یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۴۴Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 11 مرداد 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 مرداد 1397 العالم 2 مرداد 1397 العالم 3 مرداد 1397 العالم 4 مرداد 1397 العالم 5 مرداد 1397 العالم 6 مرداد 1397 العالم 7 مرداد 1397 العالم 8 مرداد 1397 العالم 9 مرداد 1397 العالم 10 مرداد 1397 العالم 11 مرداد 1397 العالم 12 مرداد 1397 العالم 13 مرداد 1397 العالم 14 مرداد 1397 العالم 15 مرداد 1397 العالم 16 مرداد 1397 العالم 17 مرداد 1397 العالم 18 مرداد 1397 العالم 19 مرداد 1397 العالم 20 مرداد 1397 العالم 21 مرداد 1397 العالم 22 مرداد 1397 العالم 23 مرداد 1397 العالم 24 مرداد 1397 العالم 25 مرداد 1397 العالم 26 مرداد 1397 العالم 27 مرداد 1397 العالم 28 مرداد 1397 العالم 29 مرداد 1397 العالم 30 مرداد 1397 العالم 31 مرداد 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۰:۵۸    
تیمهای ذوب اهن و استقلال در روزی که هر تیم یک اخراجی داشت، دریک دیدار تماشایی به تساوی 2-2 رسیدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۸:۱۵    
حمید بعیدی نژاد روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان با اشاره به وقوف دشمنان از توان سیاسی و اقتصادی کشور تصریح کرد: با 15 کشور همسایه هستیم و ظرفیت ها بیش از آن است که بتوانند با تحریم ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۴:۲۶    
نماینده سازمان ملل متحد در یمن اعلام کرد که دور جدید گفتگوها میان طرف های یمنی در ماه سپتامبر آینده برگزار می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۴۱    
گزارش تیراندازی در بهداری یکی از پایگاه های نیروی هوایی آمریکا در ایالت اوهایو، باعث بسته شدن این مرکز و هجوم نیروهای امنیتی به آنجا شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۲۵    
محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن بیانیه مهمی را درباره تازه ترین جنایت ائتلاف سعودی آمریکایی در حمله به بیمارستانی در الحدیده صادر کرد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۵۵    
مرجع تقلید شیعیان گفت: مبارزه با مفاسد جدی گرفته شود مردم ناراحت هستند می شنوند فلان آقا چند هزار میلیارد اختلاس می کند ولی عده ای در رنج هستند دستگاه قضایی باید هرچه سریع تر به پرونده مفسدان اقتصادی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۴۰    
رهبر جریان حکمت ملی عراق با شرکت در کنفرانس قتل عام ایزدی های عراق اظهار داشت: از خواسته های به حق تظاهرکنندگان عراقی حمایت می کنیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۴۰    
سازمان سنجش هشدار داد برخی مؤسسات با ارائه اطلاعات ناقص، داوطلبان را در انتخاب رشته به اشتباه راهنمایی می کنند، بنابراین داوطلبان باید در انتخاب رشته دقت کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۴۰    
وزیر کشور گفت: آمریکا به هیچ وجه جرات رویارویی با ایران را ندارند زیرا به خوبی می داند که اگر آغازگر جنگ باشد، پایان دهنده آن نخواهد بود و حوزه جنگ را نیز تعیین نخواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۲۰    
رئیس جمهوری آمریکا قرار است یکی از تحلیلگران سابق سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) را به عنوان معاون جدید این سازمان معرفی کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۲۰    
نظامیان رژیم صهیونیستی به منظور پیشبرد نقشه های این رژیم برای قدس، اقدام به افزایش موانع نظامی در مسیرهای منتهی به قدس و نصب دروازه های آهنی بزرگ برای جلوگیری از ورود اهالی قدس به مسجد الاقصی و ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۰    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از انفجار شی نامعلوم انتشار گاز و مصدوم شدن 22 نفر در پی آن خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۴۵    
کاخ سفید اعلام کرد رهبر کره شمالی در نامه تازه ای به ترامپ، تعهدات صورت گرفته در نشست سنگاپور را پیگیری کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۴۵    
سرگئی رودسکوی، رییس اداره عملیات ستاد ارتش روسیه گفت نیروهای پاسدار صلح سازمان ملل به همراه پلیس نظامی روسیه اولین گشت خود را پس از 6 سال در منطقه حائل در ارتفاعات جولان بین سوریه و رژیم اسرائیل اجرا ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۲۴    
جنگنده های ائتلاف سعودی در حمله به بیمارستان الثوره شهر الحُدیده یمن ده ها غیر نظامی را به کام مرگ کشاند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۰۵    
به گزارش خبرنگار العالم در سوریه، پاکسازی مناطق آزادشده در منطقه یرموک و حومه قنیطره، پس از اخراج کامل گروه تروریستی داعش از این مناطق همچنان ادامه دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۹:۳۰    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن اعلام کرد که یک فروند موشک بالستیک زلزال یک را به محل تجمع نیروهای وابسته به عربستان سعودی در منطقه عسیر این کشور شلیک کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۸:۲۹    
ارتش سوریه در پاکسازی روستاها و شهرک های اطراف منطقه حوض الیرموک انبارهای مهمات تروریست ها را کشف کرد که در آن سلاح های ساخت رژیم صهیونیستی و آمریکا وجود داشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۸:۰۹    
امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش با حضور در مناطق و گروه های پدافندی تهران از بخش های مختلف این یگانها بازدید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۸:۰۹    
گروهی از سناتورهای دموکرات و جمهوری خواه در حالی که انتقادها و حملات لفظی دونالد ترامپ علیه ناتو ادامه دارد، در جلسه خصوصی با نمایندگان 9 کشور عضو این ائتلاف ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۷:۳۰    
وزیر خارجه روسیه امروز پنج شنبه گفت باید همزمان با حل مسأله بازگشت آوارگان به سوریه، تروریست های موجود در ادلب به طور کامل ریشه کن شوند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۷:۱۰    
خبر: وزارت خزانه داری آمریکا وزرای دادگستری و کشور ترکیه را با ادعای دست داشتن در بازداشت برانسون کشیش امریکایی تحریم کرد تحلیل: ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۵۰    
وزارت دفاع روسیه از پایان حضور گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره در سویدا، درعا و قنیطره در جنوب سوریه خبر داد و گفت که پلیس نظامی روسیه مقدمات از سرگیری حضور گشتی های سازمان ملل در جولان را فراهم ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۹    
خبر: اسرائیل درخصوص بستن تنگه باب المندب در دریای سرخ به ایران هشدار داد. تحلیل: درحالی که چنر روز پیش سعودی در واکنش به هدف قرار گرفتن ناو جنگی خود درباب المندب عبور کشتی های نفتی خود از ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۹    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر پنجشنبه با بیان اینکه الحاق ایران به پیمان مودت و همکاری آ.سه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۵۴    
دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد درپی وضعیت ناآرام نوار غزه و تداوم پرواز بادبادک های آتش زا به سمت شهرک های صهیونیست نشین، سفر بنیامین نتانیاهو به کلمبیا لغو شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۲۴    
نویسنده و تحلیلگر سیاسی عرب تاکید کرد: عربستان نمی تواند به هدفی در یمن برسد که آمریکا نتوانست به آن در عراق به آن دست پیدا کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۲۴    
عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله گفت که متجاوزان ائتلاف سعودی آتش بس در ساحل غربی را نقض می کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۹    
وزیر خارجه ایران، تحریم وزرای کشور و دادگستری ترکیه توسط آمریکا را غیرقانونی و نشانه دیگری از اعتیاد ایالات متحده به سیاست اعمال فشار و تحریم خواند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۹    
در پی تسلط نیروهای ارتش و مقاومت سوریه بر مرز جولان اشغالی، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از موضع قبلی خود مبنی بر لزوم سرنگونی بشار اسد از قدرت در سوریه عقب نشینی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۴    
سردبیر روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم با تاکید بر اینکه ایرانی ها از هیچ تهدیدی، هراس ندارند، گفت، همه رفتارهای ضد و نقیض آمریکا موید این کلام رهبر عالی انقلاب ایران است که مذاکره با آمریکا را اتلاف ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۹    
وزرای امور خارجه ایران و فرانسه دقایقی پیش درباره آخرین تحولات برجام و برخی راهکارهای بهره مندی ایران از مزایای اقتصادی این توافق تلفنی گفت وگو کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۹    
سفیر سوریه در دهلی نو با دعوت از شرکت ها و فعالان اقتصادی هند برای مشارکت در بازسازی کشورش، از سرمایه گذاران هندی درخواست کرد تا برای بازسازی سوریه سرمایه گذاری کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۹    
نیرو های ارتش سوریه شهر درعا و روستا ها و شهرک های اطراف آن را به طور کامل از گروه های مسلح تروریستی آزاد کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۰    
سازمان عفو بین الملل امروز پنجشنبه از دولت ترکیه خواست تا به موارد گسترده نقض حقوق بشر در منطقه عفرین در شمال سوریه پایان دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۰    
یک تحلیلگر فلسطینی مراحل چهارگانه طرح آتش بس برای نوار غزه را توضیح داد و گفت یکی از مفاد این طرح ، پایان محاصره غزه است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۵    
یک خبرگزاری اردنی اعلام کرد، پادشاه این کشور شب چهارشنبه پس از سفر ویژه اش به شهر امان بازگشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۵    
مقامات امنیتی افغان اعلام کردند که روز گذشته یک بالگرد نیروهای ارتش در یکی از شهرستان های کابل سقوط کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۵    
سند الحاق جمهوری اسلامی ایران به پیمان مودت و همکاری اتحادیه آ سه آن (TAC) امروز امضا شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۵    
بانک مرکزی در نامه ای به وزارت امور اقتصادی و دارایی، فهرست کامل شرکت ها و افراد دریافت کننده ارز به نرخ رسمی را اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۱    
رئیس کمیته عالی انقلابی یمن با راه اندازی هشتکی تحت عنوان " #أوقفوا_قصف_الیمنیین" خواستار حمایت جهانی از ملت یمن در برابر تجاوزگری ائتلاف سعودی شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۱    
در نخستین روز آتش بس یکجانبه صنعاء در دریای سرخ، جنگنده های سعودی یک قایق ماهیگیری را هدف قرار دادند و نه صیاد را کشتند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۱    
سفیر آکردیته جمهوری اسلامی ایران در لیتوانی در پایان ماموریت خود با وزیر امور خارجه جمهوری لیتوانی دیدار و خداحافظی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا در توییتی خطاب به رهبر کره شمالی ضمن تشکر از اقدام وی برای ارسال بقایای اجساد نظامیان آمریکایی اظهار امیدواری کرد به زودی رهبر کره شمالی را ببینید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۰۴    
درعا و ریف آن بعد از جانفشانی های ارتش سوریه از تروریسم پاکسازی شده است. پیروزی به برکت خون شهدا و صبر و بردباری مجروحان بر زخمی های خود بدست آمد تا بار دیگر دشت ها ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۶    
وزیر امور خارجه کشورمان صبح روز پنچشنبه با نخست وزیر سنگاپور دیدار و گفت وگو کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۴    
یک هفته پس از اعلام رسمی پایان یافتن شیوع بیماری ابولا در جمهوری دموکراتیک کنگو، شیوع تازه این ویروس منطقه بنی B ni شرق این کشور را تهدید می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۰۴    
ارتش سایبری یمن، شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی را هک کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۷:۳۰    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان روز پنجشنبه در پنجاه و یکمین اجلاس وزیران خارجه اتحادیه جنوب شرق آسیا 'آسه آن' شرکت کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۷:۲۱    
یک روزنامه آلمانی گزارش داد که درپی تحریم های آمریکا، بانک مرکزی این کشور قانونی تصویب کرد تا مانع انتقال پول های ایران از طریق بانک ایران-اروپا شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۴:۲۰    
مقامات آمریکایی می گویند که رئیس جمهور این کشور در حال بررسی پیشنهاد یکی از مشاوران ارشد خود برای کاهش 40 درصدی پذیرش مهاجران و پناهجویان جهت سکونت در ایالات متحده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۳:۳۵    
درگیری میان معترضان به نتایج انتخابات پارلمانی با نیروهای پلیس در پایتخت زیمبابوه، دست کم سه کشته بر جای گذاشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۱:۴۴    
مقامات آمریکایی در گفت وگو با شبکه سی.ان.ان مدعی شدند که تحرکات نیروی دریایی ایران در خلیج فارس افزایش یافته و احتمالا طی 48 ساعت رزمایش دریایی بزرگی برگزار خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۱:۰۴    
اشکان دژاگه و مسعود شجاعی دو ستاره تیم ملی فوتبال ایران که در پست هافبک خوش می درخشیدند و به ترتیب فصل قبل در تیم باشگاهی ناتینگهام فارست انگلیس و آ.ا.ک یونان بودند به تیم تراکتورسازی تبریز پیوستند.