یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۳۸Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 10 مرداد 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 مرداد 1397 العالم 2 مرداد 1397 العالم 3 مرداد 1397 العالم 4 مرداد 1397 العالم 5 مرداد 1397 العالم 6 مرداد 1397 العالم 7 مرداد 1397 العالم 8 مرداد 1397 العالم 9 مرداد 1397 العالم 10 مرداد 1397 العالم 11 مرداد 1397 العالم 12 مرداد 1397 العالم 13 مرداد 1397 العالم 14 مرداد 1397 العالم 15 مرداد 1397 العالم 16 مرداد 1397 العالم 17 مرداد 1397 العالم 18 مرداد 1397 العالم 19 مرداد 1397 العالم 20 مرداد 1397 العالم 21 مرداد 1397 العالم 22 مرداد 1397 العالم 23 مرداد 1397 العالم 24 مرداد 1397 العالم 25 مرداد 1397 العالم 26 مرداد 1397 العالم 27 مرداد 1397 العالم 28 مرداد 1397 العالم 29 مرداد 1397 العالم 30 مرداد 1397 العالم 31 مرداد 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۶:۵۹    
رییس سازمان حج و زیارت از حضور بیش از 39 هزار زائر ایرانی در سرزمین وحی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۳:۲۹    
رییس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا هشدار داد: رانندگان حتما تاریخ تولید لاستیک های خودروی خود را کنترل کنند چرا که حداکثر عمر مفید یک لاستیک 3 سال است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۲:۰۴    
وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای، تحریم های آمریکا علیه مقامات ترکیه ای را محکوم و خواستار بازنگری دولت آمریکا در اتخاذ تصمیمات اشتباه شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۱:۰۴    
وزیر دفاع سوریه امروز به دستور بشار اسد رئیس جمهور و فرماند کل نیروهای مسلح این کشور از جنوب سوریه که اخیرا از لوث وجود تروریست ها پاکسازی شده، بازدید به عمل آورده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۳۳    
رسانه های ترکیه در خبری فوری اعلام کردند که وزارت دارایی آمریکا، عبدالحمید گل وزیر دادگستری و سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه را به علت نقش آنها در بازداشت و محکومیت کشیش آمریکایی محبوس در ترکیه تحریم ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۲۹    
چندین گروه مسلح در شمال سوریه با صدور بیانیه ای مشترک از ادغام و تشکیل گروهی با عنوان الجبهة الوطنیة للتحریر خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۲۹    
یک روزنامه کثیرالانتشار آمریکایی با شمارش ادعاهای ناروای رانده شده بر زبان رئیس جمهور این کشور، از بیرون آمدن روزانه بیش از 7 دروغ یا ادعای ناصحیح از دهان ترامپ خبر داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۸    
یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن، تجمع نیروهای متجاوز و مزدوران سعودی را در ساحل غربی هدف قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۳    
نفر اول کنکور انسانی امسال کشور، دختر خانمی است که دختر جانباز بودن، بی سهمیه بودن و حجاب او مورد توجه گسترده ای قرار گرفته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای روز چهارشنبه اعلام کرد برنامه ای برای دیدار وزرای خارجه آمریکا و روسیه وجود ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۸    
ارتش سوریه در جریان عملیات پاکسازی مناطق تحت اشغال تروریست ها در استان درعا، تسلیحات و هواپیماهای بدون سرنشین ساخت رژیم صهیونیستی را کشف کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۸    
بهرام قاسمی با اعلام خبر وصول سفیر تاجیکستان توسط مدیرکل اوراسیای وزارت امور خارجه اظهار داشت: امروز سفیر تاجیکستان در تهران توسط مدیرکل اورآسیای وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید کشورمان ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۳    
صدوچهل وچهارمین شماره از نشریه خط حزب الله دستور اخیر رهبر انقلاب به رئیس جمهور برای برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی را برای نخستین بار با عنوان مرد استقبال می کنند منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۳    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هیچ خطری مرزهای کشور را تهدید نمی کند، افزود ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۳۳    
تیم پیگیری معالجه شیخ عیسی قاسم با انتشار بیانیه ای اعلام کرد نتیجه معاینات شیخ عیسی قاسم پس از عمل جراحی موفقیت آمیز بوده است و اوضاع جسمانی ایشان مساعد است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۳۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارشکنی آمریکایی ها در اجرای برجام، گفت: نقش روسیه در برجام خوب بود و رایزنی های مفید و مستمری در این خصوص میان دو کشور برقرار شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۳۳    
ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه روز چهارشنبه درخواست رئیس جمهوری آمریکا برای دیدار با رئیس جمهوری ایران را مشابه رویکرد واشنگتن در قبال مساله کره شمالی اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۳۳    
آمریکایی ها همزمان با مذاکره با ترکیه برای آزادی یک کشیش جاسوس آمریکایی، بسته های تحریمی را برای فشار بر آنکارا آماده کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۱۸    
مقامات سعودی، نسیمه الساده فعال سعودی را به دلیل محکوم کردن رژیم صهیونیستی را بازداشت کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیات ناظر اعزامی از ایران سلامت انتخابات در زیمبابوه را تایید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۴۳    
رئیس کمیته امنیت ملی مجلس با اشاره به تغییرات در دولت گفت: بخش های از دولت کار نمی کنند، جلسه پرسش از رئیس جمهور بسیاری از ضعف ها را روشن می کند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۴۳    
تصاویر درز کرده، خبر از حضور افسران آمریکایی در اتاق های عملیات آمریکا و عربستان برای حمله به جبهه ساحل غربی یمن در کنار شماری از افسران اماراتی را می دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۱۳    
یونیسف خواهان توقف فوری حملات به سازمان های تامین آب و زیر ساخت های شهری در یمن شد و تاکید کرد جنگ آینده کودکان یمنی را تباه می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۱۳    
رئیس جمهور آمریکا از دادستان کل کشور خواست تا تحقیقات بر روی پرونده تماس ستاد انتخاباتی وی با روسیه را فورا متوقف کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۳    
باندهای قاچاق ارز و طلا و باندهای جعل اسکناس های خارجی و ضرب سکه های تقلبی از سوی وزارت اطلاعات متلاشی شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۳    
نفر اول کنکور انسانی امسال کشور، دختر خانمی است که دختر جانباز بودن، بی سهمیه بودن و حجاب او مورد توجه گسترده ای قرار گرفته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۸    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از شناسایی و کشف یک محموله کلان سلاح و مهمات نیمه سنگین جنگی متعلق به گروه های معاند که از مرزهای شرقی کشور به قصد ایجاد ناامنی وارد کشور شده بود خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۵۸    
پایگاه اینترسپت به نقل از منابع آگاه نوشته تابستان پارسال عربستان و امارات در آستانه اقدام نظامی علیه قطر و اشغال دوحه قرار داشتند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۵۸    
هزاران نفر از مردم یمن صبح امروز تظاهراتی را در شهر صعده تحت عنوان آبرویمان را با خون خود حفظ می کنیم برگزار و در آن تعرض به زنان یمنی را محکوم کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۷    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 10 میلیون تومانی قیمت مزدا 3 دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۷    
انتخابات هیأت رئیسه شورای نگهبان برگزار و آیت الله جنتی و عباسعلی کدخدایی برای یکسال دیگر دبیر و سخنگو شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۴۱    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می گیرد از روز دوشنبه 15 مردادماه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۳    
مرکز آشتی روسیه در سوریه از خروج 300 مسلح و افراد خانواده های آنان از منطقه جباتا الخشب در ریف القنیطره از گذرگاه اوفانیا به سوی منطقه کاهش تنش در ادلب خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۳    
خوش چهره رهایی از شرایط موجود را در تغییر نگرش دولت مردان دانست و گفت: تغییر نظر در رویکردها می تواند شرایط اقتصادی ایران را تغییر دهد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه چین ضمن تاکید بر بی اثر بودن فشار و باج گیری آمریکا در بخش تجارت گفت که در صورت ادامه این روند، پکن تلافی خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۵    
وزیر خارجه ایران سفرش به کلمبو و ملاقات ها با مقامات عالیرتبه سریلانکا را در راستای تحکیم روابط دوجانبه، عالی برشمرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۲۵    
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه با تأکید بر ضرورت نابودی تروریست های جبهه النصره در ادلب سوریه، گفت که پاسخ مسکو به هرگونه اقدام تروریست ها علیه پایگاه های هوایی و دریایی روسیه در سوریه قاطع خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۲۵    
هوگان گیدلی معاون سخنگوی کاخ سفید روز سه شنبه گفت سیاست دولت آمریکا در قبال ایران تغییری نکرده و واشنگتن قصد دارد به اعمال تحریم و فشار به ایران، ادامه دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۸    
رئیس جمهور ترکیه گفت: کسی که ما را تهدید کند چیزی بدست نمی آورد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۸    
رئیس جمهوری لبنان تاکید کرد دستگاه ها و سرویس های نظامی، دژی مستحکم برای لبنان در مقابله با اسرائیل و تروریسم تکفیری است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۳    
خبر: محمدعلی حوثی از اجرای طرح توقف حملات بشکل یک طرفه در دریای سرخ از سه شنبه شب تا چهارشنبه شب خبردادوگفت این طرح میتواندتمدید. تحلیل: ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۵    
خبرنگار سانا در القنیطره در جنوب سوریه از برافراشته شدن پرچم سوریه در منطقه جیاثا الخشب واقع در حومه شمالی القنیطره پس از پاکسازی این منطقه از حضور تروریست ها خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۵    
خانواده های قربانیان یازده سپتامبر به دنبال این هستند تا دادگاه عالی انگلیس رای یک دادگاه آمریکایی برای تصرف یا مسدود کردن اموال ایران را در انگلیس اجرایی کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۳    
وزرای خارجه ایران و سریلانکا در کلمبو راه های گسترش همکاری های دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۶    
منامه پست از بازداشت 40 شهروند بحرینی و یورش به 70 منزل در مناطق مختلف این کشور در ماه ژوئیه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۴    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: درحالیکه دشمن در حال جنگ اقتصادی با ایران است دولت باید آرایش جنگ اقتصادی به خود بگیرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۹    
طبق اسنادی که از گزارش هیأت کارشناسی نظارت بر تحریم های یمن به دست آمده، کارشناسان سازمان ملل امیدوارند ایران برای حصول هرچه سریعتر راهکار پایان جنگ یمن، کمک کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۱    
با رای نیاوردن طرح رای عدم اعتماد به دولت فرانسه در پارلمان این کشور، دولت همچنان به کار خود ادامه می دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۹    
در عربستان سعودی -- کشوری نفت خیز و بدون مالیات که مدت ها خدمات رفاهی را برای شهروندانش از گهواره تا گور عرضه می کرد، مشاغل یدی همانند آشپزی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۹    
انتخاب آگاهانه از میان 100 انتخاب می تواند آینده فرد را تضمین کند. اینکار می تواند از رفتن افراد به بیراهه جلوگیری کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۲    
پس از آنکه عربستان سعودی، در نظام حکومتی پیشین خود، زمینه را برای رواج افراطی ترین مذهب و تکفیر دیگران و متهم کردن آن ها به شرک و فساد یعنی وهابیت فراهم کرد، محمد بن سلمان ولیعهد جوان سعودی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۲    
رئیس جمهور سوریه به مناسبت سالگرد تأسیس ارتش این کشور تأکید کرد که این ارتش سپر محکم سوریه در مقابله با طوفانهای شر و دشمنی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان یکی از جدی ترین گزینه های سرمربیگری تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و الجزایر است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۷    
نماینده ارومیه در تذکری بر لزوم رعایت شأن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: برخی از نمایندگان حرف هایی را می زنند که باعث بی اعتمادی به خانه ملت می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۵    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، این کشور از لحاظ استفاده از انواع زره پوش های نظامی، فناوری های ماشینی، تسلیحات مدرن موشکی و توپخانه در نیروهای مسلح، جایگاه نخست جهانی را به خود اختصاص داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۱۹    
طرح استیضاح علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با امضای 40 نفر از نمایندگان در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۱۹    
دادگاه کیفری شهر ازمیر ترکیه درخواست وکیل آندور برونسون کشیش آمریکایی بازداشتی در ترکیه برای لغو حبس خانگی و ممنوعیت خروج وی از کشور را رد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۴    
نتایج اولیه کنکور سراسری سال 97 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۴    
پس از اعلام برقراری امنیت در شهر نوی از توابع حومه شمالی درعا، پرچم سوریه در میدان اصلی این شهر به اهتزاز درآمد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۴    
گنادی گاتیلوف عنوان نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد، جنگ سوریه به پایان خود نزدیک شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۵    
سوال 80 نماینده از رئیس جمهور در پنج محور اعلام وصول شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۲۴    
رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: به دنبال افزایش نرخ ارز در بازار غیررسمی در چند روز اخیر، حباب قیمت ها در بازار خودرو نیز بزرگتر شده است ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۳    
دهمین دور مذاکرات سوری آستانه بعد از ظهر دیروز با انتشار بیانیه پایانی ایران، روسیه و ترکیه به عنوان کشورهای ضامن صلح سوریه در نشست عمومی در هتل رادیسون بلو شهر سوچی روسیه پایان یافت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۴۳    
وزیر اقتصاد فرانسه گفت که در تلاش است تا از وزارت خزانه داری آمریکا برای تکمیل قرارداد صادرات هواپیماهای ATR به ایران معافیت بگیرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۴۳    
رئیس شورای شهر تهران در خصوص قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: این قانون هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است و چنانچه حضور افشانی در شهرداری تهران همراه با شک و شبهه باشد از مراجع رسمی استعلام ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۴۳    
عضو تیم آمریکا در مذاکره هسته ای ایران با ابراز تردید در جدیت پیشنهاد رئیس جمهوری آمریکا برای گفت وگو با ایران گفت ترامپ و وزیر خارجه وی درباره شرط برای مذاکره با ایران سخنان متناقضی می گویند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۲۸    
نماینده دائم سوئد در سازمان ملل متحد با بیان اینکه هر روز به وقوع جنگ در غزه نزدیک می شویم، نسبت به آغاز جنگی جدید در این منطقه هشدار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۲۸    
ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه تهدید آمریکا به اعمال تحریم علیه دولت آنکارا را غیرقابل قبول خواند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری رویترز گزارش داد: دولت ترامپ تصمیم دارد پیشنهاد کند تعرفه 25 درصدی بر 200 میلیارد دلار کالای وارداتی از چین اعمال شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۰۵    
ارتش و کمیته های مردمی یمن روز چهارشنبه در گزارشی اعلام کردند که بیش از سه هزار تن از عناصر وابسته به عربستان سعودی و امارات طی سه ماه گذشته در درگیری های ساحل غربی یمن کشته شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۷:۴۸    
ایران از حق خود در صادرات نفت نمی گذرد؛ راه اندازی سامانه اشتغال ایرانیان؛ جهت قیمت ها معکوس شد و رمزخوانی تغییر لحن ترامپ؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۶:۴۸    
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد ایران به زودی با دولت او وارد گفت وگو خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۶:۳۳    
رهبر جریان صدر و رئیس ائتلاف انتخاباتی سائرون عراق با انتشار میثاق ملی از برنامه سیاسی جریان متعلق به خود برای تشکیل دولت آینده و نخست وزیر خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۶:۱۴    
نیروی هوایی ارتش آمریکا در بیانیه ای از شکست آزمایش موشک بالستیک قاره پیمای این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۲:۳۹    
منابع خبری از سقوط یک فروند هواپیمای شرکت آئرومکزیکو که شرکت هواپیمایی حامل پرچم کشور مکزیک است خبر داده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۲:۱۲    
منابع خبری معارض اخباری درباره زمان بازگشایی گذرگاه مرزی نصیب بین سوریه و اردن منتشر کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۱:۵۷    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری سه شنبه شب بار دیگر موضع دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا برای دیدار بدون پیش شرط با ایرانی ها را رد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۱:۳۸    
مقامات پاکستان و آمریکا برای حل اختلافات و عادی سازی روابط به گفت و گو پرداختند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۰:۴۳    
نظامیان سعودی روز سه شنبه بیش از 200 موشک و خمپاره به مناطق مسکونی استان صعده یمن شلیک کردند.