یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۵۹Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 21 مرداد 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 مرداد 1397 العالم 2 مرداد 1397 العالم 3 مرداد 1397 العالم 4 مرداد 1397 العالم 5 مرداد 1397 العالم 6 مرداد 1397 العالم 7 مرداد 1397 العالم 8 مرداد 1397 العالم 9 مرداد 1397 العالم 10 مرداد 1397 العالم 11 مرداد 1397 العالم 12 مرداد 1397 العالم 13 مرداد 1397 العالم 14 مرداد 1397 العالم 15 مرداد 1397 العالم 16 مرداد 1397 العالم 17 مرداد 1397 العالم 18 مرداد 1397 العالم 19 مرداد 1397 العالم 20 مرداد 1397 العالم 21 مرداد 1397 العالم 22 مرداد 1397 العالم 23 مرداد 1397 العالم 24 مرداد 1397 العالم 25 مرداد 1397 العالم 26 مرداد 1397 العالم 27 مرداد 1397 العالم 28 مرداد 1397 العالم 29 مرداد 1397 العالم 30 مرداد 1397 العالم 31 مرداد 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۳:۱۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اقتصاد ما با منابع بخش دولتی به اندازه کافی آزمون و خطا داشته است ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۲:۱۸    
ارزش سهام در بازار بورس کشورهای عربی خلیج فارس در پایان معاملات روز یکشنبه به شدت کاهش یافت .
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۰:۴۹    
یک سناتور جمهوری خواه آمریکایی عادی شدن روابط کشورش با آنکارا را به آزادی کشیش زندانی آمریکایی در ترکیه مرتبط دانست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۳۳    
جهان صبح روز پنجشنبه گذشته در حالی چشم گشود که جنایت هولناک ائتلاف متجاوزان سعودی کودکان یمن را قربانی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۵۳    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ادارات و نهادهای پنج شهرستان منطقه سیستان فردا برای دومین روز متوالی در پی طوفان و آلودگی هوا ناشی از ریزگرد تعطیل است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۵۳    
سرمربی پرسپولیس گفت: همه برای خوشحالی هواداران تلاش می کنیم. برانکو البته درباره اتفاقات روی سکوهای تمرین روز شنبه هم سخن گفت که مهمترین بخش حرف هایش بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۳۳    
شماری از سربازان سعودی در دو عملیات نیروهای مشترک یمن که پایگاه المستحدث و الهجله در نجران را هدف قرار داده بود،کشته شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۳۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد که هیچ کدام از فرزندانش در بازداشت نیستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۳۳    
سران 5 کشور ساحلی دریای خزر در پایان اجلاس خزر ،به نشانه دوستی و همبستگی، تعدادی بچه ماهی خاویار را به صورت نمادین در دریا رها کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۳۳    
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه اراده دولت جمهوری اسلامی ایران برقراری روابط نزدیک تر و صمیمی با جمهوری آذربایجان است ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۳۳    
هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، به بحث و بررسی پیرامون لایحه مطبوعات و خبرگزاری ها پرداخت و تعدادی از مواد آن را مورد تصویب قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۳۳    
رئیس جمهور که به منظور شرکت در پنجمین اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای خزر به قزاقستان سفر کرده بود، یکشنبه شب و پس از شرکت و سخنرانی در این اجلاس، به تهران بازگشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۱۳    
شورای وزارتی امنیت ملی عراق ضمن تاکید بر اهمیت حفظ روابط ویژه با ایران اعلام کرد که این شورا سیاسی کردن مواضع بغداد در تحریم های ضد ایرانی را رد می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۱:۵۰    
ماه ذی الحجه ماهی است بسیار پربرکت. رسول خدا (ص) فرمود: عبادت و کار نیک در هیچ ایامی به اندازه این ایام (ده روز اول ماه ذی الحجه) فضیلت ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۱:۳۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرد که در صورت عدم حصول توافق در خصوص قانون سرباز گیری ، برگزاری زودهنگام انتخابات را اعلام خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۱:۳۰    
ارتش سوریه امروز (یکشنبه) توانست دور تا دور استان سویداء را به کنترل خود در آورده و تروریست های داعش را به محاصره خود در آورد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۱:۳۰    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: شاید دردوران تحریم، فروش نفت با مشکلاتی مواجه شود ولی اثر این مشکلات مانند گذشته همچون سال 1391 تاثیر گذار نخواهد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۱:۳۰    
جنگنده های متجاوز سعودی به حملات خود به مناطق مختلف یمن از جمله جیزان،صعده و الحدیده ادامه دادند و روستاهای مسکونی بخش مرزی رازح به شکل گسترده ای بمباران کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۱:۳۰    
وزارت دفاع الجزائر امروز در بیانیه ای اعلام کرد که سه تروریست دیگر در ایالت تمنراست واقع در جنوب این کشور خود را تسلیم کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۱:۱۰    
150 نفر از زخمی های نیروهای ارتش ملی یمن در استان تعز به منظور مداوا وارد گذرگاه المزیونه عُمان شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۱:۱۰    
منابع یمنی از انهدام یک فروند پهپاد جاسوسی عربستان سعودی در استان الجوف واقع در مرکز یمن خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۱:۱۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت تل آویو خواهان آتش بس کامل در غزه است و به چیزی کمتر از این راضی نمی شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۰:۳۷    
وزرای خارجه آمریکا و کانادا در گفتگویی تلفنی پیرامون اختلافات اخیر بین عربستان و کانادا و نیز موضوع ایران به رایزنی پرداختند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۲۲    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از نوسانات قیمتی 1 تا 3 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی در بازار دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۲۲    
العالم _ آمریکا خبر: سفیر آمریکا در انگلیس از دولت ترزامی درخواست کرد برای وارد کردن فشار به ایران به آمریکا بپیوندد. تحلیل: ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۲۰    
سخنگوی دفتر نخست وزیری عراق بار دیگر درباره چارچوب پایبندی بغداد به تحریم های تحمیلی علیه ایران توضیح داد و از گزینه یافتن جایگزین برای دلار در مبادلات تجاری با تهران سخن گفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۰۳    
انفجار یک انبار مهمات در شمال استان ادلب سوریه، در نزدیکی مرز ترکیه تا کنون 39 کشته و دهها مفقود بر جای گذاشته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۰۰    
عضو شورای اجرایی حزب الله کشتار کودکان یمن را شدیدترین فاجعه انسانی جهان توصیف کرد و عربستان را مسئول آن دانست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۰۰    
یک کارشناس آمریکایی با انتقاد از رویکرد کاخ سفید در آغاز جنگ تجاری با سایر کشورها، عنوان داشت که این قبیل اقدامات تاثیر منفی بر ایالات متحده داشته و موجب منزوی شدن این کشور می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۰۷    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: در برخورد با جرایم اخیر اقتصادی تا امروز 67 نفر از این افراد متخلف و مجرم و متهم دستگیر شدند البته از تعدادی نیز تحقیق شده که با قرار تامین مناسب آزاد شدند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۰۷    
این احتمال وجود دارد که دهه اول مهرماه برای همیشه در تاریخ فوتبال ایران ثبت شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۴۷    
روابط عمومی وزارت امور خارجه، در مطلبی به 12 سوال مطرح که این روزها با توجه به برگزاری پنجمین اجلاس سران کشورهای ساحلی خزر در قزاقستان ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۲۸    
دادگاه جنایی قاهره امروز حکم حبس ابد محمد بدیع رهبر گروه اخوان المسلمین و تعدادی دیگر از اعضای برجسته این گروه را صادر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۲۸    
رییس جمهوری اسلامی ایران در دیدار ولادیمیر پوتین همتای روس تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا خزر به دریای صلح و دوستی و عاملی برای تقویت مناسبات، همکاری ها و دوستی بیشتر کشورهای ساحلی تبدیل شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۱۹    
رئیس جمهور با بیان اینکه با امضاء کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر گام جدیدی در روابط بهتر و بیشتر کشورهای ساحلی دریای خزر برداشته شد، اظهار داشت: امروز 5 کشور ساحلی خزر برای تقویت امنیت منطقه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۶:۳۸    
شش سند همکاریهای راهبردی و اقتصادی در پنجمین اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای خزر امضا شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۶:۳۸    
همزمان با امضای کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر توسط سران 5 کشور ساحلی این دریا، وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال نامه ای رسمی به همتایان روسی، قزاقستانی، آذربایجانی و ترکمنستانی خود ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۶:۳۸    
رییس جمهور روابط تهران – آستانه را راهبردی، صمیمی و رو به گسترش دانست و گفت : ظرفیت های گسترده دو کشور در زمینه های مختلف می تواند مکمل یکدیگر بوده و باید از آن بیش از پیش در راستای منافع دو ملت و ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۶:۰۳    
روسای جمهور پنج کشور ساحلی دریای خزر در بیانیه ای که در پایان نشست مشترک خود در قزاقستان منتشر کردند ، ضمن برشمردن طیف گسترده ای از توافقات در حوزه های مختلف از جمله سیاسی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۴۷    
کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر توسط سران 5 کشور ساحلی این دریا، امضا شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۲۶    
حاکمان عربستان سعودی درحالی که با اجرای برخی اصلاحات ازجمله حذف ممنوعیت رانندگی زنان و اجازه دادن به آنها برای پرداختن به ورزش، احداث سیمنا و .. ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۲۰    
یک روزنامه صهیونیستی ادعا کرد ارتش این رژیم و شاباک برای بازگشت سیاست ترور رهبران حماس تمایل نشان داده اند و مقدمات این موضوع آغاز شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۱۱    
یک رسانه دولتی کره شمالی ضمن انتقاد از عملکرد کره جنوبی نوشت تلاش یکجانبه برای تحقق بیانیه پانمونجوم میان دو کره، نتیجه نخواهد داد و سئول باید تلاش های سخت تری انجام دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۰۰    
آزاد سازی ، وجب به وجب از خاک استان ادلب از اهداف مشخص ارتش سوریه است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۵۰    
وزیر خارجه ایران از ادامه گفتگوها درباره مسائل حل نشده دریای خزر از جمله تحدید حدود و سهم از دریا و منابع آن تداوم می یابد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۴۱    
رئیس جمهور امضای کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر را گام بسیار مهمی در مسیر تقویت همگرایی بیشتر کشورهای ساحلی این دریا خواند و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با داشتن دسترسی دریایی در شمال و جنوب ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۱۵    
تیم های ایران با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال برنز در مسابقات نظامی ارتش های جهان 2018 به مقام پنجم دست یافتند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۶    
درخواست ترکیه از جبهة النصره برای پیوستن به ائتلاف گروه های مسلح در استان ادلب سوریه، با مخالفت این گروه تروریستی روبه رو شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۶    
رئیس جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش با استقبال نور سلطان نظربایف رئیس جمهور قزاقستان وارد محل برگزاری پنجمین اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای خزر شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۰    
ده ها هزار فلسطینی در تل آویو دست به تظاهرات زده و خواهان لغو قانون قوم گرایی یهودی شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۴۱    
نیروهای امنیتی اردن دیشب موفق شدند یک باند تروریستی را که در حمله به یک گشتی امنیتی در شهر السلط واقع در 30 کیلومتری شمال غربی امان دست داشتند، متلاشی کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۴۰    
با توجه به شراکت استراتژیک محکم و هماهنگی امنیتی اسرائیل و رژیم السیسی، نمی توان فرض کرد مصر بدون موافقت تل آویو دست به صادرات به غزه می زند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۲۱    
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: پنج کشور ساحلی خزر برای ادامه همکاری پنج جانبه پس از امضای کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر توافق کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۲۱    
اهمیت نشست سران حوزه دریای خزر بخاطر امضای پیش نویس رژیم حقوقی جدید دریای خزر پس از 25 سال مذاکره و گفتگو است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۰    
کمیسیون نظارت بر انتخابات پاکستان پس از اضافه شدن سهمیه های اقلیت ها و زنان به نمایندگان مجلس ملی آرایش نهایی پارلمان که حکایت از حضور 158 نماینده حزب تحریک انصاف دارد را مشخص کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۴۶    
رئیس جمهور ترکیه دیشب با امیر کویت تماس تلفنی برقرار کرده و به بحث و گفت وگو درباره روابط دوجانبه پرداخت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۴۶    
دیدارهای مقامات نظامی آمریکا در منطقه افزایش یافته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۴۶    
سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: موضوع تقسیم خزر میان کشورها و تعیین خطوط مبداء و تقسیم بستر و زیر بستر در کنوانسیونی که امروز امضاء می شود مطرح نیست
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۲۶    
امارات عربی متحده که به لطف همراهی سران شورای انتقالی جنوب یمن، همچنان منافع خود در جنوب و غرب یمن را دنبال می کند، از شیوه های مختلف برای حفظ این همراهی استفاده می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۱    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در یک مصاحبه با اتهام زنی دوباره به ایران، از فشارهای واشنگتن به کشورهای اروپایی برای انتخاب یک گزینه از بین دو گزینه تعامل و تجارت با ایران یا تعامل و تجارت با آمریکا خبر ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۳۶    
به دنبال ادعاهای یک کارمند سابق کاخ سفید در کتاب جدید خود درباره نژادپرستی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا این مشاور سابق خود را مورد انتقاد قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۰    
دولت سعودی در ادامه دستگیری مبلغان این کشور، "ناصر بن سلیمان العمر" واعظ مشهور مکه مکرمه را هم بازداشت کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۰    
نوار غزه و کرانه باختری رود اردن در ساعات اخیر شاهد حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی و درگیری نیروهای این رژیم با فلسطینی ها در شهر اشغالی قدس بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۲۹    
معاون وزیر حمل و نقل یمن گفت: روزانه بیست تا سی بیمار یمنی به دلیل بسته ماندن فرودگاه صنعا جان خود را از دست می دهند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۹    
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) مجددا تشکیل جلسه خواهد داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۰۹    
تیراندازی در منطقه موس ساید در شهر منچستر انگلیس ده مجروج برجا گذاشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۹:۵۹    
بلومبرگ در گزارشی از ایران با لحنی طعنه آمیز نوشت: تحریم های آمریکا علیه ایران دست بالا را در بزرگترین میدان گازی جهان به چین بخشید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۹:۵۹    
هزاران نفر از مردم تونس با برگزاری تظاهرات مخالفت خود را با اصلاحات پیشنهادی ضد اسلامی در این کشور اعلام کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۹:۳۹    
انصار الله یمن طی پیامی پیروزی حزب تحریک انصاف در انتخابات پاکستان را تبریک گفته و ابراز امیدواری کرد دولت جدید پاکستان از دخالت در جنگ های خارجی خودداری کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۹:۳۹    
مقامات یکی از شهرداری های بلژیک به یک دختر مسلمان بلژیکی گفته اند که در صورت کنار گذاشتن حجاب، به وی اجازه کارآموزی می دهند؛ وی اما این پیشنهاد را قبول نکرده و گفته که حجابش در اولویت است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۹:۳۹    
رئیس جمهوری آمریکا در مراسم سالگرد تیراندازی مرگبار شارلوتزویل ویرجینیا هرگونه نژادپرستی را به شدت محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۹:۱۹    
وب سایت امارات لیکس اعلام کرد که به اطلاعاتی دست یافته است مبنی بر این که امارات به شکل محرمانه برای بهره برداری از تنش میان عربستان سعودی و کانادا تلاش می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۹:۱۹    
نخست وزیر عراق روز سه شنبه به ترکیه می رود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۸:۴۴    
هواداران نماینده رژیم اشغالگر قدس به طرف بازیکن مسلمان اردنی بطری آب پرتاب کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۸:۲۹    
پس از انتقادهای کانادا از وضعیت حقوق بشر در عربستان که خشم ریاض را برانگیخت تا جایی که سفیر این کشور را اخراج کرد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۸:۲۹    
رئیس جمهور به منظور شرکت در اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای خزر، دقایقی پیش و با بدرقه معاون اول رییس جمهور و مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، تهران را به مقصد آکتائو قزاقستان ترک کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۷:۵۳    
چین که با خرید روزانه حدود 650 هزار بشکه نفت از ایران، عنوان بزرگ ترین مشتری نفت ایران را یدک می کشد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۷:۵۳    
صفحه نخست روزنامه های امروز یکشنبه بیست و یکم مردادماه کشور را می توانید در این خبر مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۷:۵۳    
صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز یکشنبه 21 مردادماه کشور را می توانید در این خبر مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۷:۵۳    
اوماروسا مانیگالت نیومن (Omarosa Manigault Newman)، پیشنهاد قراردادی به مبلغ 15 هزار دلار در هر ماه از ستاد تبلیغاتی رئیس جمهور دونالد ترامپ دریافت کرده تا پس از برکنار شدن از کار به عنوان دستیار کاخ ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۷:۳۳    
ترامپ جبهه های متعددی را مقابل خود در خلال دو سال ریاست جمهوری گشوده است اما به نظر مهم ترین جبهه همچنان برای او جبهه فلسطین است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۶:۵۳    
استیون کوک تحلیلگر علوم سیاسی در یادداشتی در نشریه فارین پالیسی با اشاره به قطع رابطه عربستان سعودی و کانادا، محمد بن سلمان ولیعهد سعودی را رهبری ضعیف توصیف کرد که با دست یازیدن به اقدامات نسنجیده ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۶:۴۹    
سخنگوی رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه آنکارا در برابر تحریم ها و تهدیدهای واشنگتن تسلیم نمی شود، تاکید کرد که خطر از بین رفتن اتحاد ترکیه و آمریکا وجود دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۴:۱۶    
سفیر آمریکا در انگلیس، طی ایمیلی برای روزنامه تلگراف تاکید کرد که لندن باید ضمن حمایت از تحریم های آمریکا علیه ایران، فشار حداکثری به تهران وارد کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۳:۱۱    
هزاران نفر از مردم معترض به سیاست های دولت رومانی روز شنبه برای دومین روز متوالی در بخارست پایتخت این کشور دست به تظاهرات زدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۲:۳۲    
روسیه بعد از نزدیک شدن یک پهپاد تهاجمی متعلق به معارضان سوری، به پایگاه هوایی حمیمیم، آن را هدف قرار داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۱:۳۲    
صدای انفجارهای جدیدی پس از وقوع انفجار یک گشتی امنیتی در شهر الفحیص اردن که به کشته شدن یک سرگرد و زخمی شدن شش نفر دیگر منجر شد، شنیده شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۰:۵۴    
میزان تنفر از دونالد ترامپ با حد نصاب ریچارد نیکسون تنها رئیس جمهور تاریخ آمریکا که از سمتش استعفا داد، برابر شد.