چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۴:۳۹May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 3 مهر 1400 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1400 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1400 خبرگزاری فارس 31 تیر 1400 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 30 آبان 1400 خبرگزاری فارس 30 آذر 1400 خبرگزاری فارس 30 دی 1400 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1400 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1400 خبرگزاری فارس 1 مهر 1400 خبرگزاری فارس 2 مهر 1400 خبرگزاری فارس 3 مهر 1400 خبرگزاری فارس 4 مهر 1400 خبرگزاری فارس 5 مهر 1400 خبرگزاری فارس 6 مهر 1400 خبرگزاری فارس 7 مهر 1400 خبرگزاری فارس 8 مهر 1400 خبرگزاری فارس 9 مهر 1400 خبرگزاری فارس 10 مهر 1400 خبرگزاری فارس 11 مهر 1400 خبرگزاری فارس 12 مهر 1400 خبرگزاری فارس 13 مهر 1400 خبرگزاری فارس 14 مهر 1400 خبرگزاری فارس 15 مهر 1400 خبرگزاری فارس 16 مهر 1400 خبرگزاری فارس 17 مهر 1400 خبرگزاری فارس 18 مهر 1400 خبرگزاری فارس 19 مهر 1400 خبرگزاری فارس 20 مهر 1400 خبرگزاری فارس 21 مهر 1400 خبرگزاری فارس 22 مهر 1400 خبرگزاری فارس 23 مهر 1400 خبرگزاری فارس 24 مهر 1400 خبرگزاری فارس 25 مهر 1400 خبرگزاری فارس 26 مهر 1400 خبرگزاری فارس 27 مهر 1400 خبرگزاری فارس 28 مهر 1400 خبرگزاری فارس 29 مهر 1400 خبرگزاری فارس 30 مهر 1400 
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۶    
شرکت داتام در نظر دارد، سهام شرکت های وابسته به خود را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 310 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۰:۳۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از ارسال 45 اثر هنری به دبیرخانه نشان ملی صنایع دستی زنجان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۲:۲۸    
مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان شمالی از طلب 50 میلیارد تومانی این شرکت از مشترکان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۷:۳۹    
رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف دو قطعه از اراضی خالصه دولتی واقع در محدوده خارج از طرح هادی روستای نقاشه جزیره قشم مجموعا به مساحت 36 هزار و 450 متر ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۶:۴۰    
گزارش واقعه به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با هدف ثبت تاریخچه شفاهی تئاتر دفاع مقدس و زحمات هنرمندان این عرصه تولید شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۷    
مدیر کل هواشناسی استان زنجان گفت: براساس آخرین پیش بینی های فصلی بارش های پاییز 1400 به ویژه مهر و آبان کمتر از نرمال خواهد بود و انتظار می رود در ماه های آذر و دی شرایط بارش به نسبت بهبود یابد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۰۹:۰۱    
قاچاقچی محموله کالای خوراکی یک میلیارد و 350 میلیون ریال جریمه شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۰۸:۱۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از فعال شدن تسهیلات مرحله دوم کرونا در سامانه کارا خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۲۲:۱۰    
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته طی روزهای هفتم تا دهم مهرماه 1400 در اصفهان برگزار خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۲۰:۰۷    
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: با هماهنگی انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تلاش می شود تا توزیع واکسن کرونا در روز به 100 هزار دُز در استان برسد و بالای 90 درصد از ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۴:۳۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از موافقت خودروسازان با واردات خودرو خبر داد و گفت: در نخستین فرصت، رفع ابهامات شورای نگهبان درباره طرح ساماندهی صنعت خودرو در دستور کار کمیسیون صنایع مجلس قرار می گیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۷    
بزرگترین نمایشگاه عکس چیدمان با موضوع اربعین با نام رویای بهشت تا پایان ماه صفر پذیرای بازدیدکنندگان است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۳    
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: یکی از مشکلاتی که مانع اجرای 100 درصدی این طرح شده را پهنای باند و قطعی های مکرر اینترنت است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۵:۲۵    
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطالعات محور بن-داران-شهرکرد به طول 57 کیلومتر و کمربندی داران به طول 8 کیلومتر انجام شده است و پس از اخذ مجوز روند اجرایی آن انجام می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۲:۳۶    
دهمین ایثار ماندگار استان زنجان که از رهروان راه امام حسین(ع) بود، اخلاص خود را با اهدای کلیه ها، کبد و قلب که منجر به نجات جان چهار هموطن از مرگ حتمی شد، اثبات کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۳۱    
استاندار هرمزگان گفت: واکسن کرونا به اندازه کافی تامین شده و موجود است/هرکس که تاکنون واکسن کرونا دریافت نکرده است باید با مسئولیت پذیری بیشتر در قبال خود ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۲۶    
استاندار اصفهان گفت: امسال هم مازوت در استان مصرف نمی شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۴    
سوگواره استانی اربعین و تئاتر خیابانی بیت الحسین در نقاط مختلف شهر شیراز برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۳۸    
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم گفت: مدرسه استثنایی ویژه دانش آموزان معلول در شهر پرند توسط شرکت عمران پرند در دست احداث است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۲۷    
ایالات متحده آمریکا به این نتیجه رسیده که در تنها جایی که می شود سه کشور ایران، روسیه و چین را مشغول نگاه داشت، افغانستان است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۷    
با حکم معاون علمی وفناوری ریاست جمهوری، حمید ذوالفقاری به عنوان سرپرست مرکز توسعه فناوری های راهبردی این معاونت منصوب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۴    
بنابر اطلاعیه دولت عراق مرز مهران از ساعتی پیش به روی زائران اباعبدالله الحسین (ع) به صورت مشروط در آستانه زیارت اربعین باز شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۲۱    
برابر تصویب شورای عالی نشان ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران، نشان فداکاری به صورت افتخاری به شهید علی لَندی تعلق گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۴    
مدیرکل هواشناسی استان البرز خبر داد که هواس استان طی روزهای آتی با کاهش دما و وزش باد همراه است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۹    
یک استاد غربزده دانشگاه می گوید: شعارهای انقلابی نتوانسته اند مرهمی بر اقتصاد کشور باشند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۶    
انگار تقویم ما مبنایش هجری حسینی است. به هر جای آن که می ر سی خود را با موقعیت حسین تنظیم می کنی. همه وجاهت عملت به این است که چه نسبتی با حسین داری. حسین کجاست و تو کجائی.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی حسین قربان زاده را به سمت معاون وزیر و رئیس کل سازمان خصوصی سازی منصوب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۱۸    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: همزمان با اربعین حسینی، آیین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در اردبیل برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۳    
دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء در پیامی برگزاری نشست عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۵    
غربی ها همواره دو گزاره را با هم پیش می برند: خراب کردن توافقنامه در عمل، سخن از آمادگی برای مذاکره و تحسین توافق در سخن. دومی برای فریب افکار عمومی ا ست تا غرب را طرف خوب ماجرا نشان بدهد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۸    
احتمالاً در اخبار حوادث، ماجراهای اخاذی در فضای مجازی را شنیده اید. اخاذی در فضای مجازی هم مانند دنیای واقعی جرم محسوب می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۵    
استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه دستگاه های خدمات رسان اجازه قطع انشعاب مدارس به بهانه بدهی را بدون هماهنگی ندارند، گفت: اگر این اتفاق رخ دهد ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۷    
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: امروز برای جابه جایی زائران در زمان بازگشت به کشور از امروز در مرز بین المللی مهران 500 دستگاه اتوبوس بین شهری مستقر می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۹    
تصاویر بازگشت تیم ملی هندبال بانوان پس از کسب سهمیه جهانی در مسابقات اردن را مشاهده کنید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۸    
جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی ارتحال علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۰    
استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده و فعال شدن مجدد کارخانه شمش چدن خوسف، 260 نیروی تعدیل شده، دوباره به کار خود بازگشتند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۷    
فرمانده انتظامی ایلام گفت: تاکنون بیش 800 خودرو به استان های محل سکونت خود عودت داده شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۵    
شرکت برق به مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اختلالات موبایل و دلیل اصلی آن پاسخ داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۰:۵۸    
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت مترو گفت:به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی در ایستگاه های منتخب متروی تهران برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۷    
شهردار کوهدشت در یادداشتی کوتاه نوشت؛ نام و یاد و عمل شهیدان را در شهر نمایان تر نماییم که شهر با شهدا برکت یافته و توسعه و اعتلا و اعتنا می یابد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۹    
علی لندی، نوجوانی 15 ساله اهل ایذه که برای نجات جان دو زن از آتش، با سوختگی بیش از 90 درصد جان باخت. این پویش خواستار ثبت نام او در کتب درسی است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۰:۱۱    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در 6 ماه اول سال جاری امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به 2 هزار و 904 نفر امدادرسانی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۶    
در جلسه ای که با حضور محمدرضا نمازی، مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت و سید حامد قنادپور، مدیرعامل شرکت تارا برگزار شد، دسترسی به کیف الکترونیکی پول تارا از طریق منوی خدمات نرم افزار موبایلی سکه کلید خورد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۵    
رئیس پلیس راه استان یزد از ممنوعیت تردد خودرو ها از مسیر یزد به تفت در روز اربعین حسینی به علت برگزاری مراسم پیاده روی اربعین خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۵    
در پایان رویداد استان آپ کرمان از میزان 13 تیم که به معرفی کسب و کار خود می پرداختند، 6 تیم موفق به جذب سرمایه شدند و مذاکراتی میان آنها و سرمایه گذار صورت گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۸    
مراسم عزاداری اربعین حسینی و یادبود دومین سالگرد رحلت مسافر اربعین حجت الاسلام مصطفی آژینی از طرف حوزه علمیه مشکات (مدرسه امام رضا ع) روز اربعین برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۸    
آتش نشانان کرجی همزمان با درگذشت نوجوان ایذه ای در هفته گرامیداشت آتش نشانی و ایمنی در سوگ علی لندی با برپایی ایستگاه صلواتی ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون جدید توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات را منصوب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در آینده تردد در شهر و ارائه برخی از خدمات مهم به افرادی که واکسینه نشده اند غیر ممکن خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۹    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: باید آموزه های دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه ها به شکلی متفاوت از گذشته ارائه شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۸    
حادثه پیاده روی اربعین که هر روز ابعاد بین المللی گسترده تری پیدا می کند و از همه ملیت ها و ادیان از جمله مسیحیان در آن شرکت می کنند، مقدمه یک تحول اساسی در مقیاس جهانی است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۲    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: پیاده روی اربعین تجلی اراده الهی برای عاشورائیان عالم است .
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۵    
رئیس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: در پایش مراتع این استان، پروانه بهره برداری چرای دام 631 بهره بردار متخلف باطل شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۳    
وزیر نفت در حکمی، سیدشمس الدین موسوی را به عنوان مشاور خود در طرح ها و پروژه های وزارت نفت منصوب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۵    
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع 10 هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند استان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۳    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به شهادت علی لندی گفت: این نوجوان قهرمان دو خانم را که در محاصره آتش قرار گرفته بودند با جوانمردی و شجاعت نجات داد و خودش دچار سانحه و حادثه شد ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۸:۱۱    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس با هدف کمک به خانواده های بی سرپرست 400 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند شهرستان درمیان اهدا شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۸:۰۶    
استاندار ایلام گفت: شایعات فضای مجازی در خصوص باز بودن مرز مهران صحت ندارد و مردم نباید به این شایعات توجه کنند چرا که افراد نمی توانند از راه زمینی به کشور عراق وارد شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۷:۱۱    
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله(عج) با اشاره به اینکه واکسن واکسن نورا با تولید ماهیانه سه تا پنج میلیون دوز از زمستان روانه بازار می شود ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۶:۴۹    
تیم فوتبال هوادار تهران دو بازیکن جدید را به خدمت گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۵:۲۸    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه 2 اصفهان گفت: بانوی مددجوی اصفهانی فعل خواستن را صرف کرده و با ایجاد اشتغال برای 4 نفر دیگر، توانسته است در حوزه خدماتی، کارآفرینی کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۳:۴۱    
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: 62 سامانه مرتبط با فناوری در دستگاه قضایی راه اندازی شده و بهرمندی بیشتر از خدمات الکترونیکی لازم است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۰:۳۵    
دور پایانی مسابقات مسترز شارجه امروز برگزار شد، که استاد بزرگ محمد امین طباطبایی توانست قهرمان این دوره از مسابقات شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۰:۲۷    
دبیر هنری سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی در افتتاحیه نمایشگاه آثار برگزیده این رویداد از کیفیت بالای آثار خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۰:۱۷    
تیم شاهین خزر رودسر نماینده فوتبال ساحلی گیلان در سومین دیدار از دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور 3 بر 2 نتیجه را به تیم گلساپوش یزد واگذار کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۵۷    
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: از امشب تمامی ورودی های خوزستان بر روی خودروهای پلاک غیربومی بسته خواهند شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۴۶    
بیش از پنج ساعت است که چندصد تن از زائران ایرانی بدون کمترین امکانات بهداشتی و رفاهی بین مرز ایران و عراق در پایانه مرزی شلمچه سرگردان شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۳۷    
علامه حسن زاده در اواخر سال 1307 هجری شمسی در روستای ایرای لاریجان آمل در یک خانواده مذهبی متولد شد، از کودکی با قرآن مانوس شد، در جوانی در عالم خواب از امام رضا (ع) طلب علم کرد و با نگارش ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۳۵    
نتایج انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال 1400 اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۳۳    
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: باید با تغییرات مستمر در جهان امروز به ویژه در فضای فرهنگی و اجتماعی هماهنگ شویم وگرنه مرجعیت مان را از دست خواهیم داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۳۲    
مردم آمل در پی رحلت علامه حسن زاده آمل در جلوی بیمارستان امام رضا (ع) این شهرستان تجمع کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۲۰    
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش از اختصاص 40 گیگ اینترنت رایگان به معلمان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۱۰    
پیکر تازه تفحص شده شهید مدافع حرم محمد آرش احمدی هم زمان با اربعین حسینی در مشهد مقدس تشییع می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۵    
وزیر امور خارجه در جمع رئیس و کادر دفتر حفاظت منافع ایران بر عزم قطعی آیت الله رئیسی برای تکریم و رفع مشکلات ایرانیان در سراسر دنیا و تسهیل امور آنان در ارتباط با سرزمین مادری تأکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۴۶    
سومین روز رقابت های والیبال قهرمانی جوانان جهان با هشت دیدار پیگیری شد و تیم ملی والیبال جوانان ایران اولین پیروزی خود را بدست آورد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۴۲    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر آمادگی صنعاء برای توقف عملیات دفاعی علیه ائتلاف سعودی در صورت توقف همه اشکال تجاوز علیه یمن تاکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۴۰    
رئیس جمهور سابق آمریکا با تداوم انتقاد از جو بایدن رئیس جمهور کنونی این کشور با وخیم توصیف کردن اوضاع، وعده بازگشت مجدد به کاخ سفید داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۴۰    
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان دقایق پیش گفت: هم اکنون به علت کاهش شدت وزش باد و افزایش رطوبت هوا، شعله وری حریق در مناطق درازنو مهار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۹    
باشگاه نفت مسجدسلیمان برای انتخاب سرمربی جدید این تیم مذاکراتی را انجام داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۹    
وزارت کشور منطقه کردستان عراق با تاکید بر مجازات کسانی که نشست دیروز در اربیل را از اهداف اعلانی خود منحرف کرده و به سازش با رژیم صهیونیستی پرداختند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۹    
امیرحسین توخته امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و مراکش در آخرین مسابقه مرحله گروهی رقابت های قهرمانی جوانان جهان شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۲۹    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اتریش گفت که تاخیر در برگزاری مذاکرات وین می تواند فضا برای ادامه موفقیت آمیز مذاکرات را نامساعد کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۲۳    
مراسم بازگشایی مدارس و حوزه های علمیه در ورامین با حضور مسؤولان شهری، دانش آموزان و طلبه ها و جمعی از خانواده های شهدا برگزار شد و دانش آموزان ورامینی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۲۰    
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی پنج ماهه ابتدای امسال 1155 هزار تن کالا به ارزش 540 میلیون دلار از گمرکات استان به کشورهای هدف صادرشده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۱۷    
تیم والیبال جوانان ایران در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان از سد مراکش گذشت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۱۷    
اتهام کودک آزاری درشعبه ویژه درحال رسیدگی و انجام تحقیقات مقدماتی است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۱۳    
علامه حسن زاده آملی دار فانی را وداع گفتند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۱۰    
مرز خسروی به صورت کامل مسدود شده است و دروازه های این پایانه مرزی به روی زوار باز نخواهد بود. گزارش فارس از نقطه صفر مرزی را ببینید
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۱۰    
سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان از آغاز واکسیناسیون گروه سنی بالای 15 سال در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۰۴    
بورسیا دورتموند در مصاف با بورسیا مونشن گلادباخ بدون ارلینگ هالند شکست خورد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۰۳    
پیکر شهید هادی شریفی از جوانان دهه شصتی که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسیده بود، مطهرش بعد از پنج سال تفحص شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۰۳    
مراسم تشییع و وداع با پیکر علی لندی نوجوان فداکار 15 ساله عصر امروزشنبه 3 مهر 1400 باحضور مردم در زادگاهش شهرستان ایذه برگزار و به خاک سپرده شد. ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۰۱    
رستم قاسمی: هر کسی برای خرید بلیط بیشتر از 5 میلیون تومان پول داده است به وزارت راه مراجعه و اضافه پرداخت خود را دریافت کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۹    
پونفرادینا در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته دوم اسپانیا در مصاف با لاس پالماس شکست خورد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۸    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی، به بررسی و ارزیابی ساختار و عملکرد صندوق ملی محیط زیست و راههای اصلاح عملکرد آن پرداخته است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۷    
برنتفورد از هفته ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل لیورپول به تساوی دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۰    
آخرین اخبار از مرز مهران را در این ویدئو مشاهده کنید؛ تردد زوار تاکنون به صورت هوایی انجام شده و هیچگونه ترددی از مرز مهران انجام نمی شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۰    
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده از تزریق واکسن کووید 19 برای آمریکایی های 65 ساله و بالاتر ، بزرگسالان دارای بیماری های زمینه ای و بزرگسالان در معرض خطر بالا حمایت کردند.