چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۲:۰۸May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 24 مهر 1400 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1400 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1400 خبرگزاری فارس 31 تیر 1400 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1400 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1400 خبرگزاری فارس 30 آبان 1400 خبرگزاری فارس 30 آذر 1400 خبرگزاری فارس 30 دی 1400 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1400 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1400 خبرگزاری فارس 1 مهر 1400 خبرگزاری فارس 2 مهر 1400 خبرگزاری فارس 3 مهر 1400 خبرگزاری فارس 4 مهر 1400 خبرگزاری فارس 5 مهر 1400 خبرگزاری فارس 6 مهر 1400 خبرگزاری فارس 7 مهر 1400 خبرگزاری فارس 8 مهر 1400 خبرگزاری فارس 9 مهر 1400 خبرگزاری فارس 10 مهر 1400 خبرگزاری فارس 11 مهر 1400 خبرگزاری فارس 12 مهر 1400 خبرگزاری فارس 13 مهر 1400 خبرگزاری فارس 14 مهر 1400 خبرگزاری فارس 15 مهر 1400 خبرگزاری فارس 16 مهر 1400 خبرگزاری فارس 17 مهر 1400 خبرگزاری فارس 18 مهر 1400 خبرگزاری فارس 19 مهر 1400 خبرگزاری فارس 20 مهر 1400 خبرگزاری فارس 21 مهر 1400 خبرگزاری فارس 22 مهر 1400 خبرگزاری فارس 23 مهر 1400 خبرگزاری فارس 24 مهر 1400 خبرگزاری فارس 25 مهر 1400 خبرگزاری فارس 26 مهر 1400 خبرگزاری فارس 27 مهر 1400 خبرگزاری فارس 28 مهر 1400 خبرگزاری فارس 29 مهر 1400 خبرگزاری فارس 30 مهر 1400 
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۷    
مهدی حب درویش با حضور در شهر رویان مازندران و به دعوت تیم پیشکسوتان شهروند رویان و هنرمندان پاسارگاد به هنرنمایی با توپ و ثبت رکوردهای جدیدی پرداخت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۱    
در هفته سوم لیگ برتر بدمینتون آقایان کشور جام خلیج فارس، تیم بدمینتون دانشگاه یزد در حالی به مصاف تیم چادرملو اردکان رفت که تست کرونای بازیکنانش مثبت اعلام شد و کمیته برگزاری این مسابقات با نادیده ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۶    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: در قالب طرح نذر قربانی هر ماه از سوی خیرین قمی گوشت گوسفند بسته بندی شده به استان کرمانشاه ارسال و میان مستمندان توزیع می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۴    
میزبانان لیگ کشتی آزاد و فرنگی برای مسابقات امسال در دور رفت مشخص شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۹:۳۹    
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در نیمه اول سال جاری 588 مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، خانواده های معظم شهدا و... واگذار شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۹:۰۶    
رئیس اداره فرش دستباف سازمان صمت ایلام گفت: سه هزار نفر بافنده در زمینه فرش دستبافت و تابلو فرش در استان ایلام فعالیت می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۹:۱۸    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از بررسی تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از عملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در نشست امروز (یکشنبه) این کمیسیون خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۰    
معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی گفت: روند تعداد مبتلایان و مرگ و میر در استان خراسان شمالی رو به کاهش است و این روند نباید منجر به کاهش رعایت ها در سطح جامعه شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۲    
رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند گفت: تا کنون 70 درصد از گروه های سنی 12 سال به بالا در نهاوند دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۸    
یک باغدار در انتخاب نهال گردو چند خصوصیت مهم را دنبال می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۴:۲۰    
کارشناسی مذهبی گفت: دشمن شناسی یکی از مهمترین وظایف منتظران واقعی امام زمان(عج) است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۴:۱۷    
روز 5 شنبه مورخ 22 مهرماه در محل پیست اتومبیل رانی آزادی تست درایو ویژه ایی برای خودروی تیگو8 پرو برگزار گردید که با دعوت ازچهره های برجسته خودرویی ، مدیران برجسته ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۳:۵۲    
معاون میراث فرهنگی استان فارس از کشف یک سازه قدیمی در بافت تاریخی -فرهنگی شهر شیراز خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۳:۵۰    
بانک رفاه کارگران از آغاز طرح " بورس کالا و انرژی" و ارائه انواع خدمات اعتباری به فعالان در این بازارها خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۸    
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی بر احداث زیرساخت های توزیع سوخت ماشین آلات کشاورزی در روستاها تاکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۰    
فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان گفت: تعداد 5976 قوطی نوشیدنی انرژی زا خارجی و قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرستان هلیلان کشف و ضبط شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۰    
خرید و فروش خودروهای کارکرده یکی از سخت ترین کارها است، همه می خواهند با گران ترین قیمت خودروی خود را بفروشند و از طرفی خریداران هم می خواهند با کمترین قیمت، بهترین خودرو را به پارکینگ خانه خود ببرند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۸    
امام جمعه شهرستان دنا با ارسال لوح سپاسی، از مدیرعامل بانک ملت به دلیل کمک های این بانک به آسیب دیدگان ناشی از زلزله سپاسگزاری کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۹    
سومین همایش منادیان وحدت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۴    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، گفت: حذف ارز 4200 تومانی نهاده های دامی در صورت عدم تمهیدات لازم برای تولید گنندگان و مصرف کنندگان مشکلات زیادی ایجاد می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۸    
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در آیین تجلیل از قهرمانان مازندرانی کشتی گفت: کسب 8 مدال توسط کشتی گیران مازندرانی را افتخاری بزرگ می دانم و با توجه به استعدادهای ورزشی مازندران انتظار داریم این استان ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۷    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با تاکید بر اینکه کانون در برخی مناطق پرجمعیت قم، شعبه و مرکزی ندارد، خواستار افزایش تعداد مراکز کانون در سطح استان با حمایت و همراهی مسئولان شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۳    
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از تجهیز 15 پاسگاه محیط بانی استان به سامانه های انرژی خورشیدی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۰    
حجت الاسلام محلاتی گفت: خروجی طرح آمایش مساجد، اطلس فرهنگی اجتماعی مساجد خواهد بود و فراوانی مساجد در پهنه جغرافیایی کشور روشن می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۷    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: زیباترین جلوه ایثار و کاملترین جلوه خیرات همین سنت حسنه وقف است و آنچیزی که برای ما می ماند وقف است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست هم اندیشی با استادان دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۳    
مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: قریب به 3 هزار نفر در ایلام دارای مشکلات بینایی هستند و از این تعداد 900 نفر مشکلات بینایی شدید دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۹:۳۵    
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 43 حامی بزرگوار خارج از کشور هم حمایت مادی و معنوی 219 نفر از ایتام را برعهده دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۹:۲۴    
نمایندهٔ ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز فتنه ها نسبت به زمان امام حسین(ع) بسیار گسترده تر شده است و امروز بیشتر به اصلاح نیاز داریم و عالم به جایی می رسد که امام زمان(عج) ظهور می کند و امام حسن ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۹:۲۲    
مدیر کمیته امداد شهرستان ملکشاهی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 142 مورد فرصت شغلی برای نیازمندان و مددجویان این شهرستان ایجاد شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۹:۰۶    
انفجار روز جمعه گذشته در افغانستان یک هفته پس از انفجار خونین در مسجد شیعیان در قندوز اتفاق افتاد. تسلسل جنایت دو نکته را یادآوری می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۹:۰۳    
بریتنی اسپیرز آوازه خوان مشهور و جنجالی آمریکایی که به تازگی از قیمومیت پدرش رهایی یافته به فشارها و محدودیت های ناشی از احکام و قوانین دادگاه آمریکا انتقاد و اعلام بیزاری کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۹:۰۱    
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از جان سپردن یک مرد 48 ساله براثر گازگرفتگی، در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۸:۵۹    
ارواح ماشین نشین کتابی است درباره نوشتن و خواندن و هر آنچه که نیل گیمن نویسنده انگلیسی در طول سال های گذشته بر فعالیت و زندگی اش در این عرصه به آن فکر کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۸:۰۴    
معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رشته صنایع دستی آهنگری سنتی با برنامه ریزی برای ثبت در فهرست آثار ملی، آموزش و پرداخت تسهیلات بانکی احیا می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۷:۰۴    
نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه دولت شبانه روز در حال تلاش است و به وعده هایش عمل می کند، گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۶:۱۵    
از بعد از ظهر امروز شاهد نفوذ سامانه جوی ناپایداری به استان خواهیم بود که به صورت متناوب تا پایان هفته در استان فعال خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۱:۴۳    
سرمربی جدید باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه در مسابقات لیگ دو نیز بدون شک همیشه همه از سپیدرود توقع صعود دارند ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۰:۴۱    
بازار سرمایه یک روز پس از تغییر ریاست سازمان بورس، واکنش سبزی به این تغییر نشان داد و روند خروج پول افراد حقیقی از بازار پس از 8 روز متوقف شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۰:۳۸    
رضا یزدانی تیتراژ سریال سرجوخه به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی را خواند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۰:۱۹    
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: بالغ بر 650 پروژه باقیمانده مسکن مهر شاهرود از مجموع دو هزار و 700 پروژه باقیمانده به اتمام رسید و همچنان دو هزار و 50 پروژه ناتمام است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۳:۵۵    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان: دیباج، به عنوان شهر برتر کشور در مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات شناخته شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۳:۵۳    
وزیر ورزش و جوانان در بابلسر با تاکید بر این که دولت حامی ورزشکاران است، گفت: پس از دستور و تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال ورزشکاران پارالمپیکی ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۳:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:از هواداران پرسپولیس به خاطر کسب این نتیجه عذر خواهی می کنم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۳:۴۶    
کاپیتان الهلال بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس، گفت: بازی سختی نداشتیم و موفق شدیم برنده شویم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۳:۴۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:از هواداران پرسپولیس به خاطر کسب این نتیجه عذر خواهی می کنم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۳:۴۳    
کارشناس داوری فوتبال گفت: گل دوم و سوم الهلال مشکوک به آفساید بود و من حتی از VAR هم گلایه دارم زیرا پشت VAR مافیا است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۳:۳۸    
محمود قدرتی با ابلاغ استاندار سمنان به عنوان سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری منصوب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۳:۳۸    
اهدای اعضای نوجوان 14 ساله اهل خراسان شمالی جانی تازه به 7 نفر بخشید.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۳:۳۶    
کنفدراسیون فوتبال آسیا به باخت پرسپولیس مقابل الهلال واکنش نشان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۳:۲۸    
تیم فوتبال الهلال با قدرت موفق شد پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا شکست دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۳:۲۷    
سرمربی پرسپولیس در اواسط نیمه دوم به شدت به داور ژاپنی معترض شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۳:۲۵    
استاندار سمنان گفت: باید برای تحقق وعده شهرستان مهدی شهر؛ قطب دام پروری کشور تلاش کنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۳:۲۲    
تیم فوتبال پرسپولیس با شکست سنگین مقابل الهلال عربستان از حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باز ماند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۳:۲۲    
رزمایش مشق احسان با توزیع 100 بسته فرهنگی بین دانش آموزان نیازمند در کهگیلویه اجر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۸    
هیأت هماهنگی شیعیان عراق موسوم به چارچوب هماهنگی تأکید کرد که تخلفات بزرگی در انتخابات صورت گرفته است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۳:۱۳    
یکی از مساجد مهم ایران، مسجد گوهرشاد است که در سال 812 ق سنگ بنای آن در حرم مطهر ثامن الحجج(ع) گذاشته شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۳:۰۶    
ستاره فرانسوی دومین گل خود و سومین گل الهلال مقابل پرسپولیس را به ثمر رساند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۲:۵۶    
برخی دیپلمات های اوکراینی مدعی شدند که روسیه شماری تجهیزات نظامی با قابلیت حمل و پرتاب سلاح اتمی را در شبه جزیره کریمه مستقر کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۲:۵۵    
مدافع تیم پرسپولیس با کارت زردی که در مسابقه با الهلال عربستان گرفت بازی بعدی تیمش را در لیگ قهرمانان آسیا را در صورت صعود از دست داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۲:۵۵    
وزیر خارجه سابق آمریکا در مصاحبه ای گفت که این کشور به دلیل اقدامات رئیس جمهور آمریکا رو به افول است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۲:۴۸    
فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران، لیگ آزادگان امروز عصر در استادیوم سردارجنگل رشت با برگزاری دیدار ملوان و آرمان گهر آغاز شد که در پایان ملوان موفق شد میهمان خود را با نتیجه دو بر صفر ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۲:۴۵    
ستاره فرانسوی گل دوم الهلال مقابل پرسپولیس به ثمر رساند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۲:۴۰    
رئیس کل دادگستری استان گفت: در سال گذشته در سطح استان 920 هکتار از اراضی ملی توسط افراد سودجو به صورت غیرمجاز تصرف شده بود که به بیت المال بازگردانده شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۲:۳۲    
استاندار ایلام گفت: تعداد 112 طرح با اعتبار 2455 میلیارد تومان به دنبال سفر رئیس جمهور به استان از سوی معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری مصوب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۲:۳۲    
معاون هنری و سینمایی مدیرکل استان تهران در اختتامیه هفته فیلم و عکس شهرستان اسلامشهر گفت: سیاست ما بر این است که برنامه های هنری را در شهرستان های استان تهران توزیع و تمرکز زدایی از مرکز داشته باشیم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۲:۲۹    
کارشناس داوری فوتبال گفت: در نیمه اول داور ژاپنی قضاوت خوبی داشت و هیچ خطای پنالتی در محوطه جریمه دو تیم پرسپولیس و الهلال رخ نداد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۲:۲۵    
دادستان مرکز گیلان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در رابطه با پسماند سراوان در شعبه بازپرسی دادسرای گیلان گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۸    
تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیمه اول مقابل الهلال عربستان تن به شکست داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۸    
نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات عاجل دولت در بحث رفع مشکل واحدهای تولیدی در حوزه صنعت و کشاورزی را از مهم ترین تصمیمات دولت در فارس است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۱    
ایوب خالقی جوان اهل شهرستان اوز که با نام فردی معلول شناخته می شود اما جان مایه زندگی اش تلاش و پشتکار می باشد خوشحال از خبرهای مسرت بخشی است که به او روی آورده است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۱    
ستاره تیم ملی عربستان گل اول الهلال مقابل پرسپولیس را به زیبایی به ثمر رساند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: با پیگیری انجام شده، درجه شهرداری کلانشهر اسلامشهر ارتقا پیدا می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۸    
داور ژاپنی بعد از گلزنی تیم الهلال با اتاق فرمان VAR برای تایید گل تیم عربستانی تماس گرفت و این گل تایید شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۵    
نمایندگان هرمزگان در دیدار با معاون رییس جمهور با اشاره به تبعات مختلف منطقه ای ناشی از طرح مباحث مرتبط با الحاق و انتزاع ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۵    
خردادماه امسال قرار بود از پروژه میدان دانشگاه شهید چمران اهواز بهره برداری شود اما مسوولان شهرداری اهواز با عدم پرداخت به موقع مطالبات پروژه منجر به تعطیلی آن شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۵    
زاکانی در احکامی جداگانه شهردار شهرری و هشت منطقه تهران را منصوب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۲    
تیم فوتبال برنتفورد در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس مقابل چلسی تسلیم شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۱:۴۸    
دبیر کل سازمان ملل هشدار داد که 41 میلیون انسان تنها یک گام با قحطی فاصله دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۱:۴۵    
پیکارهای ووشو قهرمانی استان قم در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برترین های خود را در اوزان مختلف شناخت.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۱:۴۵    
مدیر غذا و دارو سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه بهبود تغذیه و ایجاد امنیت غذایی در سطح جهانی مهم ترین برنامه های فائو را شامل می شود ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۱:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از شروع مسابقه به استقبال سرمربی الهلال عربستان رفت و با او خوش و بش کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۱:۳۶    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آغاز تزریق دز سوم (یادآور) واکسن کرونا برای پرسنل بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۱:۳۳    
وزیر امور خارجه در دیدار دبیرکل وزارت خارجه اتریش بر برخورد مسئولانه تر اتحادیه اروپا در قبال حقوق بی جا شدگان افغانستانی تأکید و با محکوم کردن اقدامات تروریستی اخیر در افغانستان ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۱:۳۱    
رئیس جمهور فرانسه سرانجام به قتل عام شهروندان الجزایری در پاریس در شصت سال قبل اعتراف کرد و گفت، آن جنایت نابخشودنی است.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۱:۳۰    
تیم فوتبال اینتر مقابل لاتزیو در هفته هشتم سری آ شکست خورد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۱:۲۷    
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر ریاست جمهوری و اعضای هیات دولت به فارس، مصوبات کلانی شکل گرفت اما مهم ترین دستاورد این سفر ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۱:۲۲    
سخنگوی صنعت برق ایلام گفت: در 6 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش مصرف برق داشته ایم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۱:۱۱    
دبیرکل وزارت خارجه اتریش امروز در پنجمین دور گفت وگوهای سیاسی ایران و اتریش از تمایل شرکت های اتریشی برای حضور در بازار ایران خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۱:۱۰    
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: به منظور کاهش آسیب های اجتماعی، بهداشتی و امنیتی در شهر مشهد ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۱:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت:بابت شکست شهرداری آستارا خیلی خوشحالم چون بازی سخت و شطرنج گونه ای بود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۰:۵۹    
معاون اجرایی رییس جمهوری از سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری به استان اردبیل در اواخر هفته جاری خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۰:۵۲    
کارگاه تولید و توزیع مشروبات الکلی و همچنین محل فروش مشروبات الکلی خارجی تحت پوشش باشگاه بیلیارد غیرمجاز در سطح شهرستان فردیس شناسایی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۸    
غلامحسین اسماعیلی در تماس تلفنی با استاندار کرمان آخرین وضعیت شهر زلزله زده یزدانشهر در شهرستان زرند را بررسی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۱    
تیم فوتبال النصر با قدرت نمایی و شکست الوحده به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۰    
وزیر کشور گفت: نیروی انتظامی محور تأمین امنیت عمومی و اجتماعی در کشور است از این رو تمامی دستگاه ها باید برای رفع نیازها و خواسته های ناجا هماهنگی های لازم را به عمل آورند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۰:۴۰    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فرمانداران توجه داشته باشند که در هر شهرستان حداقل دو مرکز واکسیناسیون دانش آموزی راه اندازی شود.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۰:۳۸    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: پیام مقام معظم رهبری درهفته نیروی انتظامی روح بخش و امیدآفرین بود، انشاءالله همه ما بتوانیم با تلاش مضاعف، خدمت رسانی به مردم را ارتقاء دهیم.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۰:۳۳    
هزاران ایتالیایی با حضور در پایتخت این کشور علیه قدرت گرفتن فاشیسم و قوانین کرونایی اعتراض کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۲۰:۳۰    
رهبر جریان صدر گفت که آمریکا باید درباره باقی ماندن نیروها، جنگنده ها و مداخلات خود در عراق با این کشور وارد گفت وگوی جدی و مفید شود.