانادا به سوریه رفته و در کنار نیروهای کرد حزب "اتحاد دموکراتیک" سوریه با داعش می جنگد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۱:۳۱    
العالم - کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد از جان باختن افزون بر هزار و 500 غیرنظامی یمنی از آغاز تجاوزگری عربستان سعودی به یمن خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۱:۱۲    
هکرها یک شرکت ایتالیایی را که برنامه های نرم افزاری جاسوسی و شنود در اختیار حکومت بحرین برای جاسوسی کردن از مخالفان سیاسی در این کشور قرار می داد، هک کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۲    
العالم - یک مفتی سعودی ادعا کرد که قبر ابن ملجم قاتل حضرت امام علی(ع) در شمال تهران است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۰:۵۳    
العالم - گروه موسوم به "شورای مجاهدین" در شهر "درنه" لیبی وابسته به شبکه تروریستی القاعده از اعدام شش سرکرده لیبیایی گروه تروریستی داعش و دو عنصر خارجی خبرداد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۰:۲۰    
العالم - وزارت دفاع آمریکا از حذف 40 هزار شغل نظامی و 17 هزار شغل رده غیر نظامی طی دو سال آینده خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۷    
العالم - قهرمان سابق کیک بوکسینگ آلمان که به داعش پیوسته بود ، کشته شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۰۹:۳۸    
نیروهای داوطلب مردمی عراق اعلام کردند که 35 نفر از عناصر گروه تروریستی داعش، پس از محاصره شدن توسط نیروهای عراقی در شهرک الکرمه در غرب الرمادی، خودشان را تسلیم کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۰۹:۳۳    
العالم - کیم جونگ اون رهبر کره شمالی دستور اعدام رئیس مرکز نگهداری لاک پشت را به علت مرگِ ناشی از گرسنگی ده ها بچه لاک پشت صادر کرد .
العالم   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۰۷:۴۸    
شبکه تلویزیونی المسیره از جان باختن دستکم 45 سرباز یمنی در حمله هوایی ارتش سعودی به یک پادگان در استان حضر الموت این کشور خبر داد.